JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241126/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241126/0061584701-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> DOSTARCZENIE WÓZKÓW DO PRZEWOŻENIA CHORYCH W ILOŚCI 3 SZT. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. LUDWIKA RYDYGIERA W KRAKOWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 121188694</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Osiedle Złotej Jesieni 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">31-826</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL213 - Miasto Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">12 64 68 207</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">jsitek@rydygierkrakow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.szpitalrydygier.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> DOSTARCZENIE WÓZKÓW DO PRZEWOŻENIA CHORYCH W ILOŚCI 3 SZT. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-4ec8be57-cd17-46f6-92c4-74820bcc5cfc</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00615847</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-11-26</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4ec8be57-cd17-46f6-92c4-74820bcc5cfc <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej z wykorzystaniem:<br/>- Strony internetowej Zamawiającego: www.szpitalrydygier.pl<br/>- Strony internetowej prowadzonego postępowania – Platforma: https://ezamowienia.gov.pl/ ID: ocds-148610-4ec8be57-cd17-46f6-92c4-74820bcc5cfc<br/>- Poczty elektronicznej Zamawiającego.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). <br/>2. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści SWZ wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.<br/>3. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.<br/> 4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).<br/>5. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.<br/>6. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.<br/>7. Zamawiający nie przewiduje odstąpienia od użycia środków komunikacji elektronicznej.<br/>8. Znak sprawy: 241/ZP/2024<br/>9. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z wykonawcami jest: Julia Sitek, e-mail: jsitek@rydygierkrakow.pl / tel. (12) 64 68 207 / Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia. <br/>10. Za datę przekazania dokumentów, informacji i oświadczeń oraz ich cyfrowych odwzorowań przyjmuje się datę ich wpływu na Platformę e-Zamówienia lub datę i godzinę wpływu na serwer pocztowy Zamawiającego.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z rozdziałem XIX SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zgodnie z rozdziałem XIX SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">241/ZP/2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Wózki do przewożenia chorych – 3 szt.<br/>1. Urządzenie fabrycznie nowe, rok produkcji 2024<br/>2. Wózek przeznaczony do przewożenia, drobnych zabiegów i krótkiego pobytu pacjenta w pozycji leżącej<br/>3. Konstrukcja wózka wykonana ze stali lakierowanej proszkowo oparta na dwóch kolumnach cylindrycznych z łatwą do dezynfekcji osłoną o gładkiej powierzchni<br/>4. Leże dwu-segmentowe, całkowicie przezierne dla promieni RTG umożliwiające wykonanie zdjęć na całej długości leża (od głowy do stóp) i z możliwością włożenia kasety RTG – dostęp 360°: od strony wezgłowia, z obu boków wózka i od strony nóg<br/>5. Leże jednolite, bez ostrych krawędzi, łatwe do dezynfekcji, wykonane z tworzywa sztucznego odpornego na działanie środków chemicznych i uszkodzeń<br/>6. Podwozie zabudowane pokrywą z tworzywa sztucznego z miejscem do przechowywania, maksymalny udźwig minimum 25 kg<br/>7. Rozstaw pomiędzy kolumnami 1100 mm ± 100 mm<br/>8. Dopuszczalne maksymalne obciążenie wózka (waga: pacjent + osprzęt i dodatkowe urządzenia) min. 250 kg<br/>9. Dopuszczalna maksymalna waga przewożonego pacjenta min. 215 kg<br/>10. Waga całkowita wózka bez materaca 110 kg ± 5 kg<br/>11. Długość całkowita wózka 2200 mm ± 50 mm<br/>12. Szerokość całkowita wózka z opuszczonymi barierkami 740 mm ± 5 mm<br/>13. Szerokość całkowita wózka z podniesionymi barierkami 780 mm ± 5 mm<br/>14. Wymiary leża (przestrzeń dla pacjenta): długość 195 ± 5 cm, szerokość 60 ± 5 cm<br/>15. Barierki boczne chromowane z funkcją prowadzenia wózka oraz rączki do prowadzenia zlokalizowane od strony głowy i nóg pacjenta, składane poniżej poziomu materaca, ułatwiające reanimację i dostęp do pacjenta<br/>16. Wózek wyposażony w piąte koło kierunkowe z funkcją jazdy swobodnej lub kierunkowej, wykonywanej przez uniesienie lub dociśnięcie koła do podłoża<br/>17. Koła pojedyncze o średnicy 200 ± 5 mm. Przynajmniej jedno koło antystatyczne oznaczone odrębnym kolorem dla identyfikacji. Koła bez widocznej metalowej osi obrotu zaopatrzone w osłony zabezpieczające mechanizm kół przed zanieczyszczeniem<br/>18. Hydrauliczna regulacja wysokości leża, dostępna z obu stron wózka, za pomocą dźwigni nożnej w zakresie min.: 610 – 910 mm<br/>19. Wózek wyposażony w centralny system hamulcowy, z jednoczesnym blokowaniem wszystkich kół w zakresie: obrotu wokół osi, toczenia i sterowania kierunkiem jazdy<br/>20. Centralny system blokowania kół obsługiwany z dwóch stron wózka jedną dźwignią nożną, trój-pozycyjny – jazda swobodna, jazda kierunkowa, hamulec<br/>21. Manualna regulacja segmentu pleców ze wspomaganiem sprężyn gazowych w zakresie min. od 0°- 90°<br/>22. Możliwość uniesienia całego segmentu nóg w celu łatwego czyszczenia i dezynfekcji powierzchni bezpośrednio pod leżem<br/>23. Pozycja Trendelenburga/anty-Trendelenburga regulowana hydraulicznie w zakresie min. ± 16° przy użyciu pedałów nożnych z obu dłuższych stron wózka<br/>24. Dźwignie regulacji przechyłów: Trendelenburga/anty-Trendelenburga oraz opuszczania leża dostępna z obu stron dłuższych boków wózka za pomocą jednego dedykowanego pedału<br/>25. W każdym narożu wózka tuleje na wieszaki infuzyjne lub na inne akcesoria<br/>26. Po obu stronach leża uchwyty na worki urologiczne<br/>27. Wózek wyposażony w materac piankowy, w pokrowcu z osłoną nie zwierającą lateksu, poliestrową, powlekany poliuretanem i poliamidem, z powierzchnią antypoślizgową, nieprzemakalny, o grubości 80 mm ± 5 mm<br/>28. Materac z certyfikatem ognioodporności (niepalności) spełniający normy EN597-1 i EN597-2 - potwierdzone w materiałach producenta sprzętu<br/>29. Materac mocowany w sposób uniemożliwiający samoczynne przesuwanie - na rzepy<br/>Wyposażenie dodatkowe<br/>30. Teleskopowy chromowany, składany wieszak infuzyjny 3- segmentowy z regulacja wysokości (montaż stały) 2 haki. Minimalne maksymalne obciążenie 15 kg. Wieszak zintegrowany na stałe z wózkiem, z możliwością składania wszerz do poziomu leża – 1 szt.<br/>31. Uchwyt do rolki z papierem – 1 szt.<br/>32. Dedykowana półka na defibrylator/monitor/uchwyt na dokumentację nie wychodzący poza obręb wózka – 1 szt.<br/>33. Pasy do unieruchamiania pacjenta - na kostki, nadgarstki i korpus – 1 szt.<br/>34. Pionowy uchwyt na butlę z tlenem z mocowaniem. Montowany/demontowany bez użycia narzędzi. W min. trzech rozmiarach do wyboru przez Zamawiającego – 1 szt. <br/>Wózek do przewożenia chorych w pozycji siedzącej – 2 szt.<br/>35. Urządzenie fabrycznie nowe, rok produkcji 2024<br/>36. Fotel przeznaczony do przewożenia pacjenta w pozycji siedzącej<br/>37. Konstrukcja fotela wykonana ze stali lakierowanej proszkowo na kolor biały<br/>38. Siedzisko oraz oparcie fotela wykonane w formie jednolitego, wyprofilowanego odlewu - bez ostrych krawędzi i rogów. Wykonany ze zmywalnego, gładkiego tworzywa sztucznego bez szwów, łączeń i bez dodatkowej tapicerki. Fotel łatwy do dezynfekcji<br/>39. Dopuszczalne maksymalne obciążenie wózka (waga: pacjent + osprzęt i dodatkowe urządzenia) min. 225 kg<br/>40. Długość całkowita fotela 1000 mm ± 50 mm<br/>41. Szerokość całkowita fotela z opuszczonymi barierkami 715 mm ± 5 mm<br/>42. Wysokość fotela bez stojaka na kroplówki 1145 mm ± 5 mm<br/>43. Wysokość fotela ze stojakiem na kroplówki 1850 mm ± 5 mm<br/>44. Szerokość siedziska 545 mm ± 5 mm<br/>45. Głębokość siedziska 480 mm ± 5 mm<br/>46. Wysokość siedziska od podłoża: 500 mm ± 50 mm, od podnóżków: 380 mm ± 5 mm<br/>47. Wysokość oparcia pleców 500 mm ± 50 mm<br/>48. Długość podłokietników 510 mm ± 5 mm<br/>49. Podłokietniki wykonane w całości z profili stalowych pokrytych materiałem antypoślizgowym - konstrukcja bez łączeń i wgłębień od góry i spodu uniemożliwiająca wnikanie zanieczyszczeń i umożliwiająca łatwą dezynfekcję z wszystkich stron<br/>50. Wyprofilowane zakończenia podłokietników w sposób umożliwiający bezpieczne wsparcie dla pacjenta podczas wstawania<br/>51. Podłokietniki odchylane poza oparcie pleców zapewniające dostęp do pacjenta<br/>52. Uchwyty do prowadzenia fotela – pionowe, wyprofilowane, powlekane materiałem antypoślizgowym umożliwiające ustawienie łokci pod kątem 90° podczas transportu niezależnie od wzrostu personelu<br/>53. Wózek wyposażony w pełne koła tylne o średnicy 300 mm ± 10 mm, zapewniające większą zwrotność fotela, antystatyczne, bez widocznej metalowej osi obrotu zaopatrzone w całkowite osłony zabezpieczające mechanizm kół przed zanieczyszczeniem. Koła przednie skrętne o średnicy 120 mm ± 10 mm<br/>54. Wózek wyposażony w centralny hamulec nożny<br/>55. Wózek wyposażony w 2 przyciski funkcyjne nożne: hamulec i jazda kierunkowa.<br/>56. Przyciski, dźwignie aktywujące ruchome elementy fotela oznakowane w widoczny, jednokolorowy sposób<br/>57. Podnóżki – powlekane wyprofilowanym materiałem antypoślizgowym, niezależne, uchylne - z funkcją odwodzenia na boki (przyciski nożne po obydwu stronach fotela) pozwalają na zmniejszenie ryzyka potknięcia, zwiększają dostęp do pacjenta i ułatwiają bliski podjazd do łóżka – 2 szt.<br/>58. Podpórki pod łydki - niezależne, składane pod siedzisko, samoblokujące się, zwalniane oznakowanymi dźwigniami ręcznymi zlokalizowanymi z obu stron siedziska – 2 szt.<br/>59. Kółka przeciw wywrotne wbudowane w tył ramy fotela zwiększające stabilność (nie będące kołami jezdnymi)<br/>60. Rama fotela umożliwiająca wsuwanie jednego fotela w drugi<br/>61. Uchwyt z tworzywa sztucznego na kartę i dokumenty montowany za oparciem fotela, łatwy w czyszczeniu<br/>62. Możliwość mycia ciśnieniowego fotela<br/>Wyposażenie dodatkowe<br/>63. Stojak na kroplówki montowany do fotela na stałe, chromowany, nieskładany, o grubości 25 mm ± 5 mm, zakończony 5 haczykami. <br/>Końcówka z haczykami dostępna w różnych kolorach do wybory przez Zamawiającego (min. 5 kolorów) – 2 szt.<br/>64. Pionowy uchwyt na butlę z tlenem - przytwierdzony w jednej pozycji. Uchwyt w min. trzech rozmiarach do wyboru przez Zamawiającego – 2 szt.<br/>65. Tworzywowe uchwyty pod siedziskiem po prawej i lewej stronie do zawieszania worków urologicznych – 4 szt.<br/>Wymagania dodatkowe<br/>66. Certyfikat CE lub Deklaracja Zgodności (dołączyć do oferty)<br/>67. Instrukcja obsługi w j. polskim w wersji papierowej i elektronicznej<br/>68. Gwarancja min. 24 miesiące (24 miesiące – 0 pkt., 36 miesięcy – 5 pkt., 48 miesięcy – 10 pkt.)<br/>69. Naprawy i przeglądy zgodnie z zaleceniami producenta w okresie trwania gwarancji wliczone w cenę urządzenia<br/>70. Dostawa w terminie nie później niż 19.12.2024 r.<br/>71. Szkolenie personelu (do 20 osób) w dniu dostawy potwierdzone wydaniem imiennych certyfikatów<br/>72. Kryteria oceny ofert: 90% najniższa cena, 10% czas trwania gwarancji. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-12-19</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający do etapu oceny ofert pod względem ustalonych w ust. 2 kryteriów zakwalifikuje oferty spełniające następujące wymagania:<br/>a) oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie,<br/>b) złożone przez Wykonawcę dokumenty (oświadczenia) potwierdzają spełnianie przez niego warunków udziału w Postępowaniu określone w Specyfikacji,<br/>c) złożone oświadczenia i wymagane dokumenty są aktualne, zostały złożone w odpowiedniej formie i są podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy,<br/>d) oferta nie podlega odrzuceniu. <br/>2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający będzie stosował niżej podane kryteria:<br/>CENA 90 %, OKRES GWARANCJI 10 %<br/>Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, że maksymalna punktacja wynosi 100 punktów:<br/>Kryterium CENA Liczba punktów = (cena (min)/cena (oceniana) * 90 gdzie: ➢ cena(min) – najniższa cena spośród wszystkich ofert ocenianych (w danym pakiecie) ➢ cena(oceniana) - cena podana w ofercie ocenianej (w danym pakiecie)<br/>Kryterium OKRES GWARANCJI 24 miesiące: 0 pkt, 36 miesięcy: 5 pkt, 48 miesięcy i więcej: 10 pkt<br/>3. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska największą liczbę punktów w kryterium CENA oraz kryterium OKRES GWARANCJI.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">90</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres grwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W zakresie potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z Postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4, oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 poz. 507 z późn. zm.), Wykonawca przedkłada:<br/>a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy. Stosowne oświadczenie zawarte jest we wzorze stanowiącym Załącznik nr 2A do Specyfikacji;<br/>b) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 273 ustawy Pzp, Wykonawca przedkłada:<br/>a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy. Stosowne oświadczenie zawarte jest we wzorze, stanowiącym Załącznik nr 2B do Specyfikacji.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą Certyfikatu CE lub Deklaracji Zgodności. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, iż w przypadku, gdy wykonawca nie złoży Certyfikatu CE lub Deklaracji Zgodności lub będą one niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Dokumenty składające się na ofertę<br/>a) Formularz Ofertowy, udostępniony przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczony w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”, podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby umocowane należycie do reprezentowania Wykonawcy. <br/>b) szczegółowa oferta cenowa (wg wzoru tabeli zamieszczonej w rozdz. XV ust. 2 Specyfikacji),<br/>UWAGA! W przypadku niedołączenia do oferty Szczegółowej Oferty Cenowej, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy. Proszę zwrócić szczególną uwagę na wypełnienie informacji o numerze katalogowym i nazwie producenta przedmiotu zamówienia.<br/>c) dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w Postępowaniu i brak podstaw do wykluczenia (wymienione w rozdz. IX Specyfikacji),<br/>d) dokumenty wskazane w rozdz. X Specyfikacji (jeśli dotyczy),<br/>e) podpisany i wypełniony odpowiednio Załącznik nr 1 do Specyfikacji,<br/>f) w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika – pełnomocnictwo,<br/>g) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w Postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania:<br/>a) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z Postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 poz. 507 z późn. zm.),<br/>b) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu lub do reprezentowania ich w Postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w ofercie w formie, o którym mowa w ust. 5),<br/>c) wszelka korespondencja w Postępowaniu prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem, o którym mowa w ust. 7 lit. b),<br/>d) wypełniając Formularz Ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę”; w miejscu „np. nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, a nie dane pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do Specyfikacji.<br/>2. Zamawiający, zgodnie z art. 454 ust. 1 ustawy Pzp, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego, w sposób i na warunkach określonych w projekcie umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-12-04 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/ ID: ocds-148610-4ec8be57-cd17-46f6-92c4-74820bcc5cfc</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-12-04 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-01-02</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com