JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241127/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241127/0061937201-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Dożywianie prowadzone przez MGOPS w Nowej Sarzynie w 2025 roku </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">MIEJSKO-GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W NOWEJ SARZYNIE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 690007499</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Ignacego Łukasiewicza 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Nowa Sarzyna</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">37-310</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL824 - Tarnobrzeski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">177178169</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">mgops@nowasarzyna.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.mgops.nowasarzyna.eu</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ochrona socjalna</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dożywianie prowadzone przez MGOPS w Nowej Sarzynie w 2025 roku </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-57260a5c-c306-4e18-ba8e-1c598a34c11c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00619372</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-11-27</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-57260a5c-c306-4e18-ba8e-1c598a34c11c <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">a)	Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl<br/>lub<br/>b)	poczty elektronicznej: mgops@nowasarzyna.eu (za wyjątkiem oferty oraz dokumentów składanych z ofertą, które należy składać wyłącznie na platformie e-Zamówienia)</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu:<br/>a)	Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl<br/>lub<br/>b)	poczty elektronicznej: mgops@nowasarzyna.eu.<br/>2. Wnioski, zawiadomienia oraz informacje (zwane dalej ogólnie <br/> korespondencją”) Zamawiający i Wykonawcy przekazują, powołując się na numer ogłoszenia (BZP) lub numerem referencyjnym postępowania, drogą elektroniczną:<br/>1)	za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”);<br/>lub<br/>2)	za pomocą poczty elektronicznej na adres: mgops@nowasarzyna.eu, <br/>za wyjątkiem oferty oraz dokumentów składanych wraz z ofertą, które należy składać wyłącznie w sposób wskazany w rozdz. 18 SWZ.<br/>3. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.<br/>4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/>5. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia, w szczególności składając ofertę, akceptuje zasady korzystania z Platformy e-Zamówienia wskazane w SWZ oraz Regulaminie Platformy e Zamówienia.<br/>6. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.<br/>7. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e Zamówienia.<br/>8. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.<br/>9. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), zwanym w dalszej treści: „rozporządzeni Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych”.<br/>10.	Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 maja 2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 773), zwanym w dalszej treści: „rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności”, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.<br/>UWAGA<br/>Wśród rozszerzeń powszechnych a niewystępujących w rozporządzeniach, o których mowa w pkt. 9 oraz 10 znajdują się m.in.: .rar, .gif, .bmp. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.<br/><br/>11. Ze względu na ograniczoną liczbę znaków, które można wprowadzać do treści ogłoszenia, pozostałe informacje zawarto w rozdziale 13 SWZ dostępnym na stronie prowadzonego postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych<br/>w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) zawarta jest w rozdziale 28 SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">OA.271/10/2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 1 zamówienia – „Usługa cateringowa w postaci przygotowania i dostarczania posiłków dla uczestników Centrum Opiekuńczo – Mieszkalnego w Nowej Sarzynie”<br/>1.	Przedmiotem zamówienia jest usługa cateringowa w postaci śniadania wraz z dwudaniowym obiadem dla 14 Uczestników pobytu dziennego oraz usługa cateringowa w postaci śniadania wraz z dwudaniowym obiadem i kolacją dla 20 Uczestników pobytu całodobowego dla Centrum Opiekuńczo Mieszkalnego w Nowej Sarzynie (zwanej dalej COM).<br/>2.	Szczegółowy opis zamówienia:<br/>1)	Przygotowywanie i dostarczanie śniadań i dwudaniowego obiadu dla 14 Uczestników pobytu dziennego dla COM oraz przygotowanie i dostarczanie śniadań i dwudaniowego obiadu wraz z kolacją dla 20 uczestników pobytu całodobowego dla COM;<br/>2)	Dostawa posiłków dla uczestników pobytu dziennego odbywać się będzie 5 dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku) z wyłączeniem świąt i dni ustawowo wolnych od pracy; planowana ilość dni żywieniowych: 250;<br/>3)	Dostawa posiłków dla uczestników pobytu całodobowego 7 dni w tygodniu od (poniedziałku do niedzieli); planowana ilość dni żywieniowych: 365;<br/>4)	Dostarczanie posiłków odbywać się będzie do siedziby COM,<br/>ul. Łukasiewicza 1a w Nowej Sarzynie<br/>5)	Dostarczanie śniadania będzie odbywać się do siedziby COM o godz. 08.30.<br/>Przykładowe menu: kawa mleczna, kakao, herbata z cytryną, mleko, woda mineralna, parówki na ciepło, przetwory mięsne np. kiełbasa, wędliny, potrawy z jajek, ser biały, ser żółty, drożdżówka, jogurt, płatki, owoce, warzywa, masło, pieczywo mieszane, dżem, miód, pasty.<br/>6)	Dostarczanie obiadu dwudaniowego (dwa ciepłe pełnowartościowe posiłki, zupa + drugie danie) będzie odbywać się do siedziby COM o godz. 13.00<br/>Przykładowe menu: zupy różnego rodzaju, mięsa, ziemniaki, ryż, kasza, makaron, ryby, sałatki, surówki i warzywa, + napoje: woda/soki/kawa/herbata<br/>7)	Dostarczenie kolacji będzie odbywać się do siedziby COM w Nowej Sarzynie o godz. 17.30 <br/>Przykładowe menu: kawa mleczna, kakao, herbata z cytryną, mleko, woda mineralna, parówki na ciepło, przetwory mięsne np. kiełbasa, wędliny, potrawy z jajek, ser biały, ser żółty, drożdżówka, jogurt, płatki, owoce, warzywa, masło, pieczywo mieszane, dżem, miód, pasty.<br/>3.	Zamawiający będzie codziennie przekazywał Wykonawcy liczbę zamawianych posiłków, w zależności od ilości uczestników w danym dniu telefonicznie lub mailowo do godziny 8.00. Dzienna ilość posiłków będzie się zmieniać w zależności od frekwencji uczestników.<br/>4.	Wykonawca dostarczy posiłki własnym transportem i na własny koszt wraz z wniesieniem<br/>do pomieszczenia wskazanego w COM. Transport posiłków winien być wykonywany środkami transportu spełniającymi wymagania sanitarne dotyczące środków transportu żywności.<br/>5.	Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za utrzymanie właściwego poziomu sanitarnego posiłków dostarczanych oraz za jakość oferowanych posiłków dostosowanych dla osób starszych: tj.: odpowiednią gramaturę, wartość odżywczą i właściwe walory smakowe i estetyczne, czystość dostarczanych potraw, dobór właściwych surowców oraz procesów technologicznych. Wykonawca usługi musi przestrzegać przepis ustawy z 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2023 r. poz. 1448), Rozporządzenia nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych, oraz innych przepisów szczegółowych dotyczących wymagań higienicznych i zdrowotnych żywności.<br/>6.	Do obowiązków wykonawcy należy codzienny odbiór i utylizacja resztek pokonsumpcyjnych i odpadków z bieżącego dnia we własnym zakresie i na własny koszt zgodnie z odrębnymi przepisami. <br/>7. Dostarczane posiłki muszą być świeże, z bieżącej produkcji dziennej bez dodatkowej obróbki technologicznej przed dystrybucją w kuchenkach, zgodnie z zaleceniami Instytutu Żywienia i Żywności, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwem zgodnie z normami HACCAP.<br/>8. Ilość dostarczanych posiłków będzie wynikać z faktycznego zapotrzebowania i może ulec zmianie w zależności od ilości osób objętych usługą. Wykonawcy nie przysługują względem Zamawiającego żadne roszczenia z tytułu zmniejszenia ilości zamawianych posiłków, a ryzyko z tego tytułu obciąża Wykonawcę.<br/>9. Przygotowanie posiłków odbywać się będzie w oparciu o jadłospis tygodniowy. Przy sporządzaniu jadłospisów Wykonawca powinien zapewnić odpowiednia jakość zdrowotną proponowanych posiłków, ich wartość kaloryczną i odżywczą oraz urozmaicony asortyment potraw.<br/>10. Wykonawca zobowiązuje się wytworzyć przedmiot zamówienia w oparciu o surowce i materiały zakupione we własnym zakresie i na własny koszt. <br/>11. Posiłki muszą być wysokiej jakości, urozmaicone, bez stosowania dodatkowych preparatów zastępczych oraz środków konserwujących. Posiłki nie mogą się powtarzać częściej niż co 7 dni.<br/>12. W szczególności zabrania się używania produktów typu instant oraz gotowych produktów np. pierogów mrożonych, pyz, klopsów, gołąbków itp.<br/>13. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania normatywnych wartości energetycznych, wartości odżywczych i smakowych potraw.<br/>14. Dzienne racje pokarmowe powinny być rozdzielane na posiłki z zachowaniem proporcji między wartością odżywczą, a objętością pożywienia jak również urozmaicone pod względem produktów.<br/>15. Na wykonawcy ciąży obowiązek przedstawienia pomieszczeń i próbek posiłków do kontroli Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-01 do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w oparciu o następujące kryteria oceny ofert:<br/>1) Cena – (C) – waga 60%,<br/>2) Termin płatności – (T) – waga 40%.<br/>	<br/>2. Zasady oceny za kryterium „Cena”:<br/>1) Punkty za kryterium „Cena” (C) zostaną obliczone w następujący sposób:<br/>&#34;C = &#34; C_(of. min)/C_(of. bad) ×60 pkt<br/>gdzie:<br/>C	–	ilość punktów, jakie otrzyma badana oferta za kryterium „Cena”,<br/>C of. min	–	najniższa cena spośród ofert nie podlegających odrzuceniu,<br/>C of. bad	–	cena oferty badanej.<br/>2) W kryterium „Cena” oferta z najniższą ceną otrzyma 60 pkt. natomiast pozostałe oferty po przeliczeniu zgodnie z powyższym wzorem odpowiednio mniej.<br/><br/>3. Zasady oceny za kryterium „Termin płatności”.<br/>1) Punkty za kryterium „Termin płatności – (T)” zostaną obliczone w następujący sposób:<br/>termin płatności: 7 dni; liczba punktów: 0 pkt<br/>termin płatności: 14 dni, liczba punktów: 10 pkt<br/>termin płatności: 21 dni, liczba punktów: 25 pkt<br/>termin płatności: 30 dni, liczba punktów:	40 pkt<br/>2) Zamawiający określa minimalny oraz maksymalny termin płatności w przedziale od 7 dni do 30 dni.<br/>3) Wykonawca w formularzu ofertowym podaje termin płatności w dniach. Dopuszcza się podanie wyłącznie terminu płatności w okresach 7, 14, 21, 30 dni. Podanie innej wielkości spowoduje przyznanie punktów wg niższego przedziału, np.: podanie terminu płatności 17 dni = 10 pkt.<br/>4) W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę terminu płatności krótszego niż 7 dni Zamawiający ofertę odrzuci.<br/>5) W przypadku gdy Wykonawca w ogóle nie wskaże w ofercie oferowanego terminu płatności Zamawiający uzna, iż Wykonawca oferuje termin płatności krótszy niż 7 dni i ofertę odrzuci.<br/><br/>3. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczoną na podstawie wzoru:<br/>P_x=C_x+T_x<br/>gdzie:<br/>Px	–	ilość punktów, które otrzyma oferta „x”,<br/>Cx	–	ilość punktów, które otrzyma oferta „x” za kryterium „Cena”,<br/>Tx	–	ilość punktów, które otrzyma oferta „x” za kryterium „Termin płatności”<br/><br/>4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana jako najkorzystniejsza. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 2 zamówienia – „Usługa cateringowa w postaci jednodaniowego obiadu dla uczestników Dziennego Domu Pobytu w Nowej Sarzynie”<br/>1.	Przedmiotem zamówienia jest usługa cateringowa w postaci jednodaniowego obiadu (zupa lub drugie danie) dla 12 Uczestników Dziennego Domu Pobytu w Nowej Sarzynie (zwanym dalej DDP).<br/>2.	Szczegółowy opis zamówienia:<br/>1)	Przygotowywanie i dostarczanie jednodaniowego obiadu (zupa lub drugie danie) dla 12 Uczestników DDP w naczyniach jednorazowych;<br/>2)	Dostawa posiłków będzie odbywać się 5 dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku) z wyłączeniem świąt i dni ustawowo wolnych od pracy; planowana ilość dni żywieniowych: 250;<br/>3)	Dostarczanie gorących posiłków będzie odbywać się do siedziby Dziennego Domu Pobytu, ul. Chemików 3 w Nowej Sarzynie w godzinach od 11.30 do 13.00.<br/>3.	Zamawiający będzie codziennie przekazywał Wykonawcy liczbę zamawianych posiłków, w zależności od ilości uczestników w danym dniu telefonicznie lub mailowo do godziny 10.00. Dzienna ilość posiłków będzie się zmieniać w zależności od frekwencji uczestników<br/>4.	Wykonawca dostarczy posiłki własnym transportem i na własny koszt wraz z wniesieniem<br/>do pomieszczenia wskazanego w DDP. Transport posiłków winien być wykonywany środkami transportu spełniającymi wymagania sanitarne dotyczące środków transportu żywności.<br/>5.	Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za utrzymanie właściwego poziomu sanitarnego posiłków dostarczanych oraz za jakość oferowanych posiłków dostosowanych dla osób starszych: tj.: odpowiednią gramaturę, wartość odżywczą i właściwe walory smakowe i estetyczne, czystość dostarczanych potraw, dobór właściwych surowców oraz procesów technologicznych. Wykonawca usługi musi przestrzegać przepis ustawy z 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2023 r. poz. 1448), Rozporządzenia nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych, oraz innych przepisów szczegółowych dotyczących wymagań higienicznych i zdrowotnych żywności.<br/>6.	Do obowiązków wykonawcy należy codzienny odbiór i utylizacja resztek pokonsumpcyjnych i odpadków z bieżącego dnia we własnym zakresie i na własny koszt zgodnie z odrębnymi przepisami.<br/>7. Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, na które Wykonawca może złożyć ofertę.<br/>8. Dostarczane posiłki muszą być świeże, z bieżącej produkcji dziennej bez dodatkowej obróbki technologicznej przed dystrybucją w kuchenkach, zgodnie z zaleceniami Instytutu Żywienia i Żywności, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwem zgodnie z normami HACCAP.<br/>9. Ilość dostarczanych posiłków będzie wynikać z faktycznego zapotrzebowania i może ulec zmianie w zależności od ilości osób objętych usługą. Wykonawcy nie przysługują względem Zamawiającego żadne roszczenia z tytułu zmniejszenia ilości zamawianych posiłków, a ryzyko z tego tytułu obciąża Wykonawcę.<br/>10. Przygotowanie posiłków odbywać się będzie w oparciu o jadłospis tygodniowy. Przy sporządzaniu jadłospisów Wykonawca powinien zapewnić odpowiednia jakość zdrowotną proponowanych posiłków, ich wartość kaloryczną i odżywczą oraz urozmaicony asortyment potraw.<br/>11. Wykonawca zobowiązuje się wytworzyć przedmiot zamówienia w oparciu o surowce i materiały zakupione we własnym zakresie i na własny koszt. <br/>12. Posiłki muszą być wysokiej jakości, urozmaicone, bez stosowania dodatkowych preparatów zastępczych oraz środków konserwujących. Posiłki nie mogą się powtarzać częściej niż co 7 dni.<br/>13. W szczególności zabrania się używania produktów typu instant oraz gotowych produktów np. pierogów mrożonych, pyz, klopsów, gołąbków itp.<br/>14. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania normatywnych wartości energetycznych, wartości odżywczych i smakowych potraw.<br/>15. Dzienne racje pokarmowe powinny być rozdzielane na posiłki z zachowaniem proporcji między wartością odżywczą, a objętością pożywienia jak również urozmaicone pod względem produktów.<br/>16. Na wykonawcy ciąży obowiązek przedstawienia pomieszczeń i próbek posiłków do kontroli Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-02 do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w oparciu o następujące kryteria oceny ofert:<br/>1) Cena – (C) – waga 60%,<br/>2) Termin płatności – (T) – waga 40%.<br/>	<br/>2. Zasady oceny za kryterium „Cena”:<br/>1) Punkty za kryterium „Cena” (C) zostaną obliczone w następujący sposób:<br/>&#34;C = &#34; C_(of. min)/C_(of. bad) ×60 pkt<br/>gdzie:<br/>C	–	ilość punktów, jakie otrzyma badana oferta za kryterium „Cena”,<br/>C of. min	–	najniższa cena spośród ofert nie podlegających odrzuceniu,<br/>C of. bad	–	cena oferty badanej.<br/>2) W kryterium „Cena” oferta z najniższą ceną otrzyma 60 pkt. natomiast pozostałe oferty po przeliczeniu zgodnie z powyższym wzorem odpowiednio mniej.<br/><br/>3. Zasady oceny za kryterium „Termin płatności”.<br/>1) Punkty za kryterium „Termin płatności – (T)” zostaną obliczone w następujący sposób:<br/>termin płatności: 7 dni; liczba punktów: 0 pkt<br/>termin płatności: 14 dni, liczba punktów: 10 pkt<br/>termin płatności: 21 dni, liczba punktów: 25 pkt<br/>termin płatności: 30 dni, liczba punktów:	40 pkt<br/>2) Zamawiający określa minimalny oraz maksymalny termin płatności w przedziale od 7 dni do 30 dni.<br/>3) Wykonawca w formularzu ofertowym podaje termin płatności w dniach. Dopuszcza się podanie wyłącznie terminu płatności w okresach 7, 14, 21, 30 dni. Podanie innej wielkości spowoduje przyznanie punktów wg niższego przedziału, np.: podanie terminu płatności 17 dni = 10 pkt.<br/>4) W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę terminu płatności krótszego niż 7 dni Zamawiający ofertę odrzuci.<br/>5) W przypadku gdy Wykonawca w ogóle nie wskaże w ofercie oferowanego terminu płatności Zamawiający uzna, iż Wykonawca oferuje termin płatności krótszy niż 7 dni i ofertę odrzuci.<br/><br/>3. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczoną na podstawie wzoru:<br/>P_x=C_x+T_x<br/>gdzie:<br/>Px	–	ilość punktów, które otrzyma oferta „x”,<br/>Cx	–	ilość punktów, które otrzyma oferta „x” za kryterium „Cena”,<br/>Tx	–	ilość punktów, które otrzyma oferta „x” za kryterium „Termin płatności”<br/><br/>4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana jako najkorzystniejsza. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 3 zamówienia – „Przygotowywanie i dostarczanie gorącego posiłku -dwudaniowego + napój do Zespołu Szkół-I Liceum Ogólnokształcącego w Nowej Sarzynie, Niepublicznego Ośrodka Rewalidacyjno-Wychowawczego w Nowej Sarzynie i Niepublicznego Przedszkola Specjalnego w Nowej Sarzynie”<br/><br/>1.	Przedmiotem zamówienia jest dożywianie dzieci w szkołach i przedszkolu, polegające na przygotowaniu i dostarczeniu gorącego posiłku:<br/>- dwudaniowego + napój w naczyniach do tego przeznaczonych w Zespole Szkół – I Liceum Ogólnokształcącym w Nowej Sarzynie, Niepublicznym Ośrodku Rewalidacyjno – Wychowawczym w Nowej Sarzynie oraz Niepublicznym Przedszkolu Specjalnym w Nowej Sarzynie.<br/>2.	Wykonawca będzie zobowiązany do wydawania posiłków.<br/>3.	Dostawa posiłków w dniach, w których odbywać będzie się nauka, dla uczniów w następujących szkołach:<br/>- Zespół Szkół – I Liceum Ogólnokształcące w Nowej Sarzynie – ilość uczniów: ok. 10,<br/>- Niepubliczny Ośrodek Rewalidacyjno – Wychowawczy w Nowej Sarzynie – ilość uczniów: ok. 4,<br/>- Niepubliczne Przedszkole Specjalne w Nowej Sarzynie – ilość uczniów: ok. 6.<br/>Łączna ilość uczniów: około 20.<br/>Planowana ilość dni żywieniowych: 220 (11 miesięcy)<br/>4.	Godziny dostarczania posiłków Wykonawca ustali z Dyrektorami poszczególnych placówek.<br/>5.	Dostarczanie gorących posiłków, które są przedmiotem zamówienia będzie odbywać się środkiem transportu Wykonawcy<br/>6.	Informacja o liczbie dostarczonych posiłków dla uczniów w w/w szkołach lub dodatkowych dniach wolnych od nauki szkolnej Dyrektor Szkoły lub osoba przez niego upoważniona jest obowiązany przekazać do Wykonawcy w terminie z co najmniej 3-dniowym wyprzedzeniem.<br/>7.	Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za utrzymanie właściwego poziomu sanitarnego posiłków dostarczanych oraz za jakość oferowanych posiłków dostosowanych dla dzieci: tj.: odpowiednią gramaturę, wartość odżywczą i właściwe walory smakowe i estetyczne, czystość dostarczanych potraw, dobór właściwych surowców oraz procesów technologicznych. Wykonawca usługi musi przestrzegać przepis ustawy z 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2023 r. poz. 1448), Rozporządzenia nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych, oraz innych przepisów szczegółowych dotyczących wymagań higienicznych i zdrowotnych żywności.<br/>8.	Przy planowaniu posiłków należy uwzględnić zalecaną wartość energetyczną, wielkość posiłków oraz normy produktów dla uczniów w wieku 3-14 lat (szkoła podstawowa, przedszkole).<br/>9.	Wyklucza się posiłki sporządzane na bazie półproduktów oraz na bazie Fast Food lub mrożonych potraw.<br/>10.	Posiłki muszą spełniać następujące warunki jakościowe:<br/>1)	jadłospis musi być urozmaicony, nie dopuszcza się powtarzania rodzajowo tych samych potraw w ciągu 1 tygodnia,<br/>2)	w tygodniu musi być dostarczone, co najmniej 3 razy drugie danie mięsne, 1 rybne wraz z surówką,<br/>3)	potrawy powinny być lekkostrawne, przygotowane z surowców wysokiej jakości, świeżych, naturalnych, mało przetworzonych, z ograniczoną ilością substancji dodatkowych – konserwujących, zagęszczających, barwiących lub sztucznie aromatyzowanych,<br/>4)	w jadłospisie powinny przeważać potrawy gotowane, pieczone i duszone, okazjonalnie smażone,<br/>5)	do przygotowania posiłków zalecane jest: stosowanie tłuszczów roślinnych (ograniczone stosowanie tłuszczów zwierzęcych), stosowanie dużej ilości warzyw i owoców, w tym także nasion roślin strączkowych, różnego rodzaju kasz, umiarkowane stosowanie jaj, cukru i soli,<br/>6)	ważna jest estetyka potraw i posiłków.<br/>11. Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, na które Wykonawca może złożyć ofertę.<br/>12. Dostarczane posiłki muszą być świeże, z bieżącej produkcji dziennej bez dodatkowej obróbki technologicznej przed dystrybucją w kuchenkach, zgodnie z zaleceniami Instytutu Żywienia<br/>i Żywności, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwem zgodnie z normami HACCAP.<br/>13. Ilość dostarczanych posiłków będzie wynikać z faktycznego zapotrzebowania i może ulec zmianie w zależności od ilości osób objętych usługą. Wykonawcy nie przysługują względem Zamawiającego żadne roszczenia z tytułu zmniejszenia ilości zamawianych posiłków, a ryzyko z tego tytułu obciąża Wykonawcę.<br/>14. Przygotowanie posiłków odbywać się będzie w oparciu o jadłospis tygodniowy. Przy sporządzaniu jadłospisów Wykonawca powinien zapewnić odpowiednia jakość zdrowotną proponowanych posiłków, ich wartość kaloryczną i odżywczą oraz urozmaicony asortyment potraw.<br/>15. Wykonawca zobowiązuje się wytworzyć przedmiot zamówienia w oparciu o surowce i materiały zakupione we własnym zakresie i na własny koszt. <br/>16. Posiłki muszą być wysokiej jakości, urozmaicone, bez stosowania dodatkowych preparatów zastępczych oraz środków konserwujących. Posiłki nie mogą się powtarzać częściej niż co 7 dni.<br/>17. W szczególności zabrania się używania produktów typu instant oraz gotowych produktów np. pierogów mrożonych, pyz, klopsów, gołąbków itp.<br/>18. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania normatywnych wartości energetycznych, wartości odżywczych i smakowych potraw.<br/>19. Dzienne racje pokarmowe powinny być rozdzielane na posiłki z zachowaniem proporcji między wartością odżywczą, a objętością pożywienia jak również urozmaicone pod względem produktów.<br/>20. Na wykonawcy ciąży obowiązek przedstawienia pomieszczeń i próbek posiłków do kontroli Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-02 do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w oparciu o następujące kryteria oceny ofert:<br/>1) Cena – (C) – waga 60%,<br/>2) Termin płatności – (T) – waga 40%.<br/>	<br/>2. Zasady oceny za kryterium „Cena”:<br/>1) Punkty za kryterium „Cena” (C) zostaną obliczone w następujący sposób:<br/>&#34;C = &#34; C_(of. min)/C_(of. bad) ×60 pkt<br/>gdzie:<br/>C	–	ilość punktów, jakie otrzyma badana oferta za kryterium „Cena”,<br/>C of. min	–	najniższa cena spośród ofert nie podlegających odrzuceniu,<br/>C of. bad	–	cena oferty badanej.<br/>2) W kryterium „Cena” oferta z najniższą ceną otrzyma 60 pkt. natomiast pozostałe oferty po przeliczeniu zgodnie z powyższym wzorem odpowiednio mniej.<br/><br/>3. Zasady oceny za kryterium „Termin płatności”.<br/>1) Punkty za kryterium „Termin płatności – (T)” zostaną obliczone w następujący sposób:<br/>termin płatności: 7 dni; liczba punktów: 0 pkt<br/>termin płatności: 14 dni, liczba punktów: 10 pkt<br/>termin płatności: 21 dni, liczba punktów: 25 pkt<br/>termin płatności: 30 dni, liczba punktów:	40 pkt<br/>2) Zamawiający określa minimalny oraz maksymalny termin płatności w przedziale od 7 dni do 30 dni.<br/>3) Wykonawca w formularzu ofertowym podaje termin płatności w dniach. Dopuszcza się podanie wyłącznie terminu płatności w okresach 7, 14, 21, 30 dni. Podanie innej wielkości spowoduje przyznanie punktów wg niższego przedziału, np.: podanie terminu płatności 17 dni = 10 pkt.<br/>4) W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę terminu płatności krótszego niż 7 dni Zamawiający ofertę odrzuci.<br/>5) W przypadku gdy Wykonawca w ogóle nie wskaże w ofercie oferowanego terminu płatności Zamawiający uzna, iż Wykonawca oferuje termin płatności krótszy niż 7 dni i ofertę odrzuci.<br/><br/>3. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczoną na podstawie wzoru:<br/>P_x=C_x+T_x<br/>gdzie:<br/>Px	–	ilość punktów, które otrzyma oferta „x”,<br/>Cx	–	ilość punktów, które otrzyma oferta „x” za kryterium „Cena”,<br/>Tx	–	ilość punktów, które otrzyma oferta „x” za kryterium „Termin płatności”<br/><br/>4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana jako najkorzystniejsza. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 4 zamówienia – „Przygotowywanie i dostarczanie gorących posiłków oraz suchego prowiantu dla klientów MGOPS w Nowej Sarzynie”<br/><br/>1.	Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie i dostarczanie gorących posiłków oraz suchego prowiantu dla Klientów Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowej Sarzynie (zwanym dalej MGOPS).<br/>2.	Przygotowywanie i dostarczanie gorących posiłków ( jednodaniowego – zupa i pieczywo lub drugie danie) oraz suchego prowiantu dla Klientów MGOPS w naczyniach jednorazowych.<br/>3.	Wydawanie posiłków. <br/>4.	Ilość Klientów MGOPS: 17. Planowana ilość dni żywieniowych: 365.<br/>Ilość wydawanych gorących posiłków oraz suchego prowiantu jest uzależniona od ilości wniosków złożonych przez Klientów MGOPS oraz ilości Klientów uprawnionych do otrzymania tej formy pomocy.<br/>5.	Dostawa posiłków będzie odbywać się 7 dni w tygodniu w tym: gorący posiłek przez co najmniej 5 dni w tygodniu oraz suchy prowiant na 6 i 7 dzień tygodnia i w dni świąteczne. <br/>6.	Dostarczanie gorących posiłków oraz suchego prowiantu będzie odbywać się do miejsc wskazanych przez MGOPS w Nowej Sarzynie tj.:<br/>- w lokalu gastronomicznym lub do miejsc zamieszkania Klientów (jeżeli wykonawca usługi znajduje się na terenie miasta i gminy Nowa Sarzyna) w godzinach od 11.30 do 13.00,<br/>- do miejsc zamieszkania Klientów (jeżeli wykonawca usługi znajduje się na poza terenem miasta i gminy Nowa Sarzyna) w godzinach od 11.30 do 13.00.<br/>7.	Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za utrzymanie właściwego poziomu sanitarnego posiłków dostarczanych oraz za jakość oferowanych posiłków tj.: odpowiednią gramaturę, wartość odżywczą i właściwe walory smakowe i estetyczne, czystość dostarczanych potraw, dobór właściwych surowców oraz procesów technologicznych. Wykonawca usługi musi przestrzegać przepis ustawy z 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2023 r. poz. 1448), Rozporządzenia nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych oraz innych przepisów szczegółowych dotyczących wymagań higienicznych i zdrowotnych żywności.<br/>8. Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, na które Wykonawca może złożyć ofertę.<br/>9. Dostarczane posiłki muszą być świeże, z bieżącej produkcji dziennej bez dodatkowej obróbki technologicznej przed dystrybucją w kuchenkach, zgodnie z zaleceniami Instytutu Żywienia i Żywności, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwem zgodnie z normami HACCAP.<br/>10. Ilość dostarczanych posiłków będzie wynikać z faktycznego zapotrzebowania i może ulec zmianie<br/>w zależności od ilości osób objętych usługą. Wykonawcy nie przysługują względem Zamawiającego żadne roszczenia z tytułu zmniejszenia ilości zamawianych posiłków, a ryzyko z tego tytułu obciąża Wykonawcę.<br/>11. Przygotowanie posiłków odbywać się będzie w oparciu o jadłospis tygodniowy. Przy sporządzaniu jadłospisów Wykonawca powinien zapewnić odpowiednia jakość zdrowotną proponowanych posiłków, ich wartość kaloryczną i odżywczą oraz urozmaicony asortyment potraw.<br/>12. Wykonawca zobowiązuje się wytworzyć przedmiot zamówienia w oparciu o surowce i materiały zakupione we własnym zakresie i na własny koszt. <br/>13. Posiłki muszą być wysokiej jakości, urozmaicone, bez stosowania dodatkowych preparatów zastępczych oraz środków konserwujących. Posiłki nie mogą się powtarzać częściej niż co 7 dni.<br/>14. W szczególności zabrania się używania produktów typu instant oraz gotowych produktów np. pierogów mrożonych, pyz, klopsów, gołąbków itp.<br/>15. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania normatywnych wartości energetycznych, wartości odżywczych i smakowych potraw.<br/>16. Dzienne racje pokarmowe powinny być rozdzielane na posiłki z zachowaniem proporcji między wartością odżywczą, a objętością pożywienia jak również urozmaicone pod względem produktów.<br/>17. Na wykonawcy ciąży obowiązek przedstawienia pomieszczeń i próbek posiłków do kontroli Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-01 do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w oparciu o następujące kryteria oceny ofert:<br/>1) Cena – (C) – waga 60%,<br/>2) Termin płatności – (T) – waga 40%.<br/>	<br/>2. Zasady oceny za kryterium „Cena”:<br/>1) Punkty za kryterium „Cena” (C) zostaną obliczone w następujący sposób:<br/>&#34;C = &#34; C_(of. min)/C_(of. bad) ×60 pkt<br/>gdzie:<br/>C	–	ilość punktów, jakie otrzyma badana oferta za kryterium „Cena”,<br/>C of. min	–	najniższa cena spośród ofert nie podlegających odrzuceniu,<br/>C of. bad	–	cena oferty badanej.<br/>2) W kryterium „Cena” oferta z najniższą ceną otrzyma 60 pkt. natomiast pozostałe oferty po przeliczeniu zgodnie z powyższym wzorem odpowiednio mniej.<br/><br/>3. Zasady oceny za kryterium „Termin płatności”.<br/>1) Punkty za kryterium „Termin płatności – (T)” zostaną obliczone w następujący sposób:<br/>termin płatności: 7 dni; liczba punktów: 0 pkt<br/>termin płatności: 14 dni, liczba punktów: 10 pkt<br/>termin płatności: 21 dni, liczba punktów: 25 pkt<br/>termin płatności: 30 dni, liczba punktów:	40 pkt<br/>2) Zamawiający określa minimalny oraz maksymalny termin płatności w przedziale od 7 dni do 30 dni.<br/>3) Wykonawca w formularzu ofertowym podaje termin płatności w dniach. Dopuszcza się podanie wyłącznie terminu płatności w okresach 7, 14, 21, 30 dni. Podanie innej wielkości spowoduje przyznanie punktów wg niższego przedziału, np.: podanie terminu płatności 17 dni = 10 pkt.<br/>4) W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę terminu płatności krótszego niż 7 dni Zamawiający ofertę odrzuci.<br/>5) W przypadku gdy Wykonawca w ogóle nie wskaże w ofercie oferowanego terminu płatności Zamawiający uzna, iż Wykonawca oferuje termin płatności krótszy niż 7 dni i ofertę odrzuci.<br/><br/>3. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczoną na podstawie wzoru:<br/>P_x=C_x+T_x<br/>gdzie:<br/>Px	–	ilość punktów, które otrzyma oferta „x”,<br/>Cx	–	ilość punktów, które otrzyma oferta „x” za kryterium „Cena”,<br/>Tx	–	ilość punktów, które otrzyma oferta „x” za kryterium „Termin płatności”<br/><br/>4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana jako najkorzystniejsza. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Wykonawcy wraz z ofertą składają aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ. <br/>2. Po dokonaniu wstępnej oceny ofert Zamawiający nie będzie wymagał od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w rozdziale 7 SWZ, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale 8 SWZ muszą zostać spełnione przez Wykonawców łącznie.<br/>4. W przypadku, o którym mowa w pkt.1, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo lub inny dokument ustanawiający pełnomocnika winno być załączone do oferty. <br/>Pełnomocnictwo winno:<br/>a)	określać do jakiego postępowania ma zastosowanie,<br/>b)	wskazywać pełnomocnika oraz zakres jego umocowania,<br/>c)	zawierać nazwę z określeniem adresu i siedziby wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia.<br/>5. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>6. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze.<br/>7. Pełnomocnictwo lub inny dokument ustanawiający pełnomocnika przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku gdy pełnomocnictwo zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczające zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Przez cyfrowe odwzorowanie należy rozumieć dokument elektroniczny będący kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej, umożliwiający zapoznanie się z tą treścią i jej zrozumienie, bez konieczności bezpośredniego dostępu do oryginału.<br/>8. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym, w toku postępowania zwraca się do Zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp.<br/>9. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>a)	oświadczenie, o którym mowa w pkt. 9.1 ppkt. 3 SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,<br/>b)	do oferty dołączają oświadczenie, o którym mowa w pkt. 9.1 ppkt. 4 SWZ (w przypadku, o którym mowa w pkt. 8.7 SWZ). Oświadczenie to jest podmiotowym środkiem dowodowym.<br/>10. Wspólnicy spółki cywilnej/uczestnicy konsorcjum są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną.<br/>11. Przed podpisaniem umowy (w przypadku wyboru oferty wspólnej jako najkorzystniejszej) Wykonawcy składający ofertę wspólną mają obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum/umowę spółki cywilnej. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy na podstawie art. 454-455 ustawy Pzp oraz postanowień § 16 projektu umowy.<br/>2. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 454 ustawy Prawo zamówień publicznych:<br/>1) zmiany danych teleadresowych,<br/>2) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego).<br/>3. Zmiany do umowy może inicjować zarówno Zamawiający jak i Wykonawca, składając pisemny wniosek do drugiej strony,<br/>zawierający w szczególności opis zmiany i jej uzasadnienie. Wszelkie zmiany treści umowy wymagają zgody obydwu stron i formy pisemnej pod rygorem nieważności. Wykonawca zobowiązany jest wykazać zaistnienie okoliczności wskazanych w § 16 ust. 2 projektu umowy poprzez<br/>przedłożenie stosownych ekspertyz, opinii, dokumentów, itp.<br/>5. Podpisanie aneksu do umowy powinno być poprzedzone, pod rygorem nieważności, sporządzeniem protokołu<br/>konieczności zawierającego istotne okoliczności wprowadzenia zmian.<br/>6. Konsekwencją zmiany umowy (aneksowania) może być w szczególności zmiana terminu zakończenia realizacji zadania,<br/>wydłużenie terminów obowiązywania zabezpieczenia należytego wykonania umowy.<br/>7. Zmiana wysokości wynagrodzenia wymaga zmiany umowy w drodze aneksu.<br/>8. Zamawiający jest uprawniony do żądania zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy w związku ze zmianami zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub zmianami wytycznych dotyczących realizacji projektu.<br/>9. Ze względu na ograniczoną liczbę znaków, które można wprowadzić do treści ogłoszenia, pozostałe informacje zawarto w<br/>projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 3.1 -3.4 do SWZ, dostępnym na stronie prowadzonego postępowania. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-12-05 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-12-05 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-01-03</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com