JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241205/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241205/0063639701-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Bieżąca obsługa techniczna budynków administrowanych przez Miejski zarząd Budynków Mieszkalnych w Dąbrowie Górniczej - 2 zadania </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Samorządowy Zakład Budżetowy Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 271518876</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Tysiąclecia 20</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Dąbrowa Górnicza</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">41-303</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22B - Sosnowiecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">32 2608652</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">32 2642767</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@mzbm.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.mzbm.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> zarządzanie nieruchomościami </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Bieżąca obsługa techniczna budynków administrowanych przez Miejski zarząd Budynków Mieszkalnych w Dąbrowie Górniczej - 2 zadania </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-629b3a70-4a54-431c-a83a-c55c525c5a26</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00636397</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-12-05</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00037317/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.3 Bieżąca obsługa techniczna budynków administrowanych przez MZBM</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-629b3a70-4a54-431c-a83a-c55c525c5a26 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1.	Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.<br/>2.	Szczegółowe informacje dotyczące przyjętego w postępowaniu sposobu komunikacji, znajdują się w rozdziale III podrozdziale 1 niniejszej SWZ.<br/>3.	Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z wykonawcami:<br/>Pani/Pan Marta Bajor,<br/>tel. 32/ 260 86 19</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.<br/>Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej<br/>w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z<br/>wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.<br/>Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie<br/>wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:<br/>a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i<br/>przekazuje się jako załącznik), lub<br/>b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści<br/>wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).8. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków<br/>komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16<br/>kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) Wykonawca, w celu<br/>utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym<br/>zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem<br/>składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy<br/>do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji”<br/>odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do<br/>komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku<br/>załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów<br/>elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być<br/>opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu<br/>udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny,<br/>wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ<br/>zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny). Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do<br/>komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na<br/>Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści<br/>dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. Wszystkie wysłane i<br/>odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w<br/>zakładce„Komunikacja”. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB<br/>(wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą<br/>poczty elektronicznej<br/>na adres e-mail: przetargi@mzbm.com.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu). We<br/>wszelkiej korespondencji</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych, opisana została w Rozdziale I pkt. 16 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zgodnie z art. 19 ust. 2 ustawy Pzp skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do stosowania lub uzupełnienia, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia<br/>ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą ; Prawo do ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 RODO), przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa. Zgodnie z art. 19 ust. 3 Pzp w postępowaniu o udzielnie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art.<br/>18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP/ZN/MB/015/11/24</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zabezpieczaniu awarii na instalacjach: wodociągowo-kanalizacyjnych, gazowych, centralnego ogrzewania, elektrycznych, w ramach Pogotowia Technicznego. Usługa obejmuje obsługę awarii zgłaszanych przez lokatorów w dni robocze po godzinach pracy tj. od poniedziałku do środy od godziny 15:00 do godziny 7:00 w czwartki od 17:00 do 7:00 w piątki od godziny 13:00 do 7:00 kolejnego dnia roboczego oraz całodobowo w dni wolne od pracy i święta.<br/>Czynności wykazane w zakresie obejmują prace w budynkach mieszkalnych oraz użytkowych będących w całości w administrowaniu MZBM oraz w pojedynczych lokalach mieszkalnych lub użytkowych będących własnością Gminy Dąbrowa Górnicza zlokalizowanych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych – wykaz stanowi załącznik nr 11 do SWZ.<br/>Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia działań zmierzających do usunięcia awarii niezwłocznie po zgłoszeniu w czasie nie dłuższym niż zadeklarowanym w formularzu ofertowym. <br/>Zakres czynności w budynkach będących własnością Gminy obejmuje w szczególności:<br/>1)	Udrożnianie pionów i poziomów ( w piwnicach) kanalizacyjnych wewnętrznych i na <br/>zewnątrz budynków oraz przyłączy kanalizacyjnych do granic eksploatacji.<br/>2)	Zabezpieczanie nieszczelności i wycieków pionów zbiorczych kanalizacyjnych.<br/>3)	W przypadku zablokowania się wodomierza przedpłatowego wymaga się wymiany <br/>zablokowanego wodomierza na wodomierz zwykły (dotyczy dni wolnych od pracy).<br/>4)	Zabezpieczenie nieszczelności i wypływu gazu na pionach i poziomach instalacji gazowej wraz z przedstawieniem protokołu z badania szczelności.<br/>5)	Wykonywanie czynności zabezpieczających wewnętrznych linii elektrycznych powodujących przerwy w dostawie energii elektrycznej.<br/>6)	Wymianę bezpieczników przedlicznikowych i nadprądowych. <br/>7)	Zabezpieczenie awarii nieszczelności na instalacjach wewnętrznych centralnego ogrze-wania. <br/>8)	Zabezpieczanie wybitych okien oraz wyłamanych zamków w drzwiach.<br/>9)	Zabezpieczanie lokalu w razie zgłoszenia włamania.<br/>10)	Udział w usuwaniu skutków zdarzeń i wypadków losowych.<br/>11)	Zabezpieczanie budynków, mieszkań i lokali po zdarzeniach i wypadkach losowych.<br/>12)	Zabezpieczanie miejsc awarii lub szkód w przypadku braku możliwości ich usunięcia.<br/>13)	Uczestniczenie w zabezpieczeniu awarii zgłoszonych przez Centrum Zarządzania Kryzysowego. <br/>14)	Inne zlecone przez Zamawiającego.<br/> <br/>Zakres czynności w lokalach będących własnością Gminy w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych obejmuje w szczególności:<br/>1)	W zakresie zgłaszanych awarii na instalacjach wewnętrznych budynku części wspólnych zgłaszanie do właściwego Pogotowia Awaryjnego Zarządcy Budynku. <br/>2)	W przypadku awarii na instalacjach wewnętrznych lokalu w Zarządzie MZBM zabezpieczenie awarii w granicach odpowiedzialności Zarządcy. <br/>3)	Wymianę bezpieczników przedlicznikowych i nadprądowych. <br/>4)	Zabezpieczanie awarii nieszczelności na instalacjach wewnętrznych centralnego ogrze-wania przynależnych do lokalu, tylko w części instalacji wewnętrznej lokalu.<br/>5)	Zabezpieczanie wybitych okien oraz wyłamanych zamków w drzwiach w lokalu.<br/>6)	Zabezpieczanie lokalu w razie zgłoszenia włamania<br/>7)	Inne zlecone przez Zamawiającego.<br/><br/>Do obowiązków Wykonawcy w ramach Pogotowia Technicznego należy: <br/>1)	Pozostawanie gotowości do przyjęcia zawiadomienia o wystąpieniu awarii, zgodnie z godzinami wskazanymi w opisie części I. <br/>2)	Dojazd na miejsce awarii. <br/>3)	Stwierdzenie przyczyny awarii. <br/>4)	Wykonanie czynności w zakresie zabezpieczenia awarii i zapobieżeniu szkodzie. <br/>5)	Ustalenie zakresu prac.<br/>6)	Skontaktowanie się z gestorami wody, ciepła, energii i gazu lub serwisantami węzłów i kotłowni w celu usunięcia awarii powstałej na sieciach.<br/>7)	Prowadzenie rejestru zgłoszeń poprzez uzupełnianie pliku udostępnionego przez Zleceniodawcę w Google Drive.<br/>8)	Przedkładanie raportu ze zgłoszeń za miesiąc poprzedni, który będzie stanowił załącznik do faktury. Wzór raportu stanowi Załącznik nr 1 do umowy<br/>9)	Zgłaszanie awarii lub zgłoszenia, których realizacja leży po stronie zarządcy budynku do administratora budynku wspólnoty mieszkaniowej.<br/><br/>Zamawiający ustala następujący system zgłoszeń oraz ich obsługi:<br/>1)	Wykonawca zobowiązany jest do rejestrowania zgłoszeń od mieszkańców w pliku umieszczonym na dysku Google Drive, który umożliwia Wykonawcy i Zamawiającemu wgląd i edycję danych. Zamawiający udostępnia plik do wglądu pod adresem: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1De_WertyYMWEdd_lhZ1iV-91Z6huxQue/edit?usp=sharing&amp;ouid=109427211280430975912&amp;rtpof=true&amp;sd=true<br/>2)	Wzór rejestru stanowi Załącznik nr 2 do umowy. <br/>3)	Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie zareagować na zgłaszaną awarię.<br/>4)	Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia awarii zgodnie z obowiązkami wynikającymi z umowy.<br/>5)	Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego wpisania sposobu zabezpieczenia awarii w pliku na dysku Google Drive.<br/>6)	Osoba sprawująca nadzór nad rejestrem zgłoszeń z ramienia Wykonawcy jest zobowiązana być w ciągłej dyspozycji do przyjęcia zgłoszenia i przekazania go do realizacji. Wykonawca zobligowany jest udostępnić numer kontaktowy, adres kontaktowy email oraz każdorazowo informować Zamawiającego o zmianach lub zastępstwach tej osoby na e-maila: mzbm@mzbm.com.pl. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">50710000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1)	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów: cena waga 60%, czas reakcji na zgłoszenie waga 40%.<br/>2)	Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. <br/>3)	Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans<br/>punktów w podanych kryteriach oceny ofert. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma<br/>dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru: <br/>Sp = Kryterium I + Kryterium II<br/>gdzie :<br/>Sp – suma punktów przyznana wykonawcy we wszystkich kryteriach oceny ofert<br/>Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP, oraz w SWZ i zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.<br/>Ogólna ilość uzyskanych punktów nie może przekroczyć 100.<br/>4)	Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt.<br/>5)	Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.<br/>6)	W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze tj. w kryterium cena. <br/>Jeżeli oferty otrzymają taką sama ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną. <br/>Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób opisany w zdaniu powyżej, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych zawierających nową cenę.<br/>7)	W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.<br/>8)	Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas reakcji na zgłoszenie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi bieżącego utrzymania zasobu Gminy Dąbrowa Górnicza, którym administruje MZBM w należytym stanie technicznym.<br/>2. Opis przedmiotu zamówienia:<br/>Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi bieżących napraw oraz konserwacji na instalacjach: wodociągowo-kanalizacyjnych, gazowych, centralnego ogrzewania, elektrycznych oraz w zakresie stanu technicznego budynków/lokali. Usługa obejmuje obsługę zgłoszeń wpisanych do rejestru zgłoszeń, będącym Załącznikiem nr 2 do umowy.<br/>Czynności wykazane w zakresie obejmują prace na budynkach mieszkalnych oraz użytkowych będących w całości w administrowaniu MZBM oraz na pojedynczych lokalach mieszkalnych lub użytkowych będących własnością Gminy Dąbrowa Górnicza zlokalizowanych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych- wykaz stanowi załącznik nr 11 do SWZ.<br/>Pozostawanie w gotowości do przyjęcia zawiadomienia o wystąpieniu awarii lub zleceniu potrzeby konserwacyjnej zgodnie z godzinami pracy MZBM tj. w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach pracy tj. od poniedziałku do środy od godziny 7:00 do godziny 15:00 w czwartki od 7:00 do 17:00 w piątki od godziny 7:00 do 13:00.<br/><br/>Zakres czynności w lokalach będących własnością Gminy w całości obejmuje w szczególności:<br/>Instalacje elektryczne:<br/>1)	Przeglądy sprawności oświetlenia.<br/>2)	Wymianę uszkodzonych i niesprawnych żarówek w pomieszczeniach wspólnego użytkowania.<br/>3)	Uzupełnienie oznaczeń tablic i przewodów.<br/>4)	Naprawę mocowań zacisków i połączeń wymiana przewodów połączeniowych, mostkujących, itp.<br/>5)	Naprawę mocowania przewodów prowadzonych po wierzchu konstrukcji.<br/>6)	Wymianę puszek instalacyjnych i gniazd 230V.<br/>7)	Wymianę pojedynczych bezpieczników (bez tablic zabezpieczających).<br/>8)	Wymianę uszkodzonych i niesprawnych wyłączników przełączników<br/>9)	Wymianę uszkodzonych opraw oświetleniowych wewnętrznych i zewnętrznych, <br/>10)	Regulację urządzeń zabezpieczających i sterowniczych.<br/>11)	Konserwację i regulację zamknięć szafek elektrycznych.<br/>12)	Uzupełnienie zabezpieczeń antykorozyjnych i powłok malarskich szafek elektrycznych.<br/>13)	Sprawdzenie sprawności urządzeń pomiarowych w części wspólnej.<br/>14)	Naprawę lub wymianę uszkodzonych części przewodów instalacyjnych o łącznej długości do 5 m.b.<br/>15)	Zgłaszanie do właściciela sieci o wszelkich nieprawidłowościach i zakłóceniach występujących w funkcjonowaniu przyłączy elektrycznych i montowanych na nich urządzeniach.<br/><br/>Instalacje gazowe:<br/>1)	Uzupełnienie zabezpieczeń antykorozyjnych i powłok malarskich szafek gazowych i instalacji.<br/>2)	Uszczelnienie przejść przewodów przez przegrody.<br/>3)	Naprawę mocowania przewodów instalacji.<br/>4)	Konserwację szafek gazowych i regulacja zamknięć, usuwanie zanieczyszczeń, uzupełnienie oznaczeń.<br/>5)	Usuwanie ulotów gazu na podejściu, odejściu (nyple) gazomierza.<br/>6)	Konserwację i wymianę zaworów głównych, odcinających dopływ gazu do mieszkania.<br/>7)	Zgłaszanie do właściciela sieci o wszelkich nieprawidłowościach i zakłóceniach występujących w funkcjonowaniu przyłączy gazowych i montowanych na nich urządzeniach i osprzęcie.<br/><br/>Instalacje wodno- kanalizacyjne i centralnego ogrzewania, oraz CWU:<br/>1)	Likwidację nieszczelności połączeń i przewodów oraz przejść przewodów przez przegrody.<br/>2)	Konserwację, regulację i uszczelnianie zaworów głównych.<br/>3)	Naprawę lub wymianę uszkodzonych części przewodów instalacyjnych o łącznej długości do 5 m.b.<br/>4)	Usuwanie miejscowych przecieków w pionach i poziomach kanalizacyjnych, łącznie z wymianą poszczególnych elementów.<br/>5)	Montaż i wymianę wodomierzy, czyszczenie.<br/>6)	Wymianę uszczelnień na połączeniach kielichowych w instalacji kanalizacji sanitarnej, deszczowej.<br/>7)	Czyszczenie i udrażnianie przyłączeniowych studzienek kanalizacji sanitarnych będącej w posiadaniu MZBM.<br/>8)	Udrażnianie pionów i poziomów kanalizacyjnych.<br/>9)	Uszczelnienie bądź wymiana zaworów grzejnikowych, grzejników w instalacji należącej do MZBM.<br/>10)	Założenie bądź wymiana kryzy przy poszczególnych grzejnikach.<br/>11)	Konserwację zaworów i zabezpieczenie przed korozją urządzeń w rozdzielaczach CO.<br/>12)	Uzupełnienie izolacji rur CO i CWU w piwnicach.<br/>13)	Rozmrażanie rur w okresie zimowym.<br/>14)	Zgłaszanie do właściciela sieci o wszelkich nieprawidłowościach i zakłóceniach w funk-cjonowaniu sieci sanitarnych, przyłączy wodociągowych i montowanych na nich urządze-niach i osprzęcie.<br/><br/>Stolarka okienna i drzwiowa :<br/>1)	Regulację i dopasowanie stolarki okiennej i drzwiowej w częściach wspólnych<br/>2)	Regulację lub wymianę uszkodzonych zamków, wkładek, skobli w pomieszczeniach w częściach wspólnych<br/>3)	Uzupełnienie okuć, szyldów, klamek, osłon w pomieszczeniach w częściach wspólnych<br/>4)	Naprawę i regulację samozamykaczy.<br/>5)	Naprawę, wymianę lub wykonanie parapetów zewnętrznych.<br/>6)	Uszczelnienie stolarki okiennej i drzwiowej.<br/>7)	Zabezpieczenie stolarki okiennej i drzwiowej w przypadku dewastacji i innych zdarzeń losowych. <br/><br/>Elementy budynku (części wspólne, elewacja, tynki, posadzki, klatki schodowe) oraz otoczenie budynków:<br/>1)	Uzupełnienie i miejscowa naprawa tynków wewnętrznych o powierzchni do 10m2<br/>2)	Uzupełnienie i miejscowa naprawa tynków zewnętrznych o powierzchni do 10m2<br/>3)	Likwidacja miejscowych rys i spękań tynków.<br/>4)	Naprawa uszkodzonych powłok malarskich ścian i sufitów.<br/>5)	Uzupełnienie miejscowych ubytków i wymiana posadzek, okładzin schodów i okładzin ceramicznych.<br/>6)	Uzupełnienie miejscowych ubytków lub wymianę (o powierzchni do 10m2) opasek chod-ników i dojść do budynków.<br/>7)	Naprawę elementów i wymianę terenowych elementów odwadniających.<br/>8)	Naprawę mocowania i uzupełnienie brakujących prętów balustrad schodowych i balko-nowych.<br/>9)	Uzupełnienie szyb zbrojonych w balustradach balkonowych.<br/>10)	Mocowanie i wymianę pochwytów.<br/>11)	Naprawę mocowania wycieraczek.<br/>12)	Naprawę altanek śmietnikowych, trzepaków, ławek i ogrodzeń.<br/>13)	Montaż lub naprawę tablic i znaków.<br/>14)	Inne zlecone przez Zamawiającego.<br/> <br/>Zakres czynności w lokalach będących własnością Gminy w budynkach będących częścią Wspólnoty Mieszkaniowej obejmuje w szczególności:<br/>Instalacje elektryczne:<br/>1)	Przeglądy sprawności oświetlenia w lokalu.<br/>2)	Wymianę puszek instalacyjnych i gniazd 230V w lokalu.<br/>3)	Wymianę bezpieczników przedlicznikowych i nadprądowych. <br/>Instalacje gazowe:<br/>1)	Zabezpieczenie i usuwanie nieszczelności i wypływu gazu na pionach i poziomach insta-lacji gazowej przynależnych do lokalu, tylko w części instalacji wewnętrznej lokalu.<br/>Instalacje wodno- kanalizacyjne i centralnego ogrzewania, oraz CWU:<br/>1)	Czyszczenie i udrażnianie przyłączeniowych studzienek kanalizacji sanitarnych będącej w posiadaniu MZBM.<br/>2)	Udrażnianie pionów i poziomów kanalizacyjnych przynależnych do lokalu, tylko w części instalacji wewnętrznej lokalu<br/>3)	Uszczelnienie bądź wymiana zaworów grzejnikowych, grzejników w instalacji należącej do MZBM.<br/>4)	Założenie bądź wymiana kryzy przy poszczególnych grzejnikach.<br/>5)	Konserwację zaworów i zabezpieczenie przed korozją urządzeń w rozdzielaczach CO.<br/>6)	Usuwanie awarii nieszczelności na instalacjach wewnętrznych centralnego ogrzewania przynależnych do lokalu, tylko w części instalacji wewnętrznej lokalu.<br/>7)	Zabezpieczanie nieszczelności i wycieków pionów przynależnych do lokalu, tylko w czę-ści instalacji wewnętrznej lokalu.<br/>Stolarka okienna i drzwiowa :<br/>1)	Uszczelnianie stolarki okiennej i drzwiowej.<br/>2)	Zabezpieczenie stolarki okiennej i drzwiowej w przypadku dewastacji <br/> Do obowiązków Wykonawcy w ramach bieżącego utrzymania zasobu w należytym stanie technicznym należy: <br/>1)	Pozostawanie w gotowości do przyjęcia zawiadomienia o wystąpieniu awarii lub zleceniu potrzeby konserwacyjnej zgodnie z godzinami prac nie mniej niż 8h/dziennie w dniach od poniedziałku do piątku. <br/>2)	Dojazd na miejsce awarii/ zlecenia. <br/>3)	Ustalenie zakresu prac oraz wskazanie przewidywanego okresu realizacji.<br/>4)	Skontaktowanie się z gestorami wody, ciepła, energii i gazu lub serwisantami węzłów i kotłowni w razie konieczności.<br/>5)	Prowadzenie rejestru zgłoszeń poprzez uzupełnianie pliku udostępnionego przez Zleceniodawcę w Google Drive.<br/>6)	Przedkładanie raportu ze zgłoszeń za miesiąc poprzedni, który będzie stanowił załącznik do faktury. Wzór raportu stanowi Załącznik nr 1 do umowy.<br/>Zamawiający ustala następujący system zgłoszeń oraz ich obsługi:<br/>1)	Wykonawca zobowiązany jest do rejestrowania zgłoszeń przekazanych od pracownika MZBM poprzez wpis w pliku umieszczonym na dysku Google Drive, który umożliwia Wykonawcy i Zleceniodawcy wgląd i edycję danych. Zleceniodawca udostępnia plik do wglądu pod adresem:<br/>https://docs.google.com/spreadsheets/d/15aSVpSsdy6FQGEhfritrPCoBrvR14pFo/edit?usp=sharing&amp;ouid=109427211280430975912&amp;rtpof=true&amp;sd=true<br/>2)	Wzór rejestru stanowi Załącznik nr 2 do umowy. <br/>3)	Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego zareagowania na zgłaszaną awarię.<br/>4)	Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia awarii lub rozpoczęcia prac w ramach<br/>bieżących prac naprawczych czy konserwacyjnych zgodnie z obowiązkami wynikającymi z umowy.<br/>5)	Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego wpisania aktualizacji zleconych zadań w pliku na dysku Google Drive.<br/>6)	Osoba sprawująca nadzór nad rejestrem zgłoszeń z ramienia Wykonawcy jest zobowiązana być w ciągłej dyspozycji do przyjęcia zgłoszenia i przekazania go do realizacji. Wykonawca zobligowany jest udostępnić numer kontaktowy, adres kontaktowy email oraz każdorazowo informować Zamawiającego o zmianach lub zastępstwach tej osoby na maila mzbm@mzbm.com.pl. <br/>7)	Wykonawca zobowiązuje się realizować usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej.<br/>8)	Wykonawca jest obowiązany do usuwania na swój koszt wszelkich uszkodzeń wynikających z nieprawidłowego lub nierzetelnego wykonania przedmiotu Umowy na pisemne we-zwanie Zamawiającego w formie wiadomości mailowej wysłane na adres email wskazany przez Wykonawcę w komparycji umowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">50710000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1)	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów: cena waga 60%, czas reakcji na zgłoszenie waga 40%.<br/>2)	Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. <br/>3)	Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans<br/>punktów w podanych kryteriach oceny ofert. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma<br/>dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru: <br/>Sp = Kryterium I + Kryterium II<br/>gdzie :<br/>Sp – suma punktów przyznana wykonawcy we wszystkich kryteriach oceny ofert<br/>Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP, oraz w SWZ i zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.<br/>Ogólna ilość uzyskanych punktów nie może przekroczyć 100.<br/>4)	Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt.<br/>5)	Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.<br/>6)	W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze tj. w kryterium cena. <br/>Jeżeli oferty otrzymają taką sama ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną. <br/>Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób opisany w zdaniu powyżej, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych zawierających nową cenę.<br/>7)	W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.<br/>8)	Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas reakcji na zgłoszenie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>1.	nie podlegają wykluczeniu,<br/>2.	spełniają warunki udziału w postępowaniu, o ile zostały one określone<br/>Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1.	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;<br/>2.	sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie związanym z przedmiotem zamówienia, na sumę nie mniejszą niż 100.000,00 złotych dla każdego zadania oddzielnie. W przypadku złożenia oferty na dwa zadania Zamawiający dopuszcza posiadanie jednej polisy na wartość 200 000 PLN. <br/>3.	zdolności technicznej lub zawodowej<br/>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, w szczególności dotyczący:<br/>a)	wiedzy i doświadczenia – nie dotyczy<br/>b)	osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował osobami posiadającymi aktualne uprawnienia do kierowania robotami w specjalności (dotyczy zadania 2): <br/>-	minimum 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane wykonawcze w specjalności konstrukcyjno – budowlanej;<br/>- minimum 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane wykonawcze w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych <br/>ponadto:<br/>- minimum 1 osoba posiadająca uprawnienia SEP G1 - eksploatacji „E” i dozoru „D”<br/>- minimum 1 osoba posiadająca uprawnienia SEP G2 - eksploatacji „E” i dozoru „D”<br/>- minimum 1 osoba posiadająca uprawnienia SEP G3 eksploatacji „E” i dozoru „D” <br/>Dotyczy zadania 1:<br/>osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował osobami posiadającymi aktualne uprawnienia:<br/>- minimum 1 osoba posiadająca uprawnienia SEP G1 eksploatacji „E” dozoru „D”,<br/>- minimum 1 osoba posiadająca uprawnienia SEP G3 eksploatacji „E” i dozoru „D”.<br/>Uwagi:<br/> 1) Zamawiający dopuszcza posiadanie przez 1 osobę więcej niż jednego z ww. uprawnień.<br/>2) W przypadku osób, które nabyły uprawnienia poza terytorium RP dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r., poz. 1333, ze zmianami), z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich unii europejskiej (tekst jednolity: Dz. U 2020 r., poz. 220, ze zmianami). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w zakresie przesłanek, o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 5,7,8,10 uPzp. – wzór stanowi załącznik nr 10 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a) wykaz narzędzi Wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SWZ.<br/>b)	wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór stanowi załącznik nr 7 do SWZ<br/>c) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie stawia wymogu w tym zakresie <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1)	formularz oferty załącznik nr 1 do SWZ –formularz interaktywny. <br/>2( kalkulację oferty dla danego zadania- załącznik nr 2 do SWZ (dla Zadania nr 1 i Zadania nr 2)<br/>3)	odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru potwierdzającego, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania,<br/>4)	pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów opisanych w pkt 1),<br/>5)	zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w rozdziale I, podrozdział 2 pkt. 8.3., 8.4. SWZ w przypadku polegania na zasobach podmiotu udostępniającego zasób Wykonawcy- wzór zobowiązania stanowi załączniki nr 8 do SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: <br/>żaden z tych Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu z udziału w postępowaniu. <br/>Celem wykazania braku podstaw do wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy (dotyczy również spółki cywilnej) składają oświadczania i dokumenty określone w niniejszej SWZ.<br/>W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>-	pełnomocnictwo, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności wskazanie:<br/>a)	postępowania o zamówienie publicznego, którego dotyczy,<br/>b)	wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,<br/>c)	ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego pełnomocnictwa,<br/>-	oświadczenie, o którym mowa w rozdziale I podrozdział 2 pkt. 7 SWZ <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Dot. Zadania nr 1 i 2:<br/>1.Zamawiający dopuszcza następujące zmiany umowy związane z:<br/>a)	zmianą podanej w umowie ceny brutto w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT. W takiej sytuacji Wykonawca będzie uprawniony przy wystawieniu faktury do naliczania wynagrodzenia brutto z zastosowaniem stawki podatku od towarów i usług VAT obowiązującej w dacie wystawienia faktury.<br/>b)	wejściem w życie zmian przepisów ustawy o centralizacji podatku VAT, <br/>zmianą podstaw prawnych regulujących świadczenie usług będących przedmiotem zamówienia. <br/>c)	zmianami personalnymi, adresowymi, formami prawnymi stron umowy, <br/>d)	wyłączeniem obiektów, w konsekwencji czego nastąpi zmiana wartości ogólnej umowy,<br/>e)	włączeniem obiektów, w konsekwencji czego nastąpi zmiana wartości ogólnej umowy, <br/>f)	zmiany powierzchni budynków np. w wyniku przeprowadzenia inwentaryzacji.<br/>g)	zaistnieniem okoliczności (technicznych, gospodarczych itp.) uniemożliwiających realizację umowy na zasadach w niej określonych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,<br/>h)	okolicznościami spowodowanymi stanem epidemii lub zagrożeniem epidemiologicznym na terenie kraju, zmianami geopolitycznymi, finansowym w ujęciu globalnym np. wojna, krach finansowy uniemożliwiających realizację przedmiotu umowy.<br/>2.	Strony ustalają następujące zasady wprowadzania zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia:<br/>a)	poziom zmiany ceny materiałów lub kosztów, o których mowa w zdaniu poprzednim, uprawniający Wykonawcę do żądania zmiany wynagrodzenia na poziomie zwiększenia tychże kosztów o 10% przy czym pierwsza zmiana wynagrodzenia może być dokonana dopiero po upływie 6 miesięcy a kolejna po upływie 9 miesięcy obowiązywania umowy;<br/>b)	jako sposób ustalania zmiany wynagrodzenia przyjmuje się waloryzację wynagrodzenia w oparciu o wskaźnik ogłaszany kwartalnie w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego w Biuletynie Statystycznym GUS na stronie internetowej Urzędu<br/>c)	zmiana wynagrodzenia Wykonawcy może nastąpić wyłącznie w przypadku udowodnienia przez Wykonawcę, że wskazana zmiana ma bezpośredni wpływ na koszty wykonania umowy i nie może być dokonywana częściej niż w okresach o których mowa w §14 ust. 2 lit. a).<br/>d)	maksymalną wartość zmiany wynagrodzenia, jaką dopuszcza Zamawiający w efekcie zastosowania postanowień o zasadach wprowadzania zmian wysokości wynagrodzenia o których mowa w §14 ust. 2 lit a -c ), ustala się na poziomie 15% całkowitego wynagrodzenia brutto o którym mowa w §5 ust. 1.<br/>3. Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany do umowy zostanie sporządzony aneks podpisany przez obie strony. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-12-13 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">portal e-zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-12-13 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-01-11</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Wymagania w zakresie zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy mają zastosowanie tylko do Zadania nr 1.<br/> Zapisy dotyczące Zadania nr 1 i Zadania nr 2 - uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia:<br/>1)	Wykonawca zobowiązuje się realizować usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej. <br/>2)	Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wynikłe z nierzetelnego wykony-wania przedmiotu zamówienia. <br/>3)	Zamawiający informuje, że dysponuje lokalami do wynajęcia, które mogą służyć do magazynowania materiałów/sprzętów lub jako pomieszczenie pracownicze. Wszelkie informacje dotyczące najmu lokali użytkowych zamieszczone są na stronie internetowej https://www.mzbm.com.pl/lokale-uzytkowe/. <br/>4)	Wykaz obiektów objętych przedmiotem zamówienia zawiera Załącznik nr 11 do SWZ. <br/>5)	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają projektowane postanowienia umowy - Załącznik nr 5 do SWZ dla Zadania nr 1 i Załącznik nr 5a do SWZ dla Zadania nr 2.<br/>6)	Wykonawca zobowiązany jest do zapewnia wszelkich niezbędnych, wymaganych przepisami uprawnień dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy oraz potencjału gospodarczego, sprzętu, narzędzi, zasobów kadrowych zabezpieczających wykonanie umowy z należytą starannością.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com