JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241206/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241206/0063900301-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Sukcesywna dostawa trumien, sarkofagów i krzyży w 2025 r. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">MIEJSKI ZARZĄD CMENTARZY W TARNOWIE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 850033576</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Bernardyńska 24</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Tarnów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">33-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL217 - Tarnowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">14 6212789</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">d.zygula@mzc.tarnow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.mzc.tarnow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Administracja cmentarzami komunalnymi </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Sukcesywna dostawa trumien, sarkofagów i krzyży w 2025 r. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-3ef34d65-fad8-41cd-93da-bc3aba4d6004</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00639003</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-12-06</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00235619/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Sukcesywna dostawa trumien, sarkofagów i krzyży w 2025 r.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3ef34d65-fad8-41cd-93da-bc3aba4d6004 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między<br/>Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem<br/>https://ezamowienia.gov.pl/pl/. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i<br/>Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej<br/>na adres e-mail: d.zygula@mzc.tarnow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udział<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.<br/>Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa<br/>Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/ oraz informacje zamieszczone<br/>w zakładce „Centrum Pomocy”. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania<br/>konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów<br/>elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z<br/>wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.<br/>Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla<br/>dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach<br/>rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i<br/>przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały<br/>bezpośredniego zastosowania. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa<br/>Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci<br/>elektronicznej:<br/>a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i<br/>przekazuje się jako załącznik), lub<br/>b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści<br/>wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”). Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków<br/>komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16<br/>kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233) Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych<br/>informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku<br/>„Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o<br/>dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych<br/>w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w<br/>szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji<br/>umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które<br/>są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych<br/>opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z<br/>wyborem Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby,<br/>podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się<br/>uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ<br/>wewnętrzny). Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta<br/>„Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Maksymalny rozmiar plików<br/>przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako<br/>załączniki do jednego formularza).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych w Miejskim Zarządzie<br/>Cmentarzy w Tarnowie-przetarg<br/>Realizując obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 oraz art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia<br/>27 kwietnia 2016 r., w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego<br/>przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (“RODO”), niniejszym informujemy o zasadach przetwarzania danych<br/>osobowych.<br/>1.Administratorem Państwa danych osobowych jest Miejski Zarząd Cmentarzy z siedzibą w Tarnowie pod adresem ul. Bernardyńska<br/>24; 33-100 Tarnów.<br/>2.W<br/>przypadku pytań lub wątpliwości dotyczących sposobu oraz zakresu przetwarzania Państwa danych osobowych, a także<br/>przysługujących Państwu uprawnień, można się skontaktować z Inspektorem Ochrony Danych pisemnie, za pomocą poczty<br/>tradycyjnej pisząc na adres: ul. Bernardyńska 24, 33-100 Tarnów lub poprzez wiadomość e-mail na adres: iod@mzc.tarnow.pl.<br/>3.<br/>Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie:<br/>−a<br/>rt. 6 ust. 1 lit. c RODO - w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a podstawą<br/>prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych<br/>spoczywających na Zamawiającym;<br/>−a<br/>rt. 6 ust. 1 lit. b RODO – w celu zawarcia umowy.<br/>4.<br/>Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o<br/>udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>5.<br/>Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art.18 oraz art. 74 ustawy Pzp; oraz firmy informatyczne świadczące usługi IT dla Administratora.<br/>6.<br/>Państwa dane osobowe nie są przekazywane do państw trzecich ani do organizacji międzynarodowych, w odniesieniu do Państwa<br/>danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany;<br/>7.<br/>Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych jest wymogiem określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>8.W<br/>związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące uprawnienia: prawo dostępu do<br/>danych osobowych Państwa dotyczących; prawo do ich sprostowania, żądania od administratora ograniczenia przetwarzania<br/>danych osobowych, prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że<br/>przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy RODO;<br/>9.<br/>Nie przysługuje Państwu prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, prawo sprzeciwu,<br/>wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c<br/>RODO.<br/>10. Administrator danych nie stosuje „profilowania”, co oznacza formę zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, które<br/>polega na wykorzystaniu danych osobowych do oceny niektórych czynników osobowych osoby fizycznej, w szczególności do analizy<br/>lub prognozy aspektów dotyczących osobistych preferencji i zainteresowań.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">MZC.272-3/2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest: „Sukcesywna dostawa trumien, sarkofagów i krzyży w 2025 roku” zgodnie z ich<br/>poniższymi określeniami:<br/>a) Trumna: skrzynia drewniana z pełnym wyposażeniem: tzn. wnętrzem (wieko i spód trumny) wybitym atłasem pikowanym,<br/>poduszką, okuciami, uchwytami, koronkami, wizerunkiem i innymi ozdobami oraz krzyżem; wieko oraz boki wykonane z<br/>drewna liściastego twardego i miękkiego lub iglastego, sezonowanego, suchego, klasy I o gr. 22 mm poddane pełnejbróbce stolarskiej, krawędzie elementów zaokrąglone; dno i poduszka z warstwą materiału chłonnego, dno i ścianki boczne<br/>nieprzepuszczalne, szczelnie przylegające wieko; łączenia poszczególnych elementów drewnianych muszą być dobrze<br/>spasowane, bez widocznych pęknięć i szczelin;<br/>b) Krzyż lub pal: krzyż drewniany z wizerunkiem i innymi ozdobami lub pal, wykonany z drewna olchowego. 2. Nazwy i kody<br/>dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 39296100-4 – Trumny<br/>39296000-3 – Wyroby pogrzebowe<br/>3. Parametry techniczne: 1) Warunki dla wykonania przedmiotów dostaw:<br/>Wszystkie trumny muszą:<br/>− być wykonane z drewna litego suchego, dębowego lub innego liściastego – zgodnie ze złożonym zamówieniem, posiadać<br/>dno i boki pokryte materiałem nieprzepuszczalnym dla płynów oraz warstwę płynochłonną z materiału biodegradowalnego o<br/>grubości min. 5 cm;<br/>Zamawiający nie dopuszcza stosowania okleiny zewnętrznej.<br/>− posiadać wybicie trumny oraz wkłady z poduszką;<br/>− posiadać krzyż estetycznie dopasowany do rodzaju i kształtu trumny, w kolorze złotym, srebrnym lub miedzianym,<br/>wykonany z plastiku lub metalu;<br/>− posiadać zakrętki do przykręcania wieka trumien lub sarkofagów oraz podkładki pod zakrętki, w kolorze złotym, srebrnym<br/>lub miedzianym, wykonane z plastiku lub metalu;<br/>− posiadać uchwyty w kolorze złotym, srebrnym lub miedzianym, wykonane z plastiku lub metalu;<br/>− posiadać nieprzepuszczalne dno i ścianki oraz szczelnie przylegające wieko;<br/>− posiadać powierzchnie zewnętrzne malowane minimum dwukrotnie metodą natryskową w kolorach: naturalny dąb, jasny<br/>dąb, ciemny dąb, jasny orzech, ciemny orzech, mahoń, palisander, heban, cieniowane; oraz wykończenie powłoki<br/>lakierniczej: matowe, połysk, wysoki połysk.<br/>Wyboru sposobu wykończenia oraz koloru powłoki lakierniczej dokonuje Zamawiający w trakcie składania zamówienia.<br/>Zmiana zabarwienia trumny i rodzaju powłoki malarskiej nie stanowi zmiany wzoru.<br/>Nie dopuszcza się jakichkolwiek uchybień w wykonaniu powłoki lakierniczej oraz w wykończeniu tj. śladów szlifowania,<br/>przebarwień, zacieków, pęknięć, pęcherzy, odprysków i nierówności. Łączenia poszczególnych elementów drewnianych<br/>muszą być dobrze spasowane bez widocznych pęknięć, szczelin i szpachlowań. Dno wykonane z poprzecznych desek<br/>zabezpieczonych listwą przed ich wypadaniem, nie może posiadać żadnych szczelin.<br/>Trumna drewniana „tania” posiada pełne wyposażenie, wykonana jest z drewna liściastego lub sosnowego.<br/>2) Wymiary zewnętrzne oraz waga trumny:<br/>Standardowa trumna, sarkofag ma wymiary zewnętrzne:<br/>− długość: 200 - 210 cm,<br/>− szerokość: 60 -70 cm,<br/>− wysokość: 50 - 60 cm.<br/>Waga trumny dębowej dla osoby dorosłej powinna wynosić do 60 kg. Waga trumny z drewna liściastego lub sosnowego dla<br/>osoby dorosłej powinna wynosić do 45 kg. <br/>1. trumna dębowa łamana – wieko trumny profilowane nachodzące na dno<br/>trumny, na wieku krzyż z wizerunkiem Pana Jezusa wykonany z plastiku, 6 szt. zakrętek plastikowych, 4 szt. uchwytów<br/>metalizowanych, spód trumny ozdobiony zagłębionym frezowaniem, z koronką wypuszczoną na zewnątrz<br/>szt. 22<br/>2. trumna dębowa podwyższana łamana - wieko trumny profilowane, nachodzące na dno trumny, na wieku krzyż z<br/>wizerunkiem Pana Jezusa wykonany z plastiku, 6 szt. zakrętek plastikowych, 4 szt. uchwytów metalizowanych, bez koronki<br/>szt. 22<br/>3. trumna dębowa ośmiokąt - wieko trumny profilowane nachodzące na dno trumny z ozdobnym warkoczem wokół wieka, na<br/>wieku krzyż z wizerunkiem Pana Jezusa wykonany z plastiku, 6 szt. zakrętek plastikowych, 4 szt. uchwytów<br/>metalizowanych, bez koronki<br/>szt. 22<br/>4. trumna dębowa ośmiokąt - kopuła - wieko trumny profilowane nachodzące na dno trumny, na wieku krzyż z wizerunkiem<br/>Pana Jezusa wykonany z plastiku, 6 szt. zakrętek plastikowych, 4 szt. uchwytów metalizowanych, z koronką wypuszczoną<br/>na zewnątrz<br/>szt. 22<br/>5. trumna dębowa płaska łamana - wieko trumny podwyższone profilowane, nachodzące na dno trumny, na wieku krzyż<br/>drewniany na całości wieka, a na nim krzyż metalizowany z wizerunkiem Pana Jezusa wykonany z plastiku, 6 szt. zakrętek<br/>plastikowych, 4 szt. uchwytów metalizowanych, z koronką wypuszczoną na zewnątrz<br/>szt. 22<br/>6. trumna dębowa podwyższana łamana - wieko profilowane schodzące się wzdłuż wieka w szpic, wieko nachodzące na dno<br/>trumny, na wieku krzyż z wizerunkiem Pana Jezusa wykonany z plastiku, 6 szt. zakrętek metalizowanych , 4 szt. uchwytów<br/>metalizowanych, z koronką wypuszczoną na zewnątrz<br/>szt. 22<br/>7. trumna dębowa prosta przystosowana do wkładu metalowego - (wieko i spód trumny są podobnej wielkości), wieko<br/>nachodzące na dno trumny, na wieku krzyż z wizerunkiem Pana Jezusa wykonany z plastiku, 6 szt. zakrętek plastikowych, 4<br/>szt. uchwytów metalizowanych, bez koronki<br/>szt. 1<br/>8. trumna dębowa łamana - wieko profilowane nachodzące na dno trumny, na wieku krzyż z wizerunkiem Pana Jezusa<br/>wykonany z metalu, 6 szt. zakrętek metalowych, 4 szt. uchwytów metalowych, dół trumny wykonany z litego drzewa, na<br/>spodzie trumny od strony zewnętrznej po obu stronach zagłębiona płaskorzeźba głowy Pana Jezusa niosącego krzyż, bez<br/>koronki, powłoka poliestrowa zakrywająca pory drzewa tworząca jednolitą gładką powierzchnię szt. 10<br/>9. sarkofag dębowy prosty – wieko półokrągłe nachodzące na dno trumny, na wieku krzyż z wizerunkiem Pana Jezusa<br/>wykonany z metalu, 8 szt. zakrętek metalowych, 6 szt. uchwytów metalowych mocowanych w zagłębieniach, dół trumny<br/>wykonany z litego drzewa z zaokrąglonymi narożnikami wkomponowanymi w profilowany spód trumny, z taśmą ozdobną na<br/>obrzeżach wybicia, powłoka poliestrowa zakrywająca pory drzewa tworząca jednolitą gładką powierzchnię, bez koronki<br/>szt. 10<br/>10. sarkofag dębowy prosty - wieko półokrągłe nachodzące na dno trumny, na wieku krzyż z wizerunkiem Pana Jezusa<br/>wykonany z metalu, 6 szt. zakrętek metalowych, 4 szt. uchwytów metalowych, dół trumny wykonany z litego drzewa, na<br/>spodzie trumny od strony zewnętrznej po obu stronach zagłębiona płaskorzeźba głowy Pana Jezusa niosącego krzyż, z<br/>taśmą ozdobną na obrzeżach wybicia, powłoka poliestrowa zakrywająca pory drzewa tworząca jednolitą gładką<br/>powierzchnię, bez koronki<br/>szt. 10<br/>11. trumna „tania” łamana - wieko nachodzące na dno trumny, na wieku krzyż z wizerunkiem Pana Jezusa wykonany z<br/>plastiku, 6 szt. zakrętek plastikowych, 4 szt. uchwytów metalizowanych, z koronką wypuszczoną na zewnątrz.<br/>szt. 20 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39296100-4 - Trumny</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">39296000-3 - Wyroby pogrzebowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za ofertę najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu i przy uwzględnieniu<br/>powyższych kryteriów otrzyma najwyższą punktację.<br/>Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie<br/>Pzp oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.<br/>Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych<br/>kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej<br/>wadze.<br/>Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.<br/>Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 14 niniejszego rozdziału SWZ, Zamawiający wzywa<br/>Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających<br/>nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych<br/>przez nich ofertach.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Jakość i estetyka wykonania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji dostaw</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest: „Sukcesywna dostawa trumien, sarkofagów i krzyży w 2025 roku” zgodnie z ich<br/>poniższymi określeniami:<br/>a) Trumna: skrzynia drewniana z pełnym wyposażeniem: tzn. wnętrzem (wieko i spód trumny) wybitym atłasem pikowanym,<br/>poduszką, okuciami, uchwytami, koronkami, wizerunkiem i innymi ozdobami oraz krzyżem; wieko oraz boki wykonane z<br/>drewna liściastego twardego i miękkiego lub iglastego, sezonowanego, suchego, klasy I o gr. 22 mm poddane pełnej<br/>obróbce stolarskiej, krawędzie elementów zaokrąglone; dno i poduszka z warstwą materiału chłonnego, dno i ścianki boczne<br/>nieprzepuszczalne, szczelnie przylegające wieko; łączenia poszczególnych elementów drewnianych muszą być dobrze<br/>spasowane, bez widocznych pęknięć i szczelin;<br/>b) Krzyż lub pal: krzyż drewniany z wizerunkiem i innymi ozdobami lub pal, wykonany z drewna olchowego.<br/>2. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV):<br/>39296100-4 – Trumny<br/>39296000-3 – Wyroby pogrzebowe<br/>3. Parametry techniczne: 1) Warunki dla wykonania przedmiotów dostaw:<br/>Wszystkie trumny muszą:<br/>− być wykonane z drewna litego suchego, dębowego lub innego liściastego – zgodnie ze złożonym zamówieniem, posiadać<br/>dno i boki pokryte materiałem nieprzepuszczalnym dla płynów oraz warstwę płynochłonną z materiału biodegradowalnego o<br/>grubości min. 5 cm;<br/>Zamawiający nie dopuszcza stosowania okleiny zewnętrznej.<br/>− posiadać wybicie trumny oraz wkłady z poduszką;<br/>− posiadać krzyż estetycznie dopasowany do rodzaju i kształtu trumny, w kolorze złotym, srebrnym lub miedzianym,<br/>wykonany z plastiku lub metalu;<br/>− posiadać zakrętki do przykręcania wieka trumien lub sarkofagów oraz podkładki pod zakrętki, w kolorze złotym, srebrnym<br/>lub miedzianym, wykonane z plastiku lub metalu;<br/>− posiadać uchwyty w kolorze złotym, srebrnym lub miedzianym, wykonane z plastiku lub metalu;<br/>− posiadać nieprzepuszczalne dno i ścianki oraz szczelnie przylegające wieko;<br/>− posiadać powierzchnie zewnętrzne malowane minimum dwukrotnie metodą natryskową w kolorach: naturalny dąb, jasny<br/>dąb, ciemny dąb, jasny orzech, ciemny orzech, mahoń, palisander, heban, cieniowane; oraz wykończenie powłoki<br/>lakierniczej: matowe, połysk, wysoki połysk.<br/>Wyboru sposobu wykończenia oraz koloru powłoki lakierniczej dokonuje Zamawiający w trakcie składania zamówienia.<br/>Zmiana zabarwienia trumny i rodzaju powłoki malarskiej nie stanowi zmiany wzoru.<br/>Nie dopuszcza się jakichkolwiek uchybień w wykonaniu powłoki lakierniczej oraz w wykończeniu tj. śladów szlifowania,<br/>przebarwień, zacieków, pęknięć, pęcherzy, odprysków i nierówności. Łączenia poszczególnych elementów drewnianych<br/>muszą być dobrze spasowane bez widocznych pęknięć, szczelin i szpachlowań. Dno wykonane z poprzecznych desek<br/>zabezpieczonych listwą przed ich wypadaniem, nie może posiadać żadnych szczelin.<br/>Trumna drewniana „tania” posiada pełne wyposażenie, wykonana jest z drewna liściastego lub sosnowego. Trumna do<br/>pochowania dziecka ma być wykonana z drewna dębowego, o długości od 40 cm do 150 cm.<br/>Trumna do ekshumacji ma być wykonana z drewna olcha lub topola, bejcowana, wewnątrz wybita atłasem lub płótnem, o<br/>wymiarach zewnętrznych: długość od 60 cm do 205 cm, szerokość 30 cm lub 60 cm, wysokość 30 cm.<br/>1. trumna do pochowania dziecka - dł. 40 cm - 60 cm, dębowa, łamana, w kolorze białym, z wiekiem nachodzącym na dno<br/>trumny, na<br/>wieku krzyż z wizerunkiem Pana Jezusa wykonany z plastiku, 4 szt. zakrętek plastikowych, 4 szt. uchwytów<br/>metalizowanych, z koronką wypuszczoną na zewnątrz – Zamawiający określi rozmiar przy składaniu zamówienia<br/>szt. 8<br/>2. trumna do pochowania dziecka - dł. 80 cm, dębowa, łamana, w kolorze białym, z wiekiem nachodzącym na dno trumny,<br/>na wieku krzyż z wizerunkiem Pana Jezusa wykonany z plastiku, 4 szt. zakrętek plastikowych, 4 szt. uchwytów<br/>metalizowanych, z koronką wypuszczoną na zewnątrz<br/>szt. 1<br/>3. trumna do pochowania dziecka - dł. 120 cm, dębowa, łamana, w kolorze białym, z wiekiem nachodzącym na dno trumny,<br/>na wieku krzyż z wizerunkiem Pana Jezusa wykonany z plastiku, 4 szt. zakrętek plastikowych, 4 szt. uchwytów<br/>metalizowanych, z koronką wypuszczoną na zewnątrz<br/>szt. 1<br/>4. trumna do pochowania dziecka - dł. 150 cm, dębowa, łamana, w kolorze białym, z wiekiem nachodzącym na dno trumny,<br/>na wieku krzyż z wizerunkiem Pana Jezusa wykonany z plastiku, 4 szt. zakrętek plastikowych, 4 szt. uchwytów<br/>metalizowanych, z koronką wypuszczoną na zewnątrz<br/>szt.1<br/>5. krzyż z drewna olchowego – z wizerunkiem Pana Jezusa wykonanym z plastiku, w kolorze białym, o wymiarach:<br/>wysokość 150 cm, szerokość 50 cm, grubość 5 cm lub pal z drewna olchowego w kolorze białym, o wymiarach: wysokość<br/>150 cm, grubość 5 cm – Zamawiający określi rodzaj przy składaniu zamówienia<br/>szt. 5<br/>6. trumna ekshumacyjna – wymiary: dł. 60 cm, szer. 30 cm, wysokość 30 cm, wykonana z drewna: olcha lub topola,<br/>wewnątrz wybita atłasem lub płótnem, na wieku krzyż z wizerunkiem Pana Jezusa wykonany z plastiku, 4 szt. zakrętek<br/>plastikowych<br/>szt. 6<br/>7. trumna ekshumacyjna - wymiary: dł. 80 cm, szer. 30 cm wysokość 30 cm, wykonana z drewna olcha lub topola, wewnątrz<br/>wybita atłasem lub płótnem, na wieku krzyż z wizerunkiem Pana Jezusa wykonany z plastiku, 4 szt. zakrętek plastikowych<br/>szt. 6<br/>8. trumna ekshumacyjna - wymiary: dł. 100 cm, szer. 30 cm, wysokość 30 cm, wykonana z drewna olcha lub topola,<br/>wewnątrz wybita atłasem lub płótnem, na wieku krzyż z wizerunkiem Pana Jezusa wykonany z plastiku, 4 szt. zakrętek<br/>plastikowych<br/>szt. 6<br/>9. trumna ekshumacyjna - wymiary: dł. 120 cm, szer. 30 cm, wysokość 30 cm, wykonana z drewna olcha lub topola,<br/>wewnątrz wybita atłasem lub płótnem, na wieku krzyż z wizerunkiem Pana Jezusa wykonany z plastiku, 4 szt. zakrętek<br/>plastikowych<br/>szt. 9<br/>10. trumna ekshumacyjna - wymiary: dł. 150 cm, szer. 30 cm, wysokość 30 cm, wykonana z drewna olcha lub topola,<br/>wewnątrz wybita atłasem lub płótnem, na wieku krzyż z wizerunkiem Pana Jezusa wykonany z plastiku, 4 szt. zakrętek<br/>plastikowych<br/>szt. 10<br/>11. trumna ekshumacyjna - wymiary: dł. 180 cm, szer. 30 cm, wysokość 30 cm, wykonana z drewna olcha lub topola,<br/>wewnątrz wybita atłasem lub płótnem, na wieku krzyż z wizerunkiem Pana Jezusa wykonany z plastiku, 6 szt. zakrętek<br/>plastikowych<br/>szt. 15<br/>12. trumna ekshumacyjna - wymiary: dł. 205 cm, szer. 60 cm, wysokość 30 cm, wykonana z drewna olcha lub topola,<br/>wewnątrz wybita atłasem lub płótnem, na wieku krzyż z wizerunkiem Pana Jezusa wykonany z plastiku, 6 szt. zakrętek<br/>plastikowych<br/>szt. 10<br/>13. krzyż z drewna olchowego – z wizerunkiem Pana Jezusa wykonanym z plastiku, o wymiarach: wysokość 200 cm,<br/>szerokość 60 cm, grubość 5 cm w kolorze jasny lub ciemny orzech lub pal z drewna olchowego o wymiarach 200 cm i<br/>grubość 5 cm w kolorze jasny lub ciemny orzech – Zamawiający określi rodzaj przy składaniu zamówienia<br/>szt. 71 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39296100-4 - Trumny</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">39296000-3 - Wyroby pogrzebowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za ofertę najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu i przy uwzględnieniu<br/>powyższych kryteriów otrzyma najwyższą punktację.<br/>Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie<br/>Pzp oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.<br/>Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych<br/>kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej<br/>wadze.<br/>Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.<br/>Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 14 niniejszego rozdziału SWZ, Zamawiający wzywa<br/>Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających<br/>nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych<br/>przez nich ofertach.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Jakość i estetyka wykonania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji dostaw</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Warunki udziału w postępowaniu:<br/>1) Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym.<br/>W celu potwierdzenia spełniana przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności do<br/>występowania w obrocie gospodarczym, Zamawiający żąda od Wykonawcy prowadzącego działalność gospodarczą lub<br/>zawodową dokumentu potwierdzającego, że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych,<br/>prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przez<br/>jego złożeniem.<br/>2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Zamawiający dokona oceny<br/>spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w<br/>postępowaniu, stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.<br/>3) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa.<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Zamawiający dokona oceny<br/>spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w<br/>postępowaniu, stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.<br/>4) Zdolność techniczna lub zawodowa.<br/>W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących<br/>zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, iż w ciągu<br/>ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,<br/>wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są<br/>wykonywane, zrealizował należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje należycie, minimum 2<br/>dostawy trumien, sarkofagów i krzyży o wartości brutto min. 200 000,00 zł każda – Zamawiający wymaga załączenia<br/>dowodów (referencji) potwierdzających, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku dostaw<br/>ciągłych lub okresowych, tj. będących wciąż w realizacji na podstawie jednej umowy, zakres już wykonany do dnia<br/>składania ofert musi opiewać na kwotę min. 200 000,00 zł brutto. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu<br/>(określonych przez Zamawiającego w ust. 6 niniejszego Rozdziału SWZ), na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp następujące<br/>podmiotowe środki dowodowe:<br/>1) W celu wykazania spełniania warunku Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>- odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.<br/>2) W celu wykazania spełniania warunku Zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>- wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie<br/>ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat<br/>wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane (minimum 2 dostawy o wartości brutto nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto) – wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SWZ<br/>- oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami,<br/>o których mowa, są referencje sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń<br/>powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać<br/>tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych<br/>referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Oświadczenie, o którym<br/>mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp nie są podmiotowym środkiem dowodowym i stanowią tymczasowy<br/>dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia i spełniania warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert. Ww.<br/>oświadczenie Wykonawca zobowiązany jest złożyć, zgodnie ze wzorem, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ. Informacje zawarte w<br/>oświadczeniu, stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w<br/>postępowaniu.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Przedmiotowe środki dowodowe. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym<br/>przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia oraz spełniają kryterium oceny ofert - „Jakość i estetyka wykonania”,<br/>Wykonawca dostarczy i zaprezentuje wzór oferowanego towaru – próbki:<br/>Dla I części zamówienia – „Trumny, sarkofagi”:<br/>• trumna dębowa łamana – wieko trumny profilowane nachodzące na dno trumny, na wieku krzyż z wizerunkiem Pana<br/>Jezusa wykonany z plastiku, 6 szt. zakrętek plastikowych, 4 szt. uchwytów metalizowanych, spód trumny ozdobiony<br/>zagłębionym frezowaniem, z koronką wypuszczoną na zewnątrz;<br/>• sarkofag dębowy prosty – wieko półokrągłe nachodzące na dno trumny, na wieku krzyż z wizerunkiem Pana Jezusa<br/>wykonany z metalu, 8 szt. zakrętek metalowych, 6 szt. uchwytów metalowych mocowanych w zagłębieniach, dół trumny<br/>wykonany z litego drzewa z zaokrąglonymi narożnikami wkomponowanymi w profilowany spód trumny, z taśmą ozdobną na<br/>obrzeżach wybicia, powłoka poliestrowa zakrywająca pory drzewa tworząca jednolitą gładką powierzchnię, bez koronki.<br/>Dla II części zamówienia – „Trumny do pochowania dziecka, trumny ekshumacyjne, krzyże”:<br/>• trumna do pochowania dziecka - dł. 60 cm, dębowa, łamana, w kolorze białym, z wiekiem nachodzącym na dno trumny, na<br/>wieku krzyż z wizerunkiem Pana Jezusa wykonany z plastiku, 4 szt. zakrętek plastikowych, 4 szt. uchwytów<br/>metalizowanych, z koronką wypuszczoną na zewnątrz;<br/>• trumna ekshumacyjna - wymiary: dł. 150 cm, szer. 30 cm, wysokość 30 cm, wykonana z drewna olcha lub topola,<br/>wewnątrz wybita atłasem lub płótnem, na wieku krzyż z wizerunkiem Pana Jezusa wykonany z plastiku, 4 szt. zakrętek<br/>plastikowych;<br/>• krzyż z drewna olchowego – z wizerunkiem Pana Jezusa wykonanym z plastiku, o wymiarach: wysokość 200 cm,<br/>szerokość 60 cm, grubość 5 cm w kolorze jasny lub ciemny orzech; <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu<br/>warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym w rozdziale XIV SWZ – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ.<br/>Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu<br/>w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki<br/>dowodowe, wskazane w SWZ. Oświadczenia składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (w postaci<br/>elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem<br/>zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym<br/>mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia<br/>publicznego. Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym,<br/>podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy pełnomocnictwo zostało wystawione w postaci papierowej i<br/>opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym<br/>podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego<br/>odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z<br/>pełnomocnictwem w postaci papierowej może dokonać mocodawca (osoba/osoby wystawiające pełnomocnictwo) lub<br/>notariusz.<br/>Zobowiązanie podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasoby, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych<br/>zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca<br/>realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (o ile Wykonawca korzysta ze zdolności<br/>innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp). Zobowiązanie lub inny podmiotowy środek dowodowy<br/>w opisywanym zakresie, przekazuje się w postaci elektronicznej, i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym,<br/>podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy zobowiązanie (inny podmiotowy środek dowodowy) zostało<br/>wystawione w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego<br/>dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,<br/>poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenie zgodności<br/>cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, może dokonać podmiot udostępniający zasoby lub<br/>notariusz.<br/>Dowód wniesienia wadium. W przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej, do oferty należy dołączyć (w<br/>wyodrębnionym pliku) elektroniczny dokument potwierdzający wniesienie wadium – zgodnie z ust. 5 Rozdziału XIX niniejszej<br/>SWZ. W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną, treść dokumentu wadialnego musi zapewniać możliwość<br/>zaspokojenia interesów Zamawiającego, co oznacza, że uzyskanie zagwarantowanej zapłaty wadium musi obejmować wszystkie wskazane w ustawie przesłanki zatrzymania wadium, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy, tj. działania lub<br/>zaniechania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia. W przypadku wniesienia wadium<br/>w postaci pieniężnej, zaleca się złożyć wraz z ofertą potwierdzenia nadania przelewu. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.<br/>Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości:<br/>- dla I części zamówienia: 3 200,00 zł (słownie: trzy tysiące dwieście złotych 00/100),<br/>- dla II części zamówienia: 650,00 zł (słownie sześćset pięćdziesiąt złotych 00/100).<br/>przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w niniejszym rozdziale SWZ.<br/>2.<br/>Wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1)<br/>pieniądzu;<br/>2)<br/>gwarancjach bankowych;<br/>3)<br/>gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4)<br/>poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 419, 1635).<br/>3.<br/>Termin wnoszenia wadium upływa w dniu 16 grudnia 2024 r. o godz. 13:00.<br/>4.<br/>Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy w PKO BP SA numer: 81 1020 4955 0000 7902 0267 2970, z zaznaczeniem w tytule przelewu: „Wadium – „Sukcesywna dostawa trumien, sarkofagów i krzyży w 2025 r.”<br/>Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.<br/>5.<br/>Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć wraz z ofertą poprzez Platformę e-Zamówienia – w wydzielonym, odrębnym pliku. Należy przekazać oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.<br/>W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną treść dokumentu wadialnego musi zapewniać możliwość zaspokojenia interesów Zamawiającego, co oznacza, że uzyskanie zagwarantowanej zapłaty wadium musi obejmować wszystkie wskazane w ustawie przesłanki zatrzymania wadium, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy, tj.: działania lub zaniechania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie<br/>zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo<br/>reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (nie dotyczy spółki cywilnej, o ile<br/>upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki, bądź<br/>wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę). Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich<br/>Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika). Wykonawcy<br/>wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo – zgodnie z<br/>ust. 15 pkt 3) niniejszego Rozdziału SWZ (nie dotyczy spółki cywilnej), o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania<br/>w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę. Pełnomocnictwo, o<br/>którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez<br/>Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (ust. 15 pkt 2) niniejszego Rozdziału SWZ) składa<br/>każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia –<br/>każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania<br/>w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powyższe oznacza, iż oświadczenie w zakresie braku podstaw<br/>wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dopuszcza się aby<br/>wadium zostało wniesione przez pełnomocnika (lidera) lub jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia, z poniższym zastrzeżeniem.<br/>W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną treść dokumentu wadialnego musi zapewniać możliwość zaspokojenia interesów Zamawiającego, co oznacza że uzyskanie zagwarantowanej zapłaty wadium musi obejmować<br/>wszystkie wskazane w ustawie przesłanki zatrzymania wadium, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy, tj.: działania lub<br/>zaniechania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wszelka korespondencja<br/>prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Projektowane postanowienia umowy stanowią Załącznik nr 7 do SWZ. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją<br/>przez Wykonawcę projektowanych postanowień umowy.<br/>2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.<br/>3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie<br/>uregulowanym w art. 455 ustawy Pzp oraz wskazanym we wzorze umowy.<br/>4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-12-16 13:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Oferty należy składać za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-12-16 13:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-01-14</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com