JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241209/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241209/0064103101-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Zagospodarowanie odpadów komunalnych oraz odpadów z oczyszczalni ścieków w 2025 roku </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">MIEJSKI ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 432311323</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Towarowa 2D</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Dęblin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">08-530</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL815 - Puławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">81 883 01 03</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@mzgk.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.mzgk.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zagospodarowanie odpadów komunalnych oraz odpadów z oczyszczalni ścieków w 2025 roku </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-33330288-61ab-4c5b-952e-a526de52c677</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00641031</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-12-09</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-33330288-61ab-4c5b-952e-a526de52c677 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-33330288-61ab-4c5b-952e-a526de52c677. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1) Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).<br/>2) Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.<br/>3) Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.<br/>4) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).<br/>5) Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.<br/>6) W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.<br/>7) W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@mzgk.pl (nie dotyczy składania ofert).<br/>8) Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń lub innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na Platformę e-Zamówienia.<br/>9) Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452).<br/>10) Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r. poz. 2247 ze zm.), z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki.<br/>UWAGA: Ze względu na ograniczoną ilość znaków w tej sekcji ogłoszenia, Zamawiający odsyła Wykonawców do zapisów SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art.13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej Rozporządzenie, informuję, że:<br/>1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ul. Towarowa 2D, 08-530 Dęblin, NIP 7162515927, REGON 432311323, tel. 81 883 01 03, e-mail: mzgk@mzgk.pl.<br/>2) W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl.<br/>3) Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>4) Dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art.78 ust.1 i 4 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas obowiązywania umowy.<br/>5) Podstawą prawną przetwarzania danych jest art.6 ust.1 lit.c) Rozporządzenia w zw. z przepisami ustawy Pzp.<br/>6) Odbiorcami Pani/Pana danych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.18 oraz art.74 ust.4 ustawy Pzp.<br/>7) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.<br/>8) Osoba, której dane dotyczą ma prawo do: dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania, w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów Rozporządzenia służy prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.<br/>9) Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje: w związku z art.17 ust.3 lit.b, d lub e Rozporządzenia prawo do usunięcia danych osobowych, prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.20 Rozporządzenia, na podstawie art.21 Rozporządzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych.<br/>10) W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art.15 ust.1-3 Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania.<br/>11) Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art.16 Rozporządzenia, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp.<br/>12) Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art.18 ust.1 Rozporządzenia, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania.<br/>13) W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Administratora w BZP, prawa, o których mowa w art.15 i art.16 Rozporządzenia, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Administratora.<br/>14) Od dnia zakończenia postępowania, w przypadku gdy wniesienie żądania, o którym mowa w art.18 ust.1 Rozporządzenia, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i załącznikach do protokołu, Administrator nie udostępnia tych danych zawartych w protokole i w załącznikach do protokołu, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art.18 ust.2 Rozporządzenia.<br/>15) Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art.16 Rozporządzenia, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.<br/>16) Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art.22 Rozporządzenia.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP/7/2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na sukcesywnym zagospodarowaniu ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych (kod odpadu: 19 08 05) pochodzących z oczyszczalni ścieków Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. Osady poddawane są procesowi suszenia i występują w postaci sypkiej lub półsypkiej. Średnia gęstość nasypowa wynosi 306 kg/m3. Ilość odpadów do zagospodarowania w ramach zamówienia podstawowego (gwarantowanego) w okresie realizacji zamówienia wynosi 50 Mg. Ilość odpadów do zagospodarowania w ramach opcji (bez zamówienia podstawowego) w okresie realizacji zamówienia wynosi 250 Mg. Forma przekazania odpadów Wykonawcy – luzem. Transport odpadów z oczyszczalni ścieków Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. (Nadwiślanka 70, 08-540 Stężyca) zapewnia Wykonawca, załadunek po stronie Zamawiającego. Ustabilizowane osady ściekowe muszą zostać poddane przetwarzaniu w procesie odzysku R3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) określony został w załączniku nr 1 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90500000-2 - Usługi związane z odpadami</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów</p> <p class="mb-0">90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami</p> <p class="mb-0">90512000-9 - Usługi transportu odpadów</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z opcji, która polegać będzie na zwiększeniu masy odpadów przewidzianych do zagospodarowania. Minimalna planowana ilość odpadów do zagospodarowania w ramach zamówienia podstawowego (gwarantowanego) w okresie realizacji zamówienia wynosi 50 Mg. Maksymalna planowana ilość odpadów do zagospodarowania w ramach opcji (bez zamówienia podstawowego) w okresie realizacji zamówienia wynosi 250 Mg. Zamawiający będzie mógł skorzystać z opcji w sytuacji, gdy wykorzystane zostaną masy odpadów do zagospodarowania określone dla zamówienia podstawowego (gwarantowanego), w okresie nie przekraczającym terminu, na który została zawarta umowa. Opcja realizowana będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe (gwarantowane). Decyzja o usługach objętych opcją uzależniona będzie od decyzji Zamawiającego, podczas gdy na Wykonawcę nałożony zostaje obowiązek realizacji usług do ustalonego w ramach opcji poziomu na warunkach zawartej umowy, bez konieczności negocjacji między stronami. Do celów porównania ofert w zakresie kryterium ceny brana będzie pod uwagę wartość oferty skalkulowana dla maksymalnej wielkości zamówienia w danym zadaniu (zamówienie podstawowe + opcja). <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">11 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający wyznaczył następujące kryteria oceny ofert:<br/>W kryterium „Cena” oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania:<br/>PC = (C min / C bad) x 100 pkt<br/>gdzie:<br/>PC – ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium „Cena”<br/>C min – najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert<br/>C bad – cena oferty badanej<br/>Do celów porównania ofert w zakresie kryterium „Cena” brana będzie pod uwagę wartość oferty skalkulowana dla maksymalnej wielkości zamówienia (z opcją).</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na sukcesywnym zagospodarowaniu popiołów paleniskowych z gospodarstw domowych (kod odpadu: ex 20 01 99 lub 20 03 99) pochodzącego od właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Miasta Dęblin i z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) zlokalizowanego przy ul. Jagiellońskiej 25 w Dęblinie. Ilość odpadów do zagospodarowania w ramach zamówienia podstawowego (gwarantowanego) w okresie realizacji zamówienia wynosi 5 Mg. Ilość odpadów do zagospodarowania w ramach opcji (bez zamówienia podstawowego) w okresie realizacji zamówienia wynosi 245 Mg. Forma przekazania odpadów Wykonawcy – w workach lub luzem, przy użyciu pojazdów skrzyniowych lub bezpylnych. Transport odpadów zapewnia Zamawiający. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) określony został w załączniku nr 1 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90500000-2 - Usługi związane z odpadami</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z opcji, która polegać będzie na zwiększeniu masy odpadów przewidzianych do zagospodarowania. Minimalna planowana ilość odpadów do zagospodarowania w ramach zamówienia podstawowego (gwarantowanego) w okresie realizacji zamówienia wynosi: 5 Mg. Maksymalna planowana ilość odpadów do zagospodarowania w ramach opcji (bez zamówienia podstawowego) w okresie realizacji zamówienia wynosi: 245 Mg. Zamawiający będzie mógł skorzystać z opcji w sytuacji, gdy wykorzystane zostaną masy odpadów do zagospodarowania określone dla zamówienia podstawowego (gwarantowanego), w okresie nie przekraczającym terminu, na który została zawarta umowa. Opcja realizowana będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe (gwarantowane). Decyzja o usługach objętych opcją uzależniona będzie od decyzji Zamawiającego, podczas gdy na Wykonawcę nałożony zostaje obowiązek realizacji usług do ustalonego w ramach opcji poziomu na warunkach zawartej umowy, bez konieczności negocjacji między stronami. Do celów porównania ofert w zakresie kryterium ceny brana będzie pod uwagę wartość oferty skalkulowana dla maksymalnej wielkości zamówienia w danym zadaniu (zamówienie podstawowe + opcja). <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">11 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający wyznaczył następujące kryteria oceny ofert:<br/>1) W kryterium „Cena” oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania:<br/>PC = (C min / C bad) x 80 pkt<br/>gdzie:<br/>PC – ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium „Cena”<br/>C min – najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert<br/>C bad – cena oferty badanej<br/>Do celów porównania ofert w zakresie kryterium „Cena” brana będzie pod uwagę wartość oferty skalkulowana dla maksymalnej wielkości zamówienia (z opcją).<br/>2) W kryterium „Odległość instalacji komunalnej lub miejsca prowadzenia działalności przetwarzającego odpady objęte przedmiotem zamówienia od siedziby Zamawiającego” oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania:<br/>PO = (O min / O bad) x 20 pkt<br/>gdzie:<br/>PO – ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium „Odległość instalacji komunalnej lub miejsca prowadzenia działalności przetwarzającego odpady objęte przedmiotem zamówienia od siedziby Zamawiającego”<br/>O min – najbliższa odległość instalacji komunalnej lub miejsca prowadzenia działalności przetwarzającego odpady objęte przedmiotem zamówienia od siedziby Zamawiającego spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert<br/>O bad – odległość instalacji komunalnej lub miejsca prowadzenia działalności przetwarzającego odpady objęte przedmiotem zamówienia od siedziby Zamawiającego zawarta w badanej ofercie<br/>Do porównania i oceny ofert brana będzie podana w formularzu oferty odległość od siedziby Zamawiającego, tj. ul. Towarowa 2D, 08-530 Dęblin, do instalacji komunalnej lub miejsca prowadzenia działalności przetwarzającego odpady objęte przedmiotem zamówienia.<br/>Ostateczna ilość punktów dla każdej z ofert zostanie obliczona wg następującego wzoru:<br/>LP = PC + PO<br/>gdzie:<br/>LP – całkowita liczba punktów przyznanych ofercie<br/>PC – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”<br/>PO – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Odległość instalacji komunalnej lub miejsca prowadzenia działalności przetwarzającego odpady objęte przedmiotem zamówienia od siedziby Zamawiającego&#34;</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Odległość instalacji komunalnej lub miejsca prowadzenia działalności przetwarzającego odpady objęte przedmiotem zamówienia od siedziby Zamawiającego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na sukcesywnym zagospodarowaniu farb, tuszy, farb drukarskich, klei, lepiszczy i żywic innych niż wymienione w 20 01 27 (kod odpadu: 20 01 28) pochodzących od właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Miasta Dęblin i z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) zlokalizowanego przy ul. Jagiellońskiej 25 w Dęblinie. Ilość odpadów do zagospodarowania w ramach zamówienia podstawowego (gwarantowanego) w okresie realizacji zamówienia wynosi 0,01 Mg. Ilość odpadów do zagospodarowania w ramach opcji (bez zamówienia podstawowego) w okresie realizacji zamówienia wynosi 1 Mg. Forma przekazania odpadów Wykonawcy – w paletopojemnikach lub luzem, przy użyciu samochodów skrzyniowych. Transport odpadów zapewnia Zamawiający. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) określony został w załączniku nr 1 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90500000-2 - Usługi związane z odpadami</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z opcji, która polegać będzie na zwiększeniu masy odpadów przewidzianych do zagospodarowania Minimalna planowana ilość odpadów do zagospodarowania w ramach zamówienia podstawowego (gwarantowanego) w okresie realizacji zamówienia wynosi 0,01 Mg. Maksymalna planowana ilość odpadów do zagospodarowania w ramach opcji (bez zamówienia podstawowego) w okresie realizacji zamówienia wynosi 1 Mg. Zamawiający będzie mógł skorzystać z opcji w sytuacji, gdy wykorzystane zostaną masy odpadów do zagospodarowania określone dla zamówienia podstawowego (gwarantowanego), w okresie nie przekraczającym terminu, na który została zawarta umowa. Opcja realizowana będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe (gwarantowane). Decyzja o usługach objętych opcją uzależniona będzie od decyzji Zamawiającego, podczas gdy na Wykonawcę nałożony zostaje obowiązek realizacji usług do ustalonego w ramach opcji poziomu na warunkach zawartej umowy, bez konieczności negocjacji między stronami. Do celów porównania ofert w zakresie kryterium ceny brana będzie pod uwagę wartość oferty skalkulowana dla maksymalnej wielkości zamówienia w danym zadaniu (zamówienie podstawowe + opcja). <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">11 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający wyznaczył następujące kryteria oceny ofert:<br/>1) W kryterium „Cena” oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania:<br/>PC = (C min / C bad) x 80 pkt<br/>gdzie:<br/>PC – ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium „Cena”<br/>C min – najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert<br/>C bad – cena oferty badanej<br/>Do celów porównania ofert w zakresie kryterium „Cena” brana będzie pod uwagę wartość oferty skalkulowana dla maksymalnej wielkości zamówienia (z opcją).<br/>2) W kryterium „Odległość instalacji komunalnej lub miejsca prowadzenia działalności przetwarzającego odpady objęte przedmiotem zamówienia od siedziby Zamawiającego” oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania:<br/>PO = (O min / O bad) x 20 pkt<br/>gdzie:<br/>PO – ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium „Odległość instalacji komunalnej lub miejsca prowadzenia działalności przetwarzającego odpady objęte przedmiotem zamówienia od siedziby Zamawiającego”<br/>O min – najbliższa odległość instalacji komunalnej lub miejsca prowadzenia działalności przetwarzającego odpady objęte przedmiotem zamówienia od siedziby Zamawiającego spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert<br/>O bad – odległość instalacji komunalnej lub miejsca prowadzenia działalności przetwarzającego odpady objęte przedmiotem zamówienia od siedziby Zamawiającego zawarta w badanej ofercie<br/>Do porównania i oceny ofert brana będzie podana w formularzu oferty odległość od siedziby Zamawiającego, tj. ul. Towarowa 2D, 08-530 Dęblin, do instalacji komunalnej lub miejsca prowadzenia działalności przetwarzającego odpady objęte przedmiotem zamówienia.<br/>Ostateczna ilość punktów dla każdej z ofert zostanie obliczona wg następującego wzoru:<br/>LP = PC + PO<br/>gdzie:<br/>LP – całkowita liczba punktów przyznanych ofercie<br/>PC – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”<br/>PO – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Odległość instalacji komunalnej lub miejsca prowadzenia działalności przetwarzającego odpady objęte przedmiotem zamówienia od siedziby Zamawiającego&#34;</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Odległość instalacji komunalnej lub miejsca prowadzenia działalności przetwarzającego odpady objęte przedmiotem zamówienia od siedziby Zamawiającego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na sukcesywnym zagospodarowaniu odpadów niekwalifikujących się do odpadów medycznych – igły, strzykawki (kod odpadu: 20 01 99) pochodzących od właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Miasta Dęblin i z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) zlokalizowanego przy ul. Jagiellońskiej 25 w Dęblinie. Ilość odpadów do zagospodarowania w ramach zamówienia podstawowego (gwarantowanego) w okresie realizacji zamówienia wynosi 0,001 Mg. Ilość odpadów do zagospodarowania w ramach opcji (bez zamówienia podstawowego) w okresie realizacji zamówienia wynosi 0,01 Mg. Forma przekazania odpadów Wykonawcy – w workach, przy użyciu samochodów skrzyniowych. Transport odpadów z PSZOK (ul. Jagiellońska 25, 08-530 Dęblin) zapewnia Wykonawca, załadunek po stronie Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) określony został w załączniku nr 1 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90500000-2 - Usługi związane z odpadami</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami</p> <p class="mb-0">90512000-9 - Usługi transportu odpadów</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z opcji, która polegać będzie na zwiększeniu masy odpadów przewidzianych do zagospodarowania. Minimalna planowana ilość odpadów do zagospodarowania w ramach zamówienia podstawowego (gwarantowanego) w okresie realizacji zamówienia wynosi 0,001 Mg. Maksymalna planowana ilość odpadów do zagospodarowania w ramach opcji (bez zamówienia podstawowego) w okresie realizacji zamówienia wynosi 0,01 Mg. Zamawiający będzie mógł skorzystać z opcji w sytuacji, gdy wykorzystane zostaną masy odpadów do zagospodarowania określone dla zamówienia podstawowego (gwarantowanego), w okresie nie przekraczającym terminu, na który została zawarta umowa. Opcja realizowana będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe (gwarantowane). Decyzja o usługach objętych opcją uzależniona będzie od decyzji Zamawiającego, podczas gdy na Wykonawcę nałożony zostaje obowiązek realizacji usług do ustalonego w ramach opcji poziomu na warunkach zawartej umowy, bez konieczności negocjacji między stronami. Do celów porównania ofert w zakresie kryterium ceny brana będzie pod uwagę wartość oferty skalkulowana dla maksymalnej wielkości zamówienia w danym zadaniu (zamówienie podstawowe + opcja). <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">11 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający wyznaczył następujące kryteria oceny ofert:<br/>W kryterium „Cena” oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania:<br/>PC = (C min / C bad) x 100 pkt<br/>gdzie:<br/>PC – ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium „Cena”<br/>C min – najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert<br/>C bad – cena oferty badanej<br/>Do celów porównania ofert w zakresie kryterium „Cena” brana będzie pod uwagę wartość oferty skalkulowana dla maksymalnej wielkości zamówienia (z prawem opcji).</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na sukcesywnym zagospodarowaniu przeterminowanych lekarstw (kod odpadu: 20 01 32) pochodzących od właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Miasta Dęblin i z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) zlokalizowanego przy ul. Jagiellońskiej 25 w Dęblinie. Ilość odpadów do zagospodarowania w ramach zamówienia podstawowego (gwarantowanego) w okresie realizacji zamówienia wynosi 0,001 Mg. Ilość odpadów do zagospodarowania w ramach opcji (bez zamówienia podstawowego) w okresie realizacji zamówienia wynosi 0,02 Mg. Forma przekazania odpadów Wykonawcy – w workach. Transport odpadów z PSZOK (ul. Jagiellońska 25, 08-530 Dęblin) zapewnia Wykonawca, załadunek po stronie Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) określony został w załączniku nr 1 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90500000-2 - Usługi związane z odpadami</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami</p> <p class="mb-0">90512000-9 - Usługi transportu odpadów</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z opcji, która polegać będzie na zwiększeniu masy odpadów przewidzianych do zagospodarowania. Minimalna planowana ilość odpadów do zagospodarowania w ramach zamówienia podstawowego (gwarantowanego) w okresie realizacji zamówienia wynosi 0,001 Mg. Maksymalna planowana ilość odpadów do zagospodarowania w ramach opcji (bez zamówienia podstawowego) w okresie realizacji zamówienia wynosi 0,02 Mg. Zamawiający będzie mógł skorzystać z opcji w sytuacji, gdy wykorzystane zostaną masy odpadów do zagospodarowania określone dla zamówienia podstawowego (gwarantowanego), w okresie nie przekraczającym terminu, na który została zawarta umowa. Opcja realizowana będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe (gwarantowane). Decyzja o usługach objętych opcją uzależniona będzie od decyzji Zamawiającego, podczas gdy na Wykonawcę nałożony zostaje obowiązek realizacji usług do ustalonego w ramach opcji poziomu na warunkach zawartej umowy, bez konieczności negocjacji między stronami. Do celów porównania ofert w zakresie kryterium ceny brana będzie pod uwagę wartość oferty skalkulowana dla maksymalnej wielkości zamówienia w danym zadaniu (zamówienie podstawowe + opcja). <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">11 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający wyznaczył następujące kryteria oceny ofert:<br/>W kryterium „Cena” oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania:<br/>PC = (C min / C bad) x 100 pkt<br/>gdzie:<br/>PC – ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium „Cena”<br/>C min – najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert<br/>C bad – cena oferty badanej<br/>Do celów porównania ofert w zakresie kryterium „Cena” brana będzie pod uwagę wartość oferty skalkulowana dla maksymalnej wielkości zamówienia (z opcją).</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotyczące w szczególności:<br/>1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;<br/>Określenie warunku: Zamawiający nie określa szczegółowego wymogu dotyczącego ww. warunku.<br/>2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;<br/>Określenie warunku: Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada:<br/>Część nr 1 – 5:<br/>a) aktualny wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami prowadzonego przez Marszałka Województwa na podstawie art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (tekst jednolity: Dz.U. z 2023 r., poz. 1587 ze zm.), i który to rejestr stanowi element Bazy Danych o Odpadach, w zakresie odpowiadającym opisowi przedmiotu zamówienia,<br/>b) aktualne zezwolenie na zbieranie odpadów lub zezwolenie na przetwarzanie odpadów lub pozwolenie na wytwarzanie odpadów uwzględniające zbieranie lub przetwarzanie odpadów objętych przedmiotem zamówienia wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (tekst jednolity: Dz.U. z 2023 r., poz. 1587 ze zm.) lub pozwolenie zintegrowane uwzględniające zbieranie lub przetwarzanie odpadów objętych przedmiotem zamówienia wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. – Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity: Dz.U. z 2024 r., poz. 54 ze zm.).<br/>3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej;<br/>Określenie warunku: Zamawiający nie określa szczegółowego wymogu dotyczącego ww. warunku.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej;<br/>Określenie warunku: Zamawiający nie określa szczegółowego wymogu dotyczącego ww. warunku. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający nie wymaga składania podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postępowania.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, które zostały określone przez Zamawiającego w pkt 9.1 SWZ należy złożyć:<br/>1) aktualny wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami prowadzonego przez Marszałka Województwa na podstawie art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (tekst jednolity: Dz.U. z 2023 r., poz. 1587 ze zm.), i który to rejestr stanowi element Bazy Danych o Odpadach, w zakresie odpowiadającym opisowi przedmiotu zamówienia,<br/>2) aktualne zezwolenie na zbieranie odpadów lub zezwolenie na przetwarzanie odpadów lub pozwolenie na wytwarzanie odpadów uwzględniające zbieranie lub przetwarzanie odpadów objętych przedmiotem zamówienia wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (tekst jednolity: Dz.U. z 2023 r., poz. 1587 ze zm.) lub pozwolenie zintegrowane uwzględniające zbieranie lub przetwarzanie odpadów objętych przedmiotem zamówienia wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. – Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity: Dz.U. z 2024 r., poz. 54 ze zm.).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Na ofertę składają się następujące dokumenty:<br/>1) formularz ofertowy – załącznik nr 2 do SWZ;<br/>2) W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania – odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, chyba że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, a Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w odniesieniu do Wykonawcy, Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności ww. dokumentów pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów,<br/>3) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy chyba, że umocowanie do reprezentacji wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 2,<br/>4) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania w postępowaniu wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy,<br/>5) Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – Załącznik nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców,<br/>6) W przypadku, o którym mowa w pkt 9.2 SWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (art. 117 ust. 4 ustawy Pzp) – załącznik nr 4 do SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2) W przypadku składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a pełnomocnictwo (upoważnienie) do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców, winno być dołączone do oferty.<br/>3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – załącznik nr 4 do SWZ.<br/>4) W przypadku wyłonienia w postępowaniu jako najkorzystniejszej oferty składanej wspólnie przez dwóch lub więcej Wykonawców, Zamawiający może przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, w wyznaczonym terminie zażądać złożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, podpisanej przez wszystkich partnerów, przy czym termin na jaki została zawarta, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia.<br/>5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.<br/>6) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający zgodnie z art. 455 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadkach, które zostały określone w projektowych postanowieniach umowy – Wzór umowy (Załącznik nr 5 do SWZ). <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-12-19 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca sporządza ofertę na Formularzu ofertowym (załącznik nr 2 do SWZ) przygotowanym przez Zamawiającego i udostępnionym przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia, tj. zamieszczonym w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-12-19 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-01-17</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com