JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241209/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241209/0064215601-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Łososinie Dolnej w roku 2025 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Łososinie Dolnej</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 490673972</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">82</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Łososina Dolna</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">33-314</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL218 - Nowosądecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">184448402</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">splososinad@op.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zs.lososina.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h3 class="mb-0">1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Podmiot <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: <span class="normal">GMINA ŁOSOSINA DOLNA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 491892446</span></h3> <h3 class="mb-0">Adres podmiotu prowadzącego postępowanie: </h3> <h3 class="mb-0">1.11.3.) Ulica: <span class="normal">300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.4.) Miejscowość: <span class="normal">Łososina Dolna</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.5.) Kod pocztowy: <span class="normal">33-314</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.6.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.7.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL218 - Nowosądecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.9.) Numer telefonu: <span class="normal">184448002</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gmina@lososina.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.12.) Adres strony internetowej: <span class="normal">www.lososina.pl</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Łososinie Dolnej w roku 2025 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-df0516e2-3ed1-435c-bbaf-369586056a09</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00642156</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-12-09</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00641920/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Łososinie Dolnej w roku 2025</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://lososina.ezamawiajacy.pl/app/login/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy zakupowej MarketplanetOnePlace https://lososina.ezamawiajacy.pl/app/login/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">2. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego akceptuje warunki korzystania z platformy zakupowej MarketplanetOnePlace, określone w regulaminie platformy.<br/>3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać darmowe konto na platformie zakupowej MarketplanetOnePlace https://lososina.ezamawiajacy.pl/app/login/<br/>4. Wykonawca posiadający konto na platformie zakupowej MarketplanetOnePlace https://lososina.ezamawiajacy.pl/app/login/ ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.<br/>5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu platformy zakupowej MarketplanetOnePlace https://lososina.ezamawiajacy.pl/app/login/<br/>6. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na platformie zakupowej MarketplanetOnePlace https://lososina.ezamawiajacy.pl/app/login/<br/>7. Zamawiający przekazuje link do postępowania na swojej stronie internetowej www.lososina.pl oraz ID postępowania. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań na platformie zakupowej MarketplanetOnePlacehttps://lososina.ezamawiajacy.pl/app/login/klikając wcześniej opcję „Strefa Wykonawcy” lub ze strony głównej z zakładki postępowania.<br/>8. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania i wycofania ofert):<br/>8.1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem odpowiedniego wzoru formularza dostępnego na platformie zakupowej MarketplanetOnePlace https://lososina.ezamawiajacy.pl/app/login/<br/>8.2. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania).<br/>8.3. Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem platformy zakupowej MarketplanetOnePlace https://lososina.ezamawiajacy.pl/app/login/jako załączniki. <br/>8.4.Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415; zm.: Dz. U. z 2023 r. poz. 1824.).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Wszelkie informacje na temat RODO zostały zapisane w SWZ w ROZDZIALE<br/>29.INFORMACJE DOTYCZĄCE RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IFS.271.61.2024.SM</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">8</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Łososinie Dolnej, 33-314 Łososina Dolna 82 według bieżących potrzeb i w<br/>terminach wskazanych przez Zamawiającego.<br/>Dostawa artykułów spożywczych: <br/>•	każdy oferowany artykuł powinien być oznakowany etykietą zawierającą następujące dane: nazwa środka spożywczego, nazwa producenta, wykaz składników występujących w środku spożywczym, termin przydatności do spożycia, <br/>•	produktów z długoterminowym okresem przydatności do spożycia muszą posiadać co najmniej 3 miesięczną datę przydatności do spożycia licząc od daty ich dostarczenia do Zamawiającego, <br/>•	makarony po ugotowaniu nie skleją się, jest twardy i sprężysty, zachowuje naturalny zapach i kolor, <br/>•	przyprawy – zapach świeży po otwarciu produktów, bez oznak spleśnienia, grudek, <br/>•	produkty sypkie, takie jak ryż, kasze mają być najwyższej jakości, po ugotowaniu nie sklejać się.<br/> Szczegółowy opis dostępny w załączniku 1a do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15321000-4 - Soki owocowe</p> <p class="mb-0">15800000-6 - Różne produkty spożywcze</p> <p class="mb-0">15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych</p> <p class="mb-0">15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne</p> <p class="mb-0">15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 441 ustawy PZP tj. zwiększenie do 20% wartości netto zamówienia podstawowego. <br/>1)	Zamówienia realizowane w ramach opcji są jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Niewykonanie przez Zamawiającego umowy w zakresie prawa opcji, nie wymaga podania przyczyn i nie stanowi podstawy jego odpowiedzialności z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. <br/>2)	Warunki skorzystania z prawa opcji: <br/>a)	skorzystanie z prawa opcji nastąpi w przypadku wyczerpania wynagrodzenia wynikającego z zamówienia podstawowego i zaistnienia dodatkowych potrzeb Zamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia w okresie trwania niniejszej umowy;<br/>b)	realizacja zamówienia opcjonalnego odbędzie się na podstawie informacji, którą Zamawiający przekaże Wykonawcy pisemnie; <br/>c)	prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach, jak zamówienie podstawowe; <br/>d)	Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji w czasie obowiązywania umowy;<br/>e)	Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SWZ i we wzorze umowy; <br/>f)	W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie obliczone na zasadach określonych w umowie; <br/>g)	skorzystanie z prawa opcji nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-02 do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert określonych <br/>w dokumentach zamówienia.<br/><br/>a). Nazwa kryterium: „cena brutto”<br/>Waga kryterium: 60<br/>Opis sposobu obliczenia punktów:<br/> <br/>C = C min/C bad x 60 % x 100 pkt<br/> <br/>Gdzie:<br/>C min cena ofertowa brutto oferty najtańszej<br/>C bad cena ofertowa brutto oferty badanej<br/><br/>W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone <br/>do dwóch miejsc po przecinku.<br/><br/>Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.<br/><br/><br/>b). kryterium: „termin płatności faktury”<br/>Waga kryterium: 40<br/><br/>Opis sposobu obliczenia punktów:<br/>Jeżeli Wykonawca zadeklaruje: <br/>oferowany termin płatności faktury wynoszący 14 dni - 0 pkt <br/>oferowany termin płatności faktury wynoszący 21 dni - 20 pkt <br/>oferowany termin płatności faktury wynoszący 30 dni - 40 pkt<br/><br/>Podstawą oceny ofert w ramach kryterium „termin płatności faktury” będzie wyrażony w dniach termin płatności faktury zadeklarowany przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. <br/><br/>UWAGA ! <br/>Termin płatności faktury, jaki mogą zaoferować Wykonawcy może wynosić jedynie 14, 21 albo 30 dni. <br/>Oferta wykonawcy, który zaoferuje inny termin płatności niż określony pkt. 1 lit. b zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy<br/>W przypadku nie podania przez Wykonawcę terminu płatności faktury w Formularzu ofertowym Zamawiający przyjmuje maksymalny termin płatności tj.30 dni.<br/><br/>W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów. <br/>Termin płatności faktury wpisany w formularzu ofertowym, będzie wpisany w umowie zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin płatności faktury</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dostawa jaj do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Łososinie Dolnej, 33-314 Łososina Dolna 82 według bieżących potrzeb i w<br/>terminach wskazanych przez Zamawiającego. <br/>Dostawa jaj: <br/>•	jaja świeże, czyste, które nie mają uszkodzonej skorupki, <br/>•	jaja konsumpcyjne muszą być oznakowane weterynaryjnym numerem zakładu produkcyjnego. Jaja w dniu dostawy do Zamawiającego nie będą starsze niż 7 dni od daty pakowania.<br/>Szczegółowy opis dostępny w załączniku 1b do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">03000000-1 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">03142500-3 - Jaja</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 441 ustawy PZP tj. zwiększenie do 20% wartości netto zamówienia podstawowego. <br/>1)	Zamówienia realizowane w ramach opcji są jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Niewykonanie przez Zamawiającego umowy w zakresie prawa opcji, nie wymaga podania przyczyn i nie stanowi podstawy jego odpowiedzialności z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. <br/>2)	Warunki skorzystania z prawa opcji: <br/>a)	skorzystanie z prawa opcji nastąpi w przypadku wyczerpania wynagrodzenia wynikającego z zamówienia podstawowego i zaistnienia dodatkowych potrzeb Zamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia w okresie trwania niniejszej umowy;<br/>b)	realizacja zamówienia opcjonalnego odbędzie się na podstawie informacji, którą Zamawiający przekaże Wykonawcy pisemnie; <br/>c)	prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach, jak zamówienie podstawowe; <br/>d)	Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji w czasie obowiązywania umowy;<br/>e)	Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SWZ i we wzorze umowy; <br/>f)	W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie obliczone na zasadach określonych w umowie; <br/>g)	skorzystanie z prawa opcji nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-02 do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert określonych <br/>w dokumentach zamówienia.<br/><br/>a). Nazwa kryterium: „cena brutto”<br/>Waga kryterium: 60<br/>Opis sposobu obliczenia punktów:<br/> <br/>C = C min/C bad x 60 % x 100 pkt<br/><br/>Gdzie:<br/>C min cena ofertowa brutto oferty najtańszej<br/>C bad cena ofertowa brutto oferty badanej<br/><br/>W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone <br/>do dwóch miejsc po przecinku.<br/><br/>Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.<br/><br/><br/>b). kryterium: „termin płatności faktury”<br/>Waga kryterium: 40<br/><br/>Opis sposobu obliczenia punktów:<br/>Jeżeli Wykonawca zadeklaruje: <br/>oferowany termin płatności faktury wynoszący 14 dni - 0 pkt <br/>oferowany termin płatności faktury wynoszący 21 dni - 20 pkt <br/>oferowany termin płatności faktury wynoszący 30 dni - 40 pkt<br/><br/>Podstawą oceny ofert w ramach kryterium „termin płatności faktury” będzie wyrażony w dniach termin płatności faktury zadeklarowany przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. <br/><br/>UWAGA ! <br/>Termin płatności faktury, jaki mogą zaoferować Wykonawcy może wynosić jedynie 14, 21 albo 30 dni. <br/>Oferta wykonawcy, który zaoferuje inny termin płatności niż określony pkt. 1 lit. b zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy<br/>W przypadku nie podania przez Wykonawcę terminu płatności faktury w Formularzu ofertowym Zamawiający przyjmuje maksymalny termin płatności tj.30 dni.<br/><br/>W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów. <br/>Termin płatności faktury wpisany w formularzu ofertowym, będzie wpisany w umowie zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin płatności faktury</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dostawa nabiału do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Łososinie Dolnej, 33-314 Łososina Dolna 82 według bieżących potrzeb i w<br/>terminach wskazanych przez Zamawiającego. <br/>Dostawa nabiału: <br/>•	produkty mleczarskie cechować ma świeżość, dobry smak po otwarciu produktów, niezbrylone sery naturalne, gęste jogurty, śmietana, masło, mleko, <br/>•	termin przydatności produktów do spożycia ma być nie krótszy niż 14 dni od dnia dostawy do Zamawiającego.<br/>Szczegółowy opis dostępny w załączniku 1c do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15500000-3 - Produkty mleczarskie</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 441 ustawy PZP tj. zwiększenie do 20% wartości netto zamówienia podstawowego. <br/>1)	Zamówienia realizowane w ramach opcji są jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Niewykonanie przez Zamawiającego umowy w zakresie prawa opcji, nie wymaga podania przyczyn i nie stanowi podstawy jego odpowiedzialności z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. <br/>2)	Warunki skorzystania z prawa opcji: <br/>a)	skorzystanie z prawa opcji nastąpi w przypadku wyczerpania wynagrodzenia wynikającego z zamówienia podstawowego i zaistnienia dodatkowych potrzeb Zamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia w okresie trwania niniejszej umowy;<br/>b)	realizacja zamówienia opcjonalnego odbędzie się na podstawie informacji, którą Zamawiający przekaże Wykonawcy pisemnie; <br/>c)	prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach, jak zamówienie podstawowe; <br/>d)	Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji w czasie obowiązywania umowy;<br/>e)	Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SWZ i we wzorze umowy; <br/>f)	W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie obliczone na zasadach określonych w umowie; <br/>g)	skorzystanie z prawa opcji nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-02 do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert określonych <br/>w dokumentach zamówienia.<br/><br/>a). Nazwa kryterium: „cena brutto”<br/>Waga kryterium: 60<br/>Opis sposobu obliczenia punktów:<br/><br/>C = C min/C bad x 60 % x 100 pkt<br/><br/>Gdzie:<br/>C min cena ofertowa brutto oferty najtańszej<br/>C bad cena ofertowa brutto oferty badanej<br/><br/>W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone <br/>do dwóch miejsc po przecinku.<br/><br/>Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.<br/><br/><br/>b). kryterium: „termin płatności faktury”<br/>Waga kryterium: 40<br/><br/>Opis sposobu obliczenia punktów:<br/>Jeżeli Wykonawca zadeklaruje: <br/>oferowany termin płatności faktury wynoszący 14 dni - 0 pkt <br/>oferowany termin płatności faktury wynoszący 21 dni - 20 pkt <br/>oferowany termin płatności faktury wynoszący 30 dni - 40 pkt<br/><br/>Podstawą oceny ofert w ramach kryterium „termin płatności faktury” będzie wyrażony w dniach termin płatności faktury zadeklarowany przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. <br/><br/>UWAGA ! <br/>Termin płatności faktury, jaki mogą zaoferować Wykonawcy może wynosić jedynie 14, 21 albo 30 dni. <br/>Oferta wykonawcy, który zaoferuje inny termin płatności niż określony pkt. 1 lit. b zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy<br/>W przypadku nie podania przez Wykonawcę terminu płatności faktury w Formularzu ofertowym Zamawiający przyjmuje maksymalny termin płatności tj.30 dni.<br/><br/>W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów. <br/>Termin płatności faktury wpisany w formularzu ofertowym, będzie wpisany w umowie zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin płatności faktury</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dostawa owoców, warzyw i kiszonek do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Łososinie Dolnej, 33-314 Łososina Dolna 82 według bieżących potrzeb i w terminach wskazanych przez Zamawiającego.<br/>Dostawa owoców, warzyw i kiszonek: <br/>•	owoce i warzywa wszystkie klasy pierwszej, powinny być świeże, nie zwiędnięte, bez uszkodzeń zewnętrznych, <br/>•	owoce i warzywa cechować się będą regularnym kształtem właściwym dla danego gatunku, będą wolne od szkodników, zanieczyszczeń oznak wyrastania korzenia w pęd nasienny, wolne od oznak więdnięcia, wyschnięcia i gnicia, <br/>•	warzywa nie mogą być zaparzone, zamarznięte i zapleśniałe, <br/>•	warzywa korzenne – korzenie powinny być jędrne, nie popękane, nie sparciałe, bez uszkodzeń przez szkodniki, bez plam, <br/>•	ziemniaki powinny być zdrowe, kształtne, suche, czyste bez ziemi, piasku, nieuszkodzone, jednolitej odmiany, <br/>•	warzywa liściaste – bez plam, uszkodzeń, <br/>•	owoce – skóra gładka, miąższ soczysty, bez jakichkolwiek oznak nieświeżości i zepsucia, <br/> Szczegółowy opis dostępny w załączniku 1d do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">03000000-1 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 441 ustawy PZP tj. zwiększenie do 20% wartości netto zamówienia podstawowego. <br/>1)	Zamówienia realizowane w ramach opcji są jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Niewykonanie przez Zamawiającego umowy w zakresie prawa opcji, nie wymaga podania przyczyn i nie stanowi podstawy jego odpowiedzialności z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. <br/>2)	Warunki skorzystania z prawa opcji: <br/>a)	skorzystanie z prawa opcji nastąpi w przypadku wyczerpania wynagrodzenia wynikającego z zamówienia podstawowego i zaistnienia dodatkowych potrzeb Zamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia w okresie trwania niniejszej umowy;<br/>b)	realizacja zamówienia opcjonalnego odbędzie się na podstawie informacji, którą Zamawiający przekaże Wykonawcy pisemnie; <br/>c)	prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach, jak zamówienie podstawowe; <br/>d)	Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji w czasie obowiązywania umowy;<br/>e)	Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SWZ i we wzorze umowy; <br/>f)	W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie obliczone na zasadach określonych w umowie; <br/>g)	skorzystanie z prawa opcji nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-02 do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert określonych <br/>w dokumentach zamówienia.<br/><br/>a). Nazwa kryterium: „cena brutto”<br/>Waga kryterium: 60<br/>Opis sposobu obliczenia punktów:<br/> <br/>C = C min/C bad x 60 % x 100 pkt<br/><br/>Gdzie:<br/>C min cena ofertowa brutto oferty najtańszej<br/>C bad cena ofertowa brutto oferty badanej<br/><br/>W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone <br/>do dwóch miejsc po przecinku.<br/><br/>Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.<br/><br/><br/>b). kryterium: „termin płatności faktury”<br/>Waga kryterium: 40<br/><br/>Opis sposobu obliczenia punktów:<br/>Jeżeli Wykonawca zadeklaruje: <br/>oferowany termin płatności faktury wynoszący 14 dni - 0 pkt <br/>oferowany termin płatności faktury wynoszący 21 dni - 20 pkt <br/>oferowany termin płatności faktury wynoszący 30 dni - 40 pkt<br/><br/>Podstawą oceny ofert w ramach kryterium „termin płatności faktury” będzie wyrażony w dniach termin płatności faktury zadeklarowany przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. <br/><br/>UWAGA ! <br/>Termin płatności faktury, jaki mogą zaoferować Wykonawcy może wynosić jedynie 14, 21 albo 30 dni. <br/>Oferta wykonawcy, który zaoferuje inny termin płatności niż określony pkt. 1 lit. b zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy<br/>W przypadku nie podania przez Wykonawcę terminu płatności faktury w Formularzu ofertowym Zamawiający przyjmuje maksymalny termin płatności tj.30 dni.<br/><br/>W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów. <br/>Termin płatności faktury wpisany w formularzu ofertowym, będzie wpisany w umowie zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin płatności faktury</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dostawa pieczywa do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Łososinie Dolnej, 33-314 Łososina Dolna 82 według bieżących potrzeb i w<br/>terminach wskazanych przez Zamawiającego. <br/>Dostawa pieczywa:<br/>•	dostarczane pieczywo nie może być mrożone ani rozmrażane, <br/>•	pieczywo nie może być wypiekane z ciasta mrożonego, <br/>•	pieczywo świeże wyprodukowane nie wcześniej niż 8 godzin od planowanej dostawy do Zamawiającego, niegumiaste, miękkie, chrupiące, wyprodukowane z najwyższej jakości składników, bez śladów wody i wilgoci.<br/>Szczegółowy opis dostępny w załączniku 1e do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 441 ustawy PZP tj. zwiększenie do 20% wartości netto zamówienia podstawowego. <br/>1)	Zamówienia realizowane w ramach opcji są jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Niewykonanie przez Zamawiającego umowy w zakresie prawa opcji, nie wymaga podania przyczyn i nie stanowi podstawy jego odpowiedzialności z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. <br/>2)	Warunki skorzystania z prawa opcji: <br/>a)	skorzystanie z prawa opcji nastąpi w przypadku wyczerpania wynagrodzenia wynikającego z zamówienia podstawowego i zaistnienia dodatkowych potrzeb Zamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia w okresie trwania niniejszej umowy;<br/>b)	realizacja zamówienia opcjonalnego odbędzie się na podstawie informacji, którą Zamawiający przekaże Wykonawcy pisemnie; <br/>c)	prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach, jak zamówienie podstawowe; <br/>d)	Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji w czasie obowiązywania umowy;<br/>e)	Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SWZ i we wzorze umowy; <br/>f)	W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie obliczone na zasadach określonych w umowie; <br/>g)	skorzystanie z prawa opcji nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-02 do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert określonych <br/>w dokumentach zamówienia.<br/><br/>a). Nazwa kryterium: „cena brutto”<br/>Waga kryterium: 60<br/>Opis sposobu obliczenia punktów:<br/><br/>C = C min/C bad x 60 % x 100 pkt<br/><br/>Gdzie:<br/>C min cena ofertowa brutto oferty najtańszej<br/>C bad cena ofertowa brutto oferty badanej<br/><br/>W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone <br/>do dwóch miejsc po przecinku.<br/><br/>Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.<br/><br/><br/>b). kryterium: „termin płatności faktury”<br/>Waga kryterium: 40<br/><br/>Opis sposobu obliczenia punktów:<br/>Jeżeli Wykonawca zadeklaruje: <br/>oferowany termin płatności faktury wynoszący 14 dni - 0 pkt <br/>oferowany termin płatności faktury wynoszący 21 dni - 20 pkt <br/>oferowany termin płatności faktury wynoszący 30 dni - 40 pkt<br/><br/>Podstawą oceny ofert w ramach kryterium „termin płatności faktury” będzie wyrażony w dniach termin płatności faktury zadeklarowany przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. <br/><br/>UWAGA ! <br/>Termin płatności faktury, jaki mogą zaoferować Wykonawcy może wynosić jedynie 14, 21 albo 30 dni. <br/>Oferta wykonawcy, który zaoferuje inny termin płatności niż określony pkt. 1 lit. b zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy<br/>W przypadku nie podania przez Wykonawcę terminu płatności faktury w Formularzu ofertowym Zamawiający przyjmuje maksymalny termin płatności tj.30 dni.<br/><br/>W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów. <br/>Termin płatności faktury wpisany w formularzu ofertowym, będzie wpisany w umowie zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin płatności faktury</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dostawa pierogów i wyrobów mącznych do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Łososinie Dolnej, 33-314 Łososina Dolna 82 według bieżących potrzeb i w<br/>terminach wskazanych przez Zamawiającego. <br/>Dostawa mięsa wieprzowego i drobiowego <br/>•	mięso najwyższej jakości, świeże, niemrożone, nierozmrażane, o barwie i zapachu charakterystycznych danego rodzaju mięsa, <br/>•	mięso powinno być jędrne, elastyczne, pochodzące z produkcji krajowej, <br/>•	barwa mięsa wieprzowego, świeżego powinna być bladoróżowa do czerwonej, mięso powinno być soczyste, barwa, zapach, konsystencja, powierzchnia i przekrój mają świadczyć o świeżości produktu, dopuszczana niewielka naturalna ilość okrywy tłuszczowej, w przypadku mięs tłustych np. schab b/k, łopatka. <br/>•	termin przydatności produktów do spożycia ma być nie krótszy niż 5 dni dla mięsa świeżego.<br/>Szczegółowy opis dostępny w załączniku 1f do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15894300-4 - Dania gotowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 441 ustawy PZP tj. zwiększenie do 20% wartości netto zamówienia podstawowego. <br/>1)	Zamówienia realizowane w ramach opcji są jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Niewykonanie przez Zamawiającego umowy w zakresie prawa opcji, nie wymaga podania przyczyn i nie stanowi podstawy jego odpowiedzialności z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. <br/>2)	Warunki skorzystania z prawa opcji: <br/>a)	skorzystanie z prawa opcji nastąpi w przypadku wyczerpania wynagrodzenia wynikającego z zamówienia podstawowego i zaistnienia dodatkowych potrzeb Zamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia w okresie trwania niniejszej umowy;<br/>b)	realizacja zamówienia opcjonalnego odbędzie się na podstawie informacji, którą Zamawiający przekaże Wykonawcy pisemnie; <br/>c)	prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach, jak zamówienie podstawowe; <br/>d)	Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji w czasie obowiązywania umowy;<br/>e)	Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SWZ i we wzorze umowy; <br/>f)	W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie obliczone na zasadach określonych w umowie; <br/>g)	skorzystanie z prawa opcji nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-02 do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert określonych <br/>w dokumentach zamówienia.<br/><br/>a). Nazwa kryterium: „cena brutto”<br/>Waga kryterium: 60<br/>Opis sposobu obliczenia punktów:<br/><br/>C = C min/C bad x 60 % x 100 pkt<br/><br/>Gdzie:<br/>C min cena ofertowa brutto oferty najtańszej<br/>C bad cena ofertowa brutto oferty badanej<br/><br/>W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone <br/>do dwóch miejsc po przecinku.<br/><br/>Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.<br/><br/><br/>b). kryterium: „termin płatności faktury”<br/>Waga kryterium: 40<br/><br/>Opis sposobu obliczenia punktów:<br/>Jeżeli Wykonawca zadeklaruje: <br/>oferowany termin płatności faktury wynoszący 14 dni - 0 pkt <br/>oferowany termin płatności faktury wynoszący 21 dni - 20 pkt <br/>oferowany termin płatności faktury wynoszący 30 dni - 40 pkt<br/><br/>Podstawą oceny ofert w ramach kryterium „termin płatności faktury” będzie wyrażony w dniach termin płatności faktury zadeklarowany przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. <br/><br/>UWAGA ! <br/>Termin płatności faktury, jaki mogą zaoferować Wykonawcy może wynosić jedynie 14, 21 albo 30 dni. <br/>Oferta wykonawcy, który zaoferuje inny termin płatności niż określony pkt. 1 lit. b zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy<br/>W przypadku nie podania przez Wykonawcę terminu płatności faktury w Formularzu ofertowym Zamawiający przyjmuje maksymalny termin płatności tj.30 dni.<br/><br/>W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów. <br/>Termin płatności faktury wpisany w formularzu ofertowym, będzie wpisany w umowie zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin płatności faktury</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dostawa mięsa wieprzowego i drobiowego do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Łososinie Dolnej, 33-314 Łososina Dolna 82 według bieżących potrzeb i w terminach wskazanych przez Zamawiającego.<br/>Dostawa mięsa wieprzowego i drobiowego: <br/>•	mięso najwyższej jakości, świeże, niemrożone, nierozmrażane, o barwie i zapachu charakterystycznych danego rodzaju mięsa, <br/>•	mięso powinno być jędrne, elastyczne, pochodzące z produkcji krajowej, <br/>•	barwa mięsa wieprzowego, świeżego powinna być bladoróżowa do czerwonej, mięso powinno być soczyste, barwa, zapach, konsystencja, powierzchnia i przekrój mają świadczyć o świeżości produktu, dopuszczana niewielka naturalna ilość okrywy tłuszczowej, w przypadku mięs tłustych np. schab b/k, łopatka. <br/>•	termin przydatności produktów do spożycia ma być nie krótszy niż 5 dni dla mięsa świeżego.<br/> Szczegółowy opis dostępny w załączniku 1g do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 441 ustawy PZP tj. zwiększenie do 20% wartości netto zamówienia podstawowego. <br/>1)	Zamówienia realizowane w ramach opcji są jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Niewykonanie przez Zamawiającego umowy w zakresie prawa opcji, nie wymaga podania przyczyn i nie stanowi podstawy jego odpowiedzialności z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. <br/>2)	Warunki skorzystania z prawa opcji: <br/>a)	skorzystanie z prawa opcji nastąpi w przypadku wyczerpania wynagrodzenia wynikającego z zamówienia podstawowego i zaistnienia dodatkowych potrzeb Zamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia w okresie trwania niniejszej umowy;<br/>b)	realizacja zamówienia opcjonalnego odbędzie się na podstawie informacji, którą Zamawiający przekaże Wykonawcy pisemnie; <br/>c)	prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach, jak zamówienie podstawowe; <br/>d)	Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji w czasie obowiązywania umowy;<br/>e)	Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SWZ i we wzorze umowy; <br/>f)	W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie obliczone na zasadach określonych w umowie; <br/>g)	skorzystanie z prawa opcji nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-02 do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert określonych <br/>w dokumentach zamówienia.<br/><br/>a). Nazwa kryterium: „cena brutto”<br/>Waga kryterium: 60<br/>Opis sposobu obliczenia punktów:<br/> <br/> C = C min/C bad x 60 % x 100 pkt<br/><br/>Gdzie:<br/>C min cena ofertowa brutto oferty najtańszej<br/>C bad cena ofertowa brutto oferty badanej<br/><br/>W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone <br/>do dwóch miejsc po przecinku.<br/><br/>Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.<br/><br/><br/>b). kryterium: „termin płatności faktury”<br/>Waga kryterium: 40<br/><br/>Opis sposobu obliczenia punktów:<br/>Jeżeli Wykonawca zadeklaruje: <br/>oferowany termin płatności faktury wynoszący 14 dni - 0 pkt <br/>oferowany termin płatności faktury wynoszący 21 dni - 20 pkt <br/>oferowany termin płatności faktury wynoszący 30 dni - 40 pkt<br/><br/>Podstawą oceny ofert w ramach kryterium „termin płatności faktury” będzie wyrażony w dniach termin płatności faktury zadeklarowany przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. <br/><br/>UWAGA ! <br/>Termin płatności faktury, jaki mogą zaoferować Wykonawcy może wynosić jedynie 14, 21 albo 30 dni. <br/>Oferta wykonawcy, który zaoferuje inny termin płatności niż określony pkt. 1 lit. b zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy<br/>W przypadku nie podania przez Wykonawcę terminu płatności faktury w Formularzu ofertowym Zamawiający przyjmuje maksymalny termin płatności tj.30 dni.<br/><br/>W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów. <br/>Termin płatności faktury wpisany w formularzu ofertowym, będzie wpisany w umowie zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin płatności faktury</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 8</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dostawa produktów i ryb mrożonych do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Łososinie Dolnej, 33-314 Łososina Dolna 82 według bieżących potrzeb i w terminach wskazanych przez Zamawiającego.<br/>Dostawa produktów i ryb mrożonych.<br/>•	owoce i warzywa mrożone najwyższej jakości, pierwszego gatunku, o kształcie i barwie charakterystycznej dla produktu wyjściowego, sypkie, nie zbrylone <br/>•	mrożone warzywa i owoce będą w odpowiedni sposób zamrożone, nie będą nosić oznak zmrożenia i ponownego zamrożenia, <br/>•	mrożonki będą posiadać termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 4 miesiące od daty dostawy towaru do Zamawiającego <br/>•	ryby - mrożone odpowiednio całe, zapach smak świeży, po odmrożeniu nie rozpadają się , bez glazury. <br/>•	każdy oferowany artykuł powinien być oznakowany etykietą zawierającą następujące dane: nazwa środka spożywczego, nazwa producenta, wykaz składników występujących w środku spożywczym, termin przydatności do spożycia.<br/>Szczegółowy opis dostępny w załączniku 1h do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15331170-9 - Warzywa mrożone</p> <p class="mb-0">15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb</p> <p class="mb-0">15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 441 ustawy PZP tj. zwiększenie do 20% wartości netto zamówienia podstawowego. <br/>1)	Zamówienia realizowane w ramach opcji są jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Niewykonanie przez Zamawiającego umowy w zakresie prawa opcji, nie wymaga podania przyczyn i nie stanowi podstawy jego odpowiedzialności z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. <br/>2)	Warunki skorzystania z prawa opcji: <br/>a)	skorzystanie z prawa opcji nastąpi w przypadku wyczerpania wynagrodzenia wynikającego z zamówienia podstawowego i zaistnienia dodatkowych potrzeb Zamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia w okresie trwania niniejszej umowy;<br/>b)	realizacja zamówienia opcjonalnego odbędzie się na podstawie informacji, którą Zamawiający przekaże Wykonawcy pisemnie; <br/>c)	prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach, jak zamówienie podstawowe; <br/>d)	Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji w czasie obowiązywania umowy;<br/>e)	Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SWZ i we wzorze umowy; <br/>f)	W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie obliczone na zasadach określonych w umowie; <br/>g)	skorzystanie z prawa opcji nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-02 do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert określonych <br/>w dokumentach zamówienia.<br/><br/>a). Nazwa kryterium: „cena brutto”<br/>Waga kryterium: 60<br/>Opis sposobu obliczenia punktów:<br/><br/>C = C min/C bad x 60 % x 100 pkt<br/><br/>Gdzie:<br/>C min cena ofertowa brutto oferty najtańszej<br/>C bad cena ofertowa brutto oferty badanej<br/><br/>W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone <br/>do dwóch miejsc po przecinku.<br/><br/>Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.<br/><br/><br/>b). kryterium: „termin płatności faktury”<br/>Waga kryterium: 40<br/><br/>Opis sposobu obliczenia punktów:<br/>Jeżeli Wykonawca zadeklaruje: <br/>oferowany termin płatności faktury wynoszący 14 dni - 0 pkt <br/>oferowany termin płatności faktury wynoszący 21 dni - 20 pkt <br/>oferowany termin płatności faktury wynoszący 30 dni - 40 pkt<br/><br/>Podstawą oceny ofert w ramach kryterium „termin płatności faktury” będzie wyrażony w dniach termin płatności faktury zadeklarowany przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. <br/><br/>UWAGA ! <br/>Termin płatności faktury, jaki mogą zaoferować Wykonawcy może wynosić jedynie 14, 21 albo 30 dni. <br/>Oferta wykonawcy, który zaoferuje inny termin płatności niż określony pkt. 1 lit. b zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy<br/>W przypadku nie podania przez Wykonawcę terminu płatności faktury w Formularzu ofertowym Zamawiający przyjmuje maksymalny termin płatności tj.30 dni.<br/><br/>W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów. <br/>Termin płatności faktury wpisany w formularzu ofertowym, będzie wpisany w umowie zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin płatności faktury</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	Warunek zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – wpis do odpowiedniego rejestru.<br/> Zamawiający nie precyzuje warunków w przedmiotowy zakresie. <br/>2.	Warunek posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej – zezwolenia, licencje, koncesje lub wpis do rejestru.<br/> Zamawiający nie precyzuje warunków w przedmiotowy zakresie. <br/>3.	Warunki dotyczące określonej sytuacji finansowej lub ekonomicznej.<br/> Zamawiający nie precyzuje warunków w przedmiotowy zakresie. <br/>4. Warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Zamawiający nie precyzuje warunków w przedmiotowy zakresie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t. j. Dz.U.2024r. poz.1616.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wg. załącznika nr 5 do SWZ;<br/>2. Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu (wg. załącznika nr 6 do SWZ), o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, w zakresie odnoszącym się do podstaw wykluczenia wskazanych w: <br/> - art. 108 ust. 1 pkt 1-6 ustawy Pzp, <br/>	- art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego,<br/>	- art. 5k Rozporządzenia Rady (UE) 2022/576 z dnia 8 kwietnia 2022 r. w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie.<br/>3. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia (np. konsorcja, spółki cywilne).<br/>1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>3.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. <br/>4.	Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnictwa powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli.<br/>5.	Wszelka korespondencja kierowana będzie wyłącznie do podmiotu występującego jako pełnomocnik. <br/>6.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>- żaden z tych Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu <br/>- warunki udziału w postępowaniu winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy występujący wspólnie.<br/>7.	Celem wykazania braku podstaw do wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy składają stosowne oświadczania i dokumenty.<br/>8.	W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia (żaden z Wykonawców wspólnie składających ofertę nie może podlegać wykluczeniu z postępowania, co oznacza, iż oświadczenie w tym zakresie musi złożyć każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną; oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie).<br/>9.	W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Szczegółowy rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia został przewidziany w projekcie będącym załącznikiem nr 4 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-12-17 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://lososina.ezamawiajacy.pl/app/login/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-12-17 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com