JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241218/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241218/0066055701-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa umundurowania, sortów odzieży bhp i środków ochrony osobistej dla pracowników Nadleśnictwa Nawojowa w roku 2025 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">NADLEŚNICTWO NAWOJOWA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 350545688</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Lipowa 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Nawojowa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">33-335</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL218 - Nowosądecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 18 445 70 12</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">nawojowa@krakow.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.nawojowa.krakow.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Gospodarka leśna </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa umundurowania, sortów odzieży bhp i środków ochrony osobistej dla pracowników Nadleśnictwa Nawojowa w roku 2025 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-1c3f1b5b-a74e-4c53-a13d-96aeb2f29be4</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00660557</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-12-18</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00089254/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Dostawa umundurowania, sortów odzieży bhp i środków ochrony osobistej dla pracowników Nadleśnictwa Nawojowa w roku 2025</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/transakcja/1038413 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/1038413</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem platformazakupowa.pl, tj.:<br/>a. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>b. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,<br/>jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>c. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,<br/>d. włączona obsługa JavaScript,<br/>e. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>f. Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,<br/>g. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu<br/>lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:<br/>a. akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin&#34; oraz uznaje go za wiążący,<br/>b. zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem.<br/>Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy<br/>PZP.<br/>Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania<br/>wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu<br/>platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie internetowej pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje<br/>Pozostałe informacje znajdują się w rozdziale IX SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Nadleśnictwo Nawojowa ul. Lipowa 1, <br/>33-335 Nawojowa. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO), w związku z zamówieniem publicznym pn. „Dostawa umundurowania, sortów odzieży bhp i środków ochrony osobistej dla pracowników Nadleśnictwa Nawojowa w roku 2025”. Więcej informacji, na temat przetwarzania danych osobowych przez Administratora oraz opis przysługujących Pani/Panu praw z tego tytułu, są dostępne na stronie internetowej www.nawojowa.krakow.lasy.gov.pl lub na tablicy informacyjnej w siedzibie Administratora.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SA.270.2.8.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 337342 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> A.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów umundurowania leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Nawojowa;<br/>B.	Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje około 183 sztuki różnego rodzaju elementów umundurowania leśnika, zestawionych szczegółowo w załączniku nr 3 do SWZ.<br/>C.	Szczegółowe ilości poszczególnych elementów munduru leśnika zawarte są także<br/>w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.<br/>D.	Standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia, określa:<br/>a)	Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 19 grudnia 2017 r. w sprawie wzorów mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia Dz.U. 2017poz. 2466; Dz.U. 2022, poz. 2391<br/>b)	Zarządzenie nr 107 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 23 sierpnia 2024 r. w sprawie dokumentacji techniczno-technologicznej wybranych elementów mundurów leśnika według rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 19 grudnia 2017r. w sprawie wzorów mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia<br/>c)	Zarządzenie nr 50 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 18 grudnia2017 roku w sprawie zmiany Zarządzenia nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15 lipca 2013 r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych.<br/>d)	Zarządzenie nr 54 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 6 lipca 2012 roku w sprawie zmiany Zarządzenia nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012 roku w sprawie zmian w dokumentacji technicznotechnologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika.<br/>e)	Zarządzenie nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012roku w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika.<br/>f)	Zarządzenie nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z 14 marca 2005 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika.<br/>E.	Dokumentacja techniczno–technologiczna elementów umundurowania stanowi załącznik nr 6 w niniejszym postępowaniu.<br/>F.	Nazwy i kody przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień:<br/>a)	18100000-0 Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki<br/>b)	18200000-1 Odzież wierzchnia <br/>c)	18300000-2 Części garderoby<br/>d)	18400000-3 Odzież specjalna i dodatki<br/>e)	18800000-7 Obuwie<br/>G.	Dodatkowe warunki dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia:<br/>a)	Zamawiający wymaga realizacji dostawy elementów umundurowania przez Wykonawcę, w punkcie dystrybucyjnym (magazynie).<br/>b)	Powyżej wymieniony punkt dystrybucji (magazyn) powinien spełniać następujące warunki:<br/>	Godziny otwarcia punktu od 8:00 do 15:00, przez 5 dni roboczych w tygodniu tj. od poniedziałku do piątku;<br/>	Zaopatrzenie w pełną gamę asortymentową i rozmiarową elementów mundurowych o wartości zapasu magazynowego, nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto;<br/>	Możliwość dojazdu komunikacją publiczną lub samochodem;<br/>c)	Do odbioru elementów umundurowania leśnika będą uprawnieni pracownicy Nadleśnictwa Nawojowa, na podstawie wykazów lub indywidualnych upoważnień wydanych przez Zamawiającego.<br/>d)	Wykonawca zapewni pracownikom nadleśnictwa upoważnionym do odbioru elementów umundurowania leśnika, możliwość indywidualnego przymierzenia elementów umundurowania, poprzez wyposażenie punktu dystrybucji w przymierzalnie/ę.<br/>e)	Zamawiający nie przewiduje dostaw zbiorczych do magazynu Zamawiającego; sporadycznie dopuszcza się jedynie uzupełnienie brakującego asortymentu wymiarowego poprzez dostawę do siedziby Zamawiającego, przy czym Wykonawca pokrywa w tym przypadku koszty dostawy i zwrotu dostarczonych towarów wadliwych lub o niedopasowanych rozmiarach.<br/>f)	Wykonawca zapewni pracownikom Zamawiającego upoważnionym do odbioru elementów umundurowania możliwość dostaw kurierskich/pocztowych poprzez wysyłkę towaru do siedziby jednostki organizacyjnej pracownika, w maksymalnym czasie 7 dni od momentu złożenia zamówienia.<br/>g)	Wykonawca zapewni 12 miesięczną (liczoną od daty dostawy) gwarancję na dostarczone elementy umundurowania na warunkach określonych w umowie.<br/>h)	Płatnikiem za dostawy Nadleśnictwo Nawojowa - będące pracodawcą pracowników pobierających elementy umundurowania. Do każdej zrealizowanej i potwierdzonej przez pobierającego pracownika (na druku WZ) dostawy przedmiotu umowy, Wykonawca prześle w ciągu 5 dni od daty dostawy, elektroniczną fakturę VAT wraz z dokumentem WZ na adres e-mail pracodawcy pracownika pobierającego elementy umundurowania.<br/>i)	Faktury wystawiane będą w PLN na Nadleśnictwo Nawojowa – odpowiednio do miejsca zatrudnienia pracowników pobierających elementy umundurowania.<br/>j)	Faktury będą płatne przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę w ciągu 14 dni, licząc od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.<br/>k)	Nie przewiduje się wypłacania zaliczek na poczet dokonywanych zakupów </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 174803 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">18200000-1 - Odzież wierzchnia</p> <p class="mb-0">18400000-3 - Odzież specjalna i dodatki</p> <p class="mb-0">18800000-7 - Obuwie</p> <p class="mb-0">18300000-2 - Części garderoby</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> W stosunku do każdej części Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy w stosunku do każdej z pozycji z kosztorysu (zestawienia sortów odpowiednio: mundurowych oraz bhp) stanowiącego część Oferty („Opcja”). Przedmiotem Opcji będą takie same (analogiczne) dostawy, jak opisane w SWZ i wycenione przez Wykonawcę w którejkolwiek z pozycji Kosztorysu Ofertowego stanowiącego część Oferty. W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zlecone wszystkie, niektóre lub tylko jedna z dostaw wskazanych w SWZ i wycenionych przez Wykonawcę w formularzu cenowym (kosztorysie) stanowiącym część Oferty.<br/>Dostawy sortów będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości, której łączna wartość nie będzie przekraczała 60 000,00 zł. <br/>Podstawą określenia wartości prac zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych sortów (odpowiednio mundurowych i bhp).<br/>Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku: (1) wystąpienia konieczności zwiększenia zakresu rzeczowego dostaw stanowiących przedmiot zamówienia w następstwie przyczyn kadrowych (np. zakończenie / rozpoczęcie stosunku pracy z pracownikami, zmiany stanowiskowe itp. (2) zapotrzebowanie na inną liczbę sortów (odpowiednio mundurowych lub bhp) niż w przedmiocie zamówienia w związku z przyczynami losowymi niezależnymi od Zamawiającego (np. uszkodzenie / naturalne zużycie i konieczność dostawy dodatkowej liczby sortów odzieży). <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: <br/>•	Cena (C) – waga kryterium 60 %; <br/>•	Punkt dystrybucji (PD) – waga kryterium 20 %.<br/>•	Gwarancja jakości (G) – waga kryterium 20 %<br/><br/>2.	Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/><br/>a.	Cena (C) – waga 60 % <br/><br/> cena najniższa brutto* <br/>C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60 % <br/> cena oferty ocenianej brutto <br/><br/>* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu <br/><br/>Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa <br/>brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym. <br/>Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie <br/>Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. <br/><br/>b.	Punkt dystrybucji (PD) – waga 20 % <br/><br/>W ramach kryterium „Punkt dystrybucji” oceniane będzie przyjęcie przez wykonawcę zobowiązania umownego do zorganizowania punktu dystrybucji wydawanych sortów w promieniu do 150 km od siedziby Zamawiającego. <br/>Powyżej wymieniony punkt dystrybucji (magazyn) powinien spełniać następujące warunki:<br/>	Godziny otwarcia punktu od 8:00 do 15:00, przez 5 dni roboczych w tygodniu tj. od poniedziałku do piątku;<br/>	Zaopatrzenie w pełną gamę asortymentową i rozmiarową zamówionych sortów o wartości zapasu magazynowego, nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto;<br/>	Możliwość dojazdu komunikacją publiczną lub samochodem;<br/>Zasady realizacji tego zobowiązania oraz zasady odpowiedzialności za jego niewykonanie zostaną opisane w umowie (stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ). <br/>Wykonawca zamieści informację o przyjęciu na siebie zobowiązania umownego do organizacji punktu dystrybucji w Ofercie (stanowiącej załącznik nr 2 do SWZ). Brak wskazania w Ofercie przyjęcia przez wykonawcę zobowiązania, o którym mowa w zdaniu poprzednim będzie uznawane, jako nieprzyjęcie takiego zobowiązania, a Oferta wykonawcy uzyska 0 pkt w ramach niniejszego kryterium oceny ofert. Oferta wykonawcy, który zaciągnie takie zobowiązanie otrzyma 20 pkt.<br/><br/>c.	Gwarancja jakości (G) 20 % <br/>W ramach kryterium „Gwarancja jakości” oceniane będzie zobowiązanie Wykonawcy do udzielenia dłuższej niż minimalnie wymagana (min. 12 miesięcy) gwarancja obuwia.<br/>•	&lt; 24 miesiące – 0 pkt<br/>•	24 miesiące – 20 pkt<br/><br/>3.	Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. <br/>4.	W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny. <br/>5.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą tj. otrzyma największą liczbę punktów obliczoną wg wzoru:<br/>S = C + PD + G<br/>	gdzie:<br/>	S – suma punktów<br/>	C – liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w ramach kryterium „Cena”<br/>PD – liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w ramach kryterium „Punkty dysstrybucji”<br/>G – liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w ramach kryterium „Gwarancja jakości”.<br/><br/>6.	Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Punkt dystrybucji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja jakości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> A.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa sortów bhp i środków ochrony osobistej dla pracowników Nadleśnictwa Nawojowa;<br/>B.	Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje około 772 sztuki różnego rodzaju sortów bhp i środków ochrony osobistej, zestawionych szczegółowo w załączniku nr 5 do zapytania ofertowego.<br/>C.	Szczegółowe ilości poszczególnych sortów bhp i środków ochrony osobistej zawarte są także w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 4 w niniejszym postępowaniu.<br/>D.	Standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia, określa:<br/>a)	Zał. nr 8- „Rekomendacje realizacyjne w zakresie zaopatrywania pracowników PGL LP w sorty BHP” do pisma Dyrekcji Generalnej Lasów Państwowych zn. spr.: ZB.1301.2.2015 z dnia 11 lutego 2015 r.<br/>b)	w zał. nr 7 opis techniczny <br/>E.	Nazwy i kody przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień:<br/>a)	18100000-0 Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki<br/>b)	18200000-1 Odzież wierzchnia <br/>c)	18300000-2 Części garderoby<br/>d)	18400000-3 Odzież specjalna i dodatki<br/>e)	18800000-7 Obuwie<br/>F.	Dodatkowe warunki dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia:<br/>a)	Zamawiający wymaga realizacji dostawy elementów umundurowania przez Wykonawcę, w punkcie dystrybucyjnym (magazynie) <br/>b)	Powyżej wymieniony punkt dystrybucji (magazyn) powinien spełniać następujące warunki:<br/>	Godziny otwarcia punktu od 8:00 do 15:00, przez 5 dni roboczych w tygodniu tj. od poniedziałku do piątku;<br/>	Zaopatrzenie w pełną gamę asortymentową i rozmiarową elementów mundurowych o wartości zapasu magazynowego, nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto;<br/>	Możliwość dojazdu komunikacją publiczną lub samochodem;<br/>c)	Do odbioru elementów umundurowania leśnika będą uprawnieni pracownicy Nadleśnictwa Nawojowa, na podstawie wykazów lub indywidualnych upoważnień wydanych przez Zamawiającego.<br/>d)	Wykonawca zapewni pracownikom nadleśnictwa upoważnionym do odbioru elementów umundurowania leśnika, możliwość indywidualnego przymierzenia elementów umundurowania, poprzez wyposażenie punktu dystrybucji w przymierzalnie/ę.<br/>e)	Zamawiający nie przewiduje dostaw zbiorczych do magazynu Zamawiającego; sporadycznie dopuszcza się jedynie uzupełnienie brakującego asortymentu wymiarowego poprzez dostawę do siedziby Zamawiającego, przy czym Wykonawca pokrywa w tym przypadku koszty dostawy i zwrotu dostarczonych towarów wadliwych lub o niedopasowanych rozmiarach.<br/>f)	Wykonawca zapewni pracownikom Zamawiającego upoważnionym do odbioru elementów umundurowania możliwość dostaw kurierskich/pocztowych poprzez wysyłkę towaru do siedziby jednostki organizacyjnej pracownika, w maksymalnym czasie 7 dni od momentu złożenia zamówienia.<br/>g)	Wykonawca zapewni 12 miesięczną (liczoną od daty dostawy) gwarancję na dostarczone elementy umundurowania na warunkach określonych w umowie.<br/>h)	Płatnikiem za dostawy Nadleśnictwo Nawojowa - będące pracodawcą pracowników pobierających elementy umundurowania. Do każdej zrealizowanej i potwierdzonej przez pobierającego pracownika (na druku WZ) dostawy przedmiotu umowy, Wykonawca prześle w ciągu 5 dni od daty dostawy, elektroniczną fakturę VAT wraz z dokumentem WZ na adres e-mail pracodawcy pracownika pobierającego elementy umundurowania.<br/>i)	Faktury wystawiane będą w PLN na Nadleśnictwo Nawojowa – odpowiednio do miejsca zatrudnienia pracowników pobierających elementy umundurowania.<br/>j)	Faktury będą płatne przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę w ciągu 14 dni, licząc od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.<br/>k)	Nie przewiduje się wypłacania zaliczek na poczet dokonywanych zakupów. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 162539 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">18200000-1 - Odzież wierzchnia</p> <p class="mb-0">18300000-2 - Części garderoby</p> <p class="mb-0">18400000-3 - Odzież specjalna i dodatki</p> <p class="mb-0">18800000-7 - Obuwie</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> W stosunku do każdej części Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy w stosunku do każdej z pozycji z kosztorysu (zestawienia sortów odpowiednio: mundurowych oraz bhp) stanowiącego część Oferty („Opcja”). Przedmiotem Opcji będą takie same (analogiczne) dostawy, jak opisane w SWZ i wycenione przez Wykonawcę w którejkolwiek z pozycji Kosztorysu Ofertowego stanowiącego część Oferty. W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zlecone wszystkie, niektóre lub tylko jedna z dostaw wskazanych w SWZ i wycenionych przez Wykonawcę w formularzu cenowym (kosztorysie) stanowiącym część Oferty.<br/>Dostawy sortów będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości, której łączna wartość nie będzie przekraczała 60 000,00 zł. <br/>Podstawą określenia wartości prac zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych sortów (odpowiednio mundurowych i bhp).<br/>Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku: (1) wystąpienia konieczności zwiększenia zakresu rzeczowego dostaw stanowiących przedmiot zamówienia w następstwie przyczyn kadrowych (np. zakończenie / rozpoczęcie stosunku pracy z pracownikami, zmiany stanowiskowe itp. (2) zapotrzebowanie na inną liczbę sortów (odpowiednio mundurowych lub bhp) niż w przedmiocie zamówienia w związku z przyczynami losowymi niezależnymi od Zamawiającego (np. uszkodzenie / naturalne zużycie i konieczność dostawy dodatkowej liczby sortów odzieży). <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: <br/>•	Cena (C) – waga kryterium 60 %; <br/>•	Punkt dystrybucji (PD) – waga kryterium 20 %.<br/>•	Gwarancja jakości (G) – waga kryterium 20 %<br/><br/>2.	Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/><br/>a.	Cena (C) – waga 60 % <br/><br/> cena najniższa brutto* <br/>C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60 % <br/> cena oferty ocenianej brutto <br/><br/>* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu <br/><br/>Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa <br/>brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym. <br/>Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie <br/>Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. <br/><br/>b.	Punkt dystrybucji (PD) – waga 20 % <br/><br/>W ramach kryterium „Punkt dystrybucji” oceniane będzie przyjęcie przez wykonawcę zobowiązania umownego do zorganizowania punktu dystrybucji wydawanych sortów w promieniu do 150 km od siedziby Zamawiającego. <br/>Powyżej wymieniony punkt dystrybucji (magazyn) powinien spełniać następujące warunki:<br/>	Godziny otwarcia punktu od 8:00 do 15:00, przez 5 dni roboczych w tygodniu tj. od poniedziałku do piątku;<br/>	Zaopatrzenie w pełną gamę asortymentową i rozmiarową zamówionych sortów o wartości zapasu magazynowego, nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto;<br/>	Możliwość dojazdu komunikacją publiczną lub samochodem;<br/>Zasady realizacji tego zobowiązania oraz zasady odpowiedzialności za jego niewykonanie zostaną opisane w umowie (stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ). <br/>Wykonawca zamieści informację o przyjęciu na siebie zobowiązania umownego do organizacji punktu dystrybucji w Ofercie (stanowiącej załącznik nr 2 do SWZ). Brak wskazania w Ofercie przyjęcia przez wykonawcę zobowiązania, o którym mowa w zdaniu poprzednim będzie uznawane, jako nieprzyjęcie takiego zobowiązania, a Oferta wykonawcy uzyska 0 pkt w ramach niniejszego kryterium oceny ofert. Oferta wykonawcy, który zaciągnie takie zobowiązanie otrzyma 20 pkt.<br/><br/>c.	Gwarancja jakości (G) 20 % <br/>W ramach kryterium „Gwarancja jakości” oceniane będzie zobowiązanie Wykonawcy do udzielenia dłuższej niż minimalnie wymagana (min. 12 miesięcy) gwarancja obuwia.<br/>•	&lt; 24 miesiące – 0 pkt<br/>•	24 miesiące – 20 pkt<br/><br/>3.	Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. <br/>4.	W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny. <br/>5.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą tj. otrzyma największą liczbę punktów obliczoną wg wzoru:<br/>S = C + PD + G<br/>	gdzie:<br/>	S – suma punktów<br/>	C – liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w ramach kryterium „Cena”<br/>PD – liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w ramach kryterium „Punkty dysstrybucji”<br/>G – liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w ramach kryterium „Gwarancja jakości”.<br/><br/>6.	Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Punkt dystrybucji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja jakości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w rozdziale VI SWZ, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty, działając na podstawie art. 274 ust. 1 PZP wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>a)	informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:<br/> - art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 PZP,<br/> - art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego, <br/>- sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem,<br/>b)	oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - (wzór oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi Załącznik nr 11 do SWZ)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie dotyczy.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Nie dotyczy. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Nie dotyczy. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VII ust. 1 SWZ (załącznik nr 10 do SWZ), składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.<br/>3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-01-02 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/1038413</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-01-02 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Wartości zamówienia podane w ogłoszeniu uwzględniają wartości podstawowe powiększone o wartość opcji.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com